Dat was en leuk moment..............quote:Op zondag 25 maart 2007 00:08 schreef proh het volgende:
fok, joop verpest het weer!
Het hangt van de pil afquote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef proh het volgende:
nou dames is dat zo, als je de pil slikt wordt je niet ongesteld?
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:08 schreef Casshern het volgende:
zo dom...echt onvoorstelbaar...
niet alleen amanda zo te lezenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:06 schreef Tessa_77 het volgende:
"als je de pil slikt wordt je niet ongesteld"
Mja..... bij de PRIKPIL jah!!!![]()
![]()
nee joh, ze kunnen toch een paar dagen door slikken om t uit te stellen...quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:09 schreef Haroula het volgende:
Kijk nesteldrang..Ze gaat haar haren kammen![]()
zdngmw gaat altijd schoonmakenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:10 schreef Dark het volgende:
Het stylen van het haar schijnt therapeutisch te werken..........
Een hele emmel.quote:
Volgens mij is ze in de kooi een keer ongesteld geweest, er staat me iets van bij dat ze toen vertelde dat ze er altijd zo een last van had. Ze nam er toen ook iets voor.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:08 schreef Villalux het volgende:
ik denk dat het van Rogier is!
zo`n bos stro krijg je nooit mooi....quote:Op zondag 25 maart 2007 00:11 schreef Soury het volgende:
Maakt ze zich nu mooi voor de volgende neukpartij![]()
Nee je kunt niet "een paar dagen" doorslikken, je kunt wel een hele cyclus doorslikken. Blijkbaar, heeft amoebe dat dóórslikken tot een gewoonte gemaakt. Niet bepaald slim overigens (een keertje is niet erg, maar wanneer je dat standaard doet, is dat beslist niet goed voor je lijf).quote:Op zondag 25 maart 2007 00:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nee joh, ze kunnen toch een paar dagen door slikken om t uit te stellen...
en vooral waarom? als hij wil afvallen dan eet je dat toch niet?quote:
Kwark light.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:12 schreef proh het volgende:
[..]
en vooral waarom? als hij wil afvallen dan eet je dat toch niet?
Klopt ze zaten tv te kijken en zij klaagde zo over haar buikpijn,later had ze het met Natasia erover dat zij dat altijd had als ze ongesteld was.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij is ze in de kooi een keer ongesteld geweest, er staat me iets van bij dat ze toen vertelde dat ze er altijd zo een last van had. Ze nam er toen ook iets voor.
Nee, ze hebben het alleen in het begin onveilig gedaan. Juist toen ze wel eens de pil was vergeten......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:10 schreef mantas779 het volgende:
Ze geeft inderdaad toe dat ze het altijd onveilig hebben gedaan. En Brainless ff lekker die hoer onveilig ertussen door onder de douche .![]()
ik heb gehoord dat je daar van gaat stinken...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee je kunt niet "een paar dagen" doorslikken, je kunt wel een hele cyclus doorslikken. Blijkbaar, heeft amoebe dat dóórslikken tot een gewoonte gemaakt. Niet bepaald slim overigens (een keertje is niet erg, maar wanneer je dat standaard doet, is dat beslist niet goed voor je lijf).
Hoe dan ? Door haar op te eten ?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Jaap gaat Amanda van Brian afpakken, zegt ie.![]()
Nou jaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef proh het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daar van gaat stinken...
Precies vandaar dat ze dus nu een keer gewoon heeft doorgeslikt.....quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Klopt ze zaten tv te kijken en zij klaagde zo over haar buikpijn,later had ze het met Natasia erover dat zij dat altijd had als ze ongesteld was.
dus dgk Script wat ik al en vele met mij al hebben gezegt!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef Sporti het volgende:
Gisteravond heeft Amanda zelf zitten te vertellen dat ze de pil doorslikt.....................maar ook dat ze hem af en toe weleens vergeet.......toen haar werd gevraagd wanneer ze voor het laatst ongesteld was geweest wist ze dat niet..........vandaar dat toen is besloten een test te bestellen...zelf moest ze daar toen hartelijk om lachen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef proh het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat je daar van gaat stinken...
Een strijkbout doet soms wonderen!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zo`n bos stro krijg je nooit mooi....![]()
waar maak je dat uit op? In dit geval bedoel ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:15 schreef Villalux het volgende:
[..]
dus dgk Script wat ik al en vele met mij al hebben gezegt!![]()
![]()
![]()
Een scherpe schaar zou wonderen doenquote:
Als er iets niet is kan je het ook niet zienquote:Op zondag 25 maart 2007 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Het lukt me maar niet om de " leuke" kant van Brian te zien.......en hem lukt het ook niet...
auw!quote:
Dat ze daar om kan lachen.... Hoeze kan je zo vaak vergeten om de pil te slikken?? Had dan aan Palma gevraagd of ze ze bij de andere pillen van het ontbijt wil geven. Iemand van 19 zou eigenlijk toch wel deze verantwoordelijkheid zelf moeten kunnen nemen. Maar ze heeft ook wel wat aan voorlichting gemist als je beweert dat als je op de dag dat je de pil vergeten geen sex hebt, je ook niet daarna zwanger kan worden. Misschien kunnen ze Amanda in plaats van een videoboodschap een voorlichtingsfilmpje gevenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:13 schreef Sporti het volgende:
Gisteravond heeft Amanda zelf zitten te vertellen dat ze de pil doorslikt.....................maar ook dat ze hem af en toe weleens vergeet.......toen haar werd gevraagd wanneer ze voor het laatst ongesteld was geweest wist ze dat niet..........vandaar dat toen is besloten een test te bestellen...zelf moest ze daar toen hartelijk om lachen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef Ferdii het volgende:
Brain oefent alvast voor de kleine over 9 maanden zo te zien
Slaap lekker!!! wij registreren wel hoe PARA onze BRADA gaat worden vannachtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:18 schreef Villalux het volgende:
ik heb in de goede tijden altijd gedacht dat er een moord in DGK zou komen...maar het wordt Nu een zelfmoord! doei all ik ga pitten! wat een slap DGK is het geworden!
Voordat ze het huis inkomen worden ze hierop getest. Zelfs een aidstest!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:17 schreef maril het volgende:
Brain is even dom als Amanda, in het begin van een zogenaamde relatie gebruik je toch zeker condooms al is het maar om ziektes te voorkomen.
echt afgrijselijk jaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:18 schreef kybe het volgende:
Echt niet normaal die pokke draaitafel.
Jaaa, dat wil ik ook weten.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:21 schreef Brulkip het volgende:
Sorry...maar weet iemand hoe dat nummer van net heette??
Ik vind dat zo'n toffe plaat...
ja en?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:21 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Voordat ze het huis inkomen worden ze hierop getest. Zelfs een aidstest!
Ja zou haar nog leuker staan dan die rare bos nephaar. En ze kan 6 uur per dagquote:
Waarop Sylvia reageerde: "Ja, en daarna ga je een week lang feesten om van iedereen afscheid te nemen..."quote:Op zondag 25 maart 2007 00:21 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Voordat ze het huis inkomen worden ze hierop getest. Zelfs een aidstest!
Vat ik niet. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:20 schreef proh het volgende:
Blijkbaar is dit nog niet geheel doorgedrongen in dat hersenpannetje van mevrouw "ik was m'n haar niet"
Dom dat mensen denken dat je iets van 1 keer seks niks krijgtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarop Sylvia reageerde: "Ja, en daarna ga je een week lang feesten om van iedereen afscheid te nemen..."
Klopt staat altijd op de bijsluiter van de antibiotica.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft toch ook antibiotica gehad.
Dan werkt de pil toch ook niet goed.
Hadden ze gisterenavond moeten doen toen ze zo knetterstoned warenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Nicoss het volgende:
Jaaaa stream 4.... gaan we weer met de kleurenfilters
Ja...als Brian aan die draaitafels staat te rukken zit ik me zwaar op te winden van ergernis!quote:
Inderdaad ja, voor die blaasonsteking. Nog meer reden dus om die zwangerschapstest te doen!!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft toch ook antibiotica gehad.
Dan werkt de pil toch ook niet goed.
Ik denk de hele tijd dat het geluid op de achtergrond Breenless zijn familie is die probeert om binnen te komenquote:
Hebben ze ook gedaan!!! wel opletten hequote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hadden ze gisterenavond moeten doen toen ze zo knetterstoned waren![]()
Gisteren/vanacht heeft de regie ook al een tijdje met verschillende kleuren gespeeld. Ze bewerken de beelden waarschijnlijk voor een TV-momentje.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Streams 3 is/was rood?
was gister avond ook zoquote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hadden ze gisterenavond moeten doen toen ze zo knetterstoned waren![]()
En gelukkig heeft hij die ook van zichzelf...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:24 schreef Myriam1978 het volgende:
"Be a woman and have some fuckin' balls!" DE Brian's uitspraak van de maand![]()
Misschien zag ik het toen ook niet helemaal helderquote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan!!! wel opletten he![]()
Precies des te sneller des te beter.. AL is dit een heeeeel moeilijk onderwerp.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:26 schreef miesy het volgende:
brian geniet alleen van de sex met amanda, van liefde is geen sprake,
tuurlijk wilt hij geen baby met haar. en groot gelijk heeft ie.
Okee, nooit geweten dat ze dat konden. Nieuw zeker. Was wel apart, zet de streams aan en rood (vroeg me even af wat ik nu weer met me beeldscherm had gedaan)quote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gisteren/vanacht heeft de regie ook al een tijdje met verschillende kleuren gespeeld. Ze bewerken de beelden waarschijnlijk voor een TV-momentje.
Ze wil nietquote:Op zondag 25 maart 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
Dus begrijp ik uit het verhaal dat Amanda in ontkenning is over een mogelijke zwangerschap. Of heeft bRian nog steeds de test niet gegeven?
brian heeft haar verteld de test vandaag is binnegekomen maar ze weet zeker dat ze niet zwanger is dus wil ze hem niet doen..quote:Op zondag 25 maart 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
Dus begrijp ik uit het verhaal dat Amanda in ontkenning is over een mogelijke zwangerschap. Of heeft bRian nog steeds de test niet gegeven?
........en ze hebben het soms veilig gedaan!quote:Op zondag 25 maart 2007 00:28 schreef monique.t het volgende:
Hoe dom kan je zijn
Ze heeft de pil vergeten
Ze heeft lopen spugen
Ze heeft antibiotica geslikt
weet niet meer waneer ze ongestelt is geweest
maar kan niet zwanger zijn want ze slikt de pil
Brian verteld juist het hele verhaal weer. Amanda WIL niet ......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:29 schreef Sonique het volgende:
Je zou haast denken dat Adel dit dwars zit.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:26 schreef miesy het volgende:
brian geniet alleen van de sex met amanda, van liefde is geen sprake,
tuurlijk wilt hij geen baby met haar. en groot gelijk heeft ie.
Of gewoon uit vervelingquote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren/vanacht heeft de regie ook al een tijdje met verschillende kleuren gespeeld. Ze bewerken de beelden waarschijnlijk voor een TV-momentje.
Daar heeft ze wel een puntjequote:Op zondag 25 maart 2007 00:32 schreef Sporti het volgende:
Amanda : je weet hoe IK ben als ik iets moet doen doe ik juist niet
En ze blijft gewoon lachen, wat een ongeloofelijk dom wichtquote:Op zondag 25 maart 2007 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
Leuke opmereking van Jaap..evt èèn van de 35 Soca boys kunnen ook de vader zijn.....
pesten niet mocht?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:33 schreef FSR het volgende:
Ze nmen die meid helemaal in de zeik, en ze heeft het niet eens door....
Japio is knap beledigend met z' opsoming over wie de vader zou kuennen zijn....
Ik dacht dat pesten niet mocht....
Ik heb wel een klein beetje medelijden met Brian nu.... ze snapt het echt niet!! Geef haar aub een voorlichtingsfilmpje op het plasmascherm.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:28 schreef monique.t het volgende:
Hoe dom kan je zijn
Ze heeft de pil vergeten
Ze heeft lopen spugen
Ze heeft antibiotica geslikt
weet niet meer waneer ze ongestelt is geweest
maar kan niet zwanger zijn want ze slikt de pil
Wel ranzig dat Brian altijd anderen erbij betrekt, prive dingen die hij met Aman heeft lult ie altijd door en vraagt bevestiging bij anderen voor zijn standpunt.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef Sporti het volgende:
Nu gaan Brian en Amanda het hele verhaal met Jaap bespreken![]()
Dit is geen nieuw paar schoenen waar ze het over hebbenquote:
Nu wel, maar vanacht niet. Toen maakten zo ook wilde bewegingen met de camera om een psycho effect te bereiken. Huub en Eric waren toen -een beetje- stoned. Huub had ook in de gaten dat ze met de camera's speelden, hij zag ze heen-en-weer zwaaien.quote:
Hmm Huub die verleden week zo openlijk over pesten begoen, en zelfs zijn excuses aanbood.. Mooie script..quote:Op zondag 25 maart 2007 00:34 schreef proh het volgende:
[..]
pesten niet mocht?
waar heb je dat vandaan!? tuurlijk mag pesten!
War een dagje zwaluw hoeve wel niet goed voor isquote:Op zondag 25 maart 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, nooit geweten dat ze dat konden. Nieuw zeker. Was wel apart, zet de streams aan en rood (vroeg me even af wat ik nu weer met me beeldscherm had gedaan)
een tijd geleden zei ze zelf dat ze voorlopig nog geen kindje zou willen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies des te sneller des te beter.. AL is dit een heeeeel moeilijk onderwerp.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is geen nieuw paar schoenen waar ze het over hebben![]()
Precies ff overheen pissen en dan weten ze hetquote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef miesy het volgende:
[..]
een tijd geleden zei ze zelf dat ze voorlopig nog geen kindje zou willen.
nu heeft ze EN de pil gemist EN staan kotsen terwijl ze verder niet eens ziek is.
normaal gesproken zou er bij een vrouw wel een belletje gaan rinkelen.
zij weigert een test te doen.
vaag kind.
Sinasappel schillen doen het prima. Schil vouwen en platknijpen, er spuit vocht uit en dat in de vlam van een aansteker laten spuiten. Geweldige vlammen.......quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Jaap is superverbaasd dat een verse mangoschil niet brandt?
nou hij gaat anders nu gezellig een sigaartje mee roke...quote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Ahh, Amanda mag niet meer roken in bijzijn van Brian.
lekker belangrijkquote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zeker ook nog nooit van hoofdletters en punten gehoord![]()
Dat klopt toch - meestal haalt ze dat zelfs twee keer per dag.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef mootie het volgende:
Amanda durft glashard te beweren dat ze 10 sigaretten per dag rookt.
volgens mij wilde hij het over een andere boeg gooien door minder te pesten (lees: Natasia aan zich binden)quote:Op zondag 25 maart 2007 00:35 schreef FSR het volgende:
[..]
Hmm Huub die verleden week zo openlijk over pesten begoen, en zelfs zijn excuses aanbood.. Mooie script..
Ik dacht al, ben ik de enige die dit ziet! Dit doe je toch niet tegen je so called vriendinnetje.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Casshern het volgende:
brian is weer lekker aardig tegen amanda zeg...
Sterker nog, klas 3 middelbare school niet eens afgemaakt.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef Kinga het volgende:
damn, ze heeft havo niet eens afgemaakt...
de mavo zelfs niet muwahahahahahaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:38 schreef Kinga het volgende:
damn, ze heeft havo niet eens afgemaakt...
Struisvogelpolitiekquote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Ik heb even bijgelezen.... holy shit wat een dom wijf is dat toch....
als je 100% weet dat je niet zwanger bent, so what, doe die test gewoon
ze schijt in haar broek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |