abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71838245
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef Dragorius het volgende:ik post als user
Check je fucking status.

Hoe onwetend kan je overkomen.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:50:15 #252
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71838263
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:

[..]

Check je fucking status.

Verlicht ons, o grote Wijze! Wijs ons het pad der Kennis!
pi_71838391
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Omdat je satansgebroed bent!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71840684
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:

[..]

Check je fucking status.

mijn status? mijn kleur be
oel je? over onwetend gesproken, er staat toch duidelijk in TRU op het forum dat jogy en bastard de mods zijn hier, ik ben mod van BNW.
verder ontwijk je dus weer mijn vragen .. teleurstellend, had op antwoorden gehoopt ter verificatie van je gaven.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:26:30 #255
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71840876
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef bassos het volgende:

[..]

Moet ik dan de vraag die je stelt extrapoleren uit je post ?

Kan ik best doen hoor.

Ik bedoel _Led_ beschuldigt mij ervan dat ik dat zo goed kan dat een "reading"(die ik nog niet heb gedaan) VET GOED is.
Huh ?
Ik doe wat ????

Miljaar, ik mis even het woensdagavond-drama en gelijk wordt mijn naam ijdel gebruikt !

Bassos, geloof me, zeggen dat jij goed kan readen is iets wat ik nooit zou doen.
Tenminste, niet serieus
zzz
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:37:48 #256
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71841064
Hebben we allemaal onze zak popcorn klaarstaan?
pi_71841105
Yeah, een nieuwe rel met bassos, count me in!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 10:44:03 #258
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71842472
Ik doe ook mee. Ik lees dit nu pas, maar die bassos vind zichzelf wel enorm goed zeg, terwijl ie eigenlijk een beetje...laaggeschoold overkomt.

Maar mijn interesse is gewekt, ik ga hier even meelezen.

*popcorn pakt
Breitling - Instruments for Professionals
pi_71864956
Bassos heeft een beetje grootheidswaanzin, klassiek symptoom van schizofrenie
Mrrrr.
pi_78563770
beste mr.

ik heb het nog nooit mee gemaakt maar het schijnt dat ik en 3 vriendinnen ook paranormaal begaafd zijn helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.
de demon kiest zijn slachtoffers gewoon uit :
de demon "hecht"zich als het waren aan een persoon.
als het zo ver is gaat de demon "stalken".
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.
wij kunnen alleen geesten helpen die bescherming bieden.
het verhaal van u komt mij heel bekend voor want een vriend van mij in polen heft er ook last van maar dan hoort hij voetstappen, slaan deuren dicht , wordt er wel eens geklopt op de deuren of muren en voelen ze kille en koude rillingen alsof het midde in de winter is en het sneeuwt buiten.
daarnaast voelen ze ook nog een negatieve enegriebron en sterke aanwezigheid.

er is een verschil tussen demonen en geesten: Geesten kunnen je NIET aanraken en demonen WEL.
misschien wilt u mij niet geloven maar het helpt helemaal niks om te verhuizen omdat de demon zit vast aan het persoon niet aan het huis. geesten zitten MEESTEL aan huizen vast ze kunnen aan een persoon gebonden zitten maar dat is alleen als het iemand is geweest waarvan je ziels veel heb gehouden.

maar geesten die kunnen alleen fluisteren wat je het beste kunt doen of niet geesten kunnen je niet aanraken je kan alleen maar energie voelen en aanwezigheid.
geesten komen je ook nooit kwaad doen.
ik heb hetzelfde met mij opa die is 2 jaar geleden overleden en ik voel nu 3 maanden lang al aanwezigheid heel sterk net alsof heel veel geesten bij mij waren als je dat voelt negeer het gewoon laat hun jou beschermen als je dit niet negeerd wordt de aanwezigheid alleen maar groter.

ik heb hem alleen gemailt meer niet maar het is een goede man met veelverstand.

Mr. Guirassy
Tel: 033 - 4750364
mobiel: 06 -5080 8003
deze mr. is werkzaam in binnen en buitenland
hij woont in amersfoort, Utrecht.

is hij neit te bereiken kijk op http://link.marktplaats.nl/320013078

ik hoop dat u mij gelooft ondanks dat ik nog neit zo oud ben en er wat mee kan.

mvg. B. Lovely

voor verdere vragen mail Mr. Guirassy of mij daniella_1995@live.nl
pi_78564139
  zondag 28 februari 2010 @ 21:15:03 #262
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_78567335
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:09 schreef blondiennetje1995 het volgende:
beste mr.

Ik vrees voor jou dat je een boel spam gaat krijgen
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 28 februari 2010 @ 23:23:09 #263
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78574350
quote:
ik heb het nog nooit mee gemaakt maar het schijnt dat ik en 3 vriendinnen ook paranormaal begaafd zijn
Hoe weet je dat?
quote:
helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.
de demon is voor eeuwig gehecht aan het persoon net zolang tot die dood is en dan gaat hij naar de volgende.
wij kunnen alleen geesten helpen die bescherming bieden.
het verhaal van u komt mij heel bekend voor want een vriend van mij in polen heft er ook last van maar dan hoort hij voetstappen, slaan deuren dicht , wordt er wel eens geklopt op de deuren of muren en voelen ze kille en koude rillingen alsof het midde in de winter is en het sneeuwt buiten.
daarnaast voelen ze ook nog een negatieve enegriebron en sterke aanwezigheid.
En hoe weet jij dit allemaal?
quote:
er is een verschil tussen demonen en geesten: Geesten kunnen je NIET aanraken en demonen WEL.
misschien wilt u mij niet geloven maar het helpt helemaal niks om te verhuizen omdat de demon zit vast aan het persoon niet aan het huis. geesten zitten MEESTEL aan huizen vast ze kunnen aan een persoon gebonden zitten maar dat is alleen als het iemand is geweest waarvan je ziels veel heb gehouden.

maar geesten die kunnen alleen fluisteren wat je het beste kunt doen of niet geesten kunnen je niet aanraken je kan alleen maar energie voelen en aanwezigheid.
geesten komen je ook nooit kwaad doen.
Wauw, dat jij dat allemaal weet zeg .
quote:
ik heb hetzelfde met mij opa die is 2 jaar geleden overleden en ik voel nu 3 maanden lang al aanwezigheid heel sterk net alsof heel veel geesten bij mij waren als je dat voelt negeer het gewoon laat hun jou beschermen als je dit niet negeerd wordt de aanwezigheid alleen maar groter.
Wat voel je dan?
quote:
ik heb hem alleen gemailt meer niet maar het is een goede man met veelverstand.
Je hebt je opa gemaild terwijl hij dood is?
quote:
Mr. Guirassy
Tel: 033 - 4750364
mobiel: 06 -5080 8003
deze mr. is werkzaam in binnen en buitenland
hij woont in amersfoort, Utrecht.

is hij neit te bereiken kijk op http://link.marktplaats.nl/320013078
Of heb je deze man gemaild? En zo ja, als je hem slechts gemaild hebt, hoe weet je dan deze man veel verstand heeft? Komt dat omdat je helderziend bent?
quote:
ik hoop dat u mij gelooft ondanks dat ik nog neit zo oud ben en er wat mee kan.

mvg. B. Lovely
Ik geloof je en leeftijd speelt totaal geen rol in dit soort zaken, want ik voel dat je een oude ziel hebt. Groetjes terug.
quote:
Ik heb liever dat je verdere vragen hier in dit forum beantwoordt. Wijsheid moet je namelijk niet voor jezelf houden, maar delen !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 28 februari 2010 @ 23:26:57 #264
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78574512
-genoeg flauwekul van je.-

[ Bericht 25% gewijzigd door Bastard op 01-03-2010 08:14:12 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78580097
quote:
Doe normaal!

Dat gebeurt alleen in horrorfilms. In het echte leven zijn er andere dingen waar je je druk om moet maken.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:26:05 #266
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78582074
Goeie Kick!

Zou TS al verhuisd zijn?

Vette marktplaats link ook. Ik hoop dat hij paranormaal beter is dan met spelling en Nederlands!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:33:22 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78582244
quote:
beste mr.

helaas kunnen wij het niet opnemen tegen de zogeheten Demonen.

heb je dit niet uit het script van de nieuwe nightmare on elm street film?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_78584134
Die reactie hier boven me moet wel verzonnen zijn

/postgeschiedenis checked

1 post en net in deze thread... kloontje Maar dat maakt niet zo veel uit natuurlijk...

alleen word het wat lastiger allemaal om dit serieus te nemen

[ Bericht 49% gewijzigd door Flammie op 01-03-2010 11:50:53 ]
pi_78587643
Gebeurt wel vaker hier. Er was ooit een topic van iemand die beweerde last te hebben van demonen ofzo die hem opdrachten gaven. Echter stond dat niet op TRU maar op R&P. Toch verscheen er een reactie van een exorcist die zijn diensten aanboodt. Ze zitten een beetje te surfen op internet en komen dit dan tegen.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:23:29 #270
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78587751
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Pulzzar het volgende:
Gebeurt wel vaker hier. Er was ooit een topic van iemand die beweerde last te hebben van demonen ofzo die hem opdrachten gaven. Echter stond dat niet op TRU maar op R&P. Toch verscheen er een reactie van een exorcist die zijn diensten aanboodt. Ze zitten een beetje te surfen op internet en komen dit dan tegen.
klaar om snel geld te verdienen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:47:57 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_78588889
quote:
Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef Pulzzar het volgende:
John Constantine?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 1 maart 2010 @ 16:58:08 #272
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_78596949
Michael J. Fox?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_78679990
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb je dit niet uit het script van de nieuwe nightmare on elm street film?
Nah, precies het script van "Paranormal Activity"
pi_78871265
Ik wil hier graag even op reageren, als ik in ieder geval de kans krijg want ik word in alles tegengehouden door iets,
Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.

Hopenlijk kan iemand me iets vertellen of helpen

Met vriendelijke groet Patricia
pi_78871558
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:49 schreef Patrisabella het volgende:
Ik wil hier graag even op reageren, als ik in ieder geval de kans krijg want ik word in alles tegengehouden door iets,
Zal mijn verhaal vertellen,
Mijn dochtertje is nu 3 jaar en 3 maanden oud en kampt al sinds een jaar met slaapproblemen.
een hele tijd dachten we door haar nieuwe slaapkamer meubelement, maar op een gegeven moment dachten we het zal een fase zijn.
Ouders uit elkaar etc etc dat denk je dan !!!
Tot haar vader in november 2009 een cafe overnam en hij boven het cafe ging wonen en onze dochter daar ook niet meer wilde slapen.
na veel te praten met dr kwamen we er achter dat ze bang is van een spook en ze een man beschreef die in het cafe aan de bar zat die leek op de oude eigenaar toen kwam er uit dat ze bij mij ook een spook heeft en die heeft rode ogen en zwarte lippen, dat vonden wij op zich een beetje raar maar dachten dus ook aan teveel tekenfilms.
Vorige week lag ze wederom bij me in bed want dan voelt ze zich veilig en had haar armpje om mijn nek en begon ineens krachtig op mijn keel te drukken, ik vroeg wat ben je aan het doen ?
ze antwoorde met ik moet jou dood maken ... en na wat gepraat te hebben kwam eruit dat ze van het "spook" mij moest proberen gek te krijgen door niet te willen en gaan slapen, en als dat niet lukt moest ze me maar dood maken. VOLGENS MIJ KOMEN ER GEEN TEKSTEN VAN DIT SOORT UIT EEN 3 JARIGE
Dit alles zit me niet lekker en ik geloof best dat er iets is in mijn huis hoewel ik daar geen tekenen van zie als alleen in het gedrag van mijn dochter ?

Ik ben helemaal niet bekend met uitdrijven en mediums dus ik hoop via hier antwoorden te vinden hoe ik in contact kan komen met iemand die mij kan helpen.
Mijn dochter is bekaf doordat zij grandioos tegen haar slaap vecht al een jaar lang \, maar ook ikzelf lijd hier onder want rust krijg ik geen moment.
Op dit moment dat ik dit schrijf is er continu een koude lucht stroom om me heen terwijl de cv op 23 graden staat, mijn dochter doet vanalles om te zorgen dat ik dit niet kan schrijven en verveelt me op allerlei mogelijke manieren rond de laptop, maar schijnbaar is mijn wil sterker en ga ik met mijn blik op oneindig en mijn verstand op 0 door met schrijven.

Hopenlijk kan iemand me iets vertellen of helpen

Met vriendelijke groet Patricia
Ik quote hem even voor de zekerheid dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')