abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:30:49 #1
153100 Keitosha
Hail to the KING, baby!!!
pi_39629915
Ik zal hier even een beeld proberen te schetsen over wat er allemaal gaande is bij mij thuis.

Ik woon sinds januari (sinds een maand samen met mijn vriendin) op een kamer in Den Bosch. In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier. Ze voelde dat er in de badkamer, een ruimte die naast mijn kamer zit, iemand is vermoord of gestorven en dat die geest nog steeds rond dwaalt. Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.

Ik lag samen rond 2.30 met mijn vriendin nog op bed te praten toen ineens de magnetron ging bliepen, een programma instelde en ging draaien. Er zat een metalen rek in die magnetron dus het begon meteen te vonken en ik sprong het bed uit om hem uit te zetten. M'n vriendin begon bang te worden en ging bij de magnetron staan met haar hand voor de knoppen en display en wederom begon het ding uit zijn eigen op de starten en hij was ineens ingesteld op 2 minuten en 30 seconden.

Ik heb daarna de stekker van de magnetron eruit getrokken (en tot nu toe durf ik nog steeds niet de stekker terug te doen) en toen begon ineens de printer te starten die uit stond, de radio ging aan en onze halogeenlamp begon te flikkeren. We voelden beide een aanwezigheid van een entiteit, flinke kou en rillingen ineens en die ook ineens ophouden. M'n vriendin geloofde ook nooit mijn eerste verhaal wat ik in januari heb meegemaakt, maar ze heeft het nu zelf meegemaakt en we kunnen het zelf bijna nog steeds niet geloven.

Uit angst zijn we midden in de nacht naar mijn vriendins ouders gereden en hebben we daar de nacht doorgebracht en afgelopen nacht ook ivm dat mijn vriendin samen met haar moeder op vakantie is.

Ik kwam vanmorgen thuis op mijn kamer omdat ik vanavond naar een groot feest moet en ja ja..... er zit hier weer iets. De koelkast waar mijn magnetron op staat is aan de kant geschoven omdat ik anders niet de stekker van de magnetron eruit kon halen, die zat immers achter de koelkast. De deur kan niet meer open op het moment en ik hoorde gerommel IN de koelkast, dingen verschuiven, dingen vallen. Ik meteen een aantal vrienden van mij opgebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en iedere keer als ik wilde vertellen over het feit dat er in de badkamer ooit iets gebeurd was, viel mijn verbinding weg, bij 3 verschillende mensen en terwijl mijn bereik 100% was. Ik liep naar buiten en ik kon weer bellen.

Ik ben ten einde raad en durf al niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik zoek iemand die ervaring heeft met geesten verdrijven en die dat kan! Iemand? Ik wordt gek hier! Ik heb nadat die sitiatie met mijn magnetron en printer was gebeurd even mijn kamer gefilmd, hopend op een beeld van iets, maar kan er niks op terug zien. Misschien dat iemand anders er wel iets aan heeft?

Hartelijk dank voor het lezen.

Robert
Den Bosch
See THIS!!?? THIS.... is my BOOMSTICK!!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:41:23 #2
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_39630136
verman jezelf man
pi_39630189
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Keitosha het volgende:
Ik zal hier even een beeld proberen te schetsen over wat er allemaal gaande is bij mij thuis.

Ik woon sinds januari (sinds een maand samen met mijn vriendin) op een kamer in Den Bosch. In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier. Ze voelde dat er in de badkamer, een ruimte die naast mijn kamer zit, iemand is vermoord of gestorven en dat die geest nog steeds rond dwaalt. Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.

Ik lag samen rond 2.30 met mijn vriendin nog op bed te praten toen ineens de magnetron ging bliepen, een programma instelde en ging draaien. Er zat een metalen rek in die magnetron dus het begon meteen te vonken en ik sprong het bed uit om hem uit te zetten. M'n vriendin begon bang te worden en ging bij de magnetron staan met haar hand voor de knoppen en display en wederom begon het ding uit zijn eigen op de starten en hij was ineens ingesteld op 2 minuten en 30 seconden.

Ik heb daarna de stekker van de magnetron eruit getrokken (en tot nu toe durf ik nog steeds niet de stekker terug te doen) en toen begon ineens de printer te starten die uit stond, de radio ging aan en onze halogeenlamp begon te flikkeren. We voelden beide een aanwezigheid van een entiteit, flinke kou en rillingen ineens en die ook ineens ophouden. M'n vriendin geloofde ook nooit mijn eerste verhaal wat ik in januari heb meegemaakt, maar ze heeft het nu zelf meegemaakt en we kunnen het zelf bijna nog steeds niet geloven.

Uit angst zijn we midden in de nacht naar mijn vriendins ouders gereden en hebben we daar de nacht doorgebracht en afgelopen nacht ook ivm dat mijn vriendin samen met haar moeder op vakantie is.

Ik kwam vanmorgen thuis op mijn kamer omdat ik vanavond naar een groot feest moet en ja ja..... er zit hier weer iets. De koelkast waar mijn magnetron op staat is aan de kant geschoven omdat ik anders niet de stekker van de magnetron eruit kon halen, die zat immers achter de koelkast. De deur kan niet meer open op het moment en ik hoorde gerommel IN de koelkast, dingen verschuiven, dingen vallen. Ik meteen een aantal vrienden van mij opgebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en iedere keer als ik wilde vertellen over het feit dat er in de badkamer ooit iets gebeurd was, viel mijn verbinding weg, bij 3 verschillende mensen en terwijl mijn bereik 100% was. Ik liep naar buiten en ik kon weer bellen.

Ik ben ten einde raad en durf al niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik zoek iemand die ervaring heeft met geesten verdrijven en die dat kan! Iemand? Ik wordt gek hier! Ik heb nadat die sitiatie met mijn magnetron en printer was gebeurd even mijn kamer gefilmd, hopend op een beeld van iets, maar kan er niks op terug zien. Misschien dat iemand anders er wel iets aan heeft?

Hartelijk dank voor het lezen.

Robert
Den Bosch
heavy dude

check even marktplaats

http://www.marktplaats.nl(...)Q%253D%253D%26df%3D1

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2006 12:45:17 ]
pi_39630220
Neem zoveel mogelijk op op video.
pi_39630222
't Is een flinke plaaggeest zeg.
Persoonlijk zou ik meteen verhuizen, maar ja.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39630230
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:46 schreef morphinum het volgende:
pi_39630277
geloven jullie hier echt in? Niet dat ik zijn verhaal niet geloof hoor maar ik geloof niet in geesten en / of entiteiten..
pi_39630297
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:49 schreef purmernoord het volgende:
geloven jullie hier echt in? Niet dat ik zijn verhaal niet geloof hoor maar ik geloof niet in geesten en / of entiteiten..
Maar als je het verhaal van TS wel gelooft, wat wil je er dan voor verklaring aangeven?
pi_39630333
Als ik dit verhaal zo lees dan valt het bij mij allemaal nog zat mee met die vreemde plassen water in mn huis en deuren die ineens openstaan enzo !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:53:24 #10
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630340
Ik geloof er helemaal niets van
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:55:07 #11
153100 Keitosha
pi_39630376
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:46 schreef morphinum het volgende:
M'n vriendin is nu voor een week op vakantie en heeft de camera mee, dus dat zal moeilijk gaan. Ik zoek info, advies en geen kinderachtige reacties zoals "Verman jezelf" of "ga verhuizen". Maak het maar eens mee, dan lul je wel anders, maar deze plaaggeest moet eruit. Verhuizen op korte termijn is geen optie, vanwege jarenlange wachttijden en werk.

Morgen is er een paranormale beurs in de Brabanthallen, Paraview. Hopelijk dat ik daar wat meer info kan vinden, maar ik hoop dat ik vandaag al een oplossing kan vinden. De medium die eerder gepost werd die op Marktplaats te vinden is zal ik even contact mee opnemen.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:55:42 #12
76783 rezjeh
"maņana maņana"
pi_39630386
hang een webcam in de keuken en richt hem op de magnetron en hang de stekker weer in het stopcontact! kunnen we zien wie de grapjas is die hem aanzet
pi_39630409
Paraview is een grote oplichtersbende.
Ben daar eens met een vriendin naar toe geweest, we hebben wel gelachen zeg!

Maar daar ga je écht geen oplossing voor je probleem thuis vinden.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:57:12 #14
153100 Keitosha
pi_39630430
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:58:19 #15
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39630452
the excorcist schijnt ook goed werk te leveren

ik geloof het verhaal overigens wel !!!
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_39630472
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Keitosha het volgende:
Ik weet heel duidelijk wat WIJ TWEEEN gezien en meegemaakt hebben en ik weet heel duidelijk wat ik vanmorgen heb meegemaakt. Maar ja, ik heb teveel gedronken terwijl ik nooit alcohol drink.... dat is het antwoord. Laat ook maar..... onzin hier!
Nou nou, rustig maar.
Er staan genoeg serieuze antwoorden tussen hoor.
pi_39630481
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:57 schreef Keitosha het volgende:
Achja, dat kon je natuurlijk verwachten van fok he.
Toen ik een topic opende over die plassen water in mn huis kreeg ik ook reacties als je zal wel met je dronken kop in je eigen kamer hebben staan zeiken en meer van dat soort ongein.

Het hoort een beetje bij fok (en het heeft ook wel zn charme vind ik )
vosss is de naam,
pi_39630511
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Toen ik een topic opende over die plassen water in mn huis kreeg ik ook reacties als je zal wel met je dronken kop in je eigen kamer hebben staan zeiken en meer van dat soort ongein.

Het hoort een beetje bij fok (en het heeft ook wel zn charme vind ik )
Heb je nog vaker last van die plassen water gehad trouwens?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:02:00 #19
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630531
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

...
Welke topic is dat???
pi_39630569
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Heb je nog vaker last van die plassen water gehad trouwens?
Het is een stuk minder frequent dan toen ik destijds dat topic opende, maar ik heb er zo nu en dan nog wel eens "last" van ja.

En kastdeuren die openstaan terwijl ik ze 100% zeker weten dichtgedaan had, of het kacheltje wat in mn badkamer hangt ineens aanstaat (draaiknop ineens vol open dus).

Maar ach, mij maakt het verder niet zoveel uit zolang het daarbij blijft zegmaar.
Dingen als TS lijken me niet echt prettig om mee te maken
vosss is de naam,
pi_39630575
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:02 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Welke topic is dat???
poee; ff zoeken, brb
vosss is de naam,
pi_39630597
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:55 schreef Keitosha het volgende:

[..]

Morgen is er een paranormale beurs in de Brabanthallen, Paraview. Hopelijk dat ik daar wat meer info kan vinden, maar ik hoop dat ik vandaag al een oplossing kan vinden. De medium die eerder gepost werd die op Marktplaats te vinden is zal ik even contact mee opnemen.
Ik kan je verhaal best serieus nemen. Maar de paranormale beurzen zijn grote luchtballonen die bijna ontploffen van de gebakken lucht. Daar vind je echt niets waar je wat aan hebt. Neem evt. anderen mee in het huis (dat is wellicht minder beangstigend) en nogmaals: noteer alles wat vreemd is, maak foto's en maak video's.

Poltergeist (persoonsgebonden) of hauntings (plaatsgebonden) zijn beangstigend. Lees je in, met serieuze publicaties en doe onderzoek..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:07:10 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39630648
als je een flimpje maakt dan zal je genoeg verdienen om een ander huis te kunnen betrekken. zou ik wel even die paranormale vriendin uit dat huis houden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39630660
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:03 schreef vosss het volgende:

[..]

poee; ff zoeken, brb
Fuck; die kan ik zo 123 natuurlijk weer niet vinden. De titel was met vreemde plassen water in huis ofzo.
Kan ook zijn dat ik die destijds met kooba gepost heb; zou kunnen.
vosss is de naam,
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:09:37 #25
153100 Keitosha
pi_39630697
Paraview is dan geen optie zo te lezen...
Is het mogelijk om langs de kerk te gaan? Ik zat net te googlen en en stond ergens in dat hun je daar ook bij kunnen helpen. Heb ook inmiddels een aantal huisgenoten gesproken en die gaven mij gelijk. Hun hebben ook wat gemerkt eergisteren. Een vriend van mij raadde mij aan om bij de bieb eens naar knipsels te zoeken over een evt. moord/dood hier in de buurt.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:11:13 #26
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39630730
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:07 schreef vosss het volgende:

[..]

Fuck; die kan ik zo 123 natuurlijk weer niet vinden. De titel was met vreemde plassen water in huis ofzo.
Ok laat maar zitten! Tnx anyway
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:12:56 #27
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39630761
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:09 schreef Keitosha het volgende:
Is het mogelijk om langs de kerk te gaan? Ik zat net te googlen en en stond ergens in dat hun je daar ook bij kunnen helpen. Heb ook inmiddels een aantal huisgenoten gesproken en die gaven mij gelijk. Hun hebben ook wat gemerkt eergisteren. Een vriend van mij raadde mij aan om bij de bieb eens naar knipsels te zoeken over een evt. moord/dood hier in de buurt.
Had ik het net niet over the excorsist
pi_39630824
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:09 schreef Keitosha het volgende:
En voor goede (wetenschappelijke) informatie over het soort fenomenen waar je het over hebt kun je altijd terecht bij de bibliotheek van het parapsychologisch instituut in Utrecht. De bibliotheek is online te benaderen via www.parapsy.nl
Sukses verder en laat horen wat je allemaal vindt.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:24:33 #29
30443 fris
pure frisheid
pi_39631013
een kruisje dragen helpt (staat los van de christelijke dinges die eraan zit) een crucifix was in de tijd van de romeinen al het symbool als bescherming tegen entiteiten.

Zeg gewoon (hoeft niet eens hardop) dat ie moet oprotten. (na 3 keer zeggen gaat ie weg, heeft te maken met een of andere drie-eenheid, vraag me niet hoe en wat, maar het werkt voor mij)

verder geen aandacht aan schenken. (hoe moeilijk dat ook is) probeer het te negeren.
Het enige dat zo'n ding kan doen is je bang maken, als het je daadwerkelijk kwaad zou kunnen doen had het dat al lang gedaan. Dus je moet gewoon niet bang zijn en negeren.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:28:44 #30
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_39631115
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:07 schreef vosss het volgende:

[..]

nee ik kan em me ook herinneren... was iets met vreemde plassen idd vosss....
ik kan dat topic ook niet vinden... mischien weggegeest?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:33:40 #31
30443 fris
pure frisheid
pi_39631207
Het heeft ook wel te maken met er in geloven denk ik.
Iemand had mij op dergelijke dingen geattendeerd en toen kreeg ik er pas last van.

bij jou hetzelfde. Je woont daar gewoon lekker rustig. Iemand wijst je er op. (je bent bereid het te erkennen, daarvoor wist je niet eens dat er iets te erkennen was. En vervolgens krijg je er last van..

dat is het lullige.

niet teveel met mensen erover praten ook. Je kan mensen soortgelijke problemen bezorgen én je geeft er aandacht aan door erover te praten, terwijl negeren juist een betere optie is...
pi_39631381
Niet om het gelijk af te schrijven als onzin, maar vind het wel vreemd dat nadat die vriendin is geweest het opeens allemaal gebeurd...

Wat "fris" dus schrijft!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_39631476
Keitosha, ga eens naar www.theghosthunter.nl
misschien is joost ook nog een optie, je kunt hem altijd even bellen ofzo.
succes!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:47:24 #34
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39631487
zou kunnen dat die vriendin een aura lifter had (een kwade geest die zich aan haar genesteld had bv. opgelopen met geesten oproepen. en nadat ze bij jouw geweest was, krijg jij opeens last.

misschien maar eens kontakt met haar opnemen.

succes
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 8 juli 2006 @ 13:52:33 #35
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39631585
Staat er op internet geen informatie over een goed medium?
Er is vast wel iets te vinden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:56:12 #36
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39631653
Ik zou het zelf wel eens willen zien. Mag ik niet eens langskomen? Overigens lijkt die zgn 'ghosthunter' met geen goed idee. Ik heb die man wel eens op tv gezien en kan hem niet echt serieus nemen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 13:56:27 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39631660
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:47 schreef huupia34 het volgende:
zou kunnen dat die vriendin een aura lifter had (een kwade geest die zich aan haar genesteld had bv. opgelopen met geesten oproepen. en nadat ze bij jouw geweest was, krijg jij opeens last.

misschien maar eens kontakt met haar opnemen.

succes
dat gevoel kreeg ik dus ook.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:00:41 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39631759
haal maar even wat wierook in huis. een beetje nare energie kun je zelf ook uit je huis halen..daar heb je geen kwakzalvert voor nodig.

ik geloof niet in geesten of entitieiten..wel in goede/slechte energie en die kan je zelf in alle opzichten beinvloeden
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:34:55 #39
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_39632403
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:00 schreef SHE het volgende:
haal maar even wat wierook in huis. een beetje nare energie kun je zelf ook uit je huis halen..daar heb je geen kwakzalvert voor nodig.

ik geloof niet in geesten of entitieiten..wel in goede/slechte energie en die kan je zelf in alle opzichten beinvloeden
Tis maar net wat voor naam je aan het beestje geeft ..
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:41:34 #40
153100 Keitosha
pi_39632535
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:00 schreef SHE het volgende:

Wierook! Dat is een heel goed idee! Dat heb ik genoeg in huis liggen en heb er nog niet aan gedacht. Kaarsen schijnt ook positiviteit uit te stralen volgens iemand. Zal dat ook eens proberen. Heb inmiddels al contact opgenomen met een medium en zij kan het uitdrijven. Had haar een aantal foto's van mijn kamer en huis gestuurd en ze zag een aantal entiteiten. Niet op elke foto, maar ze gaat ervan uit dat er zeker 3 a 4 entiteiten hier in dit huis zitten. Zodra mijn vriendin weer terug is van vakantie (volgende week zaterdag) ga ik meteen een afspraak maken voor die uitdrijving. Bedankt voor alle info en nu maar hopen dat ik ervan af kan komen.
pi_39632604
En waar slaap jij de komende week?
vosss is de naam,
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:44:31 #42
153100 Keitosha
pi_39632610
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 13:42 schreef Oblivion het volgende:
Niet om het gelijk af te schrijven als onzin, maar vind het wel vreemd dat nadat die vriendin is geweest het opeens allemaal gebeurd...

Wat "fris" dus schrijft!
Ik woonde pas een paar weken op het huidige adres toen ik dat paranormale meidje leerde kennen, dus had nog niet echt een ervaring over hoe het was daar.
pi_39632635
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:44 schreef Keitosha het volgende:

Ik woonde pas een paar weken op het huidige adres toen ik dat paranormale meidje leerde kennen, dus had nog niet echt een ervaring over hoe het was daar.
Dan had je het in die weken wel gemerkt...
Vind je het zelf niet hoogst merkwaardig?

En google eens op de kleur van de kaarsen, zit ook veel verschil in...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:46:27 #44
153100 Keitosha
pi_39632657
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:44 schreef vosss het volgende:
En waar slaap jij de komende week?
Na het gesprek met die medium voel ik me positiever en nu denk ik meteen aan een quote uit Army of Darkness:

Ghost: I'll swallow your soul!!
Ash: Come get some!

Ik blijf hier gewoon slapen, maar een oplossing is in zicht.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:50:42 #45
153100 Keitosha
pi_39632747
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:45 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dan had je het in die weken wel gemerkt...
Vind je het zelf niet hoogst merkwaardig?

En google eens op de kleur van de kaarsen, zit ook veel verschil in...
Je hebt een punt. Dat meidje woont een paar straten van mij vandaan en ik ga er zeker dit weekend even langs. Vanavond Sensation Black. Dat heeft ook zijn prioriteiten.
pi_39632945
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef Keitosha het volgende:

[..]

Je hebt een punt. Dat meidje woont een paar straten van mij vandaan en ik ga er zeker dit weekend even langs. Vanavond Sensation Black. Dat heeft ook zijn prioriteiten.
Neem die entiteiten mee!
Hebben ze ook een avondje vrij...

Sterkte ermee!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:03:23 #47
153100 Keitosha
pi_39633039
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Neem die entiteiten mee!
Hebben ze ook een avondje vrij...

Sterkte ermee!
Dank je! En nu moet ik weer even gauw CS: S gaan doen! Even een paar entiteiten neerknallen! BOOM! Headshot!!!!

Bedankt voor de tips everyone
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:31:02 #48
132003 huupia34
veritas!!!
pi_39634991
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 14:50 schreef Keitosha het volgende:

[..]

misschien schrikt die geest zich wel rot van je als je smorgens thuiskomt ( if you know what i mean)

party ze
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_39658730
Er valt me aan dit soort issues altijd iets op. Degene die beweert last te hebben van geesten is ALTIJD!!! iemand die zich openstelt voor het paranormale. En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien.

Die magnetron en printer vind ik wel wat vreemd. Misschien verzin je het gewoon om je verhaal wat interessanter te maken. Of spreek je wel de waarheid, maar zijn die verschijnselen eerder natuurkundig dan paranormaal. (Ik weet dit niet zeker, maar ik had een keer gehoord dat als je elektriciteitsnet op een bepaalde manier is geīnstalleerd er een soort magnetisch veld ontstaat waardoor apparaten spontaan aan kunnen gaan.) Of wie weet is het toch wel een poltergeist...

Ik zeg bij deze, verman jezelf. Laat als je 's nachts gaat slapen het licht aan als je je daar beter bij voelt en zet de radio zachtjes aan. Maar hou je je voor de rest zo min mogelijk mee bezig. Ga niet googlen naar sites over geesten of weet ik wat. Vermijd mensen voorlopig die net als jij ook geīnteresseerd zijn in het paranormale. En geef niet toe aan je angsten. Als jij dit vol kan blijven houden, weet ik zeker dat jij van deze problemen af komt.

Ik heb een jaar geleden zoiets gehad. Ik dacht dat ik helemaal gek werd, maar ik liet me niet op mijn kop zitten. En op den duur hield ik me er niet meer mee bezig.

Oh ja, en vermijd randmongolen die zichzelf ghosthunter noemen.
  zondag 9 juli 2006 @ 15:03:13 #50
47102 Elvi
miemkwien
pi_39659404
- Brand wierook. Vooral Sandelhout-wierook.
- Stuur ze weg Ga niet schelden in de trant van "oprotten!" maar zeg dat je ze niet kan helpen en dat je wilt dat ze nu je kamer uitgaan. Dat je iemand gaat zoeken die ze wel kan helpen en dat ze je in de tussentijd met rust moeten laten.
- Zoek idd een betrouwbaar medium
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')