Terecht!!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Brian wil het wel meteen weten,want dan zijn ze lekker op tijd voor abortus.
nu???quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Ik vind Amanda nu niet zo snugger overkomen.
Heb je haar al snug gezien? Ikke niet hoor!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Haar moeder heeft toch geld zat.......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Geen Bullshit! als vrouwen meerendeel van een dag samen doorbrengen zullen ze samen ongesteld zijn. dit is wetenschappelijk vast gesteldquote:
ja dat klopt echtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:02 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Geen Bullshit! als vrouwen meerendeel van een dag samen doorbrengen zullen ze samen ongesteld zijn. dit is wetenschappelijk vast gesteld
ben je nieuw?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
Een overtijd behandeling is minder ingrijpend dan een abortus.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
ik zit ook echt met verbijstering te luisteren........... ze is ook nog beledigdquote:Op zondag 25 maart 2007 00:01 schreef Casshern het volgende:
amanda bewijst maar weer eens hoe ontzettend dom ze is...
Nee dat is geen bullshit. De vrouwen die geen pil of iets dergelijks slikken passen het menstruatie tijdstip aan aan degene die wel de pil slikt. Meerdere malen meegemaakt dat ik me aanpas aan andere. Is best lastig want je kunt zelf niet meer bijhouden wanneer je nu wel of niet op tijd bent.quote:
Diep triest deze twee. Ik hoop echt dat daar NOOIT een kindje van komt. En ik hoop oprecht dat ze NIET zwanger isquote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef Ferdii het volgende:
brain snapt niet dat hij zonder klaarkomen ook iemand kan zwanger maken?![]()
![]()
Je hebt absoluut gelijk!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Brian denkt nu dat een meisje niet kan zwanger worden als de man niet is klaargekomen.
Ze passen echt bij elkaar.
En daar moet je je dan maar bij neerleggen...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef AutumnTears het volgende:
tjee pis ff over dat ding heen! Maar al is ze zwanger, als Amanda denkt van niet is het ook niet zo!
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou het ook niet doen! Je laat je toch niet dwingen door zo'n loser! Mafkees! Hij loopt gewoon te manipuleren! Kloothommel! BaH
Volle maan enzoquote:Op zondag 25 maart 2007 00:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee dat is geen bullshit. De vrouwen die geen pil of iets dergelijks slikken passen het menstruatie tijdstip aan aan degene die wel de pil slikt. Meerdere malen meegemaakt dat ik me aanpas aan andere. Is best lastig want je kunt zelf niet meer bijhouden wanneer je nu wel of niet op tijd bent.
yep iszo! Mits je natuurlijk doorslikt. Als je een stopweek hebt wordt je gewoon ongesteld.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef proh het volgende:
nou dames is dat zo, als je de pil slikt wordt je niet ongesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |