quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Brian z'n tattoo betekent "Brian's Poetry".![]()
Maar goed dat het in het chinees is dan, wordt anders een beetje lang en ziet er wel heeel triest uitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
zeker als je zwanger bentquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
80 graden is niet heet!! Bij 90 graden moet je wel op gaan passen.
ohw, dat doe ik ook zo vaak. Gewoon een tik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
Wat heeft Jaap trouwens aan z'n voeten? Dat schudden, wat is dat...........?
ik vond ze ook al groter gewordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:34 schreef Haroula het volgende:
[..]
Ik verbeeld het me niet: haar borsten gaan al hangen..![]()
![]()
Laatst een reportage gezien dat ze mensen vaak voor de gek houden met het laten zetten van tattoos met oosterse tekens. Voor het zelfde geld zetten ze er neer "deze man spoort niet".quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Als dat zo is, dan mag DGK_Redactie wel even ingrijpen nuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Casshern het volgende:
haha ze doen het in de sauna
want? ze mogen het toch wel doen in de sauna?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mag DGK_Redactie wel even ingrijpen nu![]()
In de sauna. Goed voor het vruchtje. Wordt het ook een heethoofdje net als zijn papa.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:35 schreef havefun het volgende:
Amanda is zwanger en ze laat zich toch nog weer neuken door die brian
Sylvia weet jammer genoeg niet wat Natasia allemaal achter haar rug om zegtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:40 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia en Sylvia de nieuwe hartsvriendinnen
Jawel, maar niet buiten het bereik van de camera's!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:39 schreef Casshern het volgende:
[..]
want? ze mogen het toch wel doen in de sauna?
...hopend op een trio?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Casshern het volgende:
brian masseert amanda en jaap zit er gezellig bij..
haha ik ben blij met die dode hoek, ik wil hun niet de 'bunny-act' zien doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Jawel, maar niet buiten het bereik van de camera's!
Er zit daar een dode hoek en alle dode hoeken kent Brian uit z'n hoofd.
Volgens mij wil die kijken of er misschien een vruchtje naar buiten wilt komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef tutjehola het volgende:
Echt lekker, massage in de sauna, duw die poriën maar dicht met je olie, wat een gek!
ik dacht al, ik hoor ze wel maar ik zie ze nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Jawel, maar niet buiten het bereik van de camera's!
Er zit daar een dode hoek en alle dode hoeken kent Brian uit z'n hoofd.
Geeft niet. Komt wel goed. Sylvia is een verstandige vrouw!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia weet jammer genoeg niet wat Natasia allemaal achter haar rug om zegt![]()
Dat schaap gaat zo nog flauwvallen en dan weet iedereen hier zeker dat ze zwanger is....of bevangen door de hitte.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:41 schreef tutjehola het volgende:
Echt lekker, massage in de sauna, duw die poriën maar dicht met je olie, wat een gek!
waar was die reportage op, en hoe heette die?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:37 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Laatst een reportage gezien dat ze mensen vaak voor de gek houden met het laten zetten van tattoos met oosterse tekens. Voor het zelfde geld zetten ze er neer "deze man spoort niet".
Trouwens, volgens mij heeft Brian 4 tekens op z'n rug dus zou meer moeten beteken dan Brians's Poëtry.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |