Heh, je dacht het van je weg te schuiven maar je antwoord verraad :quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:30 schreef Michielos het volgende:[..]
Als het zolang geleden is copy paste het stukje even en ik reageer er op. Het had nogmaals geen diepe indruk gemaakt, eerder hoongelach.
Waarom poste je dat dan de vraag wat is dit dan ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef Bastard het volgende:[..]Nee![]()
Geef me een excuus, puur omdat je beseft dat het op haar plek is.quote:Maar ik gun je je ventilatie wel..
Heh.quote:gooi het er maar uit.
Als jij sterk dat idee hebt;quote:Ik heb sterk het idee dat er heel veel opgekropte frustratie vast blijft zitten.
Nee.quote:Heb je het ook wel eens benauwd, spanning rond de keel?![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh, je dacht het van je weg te schuiven maar je antwoord verraad :
Methinks thou protested too much.
Jij hebt meermaals specifiek aangegeven er niet op in te gaan.
Als je dat daadwerkelijk bent vergeten is het nog veel erger dan ik nu al claim.
Dus vette self-pwn.
Prima dude.
Ja dat weet je wel!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
waar de neuk heb je het over... serieus gast. ik weet geeneens op welk stukje je doelt. link het stukje eens en ik reageer erop.
omg, toen ik het las... ik dacht echt... GRRRRRRRRRRRRR WTF WTF WTF,..,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat weet je wel!!![]()
Je pleegt censuur nu!
De aloude tactiek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:40 schreef Michielos het volgende:[..]
waar de neuk heb je het over... serieus gast. ik weet geeneens op welk stukje je doelt. link het stukje eens en ik reageer erop.
Het staat mij ook bijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef bassos het volgende:
[..]
Of als je echt niet meer weet dat ik iets astro style heb geschreven over jou, dan is het tijd voor de doctor en wat anti-korsakoff pilletjes.
en als jjij niet weet dat ik duizend keer aangaf dat ik het een kutreading vond die zelfs een autistische baby beter kan doen, dan is het tijd dat jij wat aan je dementie of selectieve geheugen gaat doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef bassos het volgende:
[..]
De aloude tactiek.
Pretendeer vergeetachtigheid en verleid een gesprekspartner ertoe om moeite te doen.
Daarna wuif je de moeite ook weg.
Zo doorzichtig.
Leugenaar.
Of als je echt niet meer weet dat ik iets astro style heb geschreven over jou, dan is het tijd voor de doctor en wat anti-korsakoff pilletjes.
Sorryquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef Dragorius het volgende:
bastard mijn post wat doe jebassos had gelijk
Dat heeft in geen enkel opzicht te maken met een antwoord op de post die jij me had gevraagd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
en als jjij niet weet dat ik duizend keer aangaf dat ik het een kutreading vond die zelfs een autistische baby beter kan doen, dan is het tijd dat jij wat aan je dementie of selectieve geheugen gaat doenx 28929
nog een keer:
ik vond het een BUTT reading. als ik bij mijn buurvrouw aanklop, de reading laat lezen en haar vraag of zij er eentje wil geven, doet deze het 100x beter dan die flut van jou.
Als je de auto bedoelt: Nee ik rij niet in een grote auto. ook dit klopte niet. De kleur klopte ook niet
NU tevreden???
je bent echt een debiel he. Ik ontwijk je vraag niet. Ik weet simpelweg niet waar je het over hebt. Ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat heeft in geen enkel opzicht te maken met een antwoord op de post die jij me had gevraagd.
Waarin 2e en 3e reading gemixt werden.
Volgens mij nog steeds de laatste post in de astro thread. (of het zonder of met scepticisme betreft wil ik vanaf zijn)
Jeweetwel,. daadwerkelijk de post waar ik je meermaals over heb bevraagd en die je allemaal hebt ontweken, zoals ook nu weer.
ik neem aan dat je dit bedoeld?quote:Liefde, venus en het 7e huis.
venus in libra in 12.
je wil mooie dingen, maar dat is je ondergang.
maan in stier in 7 opposite saturnus in 1 in scorpio.
Je wil een mooie Koe (:P), maar je vindt dat dat niet goed voor je is.
(dus niet denkt, maar vindt)
Juno ziet er veel beter uit als potentiele partner.
is een ram, en naja, het concept juno.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Juno_(mythologie)
(geen idee offie goed is, niet gelezen wiki-link ftw )
Kortom, iemand die er niet meteen uitziet als een enorme beauty, maar wiens karakter veel beter bij je past.
En wellicht uiteindelijk wel heel leuk is, zoals Ooien kunnen zijn.
Stier/Koe, Ram/Ooi, kleine poging om een feministische invalshoek te gebruiken, waarom zijn de tekens
mannelijk ?
(naja, sommige zijn tweeslachtig; gemini/maagd)
Dat is de reden waarom ik soms terugval op begrijpelijke termen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Bastard het volgende:
Dat schelden he.. ze zeggen dat het een gebrek aan vocabulair is.
ja kom op ey...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Bastard het volgende:
Dat schelden he.. ze zeggen dat het een gebrek aan vocabulair is.
Heh.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:53 schreef Dragorius het volgende:
bassos wat zeiden/zeggen de sterren over fok? heeft ook geboortedatum en plaats
ik heb op je reading (of wat het ook moest voorstellen gereageerd)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh.
Ik kan niet openlijk praten hiero, want dat levert bans op.
Dus heb ik uberhaubt moeite doen voor een horoscoop afgeschaft.
Volgens mij is het niezo moeluk om te beseffen wat me eventueel kan overtuigen om het wel te doen.
Ok, Waar dan ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:56 schreef Michielos het volgende:[..]ik heb op je reading (of wat het ook moest voorstellen gereageerd)
Nee alleen doorgaan na waarschuwingen van een modquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh.
Ik kan niet openlijk praten hiero, want dat levert bans op.
post boven = edited.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |