Stond je een dwerg te bekken?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Eén keertje maar.
.
Als straf heb ik toen keihard mijn hoofd gestoten aan de bar, trouwens..
Met wie ?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Eén keertje maar.
.
Als straf heb ik toen keihard mijn hoofd gestoten aan de bar, trouwens..
Die vond ik ook mooi, maar ik wilde me niet door kleur laten misleiden.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Electrisch ben ik een fan van de donkerroze .96 van Dunlop, acoustisch inderdaad liever iets lichter.
Ik geef je bijna gelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb aanzienlijk meer met haar vervangster.Redheads
.
Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens.quote:
Dikke plectrums floppen minder.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef Christine het volgende:
Terwijl ik verder niks heb met dikke plectrums
Ik vind dit het meest interessante onderwerp van vandaag andersquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens..
Je bent op de bar van Tivoli genomen door een dwerg en je wilt er niet over praten? Begrijpelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens..
Die hoek bij de bar naast de ingang is vrij nasty, daar heb ik me ook weleens keihard aan gestoten. Maar met mijn arm inderdaad, en niet met mijn hoofd.quote:
Jij stoot overal tegenaanquote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die hoek bij de bar naast de ingang is vrij nasty, daar heb ik me ook weleens keihard aan gestoten. Maar met mijn arm inderdaad, en niet met mijn hoofd..
Lieve onzekere Maagd,quote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lieve Christine,
Er zit een enge man met een beginnende baard tegenover me hier in de bieb. Hij zit me de hele tijd zo aan te gluren, en toen ik net koffie ging halen kwam ie me ook al achterna. Verder zit hij telkens zo een beetje te gniffelen. Ik vind hem maar eng.
Zal ik bier over hem heengooien ? Maar hoe krijg ik dat dan de bieb in ?
Groetjes,
Een onzekere Maagd.
Het wordt steeds mooierquote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent op de bar van Tivoli genomen door een dwerg en je wilt er niet over praten? Begrijpelijk
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve onzekere Maagd,
Ga achter een andere pc zitten, andere etage, of stuur de fok!knokploeg op de enge man af.
Groetjes,
Christine
Maar ze maken zo'n hard geluid.quote:
Ik doe ook maar een fundeerde gok naar hetgeen er gebeurd is.quote:
Lieve onzekere Maagd,quote:
Dat zit hem ook in je aanslag, vermoedelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ze maken zo'n hard geluid.
De wonderen van electrische versterkingquote:Ik speelde laatst trouwens Blackbird van The Beatles op een electrische gitaar, en het klonk gelijk alsof ik het heel goed kon..
Heb ik toch gezegdquote:Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, nu moet je de waarheid wel vertellen
Jeetje, drie... ik vertel het je wel eens offline.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Was het trouwens iemand van Fok, Christine ? Was het tijdens die Baggermeet ?
Lieve Christine,quote:Op woensdag 13 december 2006 14:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve onzekere Maagd,
Wat erg voor je! Ik zou me ook ongemakkelijk voelen, heel begrijpelijk. Voel je gesterkt door de gedachte dat er meer mensen zijn die zich zo voelen, je bent niet de enige en je staat er niet alleen voor!
Dikke knuffels en kusjes,
Christine
* AudreyHepburn doet MSN aan en wacht op een sappige roddel.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Jeetje, drie... ik vertel het je wel eens offline..
Welk gedeelte van offline was niet duidelijk?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn doet MSN aan en wacht op een sappige roddel.
Ongetwijfeld. Ik sta in een voortdurende 'ragstand'quote:Op woensdag 13 december 2006 14:57 schreef Litpho het volgende:
Dat zit hem ook in je aanslag, vermoedelijk.
Ik vroeg het me ook net afquote:Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van offline was niet duidelijk?.
quote:
Echte liefde :quote:Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat echter wel deel van het probleem is, is dat ik ondanks het feit dat het een smerige vieze ouwe vent met een ranzig petje is, toch wel een beetje ga soppen in mijn slipje van dat gegluur.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte van offline was niet duidelijk?.
Iets hebben met een andere Fokkerquote:Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef Christine het volgende:
Oja en het was geen dwerg en fok-incest bestaat niet..
Laat de AIVD maar niet horen/lezen dat we aanslagen gaan oefenen danquote:Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik sta in een voortdurende 'ragstand'.
Maar ik heb nooit een goede aanslag geleerd.
Ioko, past dat op de agenda voor komend weekend?.
Neem direct sweep picking even met haar door. Ik ben dan erg nieuwsgierig naar Blackbirdquote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Laat de AIVD maar niet horen/lezen dat we aanslagen gaan oefenen dan
Maar is goed hoor, leuk!
Ik doe heel erg m'n best om dit niet seksueel te interpreteren. 24/7 in een ragstand en wachtend op een goede aanslagquote:Op woensdag 13 december 2006 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik sta in een voortdurende 'ragstand'.
Maar ik heb nooit een goede aanslag geleerd.
Ioko, past dat op de agenda voor komend weekend?.
Lieve Maagd,quote:Op woensdag 13 december 2006 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Lieve Christine,
Wat echter wel deel van het probleem is, is dat ik ondanks het feit dat het een smerige vieze ouwe vent met een ranzig petje is, toch wel een beetje ga soppen in mijn slipje van dat gegluur.
Ik ben helemaal in dubio !!
Doegie..
Maagd.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zal ik anders zo langzaamaan eens rustig een nieuw topic maken ?.
Misschien lusten die ook wel een biertjequote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Laat de AIVD maar niet horen/lezen dat we aanslagen gaan oefenen dan
Maar is goed hoor, leuk!
Hij groeit vanzelf weer aanquote:Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mag mijn Domraket erin?
Er moet eerst gewerkt worden voor dat bier hoor !quote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien lusten die ook wel een biertje.
Lieve Christine,quote:Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve Maagd,
Fijn te lezen dat je intussen minder onzeker bent geworden (getuige de ondertekening van je brief). Het is fijn he, te weten dat andere mensen hetzelfde doormaken als jij. Ook soppende slipjes zijn er genoeg, je zou voor een lotgenotenpraatgroep kunnen kijken op www.soppeninjeslipwent-zelfsbijeenouwevent.nl
Groetjes!
Christine
PS Welk wasmiddel gebruik je?
Demonic-Orgelguided-Missilequote:
Lieve Soppende Maagd,quote:Op woensdag 13 december 2006 15:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Lieve Christine,
www.soppeninjeslipwent-zelfsbijeenouwevent.nl doet het niet. Ligt dat aan mijn browser ?
Doegie,
Soppende Maagd.
ps. Ik moet de hele tijd zo giechelen.
Euhm, dat kan ik zelf niet eensquote:Op woensdag 13 december 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neem direct sweep picking even met haar door. Ik ben dan erg nieuwsgierig naar Blackbird.
Maak je er wat leuks van?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wel doorposten he, anders is mijn topic zometeen af en dan is het voor niks.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wel doorposten he, anders is mijn topic zometeen af en dan is het voor niks.
Maar zaterdag is goed?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien lusten die ook wel een biertje.
Ja! Probeer mij mijn bier niet te ontzeggen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]hoewel ik zaterdagavond in de kroeg moet zitten.
Pandjesavond is heilig.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! Probeer mij mijn bier niet te ontzeggen.
3quote:Op woensdag 13 december 2006 15:27 schreef Christine het volgende:
Wat is trouwens sweep picking?
En hoe speel je een Gm?.
En al mijn slechte gewoontes overdragen?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Wil je mij niet een keer les geven?
Vet!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef Christine het volgende:
Liptho, kom ook jammen..
Huren we een studiootje in db's, ioko en litpho kunnen gitaar spelen, sjoewe kan drummen en audrey en ik kunnen in de microfoon hoesten..
Ach joh, dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
En al mijn slechte gewoontes overdragen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |