Deze twee zinnen kunnen budgetgewijs maar beter weinig met elkaar te maken hebbenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Christine het volgende:
[..]die
wil
ik
!
Weet je nog wanneer ik jarig ben?.
Oke, leuk!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Kom dan eerst maar eens bij mij spelen, das gratis![]()
In het kader van mijn budget hebben ze álles met elkaar te maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze twee zinnen kunnen budgetgewijs maar beter weinig met elkaar te maken hebben.
Je kan ook je lichaam gaan verkopen, in plaats van eerzame, hardwerkende mannen lastig te vallen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Christine het volgende:
[..]
In het kader van mijn budget hebben ze álles met elkaar te maken..
De zwarte is wel stoerquote:Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef AudreyHepburn het volgende:
Echt he, als ik gitaar zou spelen zou ik nog niet dood gevonden willen worden met zo'n stereotyperende roze peutergitaar.
Nu hoor je het eens van een anderquote:Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
eerzame, hardwerkende mannen
Goed plan. Wie biedt?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je kan ook je lichaam gaan verkopen, in plaats van eerzame, hardwerkende mannen lastig te vallen..
Bij de Stand-By op de oude gracht hebben ze een gitaar in de vorm van een hartjequote:
Eentje met zebraprint lijkt me wel watquote:Op woensdag 13 december 2006 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij de Stand-By op de oude gracht hebben ze een gitaar in de vorm van een hartje![]()
Tsss, ga jij nou maar eerst eens bij Sjoewe drummen, en dan kom je daarna terugquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
"Kom maar eens met mijn gitaar spelen.". ioko & Christine zitten in een boom ! ZOENEN !
.
Dan moeten ze juist een lief roze driekwartsgitaartje hebbenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vrouwelijke muzikanten zijn sowieso te vaak te stom voor woorden. Van die iele mokkels met een veel te grote gitaar die staan te kijken alsof ze op een blokfluitvoorspeelavond zijn.
Sjoe ! Kijk dan ! Ze zitten nog in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef ioko het volgende:
Tsss, ga jij nou maar eerst eens bij Sjoewe drummen, en dan kom je daarna terug![]()
![]()
Die is echt supercool, alleen zo stoned als een pak koffie meestalquote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vrouwelijke muzikanten zijn sowieso te vaak te stom voor woorden. Van die iele mokkels met een veel te grote gitaar die staan te kijken alsof ze op een blokfluitvoorspeelavond zijn. Ik vind de toetseniste van de Dandy Warhols dan wel weer tof, maar bij haar moet je weer oppassen dat ze niet opeens haar tshirt uittrekt..
Wat een intieme vraagquote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef Christine het volgende:
Ioko, wat is jouw favoriete plectrum?
Aaahwquote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sjoe ! Kijk dan ! Ze zitten nog in de ontkenningsfase.. Aandoenlijk.
.
Ze is ook echt tof. Niet zo'n ielig meisje, maar gewoon een vrouw die one of the guys is. Alleen die onverwachte toeters de hele tijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef ioko het volgende:
[..]
Die is echt supercool, alleen zo stoned als een pak koffie meestal![]()
Ik zou haast pleiten voor dequote:Op woensdag 13 december 2006 14:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sjoe ! Kijk dan ! Ze zitten nog in de ontkenningsfase.. Aandoenlijk.
.
Zolang ze maar niet bij mij aan de bar gaan staan kleffen. Anders is biergooien nog nieteens zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Zullen we bier over ze heen gaan gooien?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vrouwelijke muzikanten zijn sowieso te vaak te stom voor woorden. Van die iele mokkels met een veel te grote gitaar die staan te kijken alsof ze op een blokfluitvoorspeelavond zijn. Ik vind de toetseniste van de Dandy Warhols dan wel weer tof, maar bij haar moet je weer oppassen dat ze niet opeens haar tshirt uittrekt..
Ik klef niet in het openbaarquote:Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet bij mij aan de bar gaan staan kleffen. Anders is biergooien nog nieteens zo'n slecht idee.
Sorryquote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat een intieme vraag.
Ik speel nu meestal op plectrums van Stagg van .71 mm![]()
Ik heb aanzienlijk meer met haar vervangster.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van haar kon ik ook nog wel eens geïnspireerd raken.
Maar het zal nu wel een beetje voorbij zijn met 'r. Als ze zich niet doodgespoten heeft, oder was.![]()
De vorige keer stond ik gelukkig net om het hoekje.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet bij mij aan de bar gaan staan kleffen. Anders is biergooien nog nieteens zo'n slecht idee.
Zeker!! Ze is helemaal uit beeld verdwenen nu, maar een superdamequote:Op woensdag 13 december 2006 14:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van haar kon ik ook nog wel eens geïnspireerd raken.
Maar het zal nu wel een beetje voorbij zijn met 'r. Als ze zich niet doodgespoten heeft, oder was.![]()
Electrisch ben ik een fan van de donkerroze .96 van Dunlop, acoustisch inderdaad liever iets lichter.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ben er nog niet over uit wat ik de fijnste vind. Ik heb een duimplectrum van Dunlop en die speelt het fijnst, maar die is wel geloof ik 1mm dik. Verder vind ik .60 denk ik het prettigst spelen qua geluid.
Ik heb me echt uitgeleefd met die dingen, heb nu een hele serie..
Heb jij ooit aan mijn bar staan kleffen !quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
De vorige keer stond ik gelukkig net om het hoekje..
Dus geen gratis bier?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
De vorige keer stond ik gelukkig net om het hoekje..
Voor de goede orde: ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
Lieve Christien,
Eén keertje maarquote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb jij ooit aan mijn bar staan kleffen !!
Dat moet geen probleem worden denk ikquote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]hoewel ik zaterdagavond in de kroeg moet zitten.
Stond je een dwerg te bekken?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Eén keertje maar.
.
Als straf heb ik toen keihard mijn hoofd gestoten aan de bar, trouwens..
Met wie ?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Eén keertje maar.
.
Als straf heb ik toen keihard mijn hoofd gestoten aan de bar, trouwens..
Die vond ik ook mooi, maar ik wilde me niet door kleur laten misleiden.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Electrisch ben ik een fan van de donkerroze .96 van Dunlop, acoustisch inderdaad liever iets lichter.
Ik geef je bijna gelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb aanzienlijk meer met haar vervangster.Redheads
.
Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens.quote:
Dikke plectrums floppen minder.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:48 schreef Christine het volgende:
Terwijl ik verder niks heb met dikke plectrums
Ik vind dit het meest interessante onderwerp van vandaag andersquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens..
Je bent op de bar van Tivoli genomen door een dwerg en je wilt er niet over praten? Begrijpelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, volgens mij werd ik achterover gelegd ofzo, ik had wat teveel gedronken en kan het me niet meer herinneren. Genoeg hierover, trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |