abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:30:49 #1
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39629915
Ik zal hier even een beeld proberen te schetsen over wat er allemaal gaande is bij mij thuis.

Ik woon sinds januari (sinds een maand samen met mijn vriendin) op een kamer in Den Bosch. In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier. Ze voelde dat er in de badkamer, een ruimte die naast mijn kamer zit, iemand is vermoord of gestorven en dat die geest nog steeds rond dwaalt. Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.

Ik lag samen rond 2.30 met mijn vriendin nog op bed te praten toen ineens de magnetron ging bliepen, een programma instelde en ging draaien. Er zat een metalen rek in die magnetron dus het begon meteen te vonken en ik sprong het bed uit om hem uit te zetten. M'n vriendin begon bang te worden en ging bij de magnetron staan met haar hand voor de knoppen en display en wederom begon het ding uit zijn eigen op de starten en hij was ineens ingesteld op 2 minuten en 30 seconden.

Ik heb daarna de stekker van de magnetron eruit getrokken (en tot nu toe durf ik nog steeds niet de stekker terug te doen) en toen begon ineens de printer te starten die uit stond, de radio ging aan en onze halogeenlamp begon te flikkeren. We voelden beide een aanwezigheid van een entiteit, flinke kou en rillingen ineens en die ook ineens ophouden. M'n vriendin geloofde ook nooit mijn eerste verhaal wat ik in januari heb meegemaakt, maar ze heeft het nu zelf meegemaakt en we kunnen het zelf bijna nog steeds niet geloven.

Uit angst zijn we midden in de nacht naar mijn vriendins ouders gereden en hebben we daar de nacht doorgebracht en afgelopen nacht ook ivm dat mijn vriendin samen met haar moeder op vakantie is.

Ik kwam vanmorgen thuis op mijn kamer omdat ik vanavond naar een groot feest moet en ja ja..... er zit hier weer iets. De koelkast waar mijn magnetron op staat is aan de kant geschoven omdat ik anders niet de stekker van de magnetron eruit kon halen, die zat immers achter de koelkast. De deur kan niet meer open op het moment en ik hoorde gerommel IN de koelkast, dingen verschuiven, dingen vallen. Ik meteen een aantal vrienden van mij opgebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en iedere keer als ik wilde vertellen over het feit dat er in de badkamer ooit iets gebeurd was, viel mijn verbinding weg, bij 3 verschillende mensen en terwijl mijn bereik 100% was. Ik liep naar buiten en ik kon weer bellen.

Ik ben ten einde raad en durf al niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik zoek iemand die ervaring heeft met geesten verdrijven en die dat kan! Iemand? Ik wordt gek hier! Ik heb nadat die sitiatie met mijn magnetron en printer was gebeurd even mijn kamer gefilmd, hopend op een beeld van iets, maar kan er niks op terug zien. Misschien dat iemand anders er wel iets aan heeft?

Hartelijk dank voor het lezen.

Robert
Den Bosch
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:41:23 #2
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_39630136
verman jezelf man
pi_39630189
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Keitosha het volgende:
Ik zal hier even een beeld proberen te schetsen over wat er allemaal gaande is bij mij thuis.

Ik woon sinds januari (sinds een maand samen met mijn vriendin) op een kamer in Den Bosch. In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier. Ze voelde dat er in de badkamer, een ruimte die naast mijn kamer zit, iemand is vermoord of gestorven en dat die geest nog steeds rond dwaalt. Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.

Ik lag samen rond 2.30 met mijn vriendin nog op bed te praten toen ineens de magnetron ging bliepen, een programma instelde en ging draaien. Er zat een metalen rek in die magnetron dus het begon meteen te vonken en ik sprong het bed uit om hem uit te zetten. M'n vriendin begon bang te worden en ging bij de magnetron staan met haar hand voor de knoppen en display en wederom begon het ding uit zijn eigen op de starten en hij was ineens ingesteld op 2 minuten en 30 seconden.

Ik heb daarna de stekker van de magnetron eruit getrokken (en tot nu toe durf ik nog steeds niet de stekker terug te doen) en toen begon ineens de printer te starten die uit stond, de radio ging aan en onze halogeenlamp begon te flikkeren. We voelden beide een aanwezigheid van een entiteit, flinke kou en rillingen ineens en die ook ineens ophouden. M'n vriendin geloofde ook nooit mijn eerste verhaal wat ik in januari heb meegemaakt, maar ze heeft het nu zelf meegemaakt en we kunnen het zelf bijna nog steeds niet geloven.

Uit angst zijn we midden in de nacht naar mijn vriendins ouders gereden en hebben we daar de nacht doorgebracht en afgelopen nacht ook ivm dat mijn vriendin samen met haar moeder op vakantie is.

Ik kwam vanmorgen thuis op mijn kamer omdat ik vanavond naar een groot feest moet en ja ja..... er zit hier weer iets. De koelkast waar mijn magnetron op staat is aan de kant geschoven omdat ik anders niet de stekker van de magnetron eruit kon halen, die zat immers achter de koelkast. De deur kan niet meer open op het moment en ik hoorde gerommel IN de koelkast, dingen verschuiven, dingen vallen. Ik meteen een aantal vrienden van mij opgebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en iedere keer als ik wilde vertellen over het feit dat er in de badkamer ooit iets gebeurd was, viel mijn verbinding weg, bij 3 verschillende mensen en terwijl mijn bereik 100% was. Ik liep naar buiten en ik kon weer bellen.

Ik ben ten einde raad en durf al niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik zoek iemand die ervaring heeft met geesten verdrijven en die dat kan! Iemand? Ik wordt gek hier! Ik heb nadat die sitiatie met mijn magnetron en printer was gebeurd even mijn kamer gefilmd, hopend op een beeld van iets, maar kan er niks op terug zien. Misschien dat iemand anders er wel iets aan heeft?

Hartelijk dank voor het lezen.

Robert
Den Bosch
heavy dude

check even marktplaats


http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 12:45:17 ]
pi_39630220
Neem zoveel mogelijk op op video.
pi_39630222
't Is een flinke plaaggeest zeg.
Persoonlijk zou ik meteen verhuizen, maar ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39630230
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:46 schreef morphinum het volgende:
Neem zoveel mogelijk op op video.
pi_39630277
geloven jullie hier echt in? Niet dat ik zijn verhaal niet geloof hoor maar ik geloof niet in geesten en / of entiteiten..
pi_39630297
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:49 schreef purmernoord het volgende:
geloven jullie hier echt in? Niet dat ik zijn verhaal niet geloof hoor maar ik geloof niet in geesten en / of entiteiten..
Maar als je het verhaal van TS wel gelooft, wat wil je er dan voor verklaring aangeven?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39630333
Als ik dit verhaal zo lees dan valt het bij mij allemaal nog zat mee met die vreemde plassen water in mn huis en deuren die ineens openstaan enzo !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:53:24 #10
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630340
Ik geloof er helemaal niets van
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:55:07 #11
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39630376
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:46 schreef morphinum het volgende:
Neem zoveel mogelijk op op video.
M'n vriendin is nu voor een week op vakantie en heeft de camera mee, dus dat zal moeilijk gaan. Ik zoek info, advies en geen kinderachtige reacties zoals "Verman jezelf" of "ga verhuizen". Maak het maar eens mee, dan lul je wel anders, maar deze plaaggeest moet eruit. Verhuizen op korte termijn is geen optie, vanwege jarenlange wachttijden en werk.

Morgen is er een paranormale beurs in de Brabanthallen, Paraview. Hopelijk dat ik daar wat meer info kan vinden, maar ik hoop dat ik vandaag al een oplossing kan vinden. De medium die eerder gepost werd die op Marktplaats te vinden is zal ik even contact mee opnemen.
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:55:42 #12
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_39630386
hang een webcam in de keuken en richt hem op de magnetron en hang de stekker weer in het stopcontact! kunnen we zien wie de grapjas is die hem aanzet
pi_39630409
Paraview is een grote oplichtersbende.
Ben daar eens met een vriendin naar toe geweest, we hebben wel gelachen zeg!

Maar daar ga je écht geen oplossing voor je probleem thuis vinden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:57:12 #14
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39630430
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:58:19 #15
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39630452
the excorcist schijnt ook goed werk te leveren

ik geloof het verhaal overigens wel !!!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_39630472
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Keitosha het volgende:
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
Nou nou, rustig maar.
Er staan genoeg serieuze antwoorden tussen hoor.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39630481
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Keitosha het volgende:
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
Achja, dat kon je natuurlijk verwachten van fok he.
Toen ik een topic opende over die plassen water in mn huis kreeg ik ook reacties als je zal wel met je dronken kop in je eigen kamer hebben staan zeiken en meer van dat soort ongein.

Het hoort een beetje bij fok (en het heeft ook wel zn charme vind ik )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39630511
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Achja, dat kon je natuurlijk verwachten van fok he.
Toen ik een topic opende over die plassen water in mn huis kreeg ik ook reacties als je zal wel met je dronken kop in je eigen kamer hebben staan zeiken en meer van dat soort ongein.

Het hoort een beetje bij fok (en het heeft ook wel zn charme vind ik )
Heb je nog vaker last van die plassen water gehad trouwens?
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:02:00 #19
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630531
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Achja, dat kon je natuurlijk verwachten van fok he.
Toen ik een topic opende over die plassen water in mn huis kreeg ik ook reacties als je zal wel met je dronken kop in je eigen kamer hebben staan zeiken en meer van dat soort ongein.
...
Welke topic is dat???
pi_39630569
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Heb je nog vaker last van die plassen water gehad trouwens?
Het is een stuk minder frequent dan toen ik destijds dat topic opende, maar ik heb er zo nu en dan nog wel eens "last" van ja.

En kastdeuren die openstaan terwijl ik ze 100% zeker weten dichtgedaan had, of het kacheltje wat in mn badkamer hangt ineens aanstaat (draaiknop ineens vol open dus).

Maar ach, mij maakt het verder niet zoveel uit zolang het daarbij blijft zegmaar.
Dingen als TS lijken me niet echt prettig om mee te maken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39630575
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:02 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Welke topic is dat???
poee; ff zoeken, brb
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_39630597
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:55 schreef Keitosha het volgende:

[..]

Morgen is er een paranormale beurs in de Brabanthallen, Paraview. Hopelijk dat ik daar wat meer info kan vinden, maar ik hoop dat ik vandaag al een oplossing kan vinden. De medium die eerder gepost werd die op Marktplaats te vinden is zal ik even contact mee opnemen.
Ik kan je verhaal best serieus nemen. Maar de paranormale beurzen zijn grote luchtballonen die bijna ontploffen van de gebakken lucht. Daar vind je echt niets waar je wat aan hebt. Neem evt. anderen mee in het huis (dat is wellicht minder beangstigend) en nogmaals: noteer alles wat vreemd is, maak foto's en maak video's.

Poltergeist (persoonsgebonden) of hauntings (plaatsgebonden) zijn beangstigend. Lees je in, met serieuze publicaties en doe onderzoek..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:07:10 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39630648
als je een flimpje maakt dan zal je genoeg verdienen om een ander huis te kunnen betrekken. zou ik wel even die paranormale vriendin uit dat huis houden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39630660
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:03 schreef vosss het volgende:

[..]

poee; ff zoeken, brb
Fuck; die kan ik zo 123 natuurlijk weer niet vinden. De titel was met vreemde plassen water in huis ofzo.
Kan ook zijn dat ik die destijds met kooba gepost heb; zou kunnen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:09:37 #25
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39630697
Paraview is dan geen optie zo te lezen...
Is het mogelijk om langs de kerk te gaan? Ik zat net te googlen en en stond ergens in dat hun je daar ook bij kunnen helpen. Heb ook inmiddels een aantal huisgenoten gesproken en die gaven mij gelijk. Hun hebben ook wat gemerkt eergisteren. Een vriend van mij raadde mij aan om bij de bieb eens naar knipsels te zoeken over een evt. moord/dood hier in de buurt.
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:11:13 #26
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630730
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Fuck; die kan ik zo 123 natuurlijk weer niet vinden. De titel was met vreemde plassen water in huis ofzo.
Kan ook zijn dat ik die destijds met kooba gepost heb; zou kunnen.
Ok laat maar zitten! Tnx anyway
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:12:56 #27
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39630761
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:09 schreef Keitosha het volgende:
Paraview is dan geen optie zo te lezen...
Is het mogelijk om langs de kerk te gaan? Ik zat net te googlen en en stond ergens in dat hun je daar ook bij kunnen helpen. Heb ook inmiddels een aantal huisgenoten gesproken en die gaven mij gelijk. Hun hebben ook wat gemerkt eergisteren. Een vriend van mij raadde mij aan om bij de bieb eens naar knipsels te zoeken over een evt. moord/dood hier in de buurt.
Had ik het net niet over the excorsist
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_39630824
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:09 schreef Keitosha het volgende:
Paraview is dan geen optie zo te lezen...
Is het mogelijk om langs de kerk te gaan? Ik zat net te googlen en en stond ergens in dat hun je daar ook bij kunnen helpen. Heb ook inmiddels een aantal huisgenoten gesproken en die gaven mij gelijk. Hun hebben ook wat gemerkt eergisteren. Een vriend van mij raadde mij aan om bij de bieb eens naar knipsels te zoeken over een evt. moord/dood hier in de buurt.
En voor goede (wetenschappelijke) informatie over het soort fenomenen waar je het over hebt kun je altijd terecht bij de bibliotheek van het parapsychologisch instituut in Utrecht. De bibliotheek is online te benaderen via www.parapsy.nl
Sukses verder en laat horen wat je allemaal vindt.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:24:33 #29
30443 fris
pure frisheid
pi_39631013
een kruisje dragen helpt (staat los van de christelijke dinges die eraan zit) een crucifix was in de tijd van de romeinen al het symbool als bescherming tegen entiteiten.

Zeg gewoon (hoeft niet eens hardop) dat ie moet oprotten. (na 3 keer zeggen gaat ie weg, heeft te maken met een of andere drie-eenheid, vraag me niet hoe en wat, maar het werkt voor mij)

verder geen aandacht aan schenken. (hoe moeilijk dat ook is) probeer het te negeren.
Het enige dat zo'n ding kan doen is je bang maken, als het je daadwerkelijk kwaad zou kunnen doen had het dat al lang gedaan. Dus je moet gewoon niet bang zijn en negeren.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:28:44 #30
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_39631115
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Fuck; die kan ik zo 123 natuurlijk weer niet vinden. De titel was met vreemde plassen water in huis ofzo.
Kan ook zijn dat ik die destijds met kooba gepost heb; zou kunnen.
nee ik kan em me ook herinneren... was iets met vreemde plassen idd vosss....
ik kan dat topic ook niet vinden... mischien weggegeest?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:33:40 #31
30443 fris
pure frisheid
pi_39631207
Het heeft ook wel te maken met er in geloven denk ik.
Iemand had mij op dergelijke dingen geattendeerd en toen kreeg ik er pas last van.

bij jou hetzelfde. Je woont daar gewoon lekker rustig. Iemand wijst je er op. (je bent bereid het te erkennen, daarvoor wist je niet eens dat er iets te erkennen was. En vervolgens krijg je er last van..

dat is het lullige.

niet teveel met mensen erover praten ook. Je kan mensen soortgelijke problemen bezorgen én je geeft er aandacht aan door erover te praten, terwijl negeren juist een betere optie is...
pi_39631381
Niet om het gelijk af te schrijven als onzin, maar vind het wel vreemd dat nadat die vriendin is geweest het opeens allemaal gebeurd...


Wat "fris" dus schrijft!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_39631476
Keitosha, ga eens naar www.theghosthunter.nl
misschien is joost ook nog een optie, je kunt hem altijd even bellen ofzo.
succes!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:47:24 #34
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39631487
zou kunnen dat die vriendin een aura lifter had (een kwade geest die zich aan haar genesteld had bv. opgelopen met geesten oproepen. en nadat ze bij jouw geweest was, krijg jij opeens last.

misschien maar eens kontakt met haar opnemen.

succes
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 13:52:33 #35
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39631585
Staat er op internet geen informatie over een goed medium?
Er is vast wel iets te vinden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:56:12 #36
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39631653
Ik zou het zelf wel eens willen zien. Mag ik niet eens langskomen? Overigens lijkt die zgn 'ghosthunter' met geen goed idee. Ik heb die man wel eens op tv gezien en kan hem niet echt serieus nemen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:56:27 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39631660
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:47 schreef huupia34 het volgende:
zou kunnen dat die vriendin een aura lifter had (een kwade geest die zich aan haar genesteld had bv. opgelopen met geesten oproepen. en nadat ze bij jouw geweest was, krijg jij opeens last.

misschien maar eens kontakt met haar opnemen.

succes
dat gevoel kreeg ik dus ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:00:41 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39631759
haal maar even wat wierook in huis. een beetje nare energie kun je zelf ook uit je huis halen..daar heb je geen kwakzalvert voor nodig.

ik geloof niet in geesten of entitieiten..wel in goede/slechte energie en die kan je zelf in alle opzichten beinvloeden
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:34:55 #39
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39632403
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:00 schreef SHE het volgende:
haal maar even wat wierook in huis. een beetje nare energie kun je zelf ook uit je huis halen..daar heb je geen kwakzalvert voor nodig.

ik geloof niet in geesten of entitieiten..wel in goede/slechte energie en die kan je zelf in alle opzichten beinvloeden
Tis maar net wat voor naam je aan het beestje geeft ..
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:41:34 #40
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39632535
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:00 schreef SHE het volgende:
haal maar even wat wierook in huis. een beetje nare energie kun je zelf ook uit je huis halen..daar heb je geen kwakzalvert voor nodig.

ik geloof niet in geesten of entitieiten..wel in goede/slechte energie en die kan je zelf in alle opzichten beinvloeden
Wierook! Dat is een heel goed idee! Dat heb ik genoeg in huis liggen en heb er nog niet aan gedacht. Kaarsen schijnt ook positiviteit uit te stralen volgens iemand. Zal dat ook eens proberen. Heb inmiddels al contact opgenomen met een medium en zij kan het uitdrijven. Had haar een aantal foto's van mijn kamer en huis gestuurd en ze zag een aantal entiteiten. Niet op elke foto, maar ze gaat ervan uit dat er zeker 3 a 4 entiteiten hier in dit huis zitten. Zodra mijn vriendin weer terug is van vakantie (volgende week zaterdag) ga ik meteen een afspraak maken voor die uitdrijving. Bedankt voor alle info en nu maar hopen dat ik ervan af kan komen.
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
pi_39632604
En waar slaap jij de komende week?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:44:31 #42
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39632610
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:42 schreef Oblivion het volgende:
Niet om het gelijk af te schrijven als onzin, maar vind het wel vreemd dat nadat die vriendin is geweest het opeens allemaal gebeurd...


Wat "fris" dus schrijft!
Ik woonde pas een paar weken op het huidige adres toen ik dat paranormale meidje leerde kennen, dus had nog niet echt een ervaring over hoe het was daar.
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
pi_39632635
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:44 schreef Keitosha het volgende:

Ik woonde pas een paar weken op het huidige adres toen ik dat paranormale meidje leerde kennen, dus had nog niet echt een ervaring over hoe het was daar.
Dan had je het in die weken wel gemerkt...
Vind je het zelf niet hoogst merkwaardig?

En google eens op de kleur van de kaarsen, zit ook veel verschil in...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:46:27 #44
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39632657
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:44 schreef vosss het volgende:
En waar slaap jij de komende week?
Na het gesprek met die medium voel ik me positiever en nu denk ik meteen aan een quote uit Army of Darkness:

Ghost: I'll swallow your soul!!
Ash: Come get some!

Ik blijf hier gewoon slapen, maar een oplossing is in zicht.
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:50:42 #45
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39632747
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:45 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dan had je het in die weken wel gemerkt...
Vind je het zelf niet hoogst merkwaardig?

En google eens op de kleur van de kaarsen, zit ook veel verschil in...
Je hebt een punt. Dat meidje woont een paar straten van mij vandaan en ik ga er zeker dit weekend even langs. Vanavond Sensation Black. Dat heeft ook zijn prioriteiten.
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
pi_39632945
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef Keitosha het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Dat meidje woont een paar straten van mij vandaan en ik ga er zeker dit weekend even langs. Vanavond Sensation Black. Dat heeft ook zijn prioriteiten.
Neem die entiteiten mee!
Hebben ze ook een avondje vrij...

Sterkte ermee!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:03:23 #47
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39633039
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Neem die entiteiten mee!
Hebben ze ook een avondje vrij...

Sterkte ermee!
Dank je! En nu moet ik weer even gauw CS: S gaan doen! Even een paar entiteiten neerknallen! BOOM! Headshot!!!!

Bedankt voor de tips everyone
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:31:02 #48
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39634991
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef Keitosha het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Dat meidje woont een paar straten van mij vandaan en ik ga er zeker dit weekend even langs. Vanavond Sensation Black. Dat heeft ook zijn prioriteiten.
misschien schrikt die geest zich wel rot van je als je smorgens thuiskomt ( if you know what i mean)

party ze
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_39658730
Er valt me aan dit soort issues altijd iets op. Degene die beweert last te hebben van geesten is ALTIJD!!! iemand die zich openstelt voor het paranormale. En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien.

Die magnetron en printer vind ik wel wat vreemd. Misschien verzin je het gewoon om je verhaal wat interessanter te maken. Of spreek je wel de waarheid, maar zijn die verschijnselen eerder natuurkundig dan paranormaal. (Ik weet dit niet zeker, maar ik had een keer gehoord dat als je elektriciteitsnet op een bepaalde manier is geïnstalleerd er een soort magnetisch veld ontstaat waardoor apparaten spontaan aan kunnen gaan.) Of wie weet is het toch wel een poltergeist...

Ik zeg bij deze, verman jezelf. Laat als je 's nachts gaat slapen het licht aan als je je daar beter bij voelt en zet de radio zachtjes aan. Maar hou je je voor de rest zo min mogelijk mee bezig. Ga niet googlen naar sites over geesten of weet ik wat. Vermijd mensen voorlopig die net als jij ook geïnteresseerd zijn in het paranormale. En geef niet toe aan je angsten. Als jij dit vol kan blijven houden, weet ik zeker dat jij van deze problemen af komt.

Ik heb een jaar geleden zoiets gehad. Ik dacht dat ik helemaal gek werd, maar ik liet me niet op mijn kop zitten. En op den duur hield ik me er niet meer mee bezig.

Oh ja, en vermijd randmongolen die zichzelf ghosthunter noemen.
  zondag 9 juli 2006 @ 15:03:13 #50
47102 Elvi
miemkwien
pi_39659404
- Brand wierook. Vooral Sandelhout-wierook.
- Stuur ze weg Ga niet schelden in de trant van "oprotten!" maar zeg dat je ze niet kan helpen en dat je wilt dat ze nu je kamer uitgaan. Dat je iemand gaat zoeken die ze wel kan helpen en dat ze je in de tussentijd met rust moeten laten.
- Zoek idd een betrouwbaar medium
pi_39659820
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef Netflier het volgende:
Er valt me aan dit soort issues altijd iets op. Degene die beweert last te hebben van geesten is ALTIJD!!! iemand die zich openstelt voor het paranormale. En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien.

Die magnetron en printer vind ik wel wat vreemd. Misschien verzin je het gewoon om je verhaal wat interessanter te maken. Of spreek je wel de waarheid, maar zijn die verschijnselen eerder natuurkundig dan paranormaal. (Ik weet dit niet zeker, maar ik had een keer gehoord dat als je elektriciteitsnet op een bepaalde manier is geïnstalleerd er een soort magnetisch veld ontstaat waardoor apparaten spontaan aan kunnen gaan.) Of wie weet is het toch wel een poltergeist...

Ik zeg bij deze, verman jezelf. Laat als je 's nachts gaat slapen het licht aan als je je daar beter bij voelt en zet de radio zachtjes aan. Maar hou je je voor de rest zo min mogelijk mee bezig. Ga niet googlen naar sites over geesten of weet ik wat. Vermijd mensen voorlopig die net als jij ook geïnteresseerd zijn in het paranormale. En geef niet toe aan je angsten. Als jij dit vol kan blijven houden, weet ik zeker dat jij van deze problemen af komt.

Ik heb een jaar geleden zoiets gehad. Ik dacht dat ik helemaal gek werd, maar ik liet me niet op mijn kop zitten. En op den duur hield ik me er niet meer mee bezig.

Oh ja, en vermijd randmongolen die zichzelf ghosthunter noemen.
Netflier, heb je er wel eens bij stilgestaan dat je deze verhalen altijd hoort van mensen die ervoor open staan omdat ze óf door de ervaring er anders tegenaan kijken óf dat ze anders hun kop houden?
  zondag 9 juli 2006 @ 17:31:29 #52
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39663383
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef Netflier het volgende:
Er valt me aan dit soort issues altijd iets op. Degene die beweert last te hebben van geesten is ALTIJD!!! iemand die zich openstelt voor het paranormale. En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien.
Ik vind dat je wel erg goed meent te weten hoe en wat TS voelt en ervaart Netflier.

Je bent er niet bij geweest, en je kent ts helemaal niet als persoon.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:31:58 #53
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39663404
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:17 schreef Beaudillard het volgende:

[..]

Netflier, heb je er wel eens bij stilgestaan dat je deze verhalen altijd hoort van mensen die ervoor open staan omdat ze óf door de ervaring er anders tegenaan kijken óf dat ze anders hun kop houden?
Precies
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:34:24 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39663462
ik heb geen ervaringen en ik houd mijn kop dus ook niet, toch heeft netflier wel een punt.

zie godsdienst. mensen zijn meesters in massapsychose.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 9 juli 2006 @ 17:49:23 #55
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39663827
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb geen ervaringen en ik houd mijn kop dus ook niet, toch heeft netflier wel een punt.

zie godsdienst. mensen zijn meesters in massapsychose.
Kan wel wezen. Voorlopig zijn we er geen van allen bijgeweest.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:51:15 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39663862
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:49 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Kan wel wezen. Voorlopig zijn we er geen van allen bijgeweest.
daarom zou een filmpje, gezien het feit dat het vaker gebeurd, wel fijn zijn lijkt me.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 9 juli 2006 @ 17:52:51 #57
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39663902
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daarom zou een filmpje, gezien het feit dat het vaker gebeurd, wel fijn zijn lijkt me.
Eensch
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_39664663
Ach, en een filmpje zegt nog nix. Veel te makkelijk te manipuleren. Ik heb hier nog nooit iemand gelezen die na het zien van een filmpje ergens van overtuigd was.
Op Discovery komt regelmatig a Haunting wat over dit soort zaken gaat. Er was ook ooit een parapsycholoog aan het woord die niets geloofde van geesten en dergelijke, maar die wel bewijs gezien had van krachten van onze eigen geest die zich in dergelijke verschijningen manifesteerde.

Wat op zich net zo wonderbaarlijk is natuurlijk.
pi_39664876
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb geen ervaringen en ik houd mijn kop dus ook niet, toch heeft netflier wel een punt.

zie godsdienst. mensen zijn meesters in massapsychose.
Het is natuurlijk ook erg gemakkelijk om ergens over te oordelen wat je niet kent. Mensen zijn ook meesters in het hebben van een principiele overtuiging alles te verwerpen wat men niet aannemelijk vindt.
De opmerking dat Netflier alleen mensen leest die dit meemaken en die hiervoor open staan, is net zoiets als 'het water van de zee maakt hem nat'. Op het moment dat iemand erover begint staat hij er in principe al voor open.
pi_39666474
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:31 schreef Beaudillard het volgende:
Mensen zijn ook meesters in het hebben van een principiele overtuiging alles te verwerpen wat men niet aannemelijk vindt.
Spreek voor jezelf!

Omdat jij in het paranormale gelooft, stel je je alleen open voor mensen die dezelfde mening hebben als jij. Het is zo typisch dat mensen die er skeptisch over denken meteen van alle kanten worden aangevallen. (Ik denk dan weleens dat men bang is dat hun ongelijk wordt aangetoond.)

Maar mijn belangrijkste punt is dat TS zich niet zo moet laten opnaaien. In zijn eerste post begon hij over beschermengelen enzo en haalde hij later nog een stel paranormale issues uit de kast. Hieruit concludeer ik dat hij toch wel belangstelling heeft voor paranormale zaken. En die belangstelling kan omslaan in angst. Ik meen het absoluut serieus, zolang hij zich hiermee bezighoudt, blijft hij last houden. En mensen kunnen heel snel geleefd worden door hun angsten. En zeg nou zelf, het is toch absurd om je leven te laten vergallen door iets wat hoogstwaarschijnlijk niet eens bestaat?

En als die geest nou wel bestaat... Moet je dan een exorcist erbij halen? (Dan weet ik hier nog wel een aangewezen persoon. ) Maar die geest is blijkbaar tot niet meer in staat dan een magnetron aan te zetten. Haal gewoon de stekker eruit als je die magnetron niet gebruikt en het probleem is opgelost. Er zijn genoeg dingen op de wereld waar je je echt druk om moet maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Netflier op 09-07-2006 19:39:09 ]
pi_39670344
Ik dacht dat witte salie ook helpt om een kamer te zuiveren....dat moet je geloof ik aansteken (stinkt enorm) en met name in de hoeken laten roken... Ik weet het niet helemaal zeker maar dacht dit gehoord te hebben...

Even gegoogled en t wordt inderdaad aangegeven als zuiverend middel om negatieve energieen weg te krijgen.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_39670438
Van http://www.culturadechile.be/Salie.htm :

Witte Salie of White Sage wordt ook wel Indianenwierook genoemd. Door de Amerikaanse indianen werd salie gebruikt tijdens zuiveringsceremonies en het zuiveren van leefruimten(smudging).
Wij kennen het kruid vooral uit de tuin en de keuken. De plant heeft een zilverwit blad met een zeer
indringende geur.
Het branden van dit kruid verjaagt negatieve energieën, gedachten en emoties en heeft een beschermende werking. Verder heeft het ook nog een kalmerende invloed.
Kort samengevat: salie reinigt de aura en ruimtes en opent de hartchakra. Het kruid wordt dan ook vaak
gebruikt bij het begin van menig ritueel.
Hoe ga je te werk?
Gedroogde salie wordt gebrand in een Abaloneschelp. Hierdoor komen de vier elementen aan bod: water,
vuur, lucht en aarde. Respectievelijk schelp, vuur, rook en salie.
Doe de salie in de schelp en steek deze aan, doof de vlam wanneer het salieblaadje brand. De rook die ontstaat
door het gloeiende blaadje, zorgt voor de reiniging. Het is de bedoeling dat de rook zich verplaatst door heel de ruimte. Gebruik hiervoor uw hand of een veer.
De restjes van de blaadjes worden gebrand op een kooltje. Steek het kooltje aan. Het moet gloeien en niet branden. Leg hierop de restanten salie.
Opgelet! Leg de kooltjes enkel op een hittebestendige ondergrond en ga nooit te ver uit de buurt van een brandend kooltje.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 10 juli 2006 @ 09:06:34 #63
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39682242
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:28 schreef Netflier het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf!
wat nou, Beaudillard reageert met deze uitspraak op die van zoalshetis als hij zegt 'zie godsdienst. mensen zijn meesters in massapsychose'. Daar kun je inderdaad tegenover stellen dat er net zoveel mensen zijn die ook meesters zijn in het hebben van een principiele overtuiging alles te verwerpen wat men onwaarschijnlijk vindt. Dus 'voor jezelf spreken' is hier helmaal niet aan de orde.
quote:
Omdat jij in het paranormale gelooft, stel je je alleen open voor mensen die dezelfde mening hebben als jij. Het is zo typisch dat mensen die er skeptisch over denken meteen van alle kanten worden aangevallen. (Ik denk dan weleens dat men bang is dat hun ongelijk wordt aangetoond.)
[quote]
Maar mijn belangrijkste punt is dat TS zich niet zo moet laten opnaaien. In zijn eerste post begon hij over beschermengelen enzo en haalde hij later nog een stel paranormale issues uit de kast. Hieruit concludeer ik dat hij toch wel belangstelling heeft voor paranormale zaken. En die belangstelling kan omslaan in angst. Ik meen het absoluut serieus, zolang hij zich hiermee bezighoudt, blijft hij last houden. En mensen kunnen heel snel geleefd worden door hun angsten. En zeg nou zelf, het is toch absurd om je leven te laten vergallen door iets wat hoogstwaarschijnlijk niet eens bestaat?

En als die geest nou wel bestaat... Moet je dan een exorcist erbij halen? (Dan weet ik hier nog wel een aangewezen persoon. ) Maar die geest is blijkbaar tot niet meer in staat dan een magnetron aan te zetten. Haal gewoon de stekker eruit als je die magnetron niet gebruikt en het probleem is opgelost. Er zijn genoeg dingen op de wereld waar je je echt druk om moet maken.
Jongen, wat weet je het toch vreselijk goed allemaal

Het gaat erom dat TS iets heeft meegemaakt waar hij vragen over stelt, en dan kom jij hem wel even vertellen wat hij voelt en denkt en dat ie zich beter ergens anders over kan druk gaan maken.

Asjeblieft zeg.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:08:28 #64
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39682265
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:23 schreef Beaudillard het volgende:
Ach, en een filmpje zegt nog nix. Veel te makkelijk te manipuleren. Ik heb hier nog nooit iemand gelezen die na het zien van een filmpje ergens van overtuigd was.
dat is ook wel zo, maar ik kan me voorstellen dat dit verhaal van ts maakt dat mensen zich afvragen waarom hij het niet op film/foto zet. Maar ik ben het met je eens dat dat idd niemand zal overtuigen en alleen het bekende 'fotosoep' gebrul veroorzaakt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 10 juli 2006 @ 09:37:28 #65
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_39682697
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:06 schreef Marietje_34 het volgende:

Jongen, wat weet je het toch vreselijk goed allemaal

Het gaat erom dat TS iets heeft meegemaakt waar hij vragen over stelt, en dan kom jij hem wel even vertellen wat hij voelt en denkt en dat ie zich beter ergens anders over kan druk gaan maken.

Asjeblieft zeg.
Netflier geeft simpelweg een (zeer aannemelijke) alternatieve reden voor de vermeende gebeurtenissen van de TS. Jij verwerpt een non-paranormale verklaring meteen, waarom weet ik niet. Maar die mogelijke non-paranormale verklaring is er wel degelijk, en daar wil Netflier de TS bewust van laten worden. Hij speelt niet op de man, beargumenteert en is niet (al te) cynisch. Hij laat zelfs de optie "geest" open!

Dat fenomeen waar hij het over heeft heet autosuggestie. Je kent het wel, iedereen heeft er wel eens "last" van : Je ligt ’s nachts wakker na een thriller op TV. Plots hoor je beneden een vreemd geluid. Je schrikt je rot, hartkloppingen, beven, hoge bloeddruk...
Prachtige tests zijn ermee gedaan, ook in deze strekking. Je hersenen houden jezelf voor de gek.
pi_39682784
Stort maandelijks 500 euro op mijn rekeningnummer en de geesten gaan weg.

Soort van beschermingsgeld zegmaaar
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 09:51:09 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_39682947
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef Netflier het volgende:
Er valt me aan dit soort issues altijd iets op. Degene die beweert last te hebben van geesten is ALTIJD!!! iemand die zich openstelt voor het paranormale. En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien.

Die magnetron en printer vind ik wel wat vreemd. Misschien verzin je het gewoon om je verhaal wat interessanter te maken. Of spreek je wel de waarheid, maar zijn die verschijnselen eerder natuurkundig dan paranormaal. (Ik weet dit niet zeker, maar ik had een keer gehoord dat als je elektriciteitsnet op een bepaalde manier is geïnstalleerd er een soort magnetisch veld ontstaat waardoor apparaten spontaan aan kunnen gaan.) Of wie weet is het toch wel een poltergeist...

Ik zeg bij deze, verman jezelf. Laat als je 's nachts gaat slapen het licht aan als je je daar beter bij voelt en zet de radio zachtjes aan. Maar hou je je voor de rest zo min mogelijk mee bezig. Ga niet googlen naar sites over geesten of weet ik wat. Vermijd mensen voorlopig die net als jij ook geïnteresseerd zijn in het paranormale. En geef niet toe aan je angsten. Als jij dit vol kan blijven houden, weet ik zeker dat jij van deze problemen af komt.

Ik heb een jaar geleden zoiets gehad. Ik dacht dat ik helemaal gek werd, maar ik liet me niet op mijn kop zitten. En op den duur hield ik me er niet meer mee bezig.

Oh ja, en vermijd randmongolen die zichzelf ghosthunter noemen.
Mee eens. Ik kan er zelf over meepraten. In een topic wat ik hier geopend heb beschrijf ik mijn ervaring van een 2 weken terug (of 3 alweer?) waarbij ik een meisje met rode ogen zag....


...in een omgeving die al gauw kan voorkomen in een spannend boek of film. Ik zag haar niet midden in de stad op de weg ofzo. Ik ben nog steeds van mening dat ik het me niet verbeeld heb, dat ik daadwerkelijkj iemand gezien heb, maar ik twijfel eerder aan mijn eigen observatie wat betreft het rode-ogen-gedeelte dan dat ik aanneem dat ik daadwerkelijk een geest heb gezien.

Dat vraag ik me ook altijd af bij programma's op tv over geesten/dingen op internet. Glaasje draaien is blijkbaar altijd 's nachts met kaarslicht en zo. Nooit midden op de dag bij 28 graden in de tuin of whatever. Geesten schijnen ook het meest voor te komen in oude vervallen gebouwen/villa's/landhuizen/kastelen.

TS, ik wil niet zeggen dat je uit je nek lult, zeker niet, maar kan het niet stiekem zo zijn dat je de dingen die gebeurden direct verbond aan iets paranormaals? Het kan echt elke oorzaak zo'n beetje hebben, maar jij praat direct over entiteiten en zo. Ik zou even een paar keer ademhalen als ik jou was...
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 10 juli 2006 @ 09:57:34 #68
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39683042
quote:
Op maandag 10 juli 2006 09:37 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Netflier geeft simpelweg een (zeer aannemelijke) alternatieve reden voor de vermeende gebeurtenissen van de TS. Jij verwerpt een non-paranormale verklaring meteen, waarom weet ik niet.
Doe ik dat? Waar dan? Ik heb me dus bewust niet uitgelaten over wat voor verklaring dan ook, omdat ik het eenvoudig niet weet. Ik was er niet bij.
quote:
Maar die mogelijke non-paranormale verklaring is er wel degelijk, en daar wil Netflier de TS bewust van laten worden.
Dat is dus precies wat ik vermoeiend vind en wat zo vaak gebeurt in TRU. Daarbij draagt Netflier geen opties aan maar doet nogal wat beweringen zoals:
quote:
En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien
Dit soort uitlatingen dus. Komop zeg! Kan hij in het hoofd van ts kijken ofzo?! Daarbij is dit vooral geredeneerd vanuit zijn eigen ervaring:
quote:
Ik heb een jaar geleden zoiets gehad. Ik dacht dat ik helemaal gek werd, maar ik liet me niet op mijn kop zitten. En op den duur hield ik me er niet meer mee bezig.
En zo heb ik nog wel wat op-een aanmerkingen over zijn 'advies', maar goed.
quote:
Hij speelt niet op de man, beargumenteert en is niet (al te) cynisch.
nee, dat moest er nog bijkomen
quote:
Dat fenomeen waar hij het over heeft heet autosuggestie. Je kent het wel, iedereen heeft er wel eens "last" van : Je ligt ’s nachts wakker na een thriller op TV. Plots hoor je beneden een vreemd geluid. Je schrikt je rot, hartkloppingen, beven, hoge bloeddruk...
Prachtige tests zijn ermee gedaan, ook in deze strekking. Je hersenen houden jezelf voor de gek.

Ja ja, ik ken het verschijnsel. Het zou idd kunnen dat hier sprake van is bij ts. Maar het zou ook kunnen van niet. Daarom zou ik graag -zoals ik al eerder postte- eens bij hem langsgaan om dit zelf te kunnen meemaken. Tot die tijd onthou ik me van alle mogelijke verklaringen die verantwoordelijk zijn voor hetgeen ts heeft waargenomen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:14:50 #69
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_39683319
Aan je gaapsmiley te zien is de non-paranormale verklaring te saai voor je.

Mag een andere Fokker geen non-paranormale verklaringen aandragen? Aangezien niemand op bezoek gaat bij de TS moet men maar zwijgen of standaard aannemen wat de TS suggereert dat het is?

Nogmaals: Netflier beargumenteert zijn verhaal waarom hij denkt dat het hier gaat om autosuggestie. Namelijk met datgene wat de TS heeft geschreven. En dat onderstreept hij weer met zijn eigen ervaring. Ik zie niet in wat daar mis mee is. Waarom jij je dan op je tenen getrapt voelt is mij een raadsel.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:20:48 #70
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39683415
2e keer dat je me woorden in de mond legt. De gaapsmilie staat er omdat ik dit soort reacties hier al zo vaak heb gelezen.

En natuurlijk mogen andere Fokkers andere verklaringen aandragen, ook al doe ik dat zelf niet in deze. Maar de manier waarop Netflier dat deed vond ik irritant, door oa te zo stellig te beweren wat ts doet en voelt, en hoe interessant hij het wel niet vindt. Maar dat heb ik al aangegeven en ga ik niet nog eens doen omdat jij leest wat je wilt lezen.

Waarom voel ik me op mijn tenen getrapt volgens jou, omdat ik het niet met je eens ben? Of wil je graag dat ik op mijn tenen getrapt ben?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_39683500
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:50 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Maar als je het verhaal van TS wel gelooft, wat wil je er dan voor verklaring aangeven?
Dat er een grote blauwe mier in zijn huis rondloopt op zoek naar voedsel in zijn magnetron. Geesten zijn geen verklaring voor iets, het wordt juist gebruikt als je zelf geen verklaring kan bedenken. StupidByNature heeft gelijk.

BOE!
  maandag 10 juli 2006 @ 10:30:51 #72
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_39683616
quote:
Waarom voel ik me op mijn tenen getrapt volgens jou, omdat ik het niet met je eens ben? Of wil je graag dat ik op mijn tenen getrapt ben?
Je vond het bericht van Netflier zó irritant dat je je frustraties hierover moest uitten in een berichtje.

Maar dit gaat nergens meer over. Back on topic wat mij betreft.
  maandag 10 juli 2006 @ 10:36:31 #73
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39683731
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:30 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Je vond het bericht van Netflier zó irritant dat je je frustraties hierover moest uitten in een berichtje.

Maar dit gaat nergens meer over. Back on topic wat mij betreft.
jij reageert ook selectief zeg.

Met mijn frustraties valt het gelukkig wel mee, maar ik vond de manier waarop hij reageerde idd niet ok, dus reageerde ik daar op, net zoals jij weer op mij reageerde

Maar idd, graag, back on topic
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:37:10 #74
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_39708341
probeer EVP, kijken wat het wilt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:16:59 #75
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39720560
Hoe is de situatie nu TS?

Heb zelf ook 'last' gehad van een aanwezigheid.. maar dat was niet anders dan zichzelf steeds kenmaar maken.. deze laat je bang voelen.. moet je niet doen, dat vinden ze alleen maar leuk.
Maak voor jezelf een ritueel aan.. zet kalme muziek op, wierrook aan, en vraag in stilte een aantal keer of er een aanwezigheid is, en vraag of deze weg wil gaan..
Dat zou moeten helpen.. raad vragen aan een betrouwbaar medium is natuurlijk ook een optie, maar zou het eerst zelf proberen op te lossen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:30:04 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_39720937
Ik heb nog niet het hele topic doorgescand, maar als je je sterk genoeg voelt kan je het ook zelf.

Begin buiten. Zorg dat je goed in je vel zit en sluit je in gedachten af voor vreemde invloeden. Steek salie aan en wapper de rook om je heen. Zo wordt je ´aura` bevrijd van vreemde elementen. Het beste is als je vriendin het bij jou doet en jij bij je vriendin.

Daarna bescherm je jezelf tegen vreemde invloeden door je een bescherming om je voor te stellen. Je kunt dit bijvoorbeeld doen door je voor te stellen dat je een soort doorzichtige cocon om je heen hebt, of prachtige rozen... Kies iets dat voor jou werkt.

Ga met de salie naar binnen. Doe alle ramen en deuren open en rook alle kamers, hoeken en gaten uit. Terwijl je dit doet zeg je iets als: in dit huis, deze kamer woont *TS* , ik gebied alle entiteiten, geesten en oude bewoners dit huis nu te verlaten en nooit meer terug te komen.
Vanzelfsprekend wel met overtuiging skracht, anders werkt het niet.

Ik heb op deze wijze uit mijn oude huis entiteiten, geesten of wat dan ook verdreven en er nooit meer last van gehad.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:42:11 #77
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39721287
Oh.. en een oud heksengebruik is om zout om je huis te strooien.. als dat niet kan, dan alleen voor de deurdorpel. Wellicht goed als afsluiting om de 'kwade entiteiten' buiten te houden.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:47:43 #78
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39721464
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:23 schreef Beaudillard het volgende:
Er was ook ooit een parapsycholoog aan het woord die niets geloofde van geesten en dergelijke, maar die wel bewijs gezien had van krachten van onze eigen geest die zich in dergelijke verschijningen manifesteerde.
Hmmz, das wel apart. Niet geloven in geesten en krachten van anderen, maar wel dat je deze krachten zelf kunt manifesteren. Das hetzelfde als het zeggen, ik geloof niet dat Jantje nat wordt als hij in het water springt, maar als ik erin spring weet ik 100 % zeker dat ik nat word.

Stel deze overtuiging is waar, dan zou het toch nog goed mogelijk zijn dat juist jij last hebt van die krachten o fgeesten van anderen ? Waarom is dit persoonsgebonden ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_39723434
Hahhaahhah ze hebben hier ook pilletjes voor

Ik bied aan om een nachtje daar te slapen, en als er werkelijk geesten mij lastig vallen betaal ik huur voor een ander huis
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:56:42 #80
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_39723799
waar zijn de videobeelden ???

Of gaan we weer op de tour "het is hartstikke echt maar het valt niet te filmen !" ?
zzz
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:18:24 #81
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_39732172
je kan ook een gewijde kaars uit de kerk gebruiken
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
pi_39732862
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Hmmz, das wel apart. Niet geloven in geesten en krachten van anderen, maar wel dat je deze krachten zelf kunt manifesteren. Das hetzelfde als het zeggen, ik geloof niet dat Jantje nat wordt als hij in het water springt, maar als ik erin spring weet ik 100 % zeker dat ik nat word.

Stel deze overtuiging is waar, dan zou het toch nog goed mogelijk zijn dat juist jij last hebt van die krachten o fgeesten van anderen ? Waarom is dit persoonsgebonden ?
Goede vragen, waarop niemand je het antwoord kan geven. Ik heb ooit een heel oud boek gelezen over Matthew Manning bij wie als klein jongetje ook het hele keukengerei en de boekenkast door het huis vloog. Waarom bij hem wel en bij anderen niet? We weten er zo weinig van, maar het is zo fascinerend eigenlijk.

Net als met glaasje draaien. Er wordt wel beweerd dat mensen het zelf sturen, maar wie van de pakweg vier mensen die een vinger op het glas hebben liggen dan onbewust het sterkste zou zijn waardoor juist diegene zijn tekst doorkomt is ook niet duidelijk. Het bewijst overigens niet dat er daadwerkelijk geesten in het spel zijn, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dat altijd het geval is.

Los weer daarvan, onbewust een tekst aansturen dmv een glas of ouija bord is ook een staaltje fysieke manifestatie van de onbewuste geest. Dat is makkelijker te geloven dan dat er daadwerkelijk sprake zou zijn van geesten. Maar hoe dat dan eigenlijk in zijn werk gaat daar is ook geen uitsluitsel over. Jammer eigenlijk.
pi_39764381
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Keitosha het volgende:
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
Brand veel kaarsen en wierrook. Laat je niet beinvloeden, dus wordt niet bang want dan werk je het in de hand.

Kijk een beetje uit waar je je vraag stelt, een forum dat advertentiebanners heeft waarin je vuur + poes = LOL ziet, weet je automatisch wel dat je weinig serieuze antwoorden krijgt.

Als tip kun je je vraag stellen in dit forum : http://www.vangarsse.com/jozefrulofforum/
Daar zitten mensen die alle boeken hebben gelezen van een bekend medium en jou andere dingen vertellen dan "verman jezelf en stop met smurfen".
pi_39793700
Vreemd dat Keitosha niet meer van zich laat horen...

Zou de koelkast op hem gevallen zijn? Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder is gegaan...
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:18:14 #85
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39795354
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Triangle het volgende:
Vreemd dat Keitosha niet meer van zich laat horen...

Zou de koelkast op hem gevallen zijn? Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder is gegaan...
Ik ook! Hoop niet dat hij een kloon was.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_39795385
Een kloon
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:21:43 #87
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39795442
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Triangle het volgende:
Een kloon
Iemand die zich onder een andere naam registreert om voor de 'lol' topics te openen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_39816118
quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:20 schreef Marietje_34 het volgende:
En natuurlijk mogen andere Fokkers andere verklaringen aandragen, ook al doe ik dat zelf niet in deze. Maar de manier waarop Netflier dat deed vond ik irritant, door oa te zo stellig te beweren wat ts doet en voelt, en hoe interessant hij het wel niet vindt.
Ik vraag me af waarom jij je zo druk maakt. Ik geef alleen mijn mening en jij schiet direct in de aanval. Ik heb nergens beweerd dat ik precies weet wat TS voelt en denkt. Ik probeer me alleen naar aanleiding van zijn verhaal me in zijn situatie te verplaatsen en maak van daaruit duidelijk wat ik ervan denk. Zoiets heet empatisch vermogen.

En zo ook denk ik dat jij gewoon bang bent dat al die sensationele spookverhalen weleens niet waar zouden kunnen zijn. Dat was ook al zo bij Robbert van den Broeke, die beweert één of andere goddelijke messias te zijn. Hij zegt 't, dus hij moet wel gelijk hebben! Dat zijn bewijzen allerminst overtuigend waren, maakte jou en veel anderen hier niets uit. Maar ook toen werd jij agressief tegen de mensen die ook maar de geringste twijfels hadden of hij wel de waarheid sprak. Waarom? Moet iedereen maar dezelfde mening hebben? Mogen hier geen users komen die skeptisch durven zijn? Dan wordt het pas echt saai hier!
pi_39816515
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Keitosha het volgende:

In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier.
pffrt en jij geloof t dat, en dat van die beschermengels zal ook wel niet waar zijn, dat gebeurt alleen in films enzo maar dat is niete cht waar

volgens mij ben je gewoone en miertje dat je bang voor het donker bent
wursjip technojunk _O_
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:14:15 #90
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39817118
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:40 schreef Netflier het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom jij je zo druk maakt. Ik geef alleen mijn mening en jij schiet direct in de aanval. Ik heb nergens beweerd dat ik precies weet wat TS voelt en denkt. Ik probeer me alleen naar aanleiding van zijn verhaal me in zijn situatie te verplaatsen en maak van daaruit duidelijk wat ik ervan denk. Zoiets heet empatisch vermogen.
Zo, late reactie nog.
Druk maken nog wel Ik was het niet eens met de manier waarop jij je uitsprak over wat ts zou voelen of niet. Daar mag ik me toch ook wel over uitspreken, of niet? Ik heb je niet uitgescholden ofzo. Ik vond dat jij iets te stellig was en je meer baseerde op je eigen ervaring, that's all. En het is heus niet zo vreemd dat ik daar op reageerde, ik gaf ook mijn mening.
En dat je je probeerde in de situatie van ts probeerde te verplaatsten zie ik ook wel, en dat vind ik op zich ook ok
quote:
En zo ook denk ik dat jij gewoon bang bent dat al die sensationele spookverhalen weleens niet waar zouden kunnen zijn. Dat was ook al zo bij Robbert van den Broeke, die beweert één of andere goddelijke messias te zijn. Hij zegt 't, dus hij moet wel gelijk hebben! Dat zijn bewijzen allerminst overtuigend waren, maakte jou en veel anderen hier niets uit. Maar ook toen werd jij agressief tegen de mensen die ook maar de geringste twijfels hadden of hij wel de waarheid sprak. Waarom? Moet iedereen maar dezelfde mening hebben? Mogen hier geen users komen die skeptisch durven zijn? Dan wordt het pas echt saai hier!
he ja, laten we die discussie nog eens gaan overdoen
Ik heb net zoals jij ook mijn twijfels over een aantal 'bewijzen' zoals die destijds werden aangeleverd door RvdB. Ik ben toen wel fel geweest tegen de manier waarop velen waaronder hij hier werden 'aangepakt', dat moge duidelijk zijn. Als jij dat als agressief opvat is dat meer jouwinterpretatie denk ik Maar het lijkt me zinloos om daar weer over in herhalingen te gaan vallen.

Over je laatste uitspraak:
quote:
Mogen hier geen users komen die skeptisch durven zijn? Dan wordt het pas echt saai hier!
grote onzin. Ik respecteer eenieder zijn mening of overtuiging, maar op het moment dat 'believers' continue worden afgezeken en/of belachelijk worden gemaakt onder het mom van 'een andere mening zijn toegedaan', ja, dat kan ik slecht hebben ja. En zal ik daar zeker tegenin gaan.
Dat dat hier veel gebeurde de laatste tijd is ook door de moderatie erkend, en daar wordt nu gelukkig meer op gelet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marietje_34 op 14-07-2006 12:24:29 ]
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_39817804
Dit klinkt alweer een stuk vriendelijker.

Bij paranormale issues is het gewoon heel moeilijk om de juiste balans te vinden tussen geloven en niet-geloven. Het gevaar bij het eerste is dat je je heel makkelijk laat beetnemen. Bij het andere is het dat je niemand serieus neemt, ook niet als dat wel nodig is.

Of je wel of niet in het paranormale gelooft, is jouw eigen recht natuurlijk. Maar zodra het je leven vergalt omdat je er bang voor bent, denk ik dat het 't gezondst is om je er niet meer mee bezig te houden. Geen wierook branden, geen hulp van exorcisten inroepen, zelfs niet meer in boeken lezen of op internet kijken. Angst en fascinatie staan heel dicht bij elkaar. En zeg nou zelf, een geest (of die nou bestaat of niet) kan niet meer doen dan jouw bang maken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:52:03 #92
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39818371
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:35 schreef Netflier het volgende:
Dit klinkt alweer een stuk vriendelijker.
quote:
Bij paranormale issues is het gewoon heel moeilijk om de juiste balans te vinden tussen geloven en niet-geloven. Het gevaar bij het eerste is dat je je heel makkelijk laat beetnemen. Bij het andere is het dat je niemand serieus neemt, ook niet als dat wel nodig is.
Dit ben ik helemaal met je eens.
quote:
Of je wel of niet in het paranormale gelooft, is jouw eigen recht natuurlijk. Maar zodra het je leven vergalt omdat je er bang voor bent, denk ik dat het 't gezondst is om je er niet meer mee bezig te houden. Geen wierook branden, geen hulp van exorcisten inroepen, zelfs niet meer in boeken lezen of op internet kijken. Angst en fascinatie staan heel dicht bij elkaar.
Ik ben er niet bang voor, ik vind het wel rete-interessant
Ik denk idd ook dat als iemand heel obessief bezig is met het paranormale terwijl die persoon dat geestelijk misschien (nog) niet zo goed aankan, het soms idd verstandiger kan zijn om zich wat meer op het 'aardse' te richten.
Toch sluit ik niet uit dat er gevallen voorkomen waarbij er wel hulp van derden aan te pas zou moeten komen.
quote:
En zeg nou zelf, een geest (of die nou bestaat of niet) kan niet meer doen dan jouw bang maken.
Dat is denk ik heel erg afhankelijk van hoe iemand er tegenover staat. Persoonlijk ervaar ik het anders.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:01:22 #93
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_39818657
Strooi zout (Zeezout kristallen!) door het huis, vooral onder het bed. brandt salie door het hele huis.
probeer GEEN contact te leggen, dat is nl wat ze willen.
Zoek eens op wicca, in die "religie" zijn een aantal beschermingsrituelen te vinden.
Ik HAAT mijn toetsenbord.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:02:20 #94
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_39818682
Waarom zijn jullie gelijk bang..Misschien is het wel zijn of haar manier om iets duidelijk te maken.Misschien is het wel zo dat hij of zij hulp vraagt op zon manier
Hoge bomen vangen veel wind......
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:14:47 #95
130803 Gripper
Get a grip
pi_39819027
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:03 schreef Elvi het volgende:
- Brand wierook. Vooral Sandelhout-wierook.
- Stuur ze weg Ga niet schelden in de trant van "oprotten!" maar zeg dat je ze niet kan helpen en dat je wilt dat ze nu je kamer uitgaan. Dat je iemand gaat zoeken die ze wel kan helpen en dat ze je in de tussentijd met rust moeten laten.
- Zoek idd een betrouwbaar medium
Ksst... weg

Of weiger gewoon te geloven in onzin als geesten. Dan ben je er ook vanaf....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:19:26 #96
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39819159
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:14 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ksst... weg

Of weiger gewoon te geloven in onzin als geesten. Dan ben je er ook vanaf....
da's jouw overtuiging en doet er niet zoveel toe in dit topic.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_39819382
sorry .. ik trek ze alleen maar aan .. helaas
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:21:02 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_39822961
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:13 schreef Triangle het volgende:
Vreemd dat Keitosha niet meer van zich laat horen...

Zou de koelkast op hem gevallen zijn? Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder is gegaan...
He, grappig, ik bedacht me net hetzelfde.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:28:57 #99
130803 Gripper
Get a grip
pi_39823227
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

da's jouw overtuiging en doet er niet zoveel toe in dit topic.
Proberen om nuchter en niet al te goedgelovig te zijn kan altijd helpen, nietwaar? Daar is in de posts van TS weinig van te merken...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:31:15 #100
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39823296
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:28 schreef Gripper het volgende:

[..]

Proberen om nuchter en niet al te goedgelovig te zijn kan altijd helpen, nietwaar? Daar is in de posts van TS weinig van te merken...
En als het nou niet helpt.. dat het je nuchtere verstand te boven gaat
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:38:11 #101
130803 Gripper
Get a grip
pi_39823515
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:

[..]

En als het nou niet helpt.. dat het je nuchtere verstand te boven gaat
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Keitosha het volgende:
Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.
Z'n eerste contact met de geest ooit, en in plaats van nuchter reageren worden er meteen beschermengelen bij gehaald. Vind jij dat ook maar lijken op een poging om het nuchter te bekijken?

Als je overal caspertjes zit, wordt het wel heel makkelijk om te zeggen dat dingen je verstand te boven gaan...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_39828721
Ik kan me wel voorstellen dat hij direct aan een geest dacht. Als ik het verhaal zo lees, dan is het ook tamelijk onverklaarbaar.

Het kan natuurlijk zo zijn dat zijn ex-vriendin er helemaal niets mee te maken heeft. Missschien is het wel 'gewoon' een poltergeistverschijnsel. Inmiddels blijkt dat die helemaal niets met geesten te maken heeft. Het schijnt dat je het zelf oproept als je bijvoorbeeld erg onder druk staat, gestresst bent et cetera. Het komt veel bij jongeren in de pubertijd voor (ook bij mij). In dat geval heeft het veel met onrust te maken.

Het hoeft dus helemaal geen 'kwade geest' te zijn. Wat veel mensen hier ook suggereren. Toch lijkt het me een goede zaak als hij het even laat onderzoeken door een betrouwbaar medium. Je kunt met dit soort dingen niet voorzichtig genoeg zijn.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:28:29 #103
131569 VarsesteR
Ondertietel
pi_39829767
Heb wel eens dat mijn radio ofzo gewoon aanspringt (komt niet door mijn radio, bij anderen thuis heb ik het ook wel eens dat er dingen aanspringen), maar dan blijf ik altijd gewoon rustig en zeg gewoon dat ze op moeten rotten en zeg dat ze me met rust moeten laten. Dan ben ik er altijd gewoon vanaf. Ik weet niet of het dan 'slechte' geesten zijn, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk omdat die meestal niet van zoveel licht houden. (ben een heel erg 'licht' persoon heb ik me laten vertellen . Het kan natuurlijk ook dat een beschermengel van mijzelf dat leuke grapjes vind .
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
pi_39834891
Mja het kan ook een oude gare radio of je verbeelding zijn. Kwestie van Ockham's Scheermes! (Indien twee theorieën (of hypotheses) een bepaald fenomeen even goed verklaren, dan is degene met de minste entiteiten waarschijnlijk de juiste.)
pi_39962018
En nog hebben we niets vernomen van Keitosha...

Moeten we de hulpdiensten inschakelen, of is alles nu goed en neemt hij niet de moeite ons daarvan op de hoogt te stellen? Als mensen niet meer reageren dan ga je je toch afvragen of het geen hoax is, toch?

(Geitosha, we willen een follow-up!)
pi_40059513
Dit wil ik toch met mijn eigen ogen zien.
Dus als je wilt kom ik een keer langs
Mocht ik van angst het huis uit rennen krijg je 200 euro van me.
Sterker wanneer ik het niet kan verklaren krijg je het ook.
pi_40549396
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef Netflier het volgende:
Er valt me aan dit soort issues altijd iets op. Degene die beweert last te hebben van geesten is ALTIJD!!! iemand die zich openstelt voor het paranormale. En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien.

Die magnetron en printer vind ik wel wat vreemd. Misschien verzin je het gewoon om je verhaal wat interessanter te maken. Of spreek je wel de waarheid, maar zijn die verschijnselen eerder natuurkundig dan paranormaal. (Ik weet dit niet zeker, maar ik had een keer gehoord dat als je elektriciteitsnet op een bepaalde manier is geïnstalleerd er een soort magnetisch veld ontstaat waardoor apparaten spontaan aan kunnen gaan.) Of wie weet is het toch wel een poltergeist...

Ik zeg bij deze, verman jezelf. Laat als je 's nachts gaat slapen het licht aan als je je daar beter bij voelt en zet de radio zachtjes aan. Maar hou je je voor de rest zo min mogelijk mee bezig. Ga niet googlen naar sites over geesten of weet ik wat. Vermijd mensen voorlopig die net als jij ook geïnteresseerd zijn in het paranormale. En geef niet toe aan je angsten. Als jij dit vol kan blijven houden, weet ik zeker dat jij van deze problemen af komt.

Ik heb een jaar geleden zoiets gehad. Ik dacht dat ik helemaal gek werd, maar ik liet me niet op mijn kop zitten. En op den duur hield ik me er niet meer mee bezig.

Oh ja, en vermijd randmongolen die zichzelf ghosthunter noemen.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Goed gezegd, want mensen maken elkaar compleet gek, en door de komst van internet vliegen sites over geesten en dergelijke als paddestoelen uit de grond, zo ook Ouija Boards online. Die borden kun je opeens ook online gebruiken, het is echt te gek voor woorden. Ik heb ook eens een tijdje gehad dat ik zulke stuff op internet ging zoeken, op internet kun je alles zoeken wat je maar wilt. En je raakt er steeds dieper in en wilt meer zoeken en zien, filmpjes downloaden erover en dergelijke, nou ik ben er mee gestopt want je maakt jezelf compleet gek. Je raakt alert op dingen waarvan je normaal ze nog geen eens hoort ofzo. Je word een angsthaas in je eigen huis. Mensen zijn te makkelijk te beinvloeden. Ik heb een aantal topics gelezen of mensen die dingen beweren of dingen als kijk naar deze foto en deze veranderd als je er een aantal minuten naar kijkt. Kom op zeg........doe ff normaal. Ga mensen ook niet lastig vallen met die onzin, denk zelf eerst eens na en probeer je eigen angsten eens te overwinnen.

Kap met die onzin gewoon, ga een normaal leven leiden en doe gewoon, dan doe je al gek genoeg!
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:06:40 #108
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40550213
Oeh, wat een belerend toontje

Als het allemaal onzin is, waarom werd je er zelf bang van dan ?

En ts 'valt' niemand lastig, dit is een forum weet je nog
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40550508
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Oeh, wat een belerend toontje

Als het allemaal onzin is, waarom werd je er zelf bang van dan ?

En ts 'valt' niemand lastig, dit is een forum weet je nog
Belerend toontje?

werd ik er zelf bang van wie zegt dat ik bang word? en ook al is dat zo, das menselijk,
maar daarom geloof ik er nog niet in! en ik vind het allemaal onzin ja geesten enzo en geesten oproepen, mag dat niet dan?
Bovendien heb ik nog nooit zulke ervaringen gehad en ga al helemaal geen geesten oproepen Maar het is wel eng om het te lezen!
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:19:31 #110
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40550605
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:16 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

omdat elke mens bang kan worden als ie teveel leest over zulke dingen
neehoor. Dat geldt voor jou, maar hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik ben zelf zeer geinteresseerd en heb er ook over gelezen, maar ik word er zeker niet bang van.
quote:
en wie zegt dat ik bang word? en ook al is dat zo, das menselijk
dat zeg je zelf;
quote:
Ik heb ook eens een tijdje gehad dat ik zulke stuff op internet ging zoeken, op internet kun je alles zoeken wat je maar wilt. En je raakt er steeds dieper in en wilt meer zoeken en zien, filmpjes downloaden erover en dergelijke, nou ik ben er mee gestopt want je maakt jezelf compleet gek. Je raakt alert op dingen waarvan je normaal ze nog geen eens hoort ofzo. Je word een angsthaas in je eigen huis.
quote:
maar daarom geloof ik er nog niet in! en ik vind het allemaal onzin ja geesten enzo en geesten oproepen, mag dat niet dan?
dat moet je me uitleggen. Waarom angst voor iets als je daar toch niet in gelooft?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:20:54 #111
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40550632
ow, je hebt je post aangepast zie ik.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40550642
Dat is bij een horror film toch ook zo? Daar word ik wel bang van!
Moet je dan alleen bang zijn als je in iets gelooft?
Dat denk ik niet nee!
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:22:52 #113
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40550697
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef NeoTheXerox het volgende:
Dat is bij een horror film toch ook zo?
Moet je dan alleen bang zijn als je in iets gelooft?
Dat denk ik niet nee!
joh wat een boze smilies allemaal

Nee, ik snap niet hoe je bang kunt zijn voor iets waar je niet in gelooft. Dan ben je ergens toch niet helemaal zeker van je zaak lijkt me.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40550799
quote:
[b]

Nee, ik snap niet hoe je bang kunt zijn voor iets waar je niet in gelooft. Dan ben je ergens toch niet helemaal zeker van je zaak lijkt me.
Ow dus je mag iets alleen eng vinden als je er in gelooft
Kom op zeg!

Mensen die een horror film kijken vinden dat ook soms eng, maar dat houd nog niet in dat je daar in moet geloven. Van de amityville horror en de film doodeind vond ik ook eng, omdat ik het ook eng vind maar ik geloof het niet wat er in die film gebeurd, maar de wijze waarop het is gebracht is eng.
Dat betekend nog niet dat ik er in geloof?!
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:29:41 #115
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40550933
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

Ow dus je mag iets alleen eng vinden als je er in gelooft
Kom op zeg!

Mensen die een horror film kijken vinden dat ook soms eng, maar dat houd nog niet in dat je daar in moet geloven. Van de amityville horror en de film doodeind vond ik ook eng, omdat ik het ook eng vind maar ik geloof het niet wat er in die film gebeurd, maar de wijze waarop het is gebracht is eng.
Dat betekend nog niet dat ik er in geloof?!
najah, ik geloof niet dat je snapt wat ik zeg
Ik blijf het erg onlogisch vinden dat je je wel bang hebt laten maken door wat je allemaal hebt gelezen, terwijl je zegt er niet in te geloven.

Jij mag geloven en niet geloven wat je wilt van mij, dat interesseert met niet zoveel. We leven gelukkig in een vrij land

Wel vind ik het storend als je met opgeheven vingertje gaat lopen roepen dat het allemaal onzin is en mensen zich hier niet mee bezig moeten houden. Ieder z'n eigen manier, toch ?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40551233
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

najah, ik geloof niet dat je snapt wat ik zeg
Ik blijf het erg onlogisch vinden dat je je wel bang hebt laten maken door wat je allemaal hebt gelezen, terwijl je zegt er niet in te geloven.

Jij mag geloven en niet geloven wat je wilt van mij, dat interesseert met niet zoveel. We leven gelukkig in een vrij land

Wel vind ik het storend als je met opgeheven vingertje gaat lopen roepen dat het allemaal onzin is en mensen zich hier niet mee bezig moeten houden. Ieder z'n eigen manier, toch ?
Maar natuurlijk! Ik vind het storend dat je reageerd als het je niet interesseerd!!!
En ik vind jou reactie onlogisch!!!
pi_40551280
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:39 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

Maar natuurlijk! Ik vind het storend dat je reageerd als het je niet interesseerd!!!
En ik vind jou reactie onlogisch!!! Ik snap inderdaad niet wat je zegt, en ik wil het ook niet snappen ook, mijn reactie is gewoon heel duidelijk abn, duidelijker kan het niet.
adios
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:41:05 #118
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40551306
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:39 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

Maar natuurlijk! Ik vind het storend dat je reageerd als het je niet interesseerd!!!
En ik vind jou reactie onlogisch!!!
'
ow god

hoe oud ben je eignelijk, jaar of 15?

Het interesseert me juist wel, als je goed had gelezen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:42:44 #119
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40551350
Je hebt je post weer aangepast zie ik
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40551361
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:41 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

'
ow god

hoe oud ben je eignelijk, jaar of 15?

Het interesseert me juist wel, als je goed had gelezen.
ow mijn god ow mijn god
ow mijn god ik ben 28!!! Net zei je nog dat het je niet interesseerd wat ik wel en niet geloof als dat zo is waarom reageer je dan op mijn post?
pi_40551407
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:42 schreef Marietje_34 het volgende:
Je hebt je post weer aangepast zie ik
Vind je het leuk omdat elke keer mede te delen ofzo?
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:44:46 #122
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40551417
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

ow mijn god ow mijn god
ow mijn god ik ben 28!!! Net zei je nog dat het je niet interesseerd wat ik wel en niet geloof als dat zo is waarom reageer je dan op mijn post?
lieve schat, ik zei dat het me niet kan schelen wat je wel of wat je niet gelooft.

Beter lezen en maak je niet zo druk, is echt niet nodig.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40551456
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

lieve schat, ik zei dat het me niet kan schelen wat je wel of wat je niet gelooft.

Beter lezen en maak je niet zo druk, is echt niet nodig.
Ik ben je lieve schat niet!
Jij maakt je druk want het stoort je toch?
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:47:29 #124
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40551507
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

Ik ben je lieve schat niet!
Jij maakt je druk want het stoort je toch?
dat je anderen vertelt wat ze wel of niet moeten doen, dat vond ik storend ja.

Ik vind je heel vermakelijk zo. Waarom word je nou zo boos? Omdat ik kritiek op je had?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40551559
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:47 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat je anderen vertelt wat ze wel of niet moeten doen, dat vond ik storend ja.

Ik vind je heel vermakelijk zo. Waarom word je nou zo boos? Omdat ik kritiek op je had?
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 21:11:57 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40552074
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:38 schreef NeoTheXerox het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Goed gezegd, want mensen maken elkaar compleet gek, en door de komst van internet vliegen sites over geesten en dergelijke als paddestoelen uit de grond, zo ook Ouija Boards online. Die borden kun je opeens ook online gebruiken, het is echt te gek voor woorden. Ik heb ook eens een tijdje gehad dat ik zulke stuff op internet ging zoeken, op internet kun je alles zoeken wat je maar wilt. En je raakt er steeds dieper in en wilt meer zoeken en zien, filmpjes downloaden erover en dergelijke, nou ik ben er mee gestopt want je maakt jezelf compleet gek. Je raakt alert op dingen waarvan je normaal ze nog geen eens hoort ofzo. Je word een angsthaas in je eigen huis. Mensen zijn te makkelijk te beinvloeden. Ik heb een aantal topics gelezen of mensen die dingen beweren of dingen als kijk naar deze foto en deze veranderd als je er een aantal minuten naar kijkt. Kom op zeg........doe ff normaal. Ga mensen ook niet lastig vallen met die onzin, denk zelf eerst eens na en probeer je eigen angsten eens te overwinnen.

Kap met die onzin gewoon, ga een normaal leven leiden en doe gewoon, dan doe je al gek genoeg!
Wie word hier lastig gevallen dan?
Je hoeft het topic niet te lezen, en je hoeft ook niet te reageren.
Sterker nog, je zou het hele subforum kunnen negeren.

Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar dat wil echt niet zeggen dat ik na zonondergang onder een deken lig te bibberen door verhalen die ik gelezen heb hoor.
Ik heb een normaal gezin en dat draait als een zonnetje.

Misschien dat je een beetje bevooroordeeld bent door jouw eigen reactie op de verhalen die je gelezen hebt, dat wil niet zeggen dat iedereen er zo extreem op reageert
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:14:23 #127
64781 bonke
pipo koeie
pi_40552151
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:41 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

'
ow god

hoe oud ben je eignelijk, jaar of 15?

Het interesseert me juist wel, als je goed had gelezen.
wat ben jij een onlief persoontje
en neo, laat je niet gek maken
pies on joe toe
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 21:17:40 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40552262
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:14 schreef bonke het volgende:

[..]

wat ben jij een onlief persoontje
en neo, laat je niet gek maken
Ha ha ha en jij bent de hulptroep?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:23:46 #129
64781 bonke
pipo koeie
pi_40552435
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:17 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha ha en jij bent de hulptroep?
noem me maar god
de almachtige en alwetende
ps: geesten bestaan niet
pies on joe toe
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 21:29:40 #130
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40552605
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef bonke het volgende:

[..]

noem me maar god
de almachtige en alwetende
ps: geesten bestaan niet
Pfoeh nou het scheelt dan weer om het uit jouw mond te horen he?
Hoeven we niet verder te twijfelen/geloven
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:30:30 #131
64781 bonke
pipo koeie
pi_40552630
ach, het verhaal was leuk verzonnen dus er kan nu wel een slotje op
pies on joe toe
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 21:32:22 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40552692
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:30 schreef bonke het volgende:
ach, het verhaal was leuk verzonnen dus er kan nu wel een slotje op
Valt me mee dat je dat als almachtige en alwetende zelf nog niet hebt gedaan
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:42:57 #133
64781 bonke
pipo koeie
pi_40553075
waarom zelf doen als je weet dat anderen het gaan doen ?
pies on joe toe
pi_40553248
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:14 schreef bonke het volgende:

[..]


en neo, laat je niet gek maken
ow maar dat doe ik ook niet hoor
  Moderator zondag 6 augustus 2006 @ 23:05:37 #135
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40556224
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:42 schreef bonke het volgende:
waarom zelf doen als je weet dat anderen het gaan doen ?
Duurt wel lang he voor je dienaren komen opdagen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40559290
http://www.witchboard.com/excorcise2.html

deze site beweerd dat je demonen kan opsporen in je huis door simpel weg op start te drukken
  maandag 7 augustus 2006 @ 00:35:36 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40559335
zijn de geesten al weg?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40559432
geesten? waar?
Bij mij zei dat ding dat er een demon in mijn huis zat ofzo en daarn kwam er een exorcism m verwijderen, deed het daarna nog een keer en hetzelfde verhaal, ongeloofwaardig of niet dan?

Hier kun je god wel zien

http://www.witchboard.com/ohmygod.html

en das geen grap!

[ Bericht 40% gewijzigd door NeoTheXerox op 07-08-2006 05:49:57 ]
pi_40699595
Beste Robert,

Je schrijft:
>Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp
>van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.
Op wat voor manier viel die geest jullie toen lastig? En wat hebben jullie precies gedaan 'met behulp van jullie beschermengelen', hebben jullie met bepaalde formules engelen aangeroepen en zo ja hoe luidden die ongeveer?

Het is duidelijk dat er op de een of andere manier een geest die er lol in heeft om jullie angst aan te jagen zich aan jullie keuken heeft verbonden. In zulke gevallen heeft zo'n geest altijd een bepaalde rechtsgrond waardoor hij het 'recht' heeft om op die plek te zijn en te blijven. Zijn er in de keuken soms voorwerpen aanwezig als beeldjes die hindoegoden of boeddha of .. verbeelden, hangt er een Afrikaans dodenmasker, of posters met afbeeldingen van bijvoorbeeld draken, trollen? Ik kan je aanraden om op zoek te gaan naar zulke voorwerpen die iets geestelijks verbeelden of symbool staan voor machten uit de geestelijke wereld. Vind je zo'n voorwerp stop het dan bijvoorbeeld weg in een zak en berg het op in de schuur van iemand anders. Als dit voorwerp de oorzaak was zal de lucht in de keuken opklaren, zo zul je dat ervaren, en zal er geen enkel vreemd verschijnsel meer optreden. De oplossing is dan simpelweg het betreffende voorwerp/voorwerpen weg te doen.

Kijk hier eerst even naar, het zou mooi zijn als het gewoon dit is dan kun je 't makkelijk oplossen. Er kunnen ook andere oorzaken zijn, als een van de vorige bewoners in je kamer rituelen heeft uitgevoerd of geesten heeft opgeroepen dan kan de aanwezigheid ook daardoor verklaard worden. Die machten zijn dan uitgenodigd om op die plaats aanwezig te zijn en dus hebben ze vanuit de geestelijke wereld gezien het recht om daar te vertoeven.

Je hoeft overigens volgens mij niet echt bang te zijn, het is meestal pure bangmakerij, je moet het woord angst uit je gedachten bannen. Het enige wat er meestal gebeurd is dat de kraan vanzelf open en dicht gaat, dat voorwerpen van plaats verschuiven, dat electrische apparaten raar gaan doen, bijvoorbeeld het licht dat zomaar aangaat of knippert. Wat je in elk geval zeker niet moet gaan doen is dmv glaasjedraaien of een andere techniek proberen in contact te komen met de betreffende geest. Als je dat doet zullen de verschijnselen erger worden en je kunt er zelf ook geestelijk door beschadigd raken. Als je zo'n geest bewust gaat aanroepen heeft hij bovendien helemaal het recht om daar te zijn en je lastig te vallen.

Het is op zich vrij eenvoudig om een ruimte schoon te maken, mits je de autoriteit daarvoor hebt, welke religie hang je aan en in hoeverre heeft dat betekenis voor je dagelijks leven? Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tip om eens goed te kijken naar religieuze kunstvoorwerpen, beeldjes of afbeeldingen in de buurt van de plaatsen waar het 'spookt'

Groetjes! Klaas
<A href="http://www.jevriendin.nl">Je vriendin. Tips voor uitjes, cadeaus & romantiek!</A>
pi_47142440
Edit: Spam.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2007 13:48:54 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 00:42:44 #141
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_47142716
Heb dit bij mijn nichtje ook meegemaakt. Ik denk dat het niets met geesten te maken heeft, maar met Psychokinese of Telekinese. Hoe oud ben je? Deze verschijningen komen het meest voor in de pubertijd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telekinese

Het kan zijn dat het alleen in een bepaalde omgeving voorkomt omdat daar misschien een bepaalde frequentie aanwezig is die deze gave kan activeren.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:46:52 #142
167723 sanni
Acima de seu
pi_47433076
Yo TS, ik heb een medium dat geesten kan verdrijven? Mien iPod
pi_47559599
Ik wil wel weten hoe het af loopt
pi_58951227
Ja, kan die gene mij ook helpen, ik heb ook zo een ervaring in mijn huisje. 2,5 jaar geleden en nu weer.

Klein kaarsje
pi_58957040
HET ZIJN GREMLINS
pi_58958011
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:05 schreef kleinkaarsje het volgende:
Ja, kan die gene mij ook helpen, ik heb ook zo een ervaring in mijn huisje. 2,5 jaar geleden en nu weer.

Klein kaarsje
Maak eens videobeelden dan
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 01:40:11 #148
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71355504
Koop een exemplaar van de De Exorcismis et Supplicationibus Quibusdam en doe het zelf!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_71599497
Hallo Keitosha,

Ik heb je topic doorgelezen. Erg vervelend dat je last hebt van geesten.
Heb je al een oplossing gevonden?

Wat je ook kan doen is iemand laten langskomen die ervaring heeft met het wegjagen van demonen in Jezus naam.

Op internet kwam ik een kerk tegen die als specialisatie heeft om demonen/geesten te verdrijven. Geen idee of ze ook bij de mensen thuis komen verder...www.bevrijdingspastoraat.nl

Succes, en laat even weten hoe het er voor staat!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:51:39 #150
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71599783
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef 7keer70 het volgende:
Hallo Keitosha,

Ik heb je topic doorgelezen. Erg vervelend dat je last hebt van geesten.
Heb je al een oplossing gevonden?

Wat je ook kan doen is iemand laten langskomen die ervaring heeft met het wegjagen van demonen in Jezus naam.

Op internet kwam ik een kerk tegen die als specialisatie heeft om demonen/geesten te verdrijven. Geen idee of ze ook bij de mensen thuis komen verder...www.bevrijdingspastoraat.nl

Succes, en laat even weten hoe het er voor staat!
Ene Richard Krebber doet dit toch ook?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71600068
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ene Richard Krebber doet dit toch ook?
Van hem heb ik nog nooit gehoord. Ik zal wel een keer googlen.

Keitosha, het is trouwens onzin als iemand hier GELD voor vraagt voor het wegjagen van demonen.
Want in feite kan iedereen die de geestelijke principes van Jezus begrijpt , gelooft en naleeft, demonen wegjagen in Zijn autoriteit.

Freedom is for free!
pi_71604901
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:55 schreef Keitosha het volgende:
Maak het maar eens mee, dan lul je wel anders...
Wil ik graag doen. Kunnen we afspreken dat ik een aantal dagen bij je kom? Neem ik gelijk goede camera's mee etc. om eventuele bewijzen op te nemen.

Maar ik ben bang dat je een smoes hebt om mij af te wijzen, of dat er dan toevallig niets gebeurd. Ik geloof hier namelijk geen zak van. Ik heb al bij 3 mensen die hetzelfde meemaken een tijd door gebracht waarna er natuurlijk niets aan de hand was. En de verklaringen waarom er dan niets gebeurde waren nog gekker dan de geesten ervaringen zelf. Maar wie weet is het bij jou anders.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:11:59 #153
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71621231
meer info pls 7keer70

bij mij dreigen ze nu me te doden. wat volgens mij niet kan/mag
ik kan ze eruit schreeuwen [intern], maar ik voel ze terug komen, het voelde met handen als een best grote gedaante
pi_71621274
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
meer info pls 7keer70

bij mij dreigen ze nu me te doden. wat volgens mij niet kan/mag
ik kan ze eruit schreeuwen [intern], maar ik voel ze terug komen, het voelde met handen als een best grote gedaante
Misschien moet je even de verpleging erbij roepen als het weer erger wordt Manke, wellicht kunnen ze je helpen nu!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:31:53 #155
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_71623461
Deze gast kan wel helpen met uitdrijven:
http://www.theghosthunter.nl/
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 18:03:10 #156
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71628726
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:03 schreef 7keer70 het volgende:

[..]

Van hem heb ik nog nooit gehoord. Ik zal wel een keer googlen.

Keitosha, het is trouwens onzin als iemand hier GELD voor vraagt voor het wegjagen van demonen.
Want in feite kan iedereen die de geestelijke principes van Jezus begrijpt , gelooft en naleeft, demonen wegjagen in Zijn autoriteit.

Freedom is for free!
Volgens de katholieke kerk niet
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_71628824
Wat 7keer70 zegt.

Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.

En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 18:10:02 #158
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71628899
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat 7keer70 zegt.

Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.

En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering.
Bij de RK kerk moet je eerst gewoon langs de psychiater heur! OP mafkezen, gekken en schizofrenen doen ze geen exorcisme. Die laten ze over aan de regulier gezondheid. Misschien zijn de TS en kornuiten wel zo gek als een horizontale draaideur, weet jij veel!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_71628994
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bij de RK kerk moet je eerst gewoon langs de psychiater heur! OP mafkezen, gekken en schizofrenen doen ze geen exorcisme. Die laten ze over aan de regulier gezondheid. Misschien zijn de TS en kornuiten wel zo gek als een horizontale draaideur, weet jij veel!
Dat is een mogelijkheid ja.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 18:15:03 #160
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71629019
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat is een mogelijkheid ja.
Eerst de psychiater, de pater komt later!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:49:31 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71629820
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat 7keer70 zegt.

Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.

En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71645027
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
meer info pls 7keer70

bij mij dreigen ze nu me te doden. wat volgens mij niet kan/mag
ik kan ze eruit schreeuwen [intern], maar ik voel ze terug komen, het voelde met handen als een best grote gedaante
Wat vreselijk! Is het al weg ?
Gelukkig is er een oplossing...gewoon proberen.
Heb je je bezig gehouden met geesten oproepen of iets? Hoe is dit zo gekomen denk je?

Zodra een mens geesten uitnodigt, vinden geesten namelijk dat ze RECHT op je ziel hebben. (Ze hebben het nu dus al over dat je dood moet toch?) Het is nu van belang dat jij aangeeft dat ze GEEN recht op je ziel hebben. Maar dan zal je je ziel een andere bestemming moeten geven. Een bestemming van LEVEN.

Dit kan je inderdaad zelf doen. Echter heb je daar wel het juiste gereedschap voor nodig...En dat is, of je het cool vindt of niet...Jezus... Ik kan er echt niets anders van maken... Waarom? Omdat Jezus kwam om de gevangen mensen vrijheid te geven en de 'doden' leven te geven.

Hij zei:

,,Een dief komt alleen om te roven, te slachten en te vernietigen, maar ik ben gekomen om hun het leven te geven in al zijn volheid. "(Joh. 10:10).



Zie hier een stukje over die macht die Jezus had en die hij aan zijn volgelingen gaf. Staat in Lucas:

WIe Jezus volgt heeft de macht om beoze geesten uit te werpen:Lucas 10: 19

,, 17Na verloop van tijd kwamen de zeventig discipelen weer bij Hem terug. "Here", zeiden zij opgetogen, "als wij Uw naam gebruiken, doen zelfs de boze geesten wat wij zeggen!"
8Hij antwoordde: "Ik zag satan als een bliksemschicht uit de hemel vallen.
19Ik heb jullie macht gegeven over al de krachten van de vijand. Jullie zullen slangen en schorpioenen vertrappen. Niets, werkelijk niets, zal jullie kwaad doen.
20Maar het belangrijkste is niet dat de boze geesten doen wat jullie zeggen. Waar jullie vooral blij om moeten zijn, is dat jullie namen in de hemel geregistreerd staan."



Kortom: Die enge geest die je dood wilt hebben. Zeg hem dat hij weg moet gaan 'In Jezus naam'. En dat je ziel aan Jezus toebehoort. Je ziel kan je aan Jezus geven door , zoals Ali Kannibali zegt, vergeving te vragen voor je fouten/zonden, en daarna meteen te aanvaarden dat God je in alle liefde en genade aanneemt.

Het hele leven op aarde is een geestelijke strijd om je ziel. Maar jij blijft degene die kan kiezen voor wie jij je ziel openstelt...

Ik stuur je nog even een PM.

[ Bericht 2% gewijzigd door 7keer70 op 06-08-2009 10:37:28 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:20:30 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71646430
Blijft de vraag over hoe het nou met de TS is natuurlijk
The truth was in here.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:54:12 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71647422
Dat zou je bijna vergeten idd , ze had een afspraak gemaakt met een medium ,
zou misschien uitzoeken of er iemand vermoord was in de buurt en toen ......
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_71647479
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Summers het volgende:
Dat zou je bijna vergeten idd , ze had een afspraak gemaakt met een medium ,
zou misschien uitzoeken of er iemand vermoord was in de buurt en toen ......
En toen had TS geen tijd/zin om te posten, omdat het medium wel ineens erg duur was... Dat is 1 optie natuurlijk
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:07:22 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71647789
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Summers het volgende:
Dat zou je bijna vergeten idd , ze had een afspraak gemaakt met een medium ,
zou misschien uitzoeken of er iemand vermoord was in de buurt en toen ......
...desillusie
The truth was in here.
pi_71650764
quote:
[b]
*knip*
Ik stuur je nog even een PM.
Je hebt ook andere opties als in Jezus naam..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:05:54 #168
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71651070
Om weer even ontopic te gaan, was er voor TS nou een medium gevonden die kwade geesten kan verdrijven ?

Ik ben zelf trouwens op zoek naar een medium die kwade geesten juist kan plaatsen, of misschien die van de TS naar mijn huis kan moven.
zzz
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:15:41 #169
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71661145
Even voor de duidelijkheid: dit topic is 3 jaar oud, dus reageren op TS zal waarschijnlijk maar weinig zin hebben
pi_71780602
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat 7keer70 zegt.

Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.

En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
Nonsens. Alle "christendom" is "hekserij". Vooral per ongeluk expres zout en water in peuteroogjes strooien vindt ik bijzonder kwaadaardig. En je bekeren tot "jezus" om je aan hem te onderwerpen? Dan ren je van de ene geest naar de ander
Waarom moet je je eerst bekeren voordat je de kracht hebt om het op te lossen? Wil ie alleen maar helpen als je 'm op je blote knietjes gaat smeken om vergiffenis? Ik dacht dat we allemaal kinderen van "god" waren? Ongeacht of je kind stout is of niet, als je ziet dat het pijn heeft ga je toch niet eerst laten smeken voordat je er wat aan doet?
Als je om vergiffenis moet smeken voordat je die geest weg kan krijgen betekent het dat die geest er is als een soort straf, die geest heeft dus toestemming van "god" om je te treiteren. op een indirecte manier treiterd god jou dus. Waarom zou je 'm dan in godsnaam gaan vragen om vergiffenis? Hij moet JOU om vergiffenis smeken omdat ie je zoiets aandoet. Kijk eerst maar of zo'n priester (werktuigje van "god") het kan, als hij (als uber-gelovige) het niet kan, dan jij ook niet. En hoef je ook geen kostbare tijd te verspillen aan het bekeren en vergiffenis vragen aan een "god" die je alleen maar helpt als je hem erom smeekt.

Een pastoor, IS trouwens rooms katholiek. Goh, best grappig dat zo'n "gelovige" fanatiekeling dat niet weet.

[ Bericht 29% gewijzigd door 3geltje op 11-08-2009 08:16:02 ]
Satan has been the best friend the Church has ever had, as He has kept it in business all these years!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:54:45 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71780962
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Yozzz het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dit topic is 3 jaar oud, dus reageren op TS zal waarschijnlijk maar weinig zin hebben
Waarom niet, ik ben er ook al langer dan 3 jaar
The truth was in here.
pi_71805225
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef NeoTheXerox het volgende:
blablablaba, ik kom aandacht te kort.
Troll
Satan has been the best friend the Church has ever had, as He has kept it in business all these years!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:55:46 #173
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71823096
Last post !
Tenminste, laten we het hopen.
zzz
pi_71824622
Het is mogelijk een een geest uit te drijven.

Het is veel moeilijker om iemand te overtuigen dat ze het allemaal zelf doen.

De vaak geteste en beste en leukste manier om welke geest dan ook uit te drijven :

Geef een vet veel te groot feest.
Nodig alles en iedereen uit die je kent (inclusief buren) en laat het helemaal los gaan in je huis/appartement/kamer.

Hierna is er zoveel overrulende psychische energie dat eventuele geesten totaal irrelevant worden.

Bovenstaande is een vertaalde manier om middels positiviteit een reiniging uit te voeren.

Zorg er bij voorkeur voor dat het feest bij de feestgangers als herinnering een met name 'leuk' feest is.
(geweldig en beter zijn een bonus, maar niet nodig)

Die herinnering an sich beschermt je woning met positieve energie van alle mensen die het feest leuk vonden.

Eventueel af en toe de positieve gedachtes versterken door nog een paar feestjes te geven.

Niezo moeluk toch >?
pi_71826265
feest is altijd goed
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:09:59 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71826576
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef Dragorius het volgende:
feest is altijd goed
Ik vind het idee wel goed eigenlijk
The truth was in here.
pi_71826712
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:09 schreef Bastard het volgende:[..]Ik vind het idee wel goed eigenlijk
Het blijft een vertaling van wat eigenlijk echt zou moeten gebeuren.

Maar ja, als ik vertel wat echt nodig is, krijg ik een ban en pas je censuur toe.

Lalalalala.
pi_71826776
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef bassos het volgende:

[..]

Het blijft een vertaling van wat eigenlijk echt zou moeten gebeuren.

Maar ja, als ik vertel wat echt nodig is, krijg ik een ban en pas je censuur toe.

Lalalalala.
zonde het ging net zo goed...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71826792
Het ging nooit goed .. met alle respect
pi_71826800
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Dragorius het volgende:[..]zonde het ging net zo goed...
Dat was voordat Bastard zonder excuses zich openstelde voor commentaar.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:19:20 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71826809
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef bassos het volgende:

[..]

Het blijft een vertaling van wat eigenlijk echt zou moeten gebeuren.

Maar ja, als ik vertel wat echt nodig is, krijg ik een ban en pas je censuur toe.

Lalalalala.
Oh ja dat is waar ook
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:01 #182
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71826822
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat was voordat Bastard zonder excuses zich openstelde voor commentaar.
en ik heb de vraag nog niet beantwoord he

of bedoelde je de "er klopte geen zak van, zoals gewoonlijk" niet als antwoord?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71826828
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Flammie het volgende:
Het ging nooit goed .. met alle respect
Ik wacht nog steeds op je voorbeeld waarin je mij op bullshit betrapt.

Ik zou bijna bange poeperd posten, maar volgens mij vinden de mods dat niet goed.
pi_71826832
pi_71826845
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef bassos het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je voorbeeld waarin je mij op bullshit betrapt.

Ik zou bijna bange poeperd posten, maar volgens mij vinden de mods dat niet goed.
Volgens mij verwar je met iemand anders
pi_71826850
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat was voordat Bastard zonder excuses zich openstelde voor commentaar.
zeur lekker verder in feedback ipv dit to ic
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:21:10 #187
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71826860
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat was voordat Bastard zonder excuses zich openstelde voor commentaar.
Oh dat nog steeds?
The truth was in here.
pi_71826889
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Michielos het volgende:[..]en ik heb de vraag nog niet beantwoord he
Inderdaad.

Goed van je dat je het even oprakelt.

Dus kom maar op met je inhoudelijke antwoord.

Ik ga er nog steeds van uit dat jij niet gelogen hebt toen je je geboorteinfo gaf.

En jij hebt er nog steeds niet op geantwoord inderdaad.

Terwijl het allemaal zo makkelijk is...

Of hoeven we toch niet dat onderwerp nogmaals te bespreken ?
pi_71826922
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef Bastard het volgende:[..]Oh dat nog steeds?
Er is niets veranderd.
Jij hebt geen excuses aangeboden, dus ik antwoord nog steeds niet op je.
pi_71826923
Mag ik op de rode knop drukken Bastard?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:24:02 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71826941
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef bassos het volgende:

[..]

Inderdaad.

Goed van je dat je het even oprakelt.

Dus kom maar op met je inhoudelijke antwoord.

Ik ga er nog steeds van uit dat jij niet gelogen hebt toen je je geboorteinfo gaf.

En jij hebt er nog steeds niet op geantwoord inderdaad.

Terwijl het allemaal zo makkelijk is...

Of hoeven we toch niet dat onderwerp nogmaals te bespreken ?
is goed, hier is mijn antwoord; mijn geboorteinfo was correct en van je reading klopte in alle gevallen geen bal. Kunnen we nu verder?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71826966
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef Flammie het volgende:
Mag ik op de rode knop drukken Bastard?
Kijk hier een scepticus die klaagt over een believer.

Ah please, kunnen de mods die nare believer die sceptici de mond snoert laten ophouden met zo naar te doen ?

Hint:

Stel je eens op als een open onderzoeker ipv een scepticus.

En hoe laag is het klagen als een scepticus over een believer in een believers forum ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:26:23 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827009
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef bassos het volgende:

[..]

Er is niets veranderd.
Jij hebt geen excuses aangeboden, dus ik antwoord nog steeds niet op je.
Wat is dit dan
The truth was in here.
pi_71827013
reageer eens on topic. Zeiklap
pi_71827022
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Michielos het volgende:[..]is goed, hier is mijn antwoord; mijn geboorteinfo was correct en van je reading klopte in alle gevallen geen bal. Kunnen we nu verder?
Dat is niet inhoudelijk, en dat weet jij ook.
Je doet al weken, erm nu al wellicht maanden moeilijk over antwoorden op mijn laatste beschrijving.

Dat doet vermoeden dat het zo dichtbij was dat je wegvluchtte, zoals je meermaals nu hebt gedaan.

Dus waarom zou ik een scepticus als jij met rust moeten laten als je wegvlucht van inhoudelijk commentaar ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:27:59 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827061
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef Flammie het volgende:
reageer eens on topic. Zeiklap
Na was toch een oud topic.

Popcorn?
The truth was in here.
pi_71827063
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat is dit dan
Moet ik hieruit opmaken dat jij het niet bannen van mij of een draad waarin ik post gezien moet worden als excuus ?
pi_71827077
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef Flammie het volgende:
reageer eens on topic. Zeiklap
Inderdaad Flammie, antwoord eens on topic.
Wat je nu doet is schelden vanaf de zijlijn.

Vet man.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:30:17 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827112
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat is niet inhoudelijk, en dat weet jij ook.
Je doet al weken, erm nu al wellicht maanden moeilijk over antwoorden op mijn laatste beschrijving.

Dat doet vermoeden dat het zo dichtbij was dat je wegvluchtte, zoals je meermaals nu hebt gedaan.

Dus waarom zou ik een scepticus als jij met rust moeten laten als je wegvlucht van inhoudelijk commentaar ?
Als het zolang geleden is copy paste het stukje even en ik reageer er op. Het had nogmaals geen diepe indruk gemaakt, eerder hoongelach.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:31:10 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827138
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:28 schreef bassos het volgende:

[..]

Moet ik hieruit opmaken dat jij het niet bannen van mij of een draad waarin ik post gezien moet worden als excuus ?
Nee
Maar ik gun je je ventilatie wel.. gooi het er maar uit..Ik heb sterk het idee dat er heel veel opgekropte frustratie vast blijft zitten.
Heb je het ook wel eens benauwd, spanning rond de keel?
The truth was in here.
pi_71827180
Wat toevallig, dat is mijn werk.
Ik denk dat ik een uur bezig ben, exclusief reiskosten zou dat op 100 euro uitkomen.
Niet veel geld als je indenkt wat een fijn huis je er voor terug krijgt!
pi_71827181
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef Michielos het volgende:[..]
Als het zolang geleden is copy paste het stukje even en ik reageer er op. Het had nogmaals geen diepe indruk gemaakt, eerder hoongelach.
Heh, je dacht het van je weg te schuiven maar je antwoord verraad :

Methinks thou protested too much.

Jij hebt meermaals specifiek aangegeven er niet op in te gaan.

Als je dat daadwerkelijk bent vergeten is het nog veel erger dan ik nu al claim.

Dus vette self-pwn.

Prima dude.
pi_71827306
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef Bastard het volgende:[..]Nee
Waarom poste je dat dan de vraag wat is dit dan ?
(oid)
quote:
Maar ik gun je je ventilatie wel..
Geef me een excuus, puur omdat je beseft dat het op haar plek is.
Dat kan prima via pm en zal ik dan niet openbaren.
quote:
gooi het er maar uit.
Heh.
Ik zal dit onthouden voor een eventuele toekomstige situatie waarin ik wil vertellen wat wat is.
quote:
Ik heb sterk het idee dat er heel veel opgekropte frustratie vast blijft zitten.
Als jij sterk dat idee hebt;

Bij wie denk je dat de opgekropte frustratie zit ?
quote:
Heb je het ook wel eens benauwd, spanning rond de keel?
Nee.

Jij wel dus ?

Ik weet wel hoe je dat op kan lossen.

Maar ja, eerst excuses.
pi_71827346
P.S

Grapje
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:40:01 #205
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827409
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef bassos het volgende:

[..]

Heh, je dacht het van je weg te schuiven maar je antwoord verraad :

Methinks thou protested too much.

Jij hebt meermaals specifiek aangegeven er niet op in te gaan.

Als je dat daadwerkelijk bent vergeten is het nog veel erger dan ik nu al claim.

Dus vette self-pwn.

Prima dude.

waar de neuk heb je het over... serieus gast. ik weet geeneens op welk stukje je doelt. link het stukje eens en ik reageer erop.


je praat niet alleen in debiele computertermen, je doet ook nog alsof je dom bent ofzo..

nogmaals.. link stuk, ik reageer erop. as simple as that.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71827427
ah hier is t woensdagavondtheater dus heen!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:42:48 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827490
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef Michielos het volgende:

[..]

waar de neuk heb je het over... serieus gast. ik weet geeneens op welk stukje je doelt. link het stukje eens en ik reageer erop.
Ja dat weet je wel!!
Je pleegt censuur nu!
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:43:38 #208
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827510
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat weet je wel!!
Je pleegt censuur nu!
omg, toen ik het las... ik dacht echt... GRRRRRRRRRRRRR WTF WTF WTF,..,

ik weet geeneens welk stukje hij bedoelt
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71827545
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef Michielos het volgende:[..]
waar de neuk heb je het over... serieus gast. ik weet geeneens op welk stukje je doelt. link het stukje eens en ik reageer erop.
De aloude tactiek.
Pretendeer vergeetachtigheid en verleid een gesprekspartner ertoe om moeite te doen.

Daarna wuif je de moeite ook weg.

Zo doorzichtig.

Leugenaar.

Of als je echt niet meer weet dat ik iets astro style heb geschreven over jou, dan is het tijd voor de doctor en wat anti-korsakoff pilletjes.
pi_71827561
<censuur>
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71827614
bastard mijn post wat doe je bassos had gelijk


grapje

[ Bericht 1% gewijzigd door Bastard op 12-08-2009 19:48:12 ]
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:47:09 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827618
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef bassos het volgende:

[..]

Of als je echt niet meer weet dat ik iets astro style heb geschreven over jou, dan is het tijd voor de doctor en wat anti-korsakoff pilletjes.
Het staat mij ook bij

Maar ik kan het niet vinden zo gauw.. censuur waarschijnlijk?
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:47:27 #213
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827630
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef bassos het volgende:

[..]

De aloude tactiek.
Pretendeer vergeetachtigheid en verleid een gesprekspartner ertoe om moeite te doen.

Daarna wuif je de moeite ook weg.

Zo doorzichtig.

Leugenaar.

Of als je echt niet meer weet dat ik iets astro style heb geschreven over jou, dan is het tijd voor de doctor en wat anti-korsakoff pilletjes.
en als jjij niet weet dat ik duizend keer aangaf dat ik het een kutreading vond die zelfs een autistische baby beter kan doen, dan is het tijd dat jij wat aan je dementie of selectieve geheugen gaat doen

x 28929

nog een keer:

ik vond het een BUTT reading. als ik bij mijn buurvrouw aanklop, de reading laat lezen en haar vraag of zij er eentje wil geven, doet deze het 100x beter dan die flut van jou.

Als je de auto bedoelt: Nee ik rij niet in een grote auto. ook dit klopte niet. De kleur klopte ook niet

NU tevreden???
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:47:44 #214
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827635
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef Dragorius het volgende:
bastard mijn post wat doe je bassos had gelijk
Sorry
The truth was in here.
pi_71827716
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:47 schreef Michielos het volgende:

[..]

en als jjij niet weet dat ik duizend keer aangaf dat ik het een kutreading vond die zelfs een autistische baby beter kan doen, dan is het tijd dat jij wat aan je dementie of selectieve geheugen gaat doen

x 28929

nog een keer:

ik vond het een BUTT reading. als ik bij mijn buurvrouw aanklop, de reading laat lezen en haar vraag of zij er eentje wil geven, doet deze het 100x beter dan die flut van jou.

Als je de auto bedoelt: Nee ik rij niet in een grote auto. ook dit klopte niet. De kleur klopte ook niet

NU tevreden???
Dat heeft in geen enkel opzicht te maken met een antwoord op de post die jij me had gevraagd.

Waarin 2e en 3e reading gemixt werden.

Volgens mij nog steeds de laatste post in de astro thread. (of het zonder of met scepticisme betreft wil ik vanaf zijn)

Jeweetwel,. daadwerkelijk de post waar ik je meermaals over heb bevraagd en die je allemaal hebt ontweken, zoals ook nu weer.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:51:38 #216
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827751
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat heeft in geen enkel opzicht te maken met een antwoord op de post die jij me had gevraagd.

Waarin 2e en 3e reading gemixt werden.

Volgens mij nog steeds de laatste post in de astro thread. (of het zonder of met scepticisme betreft wil ik vanaf zijn)

Jeweetwel,. daadwerkelijk de post waar ik je meermaals over heb bevraagd en die je allemaal hebt ontweken, zoals ook nu weer.
je bent echt een debiel he. Ik ontwijk je vraag niet. Ik weet simpelweg niet waar je het over hebt. Ik ga eens kijken.

edit:
quote:
Liefde, venus en het 7e huis.
venus in libra in 12.
je wil mooie dingen, maar dat is je ondergang.
maan in stier in 7 opposite saturnus in 1 in scorpio.
Je wil een mooie Koe (:P), maar je vindt dat dat niet goed voor je is.
(dus niet denkt, maar vindt)
Juno ziet er veel beter uit als potentiele partner.
is een ram, en naja, het concept juno.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Juno_(mythologie)
(geen idee offie goed is, niet gelezen wiki-link ftw )

Kortom, iemand die er niet meteen uitziet als een enorme beauty, maar wiens karakter veel beter bij je past.
En wellicht uiteindelijk wel heel leuk is, zoals Ooien kunnen zijn.

Stier/Koe, Ram/Ooi, kleine poging om een feministische invalshoek te gebruiken, waarom zijn de tekens
mannelijk ?
(naja, sommige zijn tweeslachtig; gemini/maagd)
ik neem aan dat je dit bedoeld?

Ik wil een mooie koe maar vindt dat dit niet goed voor me is??? ;')
Juno ziet er beter uit als potentiele partner? De meid die ik leuk vind is overigens een waterman.

De rest zijn algemeenheden die voor iedereen kloppen(karakter ipv enorme beauty) al moet ik zeggen dat ik wel ook naar uiterlijk kijk. Van de overige 75% kan ik niks maken.. sorry

[ Bericht 24% gewijzigd door Michielos op 12-08-2009 19:56:50 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:52:46 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827784
Dat schelden he.. ze zeggen dat het een gebrek aan vocabulair is.
The truth was in here.
pi_71827798
bassos wat zeiden/zeggen de sterren over fok? heeft ook geboortedatum en plaats
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71827807
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Bastard het volgende:
Dat schelden he.. ze zeggen dat het een gebrek aan vocabulair is.
Dat is de reden waarom ik soms terugval op begrijpelijke termen.

Zoals :

Pipo.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:54:54 #220
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827843
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Bastard het volgende:
Dat schelden he.. ze zeggen dat het een gebrek aan vocabulair is.
ja kom op ey... 300 posts erna krijg ik pas te horen dat ik naar de laatste post moet kijken
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71827861
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:53 schreef Dragorius het volgende:
bassos wat zeiden/zeggen de sterren over fok? heeft ook geboortedatum en plaats
Heh.

Ik kan niet openlijk praten hiero, want dat levert bans op.

Dus heb ik uberhaubt moeite doen voor een horoscoop afgeschaft.

Volgens mij is het niezo moeluk om te beseffen wat me eventueel kan overtuigen om het wel te doen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:56:16 #222
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827876
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef bassos het volgende:

[..]

Heh.

Ik kan niet openlijk praten hiero, want dat levert bans op.

Dus heb ik uberhaubt moeite doen voor een horoscoop afgeschaft.

Volgens mij is het niezo moeluk om te beseffen wat me eventueel kan overtuigen om het wel te doen.
ik heb op je reading (of wat het ook moest voorstellen gereageerd)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71827963
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:56 schreef Michielos het volgende:[..]ik heb op je reading (of wat het ook moest voorstellen gereageerd)
Ok, Waar dan ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:59:40 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827970
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef bassos het volgende:

[..]

Heh.

Ik kan niet openlijk praten hiero, want dat levert bans op.
Nee alleen doorgaan na waarschuwingen van een mod
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:00:03 #225
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827979
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef bassos het volgende:

[..]

Ok, Waar dan ?
post boven = edited.
Kon er niks van maken sorry. Ik neem aan dat je die reading bedoelde?
Kunnen we dan nu weer OT?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:02:35 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71828059
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:42 schreef Oblivion het volgende:
Niet om het gelijk af te schrijven als onzin, maar vind het wel vreemd dat nadat die vriendin is geweest het opeens allemaal gebeurd...


Wat "fris" dus schrijft!
Dit, en anders salie branden .

Oh ja, ga iig niet kloten met Ouijaborden om contact te maken en zulks .

En die beschermengels, hoe zien die eruit ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71828127
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef bassos het volgende:

[..]

Heh.

Ik kan niet openlijk praten hiero, want dat levert bans op.

Dus heb ik uberhaubt moeite doen voor een horoscoop afgeschaft.

Volgens mij is het niezo moeluk om te beseffen wat me eventueel kan overtuigen om het wel te doen.
wat een god-complex heb jij zeg...bah
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:04:42 #228
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71828128
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:

Juno ziet er beter uit als potentiele partner? De meid die ik leuk vind is overigens een waterman.
Aha.. zeg vertel eens, hoe komt het dat je haar sterrenbeeld weet of onthoud, als je denkt dat de astrologie een bende BS is zou je daar geen intresse in hebben lijkt mij
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:06:38 #229
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71828179
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Aha.. zeg vertel eens, hoe komt het dat je haar sterrenbeeld weet of onthoud, als je denkt dat de astrologie een bende BS is zou je daar geen intresse in hebben lijkt mij
omdat ik alle sterrenbeelden van buiten ken(sinds 2.5 jaar). dit kwam vanwege een effect dat je kunt vinden in het prachtboek Capricornian tales van Christian Chelman dat "zodiac" heet.
Ja een goocheleffect.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:07:26 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71828206
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef Michielos het volgende:

[..]

omdat ik alle sterrenbeelden van buiten ken(sinds 2.5 jaar). dit kwam vanwege een effect dat je kunt vinden in het prachtboek Capricornian tales van Christian Chelman dat "zodiac" heet.
Ja een goocheleffect.
Shit
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:08:20 #231
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71828232
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Shit
hier

je geeft een toeschouwer een cold reading en verteld zijn of haar verjaardag en sterrenbeeld
Is het eerste effect van het boek en echt een topper.

het tweede effect is een tarot effect btw (tarot marseille)

Christian chelman is zelf een figuur apart. Hij heeft allerhande antieke spullen waar hij mee goochelt (authentieke vampire hunt kit uit 1740 enz) en heeft een rariteiten museum. Hij is verder een van mn favo goochelaars omdat hij antieke spullen, mooie verhalen en esoterische props gebruikt (ook spiegels e.d.).
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71828359
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:ik neem aan dat je dit bedoeld?

Ik wil een mooie koe maar vindt dat dit niet goed voor me is??? ;')
Juno ziet er beter uit als potentiele partner? De meid die ik leuk vind is overigens een waterman.

De rest zijn algemeenheden die voor iedereen kloppen(karakter ipv enorme beauty) al moet ik zeggen dat ik wel ook naar uiterlijk kijk. Van de overige 75% kan ik niks maken.. sorry
Dat is geen inhoudelijk antwoord.

Er blijkt geen enkele openheid uit.
Behalve dan je poging om de aandacht af te leiden met het waterman lekker ding argument.

Jij gaat voor beauty en dat is je ondergang is niet voor iedereen relevant.

Daarna bekijk je volgende verhaal.

Je bent nog steeds aan het denken dat het meer is dan een algemeen verhaal.

En bent nog steeds bezig om je persoonlijkheidseigenschappen zo goed als je denkt te kunnen te verbergen.

Heb je JUNO uberhaubt bestudeerd ?
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 20:18:06 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71828524
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:53 schreef Dragorius het volgende:
bassos wat zeiden/zeggen de sterren over fok? heeft ook geboortedatum en plaats
Alles heeft een horoscoop.
Er zijn ook genoeg bedrijven die astrologen in dienst hebben om adviezen te geven aangaande hun bedrijf

Het is ook best interessant om te zien wat horoscopen van directie en werknemers doen binnen een bedrijf en hoe de groepsdynamieken werken. Het is niet een onderdeel waar ik me nog erg veel in verdiept heb maar wat ik erover gelezen en gehoord heb is ronduit boeiend

Maar waar komt astrologie nu ineens vandaan in dit topic, volgens mij ben ik nu enorm offtopic
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:20:25 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71828596
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef senesta het volgende:

[..]


Maar waar komt astrologie nu ineens vandaan in dit topic, volgens mij ben ik nu enorm offtopic
Oud topic, ik laat hem maar dichtslibben ipv slotje
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:20:36 #235
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71828603
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat is geen inhoudelijk antwoord.

Er blijkt geen enkele openheid uit.
Behalve dan je poging om de aandacht af te leiden met het waterman lekker ding argument.

Jij gaat voor beauty en dat is je ondergang is niet voor iedereen relevant.

Daarna bekijk je volgende verhaal.

Je bent nog steeds aan het denken dat het meer is dan een algemeen verhaal.

En bent nog steeds bezig om je persoonlijkheidseigenschappen zo goed als je denkt te kunnen te verbergen.

Heb je JUNO uberhaubt bestudeerd ?
gast... je zuigt als reader. zoek een andere hobby ofzo. Wanneer mensen je wartaal dus niet begrijpen is het hun schuld. ik zeg dat er geen bal van je reading klopt. Ik zeg ook niet dat het mijn ondergang is..(WAAROM???) want dat is het niet.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 20:28:25 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71828839
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oud topic, ik laat hem maar dichtslibben ipv slotje
Ah oke
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_71829012
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:20 schreef Michielos het volgende:[..]gast... je zuigt als reader. zoek een andere hobby ofzo. Wanneer mensen je wartaal dus niet begrijpen is het hun schuld. ik zeg dat er geen bal van je reading klopt. Ik zeg ook niet dat het mijn ondergang is..(WAAROM???) want dat is het niet.
Dus wat betekent JUNO ?

Pipo.
pi_71829075
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef senesta het volgende:[..]Alles heeft een horoscoop.
Klopt.

Alles heeft een begin en een einde, anders was het niet een ding.
quote:
Maar waar komt astrologie nu ineens vandaan in dit topic, volgens mij ben ik nu enorm offtopic
Komt door mij.

Mijn daadwerkelijke argumenten zijn onweerlegbaar, dus pakken mensen andere argumenten waarmee ze denken meer kans te maken.

Zoals te doen gebruikelijk dus.
pi_71829549
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:04 schreef Dragorius het volgende:[..]
wat een god-complex heb jij zeg...bah
God heeft veeleer eerder een Bassos complex.
Dat is omdat ik veel verfijnder dan andere ontvangers kan beschrijven wat de werkelijkheid is.

Wil je daarover verder gaan ?

Of toch liever over offik een channellert ben.

Amsterdammers zijn an sich al verheven.

Jordanesen nog meer.

En ik nog meer.

Meest verheven:

Europa, nederland, amsterdam, bassos.

Wat doe je dan als nederlander:
Probeer het te vernietigen, want boven het maaiveld.

En dan eerst denken:

Waarom begint die gast hier in de forums van fok.
(hint : dat is niet zo)

Dus..

Heb je nu wel of niet een vraag ?
pi_71830375
Bel die dude die je 3 mil geeft als je bewijs heb dat er geesten zijn verdien je er nog wat mee
...
pi_71831254
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:14 schreef afro het volgende:
Bel die dude die je 3 mil geeft als je bewijs heb dat er geesten zijn verdien je er nog wat mee
Selfcitaat want noob:"
Dus..

Heb je nu wel of niet een vraag ?
"
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:40:01 #242
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71831389
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef bassos het volgende:

[..]

Selfcitaat want noob:"
Dus..

Heb je nu wel of niet een vraag ?
"
dat is een ander topic bassos..

o wacht:

"topics bestaan niet afzonderlijk en zijn universeel allemaal met elkaar verbonden PIPO"
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71831517
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:40 schreef Michielos het volgende:

[..]

dat is een ander topic bassos..

o wacht:

"topics bestaan niet afzonderlijk en zijn universeel allemaal met elkaar verbonden PIPO"
Moet ik dan de vraag die je stelt extrapoleren uit je post ?

Kan ik best doen hoor.

Ik bedoel _Led_ beschuldigt mij ervan dat ik dat zo goed kan dat een "reading"(die ik nog niet heb gedaan) VET GOED is.

Dus...

Pipo ...

Of vind je; Bastard, nu weer dat ik de aanstichter ben van een flame ?

Of is dit meer wat ik claim:

De sceptici kunnen het niet handelen dat ze geconfronteerd worden met mij.

Iemand die daadwerkelijk TRU is.

...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:44:38 #244
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71831576
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef bassos het volgende:

[..]

Moet ik dan de vraag die je stelt extrapoleren uit je post ?

Kan ik best doen hoor.

Ik bedoel _Led_ beschuldigt mij ervan dat ik dat zo goed kan dat een "reading"(die ik nog niet heb gedaan) VET GOED is.

Dus...

Pipo ...

Of vind je; Bastard, nu weer dat ik de aanstichter ben van een flame ?

Of is dit meer wat ik claim:

De sceptici kunnen het niet handelen dat ze geconfronteerd worden met mij.

Iemand die daadwerkelijk TRU is.

...
moeten ons op de onzekerheidsgolven laten meeslepen...


vraagtekens een enigma.. onbeantwoorde kwesties hmmmmm
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71834149
drugs are bad mmmkay? ik suggereer valium
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71834975
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:50 schreef Dragorius het volgende:
drugs are bad mmmkay? ik suggereer valium
Vette inhoudelijke response van een moderatort.

...

Hoe veel vaker gaan jullie nog aantonen dat ik gelijk heb ?
pi_71835098
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:17 schreef bassos het volgende:

[..]

Vette inhoudelijke response van een moderatort.

...

Hoe veel vaker gaan jullie nog aantonen dat ik gelijk heb ?
ik post als user in tru die vindt dat je niks bijdraagt met je wannabe mysterieuze zinnen..doe maar een reading bij mij, open eerlijk en bloot zonder grenzen wedden dat je er vol naast zit?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:39:15 #248
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71838135
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:17 schreef bassos het volgende:

[..]

Vette inhoudelijke response van een moderatort.

...

Hoe veel vaker gaan jullie nog aantonen dat ik gelijk heb ?
Ja kom maar Werp eens een blik in je glazenbol en voorspel mijn toekomst! Lees mijn aura en vertel mijn persoonlijkheid!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_71838149
Waarom lees ik dit topic zo laat
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:48:20 #250
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71838238
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
Waarom lees ik dit topic zo laat
Omdat je satansgebroed bent!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_71838245
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef Dragorius het volgende:ik post als user
Check je fucking status.

Hoe onwetend kan je overkomen.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:50:15 #252
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71838263
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:

[..]

Check je fucking status.

Hoe onwetend kan je overkomen.
Verlicht ons, o grote Wijze! Wijs ons het pad der Kennis!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_71838391
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Omdat je satansgebroed bent!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71840684
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:

[..]

Check je fucking status.

Hoe onwetend kan je overkomen.
mijn status? mijn kleur be
oel je? over onwetend gesproken, er staat toch duidelijk in TRU op het forum dat jogy en bastard de mods zijn hier, ik ben mod van BNW.
verder ontwijk je dus weer mijn vragen .. teleurstellend, had op antwoorden gehoopt ter verificatie van je gaven.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:26:30 #255
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71840876
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef bassos het volgende:

[..]

Moet ik dan de vraag die je stelt extrapoleren uit je post ?

Kan ik best doen hoor.

Ik bedoel _Led_ beschuldigt mij ervan dat ik dat zo goed kan dat een "reading"(die ik nog niet heb gedaan) VET GOED is.
Huh ?
Ik doe wat ????

Miljaar, ik mis even het woensdagavond-drama en gelijk wordt mijn naam ijdel gebruikt !

Bassos, geloof me, zeggen dat jij goed kan readen is iets wat ik nooit zou doen.
Tenminste, niet serieus
zzz
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:37:48 #256
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71841064
Hebben we allemaal onze zak popcorn klaarstaan?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:40:36 #257
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_71841105
Yeah, een nieuwe rel met bassos, count me in!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:44:03 #258
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71842472
Ik doe ook mee. Ik lees dit nu pas, maar die bassos vind zichzelf wel enorm goed zeg, terwijl ie eigenlijk een beetje...laaggeschoold overkomt.

Maar mijn interesse is gewekt, ik ga hier even meelezen.

*popcorn pakt
Breitling - Instruments for Professionals
pi_71864956
Bassos heeft een beetje grootheidswaanzin, klassiek symptoom van schizofrenie
Mrrrr.
pi_78563770
beste mr.

ik heb het nog nooit mee gemaakt maar het schijnt dat ik en 3 vriendinnen ook paranormaal begaafd zijn helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.
de demon kiest zijn slachtoffers gewoon uit :
de demon "hecht"zich als het waren aan een persoon.
als het zo ver is gaat de demon "stalken".
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.
wij kunnen alleen geesten helpen die bescherming bieden.
het verhaal van u komt mij heel bekend voor want een vriend van mij in polen heft er ook last van maar dan hoort hij voetstappen, slaan deuren dicht , wordt er wel eens geklopt op de deuren of muren en voelen ze kille en koude rillingen alsof het midde in de winter is en het sneeuwt buiten.
daarnaast voelen ze ook nog een negatieve enegriebron en sterke aanwezigheid.

er is een verschil tussen demonen en geesten: Geesten kunnen je NIET aanraken en demonen WEL.
misschien wilt u mij niet geloven maar het helpt helemaal niks om te verhuizen omdat de demon zit vast aan het persoon niet aan het huis. geesten zitten MEESTEL aan huizen vast ze kunnen aan een persoon gebonden zitten maar dat is alleen als het iemand is geweest waarvan je ziels veel heb gehouden.

maar geesten die kunnen alleen fluisteren wat je het beste kunt doen of niet geesten kunnen je niet aanraken je kan alleen maar energie voelen en aanwezigheid.
geesten komen je ook nooit kwaad doen.
ik heb hetzelfde met mij opa die is 2 jaar geleden overleden en ik voel nu 3 maanden lang al aanwezigheid heel sterk net alsof heel veel geesten bij mij waren als je dat voelt negeer het gewoon laat hun jou beschermen als je dit niet negeerd wordt de aanwezigheid alleen maar groter.

ik heb hem alleen gemailt meer niet maar het is een goede man met veelverstand.

Mr. Guirassy
Tel: 033 - 4750364
mobiel: 06 -5080 8003
deze mr. is werkzaam in binnen en buitenland
hij woont in amersfoort, Utrecht.

is hij neit te bereiken kijk op http://link.marktplaats.nl/320013078

ik hoop dat u mij gelooft ondanks dat ik nog neit zo oud ben en er wat mee kan.

mvg. B. Lovely

voor verdere vragen mail Mr. Guirassy of mij daniella_1995@live.nl
pi_78564139
  zondag 28 februari 2010 @ 21:15:03 #262
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_78567335
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
beste mr.

voor verdere vragen mail Mr. Guirassy of mij daniella_1995@live.nl
Ik vrees voor jou dat je een boel spam gaat krijgen
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 28 februari 2010 @ 23:23:09 #263
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78574350
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
ik heb het nog nooit mee gemaakt maar het schijnt dat ik en 3 vriendinnen ook paranormaal begaafd zijn
Hoe weet je dat?
quote:
helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.
de demon kiest zijn slachtoffers gewoon uit :
de demon "hecht"zich als het waren aan een persoon.
als het zo ver is gaat de demon "stalken".
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.
wij kunnen alleen geesten helpen die bescherming bieden.
het verhaal van u komt mij heel bekend voor want een vriend van mij in polen heft er ook last van maar dan hoort hij voetstappen, slaan deuren dicht , wordt er wel eens geklopt op de deuren of muren en voelen ze kille en koude rillingen alsof het midde in de winter is en het sneeuwt buiten.
daarnaast voelen ze ook nog een negatieve enegriebron en sterke aanwezigheid.
En hoe weet jij dit allemaal?
quote:
er is een verschil tussen demonen en geesten: Geesten kunnen je NIET aanraken en demonen WEL.
misschien wilt u mij niet geloven maar het helpt helemaal niks om te verhuizen omdat de demon zit vast aan het persoon niet aan het huis. geesten zitten MEESTEL aan huizen vast ze kunnen aan een persoon gebonden zitten maar dat is alleen als het iemand is geweest waarvan je ziels veel heb gehouden.

maar geesten die kunnen alleen fluisteren wat je het beste kunt doen of niet geesten kunnen je niet aanraken je kan alleen maar energie voelen en aanwezigheid.
geesten komen je ook nooit kwaad doen.
Wauw, dat jij dat allemaal weet zeg .
quote:
ik heb hetzelfde met mij opa die is 2 jaar geleden overleden en ik voel nu 3 maanden lang al aanwezigheid heel sterk net alsof heel veel geesten bij mij waren als je dat voelt negeer het gewoon laat hun jou beschermen als je dit niet negeerd wordt de aanwezigheid alleen maar groter.
Wat voel je dan?
quote:
ik heb hem alleen gemailt meer niet maar het is een goede man met veelverstand.
Je hebt je opa gemaild terwijl hij dood is?
quote:
Mr. Guirassy
Tel: 033 - 4750364
mobiel: 06 -5080 8003
deze mr. is werkzaam in binnen en buitenland
hij woont in amersfoort, Utrecht.

is hij neit te bereiken kijk op http://link.marktplaats.nl/320013078
Of heb je deze man gemaild? En zo ja, als je hem slechts gemaild hebt, hoe weet je dan deze man veel verstand heeft? Komt dat omdat je helderziend bent?
quote:
ik hoop dat u mij gelooft ondanks dat ik nog neit zo oud ben en er wat mee kan.

mvg. B. Lovely
Ik geloof je en leeftijd speelt totaal geen rol in dit soort zaken, want ik voel dat je een oude ziel hebt. Groetjes terug.
quote:
voor verdere vragen mail Mr. Guirassy of mij daniella_1995@live.nl
Ik heb liever dat je verdere vragen hier in dit forum beantwoordt. Wijsheid moet je namelijk niet voor jezelf houden, maar delen !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 28 februari 2010 @ 23:26:57 #264
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78574512
-genoeg flauwekul van je.-

[ Bericht 25% gewijzigd door Bastard op 01-03-2010 08:14:12 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78580097
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
de demon kiest zijn slachtoffers gewoon uit :
de demon "hecht"zich als het waren aan een persoon.
als het zo ver is gaat de demon "stalken".
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.
Doe normaal!

Dat gebeurt alleen in horrorfilms. In het echte leven zijn er andere dingen waar je je druk om moet maken.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:26:05 #266
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78582074
Goeie Kick!

Zou TS al verhuisd zijn?

Vette marktplaats link ook. Ik hoop dat hij paranormaal beter is dan met spelling en Nederlands!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:33:22 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78582244
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
beste mr.

helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.
de demon kiest zijn slachtoffers gewoon uit :
de demon "hecht"zich als het waren aan een persoon.
als het zo ver is gaat de demon "stalken".
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.

heb je dit niet uit het script van de nieuwe nightmare on elm street film?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_78584134
Die reactie hier boven me moet wel verzonnen zijn

/postgeschiedenis checked

1 post en net in deze thread... kloontje Maar dat maakt niet zo veel uit natuurlijk...

alleen word het wat lastiger allemaal om dit serieus te nemen

[ Bericht 49% gewijzigd door Flammie op 01-03-2010 11:50:53 ]
pi_78587643
Gebeurt wel vaker hier. Er was ooit een topic van iemand die beweerde last te hebben van demonen ofzo die hem opdrachten gaven. Echter stond dat niet op TRU maar op R&P. Toch verscheen er een reactie van een exorcist die zijn diensten aanboodt. Ze zitten een beetje te surfen op internet en komen dit dan tegen.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:23:29 #270
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78587751
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Pulzzar het volgende:
Gebeurt wel vaker hier. Er was ooit een topic van iemand die beweerde last te hebben van demonen ofzo die hem opdrachten gaven. Echter stond dat niet op TRU maar op R&P. Toch verscheen er een reactie van een exorcist die zijn diensten aanboodt. Ze zitten een beetje te surfen op internet en komen dit dan tegen.
klaar om snel geld te verdienen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:47:57 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78588889
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Pulzzar het volgende:
Gebeurt wel vaker hier. Er was ooit een topic van iemand die beweerde last te hebben van demonen ofzo die hem opdrachten gaven. Echter stond dat niet op TRU maar op R&P. Toch verscheen er een reactie van een exorcist die zijn diensten aanboodt. Ze zitten een beetje te surfen op internet en komen dit dan tegen.
John Constantine?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:58:08 #272
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78596949
Michael J. Fox?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_78679990
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb je dit niet uit het script van de nieuwe nightmare on elm street film?
Nah, precies het script van "Paranormal Activity"
pi_78871265
Ik wil hier graag even op reageren, als ik in ieder geval de kans krijg want ik word in alles tegengehouden door iets,
Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.


Hopenlijk kan iemand me iets vertellen of helpen

Met vriendelijke groet Patricia
pi_78871558
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:49 schreef Patrisabella het volgende:
Ik wil hier graag even op reageren, als ik in ieder geval de kans krijg want ik word in alles tegengehouden door iets,
Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.


Hopenlijk kan iemand me iets vertellen of helpen

Met vriendelijke groet Patricia
Ik quote hem even voor de zekerheid dan
pi_78871600
Klinkt nasty btw. Ik hoop dat iemand je hier verder kan helpen
pi_78874675
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:57 schreef Flammie het volgende:
Klinkt nasty btw. Ik hoop dat iemand je hier verder kan helpen
Ja dat hoop ik ook !!
Dank je wel voor je reactie iig
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:39:51 #278
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_78935014
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:49 schreef Patrisabella het volgende:
Ik wil hier graag even op reageren, als ik in ieder geval de kans krijg want ik word in alles tegengehouden door iets,
Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.


Hopenlijk kan iemand me iets vertellen of helpen

Met vriendelijke groet Patricia
Ga een topic openen
pi_78962307
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef mcf het volgende:

[..]

Ga een topic openen
ja goed idee !!!!
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:42:54 #280
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_78962337
pi_78966504
@TS: Waar blijft de video?
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:47:45 #282
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_78967371
Nasty shizzle Patrisabella ...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:02:35 #283
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_78970334
TS is vermoordt door zijn vriendin die onder het moorden wel was overgenomen door een domeen, :S , Demoon..
En nu eet zijn vriendin zijn vlees
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:05:45 #284
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_78970481
Voor patricia:

Spookachtig

Klik hier voor haar story
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')