abonnement Unibet Coolblue
pi_40054083



Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.


Fabrikanten
quote:
Shops
quote:
Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Online shops
quote:
Koelkast
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Handige links
quote:
Vorige delen
quote:
De OP-pics

Babes (opnieuw gevonden en gelijk veilig gesteld )


Pizza


Terje


Pic van Beerke


First Descent: The crew



Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_40054403
Oke, ik heb de laatste tijd een beetje verzaakt hier te posten. Dat komt niet omdat mijn interesse voor snowboarden zou zijn vervaagd. Alles behalve zelfs, maar de drang om hier te komen posten was dat wel. Reden hiervoor laat ik in het midden, maar laat zich vast wel makkelijk raden.

Enfin, een nieuw topic met nieuwe kansen. Lekker alle nieuwe gear bespreken, discussieren welk type binding beter is, wat de beste leraaropleiding is, aankomende snowboardleraren lekker de grond in trappen en natuurlijk weer een mooie pic vaan Beerke




We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:33:16 #3
71115 Rnej
I walk the line
pi_40054672
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:19 schreef beerke het volgende:
aankomende snowboardleraren lekker de grond in trappen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:34:15 #4
72282 360sjors
King of the Hill
pi_40054695
schaamteloze tvp
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:34:36 #5
72282 360sjors
King of the Hill
pi_40054707
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:33 schreef Rnej het volgende:

[..]

  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:37:36 #6
71115 Rnej
I walk the line
pi_40054783
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef 360sjors het volgende:

[..]

pi_40055042
Tevens een schaamteloze tvp.

Moet trouwens voor 8 augustus mijn eerste snowboardweek voor het volgende seizoen maar eens vastzetten. De tweede daar gelijk weer achteraan. Heeft iemand hier ervaring met Saas Free/Saas Grund in Zwitserland? Beetje te poederen daarzo?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_40055099
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef Komakie het volgende:
Hey ben je deze lui nog tegen gekomen Kentaro???

http://www.telegraaf.nl/b(...)je_in_de_sneeuw.html
Die waren er ook allemaal. Allemaal boarders met een keppeltje op. Helaas stond ik er net achter bij de kassa
pi_40055172
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:48 schreef Steven184 het volgende:
Tevens een schaamteloze tvp.

Moet trouwens voor 8 augustus mijn eerste snowboardweek voor het volgende seizoen maar eens vastzetten. De tweede daar gelijk weer achteraan. Heeft iemand hier ervaring met Saas Free/Saas Grund in Zwitserland? Beetje te poederen daarzo?
Saas Fee is top. Leuk dorp ook, helemaal autovrij. Het is wel vrij prijzig allemaal. Wat poeder betreft weet ik het niet zo want ik was er in de zomer. Maar het is een gletscher, dus er zullen mogelijkheden genoeg zijn lijkt me.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 18:59:47 #10
71115 Rnej
I walk the line
pi_40055293
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:48 schreef Steven184 het volgende:
Tevens een schaamteloze tvp.

Moet trouwens voor 8 augustus mijn eerste snowboardweek voor het volgende seizoen maar eens vastzetten. De tweede daar gelijk weer achteraan. Heeft iemand hier ervaring met Saas Free/Saas Grund in Zwitserland? Beetje te poederen daarzo?
enige wat ik van saas fee weet is dat er een dik funpark ligt
pi_40055344
Terug Vind Poeder !
Fingerspitzgefühl
pi_40055465
FUCK !!

Kreeg net een mailtje van de persoon die mij les heeft gegeven afgelopen jaren en via wie ik aan informatie kwam enzo om in Mallnitz te gaan werken. Nou blijkt dat de ski-school houder van daar 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd ! (Sepp, voor BasjeB). Echt zo kut dit, dus de toekomst van de skischool is niet zeker, en mijn werk daar dus ook niet.

Er werd mij aangeraden om wel door te gaan met mijn plannen, maar om een andere skischool op te zoeken. (Komakie? )

Godver wat baal ik hier van, heb me niet ingeschreven voor een opleiding, en moet dus eigenljik wel iets doen !

pfff.... !!

Kan iemand me troosten?
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:27:23 #13
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40058558
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:07 schreef ForumGek het volgende:
FUCK !!

Kreeg net een mailtje van de persoon die mij les heeft gegeven afgelopen jaren en via wie ik aan informatie kwam enzo om in Mallnitz te gaan werken. Nou blijkt dat de ski-school houder van daar 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd ! (Sepp, voor BasjeB). Echt zo kut dit, dus de toekomst van de skischool is niet zeker, en mijn werk daar dus ook niet.

Er werd mij aangeraden om wel door te gaan met mijn plannen, maar om een andere skischool op te zoeken. (Komakie? )

Godver wat baal ik hier van, heb me niet ingeschreven voor een opleiding, en moet dus eigenljik wel iets doen !

pfff.... !!

Kan iemand me troosten?
Dat is Treurig Veel Pech
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:43:36 #14
71115 Rnej
I walk the line
pi_40071756
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:07 schreef ForumGek het volgende:
FUCK !!

Kreeg net een mailtje van de persoon die mij les heeft gegeven afgelopen jaren en via wie ik aan informatie kwam enzo om in Mallnitz te gaan werken. Nou blijkt dat de ski-school houder van daar 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd ! (Sepp, voor BasjeB). Echt zo kut dit, dus de toekomst van de skischool is niet zeker, en mijn werk daar dus ook niet.

Er werd mij aangeraden om wel door te gaan met mijn plannen, maar om een andere skischool op te zoeken. (Komakie? )

Godver wat baal ik hier van, heb me niet ingeschreven voor een opleiding, en moet dus eigenljik wel iets doen !

pfff.... !!

Kan iemand me troosten?
oww klote

je kan je nog steeds inschrijven voor een opleiding? ... en anders ga je toch naar iets van een nederlandse bar in t buitenland.. yorin-cafe in valtho oid ?

succes man!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:23:18 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40076380
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:19 schreef beerke het volgende:
aankomende snowboardleraren lekker de grond in trappen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:24:05 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40076404
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:51 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Die waren er ook allemaal. Allemaal boarders met een keppeltje op. Helaas stond ik er net achter bij de kassa
hahaha te grappig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:29:20 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40076571
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:07 schreef ForumGek het volgende:
FUCK !!

Kreeg net een mailtje van de persoon die mij les heeft gegeven afgelopen jaren en via wie ik aan informatie kwam enzo om in Mallnitz te gaan werken. Nou blijkt dat de ski-school houder van daar 2 weken geleden zelfmoord heeft gepleegd ! (Sepp, voor BasjeB). Echt zo kut dit, dus de toekomst van de skischool is niet zeker, en mijn werk daar dus ook niet.

Er werd mij aangeraden om wel door te gaan met mijn plannen, maar om een andere skischool op te zoeken. (Komakie? )

Godver wat baal ik hier van, heb me niet ingeschreven voor een opleiding, en moet dus eigenljik wel iets doen !

pfff.... !!

Kan iemand me troosten?
ehm ik zou gewoon de opleiding gaan doen en een paar andere scholen aanschrijven.
Kijken welke gebieden je leuk lijken en dan gaan kijken welke scholen daar zitten. Die aanschrijven en hopen dat er wat uit komt.
Als je vroeg genoeg bent (Augustus beginnen ofzo) met aanschrijven kom je altijd wel ergens terecht

anyway, suc6
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:05:05 #18
71115 Rnej
I walk the line
pi_40077545
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:35:14 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40078607
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:05 schreef Rnej het volgende:

[..]



Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 juli 2006 @ 16:54:57 #20
71115 Rnej
I walk the line
pi_40079320
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:35 schreef Komakie het volgende:

[..]



pi_40089052
Voor een opleiding inschrijven zie ik niet zo zitten, dus dat gaat hem sowieso niet worden. Ik wil wel m'n anwärter gaan halen, dat weet ik zeker. En dan zal ik wel naar een ander gebied toe moeten, maar dat vind ik eerlijk gezegd best eng ! Ik ben niet écht een feestbeest, dus die gigantische oorden waarbij iedereen linea-recta de aprés ski in duikt is niet mijn ding. Maar toch lijkt me een gebied als Gerlos wel heel mooi omdat het vooral zo groot is en ik heel klein gewend ben.

De toekomst van de skischool is nog niet zeker, maar als deze wel gewoon doorgaat zou ik daar graag terecht komen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. dus een alternatief moet ik zeker hebben.

Het is alleen zo verrot dat zekerheid die ik eerst had in 1 keer om is geslagen in een gigantische onzekerheid, en dáár baal ik gewoon van, het kan gewoon niet in 1 keer goed gaan.

Komakie; hebben jullie bij The Hot Zone nog mensen nodig voor deze winter? ?

Ik ga eerst donderdag met het vriendinnetje op vakantie naar Italië, en dan zie ik het daarna allemaal wel weer. Heb er nu eerlijk gezegd ook helemaal geen zin in om mee bezig te zijn.

!
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:38:56 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40089872
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:05 schreef ForumGek het volgende:
Voor een opleiding inschrijven zie ik niet zo zitten, dus dat gaat hem sowieso niet worden. Ik wil wel m'n anwärter gaan halen, dat weet ik zeker. En dan zal ik wel naar een ander gebied toe moeten, maar dat vind ik eerlijk gezegd best eng ! Ik ben niet écht een feestbeest, dus die gigantische oorden waarbij iedereen linea-recta de aprés ski in duikt is niet mijn ding. Maar toch lijkt me een gebied als Gerlos wel heel mooi omdat het vooral zo groot is en ik heel klein gewend ben.
Met "opleiding" bedoel ik dus de anwarter cursus... Het is niet de meest uitgebreide opleiding maar ik geloof wel dat het als zodanig geld.

Mijn advies was dus eigenlijk: Anwarter cursus doen en scholen aanschrijven

Het valt trouwens wel mee hoe eng het is enzo. In het begin is het altijd ff afwachten maar als je er eenmaal bent dan ga je er vanzelf in op. Meestal kom je wel in een huis terecht met een aantal andere leraren ofzo.
Daarnaast zijn er nog een hele zooi leraren die er het hele seizoen zitten en daarvan is een groot gedeelte die het voor het eerst doen en dus ook erg onzeker zijn over hoe het er aan toe zal gaan enzo.
Als je dan een beetje normaal doet en je sociaal naar iedereen opstelt, komt het allemaal wel goed
quote:
De toekomst van de skischool is nog niet zeker, maar als deze wel gewoon doorgaat zou ik daar graag terecht komen, maar dat zie ik niet snel gebeuren. dus een alternatief moet ik zeker hebben.

Het is alleen zo verrot dat zekerheid die ik eerst had in 1 keer om is geslagen in een gigantische onzekerheid, en dáár baal ik gewoon van, het kan gewoon niet in 1 keer goed gaan.

Komakie; hebben jullie bij The Hot Zone nog mensen nodig voor deze winter? ?
Ach dat soort dingen zijn ff balen. Aan de andere kant word je nu ook gedwongen om naar andere gebieden en scholen te kijken. Iets wat wel weer een "eye-opener" kan zijn

Elke school heeft nu mensen nodig. Welke school je ook aanschrijft, ze zullen je bijna allemaal wel in overweging nemen. Je moet er niet te lang mee wachten want meestal begint het werven in augustus al. Als je naar scholen in Gerlos wilt kijken kun je het beste ff naar www.gerlos.at gaan. Daar staan alle scholen op een rijtje.
Wat we bij ons nodig hebben weet ik niet. Ik ben maar een leraar en heb niet zo heel veel contact met me baas in de zomer. ik weet wel dat ik de enige vaste leraar ben die komend seizoen terug komt. Dus we zullen ongetwijfeld nog wel iemand kunnen gebruiken.
Een maatje van me gaat nog solliciteren maar verder hebben we niemand waarvan ik het weet....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 23 juli 2006 @ 16:01:07 #23
71115 Rnej
I walk the line
pi_40105528
kuttttttttttttttttttt mijn board is gejat

stond op slot in de personeelsruimte van SWZM ..... en nu istie foetsie....
  zondag 23 juli 2006 @ 16:02:56 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40105563
quote:
Op zondag 23 juli 2006 16:01 schreef Rnej het volgende:
kuttttttttttttttttttt mijn board is gejat

stond op slot in de personeelsruimte van SWZM ..... en nu istie foetsie....
Dat is naar!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 23 juli 2006 @ 16:05:52 #25
71115 Rnej
I walk the line
pi_40105636
quote:
Op zondag 23 juli 2006 16:02 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is naar!
mja, ben ook achterlijk chagrijnig nu...

dussss als je een volgestickerde canyon 163 ziet met van die witte pimpcartels met gouden ratchets.... sla die gast dood en bel dan de politie .. of mij

ben serieus pissed-off
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')