Weet hij veel, en Amanda weet nog minderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef tutjehola het volgende:
Echt lekker, massage in de sauna, duw die poriën maar dicht met je olie, wat een gek!
joop is een vies mannetjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
Gatver Jaap kijkt maar al te graag. En wat een stel debielen daar![]()
onbegrijpelijk na al die maanden zoveel te hebben meegemaakt met die vrouwquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia weet jammer genoeg niet wat Natasia allemaal achter haar rug om zegt![]()
Jaap is net als wij, ..........een voyeur!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
Gatver Jaap kijkt maar al te graag. En wat een stel debielen daar![]()
Weet Syl dondersgoed hoor, alleen is net net een tikkie slimmer dan Tas en staat daar héél ver boven!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:46 schreef Sporti het volgende:
[..]
onbegrijpelijk na al die maanden zoveel te hebben meegemaakt met die vrouw
zij is dooooom!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:50 schreef Tissik het volgende:
Brian tegen Amanda: Ik heb vandaag de zwangerschapstest binnengekregen.
Amanda: Waarom zou ik dat doen?! Ik ben toch niet zwanger!
Same herequote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:52 schreef CARLAK het volgende:
Toch wel goede actie van Brian dus. Laat haar wel in haar waarde en legt de mogelijkheid bij haar neer.
Valt me niets af van Brian. Petje af en sorry wat mijn eerste conclusie was.
Ze lust geen bloemkoolquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
Weet ze wel eigenlijk hoe kinderen verwekt worden?
als ze zwanger blijkt te zijn, stuurt ze gewoon de ooievaar terugquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
Weet ze wel eigenlijk hoe kinderen verwekt worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |