abonnement Unibet Coolblue
pi_171071500



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 13:14:27 ]
pi_171071524
Filmpje toegevoegd aan de OP
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:27:01 #3
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171071749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:38 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Voor dat soort vragen kun je jezelf dan beter direct tot de partij wenden.
Als jij je vraag niet kan vinden in het verkiezingsprogramma of de site van FvD waarom moet een ander het dan wel weten ?
Het is gewoon irritant gedrag en trollen wat je vertoont.
Je kan toch gewoon zeggen wat je zelf vindt? De plannen van FvD zijn toch niet de leidraad van je eigen denken?

We zitten hier op een discussieforum, dus geef gewoon je eigen mening. Het is hier op fok namelijk net zo interessant (zo niet interessanter) wat aanhangers van de FvD vinden over iets dan wat de FvD er zelf van vindt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171071812
@Euribob
Ja, tuurlijk kan ieder zijn mening geven en zeggen wat je eigen ideeen zijn.
Maar dat is vaak niet waar 99.999 en andere trollen naar vragen.

Vaak is het: "maar hoe wil de Fvd dat doen dan ? "
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:36:02 #5
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171071865
Baudet zit al twee maanden in de kamer en het land is nog steeds naar de klote.

Wanneer gaat die luie hond wat doen?
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:50:16 #6
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171072069
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:31 schreef bluemoon23 het volgende:
@Euribob
Ja, tuurlijk kan ieder zijn mening geven en zeggen wat je eigen ideeen zijn.
Maar dat is vaak niet waar 99.999 en andere trollen naar vragen.

Vaak is het: "maar hoe wil de Fvd dat doen dan ? "
Nouja, dat is ook wel een terechte vraag toch? De FvD uit wel sterke taal, maar écht concrete plannen ervoor zijn er niet. Het is een beetje trollerig van 99.999 om daar constant naar te vragen, maar hij heeft mij inziens wel gelijk dat er door de FvD-aanhangers in dit topic wat kritischer naar de plannen (en hoe die gemaakt worden) gekeken kan worden. En van die plannen kun je dan allemaal dingen van vinden, en daar zullen de FvD'ers ook van mening in verschillen (neem ik aan).

Uiteindelijk zijn, mijn inziens dan hè, het toch de inhoudelijke discussies die een topic interresant maken. Bijdrages als "Baudet _O_" kun je op Twitter ook wel vinden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171072132
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:50 schreef Euribob het volgende:Nouja, dat is ook wel een terechte vraag toch? De FvD uit wel sterke taal, maar écht concrete plannen ervoor zijn er niet.
Dat kan wel een terechte vraag zijn, maar het antwoord op die vraag en de concrete plannen weten de users hier ook niet.
Dan is het een beetje irritant om het elke keer maar weer opnieuw te vragen.
pi_171072982
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:31 schreef bluemoon23 het volgende:
@Euribob
Ja, tuurlijk kan ieder zijn mening geven en zeggen wat je eigen ideeen zijn.
Maar dat is vaak niet waar 99.999 en andere trollen naar vragen.

Vaak is het: "maar hoe wil de Fvd dat doen dan ? "
Dat is toch een logische vraag:
Als ik hier het partijprogramma van een andere partij zou gaan bejubelen omdat die partij gratis geld zou willen geven aan iedereen, dan kan ik dergelijke vragen toch ook verwachten en dan kom ik toch ook niet weg met antwoorden als "dat moet je maar aan die partij vragen en niet aan mij"?
pi_171073042
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:54 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat kan wel een terechte vraag zijn, maar het antwoord op die vraag en de concrete plannen weten de users hier ook niet.
Dan is het een beetje irritant om het elke keer maar weer opnieuw te vragen.
Over het algemeen vraag ik gewoon naar de eigen meningen van de aanhangers hier.

Bijvoorbeeld over of ze het FvD-idee van uitgeprocedeerde asielzoekers gevangen zetten steunen en zo ja, hoe ze om willen gaan met de nadelen. Dat is namelijk interessant omdat de FvD hier eerst wel werd bejubeld omdat ze die moties indienden om zo het kartel kleur te laten bekennen oid.
Wellicht is het beter om daar eens kritisch over na te denken in plaats van elke keer dat persoonlijke geneuzel en proberen mensen hier weg te krijgen.
pi_171077087
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Over het algemeen vraag ik gewoon naar de eigen meningen van de aanhangers hier.

Bijvoorbeeld over of ze het FvD-idee van uitgeprocedeerde asielzoekers gevangen zetten steunen en zo ja, hoe ze om willen gaan met de nadelen. Dat is namelijk interessant omdat de FvD hier eerst wel werd bejubeld omdat ze die moties indienden om zo het kartel kleur te laten bekennen oid.
Wellicht is het beter om daar eens kritisch over na te denken in plaats van elke keer dat persoonlijke geneuzel en proberen mensen hier weg te krijgen.
Je kan illegaliteit altijd nog strafbaar maken dan is heel dat probleem direct opgelost.

Het punt wat FVD wou maken en ook heeft gemaakt met die moties is in hoeverre zijn de partijen bereid om wat te doen aan het immigratieprobleem.
En zoals we allemaal hebben mogen aanschouwen is dat bar weinig.
De pvv word nog steeds uitgesloten en Rutte zoekt nu een partner op links waarvan geen enkele partij iets wilt doen aan het probleem.
GroenLinks pleit er zelfs voor om meer vluchtelingen in Nederland op te nemen.
Met de motie heeft met name het cda en de vvd zich laten kennen als onbetrouwbare partijen die geen gehoor geven aan de wensen van de kiezer.
Het belangrijkste thema blijft gewoon liggen ongeacht welke formatie die Rutte mogelijk acht samen kan stellen.
pi_171077338
Met strafbaar maken van illegaliteit is dat probleem helemaal niet opgelost. Dan blijven de voornaamste problemen die ik noemde immers gewoon. Uitzetten blijft ingewikkeld, je sluit dan mensen (incl kinderen) maanden tot jaren op zonder dat ze een ernstige misdaad hebben begaan. Erg duur en in strijd met de mensenrechten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 18:18:15 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171077386
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:16 schreef 99.999 het volgende:
Met strafbaar maken van illegaliteit is dat probleem helemaal niet opgelost. Dan blijven de voornaamste problemen die ik noemde immers gewoon. Uitzetten blijft ingewikkeld, je sluit dan mensen (incl kinderen) maanden tot jaren op zonder dat ze een ernstige misdaad hebben begaan. Erg duur en in strijd met de mensenrechten.
Het is een eerste stap. Ik vind het domste PVV-idee nog beter dan dat walgelijke struisvogelgedrag van vele andere partijen.

Daar zou jij ook tevreden mee moeten zijn, want enkele maanden geleden bekritiseerde je de PVV nog omdat ze enkel problemen benoemen en geen oplossingen hebben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171077438
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Met de motie heeft met name het cda en de vvd zich laten kennen als onbetrouwbare partijen die geen gehoor geven aan de wensen van de kiezer.
Het belangrijkste thema blijft gewoon liggen ongeacht welke formatie die Rutte mogelijk acht samen kan stellen.
Op welke wijze meen jij uit de verkiezingsuitslag af te kunnen leiden dat immigratie voor de kiezer het belangrijkste thema zou zijn geweest?
pi_171077439
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is een eerste stap. Ik vind het domste PVV-idee nog beter dan dat walgelijke struisvogelgedrag van vele andere partijen.

Daar zou jij ook tevreden mee moeten zijn, want enkele maanden geleden bekritiseerde je de PVV nog omdat ze enkel problemen benoemen en geen oplossingen hebben.
Hoe is dit dan een stap of een oplossing? Leg dat dan eens uit :).
pi_171077458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Op welke wijze meen jij uit de verkiezingsuitslag af te kunnen leiden dat immigratie voor de kiezer het belangrijkste thema zou zijn geweest?
Een jaar terug met alle ophef over nieuwe AZC's had hij een punt gehad maar nu speelt het inderdaad niet zo.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 18:23:06 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171077482
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe is dit dan een stap of een oplossing? Leg dat dan eens uit :).
Ze komen met een oplossing voor het illegalenprobleem. En nee, ik ga je niet de definitie van 'oplossing' uitleggen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171077636
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze komen met een oplossing voor het illegalenprobleem. En nee, ik ga je niet de definitie van 'oplossing' uitleggen.
Maar is dit, gezien alle genoemde nadelen, wel echt een oplossing? Het komt zo immers niet erg doordacht over. Of heb je al bedacht hoe men wat jou betreft met die nadelen om zou moeten gaan? Is het voor jou bijvoorbeeld acceptabel om kinderen maanden of zelfs jaren gevangen te zetten?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 18:34:31 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171077737
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maar is dit, gezien alle genoemde nadelen, wel echt een oplossing? Het komt zo immers niet erg doordacht over. Of heb je al bedacht hoe men wat jou betreft met die nadelen om zou moeten gaan? Is het voor jou bijvoorbeeld acceptabel om kinderen maanden of zelfs jaren gevangen te zetten?
Welke 'nadelen'? En ja, het is een oplossing van het illegalenprobleem. Dat gevangen zetten heeft helemaal niets te maken met deze oplossing, maar is één van de vele mogelijke scenario's.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171077964
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Welke 'nadelen'? En ja, het is een oplossing van het illegalenprobleem. Dat gevangen zetten heeft helemaal niets te maken met deze oplossing, maar is één van de vele mogelijke scenario's.
Dat gevangen zetten was nu juist waar de motie tot opriep en waar de discussie hier over ging...

En de nadelen had ik al een aantal maal aangegeven. Het is erg duur en in strijd met de mensenrechten. Je neemt mensen (waaronder kinderen) maanden of jaren gevangen vanwege iets waar ze eigenlijk niet zoveel aan kunnen doen.
Dat lijken mij toch wel nadelen.
pi_171078201
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Op welke wijze meen jij uit de verkiezingsuitslag af te kunnen leiden dat immigratie voor de kiezer het belangrijkste thema zou zijn geweest?
Vvd, cda die samen toch goed zijn voor een hoop zetels waren hard campagne aan het voeren op het inperken van de immigratie, ppv natuurlijk ook en dan heb je nog het fvd.
Je zou natuurlijk kunnen stellen dat het niet het enige is waarom mensen op deze partijen hebben gestemd maar het is en blijft een belangrijk thema.
Het nog langer negeren van dit probleem gaat op termijn nog voor grote problemen zorgen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 18:58:29 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171078208
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat gevangen zetten was nu juist waar de motie tot opriep en waar de discussie hier over ging...

En de nadelen had ik al een aantal maal aangegeven. Het is erg duur en in strijd met de mensenrechten. Je neemt mensen (waaronder kinderen) maanden of jaren gevangen vanwege iets waar ze eigenlijk niet zoveel aan kunnen doen.
Dat lijken mij toch wel nadelen.
Kijk, daar heb je het al. Deze oplossing werpt nog wat tekortkomingen van het systeem aan het licht, waar ook oplossingen voor verzonnen moeten worden. Mooi toch, dat er eindelijk een partij is die wel met oplossingen komt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171078221
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:16 schreef 99.999 het volgende:
Met strafbaar maken van illegaliteit is dat probleem helemaal niet opgelost. Dan blijven de voornaamste problemen die ik noemde immers gewoon. Uitzetten blijft ingewikkeld, je sluit dan mensen (incl kinderen) maanden tot jaren op zonder dat ze een ernstige misdaad hebben begaan. Erg duur en in strijd met de mensenrechten.
In Australië schijnt het wel te lukken, hoe precies weet ik niet maar waar een wil is is een weg.
pi_171078596
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je het al. Deze oplossing werpt nog wat tekortkomingen van het systeem aan het licht, waar ook oplossingen voor verzonnen moeten worden. Mooi toch, dat er eindelijk een partij is die wel met oplossingen komt.
Ze komen met een voorstel wat juist voor veel nieuwe problemen zorgt. Hoe is dat precies met oplossingen komen?
En waarom weiger je na te denken over die problemen?
Neem een voorbeeld aan verschillende partijgenoten in het vorige topic die wel kritisch konden zijn over dit voorstel...
pi_171078606
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

In Australië schijnt het wel te lukken, hoe precies weet ik niet maar waar een wil is is een weg.
Die situatie lijkt me niet direct vergelijkbaar. Maar laat me graag overtuigen.
pi_171078618
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vvd, cda die samen toch goed zijn voor een hoop zetels waren hard campagne aan het voeren op het inperken van de immigratie, ppv natuurlijk ook en dan heb je nog het fvd.
Je zou natuurlijk kunnen stellen dat het niet het enige is waarom mensen op deze partijen hebben gestemd maar het is en blijft een belangrijk thema.
Het nog langer negeren van dit probleem gaat op termijn nog voor grote problemen zorgen.
Wie negeert welk probleem?
pi_171078677
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wie negeert welk probleem?
Iedereen die nog meer immigratie accepteren.
pi_171078705
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vvd, cda die samen toch goed zijn voor een hoop zetels waren hard campagne aan het voeren op het inperken van de immigratie
Ik kreeg niet de indruk dat dit voor de VVD een van de hoofdthema's was, ik kan me ook niet voorstellen dat mensen die vinden dat op dit punt het roer om moet zouden stemmen op de VVD, de partij die de afgelopen zeven jaar de premier leverde.
Volgens mij projecteer je derhalve je eigen gevoelens op die van de stemmers voor andere partijen.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:28:33 #28
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171078741
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Iedereen die nog meer immigratie accepteren.
Immigratie lijkt me juist een hele mooie oplossing voor de vergrijzing van onze samenleving.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171078757
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Iedereen die nog meer immigratie accepteren.
Aha, dat is wel ene wat bijzondere interpretatie van de problematiek. Dan blijft er inderdaad weinig anders voor je over dan de PVV.
pi_171078770
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:28 schreef Euribob het volgende:

[..]

Immigratie lijkt me juist een hele mooie oplossing voor de vergrijzing van onze samenleving.
Geloof ook dat hij onder andere immigratie en asielzoekers door elkaar haalt :P
pi_171079034
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:16 schreef 99.999 het volgende:
Met strafbaar maken van illegaliteit is dat probleem helemaal niet opgelost. Dan blijven de voornaamste problemen die ik noemde immers gewoon. Uitzetten blijft ingewikkeld, je sluit dan mensen (incl kinderen) maanden tot jaren op zonder dat ze een ernstige misdaad hebben begaan. Erg duur en in strijd met de mensenrechten.
Strafbaarstelling leidt natuurlijk niet tot (jarenlange) opsluiting, dat is het hele Leers-verhaal juist geweest.

Tevens lijkt mij de bedoeling van het indienen van die vijf moties juist te zijn om de (grenzen van de) partijlijnen te verkennen en het stemgedrag is wat dat betreft nog best interessant, hoewel voorspelbaar, te noemen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171079174
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:44 schreef nostra het volgende:

[..]

Strafbaarstelling leidt natuurlijk niet tot (jarenlange) opsluiting, dat is het hele Leers-verhaal juist geweest.

Tevens lijkt mij de bedoeling van het indienen van die vijf moties juist te zijn om de (grenzen van de) partijlijnen te verkennen en het stemgedrag is wat dat betreft nog best interessant, hoewel voorspelbaar, te noemen.
Een van de door de FvD ingediende moties riep op om uitgeprocedeerde asielzoekers op te sluiten. Dat was het voornaamste probleem wat ik aanhaal.
pi_171079223
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een van de door de FvD ingediende moties riep op om uitgeprocedeerde asielzoekers op te sluiten. Dat was het voornaamste probleem wat ik aanhaal.
Dan moet je dat niet vermengen met die over strafbaarstelling.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:53:52 #34
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171079259
Ik kan nogsteeds niet geloven dat ik GL met VVD onjuist heb voorspeld. Ging er namelijk vanuit dat zij wel samen zouden gaan. Ik vermoed dan ook dat de formatie meer als peiler dient waarbij ze naar de media kijken. Om te zien of de kiezers mogelijke formatie wel of niet pruimen. Wat mij ook zorgen baat is dat GL met deze actie juist meer stemmen gaat krijgen de volgende keer. Zogenaamd als sterk en anti-rechts ofzoiets pretentieus. Hoe dan ook geeft dit mij het gevoel dat dit vantevoren is afgesproken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 19:54:08 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171079267
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze komen met een voorstel wat juist voor veel nieuwe problemen zorgt. Hoe is dat precies met oplossingen komen?
En waarom weiger je na te denken over die problemen?
Neem een voorbeeld aan verschillende partijgenoten in het vorige topic die wel kritisch konden zijn over dit voorstel...
Nee, die problemen bestaan al. Uitgeprocedeerde asielziekers moeten gewoon direct het land uit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 20 mei 2017 @ 19:54:48 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171079286
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, die problemen bestaan al. Uitgeprocedeerde asielziekers moeten gewoon direct het land uit.
alleen kan dat lang niet altijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 19:55:35 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171079302
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:28 schreef Euribob het volgende:

[..]

Immigratie lijkt me juist een hele mooie oplossing voor de vergrijzing van onze samenleving.
Immigratie moet gecontroleerd gebeuren en niet uit louter asielzoekers bestaan. Daarmee zal kennis en kunde in de loop der generaties verloren gaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 19:56:21 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171079324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alleen kan dat lang niet altijd
Maar in veel gevallen ook wel, en toch duurt het nog maanden, zo niet jaren voor het eindelijk gebeurt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:58:37 #39
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171079376
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alleen kan dat lang niet altijd
In Emmen staat volgens mij een asielopvang voor uitgeprocedeerde (asiel)gezinnen. Die opvang staat er al sinds 2012? En die gezinnen ook.
pi_171079392
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, dat is wel ene wat bijzondere interpretatie van de problematiek. Dan blijft er inderdaad weinig anders voor je over dan de PVV.
Helaas is de pvv de enige partij die een immigratiestop wilt.
Blijf het toch bijzonder vinden dat immigratie nog steeds niet echt serieus genomen word door links en rechts.
Voor betaalbare woningen, het betaalbaar houden van de verzorgingsstaat, cultuur behoud en overbevolking is het niet meer dan logisch dat er een tijdelijke immigratiestop komt.
Ik vraag mij eigen af waarom er zo weinig animo is vanuit de politiek om er iets aan te doen?
Vervolgens horen we de politiek weer klagen dat de populisten zoveel stemmen weten binnen te halen. Het is ook het bewijs dat stemmen op de gevestigde partijen ook totaal geen zin heeft als je de immigratie wilt indammen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 20 mei 2017 @ 19:59:33 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171079399
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:58 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

In Emmen staat volgens mij een asielopvang voor uitgeprocedeerde (asiel)gezinnen. Die opvang staat er al sinds 2012? En die gezinnen ook.
zitten daar al die jaren dezelfde mensen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 20 mei 2017 @ 19:59:57 #42
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171079410
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maar in veel gevallen ook wel, en toch duurt het nog maanden, zo niet jaren voor het eindelijk gebeurt.
En waar ligt dat aan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_171079414
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:59 schreef Chivaz het volgende:
niet meer dan logisch dat er een tijdelijke immigratiestop komt.
Wat is de definitie van een immigratiestop?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 20:01:37 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171079442
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En waar ligt dat aan?
Administratieve ellende, de kansloze asielzoekers zelf die moeilijk doen...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 20:01:43 #45
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171079445
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Immigratie moet gecontroleerd gebeuren en niet uit louter asielzoekers bestaan. Daarmee zal kennis en kunde in de loop der generaties verloren gaan.
Als je langs de grens van Nederland kijkt in de buurt van opvanglocaties. En ziet wat voor soort mensen je schoonzoon of -dochter kunnen worden. Daar schrik je toch van. Veelal zwarte Moslims.
pi_171079666
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:00 schreef nostra het volgende:

[..]

Wat is de definitie van een immigratiestop?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Migratiestop
pi_171079714
quote:
Dat zullen de Akzo's leuk vinden ja, strak plan. Al die 30%-ers die het leefklimaat hier verpesten.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171080029
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:14 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat zullen de Akzo's leuk vinden ja, strak plan. Al die 30%-ers die het leefklimaat hier verpesten.
Soms gaat het belang van op z'n minst 1.5 miljoen stemmers voor.
pi_171080273
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Soms gaat het belang van op z'n minst 1.5 miljoen stemmers voor.
Ik zou niet weten waarom het belang van 1,5 miljoen stemmers voor zou moeten gaan op dat van een veelvoud tegenstemmers, maar daarnaast zou hun belang daar natuurlijk bepaald niet mee gediend zijn.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171080376
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, die problemen bestaan al. Uitgeprocedeerde asielziekers moeten gewoon direct het land uit.
OK, ze komen dus niet met oplossingen. En leuk dat dit moet maar de grote mensen wereld is iets complexer en dan blijkt het vaak maanden of jaren te duren voor uitzetten ook daadwerkelijk lukt. De FvD wil mannen, vrouwen en kinderen in die tijd gevangen zetten.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 20:42:51 #51
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171080393
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

OK, ze komen dus niet met oplossingen. En leuk dat dit moet maar de grote mensen wereld is iets complexer en dan blijkt het vaak maanden of jaren te duren voor uitzetten ook daadwerkelijk lukt. De FvD wil mannen, vrouwen en kinderen in die tijd gevangen zetten.
FvD had het toch over criminele uitgeprocedeerden?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 20:43:06 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171080401
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

OK, ze komen dus niet met oplossingen. En leuk dat dit moet maar de grote mensen wereld is iets complexer en dan blijkt het vaak maanden of jaren te duren voor uitzetten ook daadwerkelijk lukt. De FvD wil mannen, vrouwen en kinderen in die tijd gevangen zetten.
In jouw ogen geen oplossingen ja. Want in jouw ogen kan alles rechtser dan GL niks goeds doen, tenzij het GL-beleid is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171080419
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:42 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

FvD had het toch over criminele uitgeprocedeerden?
Nope. Gewoon alle uitgeprocedeerde asielzoekers gevangen nemen innafwachting van uitzetting, misschien, ooit.
pi_171080458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In jouw ogen geen oplossingen ja. Want in jouw ogen kan alles rechtser dan GL niks goeds doen, tenzij het GL-beleid is.
Kom op zeg, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ik heb je een aantal praktische problemen voorgelegd bij dit voorstel van de FvD en vervolgens weiger jij daar inhoudelijk op te reageren of je eigen mening over het voorstel te geven en kies je uiteindelijk maar weer voor de persoonlijke aanvallen.
Je kan toch wel iets beter dan dat?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 mei 2017 @ 20:46:32 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171080493
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kom op zeg, probeer eens inhoudelijk te reageren. Ik heb je een aantal praktische problemen voorgelegd bij dit voorstel van de FvD en vervolgens weiger jij daar inhoudelijk op te reageren of je eigen mening over het voorstel te geven en kies je uiteindelijk maar weer voor de persoonlijke aanvallen.
Je kan toch wel iets beter dan dat?
Ik heb genoeg inhoudelijk gereageerd, maar als jij vol blijft houden dat gras blauw is, dan is het afgelopen. Zeker gezien jouw trollverleden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171080586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb genoeg inhoudelijk gereageerd, maar als jij vol blijft houden dat gras blauw is, dan is het afgelopen. Zeker gezien jouw trollverleden.
Je hebt op de problemen die ik aanhaalde gewoon niet inhoudelijk gereageerd. Zoals je eigenlijk altijd alle inhoud ontwijkt en maar weer op de man gaat spelen.
Erg jammer dit. Op die manier verkloot je deze reeks nogal.
pi_171084686
Ik vind dit echt leuke zelfspot, hopelijk krijgen we allemaal een zakje lavendel mee naar huis. O+


(she/her)
pi_171084742
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:00 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dit echt leuke zelfspot, hopelijk krijgen we allemaal een zakje lavendel mee naar huis. O+


[ afbeelding ]
update: Ja je krijgt dit mee naar huis

_O_ _O_
(she/her)
  zondag 21 mei 2017 @ 10:41:13 #59
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171090884
Zo, en na deze schoonmaak kan het hier weer gewoon over de FvD en haar plannen gaan. Alvast vriendelijk bedankt voor jullie medewerking.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 21 mei 2017 @ 10:53:45 #60
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171091080
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:02 schreef Fylax het volgende:

[..]

update: Ja je krijgt dit mee naar huis

_O_ _O_
Toch wel lavendel uit de Provence toch. :D
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had graag willen komen. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171092519
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:41 schreef Euribob het volgende:
Zo, en na deze schoonmaak kan het hier weer gewoon over de FvD en haar plannen gaan. Alvast vriendelijk bedankt voor jullie medewerking.
Ik ben blij dat dit godenpartij topique weer open is..

Mijn zondag is weer goed :)
pi_171092929
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:02 schreef Fylax het volgende:

[..]

update: Ja je krijgt dit mee naar huis

_O_ _O_
:o
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171093620
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Toch wel lavendel uit de Provence toch. :D
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had graag willen komen. ;(
Kun je niet? ;(
(she/her)
pi_171094056
thierrybaudet twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 22:09:25 Tja. Het westen moest en zou koste wat kost de Sjah wegkrijgen. Net zoals men thans al het mogelijke doet om Assad… https://t.co/gzJ9ngATx4 reageer retweet
Die gekke Thierry toch.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:55:44 #65
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171094192
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:49 schreef Fascination het volgende:
thierrybaudet twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 22:09:25 Tja. Het westen moest en zou koste wat kost de Sjah wegkrijgen. Net zoals men thans al het mogelijke doet om Assad… https://t.co/gzJ9ngATx4 reageer retweet
Die gekke Thierry toch.
Hij heeft natuurlijk wel een punt, wat hebben wij daar nou eigenlijk te zoeken? Als wij, met Amerika voorop, naar dat soort oorden gaan om "democratie" te brengen wordt het een puinzooi en een voedingsbodem voor IS.
Syrie, Irak, Yemen, Libië, Egypte, Somalië etc.
10x liever een Assad of Gadhaffi dan bijvoorbeeld IS die er de scepter zwaait.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171094710
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel een punt, wat hebben wij daar nou eigenlijk te zoeken? Als wij, met Amerika voorop, naar dat soort oorden gaan om "democratie" te brengen wordt het een puinzooi en een voedingsbodem voor IS.
Syrie, Irak, Yemen, Libië, Egypte, Somalië etc.
10x liever een Assad of Gadhaffi dan bijvoorbeeld IS die er de scepter zwaait.
Moslims hebben nou eenmaal een dictator nodig want anders breekt de pleuris uit. Vrijheid en democratie gaan niet samen met de islam.
pi_171094763
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel een punt, wat hebben wij daar nou eigenlijk te zoeken? Als wij, met Amerika voorop, naar dat soort oorden gaan om "democratie" te brengen wordt het een puinzooi en een voedingsbodem voor IS.
Syrie, Irak, Yemen, Libië, Egypte, Somalië etc.
10x liever een Assad of Gadhaffi dan bijvoorbeeld IS die er de scepter zwaait.
Ik doel meer op de historische incorrectheid in zijn tweet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_171094874
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik doel meer op de historische incorrectheid in zijn tweet.
Haha, dat viel mij ook op. Blijkt maar weer eens dat zijn intellectualiteit toch vooral geveinsd is _O-
  zondag 21 mei 2017 @ 14:29:49 #69
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171095038
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik doel meer op de historische incorrectheid in zijn tweet.
Dat is niet echt scherp inderdaad. :')
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171095116
Wat dan?
(she/her)
pi_171095223
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:32 schreef Fylax het volgende:
Wat dan?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Iraanse_Revolutie

En wat vind jij er van dat de leider van je clubje het historisch besef van een achtjarige heeft?
  zondag 21 mei 2017 @ 14:43:38 #72
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171095407
Wel bijzonder dat het Forum in de (overigens nutteloze) peilingen ineens op 5 zetels staat. Erg veel heeft hij niet gedaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171095649
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
Wel bijzonder dat het Forum in de (overigens nutteloze) peilingen ineens op 5 zetels staat. Erg veel heeft hij niet gedaan.
Ik denk dat de potentiële aanhang liever mooie praatjes en memes heeft dan daadwerkelijke actie :P
  zondag 21 mei 2017 @ 15:11:16 #74
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171096073
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef Janneke141 het volgende:
Wel bijzonder dat het Forum in de (overigens nutteloze) peilingen ineens op 5 zetels staat. Erg veel heeft hij niet gedaan.
Ik had ook graag gezien dat het al meteen hozanna was met de gedroomde omslag in de politiek. Maar het blijft natuurlijk een partij/beweging die in de steigers staat. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171096089
Persoonlijk, als potentiele stemmer, vind ik hem nogal matig en amateuristisch overkomen .

Hoewel hij in theorie en gevoelsmatig in het midden van de VVD en PVV zit voor mij, zou hij bij vervroegde verkiezingen mijn stem (nog) niet krijgen.
Hell To The Liars
pi_171096122
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Haha, dat viel mij ook op. Blijkt maar weer eens dat zijn intellectualiteit toch vooral geveinsd is _O-
Hij is best wel slim, maar hij veinst dat hij het allemaal uit zijn hoofd weet.
Hij kon niet erkennen dat hij te weinig weet over die Iraanse revolutie en nam de moeite niet daarom te checken op het internet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraanse_Revolutie

De westerse regeringen waren afwachtend. Enerzijds erkenden men wel dat de sjah een dictator was, maar hij was ook pro-westers. En in het begin van de revolutie leek het op een democratisering en voor rechtse regeringen was het niet zo geweldig dat linkse groepen misschien de macht zouden grijpen.
Het was echt niet zo dat de westerse regeringen persé de sjah wegwilden
pi_171097009
Wierd Duk is er 3 juni ook bij!
(she/her)
  zondag 21 mei 2017 @ 15:50:22 #78
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171097095
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:27 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kun je niet? ;(
Nee, helaas. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171097154
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Nee, helaas. ;(
Ah jammer. het wordt denk ik echt tof
(she/her)
pi_171097218
Allebei niet te stoppen.

(she/her)
  zondag 21 mei 2017 @ 15:54:35 #81
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171097242
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:51 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ah jammer. het wordt denk ik echt tof
Ik kijk de filmpjes wel terug. :@
Misschien volgend jaar :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 21 mei 2017 @ 15:54:49 #82
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171097250
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:53 schreef Fylax het volgende:
Allebei niet te stoppen.

[ afbeelding ]
Totdat ze crashen uiteraard. Dat heeft de linkse alvast van z'n pappie geërfd.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171097255
Hij is weer open. :o
  zondag 21 mei 2017 @ 15:55:10 #84
66825 Reya
Fier Wallon
pi_171097267
Thierry verwart de sjah natuurlijk met Mossadegh. Kan gebeuren.
pi_171097331
5 zetels. _O-
pi_171097359
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:55 schreef Reya het volgende:
Thierry verwart de sjah natuurlijk met Mossadegh. Kan gebeuren.
Ja maar keur je het goed dat hij een foutje maakt met een naam? :P
  zondag 21 mei 2017 @ 17:21:44 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_171099322
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 15:48 schreef Fylax het volgende:
Wierd Duk is er 3 juni ook bij!
Tuurlijk, dat is ook zo'n Putinfanboy.
pi_171099431
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is ook zo'n goed journalist
Aah ja :)
(she/her)
pi_171099503
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:27 schreef Fylax het volgende:

[..]

Aah ja :)
Goed is wel wat optimistisch :P.

Maar had jij ook een mening over de blunder van Baudet over Iran?
pi_171101273

Gemiddeld 4/5 zetels in de peilingen.
  maandag 22 mei 2017 @ 00:14:03 #91
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171109371
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Goed is wel wat optimistisch :P.

Maar had jij ook een mening over de blunder van Baudet over Iran?
Fouten makkelijk is menselijk. Kan er niet echt mee zitten. Beetje inherent aan het politicus zijn lijkt me. Of hebben we ook politici die nooit een foutje maken ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171110373
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 00:14 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Fouten makkelijk is menselijk. Kan er niet echt mee zitten. Beetje inherent aan het politicus zijn lijkt me. Of hebben we ook politici die nooit een foutje maken ?
Oh, fouten maken mag natuurlijk. Maar een Fylax benadert politiek als een voetbalfan. Daarom was ik wel benieuwd naar zijn mening. Maar ben een beetje bang dat hij geen kritiek op Baudet kan leveren :P.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 mei 2017 @ 08:14:33 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171110612
:O
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171110626
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:14 schreef Nattekat het volgende:
:O
Heb jij ook een mening over deze blunder van Baudet?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 mei 2017 @ 08:17:44 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171110632
quote:
7s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb jij ook een mening over deze blunder van Baudet?
Nee, ik heb een mening over jouw kinderachtige gedrag.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171110707
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, ik heb een mening over jouw kinderachtige gedrag.
En ik vind het jammer dat jij hier niet verder komt dan persoonlijk geneuzel en achterlijk racisme.
  maandag 22 mei 2017 @ 09:10:14 #97
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171111047
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 00:14 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Fouten makkelijk is menselijk. Kan er niet echt mee zitten. Beetje inherent aan het politicus zijn lijkt me. Of hebben we ook politici die nooit een foutje maken ?
Ja. Alle politici behalve die van FVDENK.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 22 mei 2017 @ 09:53:37 #98
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171111642
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 08:14 schreef Nattekat het volgende:
:O
Ook een goedemorgen. :W
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171114076
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Haha, dat viel mij ook op. Blijkt maar weer eens dat zijn intellectualiteit toch vooral geveinsd is _O-
Was je ook maar zo kritisch naar andere politici.
pi_171114395
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Was je ook maar zo kritisch naar andere politici.
Dat ben ik ook gewoon.
Als die domme dingen zeggen, dan vermaak ik me daar ook mee.
En als de aanhangers dan wel de grote leider blind en kritiekloos blijven volgen, dan beschimp ik die ook gewoon.
En als bepaalde aanhangers duidelijk racistisch zijn, dan zal ik die ook stevig minachten.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:18:51 #101
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171114463
quote:
2s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat ben ik ook gewoon.
Als die domme dingen zeggen, dan vermaak ik me daar ook mee.
En als de aanhangers dan wel de grote leider blind en kritiekloos blijven volgen, dan beschimp ik die ook gewoon.
En als bepaalde aanhangers duidelijk racistisch zijn, dan zal ik die ook stevig minachten.
Waarom komt jouw obsessie voor FvD / Baudet eigenlijk vandaan? :?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171115110
quote:
2s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat ben ik ook gewoon.
Als die domme dingen zeggen, dan vermaak ik me daar ook mee.
En als de aanhangers dan wel de grote leider blind en kritiekloos blijven volgen, dan beschimp ik die ook gewoon.
En als bepaalde aanhangers duidelijk racistisch zijn, dan zal ik die ook stevig minachten.
Ik herinner mij dat je glashard aan het ontkennen was dat Pechtold een federale unie wou, dus zo kritisch ben je niet.
Bovendien is je kritiek slechts gericht op mensen die je niet aanstaan, is voor de rest prima maar de manier waarop is bijzonder vervelend.
pi_171118739
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Waarom komt jouw obsessie voor FvD / Baudet eigenlijk vandaan? :?
Oh, daar is geen sprake van. Vind het echter wel een fascinerende beweging met een aanhang die deels politieke partijen schijnbaar als voetbalclubs benadert en als zo goed als onfeilbaar ziet.
Dat is buitengewoon vermakelijk, zeker wanneer ze weer helemaal uit hun dak gaan als iemand het waagt kritiek te hebben op de partij, voormannen of standpunten. Degelijk fangedrag zie je maar zelden in de politiek en daarom is het leuk om te observeren. Geen obsessie maar vermaak dus.

quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik herinner mij dat je glashard aan het ontkennen was dat Pechtold een federale unie wou, dus zo kritisch ben je niet.
Dan kloppen je herinneringen niet. Dat ging om iemand die beweerde dat Pechtold bepaalde zaken regelmatig in het parlement geroepen zou hebben. Zeker gezien de woordkeuze van die persoon leek mij dat erg sterk. Daarom vroeg ik om onderbouwing, die uiteraard uitbleef.
quote:
Bovendien is je kritiek slechts gericht op mensen die je niet aanstaan, is voor de rest prima maar de manier waarop is bijzonder vervelend.
Ook dat klopt niet. Maar van iemand die je niet aanstaat vallen fouten, leugens en idioot gedrag natuurlijk wel meer op :s).
pi_171119766
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:53 schreef 99.999 het volgende:

Dan kloppen je herinneringen niet. Dat ging om iemand die beweerde dat Pechtold bepaalde zaken regelmatig in het parlement geroepen zou hebben. Zeker gezien de woordkeuze van die persoon leek mij dat erg sterk. Daarom vroeg ik om onderbouwing, die uiteraard uitbleef.
Ik was dus die persoon die dat beweerde, het was ergens in 2014 of 2015 tijdens een of ander debat in de 2e kamer. Pechtold opperde dat de tijd van de natiestaat voorbij was.
Ik had/heb weinig zin om al die debatten na te kijken om de desbetreffende uitspraak terug te vinden. Dat neemt niet weg dat hij wel voor een federale unie is, jij probeerde dat te betwisten.
Waarom weet ik niet, maar ik vind het bijzonder dat iemand die pretendeert kritisch te zijn niet eens weet waar Pechtold voor staat.
Of je wist het wel en je was gewoon doelbewust aan het zeuren.
pi_171120321
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik was dus die persoon die dat beweerde, het was ergens in 2014 of 2015 tijdens een of ander debat in de 2e kamer. Pechtold opperde dat de tijd van de natiestaat voorbij was.
Ik had/heb weinig zin om al die debatten na te kijken om de desbetreffende uitspraak terug te vinden. Dat neemt niet weg dat hij wel voor een federale unie is, jij probeerde dat te betwisten.
Waarom weet ik niet, maar ik vind het bijzonder dat iemand die pretendeert kritisch te zijn niet eens weet waar Pechtold voor staat.
Of je wist het wel en je was gewoon doelbewust aan het zeuren.
Je beweerde het op een dusdanige manier dat Pechtold dat nooit zo gezegd zou hebben. Daar ging het mij om. Overigens is de observatie dat de tijd van de natiestaat voorbij is nog altijd heel wat anders dan pleiten voor een federale unie. Het heeft meer te maken met het besef dat we niet meer in de 20e eeuw leven en dat de samenlevingen wereldwijd aan het veranderen zijn en dat vele grenzen vervagen. Daar kan je vervolgens op vele manieren mee omgaan. Een federale unie is slechts een van de opties en zelfs voor D66 op korte termijn niet erg voor de hand liggend.
  maandag 22 mei 2017 @ 17:32:08 #107
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171121312
quote:
De toekomstige politieke elite zal hier aanwezig zijn. _O_
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171121644
quote:
Wat is de troll dan? :@
(she/her)
pi_171121648
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

De toekomstige politieke elite zal hier aanwezig zijn. _O_
Allemaal bazen daar idd ^O^
(she/her)
pi_171121751
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je beweerde het op een dusdanige manier dat Pechtold dat nooit zo gezegd zou hebben. Daar ging het mij om. Overigens is de observatie dat de tijd van de natiestaat voorbij is nog altijd heel wat anders dan pleiten voor een federale unie. Het heeft meer te maken met het besef dat we niet meer in de 20e eeuw leven en dat de samenlevingen wereldwijd aan het veranderen zijn en dat vele grenzen vervagen. Daar kan je vervolgens op vele manieren mee omgaan. Een federale unie is slechts een van de opties en zelfs voor D66 op korte termijn niet erg voor de hand liggend.
Jij lult ook maar wat he.
pi_171121821
Dit zijn de sprekers van het Kickoff-event:


Thierry Baudet (1983) zal vertellen over de sleutelrol die de jongeren van JFVD zullen spelen in het redden van Nederland.


Theo Hiddema (1944) zal terugblikken op zijn eerste maanden als Kamerlid der Staten-Generaal. Hij zal stilstaan bij de hectiek van het dagelijks leven in de Kamer en zal vertellen over wat er achter de schermen daadwerkelijk gebeurt.


Wierd Duk zal spreken over de rol van de media in het publieke debat.


Ad Verbrugge zal spreken over de rol van het onderwijs en de wisselwerking tussen globalisering en lokalisering.


Shirin Musa zal spreken over het huwelijkse gevangenschap wat in Nederland vaak voorkomt in de islamitische geloofsgemeenschap.


Lawrence Urbain zal spreken over de georganiseerde chaos die aan de orde van de dag is in het Europees Parlement.
(she/her)
pi_171121848
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:54 schreef Fylax het volgende:
Dit zijn de sprekers van het Kickoff-event:

[ afbeelding ]
Thierry Baudet (1983) zal vertellen over de sleutelrol die de jongeren van JFVD zullen spelen in het redden van Nederland.

[ afbeelding ]
Theo Hiddema (1944) zal terugblikken op zijn eerste maanden als Kamerlid der Staten-Generaal. Hij zal stilstaan bij de hectiek van het dagelijks leven in de Kamer en zal vertellen over wat er achter de schermen daadwerkelijk gebeurd.

[ afbeelding ]
Wierd Duk zal spreken over de rol van de media in het publieke debat.

[ afbeelding ]
Ad Verbrugge zal spreken over de rol van het onderwijs en de wisselwerking tussen globalisering en lokalisering.

[ afbeelding ]
Shirin Musa zal spreken over het huwelijkse gevangenschap wat in Nederland vaak voorkomt in de islamitische geloofsgemeenschap.

[ afbeelding ]
Lawrence Urbain zal spreken over de georganiseerde chaos die aan de orde van de dag is in het Europees Parlement.
Gebeurt (Hiddema).
pi_171121883
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gebeurt (Hiddema).
Ik zie het ja, even veranderd (is niet mijn tekst).
(she/her)
pi_171121898
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:57 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik zie het ja, even veranderd (is niet mijn tekst).
Misschien kan je het doorgeven aan ze. Beetje onze mooie taal en cultuur verkrachten, potverdrie.
pi_171121914
quote:
De Kickoff is trouwens @ Strandzuid Amsterdam! Een chille dag met muziek, sprekers en gezelligheid!
Ben benieuwd, nog nooit geweest daar :@
(she/her)
pi_171121921
quote:
6s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:58 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Misschien kan je het doorgeven aan ze. Beetje onze mooie taal en cultuur verkrachten, potverdrie.
Is dit nou cultureel Marxisme?
  maandag 22 mei 2017 @ 18:05:29 #117
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171122005
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, daar is geen sprake van. Vind het echter wel een fascinerende beweging met een aanhang die deels politieke partijen schijnbaar als voetbalclubs benadert en als zo goed als onfeilbaar ziet.
Dat is buitengewoon vermakelijk, zeker wanneer ze weer helemaal uit hun dak gaan als iemand het waagt kritiek te hebben op de partij, voormannen of standpunten. Degelijk fangedrag zie je maar zelden in de politiek en daarom is het leuk om te observeren. Geen obsessie maar vermaak dus.
Van observeren is geen sprake volgens mij. Vanaf topic #1 ben je al een trouwe poster in dit topic en deins je er niet voor terug om FvD en zijn standpunten / verkiezingsprogramma af te fakkelen. Kritiek hebben is prima hoor, maar je neemt FvD en de kiezers / leden totaal niet serieus. Ik wil het geen trollen noemen, maar uitlokken toch zeker wel.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171122010

Ziet er tof uit, zo jammer dat je er niet bij bent Sgt :D
(she/her)
  maandag 22 mei 2017 @ 18:10:22 #119
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171122083
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:05 schreef Fylax het volgende:

Ziet er tof uit, zo jammer dat je er niet bij bent Sgt :D
Dat ziet er inderdaad wel strak uit. Volgend jaar ga ik proberen er bij te zijn, kan ik als eenvoudig provinciaaltje mijn provincie nog vertegenwoordigen. :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171122119
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Van observeren is geen sprake volgens mij. Vanaf topic #1 ben je al een trouwe poster in dit topic en deins je er niet voor terug om FvD en zijn standpunten / verkiezingsprogramma af te fakkelen. Kritiek hebben is prima hoor, maar je neemt FvD en de kiezers / leden totaal niet serieus. Ik wil het geen trollen noemen, maar uitlokken toch zeker wel.
Als je na alle gekkigheid nog aanhanger bent van deze club, dan heb ik er inderdaad wel wat moeite mee dat nog erg serieus te nemen. Zeker gezien de wijze waarop veel van de aanhangers benaderen en goed blijven praten.
En het programma is ook gewoon niet zo heel doordacht allemaal. Wat logisch is bij een nieuwe club die dat op een achternamiddag in elkaar heeft gedraaid maar het zou de aanhang dan sieren wanneer ze er ook blijk van geven dat ze zelf kritisch kunnen denken. Juist dat ze zo fanatiek vasthouden aan wat de partijleiding roept maakt het vermakelijk. Je ziet dat hier ook wel bij bepaalde SP'ers en ook dan is het vermakelijk om te kijken hoe ver ze daar in gaan.
  maandag 22 mei 2017 @ 18:19:58 #121
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171122225
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als je na alle gekkigheid nog aanhanger bent van deze club, dan heb ik er inderdaad wel wat moeite mee dat nog erg serieus te nemen. Zeker gezien de wijze waarop veel van de aanhangers benaderen en goed blijven praten.
En het programma is ook gewoon niet zo heel doordacht allemaal. Wat logisch is bij een nieuwe club die dat op een achternamiddag in elkaar heeft gedraaid maar het zou de aanhang dan sieren wanneer ze er ook blijk van geven dat ze zelf kritisch kunnen denken. Juist dat ze zo fanatiek vasthouden aan wat de partijleiding roept maakt het vermakelijk. Je ziet dat hier ook wel bij bepaalde SP'ers en ook dan is het vermakelijk om te kijken hoe ver ze daar in gaan.
Ach, het is natuurlijk ook meer een "beweging" dan een partij. Dat is altijd aantrekkelijk voor mensen, zeker als het een bepaalde allure heeft (zoals het FvD). Dan is een groot gedeelte van de inhoud voor veel van de aanhangers verder niet meer aan de orde.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171122287
quote:
11s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:19 schreef richolio het volgende:

[..]

Ach, het is natuurlijk ook meer een "beweging" dan een partij. Dat is altijd aantrekkelijk voor mensen, zeker als het een bepaalde allure heeft (zoals het FvD). Dan is een groot gedeelte van de inhoud voor veel van de aanhangers verder niet meer aan de orde.
Zoals bij GroenLinks het geval is, bedoel je?
(she/her)
pi_171122295
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

Wat is de troll dan? :@
Ja dat meisje op de foto, dat gaat toch weer seksistisch gevonden worden :')
Ik durf er trouwens niet in mn eentje naartoe te gaan :@
pi_171122298
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:25 schreef wuuht het volgende:

[..]

Ja dat meisje, dat gaat toch weer seksistisch gevonden worden :')
oh lol, dat zou echt zo overdreven zijn :')
quote:
Ik durf er trouwens niet in mn eentje naartoe te gaan :@
Hoezo niet? :o
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 mei 2017 @ 18:28:29 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171122331
:O
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171122396
quote:
11s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:19 schreef richolio het volgende:

[..]

Ach, het is natuurlijk ook meer een "beweging" dan een partij. Dat is altijd aantrekkelijk voor mensen, zeker als het een bepaalde allure heeft (zoals het FvD). Dan is een groot gedeelte van de inhoud voor veel van de aanhangers verder niet meer aan de orde.
Daar heb je wel een punt, denk ik.

quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

Zoals bij GroenLinks het geval is, bedoel je?
Dat is juist wel een partij met een mondige achterban die de partijleiding meestal kritisch benadert.
pi_171122426
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:28 schreef Nattekat het volgende:
:O
Ben jij er bij 3 juni?
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 mei 2017 @ 18:41:02 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171122541
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:33 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ben jij er bij 3 juni?
Helaas.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171122566
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Helaas.
Jammer. ;(
(she/her)
pi_171123208
Ik mag er helaas niet bij zijn. Ik ben FVD lid, en geen Jfvd lid.
pi_171124976
quote:
14s.gif Op maandag 22 mei 2017 19:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag er helaas niet bij zijn. Ik ben FVD lid, en geen Jfvd lid.
Hoe oud ben je?
(she/her)
pi_171126785
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:20 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
30
pi_171127460
quote:
14s.gif Op maandag 22 mei 2017 21:05 schreef Monopoly het volgende:

[..]

30
ah, helaas ;P
(she/her)
pi_171132557
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:21 schreef remlof het volgende:
Tuurlijk, dat is ook zo'n Putinfanboy.
Ach, weer iemand met heimwee naar de koude oorlog.
Wat hebben die Russen jouw misdaan eigenlijk, heb je een slechte date gehad met Natasja ? (of Boris)
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 18:12 schreef 99.999 het volgende:
Als je na alle gekkigheid nog aanhanger bent van deze club, dan heb ik er inderdaad wel wat moeite mee dat nog erg serieus te nemen.
Welke gekkigheid :?
Na alle flauwekul en gedemoniseer in de media weer weg geëbd is, wat is er nu zo erg aan FvD ?
En dan niet beginnen over dat ze niet overal concrete oplossingen voor hebben, want dat hebben wel meer partijen niet, helemaal partijen met 2 kamerleden die nog geen 2 maanden in de politiek zitten.

[ Bericht 23% gewijzigd door bluemoon23 op 23-05-2017 00:18:38 ]
pi_171134052
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk wel een punt, wat hebben wij daar nou eigenlijk te zoeken? Als wij, met Amerika voorop, naar dat soort oorden gaan om "democratie" te brengen wordt het een puinzooi en een voedingsbodem voor IS.
Syrie, Irak, Yemen, Libië, Egypte, Somalië etc.
10x liever een Assad of Gadhaffi dan bijvoorbeeld IS die er de scepter zwaait.
IS is juist ten tonele verschenen nadat Obama niet ingreep toen assad chemische wapens gebruikte op zijn eigen volk en assad heeft een hele lange tijd ook niks tegen IS kunnen doen dus ik vind je argument "met assad geen IS" onzin. Google maar eens op die video's van die chemische aanvallen van Assad op zijn eigen volk. Schandalig dat hij hier assad verdedigt.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 08:51:38 #136
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171136464
In welke landen waarin het westen voor een regime change heeft gezorgd is het er uiteindelijk beter op geworden voor de bewoners van dat land ?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171136492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:51 schreef Gohf046 het volgende:
In welke landen waarin het westen voor een regime change heeft gezorgd is het er uiteindelijk beter op geworden voor de bewoners van dat land ?
Bijna heel Oost-Europa?
pi_171136528
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:51 schreef Gohf046 het volgende:
In welke landen waarin het westen voor een regime change heeft gezorgd is het er uiteindelijk beter op geworden voor de bewoners van dat land ?
Wij zijn er volgens mij niet op achteruitgegaan toen we werden bevrijd van de Duitsers.
pi_171137790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wij zijn er volgens mij niet op achteruitgegaan toen we werden bevrijd van de Duitsers.
Dan gaan we een mooie tijd tegemoet zien als we bevrijd zijn van de EU.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vesz op 23-05-2017 10:07:44 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 10:02:35 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171137798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wij zijn er volgens mij niet op achteruitgegaan toen we werden bevrijd van de Duitsers.
_O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171140586
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

_O-
Jij baalt er als volbloed racist natuurlijk nogal van dat de nazi's verdreven zijn. Niet onbegrijpelijk als je zoals jij bepaalde bevolkingsgroepen als genetisch minderwaardig beschouwt...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 11:55:09 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171140614
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Jij baalt er als volbloed racist natuurlijk nogal van dat de nazi's verdreven zijn. Niet onbegrijpelijk als je zoals jij bepaalde bevolkingsgroepen als genetisch minderwaardig beschouwt...
Ik beschouw alleen jou als minderwaardig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171140690
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Jij baalt er als volbloed racist natuurlijk nogal van dat de nazi's verdreven zijn. Niet onbegrijpelijk als je zoals jij bepaalde bevolkingsgroepen als genetisch minderwaardig beschouwt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kut reeks is dit zeg :')
pi_171140754
Wel een goede zaak trouwens dat FvD gewoon een ledenpartij is en niet zo'n one-man-show als Wilders. Daarmee heeft FvD ook veel meer toekomstperspectief dan PVV en interne discussie is altijd een plus. Weet iemand of ze op congressen ook gewoon democratisch het 'one man, one vote'-principe gaan toepassen, zoals voorlopig nog enkel D66 en GL doen (of wellicht dus deden) van de Nederlandse partijen?
pi_171140807
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik beschouw alleen jou als minderwaardig.
En dan ben ik niet eens een neger. Maar gewoon een blonde arier.
Maar je trekt zo je racistische keutel in en biedt je excuses aan voor je volslagen achterlijke gedrag? Of zit dat er niet in?
pi_171140820
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 11:58 schreef maffehenkie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kut reeks is dit zeg :')
De racistjes onder de FvD-aanhang hier gingen flink los dit weekend.
pi_171141488
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De racistjes onder de FvD-aanhang hier gingen flink los dit weekend.
99.999, waarom zit je eigenlijk constant in dit topic?
Begrijp me niet verkeerd: discussie is altijd goed. Ook al liggen meningen compleet anders. Maar dit is niet de politieke partij waar jij achter staat, hier constant posten moet dan toch wel een stuk zelfkastijding zijn?

Nogmaals, ik wil je zeker niet wegjagen. Ook andere meningen zijn wat mij betreft altijd welkom hoor. Maar ik ervaar het posten van jou zo af en toe als topicontwrichtend.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 12:36:54 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171141670
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dan ben ik niet eens een neger. Maar gewoon een blonde arier.
Maar je trekt zo je racistische keutel in en biedt je excuses aan voor je volslagen achterlijke gedrag? Of zit dat er niet in?
Ik beoordeel mensen op basis van wie ze zijn. Dus maakt het me geen biet uit in welke kleur verf je bent gevallen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:02:20 #149
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171142278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:02 schreef Vesz het volgende:

[..]

Dan gaan we een mooie tijd tegemoet zien als we bevrijd zijn van de EU.
:')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171142297
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

99.999, waarom zit je eigenlijk constant in dit topic?
Begrijp me niet verkeerd: discussie is altijd goed. Ook al liggen meningen compleet anders. Maar dit is niet de politieke partij waar jij achter staat, hier constant posten moet dan toch wel een stuk zelfkastijding zijn?

Nogmaals, ik wil je zeker niet wegjagen. Ook andere meningen zijn wat mij betreft altijd welkom hoor. Maar ik ervaar het posten van jou zo af en toe als topicontwrichtend.
Hij vertoont sterke kenmerken van een ziekelijke obsessie met alles wat met Baudet en de FvD kiezers te maken heeft. Je zou toch denken dat het na 2 maanden na de verkiezingen en met dit goede weer wat minder zou worden, maar het tegendeel is waar en z'n uitspraken worden steeds extremer door de partij als fascistisch te bestempelen en kiezers uit te maken voor nazi's en racisten. Wat dat betreft past hij wel goed in het rijtje thuis van Anne Fleur en Van Muiswinkel. Vermakelijk om te zien maar niet zo bevordelijk voor de reeks. Dat ben ik met je eens.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:05:23 #151
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171142343
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 01:53 schreef SOG het volgende:

[..]

IS is juist ten tonele verschenen nadat Obama niet ingreep toen assad chemische wapens gebruikte op zijn eigen volk en assad heeft een hele lange tijd ook niks tegen IS kunnen doen dus ik vind je argument "met assad geen IS" onzin. Google maar eens op die video's van die chemische aanvallen van Assad op zijn eigen volk. Schandalig dat hij hier assad verdedigt.
Ik heb nooit gezegd dat er ''met Assad geen IS'' zou zijn. Ik zeg alleen dat je beter een dictator kan hebben die je nog enigzins in de hand kan houden i.p.v. die losgeslagen bende van IS.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171142503
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

99.999, waarom zit je eigenlijk constant in dit topic?
Begrijp me niet verkeerd: discussie is altijd goed. Ook al liggen meningen compleet anders. Maar dit is niet de politieke partij waar jij achter staat, hier constant posten moet dan toch wel een stuk zelfkastijding zijn?

Nogmaals, ik wil je zeker niet wegjagen. Ook andere meningen zijn wat mij betreft altijd welkom hoor. Maar ik ervaar het posten van jou zo af en toe als topicontwrichtend.
Vermaak, en een bepaalde bijna antropologische interesse.
Je ziet hier mensen die een politieke partij als bijna heilige voetbalclub beschouwen die altijd en overal gesteund moet worden, hoe dol ze het ook maken. Daarnaast moeten mensen die het wagen dat niet te delen constant persoonlijk aangevallen worden.

Dat is iets wat je bij andere partijen eigenlijk niet ziet en daarom fascinerend.

Nog los van de stroom dommigheden van partijleiders en volgelingen die ons dagelijks bereikt.
pi_171142520
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik beoordeel mensen op basis van wie ze zijn. Dus maakt het me geen biet uit in welke kleur verf je bent gevallen.
Bijgedraaid sinds je hysterische racistische sessie van afgelopen weekend?
pi_171142539
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:03 schreef Vesz het volgende:

[..]

Hij vertoont sterke kenmerken van een ziekelijke obsessie met alles wat met Baudet en de FvD kiezers te maken heeft. Je zou toch denken dat het na 2 maanden na de verkiezingen en met dit goede weer wat minder zou worden, maar het tegendeel is waar en z'n uitspraken worden steeds extremer door de partij als fascistisch te bestempelen en kiezers uit te maken voor nazi's en racisten. Wat dat betreft past hij wel goed in het rijtje thuis van Anne Fleur en Van Muiswinkel. Vermakelijk om te zien maar niet zo bevordelijk voor de reeks. Dat ben ik met je eens.
Je projectie is vermakelijk maar uiteraard foutief.
pi_171142990
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:03 schreef Vesz het volgende:

[..]

kiezers uit te maken voor racisten
Nou, eerlijk is eerlijk, als je terug kon lezen wat hier afgelopen weekend allemaal gezegd werd is die link in sommige gevallen snel gelegd :D .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171143016
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je projectie is vermakelijk maar uiteraard foutief.
Ik zit niet dagelijks in een topic van een partij die ik verafschuw, ook niet in deze reeks trouwens. Ik kom af en toe even langs om te lachen. Dus wat bedoel je precies met projectie?
pi_171143063
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, eerlijk is eerlijk, als je terug kon lezen wat hier afgelopen weekend allemaal gezegd werd is die link in sommige gevallen snel gelegd :D .
Wat werd er gezegd dan?
pi_171143098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:33 schreef Vesz het volgende:

[..]

Wat werd er gezegd dan?
Voornamelijk dat het genetisch bepaald is dat negers in Afrika dommer zijn dan blanken, maar de precieze quotes heb ik niet meer. Die zijn immers verwijderd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 14:30:42 #159
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171144789
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:31 schreef Vesz het volgende:

[..]

Ik zit niet dagelijks in een topic van een partij die ik verafschuw, ook niet in deze reeks trouwens. Ik kom af en toe even langs om te lachen. Dus wat bedoel je precies met projectie?
Ik ben volgens mij ruim een maand niet hier geweest, maar het verbaast mij niet dat die levenloze 99.999 nog steeds op dezelfde manier aan het shitposten is. _O- Forum voor Democratie is zijn hele leven geworden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 16:38:32 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171148530
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Voornamelijk dat het genetisch bepaald is dat negers in Afrika dommer zijn dan blanken, maar de precieze quotes heb ik niet meer. Die zijn immers verwijderd.
Nee, dat is wat de achterlijke lange tenen in dit topic ervan maakten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171148574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, dat is wat de achterlijke lange tenen in dit topic ervan maakten.
Nou ja, je zei dat intelligentie hier geëvolueerd was en daar niet, dan wordt het toch echt wel genetisch bepaald tussen verschillende groepen mensen.

Maar goed, al die posts zijn niet voor niets verwijderd, ik ga het er verder ook niet over hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171148585
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De racistjes onder de FvD-aanhang hier gingen flink los dit weekend.
Ik blijf het apart vinden dat feiten benoemen tegenwoordig racistisch is.
De grens word wel steeds verder opgeschoven.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 16:40:25 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171148595
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou ja, je zei dat intelligentie hier geëvolueerd was en daar niet, dan wordt het toch echt wel genetisch bepaald tussen verschillende groepen mensen.

Maar goed, al die posts zijn niet voor niets verwijderd, ik ga het er verder ook niet over hebben.
Nee, jullie zijn een stel lange tenen die elke niet politiek correcte post als racisme bestempelen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171149066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, jullie zijn een stel lange tenen die elke niet politiek correcte post als racisme bestempelen.
Joh, als jij het zo wilt zien, ook prima.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 16:54:25 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171149104
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Joh, als jij het zo wilt zien, ook prima.
Mooi. Als je dan ook gewoon je klep houdt voortaan, dan komt het toch nog een keer goed hier.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171149146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mooi. Als je dan ook gewoon je klep houdt voortaan, dan komt het toch nog een keer goed hier.
Och jongen toch, ik heb je toch niet gekrenkt in je safe space he.

Aansteller.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 16:59:44 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171149274
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Och jongen toch, ik heb je toch niet gekrenkt in je safe space he.

Aansteller.
Wat laat jij je kennen zeg, mijn god :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:02:49 #168
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171149386
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik blijf het apart vinden dat feiten benoemen tegenwoordig racistisch is.
De grens word wel steeds verder opgeschoven.
We hebben deze discussie al gevoerd, doen we niet nog een keer.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171149474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat laat jij je kennen zeg, mijn god :')
Zegt de jongen die niet wil dat ik in zijn topicje post.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 17:06:16 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171149489
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zegt de jongen die niet wil dat ik in zijn topicje post.
Als je dat op een normale manier zou doen, zou er geen haan naar kraaien. Maar dat denigerende trollende gedrag van enkelen hier ben ik meer dan zat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171149554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je dat op een normale manier zou doen, zou er geen haan naar kraaien. Maar dat denigerende trollende gedrag van enkelen hier ben ik meer dan zat.
Nou, bedankt voor je mededeling. Ik zal proberen mijn leven te beteren. Ga jij dan volgende keer eens inhoudelijk in op vragen tijdens een daadwerkelijke discussie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 17:09:19 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171149599
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, bedankt voor je mededeling. Ik zal proberen mijn leven te beteren. Ga jij dan volgende keer eens inhoudelijk in op vragen tijdens een daadwerkelijke discussie?
Ik ga genoeg inhoudelijk in op normale vragen. Jij een enkele vriendjes hebben jezelf al kansloos gemaakt om ooit nog een normaal antwoord te kunnen verwachten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171149708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ga genoeg inhoudelijk in op normale vragen. Jij een enkele vriendjes hebben jezelf al kansloos gemaakt om ooit nog een normaal antwoord te kunnen verwachten.
:') . Wederom, stel je niet zo aan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 17:15:21 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171149731
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') . Wederom, stel je niet zo aan.
Om die reden ben je dus een eikel. Iedereen helemaal verrot schelden, maar zodra er iemand is die terugbijt, is het gelijk een aansteller of op de man spelen.

En kap even met proberen het laatste woord willen hebben, dat is nu echt te obvious :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171149824
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Om die reden ben je dus een eikel. Iedereen helemaal verrot schelden, maar zodra er iemand is die terugbijt, is het gelijk een aansteller of op de man spelen.

En kap even met proberen het laatste woord willen hebben, dat is nu echt te obvious :')
Ik noem je een aansteller en dat noem jij 'helemaal verrot schelden'.

Je maakt het me niet makkelijker om je geen aansteller te noemen, hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 mei 2017 @ 17:21:52 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171149863
En een reactie, wat voorspelbaar _O- :')

Die gozer in de spiegel wil vast ook wel jouw verhaal aanhoren. Kan hier weer normaal gedaan worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171149866
Als iemand nou een FvD schaduw topic opent waarin we elkaar voor rotte vis uit mogen maken?? Dan hier gewoon inhoud? Idee?
pi_171149904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef Nattekat het volgende:
En een reactie, wat voorspelbaar _O- :')

Die gozer in de spiegel wil vast ook wel jouw verhaal aanhoren. Kan hier weer normaal gedaan worden.
Als je dan toch het laatste woord wil hebben, kan het dan a.u.b. ook wat inhoudelijker dan elke keer dit gehuil in je kroeldoek?
pi_171149915
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:21 schreef Nattekat het volgende:
En een reactie, wat voorspelbaar _O- :')

Die gozer in de spiegel wil vast ook wel jouw verhaal aanhoren. Kan hier weer normaal gedaan worden.
Je weet dat je zelf ook overal netjes op reageert, toch? En dan niet bepaald met keiharde punchlines waardoor de discussie klaar is, ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:32:19 #180
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171150095
Het is wel klaar met dat persoonlijke gehakketak op elkaar, heb het gewoon over de FvD heren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_171151461

:D

Beetje een soort Denk filmpje maar dan wel met echte feiten.. :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2017 @ 18:52:16 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_171151611
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:45 schreef Doublepain het volgende:

:D

Beetje een soort Denk filmpje maar dan wel met echte feiten.. :P
Buma heeft toch ook tegen gestemd?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_171151640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Buma heeft toch ook tegen gestemd?
Maar nu dreigen enkele senatoren niet mee te stemmen met het partijkartel en dat is kennelijk een zeer kwalijke zaak.
pi_171151661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar nu dreigen enkele senatoren niet mee te stemmen met het partijkartel en dat is kennelijk een zeer kwalijke zaak.
Een eigen mening is natuurlijk alleen acceptabel als het overeenkomt met de gewenste mening :P
pi_171151707
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een eigen mening is natuurlijk alleen acceptabel als het overeenkomt met de gewenste mening :P
:P
pi_171153443
quote:
Misschien moet de VVD, PVV toch maar overwegen.. beloftes breken ze toch altijd
pi_171153578
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

:P
:P
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:48:16 #189
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171154844
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Misschien moet de VVD, PVV toch maar overwegen.. beloftes breken ze toch altijd
Rutte was al niet super geloofwaardig maar als hij na zijn uitspraken nog met de PVV in zee gaat ben ik benieuwd hoe hij dat aan zijn achterban/stemmers gaat verkopen. :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171156454
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Rutte was al niet super geloofwaardig maar als hij na zijn uitspraken nog met de PVV in zee gaat ben ik benieuwd hoe hij dat aan zijn achterban/stemmers gaat verkopen. :D
Een meerderheid van VVD-kiezers zal het wel slikken. Maar hoe ligt dat bij het CDA ? In 2010 was de partij al verdeeld over een gedoogcoalitie met de PVV. Die coalitie klapte door die dictator ene G.W.
Als VVD en CDA die richting in willen gaan, dan sturen ze eerder aan op nieuwe verkiezingen en doen dit keer niet de belofte de PVV te negeren. Dan hebben ze nog de schijn van schone handen na de verkiezingen.
Ik zeg 'schijn' want de PVV cq Geert wil een bepaalde bevolkingsgroep onderdrukken , wat verboden is in een aantal grondwetsartikelen.

Misschien kiest men wel voor een minderheidskabinet VVD, CDA, D'66.
Men kan het zo best wel 2 jaar uitzingen. Vermijd de moeilijkste kwesties enzo

[ Bericht 5% gewijzigd door Bluesdude op 23-05-2017 21:50:40 ]
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:47:00 #191
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171156687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een meerderheid van VVD-kiezers zal het wel slikken. Maar hoe ligt dat bij het CDA ? In 2010 was de partij al verdeeld over een gedoogcoalitie met de PVV. Die coalitie klapte door die dictator ene G.W.
Als VVD en CDA die richting in willen gaan, dan sturen ze eerder aan op nieuwe verkiezingen en doen dit keer niet de belofte de PVV te negeren. Dan hebben ze nog de schijn van schone handen na de verkiezingen.
Ik zeg 'schijn' want de PVV cq Geert wil een bepaalde bevolkingsgroep onderdrukken , wat verboden is in een aantal grondwetsartikelen.

Misschien kiest men wel voor minderheidskabinet VVD, CDA, D'66.
Men kan het zo best wel 2 jaar uitzingen. Vermijd de moeilijkste kwesties enzo
Ik kreeg juist het idee dat veel mensen "strategisch" stemden op de VVD zodat de PVV niet groter zou worden, uiteraard met de belofte van Rutte in het achterhoofd.

Alle mogelijke meerderheidsformaties hebben we nu wel gehad, een minderheidskabinet IS nog de enige optie.
Het zal mij benieuwen wat er gaat gebeuren. :s)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 23:57:58 #192
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171160828
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Misschien moet de VVD, PVV toch maar overwegen.. beloftes breken ze toch altijd
Klimaatagenda, Agenda21 van VN. Staan vast op het menu van de Bilderbergclub (Kapitalisten, banken, rijksten, staatshoofden, Oranje monarchie, VVD D66 CDA Pvda inclusief GL etcetera). Dus ik dacht dat ze het dit keer dan toch gingen versnellen omdat er dan zogenaamd veel burgerstemmen voor (GL) zijn. En nu besluiten ze GL toch te kappen.. Me no comprendo senor.
pi_171160852
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:57 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Klimaatagenda, Agenda21 van VN. Staan vast wel op het menu van de Bilderbergclub (Kapitalisten, banken, rijksten, staatshoofden, Oranje monarchie, vVD D66 CDA Pvda inclusief GL etcetera). Dus ik dacht dat ze het dit keer dan toch gingen versnellen. En nu besluiten ze GL toch te kappen.. No comprendo.
simpel comprendo.... je bilderbergcomplottheorie deugt niete
  woensdag 24 mei 2017 @ 00:06:48 #194
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_171160959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 23:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

simpel comprendo.... je bilderbergcomplottheorie deugt niete
Deugt wel. 'k heb tot nu altijd gelijk gehad.

-niet ondermijnen-

Ik denk dat ze eerst hebben gekeken naar volkssentiment tijdens "de onderhandeling". Toen hebben zij besloten dat GL potentie heeft voor nog meer momentum de volgende keer. Zeker nu zij de formatie hebben gestopt. Dat is mooie reklame voor de groene (domme) stemmer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tamabralski op 24-05-2017 00:22:07 ]
pi_171161117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een meerderheid van VVD-kiezers zal het wel slikken. Maar hoe ligt dat bij het CDA ? In 2010 was de partij al verdeeld over een gedoogcoalitie met de PVV. Die coalitie klapte door die dictator ene G.W.
Als VVD en CDA die richting in willen gaan, dan sturen ze eerder aan op nieuwe verkiezingen en doen dit keer niet de belofte de PVV te negeren. Dan hebben ze nog de schijn van schone handen na de verkiezingen.
Ik zeg 'schijn' want de PVV cq Geert wil een bepaalde bevolkingsgroep onderdrukken , wat verboden is in een aantal grondwetsartikelen.

Misschien kiest men wel voor een minderheidskabinet VVD, CDA, D'66.
Men kan het zo best wel 2 jaar uitzingen. Vermijd de moeilijkste kwesties enzo
Rutte 1 klapte niet dankzij de PVV, ken je feiten.

Eerste kabinet-Rutte viel na verzet CDA'ers

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 00:21:52 ]
pi_171161225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:06 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Deugt wel. 'k heb tot nu altijd gelijk gehad.

no can do.... geen enkele complottheorie over Bilderberg deugt.
Het is een hobby van behoeftige mensen die graag een complot willen zien. Voelen zij zich geweldig bij, dat zij dat door hebben en de rest van de mensheid niet
pi_171161252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 00:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Rutte 1 klapte niet dankzij de PVV, ken je feiten.

Eerste kabinet-Rutte viel na verzet CDA'ers
Die feiten ken ik. Wilders wilde niet bezuinigen en wilde nieuwe verkiezingen , hopend meer zetels te pakken door anti-EU-geleuter. Hij verloor 9 zetels
  woensdag 24 mei 2017 @ 01:39:17 #201
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_171161635
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 08:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Bijna heel Oost-Europa?
Ik heb het meer over het Midden-Oosten waar Syrië ook ligt.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_171162151
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 01:39 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Ik heb het meer over het Midden-Oosten waar Syrië ook ligt.
Dat beperkt de discussie inderdaad wel :P
pi_171195774
Ebru Umar en Annabel Nanninga komen 3 juni ook. ^O^
(she/her)
pi_171195858
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:46 schreef Fylax het volgende:
Ebru Umar en Annabel Nanninga komen 3 juni ook. ^O^
Goede sprekers iig
pi_171196025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:48 schreef JanCees het volgende:

[..]

Goede sprekers iig
Sterke prachtvrouwen zijn het. O+
(she/her)
pi_171198215
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 25 mei 2017 @ 15:43:26 #208
104871 remlof
Europees federalist
pi_171198522
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:46 schreef Fylax het volgende:
Ebru Umar en Annabel Nanninga komen 3 juni ook. ^O^
Niveautje RTL-Boulevard :')
pi_171198938
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:46 schreef Fylax het volgende:
Ebru Umar en Annabel Nanninga komen 3 juni ook. ^O^
In een Pownews-studio neem ik aan?
  donderdag 25 mei 2017 @ 15:58:14 #210
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171199018
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:46 schreef Fylax het volgende:
Ebru Umar en Annabel Nanninga komen 3 juni ook. ^O^
Heinrich is er ook weer bij. Wordt mooi!
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171203789
quote:
Typisch regressief links; iedereen is welkom behalve degene met de verkeerde mening.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 mei 2017 @ 19:41:50 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171203846
quote:
Oh de ironie :')

Als ik een rechtsere versie van 99.999 zou zijn, zou ik nu vragen wat de tegenstanders hier nou van vinden. Ik doe dat niet, omdat het een trieste vraag is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171203890
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oh de ironie :')

Als ik een rechtsere versie van 99.999 zou zijn, zou ik nu vragen wat de tegenstanders hier nou van vinden. Ik doe dat niet, omdat het een trieste vraag is.
Als je een rechtsere versie van 99.999 zou zijn, zou je aan de voorstanders van "Utrecht voor iedereen" vragen wat ze hier nou van vinden. Het verbaast me dan weer niets dat je dat verschil blijkbaar niet ziet of niet wil zien.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 mei 2017 @ 19:46:22 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171203916
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je een rechtsere versie van 99.999 zou zijn, zou je aan de voorstanders van "Utrecht voor iedereen" vragen wat ze hier nou van vinden. Het verbaast me dan weer niets dat je dat verschil blijkbaar niet ziet of niet wil zien.
Dat klinkt echt precies als 99.999.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171204078
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 19:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Oh de ironie :')

Als ik een rechtsere versie van 99.999 zou zijn, zou ik nu vragen wat de tegenstanders hier nou van vinden. Ik doe dat niet, omdat het een trieste vraag is.
Hehe.
Nice.
pi_171204863
quote:
10s.gif Op donderdag 25 mei 2017 15:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

In een Pownews-studio neem ik aan?
Strand zuid
(she/her)
pi_171205009
Herinneren jullie trouwens nog dat meisje dat een theatervoorstelling wil maken over Thierry? Hij helpt haar even een handje mee. _O-

"Dames en heren, help deze dame met gulle giften zodat deze voorstelling er komt! #ditwillenwenietmissen https://t.co/1Jrh96OORq?amp=1 "
(she/her)
  donderdag 25 mei 2017 @ 22:20:52 #218
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171207816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef Fylax het volgende:
Herinneren jullie trouwens nog dat meisje dat een theatervoorstelling wil maken over Thierry? Hij helpt haar even een handje mee. _O-

"Dames en heren, help deze dame met gulle giften zodat deze voorstelling er komt! #ditwillenwenietmissen https://t.co/1Jrh96OORq?amp=1 "
Mijn god wat een zweverig stuk eronder. :')
Dat gaat natuurlijk een afzeikshow tot en met worden. _O-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:18:07 #219
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171225545
quote:
aahhh dit filmpje maakte mijn dag goed O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:33:53 #221
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171225643
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:28 schreef Fylax het volgende:

[..]

aahhh dit filmpje maakte mijn dag goed O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

ga jij trouwens naar Amsterdam voor de lancering JFVD?
pi_171225665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:33 schreef KingRoland het volgende:

[..]

:D

ga jij trouwens naar Amsterdam voor de lancering JFVD?
Ja jij?
(she/her)
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:39:04 #223
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_171225750
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 17:34 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja jij?
Misschien, ik wacht nog even vanwege studie. Ik heb volgens mij een tentamen die maandag erna.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:40:03 #224
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_171225775
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 26 mei 2017 @ 17:52:16 #225
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_171225978
quote:
zure linkse luchtjes _O_
pi_171226798
quote:
wat een GOD!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 mei 2017 @ 18:44:15 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171226819
:')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171226853
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef Fylax het volgende:
Herinneren jullie trouwens nog dat meisje dat een theatervoorstelling wil maken over Thierry? Hij helpt haar even een handje mee. _O-

"Dames en heren, help deze dame met gulle giften zodat deze voorstelling er komt! #ditwillenwenietmissen https://t.co/1Jrh96OORq?amp=1 "
Ah ze heeft geen geld, misschien moet ze toch maar eens gaan werken dan
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 mei 2017 @ 18:49:51 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171226922
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah ze heeft geen geld, misschien moet ze toch maar eens gaan werken dan
Werken is voor materialisten :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171226994
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah ze heeft geen geld, misschien moet ze toch maar eens gaan werken dan
niets mis met crowdfunding toch? beter dan subsidie
(she/her)
pi_171227076
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Werken is voor materialisten :{w
Eens, kan ik nu op GL stemmen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:53 schreef Fylax het volgende:

[..]

niets mis met crowdfunding toch? beter dan subsidie
Ja dat heeft ze ongetwijfeld niet gekregen hiervoor :D
pi_171227115
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wat een GOD!!
Geen climate control in het Binnenhof, of komt hij van buiten gerend?

-- ohh hij tilde David, oke
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 26 mei 2017 @ 19:00:04 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171227132
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Eens, kan ik nu op GL stemmen?
Ja. Denk dat ze je met open armen zullen ontvangen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171227149
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:49 schreef Nattekat het volgende:

Werken is voor materialisten :{w
En luieren is voor opportunisten?
pi_171227500
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja. Denk dat ze je met open armen zullen ontvangen.
Ah ik hoor dat het gebruik van deo niet toegestaan is.. :{
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:16:20 #236
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171239963
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 20:40 schreef Fylax het volgende:
Herinneren jullie trouwens nog dat meisje dat een theatervoorstelling wil maken over Thierry? Hij helpt haar even een handje mee. _O-

"Dames en heren, help deze dame met gulle giften zodat deze voorstelling er komt! #ditwillenwenietmissen https://t.co/1Jrh96OORq?amp=1 "
Duh, dat is een vriendin van Thierry. Zij zit ook in de harde FvD kern. Die hele voorstelling is een grap. Ik heb trouwens ook gedoneerd.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171241114
(she/her)
pi_171241318
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:58 schreef Fylax het volgende:
Betteridge's law of headlines. :')

http://www.volkskrant.nl/(...)ecce33f7f080294987a7
Kek
pi_171241342
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:58 schreef Fylax het volgende:
Betteridge's law of headlines. :')

http://www.volkskrant.nl/(...)ecce33f7f080294987a7
media :')
pi_171241366
FvD is gezond rechts.
standaarddrinker
  zaterdag 27 mei 2017 @ 11:36:59 #241
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171241724
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:58 schreef Fylax het volgende:
Betteridge's law of headlines. :')

http://www.volkskrant.nl/(...)ecce33f7f080294987a7
Dat met de NVU is wel een dingetje, daar moet je als FVD niet mee geassocieerd willen worden lijkt me. :{
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171241914
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 10:58 schreef Fylax het volgende:
Betteridge's law of headlines. :')

http://www.volkskrant.nl/(...)ecce33f7f080294987a7
Typisch ranzig linkse stemmingmakerij weer.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 21:30:24 #243
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171256148


Gehaald.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171259102
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 11:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:Dat met de NVU is wel een dingetje, daar moet je als FVD niet mee geassocieerd willen worden lijkt me. :{
Nee, met zo'n links clubje wil je niet in verband worden gebracht.
Al je rechtse en conservatieve stemmers willen dan niets meer van je weten.
pi_171259416
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:56 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Nee, met zo'n links clubje wil je niet in verband worden gebracht.
Al je rechtse en conservatieve stemmers willen dan niets meer van je weten.
Heb niks met forum (Baudet :r. ) maar de NVU gaf in het verleden volgens mij altijd aan SP te stemmen inderdaad.
pi_171260088
Nadat 99.999 weer eens zat te bleren over extreemrechts, heb ik voor de grap eens op de site van de NVU gekeken.
Ik was benieuwd wat daar voor vuiligheid op stond. :D
Nou ze doen de naam "nationaal socialisten" eer aan. _O-
90% van hun partijprogramma zou zo bij de SP weg kunnen komen, of de PvdA een paar decennia terug.
Ze zijn ook dierenliefhebbers schijnbaar, want er staan ook wat punten bij waar de PvdD trots op zou kunnen zijn.

Het begin van hun partijprogramma:
quote:
‘Voor een socialere en veilige volksgemeenschap!’ Het is slechts een greep uit de wereldbeschouwing waarvoor wij staan.
We blijven ons hard maken voor een staat die de mensen verzorgt van de wieg tot het graf!
Gratis openbaar vervoer, gratis gezondheidszorg en het nationaliseren van de nutsbedrijven (gas, water en elektriciteit).
Deze bedrijven zijn van ons allemaal en deze mogen niet in handen zijn of komen van graaiende multinationals. We hanteren de slogan: Wij willen een staat scheppen die er is voor het volk
Den Uyl zou er trots op kunnen zijn _O-
pi_171260305
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 23:31 schreef bluemoon23 het volgende:

Den Uyl zou er trots op kunnen zijn _O-
Niet trots op de NVU.
Nationalisatie van nutsbedrijven is altijd al een rechtse bezigheid geweest.
Totdat er een tendens kwam onder rechts de andere kant uit.
De NVU vind ook dat iedereen een fatsoenlijke begrafenis moet kunnen hebben. dat vind de VVD ook.
En zijn ze vaderlandslievend? Verrek de VVD en CDA ook.
En zijn ze voor Nederlandse sportsuccessen ? Verdorie, VVD en CDA ook
pi_171261872
Ja, leuk dat je weer in de ontkenningsfase zit en CDA en VVD erbij haalt.
Maar kijk voor de grap eens bij hun partijprogramma, daar zit meer SP en PvdA in dan CDA en VVD hoor.
pi_171262111
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, leuk dat je weer in de ontkenningsfase zit en CDA en VVD erbij haalt.
Maar kijk voor de grap eens bij hun partijprogramma, daar zit meer SP en PvdA in dan CDA en VVD hoor.
De sp had ze op elk punt gesteund behalve het extreem nationalisme.
pi_171262156
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De sp had ze op elk punt gesteund behalve het extreem nationalisme.
SP staat bekend om haar aversie tegen het homohuwelijk?
pi_171262813
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:44 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

SP staat bekend om haar aversie tegen het homohuwelijk?
Bijna elk punt dan.
pi_171262842
quote:
9s.gif Op zondag 28 mei 2017 01:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Bijna elk punt dan.
Als je maar selectief genoeg cherrypickt ga je er zelf inderdaad vast intrappen.
pi_171265009
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je maar selectief genoeg cherrypickt ga je er zelf inderdaad vast intrappen.
Revisionisme blijft populair onder bepaalde politieke stromingen...
pi_171266054
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, leuk dat je weer in de ontkenningsfase zit en CDA en VVD erbij haalt.
Maar kijk voor de grap eens bij hun partijprogramma, daar zit meer SP en PvdA in dan CDA en VVD hoor.
Jij haalt er de pvda bij , met een demonisering van Den Uyl. Ik kom met CDA en VVD om jouw laster duidelijk te maken,
NVU is toch anti-buitenlanders , net als CDA en VVD en FvD, maar dan erger .
  zondag 28 mei 2017 @ 10:17:44 #255
13309 nostra
ask why
pi_171266091
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:15 schreef Bluesdude het volgende:

Jij haalt er de pvda bij. Ik kom met CDA en VVD om jouw laster duidelijk te maken,
NVU is toch anti-buitenlanders , net als CDA en VVD en FvD, maar dan erger .
De NVU is zo socialistisch als de pest en dat kan je van de andere drie partijen niet zeggen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171266125
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:17 schreef nostra het volgende:

[..]

De NVU is zo socialistisch als de pest en dat kan je van de andere drie partijen niet zeggen.
NVU is fascistisch en fascisme had en heeft leuke dingen voor de gewone arbeider in het programma. Heel normaal rechts, dus.

Socialisme is in zijn oorsprong , opheffen van de klassen, arbeiders zelf eigenaar van hun bedrijven. En fascisme wilt dat niet. Die wil zelf heersen dmv van een dictatuur over alle klassen en de rijkste klassen moeten rijk blijven en veel macht in de economie houden.
pi_171266162
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:17 schreef nostra het volgende:

[..]

De NVU is zo socialistisch als de pest en dat kan je van de andere drie partijen niet zeggen.
De FvD wil energiebedrijven nationaliseren en de grip van de overheid op het bedrijfsleven maar ook zorg en onderwijs flink vergroten. Dat is toch wel een boeiende mix tussen socialisme en nationalisme hoor.
  zondag 28 mei 2017 @ 10:23:26 #258
13309 nostra
ask why
pi_171266214
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:21 schreef 99.999 het volgende:
De FvD wil energiebedrijven nationaliseren en de grip van de overheid op het bedrijfsleven maar ook zorg en onderwijs flink vergroten. Dat is toch wel een boeiende mix tussen socialisme en nationalisme hoor.
Flink vergroten is sterk overdreven, maar hun nationalistische kant slaat op dat soort punten flink uit inderdaad.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171266285
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:23 schreef nostra het volgende:

[..]

Flink vergroten is sterk overdreven, maar hun nationalistische kant slaat op dat soort punten flink uit inderdaad.
Een andere conclusie kon ik na het lezen van hun partijprogramma op die punten toch niet trekken, ze willen echt de grip van de overheid op de samenleving op allerlei gebieden vergroten. Van de partijen in ons parlement is bij de FvD toch de duidelijkste combinatie tussen nationalisme en socialisme te vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 10:27:10 ]
  zondag 28 mei 2017 @ 10:29:03 #260
13309 nostra
ask why
pi_171266325
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

NVU is fascistisch en fascisme had en heeft leuke dingen voor de gewone arbeider in het programma. Heel normaal rechts, dus.

Socialisme is in zijn oorsprong , opheffen van de klassen, arbeiders zelf eigenaar van hun bedrijven. En fascisme wilt dat niet. Die wil zelf heersen dmv van een dictatuur over alle klassen en de rijkste klassen moeten rijk blijven en veel macht in de economie houden.
Tja, dan beland je in een definitiekwestie. Kusters vindt zichzelf juist antifascistisch en vindt de SP nep-socialisten, tja. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171266376
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een andere conclusie kon ik na het lezen van hun partijprogramma op die punten toch niet trekken, ze willen echt de grip van de overheid op de samenleving op allerlei gebieden vergroten. Van de partijen in ons parlement is bij de FvD toch de duidelijkste combinatie tussen nationalisme en socialisme te vinden.
Ik bekijk net enkele standpunten op hun website en kom niet tot dezelfde conclusie als jij. Maar dan moet ook eerlijk gezegd worden dat er zo weinig concrete standpunten in dat programma staan dat we maar moeten gokken en invullen wat ze willen.
  zondag 28 mei 2017 @ 10:36:43 #262
13309 nostra
ask why
pi_171266475
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een andere conclusie kon ik na het lezen van hun partijprogramma op die punten toch niet trekken, ze willen echt de grip van de overheid op de samenleving op allerlei gebieden vergroten. Van de partijen in ons parlement is bij de FvD toch de duidelijkste combinatie tussen nationalisme en socialisme te vinden.
Overheidsingrijpen is een instrument dat je zowel bij socialisten als nationalisten terugziet, maar dat maakt het beoogde doel nog niet hetzelfde.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171266553
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik bekijk net enkele standpunten op hun website en kom niet tot dezelfde conclusie als jij. Maar dan moet ook eerlijk gezegd worden dat er zo weinig concrete standpunten in dat programma staan dat we maar moeten gokken en invullen wat ze willen.
Paar voorbeeldjes.

Over economie
quote:
Beschermen nationale bedrijven in vitale sectoren zoals: luchtvaart, water, energie en innovatie. Meer Nederlandse zeggenschap over KLM ten opzichte van AirFrance. Nutsbedrijven zoals NUON nu (goedkoop) terug kopen van buitenlandse investeerders
Dit is aardig protectionistisch en bijna socialistisch.

Over zorg
quote:
Alle gelden in thuiszorg, jeugdzorg en ouderenzorg worden geoormerkt. Zorggelden moeten door gemeente aan zorg worden besteed in plaats van aan andere gemeentelijke activiteiten.
De voorwaarden voor thuiszorg, jeugdzorg en ouderenzorg in alle gemeenten hetzelfde.
Waar je ook woont, iedereen heeft recht op hetzelfde zorgpakket.

Einde aan wildgroei van polissen.
Alle verzekeraars bieden de basisverzekering aan als restitutiepolis.
Terugdringen van de marktwerking in de zorg en vergroting van de invloed van de centrale overheid.
pi_171266573
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:36 schreef nostra het volgende:

[..]

Overheidsingrijpen is een instrument dat je zowel bij socialisten als nationalisten terugziet, maar dat maakt het beoogde doel nog niet hetzelfde.
Maar de combinatie zie je bij andere artikel lang niet zo sterk.
pi_171267043
quote:
7s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De FvD wil energiebedrijven nationaliseren en de grip van de overheid op het bedrijfsleven maar ook zorg en onderwijs flink vergroten. Dat is toch wel een boeiende mix tussen socialisme en nationalisme hoor.
Ik vind het geen mix tussen socialisme en nationalisme eerlijk gezegd. Socialisme gaat vooral om hoe je het belastingstelsel inricht en je beleid met betrekking tot subsidies.... twee dingen waarin FVD drastisch wil snijden en een rechtse koers vaart. Overheidsingrijpen ≠ socialisme.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_171267234
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik vind het geen mix tussen socialisme en nationalisme eerlijk gezegd. Socialisme gaat vooral om hoe je het belastingstelsel inricht en je beleid met betrekking tot subsidies.... twee dingen waarin FVD drastisch wil snijden en een rechtse koers vaart. Overheidsingrijpen ≠ socialisme.
Dat lijkt me een wat beperkte benadering van socialisme.
  zondag 28 mei 2017 @ 11:20:40 #267
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_171267415
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij haalt er de pvda bij , met een demonisering van Den Uyl. Ik kom met CDA en VVD om jouw laster duidelijk te maken,
NVU is toch anti-buitenlanders , net als CDA en VVD en FvD, maar dan erger .
De NVU is vooral anti Semitisch en voor een tweestaten oplossing in het Midden Oosten. De NVU en de SP lopen hand in hand voor wat betreft hun verwerpelijke Israel agenda. Dat is ook de reden dat Konstant jarenlang stemde op Harry Hamas van de SP.
pi_171267936
Goed interview met Baudet over dat Betteridge's headline-artikel van de Volkskrant gister:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_baudet_ik_neem.html
(she/her)
pi_171268075
Zijn er ook foto's van Baudetgod en Milo samen?

Milo die altijd de SJW/BLM studentjes op hun plek zet, mooie beelden zijn dat altijd :D
pi_171268161
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:44 schreef Fylax het volgende:
Goed interview met Baudet over dat Betteridge's headline-artikel van de Volkskrant gister:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_baudet_ik_neem.html
:'( :'( Het is allemaal de schuld van de boze media :'( :'(

Het blijft toch wel een Calimeropartijtje.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 mei 2017 @ 12:06:09 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171268366
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

:'( :'( Het is allemaal de schuld van de boze media :'( :'(

Het blijft toch wel een Calimeropartijtje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171268547
quote:
10s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:

[..]

:'( :'( Het is allemaal de schuld van de boze media :'( :'(

Het blijft toch wel een Calimeropartijtje.
Zie eigenlijk geen rare uitspraken in dit interviewtje.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:21:19 #273
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171269979
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Zie eigenlijk geen rare uitspraken in dit interviewtje.
Ik denk dat 99.999 verwijst naar deze uitspraak over "de traditionele media":
quote:
Ik vind het vooral erg teleurstellend te zien dat de traditionele media niets hebben geleerd van de opkomst van Pim Fortuyn. Ik bedoel deze riooljournalistiek, dit ongeremd demoniseren. Geweld komt in beeld wanneer er maar lang genoeg op gehamerd wordt dat jij of je denkbeelden buiten 'de gangbare orde' vallen. Of dat met het etiket 'extreem-rechts' gepaard gaat of iets anders maakt niet uit. Je hebt een probleem als types ongezien meegaan in dat frame.
Wat ironisch is aangezien dit op Geenstijl staat. Een website die bekend staat om het hard afzeiken van elke opvatting die niet binnen het boze mannen discours valt. Als het "demoniseren" van rechts tot geweld leidt, kan men ervan uitgaan dat het structureel aanvallen van vrouwen en minderheden ook tot geweld leidt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 28 mei 2017 @ 13:45:09 #274
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171270484
Gisteren een interessant gesprek gelezen in Vrij Nederland tussen Baudet en Tommy Wieringa :)



Niet per se links of rechts gekleurd, maar gewoon leuk en interessant. Denk dat Baudet het zelf ook leuk vond, afgaande op zijn reacties.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171270577
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:45 schreef richolio het volgende:
Gisteren een interessant gesprek gelezen in Vrij Nederland tussen Baudet en Tommy Wieringa :)

[ afbeelding ]

Niet per se links of rechts gekleurd, maar gewoon leuk en interessant. Denk dat Baudet het zelf ook leuk vond, afgaande op zijn reacties.
Dat was idd een leuk gesprek :Y
(she/her)
pi_171285415
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:45 schreef richolio het volgende:
Gisteren een interessant gesprek gelezen in Vrij Nederland tussen Baudet en Tommy Wieringa :)

[ afbeelding ]

Niet per se links of rechts gekleurd, maar gewoon leuk en interessant. Denk dat Baudet het zelf ook leuk vond, afgaande op zijn reacties.
Link naar interview?
  zondag 28 mei 2017 @ 21:56:17 #277
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171287402
quote:
14s.gif Op zondag 28 mei 2017 21:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Link naar interview?
Oh die heb ik niet, is betaald denk ik. Ik had het boekje gewoon in de winkel gekocht
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 29 mei 2017 @ 19:22:16 #281
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_171307809
quote:
een zakenkabinet willen, "beste mensen op de beste plaatsen", enz., en dan zeiken dat Tjeenk Willink van de PvdA is _O-
pi_171307906
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:22 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

een zakenkabinet willen, "beste mensen op de beste plaatsen", enz., en dan zeiken dat Tjeenk Willink van de PvdA is _O-
De strijd tegen de PvdA gaat voor boosrechts uiteraard voor op de andere principes :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 19:25:45 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 19:27:17 #283
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171307960
Baudet is wat zuur geworden. Lijkt Marcel van Dam wel.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 19:28:28 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171307993
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Baudet is wat zuur geworden. Lijkt Marcel van Dam wel.
Denk dat iedereen zuur zou worden tussen het partijkartel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 29 mei 2017 @ 19:30:31 #285
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171308035
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Denk dat iedereen zuur zou worden tussen het partijkartel.
Dat kartel is dood. Anders hadden we een dag na de verkiezingen al een regering.

Baudet ziet inmiddels dat z'n waanbeelden niet kloppen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 29 mei 2017 @ 19:30:56 #286
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171308042
Tjeenk Willink lijkt me een kundig man. Raar dat Baudet hier dan weer heisa van maakt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171308062
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:30 schreef richolio het volgende:
Tjeenk Willink lijkt mee een kundig man. Raar dat Baudet hier dan weer heisa van maakt.
Kundige mensen mogen niet lid zijn van een normale partij, want want dan zijn ze niet langer kundig. Dit weet iedereen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 19:31:59 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171308064
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Dat kartel is dood. Anders hadden we een dag na de verkiezingen al een regering.

Baudet ziet inmiddels dat z'n waanbeelden niet kloppen.
Kartel is niet dood, ze hebben geen idee hoe ze een stabiel kabinet kunnen maken zonder stemmen te verliezen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171308180
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:30 schreef richolio het volgende:
Tjeenk Willink lijkt me een kundig man. Raar dat Baudet hier dan weer heisa van maakt.
Objectief gezien met zijn specifieke ervaring natuurlijk ook gewoon een prima keuze.
Dit begint steeds meer op het tegen zijn om het tegen zijn te lijken.
pi_171308227
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kartel is niet dood, ze hebben geen idee hoe ze een stabiel kabinet kunnen maken zonder stemmen te verliezen.
Dat een of meer van de regerende partijen zetels verliezen is al sinds het uitvinden van het algemeen kiesrecht zeer gebruikelijk. Dat zal dus geen overweging zijn.

Maar wat vind jij van de weerstand van Baudet tegen Tjeenk Willink?
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 19:40:57 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171308257
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat een of meer van de regerende partijen zetels verliezen is al sinds het uitvinden van het algemeen kiesrecht zeer gebruikelijk. Dat zal dus geen overweging zijn.

Maar wat vind jij van de weerstand van Baudet tegen Tjeenk Willink?
Waarom moet ik daar weer per sé wat van vinden?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171308307
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom moet ik daar weer per sé wat van vinden?
Och, het hoeft niet. Maar het is hier een politiek discussieforum. Dan is zoiets wel redelijk gebruikelijk.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 19:46:55 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171308444
quote:
7s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:42 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Och, het hoeft niet. Maar het is hier een politiek discussieforum. Dan is zoiets wel redelijk gebruikelijk.
Anderen dwingen om een mening te hebben is redelijk gebruikelijk in jouw ogen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171308595
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Anderen dwingen om een mening te hebben is redelijk gebruikelijk in jouw ogen?
Ik dwing je nergens toe, ik vraag je slechts iets.
Je bent hier een van de fantiekste (en agressiefste) aanhangers van de FvD maar toch laat je maar heel zelden iets van een inhoudelijke mening doorschemeren. Dat terwijl dit een politiek discussieforum is. Daarom vraag ik je toch zo nu en dan om een mening...
dus geen enkele dwang maar gewoon een poging een discussie op gang te brengen over deze opmerkelijke partij en haar standpunten.
pi_171308687
:O
(she/her)
pi_171308876
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:54 schreef Fylax het volgende:
:O
Heb jij toevallig wel een mening over de uitspraken van Baudet over Tjeenk Willink?
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 20:04:52 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171308960
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Heb jij toevallig wel een mening over de uitspraken van Baudet over Tjeenk Willink?
Wat vindt jij ervan? Je lijkt te popelen om je mening te geven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171309153
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat vindt jij ervan? Je lijkt te popelen om je mening te geven.
Die mening had ik al gegeven maar bij deze nogmaals.
Ik vind het een wat rare uitspraak. Als je partij er prat op gaat dat je voor functies de beste mensen wilt selecteren, ongeacht politieke achtergrond, dan is het wat gek om je druk te maken over de benoeming van een man die ervaring heeft met lastige formatieprocessen (daarvan zijn er maar erg weinig). Zeker als die man alom gerespecteerd wordt voor zijn kennis en ervaring. En in dit geval is hij ook nog eens van een partij die vermoedelijk niet eens zal gaan regeren dus ook nog behoorlijk onafhankelijk.

Het lijkt er dus sterk op dat Baudet tegen is om het tegen zijn, toch een wat zurige en boze houding. Komt mij dus wat sneu over.

En, heb jij nu wel een mening beschikbaar?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2017 20:10:29 ]
pi_171310358
Alom zegt men dat Tjeenk Willink een deskundig persoon is in voorbereidend formeren en hij heeft het vertrouwen van links en rechts.
Dat is de technocratische deskundigheid die Baudet zegt te willen. Maar hij wilt een regering van mensen die niet aan een partij gebonden zijn.
Dat wil de Tweede Kamer niet en die is gekozen door de kiezers op basis van...... hun partijstandpunten. Willen de kiezers wel een niet-partijgebonden ministersploeg ?
Als Tjeenk Willink nu naar de Kamer gaat en stelt dat hij een ministersploeg zoekt van mensen die niet lid zijn van een partij, niet tot welke politieke scene dan ook horen......grijze muizen der technocraten.... dan wijst de Tweede Kamer dat af en stuurt hem naar huis.

Elke regering moet rekening houden met wat de partijen willen. Die moeten immers wetten aannemen en de regering controleren.
Dus is elke regering per definitie partijgebonden.

Baudet wilt het onmogelijke.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:23:45 #301
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171311308
bam
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')