Hard mee bezigquote:
Zwaai maar eens als je langs de ENKA meubelzaak rijdt, vlak achter het viaduct.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn ex woont daar. En ik kom veel bij hem over de vloer..
heeeeu GEM!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wel een website ja..
Voor wat ? Met wie ?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
heeeeu GEM!
Leuk laatst nog interviewtje mee gedaan.
Zit je nou te pimpenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wel een website ja..
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je nou te pimpen
Ik heb nog een video voor je ex gemaakt
http://www.gemmusic.nl/2006/gtkyhmh.htm
Hehe, muziekwebsite. En ik had ze zelfs nog uitgenodigd om afgelopen jaar op te treden op mijn lieve festivalletje. Wilde ze nietquote:Op woensdag 13 december 2006 13:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Voor wat ? Met wie ?
Zien !
Gluurbuurquote:Op woensdag 13 december 2006 13:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Ik zag je dus gniffelen toen je dit aan het tikken was he.
.
Ik ookquote:Op woensdag 13 december 2006 13:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wordt nu wel even spannend wie er bijkomt als nieuwe drummer.. Ben benieuwd.
Wij zaten al te stangen dat ie de drumster van Bad Candy moest zien te strikken. Die mokkelband is uit elkaar, en tieten doen het altijd goed op het podium. Of inderdaad voor de underdog gaan. Een oog, missend been, aids, zoiets.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop die ene van Def Leppard, met zonder één arm.
Mwoehaha, dan kom ik drummenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Christine het volgende:
Oja en ik vind dat ioko en ik een keertje samen moeten gaan jammen..
Niet dat ik er goed in ben, maar het is vast desondanks wel leuk.
Of die van Spinal Tap.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop die ene van Def Leppard, met zonder één arm.
Moet je wel een versterker hebben die op 11 kanquote:Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Of die van Spinal Tap.
Beperkt houdbaar.![]()
Neem je je eigen drumstel mee?quote:
Zit je daar vaak?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
tot 5 uur snachts bier hijsen in db's
Ik dacht in db'squote:Op woensdag 13 december 2006 14:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Neem je je eigen drumstel mee?.
Ik bedoelde eigenlijk gewoon twee gitaren, een hoop bier en dan een beetje pingelen tot het weer licht wordt.
Regelmatig. Maat van me (Bas, indo van formaat) is daar barman. Ik vind het altijd prima, goedkoop bier, muziekje erbij, lullen over vanalles en muziek, en daarna dronken punkers uitlachen en ze maltbier voeren.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Zit je daar vaak?.
En is het leuk buiten de studio's? Wij zitten er altijd alleen maar 's middags en dan is er echt geen rukt e doen namelijk.
Ik wil The Wet Nuns nog een keer zien.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Regelmatig. Maat van me (Bas, indo van formaat) is daar barman. Ik vind het altijd prima, goedkoop bier, muziekje erbij, lullen over vanalles en muziek, en daarna dronken punkers uitlachen en ze maltbier voeren.
Dat kan ook! Maar ik heb geen electrische gitaar, dus dan zal het al snel weer zingen worden voor mijquote:
http://www.thewetnuns.comquote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil The Wet Nuns nog een keer zien.. Mannen in tijgerleggings.
.
Ik wil alleen maar nummers met een Christelijke context spelenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kan ook! Maar ik heb geen electrische gitaar, dus dan zal het al snel weer zingen worden voor mij.
We kunnen gewoon de fok!band nieuw leven inblazen cq starten, maar dan in Utrecht-variant.
Scoren we vast een nummer 1 hit.
Mits er niet op de eerste repetitie een half uur "boten anna" wordt gespeeld, totdat iemand opmerkt: "waarom spelen we een nummer wat iedereen idioot vindt?".
Leuk!! Ik ben er wel voor in hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Christine het volgende:
Oja en ik vind dat ioko en ik een keertje samen moeten gaan jammen..
Niet dat ik er goed in ben, maar het is vast desondanks wel leuk.
Dat geeft niet, ik ben ooit een happy-clappy-EO-jongerendag-christen geweest.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar nummers met een Christelijke context spelen![]()
Waar was je geweest?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zitten nieuwe snaren op mijn gitaar, ik heb plectrums gekocht... bring it on!.
I wanna shower in the Lord's powerquote:Op woensdag 13 december 2006 14:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik ben ooit een happy-clappy-EO-jongerendag-christen geweest..
Doet me een beetje denken aan de legendarische, maar helaas te vroeg gestorven band Godworst.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.thewetnuns.com
Utregs, ruigste, vuigste en vrouw/dwerg/clown-onvriendelijkste rock&roll band ooit
Ik dacht dat dat ook wel duidelijk was, ik vind Creed al wat te ver gaan eigenlijk, het mag nog wel wat christelijker.....quote:Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar nummers met een Christelijke context spelen![]()
Afgelopen weekend bij de muziekwinkel in de stad waar mijn ouders wonenquote:
Ja, een electrische gitaar gaat stukken makkelijker. Was het wel gelukt?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Afgelopen weekend bij de muziekwinkel in de stad waar mijn ouders wonen.
Was de handigste en snelste oplossing.
Maar wát een gedoe zeg, die snaren stemmen. Vooral die nylon krengen, die dalen een halve toon terwijl je nog aan het áánslaan bent!.
Ik zie dat jij nog niet voldoende kennis hebt gemaakt met vriend Floyd Rosequote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, een electrische gitaar gaat stukken makkelijker. Was het wel gelukt?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, een electrische gitaar gaat stukken makkelijker. Was het wel gelukt?
Ok, ok, mijn electrische gitaar is makkelijker te stemmen....quote:Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog niet voldoende kennis hebt gemaakt met vriend Floyd Rose.
Kom dan eerst maar eens bij mij spelen, das gratisquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef Christine het volgende:
[..]dat wel. En ik vind nu eigenlijk dat ik ook een electrische gitaar moet hebben, maar dat kost weer een flinke klauw duiten. En wellicht ook wel een burenruzie.
.
Binnenkort komt er een kerstalbum van ze uit, waarop ondergetekende ook nog een aantal fraaie zanglijntjes ten gehore brengt.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de legendarische, maar helaas te vroeg gestorven band Godworst.
http://www.xs4all.nl/~pheetebr/muziek/gb.html
[afbeelding]
http://www.fenderhellokitty.com/quote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef Christine het volgende:
[..]dat wel. En ik vind nu eigenlijk dat ik ook een electrische gitaar moet hebben
Een verschrikkelijk onding, maar wat een geweldige slagplaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |