abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78962540
HELP !!!!!

Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.

Hopelijk kan iemand me iets vertellen of helpen ik ben echt ten einde raad !!!!!

P.S. Dit heb ik zondag 7 maart al op een reactie geschreven en heb me zondag avond enorm zitten verdiepen op internet wat geesten en uitdrijven betreft en dacht maandag aan de katholieke kerk en ging er dus heen met mijn dochter maar die verzette zich enorm en keek met grote angstige ogen en wilde absoluut niet de kerk in de kracht die ze er bij gebruikte en me mee terug trok waren abnormaal.

Met vriendelijke groet Patricia
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:51:48 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78962661
Niet bekend met geesten, maar ik zou de CV wel een graadje minder zetten.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:56:01 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_78962797
tvp
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:01:51 #4
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_78963037
Tja je weet niet wat ze ooit heeft opgevangen (via een verhaal, tv of iets dergelijks) en dat dat heel erg is blijven hangen... Maar het zou ook iets als psychose kunnen zijn... Een maat van mij had een broertje die allemaal rotstreken uithaalde tot op het moment dat zijn moeder hem meerdere malen betrapte op het praten en ruzien met onzichtbare mensen die er niet waren, dit deed hij alleen als hij alleen was, deze mensen droegen hem ook dingen op... Hij is toen (na langdurige analyse) opgenomen en heeft daar medicatie voor gekregen...

Op het moment dat je het voor het kind gaat bevestigen dat er echt iemand is, en hier ook zelf van overtuigd raakt zal het voor het kind alleen maar echter worden, je zal zelf ook uistralen dat er iets niet klopt en overal iets achter zoeken (bijvoorbeeld koude lucht, wat ook tocht zou kunnen zijn)... Niet dat je het moet negeren, maar de hulp van een psycholoog of psychiater zou niet verkeerd zijn... Vaak weten die ook meer los te krijgen bij kinderen omdat kinderen nou eenmaal niet alles zeggen tegen hun eigen ouders...

[ Bericht 2% gewijzigd door B-FliP op 10-03-2010 11:07:30 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_78963048
Hallo,

kinderen zijn hier ontzettend gevoelig voor en staan open voor ze.
ik zou :
a. of nog een keer via je kind vragen wat deze meneer nou werkelijk wil en dat oplossen,
of
b. echt voor iemand zorgen die deze geest verjaagt, want dit blijft haar plagen en zo te zien laat ze zich er wel door beinvloeden want ze houdt je al in veel dingen tegen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:10:00 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78963293
quote:
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Jullie zijn gescheiden?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:59:48 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78967843
He getver, dit is een moeilijk verhaal. Persoonlijk ben ik van mening dat het eventueel op een TRU manier opgelost kan worden met behulp van bepaalde schonings-rituelen maar ja, dat moet dan wel goed worden uitgevoerd voor het effect heeft.. Aan de andere kant moet je je daar inderdaad ook niet op blindstaren en misschien accepteren dat er toch professionele medische hulp nodig kan zijn, zeker omdat die in grotere getalen aanwezig zijn en er minder kans is op bedriegerij van een bepaald persoon.

Je hebt dus niemand in je persoonlijke omgeving die ervaring heeft dit soort zaken?

Hetgeen wat ik in gedachten heb heeft niet zozeer te maken met je dochter maar eerder op de omgeving, je huis dus en die grondig 'spiritueel' te reinigen en dat is in ieder geval iets wat geen kwaad kan als het niet werkt.

Ik weet niet hoe goed je engels is maar Law of one.info heeft een beschrijving hoe je huis spiritueel te reinigen en niet genodigde entiteiten uit je huis te verwijderen. Maar nogmaals, voor het effect heeft moet je er wel enigszins bedreven in zijn of er in ieder geval vertrouwen in hebben. Deze tip dus in het kader 'baat het niet schaadt het niet' .

Sterkte in ieder geval en als je het niet vertrouwd gewoon meteen naar de dokter gaan, blijf niet te lang hangen in de hoop voor een alternatieve spirituele oplossing als deze niet werken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:03:06 #8
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78975647
Misschien moet je iemand inhuren om de boze geest weg te jagen. Kinderen zijn heel erg gevoelig voor geesten dus het klopt wel dat ze zo reageerd..
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:08:23 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78975871
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef Cristal het volgende:
Misschien moet je iemand inhuren om de boze geest weg te jagen. Kinderen zijn heel erg gevoelig voor geesten dus het klopt wel dat ze zo reageerd..
Het probleem met dat inhuren is dat je niet weet wat je krijgt. Als je het zelf doet kan je er in ieder geval vanuit gaan dat de intentie goed is ookal is de ervaring gebrekkig. De liefde voor het kind kan een heel goed uitgangspunt zijn om kracht te putten om een goede reiniging voor elkaar te krijgen. Aangezien je met zo'n reiniging vanuit liefde moet werken. (bijvoorbeeld een eventuele entiteit die het kind treitert bedanken voor de les en hem uitnodigen om weg te gaan).

als ze iemand kent die ervaring met dit soort zaken heeft of in iedergeval een affiniteit met het spirituele dan kom je ook al een heel eind. Een vreemde bellen om een uitdrijving te bezorgen doet bij mij wat belletjes rinkelen dat er te veel tussen zitten die een wanhopige vrouw financiëel uit proberen te kleden zonder enig nut te hebben of het zelfs nog erger maken.
Vrijheid
pi_78976394
Laat het kind ns met de geest communiceren wat hij nou echt wil... wellicht kan je het spook ook helpen.
Lambo of Rekt
pi_78977699
Van kinderen is bekend dat zij inderdaad een iets opener contact hebben met "boven" tot de leeftijd van ong. 5 jaar.

Staat Mercurius Retrograde in de horoscoop is dit contact nog veel sterker.
Vaak zie je deze kinderen naar iets staren en hoe je ook kijkt, jij ziet toch echt niets, ook hebben ze vaak een denkbeeldig vriendje.

En hoewel ik zelf niet zo geloof in "spoken" ed, geloof ik best dat jouw dochtertje contact heeft met "iemand".
Dat die "iemand" haar aanzet tot het proberen te doden van jou vind ik dan weer even te ver gaan.
Ik denk dat ze dat toch ergens opgepikt heeft (ze hoeft bijv. maar flarden van een gesrek tussen mensen over de serie Ghost Whisperer opgevangen te hebben en geloof me, die kleintjes vangen meer op dan je denkt).

Probeer gewoon heel rustig met haar te praten over haar "spook", vraag wat hij/zij allemaal vertel, probeer de hele zaak als normaal te benaderen, laat haar, spelenderwijs met poppen bijv., alles na te spelen, neem de onrust weg.
Vraag haar wanneer het "spook" er niet is en zeg haar dat ze op dat moment gerust kan gaan slapen.

Wat je vaak ok ziet is dat deze kinderen moeite hebben met gesloten kamer deuren, laat haar deur, en die van jou slaapkamer open staan, een lichtje aan laten wil ook weleens helpen (en dan niet zo'n nachtlichtje maar een schemerlampje)
Slaapt ze in een bedje met spijlen?
Dan in een gewoon kleuterbed, gewoon alles wat op "opsluiten" lijkt weg halen!

Succes!
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_78979090
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Van kinderen is bekend dat zij inderdaad een iets opener contact hebben met "boven" tot de leeftijd van ong. 5 jaar.

*knip* verhaal *knip*
Ik weet dat het niet zo gebruikelijk is in dit subforum, maar wat is je bron?
pi_78980058
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet zo gebruikelijk is in dit subforum, maar wat is je bron?
Astrologie.

O.a. http://www.ciliavissers.nl/Bestanden%20overig/Leerproces.pdf
Boeken van o.a. Bastiaan van Wingerden en Karin Hamaker-Zondag.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_78982671
Ik ben zelf geen vader maar ik zou m'n kind niet op zo'n manier confronteren met het hiernamaals, geesten e.d.. Kinderen horen te beginnen met aap noot mies, niet met de eeuwenoude vraag of er een bestaan na deze is en zo ja hoe dat dan zou zijn. Maak jezelf ook niet gek door gebeurtenissen om je heen bovennatuurlijk te noemen, zet gewoon de cv op 24 en sluit ramen en deuren tegen de tocht.
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:21:59 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79001976
Ik heb zelf ook een dochter van 3 en een dochter van 4. Wat ik weet is dat ze een levendige fantasie kunnen hebben, ze kunnen een film zien wat ze niet begrijpen of kunnen relaitveren en dat gaat spoken in hun hoofd.. ze willen dat een plaatsje geven.
In Februari is onze buurjongen van 5 overleden,.. moet je toch iets vertellen over de dood, een half jaar eerder een oude opa overleden moet je er ook iets over vertellen en we merken dat dat ook in het hoofdje speelt.
Ze zegt nu bijvoorbeeld dat ze vroeger 3 broers had, en die zijn allemaal overleden, lagen allemaal in een kistje zegt ze, en zij was niet dood.
Kan ik ook bij denken, misschien een stukje uit het vorige leven, maar voor mij meer aannemelijk dat ze er over aan het nadenken is wat er de laatste 6 maanden is gebeurt.
Een kind gaat in ieder geval vreemde linken leggen door gebeurtenissen en beelden die ze te zien krijgen en niet kunnen begrijpen.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, misschien heeft je kindje een enge film gezien, papa zei ga maar kijken ik ben beneden, en heeft iets gezien waarbij eigenlijk een volwassene bij had moeten zijn.. dat gaat werken in het hoofdje.
Alsjeblieft ga het kind niet verder traumatiseren door er een geestenverdrijver bij te halen, ga eerst eens gewoon langs de huisarts, praat er over, vertel de achtergronden en kijk of er misschien een kinderpsycholoog bij kan helpen, daar heb je nu meer aan dan je druk te maken over geesten!!
The truth was in here.
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:38:17 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79002211
Ik hoop dat TS nog reageert
The truth was in here.
pi_79003158
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zelf ook een dochter van 3 en een dochter van 4. Wat ik weet is dat ze een levendige fantasie kunnen hebben, ze kunnen een film zien wat ze niet begrijpen of kunnen relaitveren en dat gaat spoken in hun hoofd.. ze willen dat een plaatsje geven.
In Februari is onze buurjongen van 5 overleden,.. moet je toch iets vertellen over de dood, een half jaar eerder een oude opa overleden moet je er ook iets over vertellen en we merken dat dat ook in het hoofdje speelt.
Ze zegt nu bijvoorbeeld dat ze vroeger 3 broers had, en die zijn allemaal overleden, lagen allemaal in een kistje zegt ze, en zij was niet dood.
Kan ik ook bij denken, misschien een stukje uit het vorige leven, maar voor mij meer aannemelijk dat ze er over aan het nadenken is wat er de laatste 6 maanden is gebeurt.
Een kind gaat in ieder geval vreemde linken leggen door gebeurtenissen en beelden die ze te zien krijgen en niet kunnen begrijpen.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, misschien heeft je kindje een enge film gezien, papa zei ga maar kijken ik ben beneden, en heeft iets gezien waarbij eigenlijk een volwassene bij had moeten zijn.. dat gaat werken in het hoofdje.
Alsjeblieft ga het kind niet verder traumatiseren door er een geestenverdrijver bij te halen, ga eerst eens gewoon langs de huisarts, praat er over, vertel de achtergronden en kijk of er misschien een kinderpsycholoog bij kan helpen, daar heb je nu meer aan dan je druk te maken over geesten!!
Heel goed advies lijkt me, vooral omdat je zelf ook als ouder praat
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79004171
Ik zou naar de huisarts gaan en puur beschrijven wat het probleem is. Die geest is een conclusie die jij hebt getrokken. Als je daarmee aankomt, zal de huisarts je sowieso niet serieus nemen. Maar als jij enkel het probleem beschrijft, krijg je misschien iets terug waar je zeker wat aan hebt.

Als je toch contact wilt met iemand die openstaat voor het idee dat je dochter last heeft van een geest, zou ik niet zomaar de eerste de beste exorcist benaderen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:33:14 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79005357
Daarbij kinderen pikken je eigen onbedoelde verklaring ook snel op he.
"Ah mama ik ben bang."
"Waar ben je bang voor dan, het spook onder je bed?"

En de volgende keer komen ze naar je toe:
"Mama er zit een spook onder het bed"
En omdat je helemaal bent vergeten wat je toen zei leg je de link even niet, maar ze onthouden alles die kleintjes
The truth was in here.
pi_79007957
Spook of niet. De situatie is wel een serieus probleem, als ik de op zo lees.

Mijn voorgevoel is eigenlijk dat het kind wat heeft meegemaakt wat ze niet leuk vond. Misschien bestaat die man wel echt en heeft hij iets gedaan wat het kind niet leuk vond. Dat kan heel onschuldig zijn. Misschien zat hij gewoon in het café en is dat kind heel erg geschrokken van zijn uitstraling.

TS, ik denk dat je eerst in contact moet komen met een kinderpsycholoog. Ga niet meteen naar een exorcist, want je kan daarmee op een heel verkeerd spoor gezet worden en dat maakt de situatie er niet beter op.

En probeer zelf ook het hoofd koel te houden. Da's het allerbelangrijkst.
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:18:47 #21
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_79009587
Ik geloof dat je last hebt van een demon.
Demonen kan je wegsturen in naam van Christus - alleen bij mij lukt t niet, heb er zelf ook last van.

Hoewel er met demonen niet valt te praten, probeer er achter te komen wat het wil.
pi_79010261
Aan de andere kant... kinderen worden vaak voor gek verklaard en niet serieus genomen. Vervolgens naar psychiater en psychologen die eerder de DSMgids erbij halen dan ergens anders aan te denken.
Dus naar een psycholoog is een goed idee, maar wees dan wel kritisch en onderzoek even hoe een psycholoog staat tegenover zaken die misschien niet 1 2 3 verklaarbaar zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79010768
Die psychologen heb je inderdaad. Je moet vooral op je eigen intuitie afgaan. Je merkt vanzelf of iemand je serieus neemt of niet. Maar sta in ieder geval open voor feedback probeer goed te communiceren. Als je achteraf merkt dat dat niet helpt, kom je er sowieso niet verder mee en kan je het beter afkappen.

Een goed idee zou kunnen zijn dat je iemand vindt die naast zijn/haar praktijk voor paranormale zaken ook nog een studie psychologie heeft gedaan.

Maar het moet in eerste instantie klikken. Het geesten-issue meteen belachelijk maken, werkt niet. Evenmin iemand die meteen gaat beweren dat het demonen zijn of weet ik veel wat.
pi_79012008
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Pulzzar het volgende:
Iemand die naast zijn/haar praktijk voor paranormale zaken ook nog een studie psychologie heeft gedaan.
Ik betwijfel of er zo een professioneel iemand bestaat. Het ene vak sluit het andere uit.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:15 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79012114
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:16 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Ik betwijfel of er zo een professioneel iemand bestaat. Het ene vak sluit het andere uit.
Mwoah, je hebt je er zo te zien niet echt in verdiept.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')