Die zijn er nog niet vollopquote:Op zondag 25 maart 2007 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
al op alfabetische volgorde![]()
en wat doen huub en eric nu weer![]()
![]()
Ik zou het niet weten lief , wat is er zo belangrijk aan ?quote:Op zondag 25 maart 2007 03:28 schreef STAP01 het volgende:
Weet iemand toevallig ook welke anticonceptiepil Amanda slikt?
Ik begin nu ook een beetje te twijfelen! Hij ligt er ook bij te kreunen! GSUS, haha!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet vollopMaar ze weten wel wat ze aan elkaar hebben toch
Ik twijfel zelf een beetje
Dan kan iemand van de streamers misschien zo aardig zijn om een gebruiksaanwijzing op te sturen. En dan de belangrijkste tekst arceren. U dient (moet) elke dag, 21 dagen lang, een dragee (en erbij schrijven: dragee = 1 klein rond pilletje) in te nemen (is doorslikken) op hetzelfde tijdstip! Doet u dit niet dan beschermt de pil u met mindere mate tegen zwangerschap. Dus dit betekent: Elke dag om 23.00 uur (= 11 uur 's avonds) 1 pilletje van de strip. Na 21 pilletjes, 7 dagen stoppen en dan weer opnieuw beginnen!quote:Op zondag 25 maart 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten lief , wat is er zo belangrijk aan ?![]()
Gaan we daar getuigen van zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 03:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik begin nu ook een beetje te twijfelen! Hij ligt er ook bij te kreunen! GSUS, haha!
dat zei je net ook alquote:Op zondag 25 maart 2007 03:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan kan iemand van de streamers misschien zo aardig zijn om een gebruiksaanwijzing op te sturen. En dan de belangrijkste tekst arceren. U dient (moet) elke dag, 21 dagen lang, een dragee (en erbij schrijven: dragee = 1 klein rond pilletje) in te nemen (is doorslikken) op hetzelfde tijdstip! Doet u dit niet dan beschermt de pil u met mindere mate tegen zwangerschap. Dus dit betekent: Elke dag om 23.00 uur (= 11 uur 's avonds) 1 pilletje van de strip. Na 21 pilletjes, 7 dagen stoppen en dan weer opnieuw beginnen!
Dat mag die troela zelf uitzoeken. Punt 1 Tis te laat.. Punt 2 Hopelijk leert ze er wat vanquote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 25 maart 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben bang dat Huub half (of heel) slaapt.
Dat idee heb ik nou ook...quote:
ja maar dit kan Eric toch niet maken! echt waar, als hij m er zo in doet dan wordt Huub WOEST!quote:
Hoe kan hij zo duf in een keer zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben bang dat Huub half (of heel) slaapt.
Alleen jammer voor dat kind als ze dan door blijft zuipen omdat ze niet weet dat ze zwanger isquote:Op zondag 25 maart 2007 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag die troela zelf uitzoeken. Punt 1 Tis te laat.. Punt 2 Hopelijk leert ze er wat van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |