Dat was en leuk moment..............quote:Op zondag 25 maart 2007 00:08 schreef proh het volgende:
fok, joop verpest het weer!
Het hangt van de pil afquote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef proh het volgende:
nou dames is dat zo, als je de pil slikt wordt je niet ongesteld?
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:08 schreef Casshern het volgende:
zo dom...echt onvoorstelbaar...
niet alleen amanda zo te lezenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:06 schreef Tessa_77 het volgende:
"als je de pil slikt wordt je niet ongesteld"
Mja..... bij de PRIKPIL jah!!!![]()
![]()
nee joh, ze kunnen toch een paar dagen door slikken om t uit te stellen...quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:09 schreef Haroula het volgende:
Kijk nesteldrang..Ze gaat haar haren kammen![]()
zdngmw gaat altijd schoonmakenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
Het stylen van het haar schijnt therapeutisch te werken..........
Een hele emmel.quote:
Volgens mij is ze in de kooi een keer ongesteld geweest, er staat me iets van bij dat ze toen vertelde dat ze er altijd zo een last van had. Ze nam er toen ook iets voor.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:08 schreef Villalux het volgende:
ik denk dat het van Rogier is!
zo`n bos stro krijg je nooit mooi....quote:Op zondag 25 maart 2007 00:11 schreef Soury het volgende:
Maakt ze zich nu mooi voor de volgende neukpartij![]()
Nee je kunt niet "een paar dagen" doorslikken, je kunt wel een hele cyclus doorslikken. Blijkbaar, heeft amoebe dat dóórslikken tot een gewoonte gemaakt. Niet bepaald slim overigens (een keertje is niet erg, maar wanneer je dat standaard doet, is dat beslist niet goed voor je lijf).quote:Op zondag 25 maart 2007 00:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nee joh, ze kunnen toch een paar dagen door slikken om t uit te stellen...
en vooral waarom? als hij wil afvallen dan eet je dat toch niet?quote:
Kwark light.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:12 schreef proh het volgende:
[..]
en vooral waarom? als hij wil afvallen dan eet je dat toch niet?
Klopt ze zaten tv te kijken en zij klaagde zo over haar buikpijn,later had ze het met Natasia erover dat zij dat altijd had als ze ongesteld was.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij is ze in de kooi een keer ongesteld geweest, er staat me iets van bij dat ze toen vertelde dat ze er altijd zo een last van had. Ze nam er toen ook iets voor.
Nee, ze hebben het alleen in het begin onveilig gedaan. Juist toen ze wel eens de pil was vergeten......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:10 schreef mantas779 het volgende:
Ze geeft inderdaad toe dat ze het altijd onveilig hebben gedaan. En Brainless ff lekker die hoer onveilig ertussen door onder de douche .![]()
ik heb gehoord dat je daar van gaat stinken...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee je kunt niet "een paar dagen" doorslikken, je kunt wel een hele cyclus doorslikken. Blijkbaar, heeft amoebe dat dóórslikken tot een gewoonte gemaakt. Niet bepaald slim overigens (een keertje is niet erg, maar wanneer je dat standaard doet, is dat beslist niet goed voor je lijf).
Hoe dan ? Door haar op te eten ?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Jaap gaat Amanda van Brian afpakken, zegt ie.![]()
Nou jaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef proh het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daar van gaat stinken...
Precies vandaar dat ze dus nu een keer gewoon heeft doorgeslikt.....quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Klopt ze zaten tv te kijken en zij klaagde zo over haar buikpijn,later had ze het met Natasia erover dat zij dat altijd had als ze ongesteld was.
dus dgk Script wat ik al en vele met mij al hebben gezegt!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef Sporti het volgende:
Gisteravond heeft Amanda zelf zitten te vertellen dat ze de pil doorslikt.....................maar ook dat ze hem af en toe weleens vergeet.......toen haar werd gevraagd wanneer ze voor het laatst ongesteld was geweest wist ze dat niet..........vandaar dat toen is besloten een test te bestellen...zelf moest ze daar toen hartelijk om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |