twijfel ik ook aan idd....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
Beetje erg gescript dit nu........
\Hou even op jij..mijn fantasie gaat ver maar zover?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef pullup het volgende:
Kan er iemand een voorstelling maken hoe het kind van Brian en Amanda zou gaan worden![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef Haroula het volgende:
ze weet niet meer wanneer ze voor het laatst ongesteld is geweest![]()
een konijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef pullup het volgende:
Kan er iemand een voorstelling maken hoe het kind van Brian en Amanda zou gaan worden![]()
Amanda vergeet ook dat ze een antibiotica kuur had voor haar blaasontsteking... maakt de pil ook minder betrouwbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:55 schreef Ferdii het volgende:
als je het niet veilig doet kan je zwanger raken ja amanda
"maar ik slik de pil toch?"
dat is z`n eigenbelangquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:57 schreef De_Moester het volgende:
ik moet zeggen dat dit de allereerste keer is dat ik vind dat brain gelijk heeft met z'n doorzeuren..
Haha inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Dit lijkt een beetje op de act tussen Huub en Amanda tijdens hun acteerlessen....
Inderdaad, niet meer niet minder.quote:
Daar zit wat in. Tuurlijk wik hij dat ook weten..quote:
ja ze weet zelf ook niet meer wanneer ze ongesteld is geweest voor het laatstquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
als vrouwen bij elkaar wonen worden ze toch te gelijk ongesteld? vorige week waren Sylvia en Natasia ongesteld en Amanda niet
Bullshit..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef Suikeroom het volgende:
als vrouwen bij elkaar wonen worden ze toch te gelijk ongesteld? vorige week waren Sylvia en Natasia ongesteld en Amanda niet
En altijd backupquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als ze zwanger is, is zij voor negen maanden gegarandeerd Gouden Kooi bewoonster. Heeft Nederland er nog een primeur bij.
Jaha. A'Del is niet dom, maar is een super intellectuele infiltrant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |