Check je fucking status.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef Dragorius het volgende:ik post als user
Verlicht ons, o grote Wijze! Wijs ons het pad der Kennis!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:
[..]
Check je fucking status.
Hoe onwetend kan je overkomen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je satansgebroed bent!
mijn status? mijn kleur bequote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:
[..]
Check je fucking status.
Hoe onwetend kan je overkomen.
Huh ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef bassos het volgende:
[..]
Moet ik dan de vraag die je stelt extrapoleren uit je post ?
Kan ik best doen hoor.
Ik bedoel _Led_ beschuldigt mij ervan dat ik dat zo goed kan dat een "reading"(die ik nog niet heb gedaan) VET GOED is.
Ik vrees voor jou dat je een boel spam gaat krijgenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
beste mr.
voor verdere vragen mail Mr. Guirassy of mij daniella_1995@live.nl
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
ik heb het nog nooit mee gemaakt maar het schijnt dat ik en 3 vriendinnen ook paranormaal begaafd zijn
En hoe weet jij dit allemaal?quote:helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.
de demon kiest zijn slachtoffers gewoon uit :
de demon "hecht"zich als het waren aan een persoon.
als het zo ver is gaat de demon "stalken".
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.
wij kunnen alleen geesten helpen die bescherming bieden.
het verhaal van u komt mij heel bekend voor want een vriend van mij in polen heft er ook last van maar dan hoort hij voetstappen, slaan deuren dicht , wordt er wel eens geklopt op de deuren of muren en voelen ze kille en koude rillingen alsof het midde in de winter is en het sneeuwt buiten.
daarnaast voelen ze ook nog een negatieve enegriebron en sterke aanwezigheid.
Wauw, dat jij dat allemaal weet zegquote:er is een verschil tussen demonen en geesten: Geesten kunnen je NIET aanraken en demonen WEL.
misschien wilt u mij niet geloven maar het helpt helemaal niks om te verhuizen omdat de demon zit vast aan het persoon niet aan het huis. geesten zitten MEESTEL aan huizen vast ze kunnen aan een persoon gebonden zitten maar dat is alleen als het iemand is geweest waarvan je ziels veel heb gehouden.
maar geesten die kunnen alleen fluisteren wat je het beste kunt doen of niet geesten kunnen je niet aanraken je kan alleen maar energie voelen en aanwezigheid.
geesten komen je ook nooit kwaad doen.
Wat voel je dan?quote:ik heb hetzelfde met mij opa die is 2 jaar geleden overleden en ik voel nu 3 maanden lang al aanwezigheid heel sterk net alsof heel veel geesten bij mij waren als je dat voelt negeer het gewoon laat hun jou beschermen als je dit niet negeerd wordt de aanwezigheid alleen maar groter.
Je hebt je opa gemaild terwijl hij dood is?quote:ik heb hem alleen gemailt meer niet maar het is een goede man met veelverstand.
Of heb je deze man gemaild? En zo ja, als je hem slechts gemaild hebt, hoe weet je dan deze man veel verstand heeft? Komt dat omdat je helderziend bent?quote:Mr. Guirassy
Tel: 033 - 4750364
mobiel: 06 -5080 8003
deze mr. is werkzaam in binnen en buitenland
hij woont in amersfoort, Utrecht.
is hij neit te bereiken kijk op http://link.marktplaats.nl/320013078
Ik geloof je en leeftijd speelt totaal geen rol in dit soort zaken, want ik voel dat je een oude ziel hebt. Groetjes terug.quote:ik hoop dat u mij gelooft ondanks dat ik nog neit zo oud ben en er wat mee kan.
mvg. B. Lovely
Ik heb liever dat je verdere vragen hier in dit forum beantwoordt. Wijsheid moet je namelijk niet voor jezelf houden, maar delenquote:voor verdere vragen mail Mr. Guirassy of mij daniella_1995@live.nl
Doe normaal!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.
heb je dit niet uit het script van de nieuwe nightmare on elm street film?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
beste mr.
helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.
klaar om snel geld te verdienenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Pulzzar het volgende:
Gebeurt wel vaker hier. Er was ooit een topic van iemand die beweerde last te hebben van demonen ofzo die hem opdrachten gaven. Echter stond dat niet op TRU maar op R&P. Toch verscheen er een reactie van een exorcist die zijn diensten aanboodt. Ze zitten een beetje te surfen op internet en komen dit dan tegen.
John Constantine?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Pulzzar het volgende:
Gebeurt wel vaker hier. Er was ooit een topic van iemand die beweerde last te hebben van demonen ofzo die hem opdrachten gaven. Echter stond dat niet op TRU maar op R&P. Toch verscheen er een reactie van een exorcist die zijn diensten aanboodt. Ze zitten een beetje te surfen op internet en komen dit dan tegen.
Nah, precies het script van "Paranormal Activity"quote:Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je dit niet uit het script van de nieuwe nightmare on elm street film?
Ik quote hem even voor de zekerheid danquote:Op zondag 7 maart 2010 23:49 schreef Patrisabella het volgende:
Ik wil hier graag even op reageren, als ik in ieder geval de kans krijg want ik word in alles tegengehouden door iets,
Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?
Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.
Hopenlijk kan iemand me iets vertellen of helpen
Met vriendelijke groet Patricia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |