abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78871600
Klinkt nasty btw. Ik hoop dat iemand je hier verder kan helpen
pi_78874675
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:57 schreef Flammie het volgende:
Klinkt nasty btw. Ik hoop dat iemand je hier verder kan helpen
Ja dat hoop ik ook !!
Dank je wel voor je reactie iig
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:39:51 #278
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_78935014
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:49 schreef Patrisabella het volgende:
Ik wil hier graag even op reageren, als ik in ieder geval de kans krijg want ik word in alles tegengehouden door iets,
Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.

Hopenlijk kan iemand me iets vertellen of helpen

Met vriendelijke groet Patricia
Ga een topic openen
pi_78962307
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef mcf het volgende:

[..]

Ga een topic openen
ja goed idee !!!!
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:42:54 #280
281927 mcf
pi_78962337
pi_78966504
@TS: Waar blijft de video?
pi_78967371
Nasty shizzle Patrisabella ...
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:02:35 #283
281927 mcf
pi_78970334
TS is vermoordt door zijn vriendin die onder het moorden wel was overgenomen door een domeen, :S , Demoon..
En nu eet zijn vriendin zijn vlees
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:05:45 #284
281927 mcf
pi_78970481
Voor patricia:

Spookachtig

Klik hier voor haar story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: