Eric gaf hem toenet wat te drinken. Dat schreeeuwt om een bloedtest.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar ik moet alles goed doorlezen of de streams volgen.
Nou dat heb ik gedaan.
En vind het gewoon vreemd dat Huub ineens buiten westen is.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 25 maart 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
hij is in elk geval de billen van huub al aardig aan het oprekken!
hoop toch wel dat voor verkrachting een sanctie volgt.......![]()
Ik weet niet of doorgaan met masseren als iemand in slaap gevallen is, gebruikelijk is.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:46 schreef Tissik het volgende:
Huub is helemaal out, en Eric gaat uit zijn bol. Dit is iig aanranding, als het niet nog erger gaat worden.
quote:Op zondag 25 maart 2007 03:48 schreef miesy het volgende:
kom net uit de douche...![]()
erik heeft toch wel een onderbroek aan?![]()
Doormasseren is geen drama, daarna nog verder gaan welquote:Op zondag 25 maart 2007 03:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of doorgaan met masseren als iemand in slaap gevallen is, gebruikelijk is.
Ieder lichamelijk contact waarvoor de ander geen toestemming of instemming heeft gegeven, is een drama (wat mij betreft).quote:Op zondag 25 maart 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doormasseren is geen drama, daarna nog verder gaan wel![]()
ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 03:51 schreef Clank het volgende:
That's it zegt Eric en stopt zijn massage en kruipt vervolgens akelig dicht tegen Huub aan... Huub beweegt niet ..en ik word een beetje onpasselijk om dit aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |