Vat ik niet. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:20 schreef proh het volgende:
Blijkbaar is dit nog niet geheel doorgedrongen in dat hersenpannetje van mevrouw "ik was m'n haar niet"
Dom dat mensen denken dat je iets van 1 keer seks niks krijgtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarop Sylvia reageerde: "Ja, en daarna ga je een week lang feesten om van iedereen afscheid te nemen..."
Klopt staat altijd op de bijsluiter van de antibiotica.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft toch ook antibiotica gehad.
Dan werkt de pil toch ook niet goed.
Hadden ze gisterenavond moeten doen toen ze zo knetterstoned warenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Nicoss het volgende:
Jaaaa stream 4.... gaan we weer met de kleurenfilters
Ja...als Brian aan die draaitafels staat te rukken zit ik me zwaar op te winden van ergernis!quote:
Inderdaad ja, voor die blaasonsteking. Nog meer reden dus om die zwangerschapstest te doen!!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft toch ook antibiotica gehad.
Dan werkt de pil toch ook niet goed.
Ik denk de hele tijd dat het geluid op de achtergrond Breenless zijn familie is die probeert om binnen te komenquote:
Hebben ze ook gedaan!!! wel opletten hequote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hadden ze gisterenavond moeten doen toen ze zo knetterstoned waren![]()
Gisteren/vanacht heeft de regie ook al een tijdje met verschillende kleuren gespeeld. Ze bewerken de beelden waarschijnlijk voor een TV-momentje.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Streams 3 is/was rood?
was gister avond ook zoquote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hadden ze gisterenavond moeten doen toen ze zo knetterstoned waren![]()
En gelukkig heeft hij die ook van zichzelf...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Myriam1978 het volgende:
"Be a woman and have some fuckin' balls!" DE Brian's uitspraak van de maand![]()
Misschien zag ik het toen ook niet helemaal helderquote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan!!! wel opletten he![]()
Precies des te sneller des te beter.. AL is dit een heeeeel moeilijk onderwerp.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:26 schreef miesy het volgende:
brian geniet alleen van de sex met amanda, van liefde is geen sprake,
tuurlijk wilt hij geen baby met haar. en groot gelijk heeft ie.
Okee, nooit geweten dat ze dat konden. Nieuw zeker. Was wel apart, zet de streams aan en rood (vroeg me even af wat ik nu weer met me beeldscherm had gedaan)quote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gisteren/vanacht heeft de regie ook al een tijdje met verschillende kleuren gespeeld. Ze bewerken de beelden waarschijnlijk voor een TV-momentje.
Ze wil nietquote:Op zondag 25 maart 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
Dus begrijp ik uit het verhaal dat Amanda in ontkenning is over een mogelijke zwangerschap. Of heeft bRian nog steeds de test niet gegeven?
brian heeft haar verteld de test vandaag is binnegekomen maar ze weet zeker dat ze niet zwanger is dus wil ze hem niet doen..quote:Op zondag 25 maart 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
Dus begrijp ik uit het verhaal dat Amanda in ontkenning is over een mogelijke zwangerschap. Of heeft bRian nog steeds de test niet gegeven?
........en ze hebben het soms veilig gedaan!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:28 schreef monique.t het volgende:
Hoe dom kan je zijn
Ze heeft de pil vergeten
Ze heeft lopen spugen
Ze heeft antibiotica geslikt
weet niet meer waneer ze ongestelt is geweest
maar kan niet zwanger zijn want ze slikt de pil
Brian verteld juist het hele verhaal weer. Amanda WIL niet ......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
Je zou haast denken dat Adel dit dwars zit.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:26 schreef miesy het volgende:
brian geniet alleen van de sex met amanda, van liefde is geen sprake,
tuurlijk wilt hij geen baby met haar. en groot gelijk heeft ie.
Of gewoon uit vervelingquote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren/vanacht heeft de regie ook al een tijdje met verschillende kleuren gespeeld. Ze bewerken de beelden waarschijnlijk voor een TV-momentje.
Daar heeft ze wel een puntjequote:Op zondag 25 maart 2007 00:32 schreef Sporti het volgende:
Amanda : je weet hoe IK ben als ik iets moet doen doe ik juist niet
En ze blijft gewoon lachen, wat een ongeloofelijk dom wichtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
Leuke opmereking van Jaap..evt èèn van de 35 Soca boys kunnen ook de vader zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |