Slaap lekkerquote:Op zondag 25 maart 2007 01:46 schreef Casshern het volgende:
nou ik ga slapen, slaap lekker iedereen!
Das pas volgende weekquote:Op zondag 25 maart 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen vroegertje.. Nou ja de klok een uur vooruit he ? dus uurtje minder zowiezo![]()
Is dat zooo ?quote:
De rat en Japiofans moeten juist nu genieten.quote:
Ik hoop maar dat alles een 1 aprilgrap is!quote:Op zondag 25 maart 2007 01:48 schreef petraa het volgende:
Hoelang zou het duren voor de stekker er weer wordt uitgetrokken ???
Nee joh vannacht Pestkopquote:
Ik had mn bericht al aangepastquote:Op zondag 25 maart 2007 01:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
over tien minuten al hoor
is het ineens 3:00 uur
Shit is waar ook,ik ga mijn bedje maar opzoekenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geen vroegertje.. Nou ja de klok een uur vooruit he ? dus uurtje minder zowiezo![]()
Drama Queenquote:
Tja, maar ik had altijd de laatste zaterdag in de maand in gedachte (maart dus) vandaarquote:Op zondag 25 maart 2007 01:52 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Anders had windows je wel gewaarschuwd..
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 01:52 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Anders had windows je wel gewaarschuwd..
Trustequote:Op zondag 25 maart 2007 01:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Shit is waar ook,ik ga mijn bedje maar opzoeken![]()
Nog 2 minuten dus ? Waar haal je dat trouwens vandaan ?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:58 schreef cobain94 het volgende:
Huub en eric hebben tegelijk met die joints een gram speed gekregen...En die snuiven ze precies om 2 uur vannacht op...Zijn ze gelijk het tijdsbesef kwijt, en ze gaan rellen
Hier uitgezogenquote:Op zondag 25 maart 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog 2 minuten dus ? Waar haal je dat trouwens vandaan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |