1 Zij en Nena hadden andere dingen te doen!!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef Kinga het volgende:
damn, ze heeft havo niet eens afgemaakt...
makkelijk zat.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ff overheen pissen en dan weten ze het![]()
ja papier prikken achter CSquote:Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef Sporti het volgende:
Amanda rookt 2 pakjes per dag![]()
Amanda : ik ga 5 avonden per week stappen
Jaap : moet je niet naar school?
Amanda : ik heb 1 jaar havo en het tweede jaar mavo, Nena en ik deden niets.
Jaap : waarom ga je hier je MAVO niet halen?
Amanda : ik wil iets gaan doen waar ik geen diploma's voor nodig heb
Dat meisje heeft zichzelf niet gemaakt.............quote:Op zondag 25 maart 2007 00:40 schreef bloempje18 het volgende:
Logisch dat ze zo dom is, alleen de basisschool gedaan
hahha die kaartje's zijn al onderweg komen waaschijnlijk maandag al aanquote:Op zondag 25 maart 2007 00:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik seg: felicitatie kaartjes voor Amada!
omdat de domme doos er van overtuigd is dat ze niet zwanger isquote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
waarom gaat ze drinken als ze zwanger is?
Nee hoor. Ik zie het ook steeds hoor. Hij pest J.aap ook steeds zogenaamd, maar ondertussen is het dus gewoon echt pesten. Die gozer is ZOOOOOOOOO VALS.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik de enige die dit ziet! Dit doe je toch niet tegen je so called vriendinnetje.![]()
Omdat ze niet zwanger is,...........volgens zichzelf.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef Suikeroom het volgende:
waarom gaat ze drinken als ze zwanger is?
ja hallo hee, dacht je van wel dan.....quote:Op zondag 25 maart 2007 00:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
de mavo zelfs niet muwahahahahaha
zelfs brian denkt WTF???
Echt?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:43 schreef monique.t het volgende:
[..]
hahha die kaartje's zijn al onderweg komen waaschijnlijk maandag al aan
Lijkt me ook niet handigquote:Op zondag 25 maart 2007 00:45 schreef BBW het volgende:
Brian rookt die sigaar niet eens over dr longen...
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:45 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ow...te gek....ik weet het weer!![]()
![]()
Het nummer is van Fairmont-Gazebo (sebastien leger rmx)![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio wil weten wie er keukendienst heeft, hij heeft zojuist samen met Brian gegeten en wil niet opruimen. Brian zegt dat Sylvia al slaapt, Brian geeft het advies haar gewoon wakker te maken.
Ik zie dat je sigaren-kenner bent !quote:Op zondag 25 maart 2007 00:45 schreef BBW het volgende:
Pffffffffffff, ik zat mezelf al op te vreten hier! Ik wist niet dat ik zo'n hekel aan iemand kon hebben!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie het ook steeds hoor. Hij pest J.aap ook steeds zogenaamd, maar ondertussen is het dus gewoon echt pesten. Die gozer is ZOOOOOOOOO VALS.
Ik vraag me steeds af, waarom hij mensen zo haat. Zou zijn moeder ook zo debiel met hem omgegaan zijn?
Want hij is echt heel sneaky, gemeen en minachtend. Helemaal als hij weer dat gevoel van 'The King' heeft. Dan gaat ie met zijn armen wijd lopen. Zielige vertoning dan.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:45 schreef BBW het volgende:
Weet zij het verschil tussen positief en negatief dan????quote:Op zondag 25 maart 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Ik zie haar er ook nog wel voor aan dat mocht die test positief zijn ze gewoon zegt dat het negatief was...
Hier net zo, ik walg echt van die gozerquote:Op zondag 25 maart 2007 00:46 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Pffffffffffff, ik zat mezelf al op te vreten hier! Ik wist niet dat ik zo'n hekel aan iemand kon hebben!![]()
Owwwww maaai goooootttt, ik was er zelluf bij jonguh !!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Ik zie haar er ook nog wel voor aan dat mocht die test positief zijn ze gewoon zegt dat het negatief was...
Amanda is zo dom dat ze niet eens weet wat gelukkig zijn isquote:Op zondag 25 maart 2007 00:42 schreef Sporti het volgende:
Jaap : Amanda ben jij gelukkig?
Amanda : ja heeeeeeeeeeel gelukkig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |