abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71600068
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ene Richard Krebber doet dit toch ook?
Van hem heb ik nog nooit gehoord. Ik zal wel een keer googlen.

Keitosha, het is trouwens onzin als iemand hier GELD voor vraagt voor het wegjagen van demonen.
Want in feite kan iedereen die de geestelijke principes van Jezus begrijpt , gelooft en naleeft, demonen wegjagen in Zijn autoriteit.

Freedom is for free!
pi_71604901
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:55 schreef Keitosha het volgende:
Maak het maar eens mee, dan lul je wel anders...
Wil ik graag doen. Kunnen we afspreken dat ik een aantal dagen bij je kom? Neem ik gelijk goede camera's mee etc. om eventuele bewijzen op te nemen.

Maar ik ben bang dat je een smoes hebt om mij af te wijzen, of dat er dan toevallig niets gebeurd. Ik geloof hier namelijk geen zak van. Ik heb al bij 3 mensen die hetzelfde meemaken een tijd door gebracht waarna er natuurlijk niets aan de hand was. En de verklaringen waarom er dan niets gebeurde waren nog gekker dan de geesten ervaringen zelf. Maar wie weet is het bij jou anders.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:11:59 #153
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71621231
meer info pls 7keer70

bij mij dreigen ze nu me te doden. wat volgens mij niet kan/mag
ik kan ze eruit schreeuwen [intern], maar ik voel ze terug komen, het voelde met handen als een best grote gedaante
pi_71621274
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
meer info pls 7keer70

ik kan ze eruit schreeuwen [intern], maar ik voel ze terug komen, het voelde met handen als een best grote gedaante
Misschien moet je even de verpleging erbij roepen als het weer erger wordt Manke, wellicht kunnen ze je helpen nu!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:31:53 #155
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_71623461
Deze gast kan wel helpen met uitdrijven:
http://www.theghosthunter.nl/
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 18:03:10 #156
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71628726
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:03 schreef 7keer70 het volgende:

[..]

Van hem heb ik nog nooit gehoord. Ik zal wel een keer googlen.

Keitosha, het is trouwens onzin als iemand hier GELD voor vraagt voor het wegjagen van demonen.
Want in feite kan iedereen die de geestelijke principes van Jezus begrijpt , gelooft en naleeft, demonen wegjagen in Zijn autoriteit.

Freedom is for free!
Volgens de katholieke kerk niet
pi_71628824
Wat 7keer70 zegt.

Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.

En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 18:10:02 #158
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71628899
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat 7keer70 zegt.

Bel een pastor op, geen rooms katholieke priester die zal het probleem alleen maar erger maken met zn hekserij.

En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering.
Bij de RK kerk moet je eerst gewoon langs de psychiater heur! OP mafkezen, gekken en schizofrenen doen ze geen exorcisme. Die laten ze over aan de regulier gezondheid. Misschien zijn de TS en kornuiten wel zo gek als een horizontale draaideur, weet jij veel!
pi_71628994
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bij de RK kerk moet je eerst gewoon langs de psychiater heur! OP mafkezen, gekken en schizofrenen doen ze geen exorcisme. Die laten ze over aan de regulier gezondheid. Misschien zijn de TS en kornuiten wel zo gek als een horizontale draaideur, weet jij veel!
Dat is een mogelijkheid ja.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 18:15:03 #160
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71629019
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat is een mogelijkheid ja.
Eerst de psychiater, de pater komt later!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:49:31 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71629820
quote:
Wat 7keer70 zegt.

En liever nog bekeer je tot Jezus Christus, vraag vergeving voor je zonden en vraag Hem de problemen op te lossen, of commandeer het zelf na je bekering. Jezus is de enige die autoriteit heeft over dit soort dingen. Paranormale mensen zijn zelf net zo erg misleid en zullen ook het probleem alleen maar erger maken, op de lange duur. Tijdelijk kan het verlichting brengen maar dat zou alleen zijn om jou mee te trekken in die wereld terwijl je Christus nodig hebt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71645027
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
meer info pls 7keer70

Wat vreselijk! Is het al weg ?
Gelukkig is er een oplossing...gewoon proberen.
Heb je je bezig gehouden met geesten oproepen of iets? Hoe is dit zo gekomen denk je?

Zodra een mens geesten uitnodigt, vinden geesten namelijk dat ze RECHT op je ziel hebben. (Ze hebben het nu dus al over dat je dood moet toch?) Het is nu van belang dat jij aangeeft dat ze GEEN recht op je ziel hebben. Maar dan zal je je ziel een andere bestemming moeten geven. Een bestemming van LEVEN.

Dit kan je inderdaad zelf doen. Echter heb je daar wel het juiste gereedschap voor nodig...En dat is, of je het cool vindt of niet...Jezus... Ik kan er echt niets anders van maken... Waarom? Omdat Jezus kwam om de gevangen mensen vrijheid te geven en de 'doden' leven te geven.

Hij zei:

,,Een dief komt alleen om te roven, te slachten en te vernietigen, maar ik ben gekomen om hun het leven te geven in al zijn volheid. "(Joh. 10:10).

Zie hier een stukje over die macht die Jezus had en die hij aan zijn volgelingen gaf. Staat in Lucas:

WIe Jezus volgt heeft de macht om beoze geesten uit te werpen:Lucas 10: 19

,, 17Na verloop van tijd kwamen de zeventig discipelen weer bij Hem terug. "Here", zeiden zij opgetogen, "als wij Uw naam gebruiken, doen zelfs de boze geesten wat wij zeggen!"
8Hij antwoordde: "Ik zag satan als een bliksemschicht uit de hemel vallen.
19Ik heb jullie macht gegeven over al de krachten van de vijand. Jullie zullen slangen en schorpioenen vertrappen. Niets, werkelijk niets, zal jullie kwaad doen.
20Maar het belangrijkste is niet dat de boze geesten doen wat jullie zeggen. Waar jullie vooral blij om moeten zijn, is dat jullie namen in de hemel geregistreerd staan."

Kortom: Die enge geest die je dood wilt hebben. Zeg hem dat hij weg moet gaan 'In Jezus naam'. En dat je ziel aan Jezus toebehoort. Je ziel kan je aan Jezus geven door , zoals Ali Kannibali zegt, vergeving te vragen voor je fouten/zonden, en daarna meteen te aanvaarden dat God je in alle liefde en genade aanneemt.

Het hele leven op aarde is een geestelijke strijd om je ziel. Maar jij blijft degene die kan kiezen voor wie jij je ziel openstelt...

Ik stuur je nog even een PM.

[ Bericht 2% gewijzigd door 7keer70 op 06-08-2009 10:37:28 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:20:30 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71646430
Blijft de vraag over hoe het nou met de TS is natuurlijk
The truth was in here.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:54:12 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_71647422
Dat zou je bijna vergeten idd , ze had een afspraak gemaakt met een medium ,
zou misschien uitzoeken of er iemand vermoord was in de buurt en toen ......
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_71647479
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Summers het volgende:
En toen had TS geen tijd/zin om te posten, omdat het medium wel ineens erg duur was... Dat is 1 optie natuurlijk
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:07:22 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71647789
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Summers het volgende:
...desillusie
The truth was in here.
pi_71650764
quote:
[b]
*knip*
Ik stuur je nog even een PM.
Je hebt ook andere opties als in Jezus naam..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:05:54 #168
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71651070
Om weer even ontopic te gaan, was er voor TS nou een medium gevonden die kwade geesten kan verdrijven ?

Ik ben zelf trouwens op zoek naar een medium die kwade geesten juist kan plaatsen, of misschien die van de TS naar mijn huis kan moven.
zzz
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:15:41 #169
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71661145
Even voor de duidelijkheid: dit topic is 3 jaar oud, dus reageren op TS zal waarschijnlijk maar weinig zin hebben
pi_71780602
quote:
Wat 7keer70 zegt.

Nonsens. Alle "christendom" is "hekserij". Vooral per ongeluk expres zout en water in peuteroogjes strooien vindt ik bijzonder kwaadaardig. En je bekeren tot "jezus" om je aan hem te onderwerpen? Dan ren je van de ene geest naar de ander
Waarom moet je je eerst bekeren voordat je de kracht hebt om het op te lossen? Wil ie alleen maar helpen als je 'm op je blote knietjes gaat smeken om vergiffenis? Ik dacht dat we allemaal kinderen van "god" waren? Ongeacht of je kind stout is of niet, als je ziet dat het pijn heeft ga je toch niet eerst laten smeken voordat je er wat aan doet?
Als je om vergiffenis moet smeken voordat je die geest weg kan krijgen betekent het dat die geest er is als een soort straf, die geest heeft dus toestemming van "god" om je te treiteren. op een indirecte manier treiterd god jou dus. Waarom zou je 'm dan in godsnaam gaan vragen om vergiffenis? Hij moet JOU om vergiffenis smeken omdat ie je zoiets aandoet. Kijk eerst maar of zo'n priester (werktuigje van "god") het kan, als hij (als uber-gelovige) het niet kan, dan jij ook niet. En hoef je ook geen kostbare tijd te verspillen aan het bekeren en vergiffenis vragen aan een "god" die je alleen maar helpt als je hem erom smeekt.

Een pastoor, IS trouwens rooms katholiek. Goh, best grappig dat zo'n "gelovige" fanatiekeling dat niet weet.

[ Bericht 29% gewijzigd door 3geltje op 11-08-2009 08:16:02 ]
Satan has been the best friend the Church has ever had, as He has kept it in business all these years!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:54:45 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71780962
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:15 schreef Yozzz het volgende:
Even voor de duidelijkheid: dit topic is 3 jaar oud, dus reageren op TS zal waarschijnlijk maar weinig zin hebben
Waarom niet, ik ben er ook al langer dan 3 jaar
The truth was in here.
pi_71805225
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef NeoTheXerox het volgende:
blablablaba, ik kom aandacht te kort.
Troll
Satan has been the best friend the Church has ever had, as He has kept it in business all these years!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:55:46 #173
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71823096
Last post !
Tenminste, laten we het hopen.
zzz
pi_71824622
Het is mogelijk een een geest uit te drijven.

Het is veel moeilijker om iemand te overtuigen dat ze het allemaal zelf doen.

De vaak geteste en beste en leukste manier om welke geest dan ook uit te drijven :

Geef een vet veel te groot feest.
Nodig alles en iedereen uit die je kent (inclusief buren) en laat het helemaal los gaan in je huis/appartement/kamer.

Hierna is er zoveel overrulende psychische energie dat eventuele geesten totaal irrelevant worden.

Bovenstaande is een vertaalde manier om middels positiviteit een reiniging uit te voeren.

Zorg er bij voorkeur voor dat het feest bij de feestgangers als herinnering een met name 'leuk' feest is.
(geweldig en beter zijn een bonus, maar niet nodig)

Die herinnering an sich beschermt je woning met positieve energie van alle mensen die het feest leuk vonden.

Eventueel af en toe de positieve gedachtes versterken door nog een paar feestjes te geven.

Niezo moeluk toch >?
pi_71826265
feest is altijd goed
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:09:59 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71826576
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef Dragorius het volgende:
feest is altijd goed
Ik vind het idee wel goed eigenlijk
The truth was in here.
pi_71826712
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:09 schreef Bastard het volgende:[..]Ik vind het idee wel goed eigenlijk
Het blijft een vertaling van wat eigenlijk echt zou moeten gebeuren.

Maar ja, als ik vertel wat echt nodig is, krijg ik een ban en pas je censuur toe.

Lalalalala.
pi_71826776
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef bassos het volgende:

[..]

Maar ja, als ik vertel wat echt nodig is, krijg ik een ban en pas je censuur toe.

Lalalalala.
zonde het ging net zo goed...
Mr. Prolapse 2009
pi_71826792
Het ging nooit goed .. met alle respect
pi_71826800
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Dragorius het volgende:[..]zonde het ging net zo goed...
Dat was voordat Bastard zonder excuses zich openstelde voor commentaar.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:19:20 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71826809
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:15 schreef bassos het volgende:

[..]

Lalalalala.
Oh ja dat is waar ook
The truth was in here.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:01 #182
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71826822
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef bassos het volgende:

[..]

en ik heb de vraag nog niet beantwoord he

of bedoelde je de "er klopte geen zak van, zoals gewoonlijk" niet als antwoord?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71826828
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Flammie het volgende:
Het ging nooit goed .. met alle respect
Ik wacht nog steeds op je voorbeeld waarin je mij op bullshit betrapt.

Ik zou bijna bange poeperd posten, maar volgens mij vinden de mods dat niet goed.
pi_71826832
pi_71826845
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef bassos het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je voorbeeld waarin je mij op bullshit betrapt.

Ik zou bijna bange poeperd posten, maar volgens mij vinden de mods dat niet goed.
Volgens mij verwar je met iemand anders
pi_71826850
quote:

[..]

zeur lekker verder in feedback ipv dit to ic
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:21:10 #187
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71826860
quote:

[..]

Oh dat nog steeds?
The truth was in here.
pi_71826889
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef Michielos het volgende:[..]en ik heb de vraag nog niet beantwoord he
Inderdaad.

Goed van je dat je het even oprakelt.

Dus kom maar op met je inhoudelijke antwoord.

Ik ga er nog steeds van uit dat jij niet gelogen hebt toen je je geboorteinfo gaf.

En jij hebt er nog steeds niet op geantwoord inderdaad.

Terwijl het allemaal zo makkelijk is...

Of hoeven we toch niet dat onderwerp nogmaals te bespreken ?
pi_71826922
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef Bastard het volgende:[..]Oh dat nog steeds?
Er is niets veranderd.
Jij hebt geen excuses aangeboden, dus ik antwoord nog steeds niet op je.
pi_71826923
Mag ik op de rode knop drukken Bastard?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:24:02 #191
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71826941
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef bassos het volgende:

[..]

Inderdaad.

Goed van je dat je het even oprakelt.

Dus kom maar op met je inhoudelijke antwoord.

Ik ga er nog steeds van uit dat jij niet gelogen hebt toen je je geboorteinfo gaf.

En jij hebt er nog steeds niet op geantwoord inderdaad.

Terwijl het allemaal zo makkelijk is...

Of hoeven we toch niet dat onderwerp nogmaals te bespreken ?
is goed, hier is mijn antwoord; mijn geboorteinfo was correct en van je reading klopte in alle gevallen geen bal. Kunnen we nu verder?
pi_71826966
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef Flammie het volgende:
Mag ik op de rode knop drukken Bastard?
Kijk hier een scepticus die klaagt over een believer.

Ah please, kunnen de mods die nare believer die sceptici de mond snoert laten ophouden met zo naar te doen ?

Hint:

Stel je eens op als een open onderzoeker ipv een scepticus.

En hoe laag is het klagen als een scepticus over een believer in een believers forum ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:26:23 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827009
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:23 schreef bassos het volgende:

[..]

Er is niets veranderd.
Jij hebt geen excuses aangeboden, dus ik antwoord nog steeds niet op je.
Wat is dit dan
The truth was in here.
pi_71827013
reageer eens on topic. Zeiklap
pi_71827022
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Michielos het volgende:[..]is goed, hier is mijn antwoord; mijn geboorteinfo was correct en van je reading klopte in alle gevallen geen bal. Kunnen we nu verder?
Dat is niet inhoudelijk, en dat weet jij ook.
Je doet al weken, erm nu al wellicht maanden moeilijk over antwoorden op mijn laatste beschrijving.

Dat doet vermoeden dat het zo dichtbij was dat je wegvluchtte, zoals je meermaals nu hebt gedaan.

Dus waarom zou ik een scepticus als jij met rust moeten laten als je wegvlucht van inhoudelijk commentaar ?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:27:59 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827061
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef Flammie het volgende:
Na was toch een oud topic.

Popcorn?
The truth was in here.
pi_71827063
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat is dit dan
Moet ik hieruit opmaken dat jij het niet bannen van mij of een draad waarin ik post gezien moet worden als excuus ?
pi_71827077
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef Flammie het volgende:
Inderdaad Flammie, antwoord eens on topic.
Wat je nu doet is schelden vanaf de zijlijn.

Vet man.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:30:17 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71827112
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:26 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat is niet inhoudelijk, en dat weet jij ook.
Je doet al weken, erm nu al wellicht maanden moeilijk over antwoorden op mijn laatste beschrijving.

Dat doet vermoeden dat het zo dichtbij was dat je wegvluchtte, zoals je meermaals nu hebt gedaan.

Dus waarom zou ik een scepticus als jij met rust moeten laten als je wegvlucht van inhoudelijk commentaar ?
Als het zolang geleden is copy paste het stukje even en ik reageer er op. Het had nogmaals geen diepe indruk gemaakt, eerder hoongelach.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:31:10 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71827138
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:28 schreef bassos het volgende:

[..]

Moet ik hieruit opmaken dat jij het niet bannen van mij of een draad waarin ik post gezien moet worden als excuus ?
Nee
Maar ik gun je je ventilatie wel.. gooi het er maar uit..Ik heb sterk het idee dat er heel veel opgekropte frustratie vast blijft zitten.
Heb je het ook wel eens benauwd, spanning rond de keel?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')