Echt ?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit was Brian:
"je schiet een kalf pas als hij verdronken is"
Nieuw jasje voor Amandaquote:Op zondag 25 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
Wat een zak hooi is het ook, laat ie eerst dat arme kalf verdrinken....... dan schiet ie er op...... en waarschijnlijk verkoopt ie de huid ook nog voor een zakcentje!
Hij wil wat doen, maar ik denk dat doordat hij is teruggefloten door achter van de week, hij met Eric de afspraak heeft voorlopig geen TV meer te maken en aan DGK te laten zien wie er smaak aan de show geeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:16 schreef Sporti het volgende:
Huub lijkt echt ontzettend ongedurig op dit moment.
Wie is de sponsor van die draaitafelquote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Hoe houden die twee (HE)het uit in die kut herrie.![]()
Ze wil nu weer een witte bontjas voor The white Party volgende week misschien wat foto's van Knut het Ijsbeertje en van jonge zeehondjes? Zou dat doordringen?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welja ik wacht nog steeds op de beloofde aktie van het eerste jasje![]()
tis ook telkens dezelfde kut herrie...*gaap*quote:Op zondag 25 maart 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
Hoe houden die twee (HE)het uit in die kut herrie.![]()
Dat is zeker helaasquote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pfff tis niet meer te kijken... dgk is echt kut de laatste 2/3 weken.....
Ik hoor ook geen verschil.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef miesy het volgende:
[..]
tis ook telkens dezelfde kut herrie...*gaap*
Vast niet Amanda komt vast met zoiets van...........maar anders gooien ze dat vel toch weg.........of ja maar daar worden ze toch speciaal voor gefoktquote:Op zondag 25 maart 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil nu weer een witte bontjas voor The white Party volgende week misschien wat foto's van Knut het Ijsbeertje en van jonge zeehondjes? Zou dat doordringen?
ik wou net nog ff wat gaan etenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
Ligt Billie nou zijn 21cm te masseren onder het dekbed?
toch wel raar dat ze zo'n kleine keus aan muziek hebben.quote:
Tja ben bang van wel. Foto's van doodgeknuppelde zeehondjes zou haar toch aan het denken moeten zetten ? Ik kan me het niet voorstellen maar het zou zo maar kunnen dat Amanda dat geneens weetquote:Op zondag 25 maart 2007 01:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vast niet Amanda komt vast met zoiets van...........maar anders gooien ze dat vel toch weg.........of ja maar daar worden ze toch speciaal voor gefokt![]()
last van turbolentie.........ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
het boefjequote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
zie af en toe ook wat schokkende bewegingen...schijnbaar heeft de camera watcher het ook door.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:25 schreef kybe het volgende:
Dat durfde Japio niet, Huub was in de buurt !quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, Sylvia wakker, Jaap wakker .....
Ben benieuwd of die laffe, vette klootzak nog even verhaal gaat halen
over de keukendienst. Ach, ik denk het ook niet![]()
nah, hij schijt in zijn broek voor de kleine kaboutah.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, Sylvia wakker, Jaap wakker .....
Ben benieuwd of die laffe, vette klootzak nog even verhaal gaat halen
over de keukendienst. Ach, ik denk het ook niet![]()
Vergeet Brain niet!!! Die keek ook para op toen Huub binnenkwam. Was wel leuk om te zien op stream 3 en 4. Eers 3, Japio omhoog kijken en daarna stream 4 met Brain die omhoog komt.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij is Japio bang dat hij vanacht gepakt gaat worden. Bij het minste of geringste zit hij rechtop in bed, zojuist weer toen Huub even iets tegen Sylvia zei.
jaap, silvia en jaap.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Who is who op stream 3 en 4 ?
Deze cap is S4 - op de voorgrond Sylvia en achteraan Japio. Op S3 Japioquote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
Who is who op stream 3 en 4 ?
Inderdaad, dat denk ik ook. Geeft weer eens aan hoe dapperquote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat durfde Japio niet, Huub was in de buurt !
Tenzij huubke in actie komt!quote:Op zondag 25 maart 2007 01:40 schreef waxmask het volgende:
Ik weet nu al dat als ik morgenvroeg opsta hij nog op COS 939 is , wel triest ten op zichte van voorgaande weken.
Predictor afstandquote:Op zondag 25 maart 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
Amanda en brian liggen wel ergggggggg ver van elkaar af.
Ik zie ook geen echte vooruitgang helaas.....quote:Op zondag 25 maart 2007 01:40 schreef waxmask het volgende:
Ik weet nu al dat als ik morgenvroeg opsta hij nog op COS 939 is , wel triest ten op zichte van voorgaande weken.
Ik zie alleen maar achteruitgang.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie ook geen echte vooruitgang helaas.....
Nee geen vroegertje.. Nou ja de klok een uur vooruit he ? dus uurtje minder zowiezoquote:Op zondag 25 maart 2007 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie ook geen echte vooruitgang helaas.....
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Eric voelen elkaar goed aan. Samen met de knoppenkast spelen, ze nemen de koptelefoon van elkaar over, ze hebben lol. Ze kijjken naar elkaar en weten al genoeg, ze hoeven niet eens te praten om elkaar te begrijpen.
[afbeelding]
KUT muziekquote:Op zondag 25 maart 2007 01:45 schreef carpediem23 het volgende:
grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |