Het probleem met dat inhuren is dat je niet weet wat je krijgt. Als je het zelf doet kan je er in ieder geval vanuit gaan dat de intentie goed is ookal is de ervaring gebrekkig. De liefde voor het kind kan een heel goed uitgangspunt zijn om kracht te putten om een goede reiniging voor elkaar te krijgen. Aangezien je met zo'n reiniging vanuit liefde moet werken. (bijvoorbeeld een eventuele entiteit die het kind treitert bedanken voor de les en hem uitnodigen om weg te gaan).quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef Cristal het volgende:
Misschien moet je iemand inhuren om de boze geest weg te jagen. Kinderen zijn heel erg gevoelig voor geesten dus het klopt wel dat ze zo reageerd..
Ik weet dat het niet zo gebruikelijk is in dit subforum, maar wat is je bron?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Van kinderen is bekend dat zij inderdaad een iets opener contact hebben met "boven" tot de leeftijd van ong. 5 jaar.
*knip* verhaal *knip*
Astrologie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet zo gebruikelijk is in dit subforum, maar wat is je bron?
Heel goed advies lijkt me, vooral omdat je zelf ook als ouder praatquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zelf ook een dochter van 3 en een dochter van 4. Wat ik weet is dat ze een levendige fantasie kunnen hebben, ze kunnen een film zien wat ze niet begrijpen of kunnen relaitveren en dat gaat spoken in hun hoofd.. ze willen dat een plaatsje geven.
In Februari is onze buurjongen van 5 overleden,.. moet je toch iets vertellen over de dood, een half jaar eerder een oude opa overleden moet je er ook iets over vertellen en we merken dat dat ook in het hoofdje speelt.
Ze zegt nu bijvoorbeeld dat ze vroeger 3 broers had, en die zijn allemaal overleden, lagen allemaal in een kistje zegt ze, en zij was niet dood.
Kan ik ook bij denken, misschien een stukje uit het vorige leven, maar voor mij meer aannemelijk dat ze er over aan het nadenken is wat er de laatste 6 maanden is gebeurt.
Een kind gaat in ieder geval vreemde linken leggen door gebeurtenissen en beelden die ze te zien krijgen en niet kunnen begrijpen.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, misschien heeft je kindje een enge film gezien, papa zei ga maar kijken ik ben beneden, en heeft iets gezien waarbij eigenlijk een volwassene bij had moeten zijn.. dat gaat werken in het hoofdje.
Alsjeblieft ga het kind niet verder traumatiseren door er een geestenverdrijver bij te halen, ga eerst eens gewoon langs de huisarts, praat er over, vertel de achtergronden en kijk of er misschien een kinderpsycholoog bij kan helpen, daar heb je nu meer aan dan je druk te maken over geesten!!
Ik betwijfel of er zo een professioneel iemand bestaat. Het ene vak sluit het andere uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Pulzzar het volgende:
Iemand die naast zijn/haar praktijk voor paranormale zaken ook nog een studie psychologie heeft gedaan.
Mwoah, je hebt je er zo te zien niet echt in verdiept.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:16 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er zo een professioneel iemand bestaat. Het ene vak sluit het andere uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |