quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En als het nou niet helpt.. dat het je nuchtere verstand te boven gaat
Z'n eerste contact met de geest ooit, en in plaats van nuchter reageren worden er meteen beschermengelen bij gehaald. Vind jij dat ook maar lijken op een poging om het nuchter te bekijken?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:30 schreef Keitosha het volgende:
Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Goed gezegd, want mensen maken elkaar compleet gek, en door de komst van internet vliegen sites over geesten en dergelijke als paddestoelen uit de grond, zo ook Ouija Boards online. Die borden kun je opeens ook online gebruiken, het is echt te gek voor woorden. Ik heb ook eens een tijdje gehad dat ik zulke stuff op internet ging zoeken, op internet kun je alles zoeken wat je maar wilt. En je raakt er steeds dieper in en wilt meer zoeken en zien, filmpjes downloaden erover en dergelijke, nou ik ben er mee gestopt want je maakt jezelf compleet gek. Je raakt alert op dingen waarvan je normaal ze nog geen eens hoort ofzo. Je word een angsthaas in je eigen huis. Mensen zijn te makkelijk te beinvloeden. Ik heb een aantal topics gelezen of mensen die dingen beweren of dingen als kijk naar deze foto en deze veranderd als je er een aantal minuten naar kijkt. Kom op zeg........doe ff normaal. Ga mensen ook niet lastig vallen met die onzin, denk zelf eerst eens na en probeer je eigen angsten eens te overwinnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:40 schreef Netflier het volgende:
Er valt me aan dit soort issues altijd iets op. Degene die beweert last te hebben van geesten is ALTIJD!!! iemand die zich openstelt voor het paranormale. En dat doe jij ook, TS. Misschien zeg je wel van niet, maar stiekem vind je het allemaal reuze-interessant. En zodoende laat je je helemaal meeslepen in je angsten. Je wordt extra alert en elk geluidje wat je normaliter niet eens opvalt, is voor jou een bevestiging dat er een klopgeest in jouw woning is. Elke rilling over je lijf maakt dat je denkt dat je bezeten bent. Op den duur word je er helemaal door geobsedeerd en als je ook maar een heel klein beetje schizotypisch bent ga je al gauw geesten zien.
Die magnetron en printer vind ik wel wat vreemd. Misschien verzin je het gewoon om je verhaal wat interessanter te maken. Of spreek je wel de waarheid, maar zijn die verschijnselen eerder natuurkundig dan paranormaal. (Ik weet dit niet zeker, maar ik had een keer gehoord dat als je elektriciteitsnet op een bepaalde manier is geïnstalleerd er een soort magnetisch veld ontstaat waardoor apparaten spontaan aan kunnen gaan.) Of wie weet is het toch wel een poltergeist...
Ik zeg bij deze, verman jezelf. Laat als je 's nachts gaat slapen het licht aan als je je daar beter bij voelt en zet de radio zachtjes aan. Maar hou je je voor de rest zo min mogelijk mee bezig. Ga niet googlen naar sites over geesten of weet ik wat. Vermijd mensen voorlopig die net als jij ook geïnteresseerd zijn in het paranormale. En geef niet toe aan je angsten. Als jij dit vol kan blijven houden, weet ik zeker dat jij van deze problemen af komt.
Ik heb een jaar geleden zoiets gehad. Ik dacht dat ik helemaal gek werd, maar ik liet me niet op mijn kop zitten. En op den duur hield ik me er niet meer mee bezig.
Oh ja, en vermijd randmongolen die zichzelf ghosthunter noemen.![]()
Belerend toontje?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Oeh, wat een belerend toontje![]()
Als het allemaal onzin is, waarom werd je er zelf bang van dan ?
En ts 'valt' niemand lastig, dit is een forum weet je nog
neehoor. Dat geldt voor jou, maar hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik ben zelf zeer geinteresseerd en heb er ook over gelezen, maar ik word er zeker niet bang van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:16 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
omdat elke mens bang kan worden als ie teveel leest over zulke dingen
dat zeg je zelf;quote:en wie zegt dat ik bang word? en ook al is dat zo, das menselijk
quote:Ik heb ook eens een tijdje gehad dat ik zulke stuff op internet ging zoeken, op internet kun je alles zoeken wat je maar wilt. En je raakt er steeds dieper in en wilt meer zoeken en zien, filmpjes downloaden erover en dergelijke, nou ik ben er mee gestopt want je maakt jezelf compleet gek. Je raakt alert op dingen waarvan je normaal ze nog geen eens hoort ofzo. Je word een angsthaas in je eigen huis.
dat moet je me uitleggen. Waarom angst voor iets als je daar toch niet in gelooft?quote:maar daarom geloof ik er nog niet in! en ik vind het allemaal onzin ja geesten enzo en geesten oproepen, mag dat niet dan?![]()
joh wat een boze smilies allemaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef NeoTheXerox het volgende:
Dat is bij een horror film toch ook zo?
Moet je dan alleen bang zijn als je in iets gelooft?
Dat denk ik niet nee!![]()
Ow dus je mag iets alleen eng vinden als je er in gelooftquote:[b]
Nee, ik snap niet hoe je bang kunt zijn voor iets waar je niet in gelooft. Dan ben je ergens toch niet helemaal zeker van je zaak lijkt me.![]()
najah, ik geloof niet dat je snapt wat ik zegquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
Ow dus je mag iets alleen eng vinden als je er in gelooft![]()
Kom op zeg!
Mensen die een horror film kijken vinden dat ook soms eng, maar dat houd nog niet in dat je daar in moet geloven. Van de amityville horror en de film doodeind vond ik ook eng, omdat ik het ook eng vind maar ik geloof het niet wat er in die film gebeurd, maar de wijze waarop het is gebracht is eng.
Dat betekend nog niet dat ik er in geloof?!
Maar natuurlijk! Ik vind het storend dat je reageerd als het je niet interesseerd!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
najah, ik geloof niet dat je snapt wat ik zeg![]()
Ik blijf het erg onlogisch vinden dat je je wel bang hebt laten maken door wat je allemaal hebt gelezen, terwijl je zegt er niet in te geloven.
Jij mag geloven en niet geloven wat je wilt van mij, dat interesseert met niet zoveel. We leven gelukkig in een vrij land![]()
Wel vind ik het storend als je met opgeheven vingertje gaat lopen roepen dat het allemaal onzin is en mensen zich hier niet mee bezig moeten houden. Ieder z'n eigen manier, toch ?
adiosquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:39 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Ik vind het storend dat je reageerd als het je niet interesseerd!!!
En ik vind jou reactie onlogisch!!! Ik snap inderdaad niet wat je zegt, en ik wil het ook niet snappen ook, mijn reactie is gewoon heel duidelijk abn, duidelijker kan het niet.![]()
'quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:39 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Ik vind het storend dat je reageerd als het je niet interesseerd!!!
En ik vind jou reactie onlogisch!!!
ow mijn god ow mijn godquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
'
ow god![]()
hoe oud ben je eignelijk, jaar of 15?
Het interesseert me juist wel, als je goed had gelezen.
Vind je het leuk omdat elke keer mede te delen ofzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:42 schreef Marietje_34 het volgende:
Je hebt je post weer aangepast zie ik![]()
lieve schat, ik zei dat het me niet kan schelen wat je wel of wat je niet gelooft.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
ow mijn god ow mijn god![]()
ow mijn god ik ben 28!!! Net zei je nog dat het je niet interesseerd wat ik wel en niet geloof als dat zo is waarom reageer je dan op mijn post?
Ik ben je lieve schat niet!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
lieve schat, ik zei dat het me niet kan schelen wat je wel of wat je niet gelooft.
Beter lezen en maak je niet zo druk, is echt niet nodig.
dat je anderen vertelt wat ze wel of niet moeten doen, dat vond ik storend ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef NeoTheXerox het volgende:
[..]
Ik ben je lieve schat niet!
Jij maakt je druk want het stoort je toch?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat je anderen vertelt wat ze wel of niet moeten doen, dat vond ik storend ja.
Ik vind je heel vermakelijk zo. Waarom word je nou zo boos? Omdat ik kritiek op je had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |