abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:30:49 #1
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39629915
Ik zal hier even een beeld proberen te schetsen over wat er allemaal gaande is bij mij thuis.

Ik woon sinds januari (sinds een maand samen met mijn vriendin) op een kamer in Den Bosch. In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier. Ze voelde dat er in de badkamer, een ruimte die naast mijn kamer zit, iemand is vermoord of gestorven en dat die geest nog steeds rond dwaalt. Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.

Ik lag samen rond 2.30 met mijn vriendin nog op bed te praten toen ineens de magnetron ging bliepen, een programma instelde en ging draaien. Er zat een metalen rek in die magnetron dus het begon meteen te vonken en ik sprong het bed uit om hem uit te zetten. M'n vriendin begon bang te worden en ging bij de magnetron staan met haar hand voor de knoppen en display en wederom begon het ding uit zijn eigen op de starten en hij was ineens ingesteld op 2 minuten en 30 seconden.

Ik heb daarna de stekker van de magnetron eruit getrokken (en tot nu toe durf ik nog steeds niet de stekker terug te doen) en toen begon ineens de printer te starten die uit stond, de radio ging aan en onze halogeenlamp begon te flikkeren. We voelden beide een aanwezigheid van een entiteit, flinke kou en rillingen ineens en die ook ineens ophouden. M'n vriendin geloofde ook nooit mijn eerste verhaal wat ik in januari heb meegemaakt, maar ze heeft het nu zelf meegemaakt en we kunnen het zelf bijna nog steeds niet geloven.

Uit angst zijn we midden in de nacht naar mijn vriendins ouders gereden en hebben we daar de nacht doorgebracht en afgelopen nacht ook ivm dat mijn vriendin samen met haar moeder op vakantie is.

Ik kwam vanmorgen thuis op mijn kamer omdat ik vanavond naar een groot feest moet en ja ja..... er zit hier weer iets. De koelkast waar mijn magnetron op staat is aan de kant geschoven omdat ik anders niet de stekker van de magnetron eruit kon halen, die zat immers achter de koelkast. De deur kan niet meer open op het moment en ik hoorde gerommel IN de koelkast, dingen verschuiven, dingen vallen. Ik meteen een aantal vrienden van mij opgebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en iedere keer als ik wilde vertellen over het feit dat er in de badkamer ooit iets gebeurd was, viel mijn verbinding weg, bij 3 verschillende mensen en terwijl mijn bereik 100% was. Ik liep naar buiten en ik kon weer bellen.

Ik ben ten einde raad en durf al niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik zoek iemand die ervaring heeft met geesten verdrijven en die dat kan! Iemand? Ik wordt gek hier! Ik heb nadat die sitiatie met mijn magnetron en printer was gebeurd even mijn kamer gefilmd, hopend op een beeld van iets, maar kan er niks op terug zien. Misschien dat iemand anders er wel iets aan heeft?

Hartelijk dank voor het lezen.

Robert
Den Bosch
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:41:23 #2
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_39630136
verman jezelf man
pi_39630189
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Keitosha het volgende:
Ik zal hier even een beeld proberen te schetsen over wat er allemaal gaande is bij mij thuis.

Ik woon sinds januari (sinds een maand samen met mijn vriendin) op een kamer in Den Bosch. In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier. Ze voelde dat er in de badkamer, een ruimte die naast mijn kamer zit, iemand is vermoord of gestorven en dat die geest nog steeds rond dwaalt. Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.

Ik lag samen rond 2.30 met mijn vriendin nog op bed te praten toen ineens de magnetron ging bliepen, een programma instelde en ging draaien. Er zat een metalen rek in die magnetron dus het begon meteen te vonken en ik sprong het bed uit om hem uit te zetten. M'n vriendin begon bang te worden en ging bij de magnetron staan met haar hand voor de knoppen en display en wederom begon het ding uit zijn eigen op de starten en hij was ineens ingesteld op 2 minuten en 30 seconden.

Ik heb daarna de stekker van de magnetron eruit getrokken (en tot nu toe durf ik nog steeds niet de stekker terug te doen) en toen begon ineens de printer te starten die uit stond, de radio ging aan en onze halogeenlamp begon te flikkeren. We voelden beide een aanwezigheid van een entiteit, flinke kou en rillingen ineens en die ook ineens ophouden. M'n vriendin geloofde ook nooit mijn eerste verhaal wat ik in januari heb meegemaakt, maar ze heeft het nu zelf meegemaakt en we kunnen het zelf bijna nog steeds niet geloven.

Uit angst zijn we midden in de nacht naar mijn vriendins ouders gereden en hebben we daar de nacht doorgebracht en afgelopen nacht ook ivm dat mijn vriendin samen met haar moeder op vakantie is.

Ik kwam vanmorgen thuis op mijn kamer omdat ik vanavond naar een groot feest moet en ja ja..... er zit hier weer iets. De koelkast waar mijn magnetron op staat is aan de kant geschoven omdat ik anders niet de stekker van de magnetron eruit kon halen, die zat immers achter de koelkast. De deur kan niet meer open op het moment en ik hoorde gerommel IN de koelkast, dingen verschuiven, dingen vallen. Ik meteen een aantal vrienden van mij opgebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en iedere keer als ik wilde vertellen over het feit dat er in de badkamer ooit iets gebeurd was, viel mijn verbinding weg, bij 3 verschillende mensen en terwijl mijn bereik 100% was. Ik liep naar buiten en ik kon weer bellen.

Ik ben ten einde raad en durf al niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik zoek iemand die ervaring heeft met geesten verdrijven en die dat kan! Iemand? Ik wordt gek hier! Ik heb nadat die sitiatie met mijn magnetron en printer was gebeurd even mijn kamer gefilmd, hopend op een beeld van iets, maar kan er niks op terug zien. Misschien dat iemand anders er wel iets aan heeft?

Hartelijk dank voor het lezen.

Robert
Den Bosch
heavy dude

check even marktplaats

http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 12:45:17 ]
pi_39630220
Neem zoveel mogelijk op op video.
pi_39630222
't Is een flinke plaaggeest zeg.
Persoonlijk zou ik meteen verhuizen, maar ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39630230
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:46 schreef morphinum het volgende:
pi_39630277
geloven jullie hier echt in? Niet dat ik zijn verhaal niet geloof hoor maar ik geloof niet in geesten en / of entiteiten..
pi_39630297
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:49 schreef purmernoord het volgende:
geloven jullie hier echt in? Niet dat ik zijn verhaal niet geloof hoor maar ik geloof niet in geesten en / of entiteiten..
Maar als je het verhaal van TS wel gelooft, wat wil je er dan voor verklaring aangeven?
pi_39630333
Als ik dit verhaal zo lees dan valt het bij mij allemaal nog zat mee met die vreemde plassen water in mn huis en deuren die ineens openstaan enzo !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:53:24 #10
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630340
Ik geloof er helemaal niets van
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:55:07 #11
153100 Keitosha
pi_39630376
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:46 schreef morphinum het volgende:
M'n vriendin is nu voor een week op vakantie en heeft de camera mee, dus dat zal moeilijk gaan. Ik zoek info, advies en geen kinderachtige reacties zoals "Verman jezelf" of "ga verhuizen". Maak het maar eens mee, dan lul je wel anders, maar deze plaaggeest moet eruit. Verhuizen op korte termijn is geen optie, vanwege jarenlange wachttijden en werk.

Morgen is er een paranormale beurs in de Brabanthallen, Paraview. Hopelijk dat ik daar wat meer info kan vinden, maar ik hoop dat ik vandaag al een oplossing kan vinden. De medium die eerder gepost werd die op Marktplaats te vinden is zal ik even contact mee opnemen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:55:42 #12
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_39630386
hang een webcam in de keuken en richt hem op de magnetron en hang de stekker weer in het stopcontact! kunnen we zien wie de grapjas is die hem aanzet
pi_39630409
Paraview is een grote oplichtersbende.
Ben daar eens met een vriendin naar toe geweest, we hebben wel gelachen zeg!

Maar daar ga je écht geen oplossing voor je probleem thuis vinden.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:57:12 #14
153100 Keitosha
pi_39630430
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:58:19 #15
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39630452
the excorcist schijnt ook goed werk te leveren

ik geloof het verhaal overigens wel !!!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_39630472
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Keitosha het volgende:
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
Nou nou, rustig maar.
Er staan genoeg serieuze antwoorden tussen hoor.
pi_39630481
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Keitosha het volgende:
Achja, dat kon je natuurlijk verwachten van fok he.
Toen ik een topic opende over die plassen water in mn huis kreeg ik ook reacties als je zal wel met je dronken kop in je eigen kamer hebben staan zeiken en meer van dat soort ongein.

Het hoort een beetje bij fok (en het heeft ook wel zn charme vind ik )
vosss is de naam,
pi_39630511
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Toen ik een topic opende over die plassen water in mn huis kreeg ik ook reacties als je zal wel met je dronken kop in je eigen kamer hebben staan zeiken en meer van dat soort ongein.

Het hoort een beetje bij fok (en het heeft ook wel zn charme vind ik )
Heb je nog vaker last van die plassen water gehad trouwens?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:02:00 #19
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630531
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

...
Welke topic is dat???
pi_39630569
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Heb je nog vaker last van die plassen water gehad trouwens?
Het is een stuk minder frequent dan toen ik destijds dat topic opende, maar ik heb er zo nu en dan nog wel eens "last" van ja.

En kastdeuren die openstaan terwijl ik ze 100% zeker weten dichtgedaan had, of het kacheltje wat in mn badkamer hangt ineens aanstaat (draaiknop ineens vol open dus).

Maar ach, mij maakt het verder niet zoveel uit zolang het daarbij blijft zegmaar.
Dingen als TS lijken me niet echt prettig om mee te maken
vosss is de naam,
pi_39630575
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:02 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Welke topic is dat???
poee; ff zoeken, brb
vosss is de naam,
pi_39630597
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:55 schreef Keitosha het volgende:

[..]

Morgen is er een paranormale beurs in de Brabanthallen, Paraview. Hopelijk dat ik daar wat meer info kan vinden, maar ik hoop dat ik vandaag al een oplossing kan vinden. De medium die eerder gepost werd die op Marktplaats te vinden is zal ik even contact mee opnemen.
Ik kan je verhaal best serieus nemen. Maar de paranormale beurzen zijn grote luchtballonen die bijna ontploffen van de gebakken lucht. Daar vind je echt niets waar je wat aan hebt. Neem evt. anderen mee in het huis (dat is wellicht minder beangstigend) en nogmaals: noteer alles wat vreemd is, maak foto's en maak video's.

Poltergeist (persoonsgebonden) of hauntings (plaatsgebonden) zijn beangstigend. Lees je in, met serieuze publicaties en doe onderzoek..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:07:10 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39630648
als je een flimpje maakt dan zal je genoeg verdienen om een ander huis te kunnen betrekken. zou ik wel even die paranormale vriendin uit dat huis houden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39630660
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:03 schreef vosss het volgende:

[..]

poee; ff zoeken, brb
Fuck; die kan ik zo 123 natuurlijk weer niet vinden. De titel was met vreemde plassen water in huis ofzo.
Kan ook zijn dat ik die destijds met kooba gepost heb; zou kunnen.
vosss is de naam,
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:09:37 #25
153100 Keitosha
pi_39630697
Paraview is dan geen optie zo te lezen...
Is het mogelijk om langs de kerk te gaan? Ik zat net te googlen en en stond ergens in dat hun je daar ook bij kunnen helpen. Heb ook inmiddels een aantal huisgenoten gesproken en die gaven mij gelijk. Hun hebben ook wat gemerkt eergisteren. Een vriend van mij raadde mij aan om bij de bieb eens naar knipsels te zoeken over een evt. moord/dood hier in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')