En ergens klopt het plaatje helemaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dhr. en Mevr. Brianless
[afbeelding]
Dat lijkt me het àllerergste scenario......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dhr. en Mevr. Brianless
[afbeelding]
Het leek me wel een geschikt plaatje bij deze TTquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
En ergens klopt het plaatje helemaal![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leek me wel een geschikt plaatje bij deze TT
Was het niet een foto van spare-ribs ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef blomst het volgende:
Aan zijn ogen te zien is er een naakte vrouw op de tv.
[afbeelding]
Of een Big Mac menu.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is het de mega burger van MC Donalds.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:48 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze denkt: baby, kind, opvoeden, geweld, breien, sokjes, roze of blauw, heb ik wel een huis, heeft hij wel geld, borstvoeding geven kan dat wel, of wil ik dat wel?quote:
'k Geloof dat Jaap ook de sauna in gaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Amanda en Brian gaan de sauna in.
Nou, misschien dat ie het daar geeft....
Ik vind het persoonlijk een goed script die DGK mag lenen om wat actie erin te brengen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:50 schreef Ashrak het volgende:
Brian als je nu echt een rat bent ga je maandag Lieke ontslaan.
Heb je direct ruzie met Huub en kun je sneller Huub het huis uit krijgen dan het wachten op ....
En nee, ik zou het niet erg vinden als je het zou doen.
Ik vertrouw haar nog steeds niet en dan kunnen we gelijk zien of Huub zich kan beheersen.
Oh, ik dacht verandering in Natasia.... Naja, ik kan het verkeerd verstaan hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Brian zei iets over een verandering in Jaap... maar voor de rest kon ik het niet goed horen.
Euginia werd helemaal wild!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is gewoon schitterend om te zien hoe liefdevol Sylvia de paarden verzorgd. Je merkt het ook aan de reactie van de paarden als ze zien dat ze met een zakje brood/groente komt aanlopen.
[afbeelding]
Heb het niet goed verstaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Wat zei natasia tegen brian?
[afbeelding]
Volgens mij iets over de manier Brain met Amanda omgaat...bladiebladieblaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Wat zei natasia tegen brian?
[afbeelding]
Ging geloof ik over de manier hoe hij met Amanda omgaatquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Waar was Natasia over aan het praten met Brian? Iets over slapen me... blabla dan sla ik al je tanden eruit?
Ze heeft vandaag of gisteren douchegel gevonden per ongelukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is een ranzig wijf, ze spoelt zich altijd alleen maar hooguit 1 minuut af...ik denk dat ze zich nog nooit langer dan 2 dagen niet heeft laten neuken omdat ze anders van onderen dichtgroeit van smerigheid![]()
nou dat kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Een verademing , Syl met de paardjes.
Volgens mij heel bewust weinig ....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef U96 het volgende:
Even iets anders. drinkt Silvia helemaal niet meer of weinig?
Ging over Amandaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb het niet goed verstaan.
Op de een of andere manier weten ze het altijd zo te spelen dat het bijna niet te horen is.
Ze vertelde een keer dat ze bewust 'dagen overslaat'. Iedere dag drinken vind ze niet nodig. Als ze drinkt blijft het vaak ook maar bij een paar wijntjes.quote:
Slapen me reet, jullie neuken er ieder nacht op los en als Amanda zwanger blijkt te zijn dan sla ik al je tanden eruit!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Waar was Natasia over aan het praten met Brian? Iets over slapen me... blabla dan sla ik al je tanden eruit?
Moet ik daar uit opmaken dat Natasia zelf op die gek valt of is ze het niet eens hoe hij Amanda behandeldt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:04 schreef Dark het volgende:
Natasia zei tegen Brian dat ze het niet eens was met de manier waarop hij met Amanda omgaat en als hij ruzie met haar wil, moet hij heeeeeel bang worden, want dan slaat ze al z'n tanden uit z'n mond.
Brainless zei iets over jaloezie.............quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ging geloof ik over de manier hoe hij met Amanda omgaat
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Moet ik daar uit opmaken dat Natasia zelf op die gek valt of is ze het niet eens hoe hij Amanda behandeldt?
Ik kan er niets aan doen, maar 19 jaar ???quote:
Omdat hij het over A'Del had toen hij aan het fluisteren was. Om aan A'Del niet te laten merken waar hij het over had, begon hij daarna zo hysterisch te hinniken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef _-inge-_ het volgende:
Natasia heeft al een paar keer de opmerking gemaakt dat Brian een 'new best friend' heeft (nl. Amanda). Nu ging het er min of meer weer over en Brian noemde haar lachend jalours (omdat Natasia vanmiddag zei dat ze nog nooit jalours is geweest).... Natasia kon deze opmerking echter niet zo waarderen en zei als hij dat nog een keer zegt, ze al zijn tanden uit zijn bek slaat....... Maar waarom reageerd ze zo heftig als het toch niet waar is, hmmmm.
Misschien helpt dit:quote:
Juistem.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien helpt dit:
Ruby veronderstelt dat
a. Natasia zelf op die gek (=Brian) valt
b. Ze is het niet eens met hoe Brian Amandel behandelt
Jammer, Smilde is in de buurt van Groningen maar Suzanne is een Drent.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:45 schreef Alfaro het volgende:
Nou vooruit omdat we Lieke der Hyves hier bekend hebben gemaakt doen we die van Suzanne er ook maar bij. Ze komt trouwens uit Smilde maar ja alles in het noorden is dicht bij Groningen.....
Ik zou ook teruggaan hoor, ze gingen met zn 3-en in de sauna, dus dan moeten er niet 2 gaan liggen vozen zodat nr 3 zich opgelaten voelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En J.aap komt weer terug in de hoop, dat hij ze weer ziet konijnen.........
Verhoudingsgewijs maakt dat niet veel uit mbt het westen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:19 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jammer, Smilde is in de buurt van Groningen maar Suzanne is een Drent.
Zou ik ook doen, maar J.aap doet het er nu om. Weg gaan en terug komen, want hij kickt hier volgens mij op. Ik zag hoe hij naar A'Del keek toen hij boven haar op die bank ging zitten. brrrrrrrrrrrr Vunzig gewoon.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou ook teruggaan hoor, ze gingen met zn 3-en in de sauna, dus dan moeten er niet 2 gaan liggen vozen zodat nr 3 zich opgelaten voelt.
Als iemand deze wil vermelden ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:21 schreef CARLAK het volgende:
Brian is weer snode plannen aan het bewerkstelligen met Jaap in de sauna.![]()
We wachten nog steeds tot ze de eerste daadwerkelijk gaan uitvoerenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:21 schreef CARLAK het volgende:
Brian is weer snode plannen aan het bewerkstelligen met Jaap in de sauna.![]()
Ja, ook als ze zich 's morgens aankleed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar J.aap doet het er nu om. Weg gaan en terug komen, want hij kick hier volgens mij op. Ik zag hoe hij naar A'Del keek toen hij boven haar op die bank ging zitten. brrrrrrrrrrrr Vunzig gewoon.![]()
Hij maakte ook zo'n ranzige opmerking tegen Brian dat als hij niet ophield met in Jaap z'n tieten te knijpen, dat hij Amanda in haar tieten zou knijpen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar J.aap doet het er nu om. Weg gaan en terug komen, want hij kickt hier volgens mij op. Ik zag hoe hij naar A'Del keek toen hij boven haar op die bank ging zitten. brrrrrrrrrrrr Vunzig gewoon.![]()
D'r haar wil ook niet zitten..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Amanda wil een glas limonade van Jaap.
Dit is verdacht...ze wil geen alcohol.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
Wat Amanda doet is niet zo goed,.................ik bedoel zolang in die sauna zitten zonder af te koelen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Brian z'n tattoo betekent "Brian's Poetry".![]()
Maar goed dat het in het chinees is dan, wordt anders een beetje lang en ziet er wel heeel triest uitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
zeker als je zwanger bentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
80 graden is niet heet!! Bij 90 graden moet je wel op gaan passen.
ohw, dat doe ik ook zo vaak. Gewoon een tik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
Wat heeft Jaap trouwens aan z'n voeten? Dat schudden, wat is dat...........?
ik vond ze ook al groter gewordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef Haroula het volgende:
[..]
Ik verbeeld het me niet: haar borsten gaan al hangen..![]()
![]()
Laatst een reportage gezien dat ze mensen vaak voor de gek houden met het laten zetten van tattoos met oosterse tekens. Voor het zelfde geld zetten ze er neer "deze man spoort niet".quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Als dat zo is, dan mag DGK_Redactie wel even ingrijpen nuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Casshern het volgende:
haha ze doen het in de sauna
want? ze mogen het toch wel doen in de sauna?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mag DGK_Redactie wel even ingrijpen nu![]()
In de sauna. Goed voor het vruchtje. Wordt het ook een heethoofdje net als zijn papa.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:35 schreef havefun het volgende:
Amanda is zwanger en ze laat zich toch nog weer neuken door die brian
Sylvia weet jammer genoeg niet wat Natasia allemaal achter haar rug om zegtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia en Sylvia de nieuwe hartsvriendinnen
Jawel, maar niet buiten het bereik van de camera's!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:39 schreef Casshern het volgende:
[..]
want? ze mogen het toch wel doen in de sauna?
...hopend op een trio?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Casshern het volgende:
brian masseert amanda en jaap zit er gezellig bij..
haha ik ben blij met die dode hoek, ik wil hun niet de 'bunny-act' zien doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Jawel, maar niet buiten het bereik van de camera's!
Er zit daar een dode hoek en alle dode hoeken kent Brian uit z'n hoofd.
Volgens mij wil die kijken of er misschien een vruchtje naar buiten wilt komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef tutjehola het volgende:
Echt lekker, massage in de sauna, duw die poriën maar dicht met je olie, wat een gek!
ik dacht al, ik hoor ze wel maar ik zie ze nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Jawel, maar niet buiten het bereik van de camera's!
Er zit daar een dode hoek en alle dode hoeken kent Brian uit z'n hoofd.
Geeft niet. Komt wel goed. Sylvia is een verstandige vrouw!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia weet jammer genoeg niet wat Natasia allemaal achter haar rug om zegt![]()
Dat schaap gaat zo nog flauwvallen en dan weet iedereen hier zeker dat ze zwanger is....of bevangen door de hitte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef tutjehola het volgende:
Echt lekker, massage in de sauna, duw die poriën maar dicht met je olie, wat een gek!
waar was die reportage op, en hoe heette die?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:37 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Laatst een reportage gezien dat ze mensen vaak voor de gek houden met het laten zetten van tattoos met oosterse tekens. Voor het zelfde geld zetten ze er neer "deze man spoort niet".
Trouwens, volgens mij heeft Brian 4 tekens op z'n rug dus zou meer moeten beteken dan Brians's Poëtry.![]()
Weet hij veel, en Amanda weet nog minderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef tutjehola het volgende:
joop is een vies mannetjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
Gatver Jaap kijkt maar al te graag. En wat een stel debielen daar![]()
onbegrijpelijk na al die maanden zoveel te hebben meegemaakt met die vrouwquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia weet jammer genoeg niet wat Natasia allemaal achter haar rug om zegt![]()
Jaap is net als wij, ..........een voyeur!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
Gatver Jaap kijkt maar al te graag. En wat een stel debielen daar![]()
Weet Syl dondersgoed hoor, alleen is net net een tikkie slimmer dan Tas en staat daar héél ver boven!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
onbegrijpelijk na al die maanden zoveel te hebben meegemaakt met die vrouw
zij is dooooom!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:50 schreef Tissik het volgende:
Brian tegen Amanda: Ik heb vandaag de zwangerschapstest binnengekregen.
Amanda: Waarom zou ik dat doen?! Ik ben toch niet zwanger!
Same herequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:52 schreef CARLAK het volgende:
Toch wel goede actie van Brian dus. Laat haar wel in haar waarde en legt de mogelijkheid bij haar neer.
Valt me niets af van Brian. Petje af en sorry wat mijn eerste conclusie was.
Ze lust geen bloemkoolquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
Weet ze wel eigenlijk hoe kinderen verwekt worden?
als ze zwanger blijkt te zijn, stuurt ze gewoon de ooievaar terugquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
Weet ze wel eigenlijk hoe kinderen verwekt worden?
twijfel ik ook aan idd....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
Beetje erg gescript dit nu........
\Hou even op jij..mijn fantasie gaat ver maar zover?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef pullup het volgende:
Kan er iemand een voorstelling maken hoe het kind van Brian en Amanda zou gaan worden![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef Haroula het volgende:
ze weet niet meer wanneer ze voor het laatst ongesteld is geweest![]()
een konijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef pullup het volgende:
Kan er iemand een voorstelling maken hoe het kind van Brian en Amanda zou gaan worden![]()
Amanda vergeet ook dat ze een antibiotica kuur had voor haar blaasontsteking... maakt de pil ook minder betrouwbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:55 schreef Ferdii het volgende:
als je het niet veilig doet kan je zwanger raken ja amanda
"maar ik slik de pil toch?"
dat is z`n eigenbelangquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:57 schreef De_Moester het volgende:
ik moet zeggen dat dit de allereerste keer is dat ik vind dat brain gelijk heeft met z'n doorzeuren..
Haha inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Dit lijkt een beetje op de act tussen Huub en Amanda tijdens hun acteerlessen....
Inderdaad, niet meer niet minder.quote:
Daar zit wat in. Tuurlijk wik hij dat ook weten..quote:
ja ze weet zelf ook niet meer wanneer ze ongesteld is geweest voor het laatstquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
als vrouwen bij elkaar wonen worden ze toch te gelijk ongesteld? vorige week waren Sylvia en Natasia ongesteld en Amanda niet
Bullshit..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
als vrouwen bij elkaar wonen worden ze toch te gelijk ongesteld? vorige week waren Sylvia en Natasia ongesteld en Amanda niet
En altijd backupquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als ze zwanger is, is zij voor negen maanden gegarandeerd Gouden Kooi bewoonster. Heeft Nederland er nog een primeur bij.
Jaha. A'Del is niet dom, maar is een super intellectuele infiltrant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terecht!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Brian wil het wel meteen weten,want dan zijn ze lekker op tijd voor abortus.
nu???quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Ik vind Amanda nu niet zo snugger overkomen.
Heb je haar al snug gezien? Ikke niet hoor!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Haar moeder heeft toch geld zat.......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Geen Bullshit! als vrouwen meerendeel van een dag samen doorbrengen zullen ze samen ongesteld zijn. dit is wetenschappelijk vast gesteldquote:
ja dat klopt echtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:02 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Geen Bullshit! als vrouwen meerendeel van een dag samen doorbrengen zullen ze samen ongesteld zijn. dit is wetenschappelijk vast gesteld
ben je nieuw?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Een overtijd behandeling is minder ingrijpend dan een abortus.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
ik zit ook echt met verbijstering te luisteren........... ze is ook nog beledigdquote:Op zondag 25 maart 2007 00:01 schreef Casshern het volgende:
amanda bewijst maar weer eens hoe ontzettend dom ze is...
Nee dat is geen bullshit. De vrouwen die geen pil of iets dergelijks slikken passen het menstruatie tijdstip aan aan degene die wel de pil slikt. Meerdere malen meegemaakt dat ik me aanpas aan andere. Is best lastig want je kunt zelf niet meer bijhouden wanneer je nu wel of niet op tijd bent.quote:
Diep triest deze twee. Ik hoop echt dat daar NOOIT een kindje van komt. En ik hoop oprecht dat ze NIET zwanger isquote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef Ferdii het volgende:
brain snapt niet dat hij zonder klaarkomen ook iemand kan zwanger maken?![]()
![]()
Je hebt absoluut gelijk!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Brian denkt nu dat een meisje niet kan zwanger worden als de man niet is klaargekomen.
Ze passen echt bij elkaar.
En daar moet je je dan maar bij neerleggen...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef AutumnTears het volgende:
tjee pis ff over dat ding heen! Maar al is ze zwanger, als Amanda denkt van niet is het ook niet zo!
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou het ook niet doen! Je laat je toch niet dwingen door zo'n loser! Mafkees! Hij loopt gewoon te manipuleren! Kloothommel! BaH
Volle maan enzoquote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee dat is geen bullshit. De vrouwen die geen pil of iets dergelijks slikken passen het menstruatie tijdstip aan aan degene die wel de pil slikt. Meerdere malen meegemaakt dat ik me aanpas aan andere. Is best lastig want je kunt zelf niet meer bijhouden wanneer je nu wel of niet op tijd bent.
yep iszo! Mits je natuurlijk doorslikt. Als je een stopweek hebt wordt je gewoon ongesteld.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef proh het volgende:
nou dames is dat zo, als je de pil slikt wordt je niet ongesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |