Uuh leg me deze gedachtengang eens uit? Kan me best voorstellen dat ie haar niet zwanger wil maken als ze de pil zo vaak vergeetquote:Op zondag 25 maart 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Na. Dat ga je niet menen!!!!!! Meneer legt drie condooms neer. Wat een idioot zeg!!!!
Vuile huichelaar. Klootzak, aardhommel, gewetenloze lul enz enz enz enz.
Sorry hoor. Ben normaal nooit zo grof gebekt, maar ik kan zijn gedrag echt niet meer UITSTAAN!!!!!
Omdat meneer net doet of het zijn schuld allemaal niet is.Hij gebruikt condooms hoor.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Uuh leg me deze gedachtengang eens uit? Kan me best voorstellen dat ie haar niet zwanger wil maken als ze de pil zo vaak vergeet
ik hoop dat ze erbij zetten dat het ook het enigste is, dat hij op een rijtje heeft....quote:Op zondag 25 maart 2007 01:00 schreef Prospera het volgende:
En Tien zal netjes laten zien dat Brian al zijn condooms op een rijtje heeft.
later, nu eerst nog even een stevig potje konijnen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit nog een lekkere ruzie worden![]()
zaterdagquote:Op zondag 25 maart 2007 01:01 schreef obezzi het volgende:
waneer is de party van eric en huub?
Het klaar leggen van die condooms kan 2 dingen betekenen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Uuh leg me deze gedachtengang eens uit? Kan me best voorstellen dat ie haar niet zwanger wil maken als ze de pil zo vaak vergeet
Dat is een hoop te ver, maarquote:Op zondag 25 maart 2007 01:01 schreef FSR het volgende:
[..]
ik hoop dat ze erbij zetten dat het ook het enigste is, dat hij op een rijtje heeft....
hij wil dat ze haar keukendienst nu doetquote:Op zondag 25 maart 2007 01:04 schreef Soury het volgende:
Wat doet Jaap nou weer bij Syl ?
Ik dacht het laatste eigenlijk. Ze zal zo vast wel weer willen neuken, dus dan leg ik ze vast klaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het klaar leggen van die condooms kan 2 dingen betekenen.
Punt één: hiermee wil hij ontkennen, dat mocht A'Del zwanger zijn het niet van hem is.
Punt twee: Hij legt die dingen alvast klaar voor het geval A'Del nog zin in HEM heeft. Wat dan betekend, dat wat er ook aan de hand is, het hem niets kan schelen.
Ja achteraf geblablabla, om in Brian zijn termen te denken:quote:Op zondag 25 maart 2007 01:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het klaar leggen van die condooms kan 2 dingen betekenen.
Punt één: hiermee wil hij ontkennen, dat mocht A'Del zwanger zijn het niet van hem is.
Punt twee: Hij legt die dingen alvast klaar voor het geval A'Del nog zin in HEM heeft. Wat dan betekend, dat wat er ook aan de hand is, het hem niets kan schelen.
Cool !!! en Liefquote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef solara4 het volgende:
ben er weer en nu met een betere icon
Omdat Brian en Jaap, nadat Sylvia is gaan slapen, nog hebben zitten schransen..quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
Oh ze heeft de keuken niet netjes achter gelaten ZUCHT![]()
Ik had er nog ff snel en lief achter geplaktquote:
Hij gaat toch zo, als het kalf verdronken is dempt men de put?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja achteraf geblablabla, om in Brian zijn termen te denken:
"je schiet een kalf pas als hij verdronken is"
Nou vrees van nietquote:
ik snap wel waarom eric zei tegen jaap dat hij het nu tegen sylvia moest zeggen, want hij [eric] weet toch wel dat sylvia voor geen meter wakker te maken is nu en hij weet ook dat huub er wat van gaat zeggen tegen jaapquote:Op zondag 25 maart 2007 01:07 schreef Sporti het volgende:
Jaap is weer bezig om Silvia te wekken want ze heeft de keuken niet netjes genoeg achtergelaten volgens hemLullo Eric vind het wel een goed plan.........dus Jaap er weer op af maar Silvia slaapt gelukkig erg vast, Huub komt nog even vragen waarom hij hem gisteravond niet gewekt heeft, want toen had hij keukendienst, Jaap : ja maar ik deed het op advies van Eric.
En deze zin is heel erg eng als je geen Brian fan bent.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
klopt helemaalquote:Op zondag 25 maart 2007 01:10 schreef Tissik het volgende:
Ik denk, dat Huub straks Jaap gaat wakker maken om de keuken op te ruimen? Hij heeft keukendienst per slot van rekening...
Prospera schreef het zoals Brian het zou zeggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij gaat toch zo, als het kalf verdronken is dempt men de put?![]()
Awww my ghuaaaaad.quote:
Ja, zijn ademhaling liet niet te wensen over. Die ging aanmerkelijk sneller toen hij J.aap terecht wees!!quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Prospera schreef het zoals Brian het zou zeggen.
neem je wat andersquote:Op zondag 25 maart 2007 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Awww my ghuaaaaad.Kut wel mij laatste biertje
![]()
Preciesquote:
Truste ..quote:Op zondag 25 maart 2007 01:13 schreef solara4 het volgende:
ik ga slapen lees hopelijk morgen dat het niet zwanger is truste allemaal
Dit was Brian:quote:Op zondag 25 maart 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Prospera schreef het zoals Brian het zou zeggen.
Ik begrijp je.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit was Brian:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |