Van hem heb ik nog nooit gehoord. Ik zal wel een keer googlen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ene Richard Krebber doet dit toch ook?
Wil ik graag doen. Kunnen we afspreken dat ik een aantal dagen bij je kom? Neem ik gelijk goede camera's mee etc. om eventuele bewijzen op te nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:55 schreef Keitosha het volgende:
Maak het maar eens mee, dan lul je wel anders...
Misschien moet je even de verpleging erbij roepen als het weer erger wordt Manke, wellicht kunnen ze je helpen nu!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
meer info pls 7keer70
bij mij dreigen ze nu me te doden. wat volgens mij niet kan/mag
ik kan ze eruit schreeuwen [intern], maar ik voel ze terug komen, het voelde met handen als een best grote gedaante
Volgens de katholieke kerk nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:03 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Van hem heb ik nog nooit gehoord. Ik zal wel een keer googlen.
Keitosha, het is trouwens onzin als iemand hier GELD voor vraagt voor het wegjagen van demonen.
Want in feite kan iedereen die de geestelijke principes van Jezus begrijpt , gelooft en naleeft, demonen wegjagen in Zijn autoriteit.
Freedom is for free!
Bij de RK kerk moet je eerst gewoon langs de psychiater heur! OP mafkezen, gekken en schizofrenen doen ze geen exorcisme. Die laten ze over aan de regulier gezondheid. Misschien zijn de TS en kornuiten wel zo gek als een horizontale draaideur, weet jij veel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat 7keer70 zegt.
Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.
En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering.
Dat is een mogelijkheid ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij de RK kerk moet je eerst gewoon langs de psychiater heur! OP mafkezen, gekken en schizofrenen doen ze geen exorcisme. Die laten ze over aan de regulier gezondheid. Misschien zijn de TS en kornuiten wel zo gek als een horizontale draaideur, weet jij veel!
Eerst de psychiater, de pater komt later!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid ja.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat 7keer70 zegt.
Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.
En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
Wat vreselijk! Is het al wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
meer info pls 7keer70
bij mij dreigen ze nu me te doden. wat volgens mij niet kan/mag
ik kan ze eruit schreeuwen [intern], maar ik voel ze terug komen, het voelde met handen als een best grote gedaante
En toen had TS geen tijd/zin om te posten, omdat het medium wel ineens erg duur was... Dat is 1 optie natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Summers het volgende:
Dat zou je bijna vergeten idd , ze had een afspraak gemaakt met een medium ,
zou misschien uitzoeken of er iemand vermoord was in de buurt en toen ......
...desillusiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Summers het volgende:
Dat zou je bijna vergeten idd , ze had een afspraak gemaakt met een medium ,
zou misschien uitzoeken of er iemand vermoord was in de buurt en toen ......
Nonsens. Alle "christendom" is "hekserij". Vooral per ongeluk expres zout en water in peuteroogjes strooien vindt ik bijzonder kwaadaardig. En je bekeren tot "jezus" om je aan hem te onderwerpen? Dan ren je van de ene geest naar de anderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat 7keer70 zegt.
En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
Waarom niet, ik ben er ook al langer dan 3 jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Yozzz het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dit topic is 3 jaar oud, dus reageren op TS zal waarschijnlijk maar weinig zin hebben
Trollquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef NeoTheXerox het volgende:
blablablaba, ik kom aandacht te kort.
Ik vind het idee wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef Dragorius het volgende:
feest is altijd goed
Het blijft een vertaling van wat eigenlijk echt zou moeten gebeuren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:09 schreef Bastard het volgende:[..]Ik vind het idee wel goed eigenlijk
zonde het ging net zo goed...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Het blijft een vertaling van wat eigenlijk echt zou moeten gebeuren.
Maar ja, als ik vertel wat echt nodig is, krijg ik een ban en pas je censuur toe.
Lalalalala.
Dat was voordat Bastard zonder excuses zich openstelde voor commentaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Dragorius het volgende:[..]zonde het ging net zo goed...
Oh ja dat is waar ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef bassos het volgende:
[..]
Het blijft een vertaling van wat eigenlijk echt zou moeten gebeuren.
Maar ja, als ik vertel wat echt nodig is, krijg ik een ban en pas je censuur toe.
Lalalalala.
en ik heb de vraag nog niet beantwoord hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat was voordat Bastard zonder excuses zich openstelde voor commentaar.
Ik wacht nog steeds op je voorbeeld waarin je mij op bullshit betrapt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Flammie het volgende:
Het ging nooit goed .. met alle respect
Volgens mij verwar je met iemand andersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je voorbeeld waarin je mij op bullshit betrapt.
Ik zou bijna bange poeperd posten, maar volgens mij vinden de mods dat niet goed.
zeur lekker verder in feedback ipv dit to icquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef bassos het volgende:
[..]
Oh dat nog steeds?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef bassos het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Michielos het volgende:[..]en ik heb de vraag nog niet beantwoord he
Er is niets veranderd.quote:
is goed, hier is mijn antwoord; mijn geboorteinfo was correct en van je reading klopte in alle gevallen geen bal. Kunnen we nu verder?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Inderdaad.
Goed van je dat je het even oprakelt.
Dus kom maar op met je inhoudelijke antwoord.
Ik ga er nog steeds van uit dat jij niet gelogen hebt toen je je geboorteinfo gaf.
En jij hebt er nog steeds niet op geantwoord inderdaad.
Terwijl het allemaal zo makkelijk is...
Of hoeven we toch niet dat onderwerp nogmaals te bespreken ?
Kijk hier een scepticus die klaagt over een believer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef Flammie het volgende:
Mag ik op de rode knop drukken Bastard?
Wat is dit danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef bassos het volgende:
[..]
Er is niets veranderd.
Jij hebt geen excuses aangeboden, dus ik antwoord nog steeds niet op je.
Dat is niet inhoudelijk, en dat weet jij ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Michielos het volgende:[..]is goed, hier is mijn antwoord; mijn geboorteinfo was correct en van je reading klopte in alle gevallen geen bal. Kunnen we nu verder?
Moet ik hieruit opmaken dat jij het niet bannen van mij of een draad waarin ik post gezien moet worden als excuus ?quote:
Inderdaad Flammie, antwoord eens on topic.quote:
Als het zolang geleden is copy paste het stukje even en ik reageer er op. Het had nogmaals geen diepe indruk gemaakt, eerder hoongelach.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is niet inhoudelijk, en dat weet jij ook.
Je doet al weken, erm nu al wellicht maanden moeilijk over antwoorden op mijn laatste beschrijving.
Dat doet vermoeden dat het zo dichtbij was dat je wegvluchtte, zoals je meermaals nu hebt gedaan.
Dus waarom zou ik een scepticus als jij met rust moeten laten als je wegvlucht van inhoudelijk commentaar ?
Neequote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:28 schreef bassos het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat jij het niet bannen van mij of een draad waarin ik post gezien moet worden als excuus ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |