Ohhh jaaaa dat is nog een moeilijkequote:Op zondag 25 maart 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Weet zij het verschil tussen positief en negatief dan????![]()
![]()
Dat SEG ik, struisvogelpolitiekquote:Op zondag 25 maart 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Ik zie haar er ook nog wel voor aan dat mocht die test positief zijn ze gewoon zegt dat het negatief was...
Positief is bij haar waarschijnlijk: gelukkig, ik ben niet zwanger!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
![]()
In beide gevallen zal ze wel zeggen ............zie je wel ik zei het tochhhhhhhhhquote:Op zondag 25 maart 2007 00:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
![]()
Ook in het foorfocht sitten saadcellenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:49 schreef maril het volgende:
hoe zit dat trouwens bij Brain met "voor het zingen de kerk uit"gezien dat hij abso niet kan zingen???
Ik denk nog steeds dat Japio 4 weken aan het logeren is in de Gouden Kooiquote:Op zondag 25 maart 2007 00:49 schreef FSR het volgende:
ik zet 100 CP in en denk dat Japio pas over 4 weken doorheeft, dat hij een pion is... en geen "vriend" !
Ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 25 maart 2007 00:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Positief is bij haar waarschijnlijk: gelukkig, ik ben niet zwanger!![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op zondag 25 maart 2007 00:51 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Japio 4 weken aan het logeren is in de Gouden Kooi
Dat bedoel ikquote:Op zondag 25 maart 2007 00:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Positief is bij haar waarschijnlijk: gelukkig, ik ben niet zwanger!![]()
![]()
Natasia maakt ook een cd'tje terwijl ze niet kan zingenquote:
zelf voorziet een nummer 1 hit hoorquote:Op zondag 25 maart 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Natasia maakt ook een cd'tje terwijl ze niet kan zingen![]()
Word nerveus van je (esc)quote:Op zondag 25 maart 2007 00:54 schreef solara4 het volgende:
wat is nou allemaal aan doen????
Vier !!!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:54 schreef FSR het volgende:
waaahahahahahahaaaa hij gaat condooms zoeken..
whehehequote:Op zondag 25 maart 2007 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
"Zo", denkt Amanda, "Brian heeft gedouched, dan kun je niet zwanger worden."
Dit is echt de pil niet .......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:55 schreef solara4 het volgende:
hij is de pil aan het controleren
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Na. Dat ga je niet menen!!!!!! Meneer legt drie condooms neer. Wat een idioot zeg!!!!
Vuile huichelaar. Klootzak, aardhommel, gewetenloze lul enz enz enz enz.
Jah, je hebt het al eerder gedaan.. dus set um op (euh dat klinkt dubbelzinnigquote:Op zondag 25 maart 2007 00:55 schreef Kinga het volgende:
Moet zeggen, Brian is wel overtuigend dan... NOT
Gewoon dat wijf dwingen, klaar.
nee oke die had ik nog niet gezien zo....quote:Op zondag 25 maart 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is echt de pil niet .......
[afbeelding]
Niet van jou maar van je dansende icoontjequote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is echt de pil niet .......
[afbeelding]
Volgens mij gaat dit nog een lekkere ruzie wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:57 schreef Casshern het volgende:
hehe denk niet dat brian lekker rustig zal slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |