Echt ?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit was Brian:
"je schiet een kalf pas als hij verdronken is"
Nieuw jasje voor Amandaquote:Op zondag 25 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Wat een zak hooi is het ook, laat ie eerst dat arme kalf verdrinken....... dan schiet ie er op...... en waarschijnlijk verkoopt ie de huid ook nog voor een zakcentje!
Hij wil wat doen, maar ik denk dat doordat hij is teruggefloten door achter van de week, hij met Eric de afspraak heeft voorlopig geen TV meer te maken en aan DGK te laten zien wie er smaak aan de show geeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:16 schreef Sporti het volgende:
Huub lijkt echt ontzettend ongedurig op dit moment.
Wie is de sponsor van die draaitafelquote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Hoe houden die twee (HE)het uit in die kut herrie.![]()
Ze wil nu weer een witte bontjas voor The white Party volgende week misschien wat foto's van Knut het Ijsbeertje en van jonge zeehondjes? Zou dat doordringen?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welja ik wacht nog steeds op de beloofde aktie van het eerste jasje![]()
tis ook telkens dezelfde kut herrie...*gaap*quote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Hoe houden die twee (HE)het uit in die kut herrie.![]()
Dat is zeker helaasquote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff tis niet meer te kijken... dgk is echt kut de laatste 2/3 weken.....
Ik hoor ook geen verschil.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef miesy het volgende:
[..]
tis ook telkens dezelfde kut herrie...*gaap*
Vast niet Amanda komt vast met zoiets van...........maar anders gooien ze dat vel toch weg.........of ja maar daar worden ze toch speciaal voor gefoktquote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil nu weer een witte bontjas voor The white Party volgende week misschien wat foto's van Knut het Ijsbeertje en van jonge zeehondjes? Zou dat doordringen?
ik wou net nog ff wat gaan etenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
Ligt Billie nou zijn 21cm te masseren onder het dekbed?
toch wel raar dat ze zo'n kleine keus aan muziek hebben.quote:
Tja ben bang van wel. Foto's van doodgeknuppelde zeehondjes zou haar toch aan het denken moeten zetten ? Ik kan me het niet voorstellen maar het zou zo maar kunnen dat Amanda dat geneens weetquote:Op zondag 25 maart 2007 01:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vast niet Amanda komt vast met zoiets van...........maar anders gooien ze dat vel toch weg.........of ja maar daar worden ze toch speciaal voor gefokt![]()
last van turbolentie.........ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
het boefjequote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
zie af en toe ook wat schokkende bewegingen...schijnbaar heeft de camera watcher het ook door.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |