pesten niet mocht?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:33 schreef FSR het volgende:
Ze nmen die meid helemaal in de zeik, en ze heeft het niet eens door....
Japio is knap beledigend met z' opsoming over wie de vader zou kuennen zijn....
Ik dacht dat pesten niet mocht....
Ik heb wel een klein beetje medelijden met Brian nu.... ze snapt het echt niet!! Geef haar aub een voorlichtingsfilmpje op het plasmascherm.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:28 schreef monique.t het volgende:
Hoe dom kan je zijn
Ze heeft de pil vergeten
Ze heeft lopen spugen
Ze heeft antibiotica geslikt
weet niet meer waneer ze ongestelt is geweest
maar kan niet zwanger zijn want ze slikt de pil
Wel ranzig dat Brian altijd anderen erbij betrekt, prive dingen die hij met Aman heeft lult ie altijd door en vraagt bevestiging bij anderen voor zijn standpunt.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef Sporti het volgende:
Nu gaan Brian en Amanda het hele verhaal met Jaap bespreken![]()
Dit is geen nieuw paar schoenen waar ze het over hebbenquote:
Nu wel, maar vanacht niet. Toen maakten zo ook wilde bewegingen met de camera om een psycho effect te bereiken. Huub en Eric waren toen -een beetje- stoned. Huub had ook in de gaten dat ze met de camera's speelden, hij zag ze heen-en-weer zwaaien.quote:
Hmm Huub die verleden week zo openlijk over pesten begoen, en zelfs zijn excuses aanbood.. Mooie script..quote:Op zondag 25 maart 2007 00:34 schreef proh het volgende:
[..]
pesten niet mocht?
waar heb je dat vandaan!? tuurlijk mag pesten!
War een dagje zwaluw hoeve wel niet goed voor isquote:Op zondag 25 maart 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, nooit geweten dat ze dat konden. Nieuw zeker. Was wel apart, zet de streams aan en rood (vroeg me even af wat ik nu weer met me beeldscherm had gedaan)
een tijd geleden zei ze zelf dat ze voorlopig nog geen kindje zou willen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies des te sneller des te beter.. AL is dit een heeeeel moeilijk onderwerp.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is geen nieuw paar schoenen waar ze het over hebben![]()
Precies ff overheen pissen en dan weten ze hetquote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef miesy het volgende:
[..]
een tijd geleden zei ze zelf dat ze voorlopig nog geen kindje zou willen.
nu heeft ze EN de pil gemist EN staan kotsen terwijl ze verder niet eens ziek is.
normaal gesproken zou er bij een vrouw wel een belletje gaan rinkelen.
zij weigert een test te doen.
vaag kind.
Sinasappel schillen doen het prima. Schil vouwen en platknijpen, er spuit vocht uit en dat in de vlam van een aansteker laten spuiten. Geweldige vlammen.......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Jaap is superverbaasd dat een verse mangoschil niet brandt?
nou hij gaat anders nu gezellig een sigaartje mee roke...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Ahh, Amanda mag niet meer roken in bijzijn van Brian.
lekker belangrijkquote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zeker ook nog nooit van hoofdletters en punten gehoord![]()
Dat klopt toch - meestal haalt ze dat zelfs twee keer per dag.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Amanda durft glashard te beweren dat ze 10 sigaretten per dag rookt.
volgens mij wilde hij het over een andere boeg gooien door minder te pesten (lees: Natasia aan zich binden)quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef FSR het volgende:
[..]
Hmm Huub die verleden week zo openlijk over pesten begoen, en zelfs zijn excuses aanbood.. Mooie script..
Ik dacht al, ben ik de enige die dit ziet! Dit doe je toch niet tegen je so called vriendinnetje.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Casshern het volgende:
brian is weer lekker aardig tegen amanda zeg...
Sterker nog, klas 3 middelbare school niet eens afgemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef Kinga het volgende:
damn, ze heeft havo niet eens afgemaakt...
de mavo zelfs niet muwahahahahahaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef Kinga het volgende:
damn, ze heeft havo niet eens afgemaakt...
Struisvogelpolitiekquote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Ik heb even bijgelezen.... holy shit wat een dom wijf is dat toch....
als je 100% weet dat je niet zwanger bent, so what, doe die test gewoon
ze schijt in haar broek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |