abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2006 @ 10:28:17 #1
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44186341
Utrecht, de navel van Nederland.

Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen
Utrecht deel XI
Utrecht, deel XII met de beste hulpsinterklaas













quote:
Als ik boven op de Dom sta,
Kijk ik even naar benee,
Dan zie ik het ouwe Grachie
't Vreeburg en Wijk C.
Ja, dan springt mijn hartsjie open,
Ben trots, wat dachie wat!
d'r is geen mooier plekkie
as Uterech me stad, as Uterech me stad!

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

ben geboren in een huissie in de zakkedragesteeg vlak bij ut losement van jan de tentenneus
al het breuk de gekke bult en kols de kutjeskin schele okkeloen en blauwe teus woon al me leven lang in utreg en ik het ut naar me zin want der is bij ons van alles aan de hand je ken gaan dansen of naar kroegies en je stap het leven in met mooie mokkels en een flipper aan de wand

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

in het stadsjie met ze graggies daar is plaat svan iedereen ze kommen uit allehande landen naar ons toe k kijk haast nooit meer televisie een ander land hoef k nie heen k zie bij me voor de deur al buite land genoeg
knappe rug is ook het zandpad bij genategrummiedreef daar ken je genieten van een broodsjie warm vlees
als de gordijnen zijn gesloten nou dan hank de bood goed scheef het is daar dag en nag het rooie lampen fees

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

eens per jaar dan is het buurtfees en dan wordt de straat versierd we kwakken vlagge en wat slingers aan de kant
de worden spelletjies gedaan en iedereen drinkt blikies bier en na het dansen loop ut stevig uit de hand we happe koek we lopen zak we spelen bingo en een stamp mooie prijzen ken je winnen allemaal
maar het mooiste das mas klimmen man dan lach ie je een kramp alle die rijksgenoten als aapen in de paal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

wat daggie wat van fc utreg gaan we zondags smidagdags met ze alle heen dan staan we te vlagge en te schreeuwen jopie geeft die bal een schup en geef die hondelul der ook meteen een
de sterrewijk het houtplein en het lange roze dal utreg het mooist van ellemaal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

:'( ! :'( ! :'( !

Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.

  • Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.

    Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
  • Openingspost
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44186546
    Game on!
      woensdag 6 december 2006 @ 10:53:45 #3
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44186929
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 00:32 schreef ioko het volgende:
    Ik zou eens bij de huisarts om melatonine gaan, dat werkt ook goed bij jetlag. Het is geen slaapmiddel, maar meer een middel om je biologische ritme weer goed te krijgen.
    Melatonine kan je gewoon in de drogist halen. Ik ben er zelf niet zo van gecharmeerd, aangezien je het bijvoorbeeld niet moet gaan gebruiken als je last hebt van een winterdepressie, dan maakt je lichaam al teveel melatonine aan. Maar dat zetten ze dan weer niet in de bijsluiter .
    pi_44186935
    De navel van Nederland? Wat is dat nou weer? Eerder de genotsknop van Nederland dan (als we toch iets centraals van het lichaam moeten nemen).

    Btw is Utrecht een vrouw, of is het een man (of is het een het?)
    pi_44186948
    Trouwens, voor de mensen die niet weten hoe Utrechts klinkt, die moeten voor de grap even door de Edah op de Amsterdamsestraatweg lopen. Zowel de cassieres als de klanten zijn allemaal zo ontzettend hilarisch Utrechts. Elke willekeurige opmerking die ze maken is een juweeltje. Helemaal als ze mij "waifie" gaan noemen. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44186985
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Melatonine kan je gewoon in de drogist halen. Ik ben er zelf niet zo van gecharmeerd, aangezien je het bijvoorbeeld niet moet gaan gebruiken als je last hebt van een winterdepressie, dan maakt je lichaam al teveel melatonine aan. Maar dat zetten ze dan weer niet in de bijsluiter .
    Dat verklaart waarom ik tegenwoordig zo moeilijk wakker wordt 's ochtends!

    Het beste middel tegen slaapeloosheid is gewoon regelmatiger leven. Kortom iedere dag opstaan tussen 6-8 en 's avonds op tijd naar bed gaan. (Nou ja je kan dit ook structureel te laat doen (zoals ik) waardoor je sowieso steeds moeier wordt naarmate de week vordert...
    pi_44186998
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Melatonine kan je gewoon in de drogist halen. Ik ben er zelf niet zo van gecharmeerd, aangezien je het bijvoorbeeld niet moet gaan gebruiken als je last hebt van een winterdepressie, dan maakt je lichaam al teveel melatonine aan. Maar dat zetten ze dan weer niet in de bijsluiter .
    Ik ben net na het douchen nog even weer in bed gekropen. Nog even een uurtje erbijaangeplakt. En dan nu naar de UB, studeren. Net nog wel even een hartaanval omdat ik meende alleen thuis te zijn, en ik hoorde opeens voetstappen op de vloer boven. Bleek het de vriend van mijn huisgenote te zijn. Zijzelf is op congres vandaag, maar hij bleek vannacht toch hier te hebben geslapen. Wist ik veel. Ik dacht al: "Trekken inbrekers de wc door tegenwoordig ?"
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44187014
    Ow hier was het topic gebleven! Utrecht!!
    pi_44187067
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:56 schreef zatoichi het volgende:
    Het beste middel tegen slaapeloosheid is gewoon regelmatiger leven.
    Joh. .

    Nee, mijn extreme vermoeidheid komt door het feit dat ik een week vol presentaties en tentamens had, aan het einde van die week voor een lang weekend naar Berlijn ging op studiereis met een vreselijk vol programma, en eigenlijk al moe was toen ik ging. En toen ik terugkwam had ik weer een week vol dingen voor mijn studie, waardoor ik niet voldoende heb kunnen uitslapen van het weekend Berlijn.

    En dat breekt me nu wel op. Ik kan prima omgaan met een wisselend ritme, anders zou ik ook niet 's nachts werken. Voorwaarde is wel dat ik niet 14 dagen te weinig slaap, zoals nu dus het geval was. Ik moet wel ergens ruimte hebben om een dag voor pampus in bed te liggen en slaap in te halen. Als ik die mogelijkheid heb, kan ik zo onregelmatig leven als ik wil. Mits ik dus slaap kan inhalen.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 6 december 2006 @ 11:00:09 #10
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44187072
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Trouwens, voor de mensen die niet weten hoe Utrechts klinkt, die moeten voor de grap even door de Edah op de Amsterdamsestraatweg lopen. Zowel de cassieres als de klanten zijn allemaal zo ontzettend hilarisch Utrechts. Elke willekeurige opmerking die ze maken is een juweeltje. Helemaal als ze mij "waifie" gaan noemen. .
    Welke Edah bedoel je? Die in de plantage toevallig? Dat is echt een cultuurtje op zich...
      woensdag 6 december 2006 @ 11:00:48 #11
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44187089
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Trouwens, voor de mensen die niet weten hoe Utrechts klinkt, die moeten voor de grap even door de Edah op de Amsterdamsestraatweg lopen. Zowel de cassieres als de klanten zijn allemaal zo ontzettend hilarisch Utrechts. Elke willekeurige opmerking die ze maken is een juweeltje. Helemaal als ze mij "waifie" gaan noemen. .
    Ik deed daar vroeger altijd boodschappen. Blond gepermanente dochter tegen idem blond gepermanente moeder die door aanbiedingsbakken aan het graaien is: 'Haje alle baake aal gehaad maa?'.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 6 december 2006 @ 11:01:41 #12
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44187104
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:56 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Dat verklaart waarom ik tegenwoordig zo moeilijk wakker wordt 's ochtends!

    Het beste middel tegen slaapeloosheid is gewoon regelmatiger leven. Kortom iedere dag opstaan tussen 6-8 en 's avonds op tijd naar bed gaan. (Nou ja je kan dit ook structureel te laat doen (zoals ik) waardoor je sowieso steeds moeier wordt naarmate de week vordert...
    Soms is dat niet mogelijk he . Of bijvoorbeeld als je 's avonds niet kan slapen en tot 5 uur wakker ligt, dan slaap je alsnog te weinig als je dan tussen 6-8 opstaat. .
    pi_44187118
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:00 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Welke Edah bedoel je? Die in de plantage toevallig? Dat is echt een cultuurtje op zich...
    Die ja.

    .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 6 december 2006 @ 11:03:37 #14
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44187156
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:01 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Die ja.

    .
    Daar kom ik bijna dagelijks. En het is echt een subcultuur ofzo... al die echte Utrechtenaren kennen elkaar. Aan de kassa hoor je menig roddel uit de buurt .
    pi_44187365
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:01 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Soms is dat niet mogelijk he . Of bijvoorbeeld als je 's avonds niet kan slapen en tot 5 uur wakker ligt, dan slaap je alsnog te weinig als je dan tussen 6-8 opstaat. .
    Nee hoor met twee uur slaap kan iedereen prima functioneren! Goed je gaapt wat meer op een dag, en je bent iets minder scherp. Maar juist als je dan in bed blijft liggen, is het lastig slapen de volgende nacht.

    Ik heb echt veel last gehad van slaapeloosheid, juist door dit soort verstoringen in mijn ritme. Tegenwoordig heb ik het eigenlijk alleen nog maar van zondag op maandag, omdat ik dan juist weer heb uitgeslapen in het weekend. Je moet er gewoon voor zorgen dat je moe bent aan het eind van de dag. Dus of de hele dag werken, en als je vrij hebt, iets actiefs gaan doen.
    pi_44187454
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 10:59 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]
    Als ik die mogelijkheid heb, kan ik zo onregelmatig leven als ik wil. Mits ik dus slaap kan inhalen.
    Ja dat had ik vroeger ook.... Maar ja op zich is het dus niet zo erg als je 's nachts niet kan slapen, omdat je dan toch moet werken.

    Maar je kan niet slapen omdat je te weinig hebt geslapen?

    Maar je kan dus zo onregelmatig leven als je wilt mits je maar regelmatig een dag kan slapen? (sorry flauwe opmerking, I know ik sla mezelf wel)
      woensdag 6 december 2006 @ 11:18:58 #17
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44187530
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:12 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Nee hoor met twee uur slaap kan iedereen prima functioneren! Goed je gaapt wat meer op een dag, en je bent iets minder scherp. Maar juist als je dan in bed blijft liggen, is het lastig slapen de volgende nacht.

    Ik heb echt veel last gehad van slaapeloosheid, juist door dit soort verstoringen in mijn ritme. Tegenwoordig heb ik het eigenlijk alleen nog maar van zondag op maandag, omdat ik dan juist weer heb uitgeslapen in het weekend. Je moet er gewoon voor zorgen dat je moe bent aan het eind van de dag. Dus of de hele dag werken, en als je vrij hebt, iets actiefs gaan doen.
    Dat zal. Als je echter een aantal nachten achter elkaar niet tot nauwelijks hebt geslapen, kun je er niet meer zo gemakkelijk overheen stappen. Voor mij is het daarom een oplossing om dán een slaappil te nemen, om er weer eventjes tegenaan te kunnen .
    Maargoed, zo erg was het bij Au3 allemaal niet geloof ik he? .
      woensdag 6 december 2006 @ 11:23:17 #18
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44187652
    Ik ben zo saai, ik verveel mezelf altijd in slaap.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 6 december 2006 @ 11:26:26 #19
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44187746
    heb me nou al voor de 2e keer verslapen deze week
    pi_44188667
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:18 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Dat zal. Als je echter een aantal nachten achter elkaar niet tot nauwelijks hebt geslapen, kun je er niet meer zo gemakkelijk overheen stappen. Voor mij is het daarom een oplossing om dán een slaappil te nemen, om er weer eventjes tegenaan te kunnen .
    Maargoed, zo erg was het bij Au3 allemaal niet geloof ik he? .
    Een slaappil nemen is voor mij gewoon een te grote stap. Ik wil zo veel mogelijk zonder dat soort dingen leven.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 6 december 2006 @ 12:01:36 #21
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44188776
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 11:57 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Een slaappil nemen is voor mij gewoon een te grote stap. Ik wil zo veel mogelijk zonder dat soort dingen leven.
    Tsja, en je drinkt natuurlijk ook al niet. Anders zou ik zeggen: neem een paar goeie borrels voor het slapen gaan, dan wil het wel.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44189054
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 12:01 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Tsja, en je drinkt natuurlijk ook al niet. Anders zou ik zeggen: neem een paar goeie borrels voor het slapen gaan, dan wil het wel.
    Ik drink wel weer wat meer de laatste tijd. Ik let alleen nogsteeds goed op hoeveel ik drink. 2/3 speciaalbiertjes op een avond, zoiets. .

    Which reminds me: . Kafe België. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44189087
    Iedereen ! Meedoen !

    Top 3 lievelingskroegen in Utrecht.

    1) België.
    2) De Zaak.
    3) Pothuis. *

    * Omdat er een nr. 3 inmoest, ik zit eigenlijk alleen maar in 1 & 2.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 6 december 2006 @ 12:29:35 #24
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44189430
    1) De Zaak
    2) De Bastaard

    Ik doe er gewoon geen drie. Vanwege precies die reden.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44189795
    Ik ben in mijn hele Utrechtse periode nog maar 1 x in de Bastaard geweest, maar volgens mij zou ik het daar ook wel leuk vinden. Ik schreef Pothuis, omdat dat zo'n aanwaaikroeg is. Het licht is er goed, en als je op die ene bank daar in het hoekje zit, een beetje Chouffe te drinken, dan is 't Pothuis echt wel een prima kroeg. Zit je echter op een krakkemikkig stoeltje recht voor de versterkers van de aanwezige band, dan is het wat minder. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 6 december 2006 @ 12:45:25 #26
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44189856
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 12:01 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Tsja, en je drinkt natuurlijk ook al niet. Anders zou ik zeggen: neem een paar goeie borrels voor het slapen gaan, dan wil het wel.
    Alcohol werkt juist averechts bij slaapproblemen. .

    En mijn top 3:
    1. Het Pandje
    2. Witte Ballons
    3. Hofman

    .
      woensdag 6 december 2006 @ 12:57:05 #27
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44190136
    Die Edah is idd hilarisch soms, ik kom er nu zelden (woon er wel in de buurt, maar ga nu naar de AH)

    Mijn top 3 is:
    1. Belgie (mede door het bier)
    2. De zaak (ooit sponsor van de intro van Soc. Wetenschappen faculteit)
    3. Gras van de buren (als ik een een trendy bui ben, met leuke mensen)
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 6 december 2006 @ 13:07:56 #28
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44190430
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 12:45 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Alcohol werkt juist averechts bij slaapproblemen. .
    Nou, ik heb anders totaal geen moeite met in slaap komen als ik starnakel beschonken mijn bed in klim. Kruip. Rol.

    De Bastaard is tof, gewoon omdat het low-profile is, de mensen vriendelijk en de muziek alleszins te pruimen.
    In 't Oude Pothuis ben ik één keer geweest en toen was het ganz uitgestorven. Desondanks zag het er wel uit alsof het gezellig kan worden.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 6 december 2006 @ 13:13:36 #29
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44190607
    Waar zit de Bastaard dan? Ken ik totaal niet .
    pi_44191065
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 13:13 schreef Christine het volgende:
    Waar zit de Bastaard dan? Ken ik totaal niet .
    Achterafstraatje van de Nobelstraat, vlak voorbij het Neude links.

    Vieren ze daar nogsteeds Absinterklaas ? .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 6 december 2006 @ 13:29:05 #31
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44191095
    Weer nauwelijks geslapen
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44192098
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 13:29 schreef Sjoewe het volgende:
    Weer nauwelijks geslapen

    En ik heb er niks mee van doen. .

    Arm joch. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 6 december 2006 @ 14:03:07 #33
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44192143
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Achterafstraatje van de Nobelstraat, vlak voorbij het Neude links.

    Vieren ze daar nogsteeds Absinterklaas ? .


    Ik weet het niet, ben er al weken niet geweest. Überhaupt niet in de kroeg, for that matter.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44203576
    Utrecht

    Audrey, heb je wel 'n goed bed? Dat kan ook 'n hoop schelen volgens mij...
      woensdag 6 december 2006 @ 20:13:15 #35
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_44204204
    Hoi daar.
    Ik moet morgen om 15.00 zijn in:
    Cultureel Centrum Parnassos binnenstad
    Kruisstraat 201
    3581 GK Utrecht.

    Hoe doe ik dat nu het OV staakt bij jullie?
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_44204532
    Gewoon lopen vanaf CS.
      woensdag 6 december 2006 @ 20:23:37 #37
    77352 Hugster
    Mandarijntje
    pi_44204588
    dit topic zou ik best wel weer eens terug willen vinden.
      woensdag 6 december 2006 @ 20:42:58 #38
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44205315
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Hoi daar.
    Ik moet morgen om 15.00 zijn in:
    Cultureel Centrum Parnassos binnenstad
    Kruisstraat 201
    3581 GK Utrecht.

    Hoe doe ik dat nu het OV staakt bij jullie?
    Dat is goed te lopen hoor, Utrechtse binnenstad is niet zo groot
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44208264
    Het lijkt er op dat ze morgen toch niet gaan staken, dus gewoon met de bus gaan en uitstappen bij de Schouwburg.
    For great justice!
    pi_44208856
    Of alsnog gaan lopen, das gezond
      woensdag 6 december 2006 @ 22:23:26 #41
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44209214
    Wat is Utrecht toch een klein kutdorp zeg! .
    pi_44209313
    Hè? Wat bedoel je?
    For great justice!
      woensdag 6 december 2006 @ 22:31:32 #43
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44209383
    Wil je lekker uit eten gaan, kom je een stelletje bekenden tegen bij Tante's.
    pi_44209461
    Daar moet je ook niet heengaan, het eten is matig.
    For great justice!
      woensdag 6 december 2006 @ 22:35:50 #45
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44209481
    Het zag er anders best eetbaar uit.
      donderdag 7 december 2006 @ 00:02:24 #46
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44211322
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
    Het lijkt er op dat ze morgen toch niet gaan staken, dus gewoon met de bus gaan en uitstappen bij de Schouwburg.
    Nee halte Biltstraat is dichterbij.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44214549
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Nee halte Biltstraat is dichterbij.
    Da's halte Witte Vrouwen toch, wat jij bedoelt ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44214644
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 22:35 schreef Christine het volgende:
    Het zag er anders best eetbaar uit.
    Ik leef nog.
    For great justice!
      donderdag 7 december 2006 @ 18:09:51 #49
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44230110
    Vanavond Geschiedenis feest, goedkoop bier. Arena. vanaf 22.00uur
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      donderdag 7 december 2006 @ 21:03:41 #50
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44233463
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
    Vanavond Geschiedenis feest, goedkoop bier. Arena. vanaf 22.00uur
    Ook SWAK feest, hoorde ik net van een huisgenootje. Volgens mij ook nog steeds een aanrader! (sociale wetenschappen)
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      donderdag 7 december 2006 @ 21:46:12 #51
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44234723
    Yep, SWAK feest vanavond. Zin om te gaan, ioko? .
      donderdag 7 december 2006 @ 21:58:14 #52
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44235100
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
    Yep, SWAK feest vanavond. Zin om te gaan, ioko? .
    Ga jij? Verdorie, ik moet morgen vroeg op.....
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      donderdag 7 december 2006 @ 22:01:25 #53
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44235211
    Ik moet ook om 11 uur ergens zijn morgen. Voor mijn maatstaven vroeg. En ik had me voorgenomen vanavond de deur niet meer uit te gaan, maar SWAK feesten zijn altijd wel erg tof. We kunnen ook heel bejaard vroeg naar huis gaan .
      donderdag 7 december 2006 @ 22:14:26 #54
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44235634
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
    Ik moet ook om 11 uur ergens zijn morgen. Voor mijn maatstaven vroeg. En ik had me voorgenomen vanavond de deur niet meer uit te gaan, maar SWAK feesten zijn altijd wel erg tof. We kunnen ook heel bejaard vroeg naar huis gaan .
    Ik spreek dit met je af, de volgende keer gaan we gewoon, en dan ouderwets goed, ok?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      donderdag 7 december 2006 @ 22:22:58 #55
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44235880
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Ik spreek dit met je af, de volgende keer gaan we gewoon, en dan ouderwets goed, ok?
    Klinkt als een plan!

    Weet jij trouwens waar je in de buurt 'gitaarbenodigdheden' kan kopen? Ik heb nieuwe snaren nodig en wil eigenlijk ook wel weer eens een plectrum hebben (beter voor m'n duim ).
      donderdag 7 december 2006 @ 22:31:14 #56
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44236022
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:22 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Klinkt als een plan!

    Weet jij trouwens waar je in de buurt 'gitaarbenodigdheden' kan kopen? Ik heb nieuwe snaren nodig en wil eigenlijk ook wel weer eens een plectrum hebben (beter voor m'n duim ).
    Laat je het me op tijd weten, voor de volgende keer, ik krijg dat altijd te laat mee.

    Voor snaren kun je het beste naar Staffhorst op het paardeveld (naast het grote politiebureau, met de 3 antennes op het dak) Het ligt aan de rotonde als je van Vredenburg naar de Amsterdamsestraatweg gaat. Vlakbij dus!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      donderdag 7 december 2006 @ 22:51:49 #57
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44236520
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:31 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Laat je het me op tijd weten, voor de volgende keer, ik krijg dat altijd te laat mee.

    Voor snaren kun je het beste naar Staffhorst op het paardeveld (naast het grote politiebureau, met de 3 antennes op het dak) Het ligt aan de rotonde als je van Vredenburg naar de Amsterdamsestraatweg gaat. Vlakbij dus!
    Nee, Staffhorst is echt een bukwinkel (vind ik). Ga dan naar Dirk Witte (voorheen Stand By), Oude Gracht, voorbij het Wed. Daar hangt tenminste nog een beetje een ok sfeertje en werken leuke mensen.
    Overigens kun je snaren en plectrums nóg beter online kopen bij www.lordofthestrings.nl, ies goedkoop en makkelijk.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      donderdag 7 december 2006 @ 23:01:19 #58
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44236784
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Nee, Staffhorst is echt een bukwinkel (vind ik). Ga dan naar Dirk Witte (voorheen Stand By), Oude Gracht, voorbij het Wed. Daar hangt tenminste nog een beetje een ok sfeertje en werken leuke mensen.
    Overigens kun je snaren en plectrums nóg beter online kopen bij www.lordofthestrings.nl, ies goedkoop en makkelijk.
    Sorry maar dat ben ik niet met je eens . Bij Dirk Witte werken fijne mensen, dat klopt, maar bij Staffhorst wordt ik altijd heel fijn geholpen, en het is lekker dichtbij voor Christine . Feedback darentegen zou ik niet snel aanraden.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 8 december 2006 @ 06:55:45 #59
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44240708
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
    Ik moet ook om 11 uur ergens zijn morgen. Voor mijn maatstaven vroeg.


    Luie kutstudenten allemaal.
    For great justice!
    pi_44241164
    Net alsof het zoveel boeit waar je je snaren koopt, en echt veel hoef je daar ook niet voor geholpen te worden door het al dan niet vriendelijke personeel. Als ze nou 'n gitaar ging kopen, ala. Nu zeg ik, ga gewoon waar 't je het beste uitkomt
    pi_44246331
    .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      vrijdag 8 december 2006 @ 12:16:00 #62
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44246564
    Je slapeloosheid was besmettelijk, Au3.
    For great justice!
    pi_44247296
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
    Je slapeloosheid was besmettelijk, Au3.
    Het is niet dat ik fatsoendelijk geslapen heb vannacht, Q.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      vrijdag 8 december 2006 @ 12:42:43 #64
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44247377
    Nou poppies, ik heb heeeeeeeerlijk geslapen vannacht. Mijn bedje was heerlijk warm en ik heb minstens negen uur geslapen als een roosje. .
    Dat jullie het even weten.
    pi_44247477
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef ioko het volgende:
    Feedback darentegen zou ik niet snel aanraden.
    Volledig mee eens.
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_44247545
    Dat geschiedenis en UBV feestje van gister was best lachen. Was echt knetter lam aan t einde.
    Jupiler is goed
      vrijdag 8 december 2006 @ 13:14:50 #67
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44248421
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Aurelium het volgende:
    Dat geschiedenis en UBV feestje van gister was best lachen. Was echt knetter lam aan t einde.
    was dat dat beauty and the nerd gedoe?
    pi_44250809
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Joesse het volgende:

    [..]

    was dat dat beauty and the nerd gedoe?
    Ja ik meen het wel.
    Alleen de beauty's waren niet heel erg present, maar het nerd gedeelte was redelijk goed uitgevoerd....
    Jupiler is goed
      vrijdag 8 december 2006 @ 16:09:27 #69
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44254453
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Aurelium het volgende:

    [..]

    Ja ik meen het wel.
    Alleen de beauty's waren niet heel erg present, maar het nerd gedeelte was redelijk goed uitgevoerd....
    Hehe,
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 8 december 2006 @ 16:11:28 #70
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44254525
    Wow, ik zie Utrech weer eens bij daglicht, dat komt ook niet vaak voor.
    For great justice!
      vrijdag 8 december 2006 @ 16:24:10 #71
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44254972
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Q. het volgende:
    Wow, ik zie Utrech weer eens bij daglicht, dat komt ook niet vaak voor.
    Middagje vrij? Gheghe.



    [ Bericht 1% gewijzigd door Svyatagor op 08-12-2006 16:30:10 ]
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      vrijdag 8 december 2006 @ 16:32:06 #72
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44255256
    Ik ben wel twee uur eerder naar huis gegaan, alhoewel dat niet gewaardeerd werd door de collega's.
    For great justice!
      vrijdag 8 december 2006 @ 16:33:48 #73
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44255306
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Aurelium het volgende:

    [..]

    Ja ik meen het wel.
    Alleen de beauty's waren niet heel erg present, maar het nerd gedeelte was redelijk goed uitgevoerd....
    zul je altijd zien
    pi_44270733
    * AudreyHepburn giechelt.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44270835
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef Svyatagor het volgende:
    Ga dan naar Dirk Witte (voorheen Stand By), Oude Gracht, voorbij het Wed. Daar hangt tenminste nog een beetje een ok sfeertje en werken leuke mensen.
    Ja, dat is een leuk zaakje, ik koop mijn snaren ook daar.
      zaterdag 9 december 2006 @ 09:45:34 #76
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44270841
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 09:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
    * AudreyHepburn giechelt.
    Tsss, giecheldoos
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      zaterdag 9 december 2006 @ 13:46:02 #77
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_44274347
    NOg wat te beleven vandaag in Utrecht, of gewoon naar de kroeg ?
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
    pi_44274678
    De zon schijnt! Het bestaat nog! .
    pi_44277465
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 09:45 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Tsss, giecheldoos
    Wat je zegt ben je zelf. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      zaterdag 9 december 2006 @ 17:45:24 #80
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44279684
    quote:
    Op zaterdag 9 december 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Wat je zegt ben je zelf. .
    Hoe was de dode-joden-dag?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44295765
    Voor iedereen die morgen vanuit het mooie Utrecht met de trein vertrekt naar andere oorden: De nieuwe dienstregeling is ingegaan.
      zondag 10 december 2006 @ 11:17:08 #82
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44296182
    Waarom zou je Utrecht ooit willen verlaten? Dan moet je je ook nog eens naar dat oerlelijke CS begeven. Een goede reden om in Utrecht te blijven.
    For great justice!
    pi_44296862
    'k Vind dat CS zo gek nog niet, lekker grote stationshal enzo, winkeltjes.
    Er zijn veel lelijker stations.
      zondag 10 december 2006 @ 11:58:49 #84
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44297168
    Gelukkig gaan ze alles slopen en opnieuw opbouwen: daarna is het vast net zo gezellig en lekker warm als bijvoorbeeld station Amersfoort.
    For great justice!
    pi_44297379
    Have you been drinking? .
      zondag 10 december 2006 @ 12:18:59 #86
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44297662
    Zeg zelf, het ziet er net zo gezellig uit:

    For great justice!
    pi_44297691
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 12:18 schreef Q. het volgende:
    Zeg zelf, het ziet er net zo gezellig uit:

    [afbeelding]
    Als ze er maar niet dezelfde windtunnel van maken als A'foort .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      zondag 10 december 2006 @ 12:21:51 #88
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44297742
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 12:19 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Als ze er maar niet dezelfde windtunnel van maken als A'foort .
    Ik denk het wel als ik alle afbeeldingen zo zie. Of station 's Hertogenbosch. De enige plek waar je daar een beetje warm kan staan is de plee.
    For great justice!
      zondag 10 december 2006 @ 13:50:40 #89
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44300572
    Als we maar niet zo'n klote tijdelijk station krijgen als in Arnhem
    pi_44300745
    En ik wil gewoon weer 'kleine koffie' voor 1,50 euro ipv de 'standaardmaat' voor 1,70 euro. .
      zondag 10 december 2006 @ 15:08:55 #91
    157830 Nuno_G
    vliegen zonder vleugels
    pi_44303384
    zo even de stad in ... zondagmiddagborrel !
    O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
    O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
      zondag 10 december 2006 @ 15:12:05 #92
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44303490
    quote:
    Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef Joesse het volgende:
    Als we maar niet zo'n klote tijdelijk station krijgen als in Arnhem
    Ach, kilometers omlopen is gezond.
    For great justice!
    pi_44319217
    Ik probeer echt serieus al minstens twee weken om fatsoendelijk te slapen en het lukt echt niet. Waarom zijn kroegen open op zondag, en waarom ging ik in de kroeg hangen in plaats van slapen ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44319646
    Maar het fijne is, dat ik ondanks alles, toch altijd nog naar college ga.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44319703
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 07:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

    Maar het fijne is, dat ik ondanks alles, toch altijd nog naar college ga.
    's avonds een vent, 's ochtends een vent...
    pi_44319795
    Lijkt mij persoonlijk helemaal niet fijn, maar goed, ieder z'n ding
    pi_44320713
    Dit weekend heb ik de nieuwe Bond gezien (overigens een behoorlijk goede film). Met een glansrol voor de Utregse stadsbussen:

      maandag 11 december 2006 @ 15:47:58 #98
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44327389
    Bekende fokkers tegen komen in Tivoli

    Pop-o-matic a.k.a. kinderdisco

    Ranzige stelletjes die elkaar een beetje gaan staan opvreten

    Maar toch was het best gezellig
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 11 december 2006 @ 15:53:04 #99
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44327572
    Ah, je hebt afgelopen donderdag met Au3 gezoend?
      maandag 11 december 2006 @ 15:59:21 #100
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44327806
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Christine het volgende:
    Ah, je hebt afgelopen donderdag met Au3 gezoend?
    Dat staat er toch niet
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 11 december 2006 @ 16:00:20 #101
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44327841
    Nee, daarom vraag ik het! .
      maandag 11 december 2006 @ 16:05:59 #102
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44328093
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Christine het volgende:
    Nee, daarom vraag ik het! .
    Au3 en ik houden intellectueel hoogstaande conversaties en kijken films van niveau, zoiets ga je toch niet de vernieling in helpen met een platvloers potje discozoenen
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44331359
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Au3 en ik houden intellectueel hoogstaande conversaties en kijken films van niveau, zoiets ga je toch niet de vernieling in helpen met een platvloers potje discozoenen
    Bovendien geneer ik me dan een ongeluk. Zoenen op je werk is zo not done. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      maandag 11 december 2006 @ 17:50:38 #104
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44331878
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 17:34 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Bovendien geneer ik me dan een ongeluk. Zoenen op je werk is zo not done. .
    Dan gaan mensen bier over je heen gooien, tenminste dat deden wij altijd.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      maandag 11 december 2006 @ 17:52:03 #105
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44331927
    Mental note: ook in Utrecht is voor brommerts op de weg gaan staan niet verstandig.
    For great justice!
      maandag 11 december 2006 @ 18:02:01 #106
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44332227
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef Q. het volgende:
    Mental note: ook in Utrecht is voor brommerts op de weg gaan staan niet verstandig.
    Bloed, botsplinters, gillende sirenes?
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44332301
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 18:02 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Bloed, botsplinters, gillende sirenes?
    Erger. Plu's.
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_44332437
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 17:50 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Dan gaan mensen bier over je heen gooien, tenminste dat deden wij altijd.
    Twee vliegen in 1 klap!
    pi_44334255
    Ik heb deze week dus al twee paraplu's in de trein laten liggen. Verder had ik zowel op de heen als de terugweg naar Amsterdam een kwartier vertraging.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44334589
    Misschien met een touwtje aan je jas vastmaken?
      maandag 11 december 2006 @ 19:18:40 #111
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_44334645
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 19:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik heb deze week dus al twee paraplu's in de trein laten liggen. Verder had ik zowel op de heen als de terugweg naar Amsterdam een kwartier vertraging.
    Ik heb vrijdag ook al een plu laten liggen. Zonde.
    For great justice!
    pi_44334725
    'k Zou V&A maar goed in de gaten houden dan...
      maandag 11 december 2006 @ 19:46:01 #113
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44335642
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 19:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik heb deze week dus al twee paraplu's in de trein laten liggen. Verder had ik zowel op de heen als de terugweg naar Amsterdam een kwartier vertraging.
    De NS spreekt niet meer over vertraging, dat klinkt te negatief
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44338021
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    De NS spreekt niet meer over vertraging, dat klinkt te negatief
    "Verschuifde vertrektijd" dan?
    pi_44338078
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef lost95 het volgende:

    [..]

    "Verschuifde vertrektijd" dan?
    Ik acht zelfs de NS niet in staat om "verschuifde" te gebruiken .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_44338469
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 20:52 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Ik acht zelfs de NS niet in staat om "verschuifde" te gebruiken .
    Met verschoven klonk het minder sexy
      maandag 11 december 2006 @ 21:04:48 #117
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44338552
    "extra gelegenheid voor meer passagiers om de trein te halen"
    pi_44339185
    Zijn er eigenlijk ook nog fitnessende (wat een raar woord ) Utregters?
      maandag 11 december 2006 @ 21:50:27 #119
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44339498
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 21:40 schreef TMan het volgende:
    Zijn er eigenlijk ook nog fitnessende (wat een raar woord ) Utregters?
    Een tijdje gedaan, aan de oudegracht, maar nu niet meer.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 12 december 2006 @ 00:02:05 #120
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_44344385
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 21:40 schreef TMan het volgende:
    Zijn er eigenlijk ook nog fitnessende (wat een raar woord ) Utregters?
    nja, spinning bij olympos
      dinsdag 12 december 2006 @ 00:10:46 #121
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44344621
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Een tijdje gedaan, aan de oudegracht, maar nu niet meer.
    Owja, en op Olympos ook nog
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44383001
    Pff. Ik ben een lambal. Maar, nu toch maar naar de bieb, werken. Dus mensen op de Uithof (Christine ? Sjoewe ?) die zin hebben om samen te lunchen ofzo, dan kan dat.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 10:08:23 #123
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44384061
    Ja hoi, ik zit dus in de bieb, klaar voor een fok orgie.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44384454
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:08 schreef Sjoewe het volgende:
    Ja hoi, ik zit dus in de bieb, klaar voor een fok orgie.
    Waar kan ik me aanmelden ? . Ik zit ook in de bieb.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 10:26:18 #125
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44384517
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 09:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Pff. Ik ben een lambal. Maar, nu toch maar naar de bieb, werken. Dus mensen op de Uithof (Christine ? Sjoewe ?) die zin hebben om samen te lunchen ofzo, dan kan dat.
    Ik zit thuis. Te zwelgen in zelfmedelijden vanwege een huisarts die me geen medicijnen wil voorschrijven. .

    En dadelijk komt iemand de cv repareren. Ander keertje .
    pi_44384574
    Dat wordt wel een heel intiem samenzijn zo, Sjoe. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 10:30:04 #127
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44384620
    Potverdikkeme, de feromonen spetteren weer rond in dit topique.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_44384729
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef Svyatagor het volgende:
    Potverdikkeme, de feromonen spetteren weer rond in dit topique.
    Zo'n groot betonnen gebouw heeft altijd een ommundig erotiserende uitwerking op me.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44385100
    Oh, en we hebben perongeluk al iemand weggejaagd geloof ik. Dat meisje achter je Sjoe, die zat me dus de hele tijd al gnoevend aan te kijken als ik te enthousiast bewoog/ademhaalde/boek verschoof, maar nu is ze net zuchtend weggelopen geloof ik.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 10:56:20 #130
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44385270
    Vraagje!

    Mijn vriendin en ik zoeken een mooie galajurk voor haar, we zijn vrijdag in Utrecht! Hebben jullie tips, adviezen waar we die zouden kunnen vinden?
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 10:57:19 #131
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44385299
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Oh, en we hebben perongeluk al iemand weggejaagd geloof ik. Dat meisje achter je Sjoe, die zat me dus de hele tijd al gnoevend aan te kijken als ik te enthousiast bewoog/ademhaalde/boek verschoof, maar nu is ze net zuchtend weggelopen geloof ik.
    Nee hoor, dat komt omdat ik demonische porno op mn laptop aan het kijken ben.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 10:57:31 #132
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44385305
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 21:40 schreef TMan het volgende:
    Zijn er eigenlijk ook nog fitnessende (wat een raar woord ) Utregters?
    Yup, alleen wel bij sportpoint in Maarssen, zit vlak naast kantoor nl.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      woensdag 13 december 2006 @ 10:57:40 #133
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44385306
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Vraagje!

    Mijn vriendin en ik zoeken een mooie galajurk voor haar, we zijn vrijdag in Utrecht! Hebben jullie tips, adviezen waar we die zouden kunnen vinden?
    In de gouden gids.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 10:58:12 #134
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44385323
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:57 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    In de gouden gids.
    Zover was ik ook nog wel. Misschien dat er users zijn die een tip hebben
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_44385462
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

    [..]

    Zover was ik ook nog wel. Misschien dat er users zijn die een tip hebben
    In de Voorstraat zitten iets van drie winkels met alleen maar galajurken. Als je op de Neude staat, met het postkantoor aan je linkerhand, dan kijk je recht tegen een lelijk standbeeld van een haas aan. De straat daarachter die schuin naar rechts loopt is de Voorstraat. Als je die afloopt kom je ze vanzelf tegen. In die straat zit ook Sussies, een tweedehandswinkel, waar ze ook wel galajurken hebben.

    En verder zou ik gewoon eens de Oude Gracht aflopen, daar zitten alle kledingwinkels (voornamelijk wel gewoon keten-winkels) waar ze ook wrsch. wel galajurken hebben deze tijd van het jaar.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 11:04:35 #136
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44385468
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

    [..]

    Zover was ik ook nog wel. Misschien dat er users zijn die een tip hebben
    Mja je hebt zeker geen zin om de stad door te struinen eh Eén winkel, hop klaar. Geef je groot gelijk 14.gif
    Ehm ok nee. Goed. Er zit een gala-kleding winkel op de voorstraat. En verder, voor de echte toffe shit natuurlijk de retro-winkel verderop in de voorstraat. Of de Mik-Mak in op de Oudwijkerdwarsstraat, tweedehands oldskool shiznit, jeweets
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 11:05:33 #137
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44385490
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 11:04 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    In de Voorstraat zitten iets van drie winkels met alleen maar galajurken. Als je op de Neude staat, met het postkantoor aan je linkerhand, dan kijk je recht tegen een lelijk standbeeld van een haas aan. De straat daarachter die schuin naar rechts loopt is de Voorstraat. Als je die afloopt kom je ze vanzelf tegen. In die straat zit ook Sussies, een tweedehandswinkel, waar ze ook wel galajurken hebben.

    En verder zou ik gewoon eens de Oude Gracht aflopen, daar zitten alle kledingwinkels (voornamelijk wel gewoon keten-winkels) waar ze ook wrsch. wel galajurken hebben deze tijd van het jaar.
    Ga je tegenover met zitten, m'n brein aftappen en dezelde tips geven als ik. GRRRR
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 11:08:04 #138
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44385554
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 10:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

    [..]

    Zover was ik ook nog wel. Misschien dat er users zijn die een tip hebben
    Ik weet een winkel op de Amsterdamsestraatweg, ongeveer halverwege tussen het viaduct en de rondweg, vanuit het centrum gezien links (even nummers). Ze hebben daar supermooie jurken, die ook in de vitrine te zien zijn.

    De gouden gids zegt Verona Mode, en het nummer kan kloppen, dus dat zal het wel zijn.....

    http://www.goudengids.nl/search/utrecht/jurken.html
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 11:09:30 #139
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44385603
    Dank jullie wel tot dusver
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 11:11:42 #140
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44385670
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef ioko het volgende:
    De gouden gids zegt Verona Mode, en het nummer kan kloppen, dus dat zal het wel zijn.....

    http://www.goudengids.nl/search/utrecht/jurken.html
    bus 3 of bus 124, halte concordiastraat. .
      woensdag 13 december 2006 @ 11:11:48 #141
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44385673
    Toen ik in mijn cross-dress fase zat woonde ik nog niet in Utrecht, dus ik kan je helaas niet helpen.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 13 december 2006 @ 11:13:42 #142
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44385717
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 11:11 schreef Christine het volgende:

    [..]

    bus 3 of bus 124, halte concordiastraat. .
    Hehe, ben je al eens gaan kijken ofzo?

    Die winkel zat eerst vlak voor het viaduct, en hoewel ik zelf geen jurken draag werd ik er elke keer vrolijk van, elke week stond er een andere kleur in de vitrine.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44385821
    En mocht je nou op zoek zijn naar een exotische (en toch stiekum wel een beetje oerlelijke) jurk, dan kan je even de Kanaalstraat aflopen, daar zitten allemaal Turkse/Marokkaanse trouwjurkwinkels. Wel een beetje kitsch, maar toch wel geinig.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 12:36:13 #144
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44388136
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 11:13 schreef ioko het volgende:
    Hehe, ben je al eens gaan kijken ofzo?
    Nee, dat is 'mijn' halte voor als ik met de bus naar huis ga .
    pi_44388707
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Nee, dat is 'mijn' halte voor als ik met de bus naar huis ga .
    Ik ken de winkel wel, het is echt recht tegenover de bushalte. . Je moet alleen even op de openingstijden letten. Ze gaan pas om half 11 ofzo open, meende ik.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 12:54:53 #146
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44388759
    Ze hebben er ook goedkope sieraden. 7 euro voor een setje (ketting, armband, oorbellen) ofzo. Zal wel niet hoogstaande kwaliteit zijn, maar wel leuk voor een feestje. .
      woensdag 13 december 2006 @ 13:18:33 #147
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44389574
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 12:53 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik ken de winkel wel, het is echt recht tegenover de bushalte. . Je moet alleen even op de openingstijden letten. Ze gaan pas om half 11 ofzo open, meende ik.
    Je komt best vaak in deze wijk, of niet?

    Soms vind ik het gewoon jammer dat ik geen vrouw ben, zo'n jurk lijkt me wel wat
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44389608
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Je komt best vaak in deze wijk, of niet?

    Soms vind ik het gewoon jammer dat ik geen vrouw ben, zo'n jurk lijkt me wel wat
    Mijn ex woont daar. En ik kom veel bij hem over de vloer. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 13:21:20 #149
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44389676
    Hebben ze ook een website?
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 13:23:19 #150
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44389738
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Hebben ze ook een website?
    Don't push it
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 13:24:30 #151
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44389776
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:23 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Don't push it
    Hard mee bezig
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 13:24:37 #152
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44389784
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Mijn ex woont daar. En ik kom veel bij hem over de vloer. .
    Zwaai maar eens als je langs de ENKA meubelzaak rijdt, vlak achter het viaduct.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44390501
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Hebben ze ook een website?
    Mijn ex heeft wel een website ja.

    .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 13:47:57 #154
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44390524
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Mijn ex heeft wel een website ja.

    .
    heeeeu GEM!

    Leuk laatst nog interviewtje mee gedaan.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_44390558
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

    [..]

    heeeeu GEM!

    Leuk laatst nog interviewtje mee gedaan.
    Voor wat ? Met wie ?

    Zien !
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 13:50:09 #156
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44390577
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Mijn ex heeft wel een website ja.

    .
    Zit je nou te pimpen

    Ik heb nog een video voor je ex gemaakt

    http://www.gemmusic.nl/2006/gtkyhmh.htm
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44390597
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Zit je nou te pimpen

    Ik heb nog een video voor je ex gemaakt

    http://www.gemmusic.nl/2006/gtkyhmh.htm
    . Ik zag je dus gniffelen toen je dit aan het tikken was he. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 13:51:42 #158
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44390615
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Voor wat ? Met wie ?

    Zien !
    Hehe, muziekwebsite. En ik had ze zelfs nog uitgenodigd om afgelopen jaar op te treden op mijn lieve festivalletje. Wilde ze niet
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 13:52:29 #159
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44390643
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    . Ik zag je dus gniffelen toen je dit aan het tikken was he. .
    Gluurbuur

    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 13:53:05 #160
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44390662
    Ohja vriend van me zit bij 3voor12 Utrecht dus die ziet ze ook wel geregeld
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_44390706
    Wordt nu wel even spannend wie er bijkomt als nieuwe drummer. . Ben benieuwd.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 13:54:55 #162
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44390726
    Ik hoop die ene van Def Leppard, met zonder één arm.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 13:56:12 #163
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44390767
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Wordt nu wel even spannend wie er bijkomt als nieuwe drummer. . Ben benieuwd.
    Ik ook
    Trouwens Taxi to the ocean
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 13:57:11 #164
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44390803
    Muziek .
    Muziek maken .
    Muziek maken in Utrecht .

    DB's .
    pi_44390825
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
    Ik hoop die ene van Def Leppard, met zonder één arm.
    Wij zaten al te stangen dat ie de drumster van Bad Candy moest zien te strikken. Die mokkelband is uit elkaar, en tieten doen het altijd goed op het podium. Of inderdaad voor de underdog gaan. Een oog, missend been, aids, zoiets.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 13:57:44 #166
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44390827
    Oja en ik vind dat ioko en ik een keertje samen moeten gaan jammen. .
    Niet dat ik er goed in ben, maar het is vast desondanks wel leuk.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 13:57:48 #167
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44390830
    Ekko, Franz Ferdinand, lang geleden
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 13:57:58 #168
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44390837
    tot 5 uur snachts bier hijsen in db's
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 13:58:26 #169
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44390852
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Christine het volgende:
    Oja en ik vind dat ioko en ik een keertje samen moeten gaan jammen. .
    Niet dat ik er goed in ben, maar het is vast desondanks wel leuk.
    Mwoehaha, dan kom ik drummen
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 13:58:49 #170
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44390863
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
    Ik hoop die ene van Def Leppard, met zonder één arm.
    Of die van Spinal Tap.

    Beperkt houdbaar.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 13 december 2006 @ 13:59:29 #171
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44390888
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Of die van Spinal Tap.

    Beperkt houdbaar.
    Moet je wel een versterker hebben die op 11 kan
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:02:31 #172
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44390983
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Mwoehaha, dan kom ik drummen
    Neem je je eigen drumstel mee? .

    Ik bedoelde eigenlijk gewoon twee gitaren, een hoop bier en dan een beetje pingelen tot het weer licht wordt .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:03:00 #173
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44390997
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
    tot 5 uur snachts bier hijsen in db's
    Zit je daar vaak? .
    En is het leuk buiten de studio's? Wij zitten er altijd alleen maar 's middags en dan is er echt geen rukt e doen namelijk .
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2006 @ 14:03:26 #174
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_44391011
    Even frituur aanslingeren
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 13 december 2006 @ 14:04:33 #175
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391037
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Neem je je eigen drumstel mee? .

    Ik bedoelde eigenlijk gewoon twee gitaren, een hoop bier en dan een beetje pingelen tot het weer licht wordt .
    Ik dacht in db's
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:06:10 #176
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391086
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Zit je daar vaak? .
    En is het leuk buiten de studio's? Wij zitten er altijd alleen maar 's middags en dan is er echt geen rukt e doen namelijk .
    Regelmatig. Maat van me (Bas, indo van formaat) is daar barman. Ik vind het altijd prima, goedkoop bier, muziekje erbij, lullen over vanalles en muziek, en daarna dronken punkers uitlachen en ze maltbier voeren.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44391129
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:06 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Regelmatig. Maat van me (Bas, indo van formaat) is daar barman. Ik vind het altijd prima, goedkoop bier, muziekje erbij, lullen over vanalles en muziek, en daarna dronken punkers uitlachen en ze maltbier voeren.
    Ik wil The Wet Nuns nog een keer zien.

    . Mannen in tijgerleggings. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:07:50 #178
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391131
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:04 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik dacht in db's
    Dat kan ook! Maar ik heb geen electrische gitaar, dus dan zal het al snel weer zingen worden voor mij .

    We kunnen gewoon de fok!band nieuw leven inblazen cq starten, maar dan in Utrecht-variant.
    Scoren we vast een nummer 1 hit .
    Mits er niet op de eerste repetitie een half uur "boten anna" wordt gespeeld, totdat iemand opmerkt: "waarom spelen we een nummer wat iedereen idioot vindt?" .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:09:27 #179
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391192
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Ik wil The Wet Nuns nog een keer zien.

    . Mannen in tijgerleggings. .
    http://www.thewetnuns.com

    Utregs, ruigste, vuigste en vrouw/dwerg/clown-onvriendelijkste rock&roll band ooit
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:11:57 #180
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391270
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Dat kan ook! Maar ik heb geen electrische gitaar, dus dan zal het al snel weer zingen worden voor mij .

    We kunnen gewoon de fok!band nieuw leven inblazen cq starten, maar dan in Utrecht-variant.
    Scoren we vast een nummer 1 hit .
    Mits er niet op de eerste repetitie een half uur "boten anna" wordt gespeeld, totdat iemand opmerkt: "waarom spelen we een nummer wat iedereen idioot vindt?" .
    Ik wil alleen maar nummers met een Christelijke context spelen
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:12:20 #181
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391295
    Valt het op dat ik niet aan het studeren ben? Nee? Mooi
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:13:38 #182
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44391342
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Christine het volgende:
    Oja en ik vind dat ioko en ik een keertje samen moeten gaan jammen. .
    Niet dat ik er goed in ben, maar het is vast desondanks wel leuk.
    Leuk!! Ik ben er wel voor in hoor
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:14:34 #183
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391372
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik wil alleen maar nummers met een Christelijke context spelen
    Dat geeft niet, ik ben ooit een happy-clappy-EO-jongerendag-christen geweest. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:15:02 #184
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391382
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:13 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Leuk!! Ik ben er wel voor in hoor
    Er zitten nieuwe snaren op mijn gitaar, ik heb plectrums gekocht... bring it on! .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:15:35 #185
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44391407
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Er zitten nieuwe snaren op mijn gitaar, ik heb plectrums gekocht... bring it on! .
    Waar was je geweest?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:15:41 #186
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391410
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:14 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Dat geeft niet, ik ben ooit een happy-clappy-EO-jongerendag-christen geweest. .
    I wanna shower in the Lord's power
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:16:20 #187
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44391429
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    http://www.thewetnuns.com

    Utregs, ruigste, vuigste en vrouw/dwerg/clown-onvriendelijkste rock&roll band ooit
    Doet me een beetje denken aan de legendarische, maar helaas te vroeg gestorven band Godworst.

    http://www.xs4all.nl/~pheetebr/muziek/gb.html



    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 13 december 2006 @ 14:16:29 #188
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44391432
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Ik wil alleen maar nummers met een Christelijke context spelen
    Ik dacht dat dat ook wel duidelijk was, ik vind Creed al wat te ver gaan eigenlijk, het mag nog wel wat christelijker.....

    Creed
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:17:53 #189
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391467
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Waar was je geweest?
    Afgelopen weekend bij de muziekwinkel in de stad waar mijn ouders wonen .
    Was de handigste en snelste oplossing.

    Maar wát een gedoe zeg, die snaren stemmen. Vooral die nylon krengen, die dalen een halve toon terwijl je nog aan het áánslaan bent! .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:23:37 #190
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44391660
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Afgelopen weekend bij de muziekwinkel in de stad waar mijn ouders wonen .
    Was de handigste en snelste oplossing.

    Maar wát een gedoe zeg, die snaren stemmen. Vooral die nylon krengen, die dalen een halve toon terwijl je nog aan het áánslaan bent! .
    Ja, een electrische gitaar gaat stukken makkelijker. Was het wel gelukt?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44391705
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Ja, een electrische gitaar gaat stukken makkelijker. Was het wel gelukt?
    Ik zie dat jij nog niet voldoende kennis hebt gemaakt met vriend Floyd Rose .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:27:38 #192
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391779
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Ja, een electrische gitaar gaat stukken makkelijker. Was het wel gelukt?
    dat wel. En ik vind nu eigenlijk dat ik ook een electrische gitaar moet hebben, maar dat kost weer een flinke klauw duiten. En wellicht ook wel een burenruzie. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:28:22 #193
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44391808
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Ik zie dat jij nog niet voldoende kennis hebt gemaakt met vriend Floyd Rose .
    Ok, ok, mijn electrische gitaar is makkelijker te stemmen....
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:29:07 #194
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44391835
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef Christine het volgende:

    [..]

    dat wel. En ik vind nu eigenlijk dat ik ook een electrische gitaar moet hebben, maar dat kost weer een flinke klauw duiten. En wellicht ook wel een burenruzie. .
    Kom dan eerst maar eens bij mij spelen, das gratis
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:30:08 #195
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391861
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:16 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Doet me een beetje denken aan de legendarische, maar helaas te vroeg gestorven band Godworst.

    http://www.xs4all.nl/~pheetebr/muziek/gb.html

    [afbeelding]

    Binnenkort komt er een kerstalbum van ze uit, waarop ondergetekende ook nog een aantal fraaie zanglijntjes ten gehore brengt.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44391898
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef Christine het volgende:

    [..]

    dat wel. En ik vind nu eigenlijk dat ik ook een electrische gitaar moet hebben
    http://www.fenderhellokitty.com/
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_44391923
    "Kom maar eens met mijn gitaar spelen."

    . ioko & Christine zitten in een boom ! ZOENEN ! .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:32:34 #198
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391927
    quote:
    Een verschrikkelijk onding, maar wat een geweldige slagplaat
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:32:48 #199
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391933
    quote:
    die wil ik !

    Weet je nog wanneer ik jarig ben? .
    pi_44391939
    quote:
    Die staat bij Feedback in de etalage in het zwart.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44391973
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Christine het volgende:

    [..]

    die wil ik !

    Weet je nog wanneer ik jarig ben? .
    Deze twee zinnen kunnen budgetgewijs maar beter weinig met elkaar te maken hebben .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:34:31 #202
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391979
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:29 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Kom dan eerst maar eens bij mij spelen, das gratis
    Oke, leuk! . Wanneer?
    pi_44391986
    Echt he, als ik gitaar zou spelen zou ik nog niet dood gevonden willen worden met zo'n stereotyperende roze peutergitaar.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:34:57 #204
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44391990
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Deze twee zinnen kunnen budgetgewijs maar beter weinig met elkaar te maken hebben .
    In het kader van mijn budget hebben ze álles met elkaar te maken. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:35:00 #205
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44391991


    Bwehehehehehe
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44392010
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Christine het volgende:

    [..]

    In het kader van mijn budget hebben ze álles met elkaar te maken. .
    Je kan ook je lichaam gaan verkopen, in plaats van eerzame, hardwerkende mannen lastig te vallen. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:36:25 #207
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392033
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Echt he, als ik gitaar zou spelen zou ik nog niet dood gevonden willen worden met zo'n stereotyperende roze peutergitaar.
    De zwarte is wel stoer .
    pi_44392034
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    eerzame, hardwerkende mannen
    Nu hoor je het eens van een ander .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:36:48 #209
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392044
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Je kan ook je lichaam gaan verkopen, in plaats van eerzame, hardwerkende mannen lastig te vallen. .
    Goed plan. Wie biedt?
      woensdag 13 december 2006 @ 14:37:19 #210
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392064
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:36 schreef Christine het volgende:

    [..]

    De zwarte is wel stoer .
    Bij de Stand-By op de oude gracht hebben ze een gitaar in de vorm van een hartje
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:39:06 #211
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392121
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:37 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Bij de Stand-By op de oude gracht hebben ze een gitaar in de vorm van een hartje
    Eentje met zebraprint lijkt me wel wat .
    pi_44392129
    Vrouwelijke muzikanten zijn sowieso te vaak te stom voor woorden. Van die iele mokkels met een veel te grote gitaar die staan te kijken alsof ze op een blokfluitvoorspeelavond zijn. Ik vind de toetseniste van de Dandy Warhols dan wel weer tof, maar bij haar moet je weer oppassen dat ze niet opeens haar tshirt uittrekt. .

    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:40:07 #213
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392160
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
    "Kom maar eens met mijn gitaar spelen."

    . ioko & Christine zitten in een boom ! ZOENEN ! .
    Tsss, ga jij nou maar eerst eens bij Sjoewe drummen, en dan kom je daarna terug
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:40:22 #214
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392169
    Au3: zoek eens op Terra Naomi. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:40:35 #215
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392175
    Vanavond in de Ekko coole bandjes.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:40:47 #216
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392182
    Ioko, wat is jouw favoriete plectrum?
    pi_44392183
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Vrouwelijke muzikanten zijn sowieso te vaak te stom voor woorden. Van die iele mokkels met een veel te grote gitaar die staan te kijken alsof ze op een blokfluitvoorspeelavond zijn.
    Dan moeten ze juist een lief roze driekwartsgitaartje hebben .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_44392213
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef ioko het volgende:
    Tsss, ga jij nou maar eerst eens bij Sjoewe drummen, en dan kom je daarna terug
    Sjoe ! Kijk dan ! Ze zitten nog in de ontkenningsfase. . Aandoenlijk. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:41:48 #219
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392222
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Vrouwelijke muzikanten zijn sowieso te vaak te stom voor woorden. Van die iele mokkels met een veel te grote gitaar die staan te kijken alsof ze op een blokfluitvoorspeelavond zijn. Ik vind de toetseniste van de Dandy Warhols dan wel weer tof, maar bij haar moet je weer oppassen dat ze niet opeens haar tshirt uittrekt. .

    Die is echt supercool, alleen zo stoned als een pak koffie meestal
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44392237
    Ik ga naar Club 3voor12 Song van het Jaar presentatie in Amsterdam.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:42:46 #221
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392266
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef Christine het volgende:
    Ioko, wat is jouw favoriete plectrum?
    Wat een intieme vraag .

    Ik speel nu meestal op plectrums van Stagg van .71 mm
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:42:46 #222
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392267
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Sjoe ! Kijk dan ! Ze zitten nog in de ontkenningsfase. . Aandoenlijk. .
    Aaahw

    Zullen we bier over ze heen gaan gooien?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44392275
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Die is echt supercool, alleen zo stoned als een pak koffie meestal
    Ze is ook echt tof. Niet zo'n ielig meisje, maar gewoon een vrouw die one of the guys is. Alleen die onverwachte toeters de hele tijd. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:43:20 #224
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392290
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Sjoe ! Kijk dan ! Ze zitten nog in de ontkenningsfase. . Aandoenlijk. .
    Ik zou haast pleiten voor de -pi.

    .
    pi_44392297
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Aaahw

    Zullen we bier over ze heen gaan gooien?
    Zolang ze maar niet bij mij aan de bar gaan staan kleffen. Anders is biergooien nog nieteens zo'n slecht idee.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:43:39 #226
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392299
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Oke, leuk! . Wanneer?
    Ben je er dit weekend?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:44:01 #227
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44392312
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Vrouwelijke muzikanten zijn sowieso te vaak te stom voor woorden. Van die iele mokkels met een veel te grote gitaar die staan te kijken alsof ze op een blokfluitvoorspeelavond zijn. Ik vind de toetseniste van de Dandy Warhols dan wel weer tof, maar bij haar moet je weer oppassen dat ze niet opeens haar tshirt uittrekt. .



    Van haar kon ik ook nog wel eens geïnspireerd raken.
    Maar het zal nu wel een beetje voorbij zijn met 'r. Als ze zich niet doodgespoten heeft, oder was.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 13 december 2006 @ 14:44:41 #228
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392331
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Zolang ze maar niet bij mij aan de bar gaan staan kleffen. Anders is biergooien nog nieteens zo'n slecht idee.
    Ik klef niet in het openbaar

    mocht je toch bier gaan gooien, ik vind palm wel lekker
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:45:16 #229
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392350
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Wat een intieme vraag .

    Ik speel nu meestal op plectrums van Stagg van .71 mm
    Sorry .

    Ik ben er nog niet over uit wat ik de fijnste vind. Ik heb een duimplectrum van Dunlop en die speelt het fijnst, maar die is wel geloof ik 1mm dik. Verder vind ik .60 denk ik het prettigst spelen qua geluid.
    Ik heb me echt uitgeleefd met die dingen, heb nu een hele serie. .
    pi_44392357
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    [afbeelding]

    Van haar kon ik ook nog wel eens geïnspireerd raken.
    Maar het zal nu wel een beetje voorbij zijn met 'r. Als ze zich niet doodgespoten heeft, oder was.
    Ik heb aanzienlijk meer met haar vervangster. Redheads .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:45:48 #231
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392370
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Zolang ze maar niet bij mij aan de bar gaan staan kleffen. Anders is biergooien nog nieteens zo'n slecht idee.
    De vorige keer stond ik gelukkig net om het hoekje. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:45:54 #232
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392372
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    [afbeelding]

    Van haar kon ik ook nog wel eens geïnspireerd raken.
    Maar het zal nu wel een beetje voorbij zijn met 'r. Als ze zich niet doodgespoten heeft, oder was.
    Zeker!! Ze is helemaal uit beeld verdwenen nu, maar een superdame
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:46:13 #233
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392380
    Lieve Christien,

    Au3 valt op rockhelden, ik kan amper maat houden op mijn drumstel en ben algeheel toondoof. Hoe zal ik haar ooit voor me kunnen winnen. Ik heb het al geprobeerd met koffie, mijn UU-inlog en een gefundeerde discussie over dode indonesier, maar niets werkt.

    Help?

    groetjes,
    Anoniempje84
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44392387
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Sorry .

    Ik ben er nog niet over uit wat ik de fijnste vind. Ik heb een duimplectrum van Dunlop en die speelt het fijnst, maar die is wel geloof ik 1mm dik. Verder vind ik .60 denk ik het prettigst spelen qua geluid.
    Ik heb me echt uitgeleefd met die dingen, heb nu een hele serie. .
    Electrisch ben ik een fan van de donkerroze .96 van Dunlop, acoustisch inderdaad liever iets lichter.
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:46:24 #235
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392388
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Ben je er dit weekend?
    hoewel ik zaterdagavond in de kroeg moet zitten.
    pi_44392403
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Christine het volgende:

    [..]

    De vorige keer stond ik gelukkig net om het hoekje. .
    Heb jij ooit aan mijn bar staan kleffen ! !
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:46:57 #237
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392406
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Christine het volgende:

    [..]

    De vorige keer stond ik gelukkig net om het hoekje. .
    Dus geen gratis bier?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:47:04 #238
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392417
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
    Lieve Christien,
    Voor de goede orde: ik voel me niet aangesproken. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:47:44 #239
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392433
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Heb jij ooit aan mijn bar staan kleffen ! !
    Eén keertje maar . .
    Als straf heb ik toen keihard mijn hoofd gestoten aan de bar, trouwens. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:47:58 #240
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392441
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Christine het volgende:

    [..]

    hoewel ik zaterdagavond in de kroeg moet zitten.
    Dat moet geen probleem worden denk ik
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:48:37 #241
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392458
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Eén keertje maar . .
    Als straf heb ik toen keihard mijn hoofd gestoten aan de bar, trouwens. .
    Stond je een dwerg te bekken?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44392464
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Eén keertje maar . .
    Als straf heb ik toen keihard mijn hoofd gestoten aan de bar, trouwens. .
    Met wie ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:48:52 #243
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392469
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Electrisch ben ik een fan van de donkerroze .96 van Dunlop, acoustisch inderdaad liever iets lichter.
    Die vond ik ook mooi, maar ik wilde me niet door kleur laten misleiden.
    Hoewel ik toch erover denk 'm te kopen. Terwijl ik verder niks heb met dikke plectrums, maar de kleur he... !
      woensdag 13 december 2006 @ 14:49:13 #244
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_44392483
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Ik heb aanzienlijk meer met haar vervangster. Redheads .
    Ik geef je bijna gelijk.

    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      woensdag 13 december 2006 @ 14:49:33 #245
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392490
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Stond je een dwerg te bekken?
    Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens. .
    pi_44392505
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef Christine het volgende:
    Terwijl ik verder niks heb met dikke plectrums
    Dikke plectrums floppen minder.
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:50:09 #247
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392512
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens. .
    Ik vind dit het meest interessante onderwerp van vandaag anders
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44392520
    Lieve Christine,

    Er zit een enge man met een beginnende baard tegenover me hier in de bieb. Hij zit me de hele tijd zo aan te gluren, en toen ik net koffie ging halen kwam ie me ook al achterna. Verder zit hij telkens zo een beetje te gniffelen. Ik vind hem maar eng.

    Zal ik bier over hem heengooien ? Maar hoe krijg ik dat dan de bieb in ?

    Groetjes,
    Een onzekere Maagd.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:50:37 #249
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392523
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens. .
    Je bent op de bar van Tivoli genomen door een dwerg en je wilt er niet over praten? Begrijpelijk
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_44392560
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Stond je een dwerg te bekken?
    Die hoek bij de bar naast de ingang is vrij nasty, daar heb ik me ook weleens keihard aan gestoten. Maar met mijn arm inderdaad, en niet met mijn hoofd. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:53:57 #251
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392635
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Die hoek bij de bar naast de ingang is vrij nasty, daar heb ik me ook weleens keihard aan gestoten. Maar met mijn arm inderdaad, en niet met mijn hoofd. .
    Jij stoot overal tegenaan
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:54:11 #252
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392647
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Lieve Christine,

    Er zit een enge man met een beginnende baard tegenover me hier in de bieb. Hij zit me de hele tijd zo aan te gluren, en toen ik net koffie ging halen kwam ie me ook al achterna. Verder zit hij telkens zo een beetje te gniffelen. Ik vind hem maar eng.

    Zal ik bier over hem heengooien ? Maar hoe krijg ik dat dan de bieb in ?

    Groetjes,
    Een onzekere Maagd.
    Lieve onzekere Maagd,

    Ga achter een andere pc zitten, andere etage, of stuur de fok!knokploeg op de enge man af.

    Groetjes,
    Christine
      woensdag 13 december 2006 @ 14:54:41 #253
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392657
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    Je bent op de bar van Tivoli genomen door een dwerg en je wilt er niet over praten? Begrijpelijk
    Het wordt steeds mooier .
    pi_44392672
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Lieve onzekere Maagd,

    Ga achter een andere pc zitten, andere etage, of stuur de fok!knokploeg op de enge man af.

    Groetjes,
    Christine
    . Praktische oplossingen. .

    Oh en . Fok dat mijn quotes verkloot. .
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:55:15 #255
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392674
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Het wordt steeds mooier .
    Ja, nu moet je de waarheid wel vertellen
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 14:55:22 #256
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392679
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Dikke plectrums floppen minder.
    Maar ze maken zo'n hard geluid.

    Ik speelde laatst trouwens Blackbird van The Beatles op een electrische gitaar, en het klonk gelijk alsof ik het heel goed kon. .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:55:59 #257
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392702
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Het wordt steeds mooier .
    Ik doe ook maar een fundeerde gok naar hetgeen er gebeurd is.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:56:30 #258
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392712
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
    . Praktische oplossingen. .
    Lieve onzekere Maagd,

    Wat erg voor je! Ik zou me ook ongemakkelijk voelen, heel begrijpelijk. Voel je gesterkt door de gedachte dat er meer mensen zijn die zich zo voelen, je bent niet de enige en je staat er niet alleen voor!

    Dikke knuffels en kusjes,
    Christine
    pi_44392723
    Was het trouwens iemand van Fok, Christine ? Was het tijdens die Baggermeet ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44392728
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Maar ze maken zo'n hard geluid.
    Dat zit hem ook in je aanslag, vermoedelijk.
    quote:
    Ik speelde laatst trouwens Blackbird van The Beatles op een electrische gitaar, en het klonk gelijk alsof ik het heel goed kon. .
    De wonderen van electrische versterking .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:57:34 #261
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392740
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Ja, nu moet je de waarheid wel vertellen
    Heb ik toch gezegd .
    We stonden vlak om het hoekje het gezellig te hebben en toen werd ik achterover gelegd (geloof ik! Dit is het deel waar ik zelf niet zeker van ben, het kan ook gekomen zijn doordat ik een euro liet vallen en die weer wilde oprapen) en toen stootte ik mijn hoofd aan de bar.
    En ze leefde nog lang en gelukkig .

    Einde .
      woensdag 13 december 2006 @ 14:57:42 #262
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392747
    Fok!-incest, brrrr
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 14:58:09 #263
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392764
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Was het trouwens iemand van Fok, Christine ? Was het tijdens die Baggermeet ?
    Jeetje, drie... ik vertel het je wel eens offline. .
    pi_44392766
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Lieve onzekere Maagd,

    Wat erg voor je! Ik zou me ook ongemakkelijk voelen, heel begrijpelijk. Voel je gesterkt door de gedachte dat er meer mensen zijn die zich zo voelen, je bent niet de enige en je staat er niet alleen voor!

    Dikke knuffels en kusjes,
    Christine
    Lieve Christine,

    Wat echter wel deel van het probleem is, is dat ik ondanks het feit dat het een smerige vieze ouwe vent met een ranzig petje is, toch wel een beetje ga soppen in mijn slipje van dat gegluur.

    Ik ben helemaal in dubio ! !

    Doegie. .
    Maagd.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:58:34 #265
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392775
    Oja en het was geen dwerg en fok-incest bestaat niet. .
    pi_44392788
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Jeetje, drie... ik vertel het je wel eens offline. .
    * AudreyHepburn doet MSN aan en wacht op een sappige roddel.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44392811
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    * AudreyHepburn doet MSN aan en wacht op een sappige roddel.
    Welk gedeelte van offline was niet duidelijk? .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 14:59:47 #268
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392819
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef Litpho het volgende:
    Dat zit hem ook in je aanslag, vermoedelijk.
    Ongetwijfeld. Ik sta in een voortdurende 'ragstand' .
    Maar ik heb nooit een goede aanslag geleerd.
    Ioko, past dat op de agenda voor komend weekend? .
      woensdag 13 december 2006 @ 15:00:04 #269
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392830
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Welk gedeelte van offline was niet duidelijk? .
    Ik vroeg het me ook net af .
      woensdag 13 december 2006 @ 15:00:08 #270
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392832
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef Sjoewe het volgende:
    Fok!-incest, brrrr
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]


    Wat echter wel deel van het probleem is, is dat ik ondanks het feit dat het een smerige vieze ouwe vent met een ranzig petje is, toch wel een beetje ga soppen in mijn slipje van dat gegluur.
    Echte liefde :
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44392834
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Welk gedeelte van offline was niet duidelijk? .
    .

    Die man leidt me af met zijn gegluur, daarvan raak ik in de war.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:00:37 #272
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392850
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef Christine het volgende:
    Oja en het was geen dwerg en fok-incest bestaat niet. .
    Iets hebben met een andere Fokker
    Ik doe altijd de Maikuuul-test. Dan zeg ik hendige sjieke slip en als ze dat instemmend knikken, begin ik te rennen.
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 15:01:00 #273
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392861
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Ongetwijfeld. Ik sta in een voortdurende 'ragstand' .
    Maar ik heb nooit een goede aanslag geleerd.
    Ioko, past dat op de agenda voor komend weekend? .
    Laat de AIVD maar niet horen/lezen dat we aanslagen gaan oefenen dan

    Maar is goed hoor, leuk!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44392876
    Zal ik anders zo langzaamaan eens rustig een nieuw topic maken ? .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_44392887
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Laat de AIVD maar niet horen/lezen dat we aanslagen gaan oefenen dan

    Maar is goed hoor, leuk!
    Neem direct sweep picking even met haar door. Ik ben dan erg nieuwsgierig naar Blackbird .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:01:57 #276
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392895
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Ongetwijfeld. Ik sta in een voortdurende 'ragstand' .
    Maar ik heb nooit een goede aanslag geleerd.
    Ioko, past dat op de agenda voor komend weekend? .
    Ik doe heel erg m'n best om dit niet seksueel te interpreteren. 24/7 in een ragstand en wachtend op een goede aanslag
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 15:02:31 #277
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392914
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Lieve Christine,

    Wat echter wel deel van het probleem is, is dat ik ondanks het feit dat het een smerige vieze ouwe vent met een ranzig petje is, toch wel een beetje ga soppen in mijn slipje van dat gegluur.

    Ik ben helemaal in dubio ! !

    Doegie. .
    Maagd.
    Lieve Maagd,

    Fijn te lezen dat je intussen minder onzeker bent geworden (getuige de ondertekening van je brief). Het is fijn he, te weten dat andere mensen hetzelfde doormaken als jij. Ook soppende slipjes zijn er genoeg, je zou voor een lotgenotenpraatgroep kunnen kijken op www.soppeninjeslipwent-zelfsbijeenouwevent.nl

    Groetjes!
    Christine

    PS Welk wasmiddel gebruik je?
      woensdag 13 december 2006 @ 15:02:50 #278
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44392927
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Zal ik anders zo langzaamaan eens rustig een nieuw topic maken ? .


    Mag mijn Domraket erin?
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 15:03:33 #279
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392959
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Laat de AIVD maar niet horen/lezen dat we aanslagen gaan oefenen dan

    Maar is goed hoor, leuk!
    Misschien lusten die ook wel een biertje .
      woensdag 13 december 2006 @ 15:04:05 #280
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44392975
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Sjoewe het volgende:

    [..]

    [afbeelding]

    Mag mijn Domraket erin?
    Hij groeit vanzelf weer aan .
      woensdag 13 december 2006 @ 15:04:14 #281
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44392982
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Misschien lusten die ook wel een biertje .
    Er moet eerst gewerkt worden voor dat bier hoor !
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44393001
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Lieve Maagd,

    Fijn te lezen dat je intussen minder onzeker bent geworden (getuige de ondertekening van je brief). Het is fijn he, te weten dat andere mensen hetzelfde doormaken als jij. Ook soppende slipjes zijn er genoeg, je zou voor een lotgenotenpraatgroep kunnen kijken op www.soppeninjeslipwent-zelfsbijeenouwevent.nl

    Groetjes!
    Christine

    PS Welk wasmiddel gebruik je?
    Lieve Christine,

    www.soppeninjeslipwent-zelfsbijeenouwevent.nl doet het niet. Ligt dat aan mijn browser ?

    Doegie,
    Soppende Maagd.

    ps. Ik moet de hele tijd zo giechelen.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:04:44 #283
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_44393003
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Hij groeit vanzelf weer aan .
    Demonic-Orgelguided-Missile
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
      woensdag 13 december 2006 @ 15:06:21 #284
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44393049
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef AudreyHepburn het volgende:

    [..]

    Lieve Christine,

    www.soppeninjeslipwent-zelfsbijeenouwevent.nl doet het niet. Ligt dat aan mijn browser ?

    Doegie,
    Soppende Maagd.

    ps. Ik moet de hele tijd zo giechelen.
    Lieve Soppende Maagd,

    Er zit een automatische controle op de website. Als de site bij jou niet werkt, betekent het dat je niet in aanmerking komt voor de praatgroep, helaas.

    Over dag giechelen... welk waspoeder gebruik je?

    Toedeloe,
    Christine
    pi_44393273
    Wel doorposten he, anders is mijn topic zometeen af en dan is het voor niks.
    It's my party and I'll cry if I want to.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:13:35 #286
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44393288
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Neem direct sweep picking even met haar door. Ik ben dan erg nieuwsgierig naar Blackbird .
    Euhm, dat kan ik zelf niet eens
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 15:14:00 #287
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44393301
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Wel doorposten he, anders is mijn topic zometeen af en dan is het voor niks.
    Maak je er wat leuks van?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44393354
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Wel doorposten he, anders is mijn topic zometeen af en dan is het voor niks.
    Vooruit dan maar.
    For great justice!
      woensdag 13 december 2006 @ 15:18:21 #289
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44393441
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Christine het volgende:

    [..]

    Misschien lusten die ook wel een biertje .
    Maar zaterdag is goed?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_44393473
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Christine het volgende:

    [..]

    hoewel ik zaterdagavond in de kroeg moet zitten.
    Ja! Probeer mij mijn bier niet te ontzeggen.
    For great justice!
    pi_44393564
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:13 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Euhm, dat kan ik zelf niet eens
    Chicken Picking dan?
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:25:05 #292
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44393635
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:22 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    Chicken Picking dan?
    Wil je mij niet een keer les geven?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 15:27:07 #293
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44393702
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:18 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Maar zaterdag is goed?
    prima!
      woensdag 13 december 2006 @ 15:27:26 #294
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44393722
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:19 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Ja! Probeer mij mijn bier niet te ontzeggen.
    Pandjesavond is heilig.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:27:52 #295
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44393741
    Wat is trouwens sweep picking?

    En hoe speel je een Gm? .
    pi_44393791
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef Christine het volgende:
    Wat is trouwens sweep picking?

    En hoe speel je een Gm? .
    3
    3
    3
    5
    5
    3
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_44393819
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Wil je mij niet een keer les geven?
    En al mijn slechte gewoontes overdragen? .
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      woensdag 13 december 2006 @ 15:31:08 #298
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44393852
    Liptho, kom ook jammen. .

    Huren we een studiootje in db's, ioko en litpho kunnen gitaar spelen, sjoewe kan drummen en audrey en ik kunnen in de microfoon hoesten. .
      woensdag 13 december 2006 @ 15:31:55 #299
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44393886
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef Christine het volgende:
    Liptho, kom ook jammen. .

    Huren we een studiootje in db's, ioko en litpho kunnen gitaar spelen, sjoewe kan drummen en audrey en ik kunnen in de microfoon hoesten. .
    Vet!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 15:33:17 #300
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_44393948
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    En al mijn slechte gewoontes overdragen? .
    Ach joh, dat zal wel meevallen
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 december 2006 @ 15:33:20 #301
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_44393950
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef ioko het volgende:

    [..]

    Vet!
    Jammer dat je niet meer bij SGS zit, we hebben nu een muziekcommissie waarmee we regelmatig gaan jammen. Vrijdag weer. .
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')