quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef proh het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daar van gaat stinken...
Een strijkbout doet soms wonderen!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zo`n bos stro krijg je nooit mooi....![]()
waar maak je dat uit op? In dit geval bedoel ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef Villalux het volgende:
[..]
dus dgk Script wat ik al en vele met mij al hebben gezegt!![]()
![]()
![]()
Een scherpe schaar zou wonderen doenquote:
Als er iets niet is kan je het ook niet zienquote:Op zondag 25 maart 2007 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet om de " leuke" kant van Brian te zien.......en hem lukt het ook niet...
auw!quote:
Dat ze daar om kan lachen.... Hoeze kan je zo vaak vergeten om de pil te slikken?? Had dan aan Palma gevraagd of ze ze bij de andere pillen van het ontbijt wil geven. Iemand van 19 zou eigenlijk toch wel deze verantwoordelijkheid zelf moeten kunnen nemen. Maar ze heeft ook wel wat aan voorlichting gemist als je beweert dat als je op de dag dat je de pil vergeten geen sex hebt, je ook niet daarna zwanger kan worden. Misschien kunnen ze Amanda in plaats van een videoboodschap een voorlichtingsfilmpje gevenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef Sporti het volgende:
Gisteravond heeft Amanda zelf zitten te vertellen dat ze de pil doorslikt.....................maar ook dat ze hem af en toe weleens vergeet.......toen haar werd gevraagd wanneer ze voor het laatst ongesteld was geweest wist ze dat niet..........vandaar dat toen is besloten een test te bestellen...zelf moest ze daar toen hartelijk om lachen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef Ferdii het volgende:
Brain oefent alvast voor de kleine over 9 maanden zo te zien
Slaap lekker!!! wij registreren wel hoe PARA onze BRADA gaat worden vannachtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:18 schreef Villalux het volgende:
ik heb in de goede tijden altijd gedacht dat er een moord in DGK zou komen...maar het wordt Nu een zelfmoord! doei all ik ga pitten! wat een slap DGK is het geworden!
Voordat ze het huis inkomen worden ze hierop getest. Zelfs een aidstest!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef maril het volgende:
Brain is even dom als Amanda, in het begin van een zogenaamde relatie gebruik je toch zeker condooms al is het maar om ziektes te voorkomen.
echt afgrijselijk jaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:18 schreef kybe het volgende:
Echt niet normaal die pokke draaitafel.
Jaaa, dat wil ik ook weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:21 schreef Brulkip het volgende:
Sorry...maar weet iemand hoe dat nummer van net heette??
Ik vind dat zo'n toffe plaat...
ja en?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:21 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Voordat ze het huis inkomen worden ze hierop getest. Zelfs een aidstest!
Ja zou haar nog leuker staan dan die rare bos nephaar. En ze kan 6 uur per dagquote:
Waarop Sylvia reageerde: "Ja, en daarna ga je een week lang feesten om van iedereen afscheid te nemen..."quote:Op zondag 25 maart 2007 00:21 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Voordat ze het huis inkomen worden ze hierop getest. Zelfs een aidstest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |