Ga jij? Verdorie, ik moet morgen vroeg op.....quote:Op donderdag 7 december 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
Yep, SWAK feest vanavond. Zin om te gaan, ioko?.
Ik spreek dit met je af, de volgende keer gaan we gewoon, en dan ouderwets goed, ok?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
Ik moet ook om 11 uur ergens zijn morgen. Voor mijn maatstaven vroeg. En ik had me voorgenomen vanavond de deur niet meer uit te gaan, maar SWAK feesten zijn altijd wel erg tof. We kunnen ook heel bejaard vroeg naar huis gaan.
Klinkt als een plan!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik spreek dit met je af, de volgende keer gaan we gewoon, en dan ouderwets goed, ok?
Laat je het me op tijd weten, voor de volgende keer, ik krijg dat altijd te laat mee.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Klinkt als een plan!
Weet jij trouwens waar je in de buurt 'gitaarbenodigdheden' kan kopen? Ik heb nieuwe snaren nodig en wil eigenlijk ook wel weer eens een plectrum hebben (beter voor m'n duim).
Nee, Staffhorst is echt een bukwinkel (vind ik). Ga dan naar Dirk Witte (voorheen Stand By), Oude Gracht, voorbij het Wed. Daar hangt tenminste nog een beetje een ok sfeertje en werken leuke mensen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:31 schreef ioko het volgende:
[..]
Laat je het me op tijd weten, voor de volgende keer, ik krijg dat altijd te laat mee.
Voor snaren kun je het beste naar Staffhorst op het paardeveld (naast het grote politiebureau, met de 3 antennes op het dak) Het ligt aan de rotonde als je van Vredenburg naar de Amsterdamsestraatweg gaat. Vlakbij dus!
Sorry maar dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, Staffhorst is echt een bukwinkel (vind ik). Ga dan naar Dirk Witte (voorheen Stand By), Oude Gracht, voorbij het Wed. Daar hangt tenminste nog een beetje een ok sfeertje en werken leuke mensen.
Overigens kun je snaren en plectrums nóg beter online kopen bij www.lordofthestrings.nl, ies goedkoop en makkelijk.
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:01 schreef Christine het volgende:
Ik moet ook om 11 uur ergens zijn morgen. Voor mijn maatstaven vroeg.
Het is niet dat ik fatsoendelijk geslapen heb vannacht, Q.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:16 schreef Q. het volgende:
Je slapeloosheid was besmettelijk, Au3.
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef ioko het volgende:
Feedback darentegen zou ik niet snel aanraden.
was dat dat beauty and the nerd gedoe?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:48 schreef Aurelium het volgende:
Dat geschiedenis en UBV feestje van gister was best lachen. Was echt knetter lam aan t einde.
Ja ik meen het wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Joesse het volgende:
[..]
was dat dat beauty and the nerd gedoe?
Hehe,quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel.
Alleen de beauty's waren niet heel erg present, maar het nerd gedeelte was redelijk goed uitgevoerd....
Middagje vrij? Gheghe.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Q. het volgende:
Wow, ik zie Utrech weer eens bij daglicht, dat komt ook niet vaak voor.
zul je altijd zienquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja ik meen het wel.
Alleen de beauty's waren niet heel erg present, maar het nerd gedeelte was redelijk goed uitgevoerd....
Ja, dat is een leuk zaakje, ik koop mijn snaren ook daar.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:51 schreef Svyatagor het volgende:
Ga dan naar Dirk Witte (voorheen Stand By), Oude Gracht, voorbij het Wed. Daar hangt tenminste nog een beetje een ok sfeertje en werken leuke mensen.
Tsss, giecheldoosquote:
Hoe was de dode-joden-dag?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf..
Als ze er maar niet dezelfde windtunnel van maken als A'foortquote:Op zondag 10 december 2006 12:18 schreef Q. het volgende:
Zeg zelf, het ziet er net zo gezellig uit:
[afbeelding]
Ik denk het wel als ik alle afbeeldingen zo zie. Of station 's Hertogenbosch. De enige plek waar je daar een beetje warm kan staan is de plee.quote:Op zondag 10 december 2006 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze er maar niet dezelfde windtunnel van maken als A'foort.
Ach, kilometers omlopen is gezond.quote:Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef Joesse het volgende:
Als we maar niet zo'n klote tijdelijk station krijgen als in Arnhem
's avonds een vent, 's ochtends een vent...quote:Op maandag 11 december 2006 07:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar het fijne is, dat ik ondanks alles, toch altijd nog naar college ga.
Dat staat er toch nietquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Christine het volgende:
Ah, je hebt afgelopen donderdag met Au3 gezoend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |