abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78962540
HELP !!!!!

Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.

Hopelijk kan iemand me iets vertellen of helpen ik ben echt ten einde raad !!!!!

P.S. Dit heb ik zondag 7 maart al op een reactie geschreven en heb me zondag avond enorm zitten verdiepen op internet wat geesten en uitdrijven betreft en dacht maandag aan de katholieke kerk en ging er dus heen met mijn dochter maar die verzette zich enorm en keek met grote angstige ogen en wilde absoluut niet de kerk in de kracht die ze er bij gebruikte en me mee terug trok waren abnormaal.

Met vriendelijke groet Patricia
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:51:48 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_78962661
Niet bekend met geesten, maar ik zou de CV wel een graadje minder zetten.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:56:01 #3
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_78962797
tvp
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:01:51 #4
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_78963037
Tja je weet niet wat ze ooit heeft opgevangen (via een verhaal, tv of iets dergelijks) en dat dat heel erg is blijven hangen... Maar het zou ook iets als psychose kunnen zijn... Een maat van mij had een broertje die allemaal rotstreken uithaalde tot op het moment dat zijn moeder hem meerdere malen betrapte op het praten en ruzien met onzichtbare mensen die er niet waren, dit deed hij alleen als hij alleen was, deze mensen droegen hem ook dingen op... Hij is toen (na langdurige analyse) opgenomen en heeft daar medicatie voor gekregen...

Op het moment dat je het voor het kind gaat bevestigen dat er echt iemand is, en hier ook zelf van overtuigd raakt zal het voor het kind alleen maar echter worden, je zal zelf ook uistralen dat er iets niet klopt en overal iets achter zoeken (bijvoorbeeld koude lucht, wat ook tocht zou kunnen zijn)... Niet dat je het moet negeren, maar de hulp van een psycholoog of psychiater zou niet verkeerd zijn... Vaak weten die ook meer los te krijgen bij kinderen omdat kinderen nou eenmaal niet alles zeggen tegen hun eigen ouders...

[ Bericht 2% gewijzigd door B-FliP op 10-03-2010 11:07:30 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_78963048
Hallo,

kinderen zijn hier ontzettend gevoelig voor en staan open voor ze.
ik zou :
a. of nog een keer via je kind vragen wat deze meneer nou werkelijk wil en dat oplossen,
of
b. echt voor iemand zorgen die deze geest verjaagt, want dit blijft haar plagen en zo te zien laat ze zich er wel door beinvloeden want ze houdt je al in veel dingen tegen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:10:00 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_78963293
quote:
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Jullie zijn gescheiden?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:59:48 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78967843
He getver, dit is een moeilijk verhaal. Persoonlijk ben ik van mening dat het eventueel op een TRU manier opgelost kan worden met behulp van bepaalde schonings-rituelen maar ja, dat moet dan wel goed worden uitgevoerd voor het effect heeft.. Aan de andere kant moet je je daar inderdaad ook niet op blindstaren en misschien accepteren dat er toch professionele medische hulp nodig kan zijn, zeker omdat die in grotere getalen aanwezig zijn en er minder kans is op bedriegerij van een bepaald persoon.

Je hebt dus niemand in je persoonlijke omgeving die ervaring heeft dit soort zaken?

Hetgeen wat ik in gedachten heb heeft niet zozeer te maken met je dochter maar eerder op de omgeving, je huis dus en die grondig 'spiritueel' te reinigen en dat is in ieder geval iets wat geen kwaad kan als het niet werkt.

Ik weet niet hoe goed je engels is maar Law of one.info heeft een beschrijving hoe je huis spiritueel te reinigen en niet genodigde entiteiten uit je huis te verwijderen. Maar nogmaals, voor het effect heeft moet je er wel enigszins bedreven in zijn of er in ieder geval vertrouwen in hebben. Deze tip dus in het kader 'baat het niet schaadt het niet' .

Sterkte in ieder geval en als je het niet vertrouwd gewoon meteen naar de dokter gaan, blijf niet te lang hangen in de hoop voor een alternatieve spirituele oplossing als deze niet werken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:03:06 #8
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78975647
Misschien moet je iemand inhuren om de boze geest weg te jagen. Kinderen zijn heel erg gevoelig voor geesten dus het klopt wel dat ze zo reageerd..
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:08:23 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78975871
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:03 schreef Cristal het volgende:
Misschien moet je iemand inhuren om de boze geest weg te jagen. Kinderen zijn heel erg gevoelig voor geesten dus het klopt wel dat ze zo reageerd..
Het probleem met dat inhuren is dat je niet weet wat je krijgt. Als je het zelf doet kan je er in ieder geval vanuit gaan dat de intentie goed is ookal is de ervaring gebrekkig. De liefde voor het kind kan een heel goed uitgangspunt zijn om kracht te putten om een goede reiniging voor elkaar te krijgen. Aangezien je met zo'n reiniging vanuit liefde moet werken. (bijvoorbeeld een eventuele entiteit die het kind treitert bedanken voor de les en hem uitnodigen om weg te gaan).

als ze iemand kent die ervaring met dit soort zaken heeft of in iedergeval een affiniteit met het spirituele dan kom je ook al een heel eind. Een vreemde bellen om een uitdrijving te bezorgen doet bij mij wat belletjes rinkelen dat er te veel tussen zitten die een wanhopige vrouw financiëel uit proberen te kleden zonder enig nut te hebben of het zelfs nog erger maken.
Vrijheid
pi_78976394
Laat het kind ns met de geest communiceren wat hij nou echt wil... wellicht kan je het spook ook helpen.
Lambo of Rekt
pi_78977699
Van kinderen is bekend dat zij inderdaad een iets opener contact hebben met "boven" tot de leeftijd van ong. 5 jaar.

Staat Mercurius Retrograde in de horoscoop is dit contact nog veel sterker.
Vaak zie je deze kinderen naar iets staren en hoe je ook kijkt, jij ziet toch echt niets, ook hebben ze vaak een denkbeeldig vriendje.

En hoewel ik zelf niet zo geloof in "spoken" ed, geloof ik best dat jouw dochtertje contact heeft met "iemand".
Dat die "iemand" haar aanzet tot het proberen te doden van jou vind ik dan weer even te ver gaan.
Ik denk dat ze dat toch ergens opgepikt heeft (ze hoeft bijv. maar flarden van een gesrek tussen mensen over de serie Ghost Whisperer opgevangen te hebben en geloof me, die kleintjes vangen meer op dan je denkt).

Probeer gewoon heel rustig met haar te praten over haar "spook", vraag wat hij/zij allemaal vertel, probeer de hele zaak als normaal te benaderen, laat haar, spelenderwijs met poppen bijv., alles na te spelen, neem de onrust weg.
Vraag haar wanneer het "spook" er niet is en zeg haar dat ze op dat moment gerust kan gaan slapen.

Wat je vaak ok ziet is dat deze kinderen moeite hebben met gesloten kamer deuren, laat haar deur, en die van jou slaapkamer open staan, een lichtje aan laten wil ook weleens helpen (en dan niet zo'n nachtlichtje maar een schemerlampje)
Slaapt ze in een bedje met spijlen?
Dan in een gewoon kleuterbed, gewoon alles wat op "opsluiten" lijkt weg halen!

Succes!
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_78979090
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Van kinderen is bekend dat zij inderdaad een iets opener contact hebben met "boven" tot de leeftijd van ong. 5 jaar.

*knip* verhaal *knip*
Ik weet dat het niet zo gebruikelijk is in dit subforum, maar wat is je bron?
pi_78980058
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet zo gebruikelijk is in dit subforum, maar wat is je bron?
Astrologie.

O.a. http://www.ciliavissers.nl/Bestanden%20overig/Leerproces.pdf
Boeken van o.a. Bastiaan van Wingerden en Karin Hamaker-Zondag.
pi_78982671
Ik ben zelf geen vader maar ik zou m'n kind niet op zo'n manier confronteren met het hiernamaals, geesten e.d.. Kinderen horen te beginnen met aap noot mies, niet met de eeuwenoude vraag of er een bestaan na deze is en zo ja hoe dat dan zou zijn. Maak jezelf ook niet gek door gebeurtenissen om je heen bovennatuurlijk te noemen, zet gewoon de cv op 24 en sluit ramen en deuren tegen de tocht.
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:21:59 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79001976
Ik heb zelf ook een dochter van 3 en een dochter van 4. Wat ik weet is dat ze een levendige fantasie kunnen hebben, ze kunnen een film zien wat ze niet begrijpen of kunnen relaitveren en dat gaat spoken in hun hoofd.. ze willen dat een plaatsje geven.
In Februari is onze buurjongen van 5 overleden,.. moet je toch iets vertellen over de dood, een half jaar eerder een oude opa overleden moet je er ook iets over vertellen en we merken dat dat ook in het hoofdje speelt.
Ze zegt nu bijvoorbeeld dat ze vroeger 3 broers had, en die zijn allemaal overleden, lagen allemaal in een kistje zegt ze, en zij was niet dood.
Kan ik ook bij denken, misschien een stukje uit het vorige leven, maar voor mij meer aannemelijk dat ze er over aan het nadenken is wat er de laatste 6 maanden is gebeurt.
Een kind gaat in ieder geval vreemde linken leggen door gebeurtenissen en beelden die ze te zien krijgen en niet kunnen begrijpen.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, misschien heeft je kindje een enge film gezien, papa zei ga maar kijken ik ben beneden, en heeft iets gezien waarbij eigenlijk een volwassene bij had moeten zijn.. dat gaat werken in het hoofdje.
Alsjeblieft ga het kind niet verder traumatiseren door er een geestenverdrijver bij te halen, ga eerst eens gewoon langs de huisarts, praat er over, vertel de achtergronden en kijk of er misschien een kinderpsycholoog bij kan helpen, daar heb je nu meer aan dan je druk te maken over geesten!!
The truth was in here.
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:38:17 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79002211
Ik hoop dat TS nog reageert
The truth was in here.
pi_79003158
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:
Ik heb zelf ook een dochter van 3 en een dochter van 4. Wat ik weet is dat ze een levendige fantasie kunnen hebben, ze kunnen een film zien wat ze niet begrijpen of kunnen relaitveren en dat gaat spoken in hun hoofd.. ze willen dat een plaatsje geven.
In Februari is onze buurjongen van 5 overleden,.. moet je toch iets vertellen over de dood, een half jaar eerder een oude opa overleden moet je er ook iets over vertellen en we merken dat dat ook in het hoofdje speelt.
Ze zegt nu bijvoorbeeld dat ze vroeger 3 broers had, en die zijn allemaal overleden, lagen allemaal in een kistje zegt ze, en zij was niet dood.
Kan ik ook bij denken, misschien een stukje uit het vorige leven, maar voor mij meer aannemelijk dat ze er over aan het nadenken is wat er de laatste 6 maanden is gebeurt.
Een kind gaat in ieder geval vreemde linken leggen door gebeurtenissen en beelden die ze te zien krijgen en niet kunnen begrijpen.
Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, misschien heeft je kindje een enge film gezien, papa zei ga maar kijken ik ben beneden, en heeft iets gezien waarbij eigenlijk een volwassene bij had moeten zijn.. dat gaat werken in het hoofdje.
Alsjeblieft ga het kind niet verder traumatiseren door er een geestenverdrijver bij te halen, ga eerst eens gewoon langs de huisarts, praat er over, vertel de achtergronden en kijk of er misschien een kinderpsycholoog bij kan helpen, daar heb je nu meer aan dan je druk te maken over geesten!!
Heel goed advies lijkt me, vooral omdat je zelf ook als ouder praat
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79004171
Ik zou naar de huisarts gaan en puur beschrijven wat het probleem is. Die geest is een conclusie die jij hebt getrokken. Als je daarmee aankomt, zal de huisarts je sowieso niet serieus nemen. Maar als jij enkel het probleem beschrijft, krijg je misschien iets terug waar je zeker wat aan hebt.

Als je toch contact wilt met iemand die openstaat voor het idee dat je dochter last heeft van een geest, zou ik niet zomaar de eerste de beste exorcist benaderen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:33:14 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79005357
Daarbij kinderen pikken je eigen onbedoelde verklaring ook snel op he.
"Ah mama ik ben bang."
"Waar ben je bang voor dan, het spook onder je bed?"

En de volgende keer komen ze naar je toe:
"Mama er zit een spook onder het bed"
En omdat je helemaal bent vergeten wat je toen zei leg je de link even niet, maar ze onthouden alles die kleintjes
The truth was in here.
pi_79007957
Spook of niet. De situatie is wel een serieus probleem, als ik de op zo lees.

Mijn voorgevoel is eigenlijk dat het kind wat heeft meegemaakt wat ze niet leuk vond. Misschien bestaat die man wel echt en heeft hij iets gedaan wat het kind niet leuk vond. Dat kan heel onschuldig zijn. Misschien zat hij gewoon in het café en is dat kind heel erg geschrokken van zijn uitstraling.

TS, ik denk dat je eerst in contact moet komen met een kinderpsycholoog. Ga niet meteen naar een exorcist, want je kan daarmee op een heel verkeerd spoor gezet worden en dat maakt de situatie er niet beter op.

En probeer zelf ook het hoofd koel te houden. Da's het allerbelangrijkst.
  donderdag 11 maart 2010 @ 12:18:47 #21
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_79009587
Ik geloof dat je last hebt van een demon.
Demonen kan je wegsturen in naam van Christus - alleen bij mij lukt t niet, heb er zelf ook last van.

Hoewel er met demonen niet valt te praten, probeer er achter te komen wat het wil.
pi_79010261
Aan de andere kant... kinderen worden vaak voor gek verklaard en niet serieus genomen. Vervolgens naar psychiater en psychologen die eerder de DSMgids erbij halen dan ergens anders aan te denken.
Dus naar een psycholoog is een goed idee, maar wees dan wel kritisch en onderzoek even hoe een psycholoog staat tegenover zaken die misschien niet 1 2 3 verklaarbaar zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79010768
Die psychologen heb je inderdaad. Je moet vooral op je eigen intuitie afgaan. Je merkt vanzelf of iemand je serieus neemt of niet. Maar sta in ieder geval open voor feedback probeer goed te communiceren. Als je achteraf merkt dat dat niet helpt, kom je er sowieso niet verder mee en kan je het beter afkappen.

Een goed idee zou kunnen zijn dat je iemand vindt die naast zijn/haar praktijk voor paranormale zaken ook nog een studie psychologie heeft gedaan.

Maar het moet in eerste instantie klikken. Het geesten-issue meteen belachelijk maken, werkt niet. Evenmin iemand die meteen gaat beweren dat het demonen zijn of weet ik veel wat.
pi_79012008
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:47 schreef Pulzzar het volgende:
Iemand die naast zijn/haar praktijk voor paranormale zaken ook nog een studie psychologie heeft gedaan.
Ik betwijfel of er zo een professioneel iemand bestaat. Het ene vak sluit het andere uit.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:15 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79012114
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:16 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Ik betwijfel of er zo een professioneel iemand bestaat. Het ene vak sluit het andere uit.
Mwoah, je hebt je er zo te zien niet echt in verdiept.
Vrijheid
pi_79012254
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:16 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Dat is absoluut onwaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79012359
*lang antwoord gewist*

IK hou het wel bij het alleen lezen van dit forum. Dat voorkomt dat ik andere mensen kwets.

Carry on and forget i was ever here.
pi_79012467
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:25 schreef Rorsach het volgende:
*lang antwoord gewist*

IK hou het wel bij het alleen lezen van dit forum. Dat voorkomt dat ik andere mensen kwets.

Carry on and forget i was ever here.
Ik ben wel benieuwd. Mag best in mijn PM. Ik heb niet zo'n teer zieltje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:27:49 #29
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_79012503
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Astrologie.

O.a. http://www.ciliavissers.nl/Bestanden%20overig/Leerproces.pdf
Boeken van o.a. Bastiaan van Wingerden en Karin Hamaker-Zondag.
Astrologie heeft geen enkele basis in de werkelijkheid. Verschillende studies hebben dit inmiddels wel voldoende aangetoond, dacht ik zo.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:34:08 #30
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_79012827
Misschien heeft TS hier wat aan:
http://www.berea.net/emmeloord/vrij.htm

Ik heb last van (boze) geesten in de vorm van stemmen, mij heeft het bovenstaande geholpen: ze vlogen weg, het voelde als windvlagen uit m'n hoofd en gezicht, helaas vlogen ze weer terug.
Ik werd geholpen in een evangelische kerk, geen RKK. Het lijkt niet meer te werken, omdat het me niet lukt gelovige te zijn.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:36:56 #31
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79012972
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Astrologie heeft geen enkele basis in de werkelijkheid. Verschillende studies hebben dit inmiddels wel voldoende aangetoond, dacht ik zo.
Dit is geen astrologie discussie topic.
The truth was in here.
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:17 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_79013078
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:36 schreef Bastard het volgende:
Dit is geen astrologie discussie topic.
Mee eens. Ik stel dan ook voor dit niet als argumentatie binnen deze discussie te gebruiken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_79017090
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Mee eens. Ik stel dan ook voor dit niet als argumentatie binnen deze discussie te gebruiken.
Het wordt niet gebruikt als argumentatie, men vroeg naar een bron en die gaf ik........niet meer niet minder.
pi_79019263
Ik zal er nog even op reageren en het wat breder proberen uit te leggen.

Allereerst mijn ex en ik zijn uit elkaar gegaan toen onze dochter 4 maanden oud was wij hebben onderling een goed contact waarbij onze dochter 1 maal per week op woensdag en eenmaal in de 2 weken een weekend doorbrengt bij mij mijn ex, onze dochter kent de situatie alleen als deze .. ze weet niet beter.
Ook hebben wij geen ruzie en gaan als goede vrienden met elkaar om.
Wat ik er ook bij wil vermelden is dat mijn ex verhuisd is naar zijn oude huis terug en niet meer boven zijn cafe woont onze dochter vannacht daar heeft geslapen en daar gewoon normaal om 7 uur naar bed is gegaan en gewoon vanaf kwart over 7 sliep.
Door de beredenering en van wat ik de afgelopen dagen allemaal gelezen heb ben ik terug gaan denken tot aan de dag van haar geboorte.
Op 26 november 2006 is ze geboren en op 8 december ik weet dit nog erg goed mijn ex was naar een feest en ik was met haar alleen, heb ik haar de fles gegeven en met optillen om haar te laten boeren hadden we een fractie van een seconde oogcontact en daarbij zag ik in haar ogen een boosaardige gloed glijden ik weet niet goed hoe ik dit moet uit leggen maar het beangstigde me toen wel en heb dat ook tegen mijn ex verteld hij verklaarde me voor gek en dacht dat ik labiel werd.
een hele tijd heb ik daar niet meer aan gedacht, maar door het lezen van alle info die ik kon vinden moest ik ineens weer aan dat moment denken.
Als ik nog iets verder terug denk en dit is best persoonlijk, maar ik heb een vermoeden dat dit er wel iets mee te maken heeft.
In 2001 ben ik een dochter verloren in de 23ste week van de zwangerschap toen mijn dochter anderhalf was en ik eens boos reageerde zei ze altijd meisje niet doen mama word boos, en ook toen dacht ik aan een denkbeeldig vriendje.
Nu ... denk ik continu ... Zou de geest van mijn overleden dochter altijd bij me gebleven zijn en is misschien nu aan de zijde van mijn levende dochter en is misschien wel boos op mij omdat ik deze dochter wel het leven heb geschonken .... omdat ze dus zegt ik moet je gek maken door niet te slapen en als dat niet lukt moet ik je dood maken.

Wel wil ik even zeggen dat er hier in huis geen films worden bekeken omdat ik nooit tv kijk en het enige wat hier op de dag opstaat zijn onschuldige tekenfilms zoals dora en diego en spongebob, in de avond staat hier geen tv aan.

Bij mijn ex word idem dito niet met mijn dochter erbij films gekeken.

Mijn dokter verklaard mij idd voor gek en zegt dat het een fase is waarbij ik even door de zure apeel heen moet bijten en ik maar druppeltjes moet geven waar kinderen rustig van worden bla bla bla

Binnenkort heb ik een gesprek thuis met het consultatie bureau en heb hun heel voorzichtig uitgelegd wat ik denk zoals hier bioven beschreven en van hun krijg ik enigszins wat meer medewerking .

Ik heb dit forum geopend voor serieuze reactie`s dus als je dan een reactie plaats als ik zou de cv wat lager zetten ... als ik zulke opmerkingen nodig vind had ik dit topic wel op grapjessenforum geplaatst!!

Groetjes Patricia
pi_79019701
Dit was ik nog vergeten te melden hierboven .......................Ook heeft onze dochter nog geen ervaring met overleden personen ... Heb haar alleen de dood van onze kat medegedeeld en hebben hem samen begraven in de tuin maar toen speelde dit al.
pi_79020046
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 10:33 schreef Bastard het volgende:
Daarbij kinderen pikken je eigen onbedoelde verklaring ook snel op he.
"Ah mama ik ben bang."
"Waar ben je bang voor dan, het spook onder je bed?"

En de volgende keer komen ze naar je toe:
"Mama er zit een spook onder het bed"
En omdat je helemaal bent vergeten wat je toen zei leg je de link even niet, maar ze onthouden alles die kleintjes
Dat is het hem nou juist zat het spook maar onder het bed maar dit "spook" zweeft rond door huis en is nooit op 1 plek
pi_79020686
Reacties die niet serieus zijn, krijg je altijd hier. Ik zou me daar niet druk om maken.

Verder is dit een moeilijke situatie. Ik kan echt niet zeggen wat het gedrag van je dochter veroorzaakt, want ik ben er niet bij geweest. Maar wat zoek je? Moet iemand zoals Derek Ogilvie met jouw dochter gaan praten en daarna de geesten wegjagen? Waarom ben je er zeker van dat het iets met geesten heeft te maken?
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:04:28 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_79022871
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Patrisabella het volgende:
Ik zal er nog even op reageren en het wat breder proberen uit te leggen.

Allereerst mijn ex en ik zijn uit elkaar gegaan toen onze dochter 4 maanden oud was wij hebben onderling een goed contact waarbij onze dochter 1 maal per week op woensdag en eenmaal in de 2 weken een weekend doorbrengt bij mij mijn ex, onze dochter kent de situatie alleen als deze .. ze weet niet beter.
Ook hebben wij geen ruzie en gaan als goede vrienden met elkaar om.

En jij weet niet wat zij kijkt of hoort als ze bij jouw ex is... Je ex kan wel vanalles vertellen, maar je weet het gewoon niet... Ook iets onschuldigs als spongebob kan voor kinderen kan nogal impact maken, ik weet niet ofdat je de meerdere afleveringen kent van De Vliegende Hollander maar daar zitten echt heel freaky dingen tussen... Als je het dan daarmee gaat relativeren is er weer niets aan de hand...
quote:
Wat ik er ook bij wil vermelden is dat mijn ex verhuisd is naar zijn oude huis terug en niet meer boven zijn cafe woont onze dochter vannacht daar heeft geslapen en daar gewoon normaal om 7 uur naar bed is gegaan en gewoon vanaf kwart over 7 sliep.
Door de beredenering en van wat ik de afgelopen dagen allemaal gelezen heb ben ik terug gaan denken tot aan de dag van haar geboorte.
Op 26 november 2006 is ze geboren en op 8 december ik weet dit nog erg goed mijn ex was naar een feest en ik was met haar alleen, heb ik haar de fles gegeven en met optillen om haar te laten boeren hadden we een fractie van een seconde oogcontact en daarbij zag ik in haar ogen een boosaardige gloed glijden ik weet niet goed hoe ik dit moet uit leggen maar het beangstigde me toen wel en heb dat ook tegen mijn ex verteld hij verklaarde me voor gek en dacht dat ik labiel werd.
Door dit krijg ik meer en meer het idee dat het zeker voor een deel bij jou zelf ligt... Ik heb meerdere verhalen gehoord van moeders die dit soort ervaringen hebben gehad en dit schijnt een vrij veel voorkomende 'psychische stoornis' te zijn (als je het al zo kan noemen) die na de bevalling kan voorkomen... Het is niet zozeer een post-natale-depressie maar zit meer tegen de rand-psychose aan... Ik ben geen psycholoog/psychiater maar een situatie zoals je die schetst (na 4 maanden na de geboorte van je ex af) kwam er veel op je af en had je veel te verwerken... Ik zou als ik jou was echt met een psycholoog of psychiater gaan praten, deze hebben wel vreemdere verhalen gehoord dan dit en je hoeft niet bang te zijn voor gek versleten te worden...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_79030421
Waarom denk ik aan een geest ??

Het "spook" zoals mijn dochter beschrijft heeft zwarte lippen en rode ogen

Een exvriend die in mijn huis sliep vroeg mij wat er aan de hand is in mijn huis en wilde niet meer slapen hier omdat hij continu het gevoel had dat er iets over hem heen hing snachts en dan was het in eens pikkedonker in mijn slaapkamer ... Ik woon in het Westland en daar is het nooit donker vanwege de vele kassen en hun lampen.
Hij kon ook de lichtval langs de gordijnen niet meer zien.
Zoals ik al zei merk ik er niets van ...
Het enige wat ik merk is de aanschaf die ik heb van spaarlampen omdat die elke week vervangen moeten worden ... alle lampen hier in huis zijn naar de leverancier terug gegaan en nagekeken niets mis mee ... het energie bedrijf heeft mijn hele meter kast gesloopt niets mis mee ... en dan nog een vreemd voorval een lekage maar de brandweer kan absoluut het lek niet vinden...
Nog vreemder .... vanmiddag las ik de reactie`s op dit topic en wederom werd mijn dochter onrustig en kwam continu vervelen bij de laptop terwijl ze 3 seconden ervoor nog gewoon in dr kamer met dr poppen aan het spelen was .
Ik besloot vragen te stellen over het "spook" en ze vertelde me dat het spook achter me was en dat het spook boos op me was .... Ik heb dit gefilmd terwijl ze het zei .... wat blijkt geen opname ...kan geen film terug vinden ik besluit dr weer te filmen en vraag niets en heb een filmpje probeer het nog een keer ik zie de camera filmen en naderhand kijk ik terug weer geen film .
pi_79030563
Vraag haar ns wat het spook nou precies wil dan... Dat spook zegt toch niet voor niets dat soort dingen dan, als het al een spook is.

Een spook wat boos op je is... als je er zelf echt van overtuigd ben dat het een spook is, zou ik maar wegwezen uit dat huis dan.

Wellicht kan je het spook ook helpen.
Lambo of Rekt
pi_79033345
idd, vragen stellen. Zou ik wel doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_79033690
Ik ben best skeptisch, maar goed laat ik er maar vanuit gaan dat er een spook is.

Dat spook hoort er helemaal niet te zijn. Je bent het spook niks verschuldigd. Ga het ook zeker niet helpen. Het is een indringer die weg moet gaan.

Vergelijk het met een levend persoon waar je vanaf wilt. Bijvoorbeeld een stalker. Hoe meer aandacht je aan hem geeft, hoe meer hij je lastigvalt. Zo min mogelijk aandacht aan besteden en laat je niet intimideren. Dat kan jij als volwassene bedenken, maar een kind van 3 natuurlijk niet. Probeer niet overstuur te worden in bijzijn van haar. Probeer haar zoveel mogelijk een gevoel van veiligheid te geven.
pi_79033874
Ik ben ook erg skeptisch hierin, maar TS schijnt zeker te weten dat het een spook is. Naja dan zou ik het proberen te helpen... als ik ervan overtuigd zou zijn dat het een spook was.

Ik ben daar niet van overtuigd, maargoed de TS kan haar situatie beter inschatten dan ik denk ik.
Lambo of Rekt
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:11:25 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_79034149
Zelf denk ik dat er best dingen zoals geesten zijn, zelf genoeg bizarre ervaringen.
Echter denk ik wel dat geesten van nature ( als ze bestaan) goed zijn, alleen soms op een negatieve manier de aandacht trekken.
Omdat het nogal menselijk is iets negatiefs eerder aandacht te geven dan iets positiefs

Echter zou ik graag een verklaring van TS willen over de volgende dingen, het rijmt allemaal niet met elkaar..

*punt 1: kind kampt een jaar met slaapproblemen
*punt 2: vader vanaf november 2009 boven cafe wonen ( dus nu 4 maanden daar gewoond?)
*punt 3: ineens is hij terug verhuisd in de afgelopen 2 dagen en ze slaapt weer goed?
*punt 4: een kind van nog geen wtee weken oud ziet nog niets, en kan dus ook geen oogcontact maken, zij zien alleen vlekken/schimmen een grote waas en kunnen een ballon nog ni
niet van een mens onderscheiden oogtechnisch gezien.
*punt 5: Spongebob is geen tekenfilm voor kinderen, en er komen dus spookverhalen in voor.. inclusief de rode ogen zwarte mond..
*punt 6: de opmerkingen meisje niet doen dan wordt mama boos, is kopieergedrag.

Nomgaal ik zeg niet direct dat het bullshit is, maar er klopt iets niet..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_79034249
Al zou het tussen de oren zitten.... als het zo boosaardig overkomt zou ik er toch zelf ook iets mee doen. Negeren hoeft niet te helpen. Ik zou dan een klein ritueeltje maken om het spook samen weg te jagen. Al werkt het maar tussen die kleine oortjes. Lijkt me het proberen ook wel waard. En dan maar zien of de kleine het uit zichzelf nog ter sprake brengt en of er verder iets verandert.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:15:29 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_79034358
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef nokwanda het volgende:
Al zou het tussen de oren zitten.... als het zo boosaardig overkomt zou ik er toch zelf ook iets mee doen. Negeren hoeft niet te helpen. Ik zou dan een klein ritueeltje maken om het spook samen weg te jagen. Al werkt het maar tussen die kleine oortjes. Lijkt me het proberen ook wel waard. En dan maar zien of de kleine het uit zichzelf nog ter sprake brengt en of er verder iets verandert.
Daar kan ik me wel heel goed in vinden
pi_79034518
Eén ding staat vast. Laat je niet leiden door angst. Laat je niet terroriseren en al helemaal niet door een spook. Vraagt het spook om hulp, dan kan hij het op een andere manier ook doen. Heeft het enkel kwade bedoelingen, dan moet je het zoveel mogelijk negeren.

Ik heb trouwens een site gevonden van een man die zich zowel met spirituele dingen als met psychologie bezighoud.

http://www.roeloftichelaar.nl/
pi_79034608
quote:
Ik zou dan een klein ritueeltje maken om het spook samen weg te jagen. Al werkt het maar tussen die kleine oortjes. Lijkt me het proberen ook wel waard. En dan maar zien of de kleine het uit zichzelf nog ter sprake brengt en of er verder iets verandert.
Dat is misschien een goed idee. Ik zou het alleen niet doen met een ouijabord
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:24:02 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79034793
quote:
Precies! Een onschuldig maar welgemeend ritueeltje om de boze geest samen weg te jagen, dat werkt in ieder geval psychologisch goed en als het met veel liefde en intentie gedaan wordt maar zonder angst dan kan het in het geval van een daadwerkelijk kwade entiteit ook erg helpen. Begin anders klein, als ze nog een keer die kwade man ziet doe dan een raam open en blaas 'hem' weg, laat je dochter erbij helpen. Zoiets. Het heeft in ieder geval een tweeledig effect. Mama kan natuurlijk niets verkeerd doen en de wereld aan in de ogen van kinderen op die leeftijd. Gebruiok dat en vertrouw er ook in!.
Vrijheid
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:25:21 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79034859
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Pulzzar het volgende:
Eén ding staat vast. Laat je niet leiden door angst. Laat je niet terroriseren en al helemaal niet door een spook. Vraagt het spook om hulp, dan kan hij het op een andere manier ook doen. Heeft het enkel kwade bedoelingen, dan moet je het zoveel mogelijk negeren.

Ik heb trouwens een site gevonden van een man die zich zowel met spirituele dingen als met psychologie bezighoud.

http://www.roeloftichelaar.nl/
Geen angst, geen woede maar liefde en dankbaarheid, als het een positieve entiteit is zal het nergens zijn waar het niet gewenst is en een negatieve kan daar niet tegen, win win.
Vrijheid
pi_79035321
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Zelf denk ik dat er best dingen zoals geesten zijn, zelf genoeg bizarre ervaringen.
Echter denk ik wel dat geesten van nature ( als ze bestaan) goed zijn, alleen soms op een negatieve manier de aandacht trekken.
Omdat het nogal menselijk is iets negatiefs eerder aandacht te geven dan iets positiefs

Echter zou ik graag een verklaring van TS willen over de volgende dingen, het rijmt allemaal niet met elkaar..

*punt 1: kind kampt een jaar met slaapproblemen
*punt 2: vader vanaf november 2009 boven cafe wonen ( dus nu 4 maanden daar gewoond?)
*punt 3: ineens is hij terug verhuisd in de afgelopen 2 dagen en ze slaapt weer goed?
*punt 4: een kind van nog geen wtee weken oud ziet nog niets, en kan dus ook geen oogcontact maken, zij zien alleen vlekken/schimmen een grote waas en kunnen een ballon nog ni
niet van een mens onderscheiden oogtechnisch gezien.
*punt 5: Spongebob is geen tekenfilm voor kinderen, en er komen dus spookverhalen in voor.. inclusief de rode ogen zwarte mond..
*punt 6: de opmerkingen meisje niet doen dan wordt mama boos, is kopieergedrag.

Nomgaal ik zeg niet direct dat het bullshit is, maar er klopt iets niet..
Sinds februari 2009 wil ze niet meer slapen niet alleen niet met iemand erbij.
dr vader is sinds 3 weken weer terug verhuisd naar zijn eigen huis omdat boven het cafe wonen hun niet de rust en vrijheid gaf als ze vrij waren.
Vannacht heeft Isabella daar geslapen en heeft prima geslapen
Inderdaad een baby ziet niets maar dat heb ik ook niet gezegd ... ik heb gezegd ik keek haar in dr ogen aan en zag een soort van glans over haar ogen glijden een boosaardige blik wat me de stuipen op het lijf jaagde
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:35:53 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79035450
Maar wat is nou je plan van aanpak op basis van de gegeven tips?
Vrijheid
pi_79035479
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:35 schreef jogy het volgende:
Maar wat is nou je plan van aanpak op basis van de gegeven tips?
Lambo of Rekt
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:37:32 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_79035552
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:48 schreef Patrisabella het volgende:
HELP !!!!!

Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Uhrm..?
pi_79036413
Ben ik de enige hier die denkt dat deze mevrouw ons een beetje voor de gek houd?
De verhalen worden nu wel heel erg overdreven hoor...
pi_79036652
ja, tis gewoon een troll idd.
Lambo of Rekt
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:59:38 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79036777
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef ZwaarRegen het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat deze mevrouw ons een beetje voor de gek houd?
Als ze(?) het verzint dan verzint ze het maar het zou vervelender zijn als ze het wel daadwerkelijk meent en een kind heeft. Dus tja.. Afwegingen.
Vrijheid
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:59:50 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_79036788
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef ZwaarRegen het volgende:

nee hence ik der pak op der eigen woorden :p en ze zich neit meer laat zien.
jammer opzich is het bets interressante materie.. maar door zo;n stom volk wordt men skeptischer.
pi_79037566
Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, bizar blijft het wel... verzonnen of niet. Ervan uitgaande dat het geen troll is.
Zou hoe dan ook hulp zoeken, laat jezelf en je dochter nakijken. Sluit eerst de gewone zaken uit voor je verder gaat kijken ieder geval.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

nee hence ik der pak op der eigen woorden :p en ze zich neit meer laat zien.
jammer opzich is het bets interressante materie.. maar door zo;n stom volk wordt men skeptischer.
Euhhh volgende keer wat begrijpelijker?
Enne als je goed leest zie je dat ze op je post gereageerd heeft
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:17:47 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79037774
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef rats het volgende:
Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, bizar blijft het wel... verzonnen of niet. Ervan uitgaande dat het geen troll is.
Zou hoe dan ook hulp zoeken, laat jezelf en je dochter nakijken. Sluit eerst de gewone zaken uit voor je verder gaat kijken ieder geval.
Aan de andere kant is het wel zo dat als je het met een onschuldig ritueeltje kan verhelpen beter dan het kind door een psychologische mallemolen te trekken misschien? Met een beetje pech moet ze aan de medicijnen terwijl een simpel wegjaag spelletje genoeg was geweest.
Vrijheid
pi_79037894
Dat zou inderdaad ook kunnen ja. Het is te hopen dat het de fantasie van het kind is, maar je hebt zeker gelijk een onschuldig ritueeltje kan nooit kwaad
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:22:15 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_79038034
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef rats het volgende:
[..]

Euhhh volgende keer wat begrijpelijker?
Enne als je goed leest zie je dat ze op je post gereageerd heeft
Ze reageert op een puntje, wat daarna weer weerlegd wordt.. en ze reageert daar niet op.

En qua medische hulp als in psychotherapie.. dat gebeurt dan met speltherapie opp die leeftijd. Dus daar moet niet te zwaar aangetild worden imho..
pi_79038150
Erg jammer dat je kan oordelen over iemand die je niet kent .... Als ik zulke verhalen kon verzinnen zou mijn naam waarschijnlijk op de aftiteling staan van een aantal ,met oscars bekroonde films Ik zit hier niet voor mijn lol ik uit een schreeuw naar hulp, omdat ik het niet meer weet ik al een jaar lang vanalles probeer maar niets helpt ..... je mag best een weekje komen logeren en het gedrag van mijn dochter bekijken.

Ik wil graag weten hoe ik zo`n ritueel moet uitvoeren want dat zie ik hier nergens staan

voor mij is het prima dat er iets is maar voor mijn dochtertje blijkbaar dus niet er is iets wta weet ik niet maar dat er iets is weet ik wel
pi_79039070
Heb je al aan je dochter gevraagd wat dat spook nou wil dan, of niet?
Lambo of Rekt
pi_79039842
Je snapt iets niet geloof ik. Dat ritueel is symbolisch. Ten eerste om je dochter te helpen afstand te doen van hetgeen waar ze last van hebt. En hoe je het ritueel uitvoert, maakt niet zoveel uit. Het kan helpen.

Sorry dat ik het zeg, maar jij laat je heel erg kennen. Je hebt het over spoken. In het algemeen nemen mensen aan dat die niet bestaan, je kan het anderen niet kwalijk nemen dat ze daar niet in willen geloven. En ik heb het idee dat je je nogal laat meeslepen door je angst dat je dochter bezeten is of weet ik veel wat. Ik hoop niet dat je haar daarmee nog banger maakt dan ze al is. Misschien moet je wat minder kijken naar programma's als de ghost whisperer.

Op internet vind je genoeg informatie over rituelen, dus je kan daar zelf ook op zoek naar gaan. Als je serieus bent (waar ik nu ook aan begin te twijfelen) heb ik je een link gegeven. Stuur die man een e-mail en wie weet kan hij je helpen of zeggen bij wie je moet wezen.
pi_79040610
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef Patrisabella het volgende:
Erg jammer dat je kan oordelen over iemand die je niet kent .... Als ik zulke verhalen kon verzinnen zou mijn naam waarschijnlijk op de aftiteling staan van een aantal ,met oscars bekroonde films Ik zit hier niet voor mijn lol ik uit een schreeuw naar hulp, omdat ik het niet meer weet ik al een jaar lang vanalles probeer maar niets helpt ..... je mag best een weekje komen logeren en het gedrag van mijn dochter bekijken.

Ik wil graag weten hoe ik zo`n ritueel moet uitvoeren want dat zie ik hier nergens staan

voor mij is het prima dat er iets is maar voor mijn dochtertje blijkbaar dus niet er is iets wta weet ik niet maar dat er iets is weet ik wel
Volgens mij moet je zn ritueel met heel de familie aan de tafel doen en dan verzoeken of die geest weggaat en zeggen ( oprecht dan) dat die niet welkom is. Dat heb meerdere keren als advies gezien in ghosthunters. Voor de rest ben ik ook maar een leek.

Ohja als het een demon was dan had die uit het niets je aangevallen of dingen laten vliegen uit het niets.
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:14:31 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_79040778
voor een kind hoeft het maar heel simpel te zijn, laat haar een mooi doosje uitzoeken bij de xenos ofzo.
en stop daar samen het spook in en begraaf die ergens in de bossen.
pi_79040847
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ze reageert op een puntje, wat daarna weer weerlegd wordt.. en ze reageert daar niet op.

En qua medische hulp als in psychotherapie.. dat gebeurt dan met speltherapie opp die leeftijd. Dus daar moet niet te zwaar aangetild worden imho..
Bedoelde ook niet gelijk therapie of iets dergelijks, maar ik denk wel dat het verstandig is om zichzelf en het kind te laten onderzoeken of er niks aan de hand is psychisch gezien. Klinkt hard misschien, maar beter zeker weten dat het daar goed zit dan dat het inderdaad daarmee te maken heeft.

ik geloof daarnaast wel in geesten, dus sluit die mogelijkheid niet uit, maar andere mogelijke oorzaken sluit ik ook niet uit.
Mocht een ritueel geen resultaat bieden dan zou ik wel verder gaan kijken.

Zo'n ritueel kan je zelf ook makkelijk bedenken trouwens, zolang je zelf maar gelooft erin en dit ook overbrengt op je dochter.
pi_79043787
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef Patrisabella het volgende:
Op 26 november 2006 is ze geboren en op 8 december ik weet dit nog erg goed mijn ex was naar een feest en ik was met haar alleen, heb ik haar de fles gegeven en met optillen om haar te laten boeren hadden we een fractie van een seconde oogcontact en daarbij zag ik in haar ogen een boosaardige gloed glijden ik weet niet goed hoe ik dit moet uit leggen maar het beangstigde me toen wel en heb dat ook tegen mijn ex verteld hij verklaarde me voor gek en dacht dat ik labiel werd...
Hier hield ik het niet meer, echt een beetje te veel films gekeken.
pi_79044256
Ik denk dat zij niet de enige is. TV-programma's als The Ghost Whisperer zijn heel populair. Zodoende gaan mensen denken dat wanneer kinderen zich anders dan normaal gedragen, dat het door geesten komt. De mogelijkheid dat het psychisch zou kunnen zijn, wordt uitgesloten. Helemaal als het gedrag toch te maken heeft met hoe ouders zich opstellen. Ik wil daarmee niet zeggen dat die ouders hun best niet doen. Maar niemand is perfect, dus je kan je kind ook geen perfecte opvoeding geven. En dat hoeft ook niet. Maar soms moet je als ouder toe kunnen geven dat je dingen voortaan anders aan kan pakken.

Over de psychologie zijn ook heel veel vooroordelen. Er zijn psychiaters die respectloos reageren en je meteen voor gek verklaren. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Je kan je heil gaan zoeken binnen de spirituele hulpverlening, maar sluit daarmee de reguliere hulpverlening niet uit.
pi_79046337
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
Je snapt iets niet geloof ik. Dat ritueel is symbolisch. Ten eerste om je dochter te helpen afstand te doen van hetgeen waar ze last van hebt. En hoe je het ritueel uitvoert, maakt niet zoveel uit. Het kan helpen.

Sorry dat ik het zeg, maar jij laat je heel erg kennen. Je hebt het over spoken. In het algemeen nemen mensen aan dat die niet bestaan, je kan het anderen niet kwalijk nemen dat ze daar niet in willen geloven. En ik heb het idee dat je je nogal laat meeslepen door je angst dat je dochter bezeten is of weet ik veel wat. Ik hoop niet dat je haar daarmee nog banger maakt dan ze al is. Misschien moet je wat minder kijken naar programma's als de ghost whisperer.

Op internet vind je genoeg informatie over rituelen, dus je kan daar zelf ook op zoek naar gaan. Als je serieus bent (waar ik nu ook aan begin te twijfelen) heb ik je een link gegeven. Stuur die man een e-mail en wie weet kan hij je helpen of zeggen bij wie je moet wezen.
Ik heb deze man een email gestuurd en wacht nu op enige reactie
Dank je wel voor de helpende hand
pi_79046406
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 01:16 schreef Pulzzar het volgende:
Ik denk dat zij niet de enige is. TV-programma's als The Ghost Whisperer zijn heel populair. Zodoende gaan mensen denken dat wanneer kinderen zich anders dan normaal gedragen, dat het door geesten komt. De mogelijkheid dat het psychisch zou kunnen zijn, wordt uitgesloten. Helemaal als het gedrag toch te maken heeft met hoe ouders zich opstellen. Ik wil daarmee niet zeggen dat die ouders hun best niet doen. Maar niemand is perfect, dus je kan je kind ook geen perfecte opvoeding geven. En dat hoeft ook niet. Maar soms moet je als ouder toe kunnen geven dat je dingen voortaan anders aan kan pakken.

Over de psychologie zijn ook heel veel vooroordelen. Er zijn psychiaters die respectloos reageren en je meteen voor gek verklaren. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Je kan je heil gaan zoeken binnen de spirituele hulpverlening, maar sluit daarmee de reguliere hulpverlening niet uit.
Ik kijk zoiezo al niet naar zulke programma`s als The ghost whisperer zoals ik al zei staat de tv hier minimaal aan voor mezelf.
En ik zal heus niet de perfecte ouder zijn dat zou ik ook nooit willen zeggen ik wil alleen het beste voor mijn kind en op dit moment wil ik iemand met verstand van dit alles ...die kan constateren of er daadwerkelijk iets is of niet .
Dat ik met dr naar een therapie moet is me wel duidelijk en daar ben ik nu mee bezig en ze zijn nu aan het uitzoeken of ze een nieuwetijdskind is. en wil via deze qoute ook reageren op een ander comment.
Ik noem het geen spook, dit is de benaming die mijn dochter er aan geeft, daarom heeft het ook zolang geduurd dat ik verband ging leggen met iets van een geest.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:08:34 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79046603
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:54 schreef ZwaarRegen het volgende:

[..]

Hier hield ik het niet meer, echt een beetje te veel films gekeken.
Nee ik herken het wel wat ze aangeeft. Bij mn jongste dochter heb ik ook momenten gehad dat ik dr in dr ogen keek en we een ... link kregen ofzo. Ineens een blik van een ouder persoon die mij aankeek, ze stopte even met bewegen en er was een moment dat ik dacht, "wij hebben elkaar al eens eerder ontmoet is het niet?"
Dat kan je bullshit vinden maar zo heb ik dat ervaren, zo zal TS dat op haar manier hebben ervaren.
The truth was in here.
pi_79046631
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee ik herken het wel wat ze aangeeft. Bij mn jongste dochter heb ik ook momenten gehad dat ik dr in dr ogen keek en we een ... link kregen ofzo. Ineens een blik van een ouder persoon die mij aankeek, ze stopte even met bewegen en er was een moment dat ik dacht, "wij hebben elkaar al eens eerder ontmoet is het niet?"
Dat kan je bullshit vinden maar zo heb ik dat ervaren, zo zal TS dat op haar manier hebben ervaren.
DANK JE WEL !!!!!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:11:25 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79046643
Wat ik overigens nog echt wil aanvullen aan het verhaal van TS.. ik geloof nooit dat een ziel boos kan worden omdat een zwangerschap niet door kon gaan, daar bestaan geen wraak gevoelens over.

Eerder (voor mij) aannemelijk is dat ze een lifter heeft, iemand die sterk om aandacht verlegen zit en kennelijk bij haar iets van herkenning heeft gevonden.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')