abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 14:43:41 #1
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169861636
annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01 Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet



Bovenstaand is de oorspronkelijk OP
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:44:59 #2
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169861661
DianavanderWal twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:32:29 @annefleurdd Ik vond het te genant voor woorden hoe men jou daar de les zat te lezen. reageer retweet
lambert_hop twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:40:04 @annefleurdd 3 witte mannen lezen je de les, maar zien niet in dat ze nog een hoop moeten leren ! reageer retweet
pi_169861669
Anne fleur :') wat een naam.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:46:20 #4
3542 Gia
User under construction
pi_169861686
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:45 schreef spierbal het volgende:
Anne fleur :') wat een naam.
Paardenmeisje waarschijnlijk, die hebben allemaal dergelijke hippe namen.
pi_169861713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Paardenmeisje waarschijnlijk, die hebben allemaal dergelijke hippe namen.
eigen paard, hockey speelster en een smachtend verlangen naar een Syrische of elk ander Afrikaanse lul in haar reet, dat is tot nu toe mijn beeld van haar.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_169861723
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169861745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Paardenmeisje waarschijnlijk, die hebben allemaal dergelijke hippe namen.
Die hebben overigens ook op vroege leeftijd geleerd hoe ze een groot en krachtig beest (met een enorme lul) moeten domineren d.m.v. manipulatie.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:49:43 #8
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169861760
Waarom is zij nog niet uit GroenLinks getrapt? Hopen dat Pownews ofzo de Jessias ermee confronteert.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:50:55 #9
3542 Gia
User under construction
pi_169861790
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:49 schreef YazooW het volgende:
Waarom is zij nog niet uit GroenLinks getrapt? Hopen dat Pownews ofzo de Jessias ermee confronteert.
Vind Jesse al net zo'n kaknaampje als Anne Fleur. Zeker als je eigenlijk Yassir heet, of zoiets.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:12:42 #10
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_169862323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Ze is inderdaad heel goed in het aannemen van de slachtofferrol.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:12:53 #11
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169862329
Het landelijk bureau van GroenLinks blijft achter de linkse activiste Anne Fleur Dekker staan, maar vindt haar tweet onhandig.

Anne Fleur Dekker werd landelijk nieuws toen ze moest onderduiken vanwege een aantal omstreden tweets. Ze riep onder andere op om 500 stenen naar Geert Wilders te gooien, maar dat was een sarcastische reactie op een oproep van een mevrouw die moskeeën met stenen wilde bekogelen. Dekker zegt tegen politiek geweld te zijn.

Volgens het regionale dagblad De Gooi- en Eemlander neemt het landelijk bureau van GroenLinks afstand van de inhoud van de tweets Anne Fleur Dekker. De krant schreef vanmiddag:

quote:
GroenLinks distantieert zich van ’missie’ Anne Fleur. Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.
GroenLinkswoordvoerder Lotte Jeursen zegt echter tegen Jalta dat ze verkeerd is geciteerd.De partij staat nog steeds volledig achter Anne Fleur Dekker, met de kanttekening dat de gewraakte tweet over Geert Wilders onhandig was:

quote:
De tweet van Anne Fleur Dekker was erg onhandig, doch uit context gerukt. Ze mag zeggen wat ze wil. Het is heel erg dat ze is bedreigd.
http://jalta.nl/politiek/(...)-tweet-was-onhandig/
pi_169862936
Kan een mod die TopicTitel eindelijk eens veranderen ? :(
"nazi-aanvallen" slaat natuurlijk nergens op.
Of ze moet al met een tjdmachine 75 jaar terug in de tijd zijn gegaan.
pi_169862977
quote:
13s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:37 schreef bluemoon23 het volgende:
Kan een mod die TopicTitel eindelijk eens veranderen ? :(
"nazi-aanvallen" slaat natuurlijk nergens op.
Of ze moet al met een tjdmachine 75 jaar terug in de tijd zijn gegaan.
Laat maar fijn staan. Geeft de idioterie mooi weer van sommige linkse uitingen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:45:10 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169863136
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Zeer typisch weer dat zo'n linkse plaat voor de kop heeft en gewoon niets aan wil nemen. Niet verwacht zeg, jeetje.
Verder... deel 7 alweer? :o maar ja dat kind heeft ook zoveel achterlijkheid in haar dus snap wel dat je er niet over uit gepraat kan zijn.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:47:12 #15
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_169863199
quote:
Dekker zegt tegen politiek geweld te zijn.
Betekent dit dan dat ze wel voor andere vormen van geweld is ?
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_169863228


Anne Fleur Dekker : milieuactivist, veganist, intersectioneel feminist, antifascist, antikapitalist, marxist en journalist.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:48:31 #17
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169863380
GL laat haar ook al vallen, toedels!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169863406
Pittige meid hoor.
pi_169863428
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
pi_169863443
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
GL laat haar ook al vallen, toedels!
Nee hoor, ze nemen alleen afstand van die tweet, voor de rest staan ze nog steeds achter haar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169863457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Dat schijnt tegenwoordig hip te zijn in die kringen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:57:20 #23
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169863470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
witte mannen zijn eng
pi_169863506
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 15:58:12 #25
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169863509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:57 schreef YazooW het volgende:

[..]

witte mannen zijn eng
En per definite fout. Dat helpt de wereld simpel en overzichtelijk te houden.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_169863533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zeer typisch weer dat zo'n linkse plaat voor de kop heeft en gewoon niets aan wil nemen. Niet verwacht zeg, jeetje.
Verder... deel 7 alweer? :o maar ja dat kind heeft ook zoveel achterlijkheid in haar dus snap wel dat je er niet over uit gepraat kan zijn.
Daarom juist
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169863589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Wit staat gelijk aan onderdrukking duh :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169863609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wit staat gelijk aan onderdrukking duh :P
Die mensen die dit moeten benoemen zijn zelf ook 'wit' :p Maar ze gooit het ook op haar geslacht..
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:40 #29
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_169863624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Niet zo vreemd, hoor. Ze vinden (positieve ?????) discriminatie dan ook een oplossing voor (vermeende !!!!) discriminatie.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_169863725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Ze zijn ook tegen generaliseren, behalve PVV stemmers, die mag je over één kam scheren. Daarbij zijn ze ook tegen het uitsluiten van groepen! Behalve PVV stemmers die zijn racistisch en dienen het stemrecht ontnomen te worden.
pi_169863761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169863840
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.
Die laatste 2 ken ik niet?
pi_169863882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die laatste 2 ken ik niet?
Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169863981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:13 schreef Montagui het volgende:

[..]

Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.
Black lives matter wel ja maar die warriors niet :P Misschien ook maar zo houden :p
pi_169863996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

die warriors niet :P Misschien ook maar zo houden :p
Gewoon Internet moraalridders :P
pi_169864004
Ik ken iemand die nazi is geworden hij verdient nu 3350 bruto per maand :Y
pi_169864020


Lieve Kitty,

Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk. Het zijn onhandige tweets, hoewel ze wel uit hun verband zijn gerukt’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.

Dekker, in Hilversum fractiemedewerker van GroenLinks, heeft zelf het idee dat het landelijk bureau achter haar staat. Dat liet ze deze krant dinsdag weten. ,,Ik ben activist, kaart landelijke problemen aan. Gelukkig staat het landelijke bureau van GroenLinks wél volledig achter me.’’ Volgens Dekker is het nu het moment extreem-rechts te bestrijden. ,,Dat doe ik misschien heftiger dan mensen gewend zijn.’’

De sinds anderhalve week ondergedoken Hilversumse is niet van plan haar toon te matigen. ,,Maar wij steunen haar niet in deze missie’’, benadrukt Jeursen. ,,Anne Fleur twittert op persoonlijke titel. Ze is natuurlijk vrij om te zeggen wat ze wil.’’
Populaire artikelen
GAD gaat de kliko’s voor plastic uitrollen
Ruiters Hilversum dupe van meute motoren

Toch kan GroenLinks er niet omheen dat ze ook erg actief is voor de partij. Is de partij niet bang voor imagoschade? Jeursen verwijst in eerste instantie naar de Hilversumse fractie van GroenLinks. Bedenkt zich dan. ,,Het is te vroeg daar iets over te zeggen. Het nu om haar veiligheid, om hoe het met haar gaat. Ik heb veel contact met Anne Fleur. Het is belangrijk dat ze zich snel weer veilig kan bewegen in Hilversum.’’

Voor Dekkers veiligheid kan de partij niet veel doen, stelt Jeursen. ,,Dat is aan de politie en de gemeente Hilversum, die het veiligheidsprotocol in werking heeft gesteld.’’ Woensdagmiddag is er overleg tussen burgemeester Pieter Broertjes, de politie en de plaatselijke fractie van GroenLinks over de veiligheid van Dekker.


https://www.gooieneemland(...)an-missie-anne-fleur

Is er eens iemand die opstaat tegen het fascisme van de PVV, FvD, GeenStijl etc en de demonisering van moslims en vrouwen, krijgen we dit weer.
standaarddrinker
pi_169864045
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:19 schreef fukforce het volgende:
Ik ken iemand die nazi is geworden hij verdient nu 3350 bruto per maand :Y
Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?
pi_169864051
pi_169864068
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p
pi_169864079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?
Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalaris
pi_169864113
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef fukforce het volgende:

[..]

Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalaris
Ah ok.
pi_169864124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p


Have at it :+
pi_169864148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p
Kap eens met die provoceren rechtse nazi afbeelding plaatsen :+
pi_169864224
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Have at it :+
:D
pi_169864331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Lieve Kitty,

Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk. Het zijn onhandige tweets, hoewel ze wel uit hun verband zijn gerukt’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.

Dekker, in Hilversum fractiemedewerker van GroenLinks, heeft zelf het idee dat het landelijk bureau achter haar staat. Dat liet ze deze krant dinsdag weten. ,,Ik ben activist, kaart landelijke problemen aan. Gelukkig staat het landelijke bureau van GroenLinks wél volledig achter me.’’ Volgens Dekker is het nu het moment extreem-rechts te bestrijden. ,,Dat doe ik misschien heftiger dan mensen gewend zijn.’’

De sinds anderhalve week ondergedoken Hilversumse is niet van plan haar toon te matigen. ,,Maar wij steunen haar niet in deze missie’’, benadrukt Jeursen. ,,Anne Fleur twittert op persoonlijke titel. Ze is natuurlijk vrij om te zeggen wat ze wil.’’
Populaire artikelen
GAD gaat de kliko’s voor plastic uitrollen
Ruiters Hilversum dupe van meute motoren

Toch kan GroenLinks er niet omheen dat ze ook erg actief is voor de partij. Is de partij niet bang voor imagoschade? Jeursen verwijst in eerste instantie naar de Hilversumse fractie van GroenLinks. Bedenkt zich dan. ,,Het is te vroeg daar iets over te zeggen. Het nu om haar veiligheid, om hoe het met haar gaat. Ik heb veel contact met Anne Fleur. Het is belangrijk dat ze zich snel weer veilig kan bewegen in Hilversum.’’

Voor Dekkers veiligheid kan de partij niet veel doen, stelt Jeursen. ,,Dat is aan de politie en de gemeente Hilversum, die het veiligheidsprotocol in werking heeft gesteld.’’ Woensdagmiddag is er overleg tussen burgemeester Pieter Broertjes, de politie en de plaatselijke fractie van GroenLinks over de veiligheid van Dekker.


https://www.gooieneemland(...)an-missie-anne-fleur

Is er eens iemand die opstaat tegen het fascisme van de PVV, FvD, GeenStijl etc en de demonisering van moslims en vrouwen, krijgen we dit weer.
Er zijn legio mensen die opstaan tegen die genoemde zaken zonder geweld te prediken, daarnaast zijn mensen als Anne Fleur olie op het vuur der polarisatie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169864412
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Have at it :+
Godver _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169864415
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Bwahahahhahaaha _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169864421
Filmpje van AFD over veganisme.

Hier doet ze nog wel enigzins normaal, ook al is het verhaal niet echt samenhangend :D
pi_169864422
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:39 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Bwahahahhahaaha _O-
Is het wat?
pi_169864473
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het wat?
Ik vind je nu eng :@
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169864482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:44 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik vind je nu eng :@
Mooi :P
pi_169864548
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het wat?
_O_
pi_169864758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Witte mannen, dat zijn de ergste.
pi_169864909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Dit dus, het enige wat ik mee vond vallen aan Fleur, was dat ze haar haar nog gewoon steil had....gedurfd hoor als dreadlocks toch superlinks zijn.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169865010
LarsBoelen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:48 Jeroen #Pauw walst over @annefleurdd heen die haarfijn uitlegt dat witte mannen oneindig veel meer "mogen" dan Moslims, vrouwen etc 👎 reageer retweet
:')
pi_169865017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.

Wat een trieste vertoning.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_169865025
Tsja, ze kunnen Pauw niet extreem rechts gaan noemen (hun gebruikelijke stok), dus dan maar als vrouwenhater wegzetten :')
pi_169865035


_O-
pi_169865048
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nou kwam het in juli 2016 in Beringen (een stadje van 45000 inwoners) wel allemaal dichtbij....

[..]

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ade-in-Brussel.dhtml

http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)ie-zet-waterkanon-in
Enkele topics terug had ik al een steentje opgegooid over de rellen daar, met daarbij ook de vraag of van brockhoven wel een echt persoon is en niet een fake account want ik kan weinig vinden verder.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169865062
Oh gatverdamme, ik dacht nog even dat, ondanks dat ze Annefleur heet, er echt iets aan de hand was ofzo maar nu blijkt het gewoon een kut in de slachtofferrol te zijn ;( Jammer dat ze zoveel aandacht krijgt.
Conscience do cost.
pi_169865089
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef ems. het volgende:
Oh gatverdamme, ik dacht nog even dat, ondanks dat ze Annefleur heet, er echt iets aan de hand was ofzo maar nu blijkt het gewoon een kut in de slachtofferrol te zijn ;( Jammer dat ze zoveel aandacht krijgt.
Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.
pi_169865138
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:15 schreef CrashO het volgende:
Tsja, ze kunnen Pauw niet extreem rechts gaan noemen (hun gebruikelijke stok), dus dan maar als vrouwenhater wegzetten :')
Maar Pauw is juist een liefhebber van vrouwen pur sang.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169865187
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:

CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37 @annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
pi_169865195
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.

Wat een trieste vertoning.
Jij bent zeker wit
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169865245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:

CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37 @annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Die reacties zullen er altijd al zijn geweest. Ik ben ook bang dat daar gewoon weinig aan te doen is.

Waarom begint iedereen trouwens telkens over haar moeder? Ik zie dat vaker gebeuren.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 17:28:40 #67
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169865248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:

CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37 @annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169865263
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.
Dit is inderdaad ook walgelijk en als Annefleur slim is dan doet ze hier gewoon aangifte van.
pi_169865266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Ah, dan is het bezoek aan Pauw toch niet voor niets geweest.
pi_169865268
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169865286
quote:
11s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:30 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_169865290
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?

Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 17:31:46 #73
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169865294
quote:
11s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:30 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Hardop gelachen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169865308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?

Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
Lijkt mij wel ja dat ze daar aangifte van kan doen..
pi_169865360
GL gekkies zijn nog extremer dan de PVV gekkies. Die hebben alleen een grote mond, maar die van GL maken het soms nog waar ook :{
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:37:06 #76
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169865398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef YazooW het volgende:
Het landelijk bureau van GroenLinks blijft achter de linkse activiste Anne Fleur Dekker staan, maar vindt haar tweet onhandig.

Anne Fleur Dekker werd landelijk nieuws toen ze moest onderduiken vanwege een aantal omstreden tweets. Ze riep onder andere op om 500 stenen naar Geert Wilders te gooien, maar dat was een sarcastische reactie op een oproep van een mevrouw die moskeeën met stenen wilde bekogelen. Dekker zegt tegen politiek geweld te zijn.

Volgens het regionale dagblad De Gooi- en Eemlander neemt het landelijk bureau van GroenLinks afstand van de inhoud van de tweets Anne Fleur Dekker. De krant schreef vanmiddag:

[..]

GroenLinkswoordvoerder Lotte Jeursen zegt echter tegen Jalta dat ze verkeerd is geciteerd.De partij staat nog steeds volledig achter Anne Fleur Dekker, met de kanttekening dat de gewraakte tweet over Geert Wilders onhandig was:

[..]

http://jalta.nl/politiek/(...)-tweet-was-onhandig/
Dom... je wil als partij toch geen extremisten/beroepsslachtoffers die je goede naam besmeuren. Ik als GL stemmer schaam me echt voor dit ongedierte
:')
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:37:47 #77
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169865415
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:35 schreef hafcfan het volgende:
GL gekkies zijn nog extremer dan de PVV gekkies. Die hebben alleen een grote mond, maar die van GL maken het soms nog waar ook :{
Zijn allemaal net zo gek joh.
pi_169865469
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?

Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
Ze houdt een dossier bij met bedreigingen die ze dan aan de politie overhandigt. Eigenlijk lijkt me dan onbegonnen werk. Het zijn er zó veel, en als je er één blockt, komt er gewoon een nieuwe voor in de plaats.

Als ik haar was zou ik vooral de ernstige bedregingen melden, bedreigingen waaruit blijkt dat de bedreiger er ook echt actief mee bezig is. Bijvoorbeeld bedreigingen die ze op haar persoonlijke emailadres ontvangt, bedreigingen die haar familie ontvangt, bedreigingen die het hebben over waar ze woont, etc.
De bedreigingen op Twitter door anonieme trollen kan ze maar zo veel mogelijk proberen te negeren, dat lijkt me ook voor haarzelf het beste.
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:41:32 #79
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169865491
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Amerikaanse racistische beweging die langzaam maar zeker over waait naar ons kikkerland. Dezelfde retoriek als black lives matter inclusief termen als wit, mysoginie, privilege etc.

Nare ontwikkeling
:')
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:42:55 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169865525
Ik vind hier sléchts één ding jammer, Annefleur, had je dit niet 2-3 weken eerder kunnen doen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169865539
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die reacties zullen er altijd al zijn geweest. Ik ben ook bang dat daar gewoon weinig aan te doen is.

Waarom begint iedereen trouwens telkens over haar moeder? Ik zie dat vaker gebeuren.
Misschien heeft ze wel een leuke moeder. :P

Maar even serieus, ik heb geen idee en dat soort reacties zijn ook te triest voor woorden.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169865556
Wilders-hater en Baudet-stalker Anne Fleur Dekker gefileerd: ‘Ze hoort bij ANTIFA en Internationale Socialisten’



De dame die zichzelf presenteert als het grote slachtoffer van een rechtse hetze blijkt niets meer of minder te zijn dan een keiharde linkse activiste die aangesloten is bij de meest radicale linkse groepen.

Goddank voor Twitter! De bekende Nederlandse Twitteraar @Seven__ heeft vandaag even wat tijd en aandacht gespendeerd aan het ontmaskeren van Anne Fleur Dekker, de Baudet-stalker en Wilders-hater die zichzelf de laatste week steevast neerzet als het slachtoffer van een enorme en vooral ook onterechte rechtse hetze. Hij heeft namelijk even gekeken naar haar oude tweets én naar haar steun voor bepaalde organisaties. En wat blijkt? Mevrouw is niet slechts ‘links,’ maar extreem-links.

Om te beginnen liet Dekker eerder op Twitter weten dat ze Thierry Baudet graag de Pim Fortuyn behandeling wilde geven: oftewel een taart in zijn gezicht gooien. Want hij is rechts, en dat mag niet.

Dat is natuurlijk een totaal zieke uitspraak, maar zoals Seven terecht concludeert zijn die tweets eigenlijk niet eens zo heel verrassend. Mevrouw het slachtoffer blijkt namelijk een extreemlinkse activiste te zijn. Zo is ze niet alleen lid van GroenLinks, maar ze is ook nog eens van de Internationale Socialisten, aldus de Twitteraar. Hier kun je meer over die organisatie lezen. Om het simpel te houden: de IS wordt gevormd door een stel extreem-socialistische mafklappers.

Bijzonder zorgwekkend, maar Seven was nóg niet klaar:

seven__ twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 11:51:45 @kromst @martijnheeroma Naast IntSocialisten dus ook nog AFA, de activisten waar alles draait om geweld, het beeld wordt steeds donkerder. reageer retweet
De AFA of ANTIFA is ook al een extreemlinkse groepering, maar deze club staat er niet alleen om bekend dat ze demonstraties en dergelijke organiseren, maar ook nog eens dat ze maar al te graag bereid zijn om geweld te gebruiken. Dit zijn echt knettergekke fascisten. Zo slopen ze demonstranten als die niet links genoeg zijn, slaan ze verslaggevers van PowNed in elkaar, en — oh ja — worden ze al jaren in de gaten gehouden door de AIVD omdat ze “een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde” zijn.

Het is dan ook volkomen terecht dat Seven GroenLinks vraagt wat ze daar eigenlijk van het wangedrag van Dekker vinden:
Het antwoord zal ongetwijfeld zijn dat ze daar inderdaad nog bij werkt. GroenLinks is immers de partij van, voor en door linksextremisten. Als ze Dekker eruit zetten kunnen ze zichzelf net zo goed opheffen. De hele jeugdbeweging van GroenLinks (DWARS) bestaat uit dit soort figuren. In theorie zouden ze minder ferme “disciplinaire maatregelen” kunnen treffen, maar ook dat zullen ze natuurlijk niet doen. Dit is wie en wat GroenLinks is.

Mooi, dan zijn we nu dus klaar met deze dame. Ze beschuldigt anderen ervan dat ze doen wat zij doet, ze sympathiseert met bewegingen die radicaal en zelfs ronduit fascistisch zijn, maar huilt vervolgens tranen met tuiten als ze zelf bekritiseerd wordt.

Zoek het maar uit, Anne Fleur. Niemand die hier nog intrapt (nou ja, behalve de al even extreemlinkse fopjournalisten van de NRC natuurlijk).
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2017 @ 17:44:47 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169865563
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind hier sléchts één ding jammer, Annefleur, had je dit niet 2-3 weken eerder kunnen doen?
Oeh, wat was dat dramatisch geweest voor GL :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169865564
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind hier sléchts één ding jammer, Annefleur, had je dit niet 2-3 weken eerder kunnen doen?
Nee, de schok is bij haar juist pas gekomen toen Thierry twee zetels bleek te hebben.
Die twee zetels waren een veel grotere klap dan het aantal zetels dat Wilders zou hebben.
pi_169865701
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind hier sléchts één ding jammer, Annefleur, had je dit niet 2-3 weken eerder kunnen doen?
Tweet over Wilders was vorig jaar in Juli.

Dus je kunt Geert hooguit verwijten dat hij nu pas reageert.
pi_169865757
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze houdt een dossier bij met bedreigingen die ze dan aan de politie overhandigt. Eigenlijk lijkt me dan onbegonnen werk. Het zijn er zó veel, en als je er één blockt, komt er gewoon een nieuwe voor in de plaats.

Als ik haar was zou ik vooral de ernstige bedregingen melden, bedreigingen waaruit blijkt dat de bedreiger er ook echt actief mee bezig is. Bijvoorbeeld bedreigingen die ze op haar persoonlijke emailadres ontvangt, bedreigingen die haar familie ontvangt, bedreigingen die het hebben over waar ze woont, etc.
De bedreigingen op Twitter door anonieme trollen kan ze maar zo veel mogelijk proberen te negeren, dat lijkt me ook voor haarzelf het beste.
De ip is natuurlijk gewoon te achterhalen dus diegene achter die berichten krijgen vast een leuk bezoekje.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169865761
fvdemocratie twitterde op woensdag 29-03-2017 om 12:12:14 Gemeenten weigeren uitslagen stembureaus te publiceren. Onaanvaardbare praktijken. #FVD wil alsnog publicatie data. https://t.co/soCdGLyNho reageer retweet
Ze willen vast controleren hoe het zat met de stemmen in Nijmegen.
pi_169865793
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:55 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

De ip is natuurlijk gewoon te achterhalen dus diegene achter die berichten krijgen vast een leuk bezoekje.
Ja hoor, de politie gaat (een paar) honderd mensen een bezoekje brengen vanwege een dreigtweet naar Anne.

Ik denk het niet.
  woensdag 29 maart 2017 @ 17:58:53 #89
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169865818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Wilders-hater en Baudet-stalker Anne Fleur Dekker gefileerd: ‘Ze hoort bij ANTIFA en Internationale Socialisten’

[ afbeelding ]

De dame die zichzelf presenteert als het grote slachtoffer van een rechtse hetze blijkt niets meer of minder te zijn dan een keiharde linkse activiste die aangesloten is bij de meest radicale linkse groepen.

Goddank voor Twitter! De bekende Nederlandse Twitteraar @Seven__ heeft vandaag even wat tijd en aandacht gespendeerd aan het ontmaskeren van Anne Fleur Dekker, de Baudet-stalker en Wilders-hater die zichzelf de laatste week steevast neerzet als het slachtoffer van een enorme en vooral ook onterechte rechtse hetze. Hij heeft namelijk even gekeken naar haar oude tweets én naar haar steun voor bepaalde organisaties. En wat blijkt? Mevrouw is niet slechts ‘links,’ maar extreem-links.

Om te beginnen liet Dekker eerder op Twitter weten dat ze Thierry Baudet graag de Pim Fortuyn behandeling wilde geven: oftewel een taart in zijn gezicht gooien. Want hij is rechts, en dat mag niet.

Dat is natuurlijk een totaal zieke uitspraak, maar zoals Seven terecht concludeert zijn die tweets eigenlijk niet eens zo heel verrassend. Mevrouw het slachtoffer blijkt namelijk een extreemlinkse activiste te zijn. Zo is ze niet alleen lid van GroenLinks, maar ze is ook nog eens van de Internationale Socialisten, aldus de Twitteraar. Hier kun je meer over die organisatie lezen. Om het simpel te houden: de IS wordt gevormd door een stel extreem-socialistische mafklappers.

Bijzonder zorgwekkend, maar Seven was nóg niet klaar:

seven__ twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 11:51:45 @kromst @martijnheeroma Naast IntSocialisten dus ook nog AFA, de activisten waar alles draait om geweld, het beeld wordt steeds donkerder. reageer retweet
De AFA of ANTIFA is ook al een extreemlinkse groepering, maar deze club staat er niet alleen om bekend dat ze demonstraties en dergelijke organiseren, maar ook nog eens dat ze maar al te graag bereid zijn om geweld te gebruiken. Dit zijn echt knettergekke fascisten. Zo slopen ze demonstranten als die niet links genoeg zijn, slaan ze verslaggevers van PowNed in elkaar, en — oh ja — worden ze al jaren in de gaten gehouden door de AIVD omdat ze “een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde” zijn.

Het is dan ook volkomen terecht dat Seven GroenLinks vraagt wat ze daar eigenlijk van het wangedrag van Dekker vinden:
Het antwoord zal ongetwijfeld zijn dat ze daar inderdaad nog bij werkt. GroenLinks is immers de partij van, voor en door linksextremisten. Als ze Dekker eruit zetten kunnen ze zichzelf net zo goed opheffen. De hele jeugdbeweging van GroenLinks (DWARS) bestaat uit dit soort figuren. In theorie zouden ze minder ferme “disciplinaire maatregelen” kunnen treffen, maar ook dat zullen ze natuurlijk niet doen. Dit is wie en wat GroenLinks is.

Mooi, dan zijn we nu dus klaar met deze dame. Ze beschuldigt anderen ervan dat ze doen wat zij doet, ze sympathiseert met bewegingen die radicaal en zelfs ronduit fascistisch zijn, maar huilt vervolgens tranen met tuiten als ze zelf bekritiseerd wordt.

Zoek het maar uit, Anne Fleur. Niemand die hier nog intrapt (nou ja, behalve de al even extreemlinkse fopjournalisten van de NRC natuurlijk).
Hou toch op joh. Wat een berg onzin. Dit is het zelfde niveau demonisering als Annefleur dat bij Thierry Baudet doet.

Dat met die taart is een linkje van een.artikel van Joke Kaviaar, een andere activist. Ze liket een antifa pagina. Wat erg.

Antifa is gewoon een legale organisatie die helemaal niet vaak gevechten veroorzaken.

AIVD monitort alleen hele extreme activisten/anarchidten of splinterclubs en niet AFA als geheel.

Dat DWARS extreem-links is baseer ke nergens op. Net als dat GL extreem is :') dit is precies hetzelffe als, annezeur doet bij FVD, gewoon blijven framen als fascist/vrouwenhater/nazi.
:')
pi_169865824
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja hoor, de politie gaat (een paar) honderd mensen een bezoekje brengen vanwege een dreigtweet naar Anne.

Ik denk het niet.
Bij echte doodsbedreigingen wel toch?
pi_169865850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Wilders-hater en Baudet-stalker Anne Fleur Dekker gefileerd:
Wat voor bijzonders zou er bij onderzoek naar jouw internetpersoontje naar boven komen?
pi_169865871
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja hoor, de politie gaat (een paar) honderd mensen een bezoekje brengen vanwege een dreigtweet naar Anne.

Ik denk het niet.
Ik meen mij te herinneren dat ze rond de AZC-rellen wel voor minder bij mensen voor de deur stonden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169865879
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hou toch op joh. Wat een berg onzin. Dit is het zelfde niveau demonisering als Annefleur dat bij Thierry Baudet doet.

Dat met die taart is een linkje van een.artikel van Joke Kaviaar, een andere activist. Ze liket een antifa pagina. Wat erg.

Antifa is gewoon een legale organisatie die helemaal niet vaak gevechten veroorzaken.

AIVD monitort alleen hele extreme activisten/anarchidten of splinterclubs en niet AFA als geheel.

Dat DWARS extreem-links is baseer ke nergens op. Net als dat GL extreem is :') dit is precies hetzelffe als, annezeur doet bij FVD, gewoon blijven framen als fascist/vrouwenhater/nazi.
_O- _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169865882
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja hoor, de politie gaat (een paar) honderd mensen een bezoekje brengen vanwege een dreigtweet naar Anne.

Ik denk het niet.
Ik denk het wel, niet honderden natuurlijk maar deze tweet;

CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37 @annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
zal op zeker de aandacht hebben.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169865898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:59 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Bij echte doodsbedreigingen wel toch?
De meeste ernstige zullen wel een brief ontvangen van het OM met de oproep om eens langs te komen, verwacht ik.
Ik verwacht niet dat het OM voor deze zaak oneindig veel capaciteit beschikbaar stelt.
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:04:24 #96
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169865926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

_O- _O-
Goeie bewijslast weer. Ik kan ook wel wat roepen. Zie je niet in dat je niveau annefleur bent ?
:')
pi_169865978
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat voor bijzonders zou er bij onderzoek naar jouw internetpersoontje naar boven komen?
Verder dan foute meningen , vrij weinig c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169866010
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Verder dan foute meningen , vrij weinig c_/
En ook nog lekker anoniem uiteraard. Itt Anne Fleur. Je zou bijna denken dat ze meer ballen heeft dan jij.
pi_169866038
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Goeie bewijslast weer. Ik kan ook wel wat roepen. Zie je niet in dat je niveau annefleur bent ?
Ze worden agressief wanneer je er met een camera bij staat ( en verder niets doet )

Laat staan als ze je betrappen op een foute mening

Je bent niet goed geïnformeerd of je staat te trollen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:10:52 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169866065
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tweet over Wilders was vorig jaar in Juli.

Dus je kunt Geert hooguit verwijten dat hij nu pas reageert.
Mja, das idd weer Wilders die faalt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169866094
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mja, das idd weer Wilders die faalt
Denk dat dit totaal niet onbewust gedaan is, Slachtofferrol vanuit de oppositie, die daags na de verkiezingen een zekerheidje is. Geert doet niks onbewust.
pi_169866099
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:08 schreef gelly het volgende:

[..]

En ook nog lekker anoniem uiteraard. Itt Anne Fleur. Je zou bijna denken dat ze meer ballen heeft dan jij.
You go girl , zet de nazi op zijn plek O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:15:44 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169866173
Zullen we AnneFleur aan onze Klopkoek koppelen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 maart 2017 @ 18:17:13 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169866203
Alsof AF een alleenrecht heeft op iemands banden uitpluizen :N

Itt AF worden er hier enkel te bewijzen feiten gepost.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169866220
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat ze rond de AZC-rellen wel voor minder bij mensen voor de deur stonden.
Ja, maar bij hoeveel mensen?
pi_169866222
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Zullen we AnneFleur aan onze Klopkoek koppelen?
Lukt niet, ze is te blank voor zo'n oikofoob.
  woensdag 29 maart 2017 @ 18:18:36 #107
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169866233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ze worden agressief wanneer je er met een camera bij staat ( en verder niets doet )

Laat staan als ze je betrappen op een foute mening

Je bent niet goed geïnformeerd of je staat te trollen
Debiel doen bij een Powned camera (doen nvu etc net zo goed) en schreeuwen als er 'iets racistisch' wordt geroepen frame je even naar

'Knettergekke fascisten die maar al te graag geweld gebruiken' Ik heb ooit eens verslag.gedaan van een antifamarch voor mn school met een camera en ze doen echt niks als je niet als een powned verslaggever gedraagd.


Ik ben ook geen fan van antifa en hun illegale tegendemo's maar deze manier van naambordjes plakken op basis van bijna niks zoals jij doet is exact wat me ergert aan die club en ook aan kafka, anarchistische groepen, joop.nl enz enz
:')
pi_169866321
Dat hele SJW gebeuren is eigenlijk zelf hartstikke racistisch. Waarom? Wel, het zijn altijd weer blanken die het zogenaamd moeten opnemen voor etnische minderheden. Kijk maar naar die SJW demonstraties: 99% is blank. De zogenaamde spokespersons voor het belang van 'zielige etnische minderheden' zijn altijd blank. De kamerlijst van GL is nagenoeg geheel blank. De kamerlijst van PvdD is helemaal blank. Bekende SJW organisaties als War Child zijn roomblank. In die hele business van 'zielige etnische minderheden beschermen' zijn eigenlijk alleen maar blanken actief, die vaak goed geld er aan verdienen. En ze spelen de baas, die etnische minderheden mogen nooit voor zichzelf spreken, want daar hebben ze een blanke meester(es) voor nodig. In de ogen van deze altijd blanke SJW figuren zijn moslims, negers, etc, altijd ziek, zwakzinnig en zielig. Alleen joden zijn het kwaad....maar die zijn weer blank.
pi_169866334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Denk dat dit totaal niet onbewust gedaan is, Slachtofferrol vanuit de oppositie, die daags na de verkiezingen een zekerheidje is. Geert doet niks onbewust.
Die tweet was al langer bekend natuurlijk, wellicht deed hij nu aangifte vanwege de link met antifa.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169866468
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:23 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Die tweet was al langer bekend natuurlijk, wellicht deed hij nu aangifte vanwege de link met antifa.
Ik denk eigenlijk pas nadat mensen die tweet over het stembureau gingen retweeten en de rest van haar profiel gingen uitpluizen.
Ik gok maar zo dat Wilders daarvóór nog nooit van extreemlinks gekkie Annefleur had gehoord.
pi_169866545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:29 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk pas nadat mensen die tweet over het stembureau gingen retweeten en de rest van haar profiel gingen uitpluizen.
Ik gok maar zo dat Wilders daarvóór nog nooit van extreemlinks gekkie Annefleur had gehoord.
Hier stond ze toch al een beetje in de belangstelling voor de verkiezingen? Of vergis ik me nu?
pi_169866569
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hier stond ze toch al een beetje in de belangstelling voor de verkiezingen? Of vergis ik me nu?
Ik heb haar n half jaar geleden al eens op dumpert voorbij zien komen.
pi_169866572
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, maar bij hoeveel mensen?
Geen idee eigenlijk, maar ik hoop dat ze een doodsbedreiging wel serieus nemen eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:30:14 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169867916
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, maar ik hoop dat ze een doodsbedreiging wel serieus nemen eigenlijk.
Die van haar, of die tegen haar?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169868026
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die van haar, of die tegen haar?
Beiden..
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:41:24 #116
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169868214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:22 schreef Homey het volgende:
Dat hele SJW gebeuren is eigenlijk zelf hartstikke racistisch. Waarom? Wel, het zijn altijd weer blanken die het zogenaamd moeten opnemen voor etnische minderheden. Kijk maar naar die SJW demonstraties: 99% is blank. De zogenaamde spokespersons voor het belang van 'zielige etnische minderheden' zijn altijd blank. De kamerlijst van GL is nagenoeg geheel blank. De kamerlijst van PvdD is helemaal blank. Bekende SJW organisaties als War Child zijn roomblank. In die hele business van 'zielige etnische minderheden beschermen' zijn eigenlijk alleen maar blanken actief, die vaak goed geld er aan verdienen. En ze spelen de baas, die etnische minderheden mogen nooit voor zichzelf spreken, want daar hebben ze een blanke meester(es) voor nodig. In de ogen van deze altijd blanke SJW figuren zijn moslims, negers, etc, altijd ziek, zwakzinnig en zielig. Alleen joden zijn het kwaad....maar die zijn weer blank.
gelukkig hebben we Sylvana nog hè
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_169868844


_O- _O-

quote:
Poe, wordt daar even een boekenkastje van de linkse solidariteit afgetrokken zeg. Dappere Annefleur geeft het linkse activisme van Nederland in het algemeen en van Hilversum in het bijzonder op televisie een moedig gezicht, maar wat doet GroenLinks? Die laten haar gewoon kei-hard vallen! Die nemen afstand! Vast een stel witte racistische patriarchen, dat ze hun dappere sufragette zo onder de bus gooien op het moment dat het een beetje controversieel wordt. Is er eindelijk iemand die eens opstaat tegen het cynisme van GeenStijl, de demonisering van moslims door Wilders en het leed van de roodwangpinguïn, krijgen we dit weer. Ondank is des werelds loon. 500 stenen op dergelijke NSB'ers die hun eigen mensen zo makkelijk laten vallen.
ROFLOL. GroenLinks neemt niet echt afstand maar een beetje van de misdaden van Stalin, het terroristenverleden van Mandela en Duyvendak en de socialistische zelfdestructie van Venezuela de boze tweetjes van Annefleur. Okee dan.
http://www.geenstijl.nl/
pi_169868906
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:08 schreef gelly het volgende:
En ook nog lekker anoniem uiteraard. Itt Anne Fleur.
Jij weet zeker dat dit haar echte naam is ?
Extremisten hebben meestal schuilnamen.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AIVD monitort alleen hele extreme activisten/anarchidten of splinterclubs en niet AFA als geheel.
Mwah, daar zou k nog niet zo zeker van zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'Knettergekke fascisten die maar al te graag geweld gebruiken'
Ik heb ooit eens verslag.gedaan van een antifamarch voor mn school met een camera en ze doen echt niks als je niet als een powned verslaggever gedraagd.
Ah, dus ze zijn wel degelijk gewelddadig als je jou niet mogen ?

[ Bericht 54% gewijzigd door bluemoon23 op 29-03-2017 20:08:51 ]
pi_169868969
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die van haar, of die tegen haar?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:34 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Beiden..
Yup. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169869107
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die van haar, of die tegen haar?
Met die van haar zullen ze snel klaar zijn.
pi_169869316
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:49 schreef YazooW het volgende:
Waarom is zij nog niet uit GroenLinks getrapt? Hopen dat Pownews ofzo de Jessias ermee confronteert.
Huh waarom?
pi_169869435
Een 7-delige topic reeks over deze muts :').
pi_169869464
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:20 schreef pussycatdoll het volgende:
Een 7-delige topic reeks over deze muts :').
Ik ben blij dat ik geen tv meer heb :')
pi_169869845
prodempla twitterde op woensdag 29-03-2017 om 13:38:00 @Joop_nl @annefleurdd Dankzij de politiestaat in NL,er is vrijheid alleen maar voor kapitalistisch-racistisch-fascistische meningsuitingen. reageer retweet
ReinVeen twitterde op woensdag 29-03-2017 om 13:35:12 @Joop_nl De les die ik geleerd heb is, dat het zelfbeklag van linkse activisten stuitende vormen heeft aangenomen! reageer retweet
pi_169869896
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:20 schreef pussycatdoll het volgende:
Een 7-delige topic reeks over deze muts :').
Waaronder 3 delen met deze kansloze kutopmerking.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169869915
Joop_nl twitterde op woensdag 29-03-2017 om 11:56:34 Opinie: ‘Ik ben de rechts-racistische ellende komend van ouwe mannen als Pauw kotsbeu’ https://t.co/JikTcTFSO4 https://t.co/ZdzR3nDtCq reageer retweet
Stella_Jansen twitterde op woensdag 29-03-2017 om 12:01:00 @Joop_nl Helemaal mee eens, Dat meisje Anne Fleur legt de vinger op de zere plek! Bravo! reageer retweet
pi_169869991
http://www.joop.nl/opinie(...)nde-oude-mannen-pauw

quote:
Anne Fleur Dekker, wat een verademing. Daar zat ze, bij Jeroen Pauw aan tafel. Net als bij het zien van Sylvana Simons, zie ik voor het eerst in lange tijd iemand die me hoop geeft. Hoop op een mooier Nederland met fijnere, solidaire mensen in deze gitzwarte tijden waarin het land opgeslokt lijkt te zijn door pure haat jegens hen die er een beetje anders uitzien of anders denken. Een tweeëntwintigjarige jonge vrouw die haar rug recht hield tegenover drie oude witte mannen die haar met geheven vingertje de les wel even zouden lezen.

Het postkoloniale droop er weer vanaf. De badinerende toon waarop Ed Nijpels Anne Fleurs actie meerdere malen probeerde te kleineren als “grap”, ondanks haar herhaaldelijke ontkenning dat het geen grap was, sprak boekdelen. De manier waarop deze jonge vrouw behandeld werd laat ons allen weer eens haarfijn zien in wat voor cultuur we leven. Een cultuur die diepgeworteld is in het sprookje van witte mannelijke hegemonie.
:') :') :') :') :')
pi_169869999
erikvmuiswinkel twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:56:31 Er dreigt een stevige aanvaring tussen @Joop_nl en @Pauw. Naar, maar nodig. Kleur bekennen. reageer retweet
:D
pi_169870030
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hou toch op joh. Wat een berg onzin. Dit is het zelfde niveau demonisering als Annefleur dat bij Thierry Baudet doet.

Dat met die taart is een linkje van een.artikel van Joke Kaviaar, een andere activist. Ze liket een antifa pagina. Wat erg.

Antifa is gewoon een legale organisatie die helemaal niet vaak gevechten veroorzaken.

AIVD monitort alleen hele extreme activisten/anarchidten of splinterclubs en niet AFA als geheel.

Dat DWARS extreem-links is baseer ke nergens op. Net als dat GL extreem is :') dit is precies hetzelffe als, annezeur doet bij FVD, gewoon blijven framen als fascist/vrouwenhater/nazi.
Antifa zou aangemerkt moeten worden als een terreurorganisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2017 20:37:08 ]
pi_169870034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:35 schreef Sylv3se het volgende:
erikvmuiswinkel twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:56:31 Er dreigt een stevige aanvaring tussen @Joop_nl en @Pauw. Naar, maar nodig. Kleur bekennen. reageer retweet
:D
Erik van Muiswinkel van racistische Hoofdpiet tot extreemlinkse Deugpiet...
pi_169870063
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Antifa zou aangemerkt moeten worden als een terreurorganisatie.
quote:
De AFA wordt gemonitord door de AIVD. Deze beschouwt de AFA als extreem links, gewelddadig en een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde.[1]
De AFA zegt te strijden tegen iedere vorm van onderdrukking, haat, op grond van her- en afkomst, sekse, geloofsovertuiging en seksuele geaardheid en te streven naar"een samenleving waarin gelijkwaardigheid en vrijheid centraal staan en sociaal-economische verschillen worden geminimaliseerd". Om deze reden vallen ook doorgaans niet als extreemrechts bestempelde organisaties binnen het "aandachtsgebied" van de AFA.
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:38:31 #132
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169870126
Wel mooi dat ze op haatblogje joop.nl helemaal full retard aan het gaan zijn:

  woensdag 29 maart 2017 @ 20:41:09 #134
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169870174
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wel mooi dat ze op haatblogje joop.nl helemaal full retard aan het gaan zijn:

[ afbeelding ]
Dat wordt dus betaald van onze belastingcenten.

:P
pi_169870264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:41 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dat wordt dus betaald van onze belastingcenten.

:P
JOOP/Vara Pauw/Vara maar vanaf gisteravond is Pauw ook een rechtsextremist volgens JOOP 8)7 8)7
pi_169870288
Zijn er vanavond mensen te gast bij Pauw naar aanleiding van dit?
pi_169870295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:35 schreef Sylv3se het volgende:
erikvmuiswinkel twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:56:31 Er dreigt een stevige aanvaring tussen @Joop_nl en @Pauw. Naar, maar nodig. Kleur bekennen. reageer retweet
:D
Laat de Vara de financiering naar Joop.nl maar eens stopzetten.
Schandalig dat hier belastinggeld aan verknoeid word.
pi_169870347
quote:
hahahaha heerlijk man, ik ga echt stuk van soort tekstjes.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_169870355
frankgrauzone twitterde op woensdag 29-03-2017 om 18:25:56 #LOL Voor @Joop_nl is inmiddels alles rechts van de Goelag-archipel rechts-extremistisch. reageer retweet
TheDutchHitch twitterde op woensdag 29-03-2017 om 12:57:20 @Joop_nl ik ben de links-fascitische ongewassen en ongekamde "mannen" en huppeltrutjes kotsbeu reageer retweet
pi_169870390
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef Seam het volgende:

[..]

hahahaha heerlijk man, ik ga echt stuk van soort tekstjes.
quote:
Jeroen Pauw, ook zo’n man van de verloren generatie, die de gedachte aan een wereld van gekleurde en seksegelijkwaardigheid niet kan uitstaan. Het was werkelijk weerzinwekkend om te zien hoe hij tekeerging tegen een jonge vrouw die moet onderduiken omdat fascistisch-rechts haar het licht niet in de ogen gunt. De man is zo’n gênante vertoning dat mijn tenen zich automatisch krommen als ik hem hoor spreken. Het is pijnlijk om te zien. Hij heeft er trouwens al jaren een handje van om mensen met een fijne en solidaire mening helemaal kapot te maken in zijn programma. Met name als ze gekleurd en (of) vrouw zijn, daar kan ie al hélemáál niet tegen.
_O- _O- _O-
pi_169870837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:48 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O-
ElveTwelve twitterde op woensdag 29-03-2017 om 15:05:37 @LavieJanRoos Deze vrouw is ernstig geestelijk ziek en dient onverwijld opgenomen te worden.… https://t.co/yIfzLPAKMY reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169870853
quote:
Het zou mooi zijn als iemand een soort simulatie kon maken van wat er van Nederland geworden zou zijn als de witte mannen niet alles hadden opgebouwd, maar het harde werken bijvoorbeeld aan de vrouw hadden overgelaten.
Dat gehaat op 'de witte man' altijd. :r
pi_169870965
Hahaha.
pi_169871090
lol nvm
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169871436
quote:
En de laatste alinea dan:
quote:
Ondanks al het paternalistische gedrag van Nijpels, vertikte Pauw het om hem tot de orde te roepen.
Had Eva Jinek nog maar naast hem gezeten.
Ik denk dat Jinek ook de vloer met AFD had aangeveegd _O-
pi_169871605
erikvmuiswinkel twitterde op woensdag 29-03-2017 om 10:41:41 Demoniseren is my middle name. 100.000 van dit soort idealisten krijg je op je nek als je op Thierry's lakschoentje… https://t.co/vxZHTjLJ0u reageer retweet
pi_169871917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:24 schreef wolkentoetje het volgende:
erikvmuiswinkel twitterde op woensdag 29-03-2017 om 10:41:41 Demoniseren is my middle name. 100.000 van dit soort idealisten krijg je op je nek als je op Thierry's lakschoentje… https://t.co/vxZHTjLJ0u reageer retweet
Die gast is echt van het padje af.....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169872034


Make up for fucking mind

NieuwsNu123 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:32:07 GroenLinks distantieert zich van tweets van linkse activist Anne Fleur Dekker https://t.co/VgEQF51111 https://t.co/GINR31W6MX reageer retweet
Eindelijk iemand met gezond verstand . Ze bestaan echt :D

Anne-Fleur Dekker-gate: ‘Nederland jankt’
'Blijkbaar zijn vrouwen in Nederland zo verzwakt dat ze hun mannetje niet meer kunnen staan'
29-03-2017, 19:45 Tags: Anne Fleur Dekker, nederland

Het is u misschien niet ontgaan. Een mede-eigenaar van de naam Dekker (geen familie, ook niet in het telefoonboek) wordt veel aandacht gegeven. Niet omdat ze iets uitzonderlijks in haar leven heeft bereikt of überhaupt beschikt over een dosis talent of intelligentie. Nee. Omdat ze zielig is. Ze heeft namelijk wat mensen lopen bedreigen, en deed dat op de meest moedige manier: via haar twitter en blog.

Een jonge dame met een fleurige naam, die namens alle vrouwen in Nederland lijkt te spreken. ‘Een heldin!’, zoals sommigen haar al noemen, en nu al een boegbeeld van vrouwenpower, volgens sommigen, die andere moedigen; socialisten en vernieuwers van ons fleurig, ‘klein, maar fijn’ kikkerlandje.
Nederland jankt

Nederland jankt! En doet dat zoals altijd vol overtuiging. Dramatiek spat alle kanten op, en feiten zijn, zoals zo vaak het geval, ver te zoeken. Die komen maar niet.

Blijkbaar zijn vrouwen in Nederland zo verzwakt dat ze hun mannetje niet meer kunnen staan. En al helemaal niet als ze weer eens één of andere klootzak van eigen bodem tegenover zich hebben staan. Nee, ze moeten er tegen beschermd worden, er moeten taarten voor die schaamteloze extra-gaatje-aanbidders gebakken worden, en hun gretige neusjes erin gedrukt, uiteraard met geweld en geen verantwoordelijkheid nemend, met alle gevolgen van dien.
‘Eikels rukken blijkbaar op, en kutjes drogen daardoor uit’

Als de heldinnen daarop worden aangesproken dan kunnen ze altijd nog verder janken. Het levert hun persoontje nog meer publiciteit op, over de ruggen van en ten koste van anderen. Er zijn twee opties: “Ik ben zo onbegrepen”, is één en “Ik ben een vrouw” is een goede tweede, als die eerste niet overtuigt. Als er ook nog eens helemaal geen argumenten ter onderbouwing van het aanzetten tot geweld zijn, maar slechts aannames en geperverteerde observaties, dan zitten de dames snor.

Middelmaat regeert

De levensgenieters onder ons zuchten diep. Wij vrouwen kunnen onze taarten niet meer zelf bakken en opeten. Nee, die moeten we weggooien, want die eikel krijgt er zo’n zacht huidje van. Een kopje thee erbij kan ook al niet meer. Nee, we kunnen niet eens meer zitten, dames en heren. We moeten opspringen en vechten. Eikels rukken blijkbaar op, en kutjes drogen daardoor uit. Niemand heeft die roomsoezen ooit geleerd om zichzelf te bedruipen. Dus moeten ze vingeroefeningen verrichten, ermee wijzen, mét beschuldigingen van hier tot Tokio.

In Les Pays-Bas moet je verder onder het zeeniveau zakken. Alleen dan tel je mee, want je steekt niet boven het maaiveld uit. Niemand hoeft dan voor zijn of haar baantje te vrezen. Middelmaat regeert, en geeft elkaar kansjes. Dit land komt maar niet vooruit, gek.
Water over akkers

Nederland is een omgekeerde wereld. Wees niet te slim, niet te mooi, niet te gretig, niet te ambitieus. Werk niet te hard, dim je licht, anders isoleren we je, maken je kapot, en nemen je lul ook nog eens af. Er is een uitdrukking in het Russisch: ‘Poep Zemli’. ‘Navelstaarderij’, in vrije vertaling. “Een slechte danser heeft altijd last van zijn ballen”, is een andere van onmetelijke Russische bodem.

Mijn label heeft niet zo lang geleden geopperd om mijn volgende plaat voor het eerst te laten crowdfunden. Ik kreeg daardoor een omgekeerd idee om een actie op te zetten getiteld ‘Crowdfund Elektra uit Nederland!’ Ik vond mezelf briljant en gaf mezelf zowat een schop dat ik daar niet eerder op was gekomen.

Zelfs met al die gratis promotie (zoveel busjes rijden rond met mijn naam erop, schattig), trek ik het gewoon regelmatig niet. Nederlands is een prachttaal om in te zeiken. Als de eeuwige allochtoon, zoals ik mezelf sinds een paar maanden noem, ben ik, wat dat betreft, prachtig geïntegreerd. Ik zeik mee, dames en heren. Maar gelukkig heb ik ooit in mijn kindertijd geleerd om mijn impulsen nu en dan te onderdrukken, want dat vind ik gewoon lekker.

Nederland! Ik begrijp je eeuwige strijd tegen water, maar laat al dat water lekker over je akkers stromen… met een lach en een traan.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169872207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:38 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]

Make up for fucking mind

Daar zit flink wat haat in die ogen zeg. :o
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169872224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Laat de Vara de financiering naar Joop.nl maar eens stopzetten.
Schandalig dat hier belastinggeld aan verknoeid word.
Best grappig, van onze centen kan links ons wegzetten als extreemrechtse gekkies en we ondersteunen daarmee ook nog eens indirect AFA.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169872244
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Enkele topics terug had ik al een steentje opgegooid over de rellen daar, met daarbij ook de vraag of van brockhoven wel een echt persoon is en niet een fake account want ik kan weinig vinden verder.
Denk wel dat ze echt is. Vorig jaar in juli heeft Anne Fleur haar in een blog ook al eens aangehaald als een 50+er.

quote:
Mevrouw Judith Brockhoven, een 50+er uit België
https://annefleurd.com/20(...)m-ik-dood-moet-pt-2/

Interessant is dat in die desbetreffende blog ook een twitter doodsbedreiging vermeld wordt waarop ze reageert met:
quote:
Ik slaap er persoonlijk niet minder om
En de doodsbedreiging:
andywies twitterde op dinsdag 19-07-2016 om 16:57:09 @annefleurdd @geertwilderspvv 1000 euro voor wie 500 stenen op annet leur gooit reageer retweet
Maar volgens mij is dit de inmiddels beruchte Judith:



https://www.facebook.com/judith.brockhoven?fref=nf
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169872694
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:00:23 #153
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169872763
quote:
lol die eerste reactie onder die video _O-
pi_169872800
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Antifa zou aangemerkt moeten worden als een terreurorganisatie.
:Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169872880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:00 schreef YazooW het volgende:

[..]

lol die eerste reactie onder die video _O-
vanaf 19.00 had ze "Bijna" een blauw oog en haar schouder was licht gekneusd 8)7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169872923
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:38 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]

Make up for fucking mind

NieuwsNu123 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 21:32:07 GroenLinks distantieert zich van tweets van linkse activist Anne Fleur Dekker https://t.co/VgEQF51111 https://t.co/GINR31W6MX reageer retweet
Eindelijk iemand met gezond verstand . Ze bestaan echt :D

Anne-Fleur Dekker-gate: ‘Nederland jankt’
'Blijkbaar zijn vrouwen in Nederland zo verzwakt dat ze hun mannetje niet meer kunnen staan'
29-03-2017, 19:45 Tags: Anne Fleur Dekker, nederland

Het is u misschien niet ontgaan. Een mede-eigenaar van de naam Dekker (geen familie, ook niet in het telefoonboek) wordt veel aandacht gegeven. Niet omdat ze iets uitzonderlijks in haar leven heeft bereikt of überhaupt beschikt over een dosis talent of intelligentie. Nee. Omdat ze zielig is. Ze heeft namelijk wat mensen lopen bedreigen, en deed dat op de meest moedige manier: via haar twitter en blog.

Een jonge dame met een fleurige naam, die namens alle vrouwen in Nederland lijkt te spreken. ‘Een heldin!’, zoals sommigen haar al noemen, en nu al een boegbeeld van vrouwenpower, volgens sommigen, die andere moedigen; socialisten en vernieuwers van ons fleurig, ‘klein, maar fijn’ kikkerlandje.
Nederland jankt

Nederland jankt! En doet dat zoals altijd vol overtuiging. Dramatiek spat alle kanten op, en feiten zijn, zoals zo vaak het geval, ver te zoeken. Die komen maar niet.

Blijkbaar zijn vrouwen in Nederland zo verzwakt dat ze hun mannetje niet meer kunnen staan. En al helemaal niet als ze weer eens één of andere klootzak van eigen bodem tegenover zich hebben staan. Nee, ze moeten er tegen beschermd worden, er moeten taarten voor die schaamteloze extra-gaatje-aanbidders gebakken worden, en hun gretige neusjes erin gedrukt, uiteraard met geweld en geen verantwoordelijkheid nemend, met alle gevolgen van dien.
‘Eikels rukken blijkbaar op, en kutjes drogen daardoor uit’

Als de heldinnen daarop worden aangesproken dan kunnen ze altijd nog verder janken. Het levert hun persoontje nog meer publiciteit op, over de ruggen van en ten koste van anderen. Er zijn twee opties: “Ik ben zo onbegrepen”, is één en “Ik ben een vrouw” is een goede tweede, als die eerste niet overtuigt. Als er ook nog eens helemaal geen argumenten ter onderbouwing van het aanzetten tot geweld zijn, maar slechts aannames en geperverteerde observaties, dan zitten de dames snor.

Middelmaat regeert

De levensgenieters onder ons zuchten diep. Wij vrouwen kunnen onze taarten niet meer zelf bakken en opeten. Nee, die moeten we weggooien, want die eikel krijgt er zo’n zacht huidje van. Een kopje thee erbij kan ook al niet meer. Nee, we kunnen niet eens meer zitten, dames en heren. We moeten opspringen en vechten. Eikels rukken blijkbaar op, en kutjes drogen daardoor uit. Niemand heeft die roomsoezen ooit geleerd om zichzelf te bedruipen. Dus moeten ze vingeroefeningen verrichten, ermee wijzen, mét beschuldigingen van hier tot Tokio.

In Les Pays-Bas moet je verder onder het zeeniveau zakken. Alleen dan tel je mee, want je steekt niet boven het maaiveld uit. Niemand hoeft dan voor zijn of haar baantje te vrezen. Middelmaat regeert, en geeft elkaar kansjes. Dit land komt maar niet vooruit, gek.
Water over akkers

Nederland is een omgekeerde wereld. Wees niet te slim, niet te mooi, niet te gretig, niet te ambitieus. Werk niet te hard, dim je licht, anders isoleren we je, maken je kapot, en nemen je lul ook nog eens af. Er is een uitdrukking in het Russisch: ‘Poep Zemli’. ‘Navelstaarderij’, in vrije vertaling. “Een slechte danser heeft altijd last van zijn ballen”, is een andere van onmetelijke Russische bodem.

Mijn label heeft niet zo lang geleden geopperd om mijn volgende plaat voor het eerst te laten crowdfunden. Ik kreeg daardoor een omgekeerd idee om een actie op te zetten getiteld ‘Crowdfund Elektra uit Nederland!’ Ik vond mezelf briljant en gaf mezelf zowat een schop dat ik daar niet eerder op was gekomen.

Zelfs met al die gratis promotie (zoveel busjes rijden rond met mijn naam erop, schattig), trek ik het gewoon regelmatig niet. Nederlands is een prachttaal om in te zeiken. Als de eeuwige allochtoon, zoals ik mezelf sinds een paar maanden noem, ben ik, wat dat betreft, prachtig geïntegreerd. Ik zeik mee, dames en heren. Maar gelukkig heb ik ooit in mijn kindertijd geleerd om mijn impulsen nu en dan te onderdrukken, want dat vind ik gewoon lekker.

Nederland! Ik begrijp je eeuwige strijd tegen water, maar laat al dat water lekker over je akkers stromen… met een lach en een traan.
^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:04:45 #157
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169872929
quote:
Die interviewster komt in een zwaar vervuilende eend, wat vindt AFD daarvan? :')
pi_169873228
pi_169873298
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169873397
quote:
Weinig diepgang en zelfreflectie maar komt verder niet erg radicaal over naar mijn idee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169873490
doenormaal_1 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 11:03:56 Dat christenen worden afgeslacht door moslims daar hoor je @annefleurdd niet over. https://t.co/Tb2iYEalGD reageer retweet
Muslim Terrorists Slaughter Two Hundred Christians In A Very Short Amount Of Time

http://shoebat.com/2017/0(...)hort-amount-of-time/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169873521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Weinig diepgang en zelfreflectie maar komt verder niet erg radicaal over naar mijn idee.
Eerder naïef en vooral natuurlijk de eeuwige 'wereldverbeteraar'.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:24:56 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169873582
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:22 schreef Ali_boo het volgende:
doenormaal_1 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 11:03:56 Dat christenen worden afgeslacht door moslims daar hoor je @annefleurdd niet over. https://t.co/Tb2iYEalGD reageer retweet
Muslim Terrorists Slaughter Two Hundred Christians In A Very Short Amount Of Time

http://shoebat.com/2017/0(...)hort-amount-of-time/
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:22 schreef Ali_boo het volgende:
doenormaal_1 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 11:03:56 Dat christenen worden afgeslacht door moslims daar hoor je @annefleurdd niet over. https://t.co/Tb2iYEalGD reageer retweet
Muslim Terrorists Slaughter Two Hundred Christians In A Very Short Amount Of Time

http://shoebat.com/2017/0(...)hort-amount-of-time/
Annefleur wil een alfa-moslim die haar bezwangert en een 'witte' man die vervolgens haar uitkering en de opvoeding van de halfbloed betaalt. Dus helemaal in haar straatje.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169873588
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:23 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Eerder naïef en vooral natuurlijk de eeuwige 'wereldverbeteraar'.
Ja, en de cliché ik was als kind al erg tegen onrechtvaardigheid et cetera.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169873611
quote:
Ook zo'n figuur :')

Ben wel benieuwd waarom er niet via PayPal betaald kan worden. :D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169873663
quote:
Heeft die in de gaten dat het vrij woord ook betrekking heeft tot de xenofoben, racisten , fascisten, de nazi's

Volgens mij denkt die dat het een eenrichtingsverkeer is 8)7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:26:56 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169873664
quote:
Een grotere mongool dan Peter Breeveld vind je niet in de Nederlandse regionen van het internet. Eerst een extreem-rechts complotgekkie. Toen aan een Marokkaans kutje geroken en daarna meteen links-extremist en islam-apologeet geworden. Overnight.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169873685
quote:
Dat ziet eruit als indymedia rood.
pi_169873689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een grotere mongool dan Peter Breeveld vind je niet in de Nederlandse regionen van het internet. Eerst een extreem-rechts complotgekkie. Toen aan een Marokkaans kutje geroken en daarna meteen links-extremist en islam-apologeet geworden. Overnight.
Goede kut moest dat geweest zijn.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169873704
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja, en de cliché ik was als kind al erg tegen onrechtvaardigheid et cetera.

Een beetje dit dus :D _O- vanaf 0:36
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169873706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een grotere mongool dan Peter Breeveld vind je niet in de Nederlandse regionen van het internet. Eerst een extreem-rechts complotgekkie. Toen aan een Marokkaans kutje geroken en daarna meteen links-extremist en islam-apologeet geworden. Overnight.
En ook nog werkzaam bij de VU Amsterdam naar het schijnt :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:31:37 #173
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169873822
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:28 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En ook nog werkzaam bij de VU Amsterdam naar het schijnt :')
Echt? Hij is enorm radicaal. Totaal niet objectief of wetenschappelijk
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169873838
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:22 schreef Ali_boo het volgende:
doenormaal_1 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 11:03:56 Dat christenen worden afgeslacht door moslims daar hoor je @annefleurdd niet over. https://t.co/Tb2iYEalGD reageer retweet
Muslim Terrorists Slaughter Two Hundred Christians In A Very Short Amount Of Time

http://shoebat.com/2017/0(...)hort-amount-of-time/
Sowieso hoor je het linkse deugvolk niet over de genocide op christenen.
pi_169873867
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]


Een beetje dit dus :D _O- vanaf 0:36
:D Ja precies. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169873930
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

:D Ja precies. _O-
Sowieso, Daniël Arends _O_
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169874033
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Echt? Hij is enorm radicaal. Totaal niet objectief of wetenschappelijk


:X
pi_169874043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Annefleur wil een alfa-moslim die haar bezwangert en een 'witte' man die vervolgens haar uitkering en de opvoeding van de halfbloed betaalt. Dus helemaal in haar straatje.
Weg met de evil witte genen

Mokka babies will rule the world *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:38:00 #179
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169874134
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:35 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:X
Hij bedoelt dat helemaal niet als grap. Kun je zien dat de VU ook een links-radicaal broeiwerk is. Je zou 'voor de grap' eens moeten publiceren dat alle negers moeten worden doodgeschoten. Ik denk dat je je baantje als redacteur van het personeelsblaadje dan snel hebt verloren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169874229
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:35 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:X
Best zorgelijk.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169874353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:40 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Best zorgelijk.
Breedveld blijft in dienst,maar we hebben passende afspraken met hem gemaakt :X





Koekoek.... 8)7 8)7
pi_169874361
annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:11:27 Bedankt voor alle fantastisch lieve en bemoedigende berichten. Ik kan helaas niet op alles reageren, maar ik lees het meeste wel <3 reageer retweet
GodlessBasterd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:13:07 @annefleurdd INDERDAAD IK ZAL NIET STOPPEN MET VECHTEN TOTDAT ISLAM IS VERWIJDERD UIT ONZE MAATSCHAPPIJ!😇 ALSNOG EEN FIJNE AVOND LINSE KUT! reageer retweet
_O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169874403
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:11:27 Bedankt voor alle fantastisch lieve en bemoedigende berichten. Ik kan helaas niet op alles reageren, maar ik lees het meeste wel <3 reageer retweet
GodlessBasterd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:13:07 @annefleurdd INDERDAAD IK ZAL NIET STOPPEN MET VECHTEN TOTDAT ISLAM IS VERWIJDERD UIT ONZE MAATSCHAPPIJ!😇 ALSNOG EEN FIJNE AVOND LINSE KUT! reageer retweet
_O_
_O- man man man... Dat kind weet ook van geen ophouden.
pi_169874414
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Breedveld blijft in dienst,maar we hebben passende afspraken met hem gemaakt :X

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Koekoek.... 8)7 8)7
De tering. Wat een debiel.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169874534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]


[..]

Annefleur wil een alfa-moslim die haar bezwangert en een 'witte' man die vervolgens haar uitkering en de opvoeding van de halfbloed betaalt. Dus helemaal in haar straatje.
Had zij niet een Iraaks vriendje?
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:49:09 #186
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169874567
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:11:27 Bedankt voor alle fantastisch lieve en bemoedigende berichten. Ik kan helaas niet op alles reageren, maar ik lees het meeste wel <3 reageer retweet
GodlessBasterd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:13:07 @annefleurdd INDERDAAD IK ZAL NIET STOPPEN MET VECHTEN TOTDAT ISLAM IS VERWIJDERD UIT ONZE MAATSCHAPPIJ!😇 ALSNOG EEN FIJNE AVOND LINSE KUT! reageer retweet
_O_
Nu moet ze weer een week extra "onderduiken" :')
pi_169874593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:11:27 Bedankt voor alle fantastisch lieve en bemoedigende berichten. Ik kan helaas niet op alles reageren, maar ik lees het meeste wel <3 reageer retweet
GodlessBasterd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:13:07 @annefleurdd INDERDAAD IK ZAL NIET STOPPEN MET VECHTEN TOTDAT ISLAM IS VERWIJDERD UIT ONZE MAATSCHAPPIJ!😇 ALSNOG EEN FIJNE AVOND LINSE KUT! reageer retweet
_O_
hikaraaslan twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:14:21 @annefleurdd het zijn mensen zoals jij die een perspectief op NL geven waar ik in geloof, menig politici kunnen veel van je leren! reageer retweet
Max199x twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:15:34 @hikaraaslan @annefleurdd Rechts bied een toekomst voor Nederlanders. Links voor zandnegers reageer retweet
_O-
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:50:12 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169874616
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Had zij niet een Iraaks vriendje?
Ongetwijfeld. Weet ik verder niet. Past wel in het plaatje.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:50:47 #189
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169874644
Twitter is ook wel echt de pruttelende etterende pusbochel van Nederland met al die mensen die er hun hersenstront op kunnen lozen :')
pi_169874655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

hikaraaslan twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:14:21 @annefleurdd het zijn mensen zoals jij die een perspectief op NL geven waar ik in geloof, menig politici kunnen veel van je leren! reageer retweet
Max199x twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:15:34 @hikaraaslan @annefleurdd Rechts bied een toekomst voor Nederlanders. Links voor zandnegers reageer retweet
_O-
En die kerel is dan docent maatschappijleer... :N
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169874667
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Weet ik verder niet. Past wel in het plaatje.
Ja stond in één of ander interview,had ze in de noodopvang leren kennen :')
pi_169874670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Weet ik verder niet. Past wel in het plaatje.
Zij zegt ook Arabisch te spreken.
pi_169874676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Twitter is ook wel echt de pruttelende etterende pusbochel van Nederland met al die mensen die er hun hersenstront op kunnen lozen :')
Het is ook wel de riolering van het internet. Alle stront komt er terecht.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169874801
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En die kerel is dan docent maatschappijleer... :N
Binnenkort in het AD:
https://twitter.com/wierdduk/status/846791730615726080
https://twitter.com/wierdduk/status/846826026290368512
pi_169875052
quote:
Professor Richard Griffiths of the University of Wales[65] wrote in 2005 that "fascism" is the "most misused, and over-used word, of our times".[25] "Fascist" is sometimes applied to post-World War II organizations and ways of thinking that academics more commonly term "neo-fascist".[66]
quote:
Position in the political spectrum
Fascism was influenced by both left and right, conservative and anti-conservative, national and supranational, rational and anti-rational.[41] A number of historians regard fascism as either a revolutionary centrist doctrine, as a doctrine that mixes philosophies of the left and the right, or as both of those things.
Moet altijd wel lachen om mensen die heel snel "facist" roepen.

quote:
George Orwell wrote in 1944 that "the word 'Fascism' is almost entirely meaningless ... almost any English person would accept 'bully' as a synonym for 'Fascist'".
Om nog maar te zwijgen over de diversiteit in facisme.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism_(disambiguation)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 29 maart 2017 @ 23:02:26 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169875062
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En die kerel is dan docent maatschappijleer... :N
Leraren maatschappijleer hebben altijd al als taak gehad extreem-links gedachtengoed (c.q. cultureel-Marxisme) in de hoofdjes van de wat minder slimme maar wel oplettende MAVO/HAVO leerlingetjes te stoppen. En met succes
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169875257
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede kut moest dat geweest zijn.
Deze vrouw dus: https://www.google.nl/sea(...)SgC&biw=1229&bih=588
quote:
Hij heeft het niet getroffen in dit leven, Peter Breedveld. Met wie hij ook trouwt of een langdurige relatie aangaat, altijd is zijn vrouwelijke tegenstuk maatschappelijk succesvoller- en rijker dan hij. En dat is voor een egocentrische psychopaat elke dag weer moeilijk te accepteren.

We leren Peter Breedveld direct na de moord op Theo van Gogh kennen als één van de "Erven van Gogh"-beweging. Bloggers die de moord op hun idool maar moeilijk konden verwerken en door schrijven op websites en blogs proberen de geest van Theo levend te houden. De meest indrukwekkende en effectiefste blogger van dat moment, 2005 dus, was Peter Breedveld. Een scherpe pen en absoluut tegen de islam.
pi_169875268
quote:
Wat gaan ze doen met het geld dat mensen doneren?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  woensdag 29 maart 2017 @ 23:10:27 #199
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169875353
quote:
Als ik aan de juiste Marokkaanse kut heb geroken loop ik misschien ook wel over..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169875365
quote:
11s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:08 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wat gaan ze doen met het geld dat mensen doneren?
In hun zak steken
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169875468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:02 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]


[..]

Moet altijd wel lachen om mensen die heel snel "facist" roepen.

[..]

Om nog maar te zwijgen over de diversiteit in facisme.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism_(disambiguation)
Het fascistisch manifest:
http://www.conservapedia.com/Fascist_Manifesto,_1919
Fascist Manifesto, 1919
pi_169875481
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

In hun zak steken
Is wel een ideaal zakenmodel.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169875629
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:35 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:X
Tering zeg, die Breedveld is ook aardig zwakzinnig geworden! Zijn omgang met een moslima heeft hem duidelijk geen goed gedaan.

Vroeger, laten we zeggen 10-15 jaar geleden, was Breedveld radicaal anti-islamitisch. Totdat hij eindelijk ook een keer op een écht kutje mocht, en nog wel een Marokkaans kutje, waarna zijn standpunten als een blad op een boom zijn veranderd. Een zielig figuur.
pi_169875663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Leraren maatschappijleer hebben altijd al als taak gehad extreem-links gedachtengoed (c.q. cultureel-Marxisme) in de hoofdjes van de wat minder slimme maar wel oplettende MAVO/HAVO leerlingetjes te stoppen. En met succes
Dit, maar het was ook wel handig want ik mocht niet meer in les van de Internationaal Socialist) die 'leraar' maatschappijleer was , en heb daardoor vrijstelling gekregen.
pi_169875670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:28 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

En ook nog werkzaam bij de VU Amsterdam naar het schijnt :')
Ja, als systeembeheerder ofzo. :')
pi_169875758
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nu moet ze weer een week extra "onderduiken" :')
Het leven van een vrijheidsstrijder gaat niet over rozen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169875759
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:17 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Tering zeg, die Breedveld is ook aardig zwakzinnig geworden! Zijn omgang met een moslima heeft hem duidelijk geen goed gedaan.

Vroeger, laten we zeggen 10-15 jaar geleden, was Breedveld radicaal anti-islamitisch. Totdat hij eindelijk ook een keer op een écht kutje mocht, en nog wel een Marokkaans kutje, waarna zijn standpunten als een blad op een boom zijn veranderd. Een zielig figuur.
De manier waarop jij over vrouwen schrijft doet mij vermoeden dat je meer gemeen hebt met extremistische moslims dan dat je zelf door hebt. Misschien eindig jij wel net zo als hem.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169875780
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

hikaraaslan twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:14:21 @annefleurdd het zijn mensen zoals jij die een perspectief op NL geven waar ik in geloof, menig politici kunnen veel van je leren! reageer retweet
Max199x twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:15:34 @hikaraaslan @annefleurdd Rechts bied een toekomst voor Nederlanders. Links voor zandnegers reageer retweet
_O-
Die comments op haar berichten zijn ge-wel-dig _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169875862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Sowieso hoor je het linkse deugvolk niet over de genocide op christenen.
Misschien omdat de christen overweldigend wit zijn . En wat is de oorzaak van alle ellende op de wereld? Oude witte mannen @! :{w
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169875981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik aan de juiste Marokkaanse kut heb geroken loop ik misschien ook wel over..
Hoe ga je van extreem rechts naar extreem links ? Serieuze vraag. Aan dat wijf van hem kan het niet liggen sinds het meer weg heeft van een travo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 maart 2017 @ 23:28:59 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169876008
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hoe ga je van extreem rechts naar extreem links ? Serieuze vraag. Aan dat wijf van hem kan het niet liggen sinds het meer weg heeft van een travo
Je ziet het zo vaak. Ook die kerel die van de PVV naar een of andere islamitische organisatie ging.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169876094
Joh, dat mutsje krijgt een veel te groot podium, denk ook even aan haar naasten die schamen zich de ogen uit hun kop voor dit gebakje.

Is die neusbel wel fairtrade? Dat vraag ik me dan al dagen af.
pi_169876100
Groenlinks verandert om de paar uur van mening omtrent Anne Fleur

GLHilversum twitterde op woensdag 29-03-2017 om 23:27:16 Statement GroenLinks Hilversum: Bedreiging Anne Fleur Dekker is onaanvaardbaar. https://t.co/n1SFMibh6b reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169876210
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Joh, dat mutsje krijgt een veel te groot podium, denk ook even aan haar naasten die schamen zich de ogen uit hun kop voor dit gebakje.

Is die neusbel wel fairtrade? Dat vraag ik me dan al dagen af.
Straks krijgen wij in Nederland ook een soort FARC, met Annefleur als leider.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_169876247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:32 schreef Ali_boo het volgende:
Groenlinks verandert om de paar uur van mening omtrent Anne Fleur

GLHilversum twitterde op woensdag 29-03-2017 om 23:27:16 Statement GroenLinks Hilversum: Bedreiging Anne Fleur Dekker is onaanvaardbaar. https://t.co/n1SFMibh6b reageer retweet
Hoezo? Kan me haast niet voorstellen dat ze die bedreigingen een paar uur geleden wel goedkeurden.

Edit: Oh, wait. Bedoelen ze de bedreiging van Anne Fleur richting anderen, of de bedreiging van anderen richting Anne Fleur? :P
pi_169876403
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:32 schreef Ali_boo het volgende:
Groenlinks verandert om de paar uur van mening omtrent Anne Fleur

GLHilversum twitterde op woensdag 29-03-2017 om 23:27:16 Statement GroenLinks Hilversum: Bedreiging Anne Fleur Dekker is onaanvaardbaar. https://t.co/n1SFMibh6b reageer retweet
Welke bedreiging dan nu weer? Wanneer komen ze nu eindelijk eens met bewijs voor al die zogenaamde "bedreigingen"?
pi_169876426
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hoezo? Kan me haast niet voorstellen dat ze die bedreigingen een paar uur geleden wel goedkeurden.

Edit: Oh, wait. Bedoelen ze de bedreiging van Anne Fleur richting anderen, of de bedreiging van anderen richting Anne Fleur? :P
Lees de link in de tweet.
pi_169876505
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je ziet het zo vaak. Ook die kerel die van de PVV naar een of andere islamitische organisatie ging.
Andersom kan ik het nog wel plaatsen maar hoe je dan terug gaat van de realiteit naar lala land is mij een raadsel 8)7

Het enige wat ik kan bedenken is : dat de dwang om geaccepteerd te worden zo groot is dat je bereidt ben om hiervoor, feiten te negeren

Laat ik het zo zeggen, conservatieve gedachtegoed stuit op veel weerstand , terwijl de linkse gedachtegoed geprezen word . Als je populariteit en acceptatie belangrijk voor je is, dan is de keuze snel gemaakt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169876632
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:44 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welke bedreiging dan nu weer? Wanneer komen ze nu eindelijk eens met bewijs voor al die zogenaamde "bedreigingen"?
Gaan ze nog met voorbeelden komen of is dit het ?

''De manier waarop in de sociale media hierover wordt gesproken, is niet goed en is voor iedereen belastend, zeker ook voor Anne Fleur.''

Tot dusver heb ik een ongepaste tweet gezien maar dat was nadat ze der tv optreden maakte
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169876642
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Lees de link in de tweet.
Lijkt mij hetzelfde statement.
pi_169876656
En Silvana laat iets van zich horen :D

Art1kel twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:27:01 @annefleurdd durft zich WEL uit te spreken tegen de teloorgang van NL. Dat zouden meer mensen mogen doen. https://t.co/NPzpH0bpE0 reageer retweet
O-)

_ikbenbenook twitterde op woensdag 29-03-2017 om 07:09:12 @Art1kel @SPsnaH @annefleurdd AUW dat deed zeer bij die mannen reageer retweet
tanker070 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 07:41:10 @Art1kel @SonjaPlomp @annefleurdd klopt, door ongebreidelde toestroom van gelukszoekers gaat NL verloren inderdaad! #GrenzenDicht reageer retweet
WijfieM twitterde op woensdag 29-03-2017 om 00:14:17 @Art1kel er is een reden waarom jullie niets hebben bereikt. Praise the lord! reageer retweet


[ Bericht 57% gewijzigd door Ali_boo op 30-03-2017 00:01:24 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169876756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:56 schreef Ali_boo het volgende:
En Silvana laat iets van zich horen :D

Art1kel twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:27:01 @annefleurdd durft zich WEL uit te spreken tegen de teloorgang van NL. Dat zouden meer mensen mogen doen. https://t.co/NPzpH0bpE0 reageer retweet
O-)

_ikbenbenook twitterde op woensdag 29-03-2017 om 07:09:12 @Art1kel @SPsnaH @annefleurdd AUW dat deed zeer bij die mannen reageer retweet
tanker070 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 07:41:10 @Art1kel @SonjaPlomp @annefleurdd klopt, door ongebreidelde toestroom van gelukszoekers gaat NL verloren inderdaad! #GrenzenDicht reageer retweet
WijfieM twitterde op woensdag 29-03-2017 om 00:14:17 @Art1kel er is een reden waarom jullie niets hebben bereikt. Praise the lord! reageer retweet
_O- _O-
pi_169876801
Vorsthof twitterde op woensdag 29-03-2017 om 01:11:33 @Art1kel @annefleurdd Stenen en taart gooien is geen teloorgang? Had ook niets anders verwacht van een organisatie met zoveel Hamasaanhang. reageer retweet
Fransisca1945 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 07:36:28 @Art1kel begrijpen jullie waar het echt om gaat? Geluisterd naar Nijpels en Pauw. Jullie hebben 0 zetels . Dat heeft een reden . reageer retweet
Giggles16378041 twitterde op woensdag 29-03-2017 om 18:01:38 @Art1kel @annefleurdd enkeltje dwangbuis met het zusje van Volkert! reageer retweet
_O-
pi_169876835
Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50 Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
  donderdag 30 maart 2017 @ 00:22:35 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169876965
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dom... je wil als partij toch geen extremisten/beroepsslachtoffers die je goede naam besmeuren. Ik als GL stemmer schaam me echt voor dit ongedierte
Weet waar je op stemt. Gl zit vol met linkse activisten en laat zich er graag mee uit. Al in een eerder deel vermeld.

Die club is niet goed wijs.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 30 maart 2017 @ 00:26:36 #226
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169877018
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Here's Johnny!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169877402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Ehm,

Ik denk dat ik dit soort idiote verwijten allemaal aan het adres van "mijn soortgenoten" de witte man maar eens naast mij neer ga leggen en de personen met die verwijten gewoon negeer.

Maar jezus, echt, wie durft zich nog feminist te noemen als de enige feminist die in het nieuws komt zo verknipt is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169877429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 00:58 schreef ludovico het volgende:
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
8)7

Waarom zijn er zoveel van dit soort wijven? Is het een virus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169877450
De meeste van die punten zijn ook op haar/ extreem-links van toepassing maarja, die oogkleppen he...
pi_169878417
Moslims die 9/11 vieren vindt ze ook heel erg grappig:


http://azazelsvisie.blogs(...)hilversum-grapt.html

En blijkbaar kan zij, de veganist, om het offerfeest (EID) ook hard lachen. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Braindead2000 op 30-03-2017 04:01:29 ]
pi_169878478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef wolkentoetje het volgende:
Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50 Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
Fijn dat Geert Wilders steun krijgt vanuit deze onverwacht hoek.

Art1kel +1
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 30 maart 2017 @ 06:45:01 #232
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169878532
"Online geweld". Regelrecht uit de VS overgenomen deze discussie.

Artikel 1 blijft het voorspelbare padje volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 30-03-2017 06:56:15 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169879027
Ook een reactie van de Belgische mevrouw:

pi_169879057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:31 schreef wolkentoetje het volgende:
Ook een reactie van de Belgische mevrouw:

[ afbeelding ]
Gewoon aangifte doen.
pi_169879115
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Antifa is gewoon een legale organisatie die helemaal niet vaak gevechten veroorzaken.

  donderdag 30 maart 2017 @ 08:44:10 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169879154
Die Belgische mevrouw heeft er dus het meest last van dat een tweet van een jaar geleden van Anne Fleur nu door de haters van Anne Fleur zo onder de aandacht is gekomen.

Vorig jaar dus geen bal aan de hand, maar vanaf het moment dat Anne Fleur gehyped is door haar haters heeft die mevrouw daar last van.

En wederom blijkt hoe dom het is dit soort aandachtorgels te geven wat ze hebben willen.
En laten we vooral niet vergeten wie daar een fors aandeel in heeft gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169879201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:31 schreef wolkentoetje het volgende:
Ook een reactie van de Belgische mevrouw:

[ afbeelding ]
Als Anne Fleur die context echt zo belangrijk vond, is dit wel een belangrijke nuancering ja :D

Het is allemaal één grote keten van onhandige tweets met delen uit de context weggelaten. En zo is iedereen binnen die keten een beetje hypocriet, al dan niet bewust. Iets met een balk en splinter.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169879259
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 03:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Moslims die 9/11 vieren vindt ze ook heel erg grappig:

[ afbeelding ]
http://azazelsvisie.blogs(...)hilversum-grapt.html

En blijkbaar kan zij, de veganist, om het offerfeest (EID) ook hard lachen. :')
Het is niet alleen een extreemlinks kind maar ook nog een enorm dom kind.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:01:45 #240
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169879294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:57 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Het is niet alleen een extreemlinks kind maar ook nog een enorm dom kind.
Ik vind deze reactie dan wel weer logisch eigenlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169879295
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169879314
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:57 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Het is niet alleen een extreemlinks kind maar ook nog een enorm dom kind.
Ze kent waarschijnlijk geen grenzen, altijd alles gekregen wat ze wil. Nu zoekt ze een harde hand, daarom ook die Irakeze vriend.
pi_169879328
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ze kent waarschijnlijk geen grenzen, altijd alles gekregen wat ze wil. Nu zoekt ze een harde hand, daarom ook die Irakeze vriend.
Een verwend hockeymeisje uit Blaricum uit een VVD nest.. 8)7
pi_169879336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Typisch voor de 21e eeuwse activist. Live op TV geen enkel zinnig argument kunnen opbrengen en volkomen van tafel worden gelult, de dag erna als keyboardwarrior even rustig op een rijtje zetten wat die boze mensen allemaal verkeerd deden en dat ze zo oneerlijk waren. Enige zelfreflectie wat ze zelf beter had kunnen doen ontbreek volledig.

Wat een lichtgewicht.


Wel komisch om het Joop publiek zich dan te zien afreageren op de rechtse publieke omroep. Wow.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169879345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:44 schreef Leandra het volgende:
Die Belgische mevrouw heeft er dus het meest last van dat een tweet van een jaar geleden van Anne Fleur nu door de haters van Anne Fleur zo onder de aandacht is gekomen.

Vorig jaar dus geen bal aan de hand, maar vanaf het moment dat Anne Fleur gehyped is door haar haters heeft die mevrouw daar last van.

En wederom blijkt hoe dom het is dit soort aandachtorgels te geven wat ze hebben willen.
En laten we vooral niet vergeten wie daar een fors aandeel in heeft gehad.
Het is geen hype. Het is een kijkje in de wereld van de progressief wat het interessant maakt. Ze praat teveel, daardoor laat ze dingen los die een wat voorzichtigere progressief niet uit durft te spreken.
pi_169879360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:57 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Het is niet alleen een extreemlinks kind maar ook nog een enorm dom kind.
Natuurlijk is het een dom kind, met een flinke dosis grootheidswaarzin.

De linksen waar ik veel respect voor heb, voeren alle milieu en energiezaken consequent door in hun eigen leven. Die hebben dan ook helemaal geen tijd om te gaan rellen en actie voeren.
Verbouwen hun eigen groenten, das al een halve dagtaak
Vervoeren zich op de fiets
Hebben geen mobiel met edelmetalen
Dragen alleen kleding die 100% schoon gemaakt is.

Maar dat is Fleurtje niet...
Fleurtje draagt neusbellen en oorbellen uit ijzermijnen aan de andere kant van de wereld, kleding uit fabrieken in Azie, Joost mag weten wie die in elkaar heeft gezet.
Laat zich vervoeren per auto en vliegtuig
Twittert zich suf op haar mobiel
En vreet bananen en mango´s uit de supermarkt.

Ik ben wat ouder dan Fleurtje en zie steeds meer van die 20/24 jarige doorslaan, is het niet met eetstoornissen dan wel geestelijk. En het lijkt steeds extremer te moeten.
pi_169879363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Typisch voor de 21e eeuwse activist. Live op TV geen enkel zinnig argument kunnen opbrengen en volkomen van tafel worden gelult, de dag erna als keyboardwarrior even rustig op een rijtje zetten wat die boze mensen allemaal verkeerd deden en dat ze zo oneerlijk waren. Enige zelfreflectie wat ze zelf beter had kunnen doen ontbreek volledig.

Wat een lichtgewicht.

Wel komisch om het Joop publiek zich dan te zien afreageren op de rechtse publieke omroep. Wow.
Rechtse publieke omroep?
Zowel Joop.nl als Pauw zijn Vara _O-
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:16:18 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169879393
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een dom kind, met een flinke dosis grootheidswaarzin.

De linksen waar ik veel respect voor heb, voeren alle milieu en energiezaken consequent door in hun eigen leven. Die hebben dan ook helemaal geen tijd om te gaan rellen en actie voeren.
Verbouwen hun eigen groenten, das al een halve dagtaak
Vervoeren zich op de fiets
Hebben geen mobiel met edelmetalen
Dragen alleen kleding die 100% schoon gemaakt is.

Maar dat is Fleurtje niet...
Fleurtje draagt neusbellen en oorbellen uit ijzermijnen aan de andere kant van de wereld, kleding uit fabrieken in Azie, Joost mag weten wie die in elkaar heeft gezet.
Laat zich vervoeren per auto en vliegtuig
Twittert zich suf op haar mobiel
En vreet bananen en mango´s uit de supermarkt.

Ik ben wat ouder dan Fleurtje en zie steeds meer van die 20/24 jarige doorslaan, is het niet met eetstoornissen dan wel geestelijk. En het lijkt steeds extremer te moeten.
Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169879428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:07 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Een verwend hockeymeisje uit Blaricum uit een VVD nest.. 8)7
VVD nest ?

Haar oma was de verpleegster van koningin Wilhelmina
Haar moeder is de zus van de omstreden VVD er Robin Linschoten (G 'm)
Haar vader is een eenvoudige buschauffeur
Zelf is ze dakloos en heeft geen werk
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169879430
quote:
Zou er best eens een beschuitje mee willen eten :X
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:20:38 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169879437
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:02 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

_O_
Oh shit, we gaan mensen aanspreken op gedane uitspraken uit het verleden!

Welk abject barbarisme!

:')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169879447
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).

Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.

Then again, genoeg linkse gekkies op leeftijd, of mensen die ik altijd als behoorlijk rationeel heb beschouwd (Van Muiswinkel), maar toch op latere leeftijd raar gaan doen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169879450
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:20 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Zou er best eens een beschuitje mee willen eten :X
Zijn er al pikante foto's van haar uitgelekt?
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:22:33 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169879457
quote:
Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?

Echt zo'n typisch zelfingenomen, dom, verwend GL-wicht dat alles is komen aanwaaien en dat daarom comfortabel de deugpositie kan innemen.
Naar een Grieks eiland vliegen, 5-sterrenhotel boeken en selfies maken met vluchtelingen om deze op FB te posten. Zó rolt Anne Fleur.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:23:25 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169879465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).

Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.

Then again, genoeg linkse gekkies op leeftijd, of mensen die ik altijd als behoorlijk rationeel heb beschouwd (Van Muiswinkel), maar toch op latere leeftijd raar gaan doen.
Bij van Muiswinkel si toch dementie geconstateert? Het vermoeden komt dat dit is veroorzaakt door teveel pepernoten snoepen. Daarom is hij nu zo raar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169879496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bij van Muiswinkel si toch dementie geconstateert? Het vermoeden komt dat dit is veroorzaakt door teveel pepernoten snoepen. Daarom is hij nu zo raar.
Hoewel sommigen hem op twitter ook smeken om nu eindelijk de drank eens te laten staan..
pi_169879511
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
Inderdaad, zo zie ik dit dus ook.
Ik kreeg ook niet het idee dat ze goed op de hoogte was bij Pauw, zo´n wannabee.

Volgens mij deed zij ook mee aan een BNN programma over afval en milieu.
Tijdens die opnames heeft ze een tattoo genomen van een bevrijdde geit, zijn registratienummer 267 staat nu op haar arm. Zij denkt daarmee een of ander statement te maken, er is geen geit extra mee gered...
pi_169879542
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?

Echt zo'n typisch zelfingenomen, dom, verwend GL-wicht dat alles is komen aanwaaien en dat daarom comfortabel de deugpositie kan innemen.
Naar een Grieks eiland vliegen, 5-sterrenhotel boeken en selfies maken met vluchtelingen om deze op FB te posten. Zó rolt Anne Fleur.
Daarom was Nijpels ook zo sterk met zijn opmerkingen dat hij het geweldig vind dat de jeugd rebelleert, het enige wat deze Annefleur uniek maakt is dat ze uitvoerig in de media is geweest maar verder kom je de Annefleurs bij bosjes tegen in een gemiddelde VVD gemeente.

Lekker met pappa's geld je onvrede uiten over het kapitalisme.
pi_169879551
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?

Echt zo'n typisch zelfingenomen, dom, verwend GL-wicht dat alles is komen aanwaaien en dat daarom comfortabel de deugpositie kan innemen.
Naar een Grieks eiland vliegen, 5-sterrenhotel boeken en selfies maken met vluchtelingen om deze op FB te posten. Zó rolt Anne Fleur.
Ik het met je eens maar niet over van Muiswinkel. Ik was nog klein tijdens de politiek van Jan Maat, en zeker niet politiek bewust. Toch kan ik ke nog altijd herinneren hoe stuitend ik de persiflages gemaakt door van Muiswinkel vond.

Deze man demoniseert al 30 jaar lang.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:30:35 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169879562
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:29 schreef WodanIsGroot het volgende:

Ik het met je eens maar niet over van Muiswinkel. Ik was nog klein tijdens de politiek van Jan Maat, en zeker niet politiek bewust. Toch kan ik ke nog altijd herinneren hoe stuitend ik de perceflages gemaakt door van Muiswinkel vond.

Deze man demoniseert al 30 jaar lang.
Jan Maat? Is dat een vriend van Jan Rap?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169879563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).

Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.

Then again, genoeg linkse gekkies op leeftijd, of mensen die ik altijd als behoorlijk rationeel heb beschouwd (Van Muiswinkel), maar toch op latere leeftijd raar gaan doen.
Kom op 22 jaar, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.

Je zou haar als ouders nog kunnen adviseren zich vrijwilliger te laten testen op stoornissen, verder houdt het op. Verder zal haar vrienden en familie haar in bescherming kunnen nemen tegen de media. Maar of ze daar naar zal uitluisteren...
pi_169879573
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jan Maat? Is dat een vriend van Jan Rap?
Het is nog vroeg :p moet nog mn eerste koffie krijgen van Jannie.

  donderdag 30 maart 2017 @ 09:32:06 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169879582
quote:
Oh, Hans Janmaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169879625
quote:
Jan is niet zijn voornaam

Dat deed van Muiswinkel trouwens heel erg goed.

Hij demoniseerde trouwens ook Anton Geesink en Harry van Raaij op schandalige wijze, dat er al 2 dood zijn zegt natuurlijk ook wel wat :')

Wat een briljant programma was "Studio Spaan" ook



[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 09:36:49 ]
pi_169879746
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jan is niet zijn voornaam

Dat deed van Muiswinkel trouwens heel erg goed.
Ja ja, duik er maar op. Het was n typ foutje in de vroege ochtend.

quote:
Hij demoniseerde trouwens ook Anton Geesink en Harry van Raaij op schandalige wijze, dat er al 2 dood zijn zegt natuurlijk ook wel wat :')

Wat een briljant programma was "Studio Spaan" ook

Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de perceptie van de massa van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:45:35 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169879776
Nou deed Hans Janmaat ook verdomd weinig goeds voor zijn eigen imago.

Achter zijn oubollige desk, met zijn weke mondje en natte lipjes. Om over zijn verhaal nog maar te zwijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169879778
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:43 schreef WodanIsGroot het volgende:

Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de publieke perceptie van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.
Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
pi_169879801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
Precies, ik vind daar wel een verschil in zitten. Aangezien bij persiflages eigenlijk niemand veilig is.
Daar waar demonisering echt gebeurt door mensen continue in een kwaad daglicht te stellen, danwel onwaarheden over die persoon de wereld in helpen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169879803
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kom op 22 jaar, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.

Je zou haar als ouders nog kunnen adviseren zich vrijwilliger te laten testen op stoornissen, verder houdt het op. Verder zal haar vrienden en familie haar in bescherming kunnen nemen tegen de media. Maar of ze daar naar zal uitluisteren...
Mja mn punt is natuurlijk een beetje dat ze gewoon volwassen is, maar als je zelf wat ouder bent, dan weet je dat je eigenlijk helemaal niet zo volwassen was als je zelf dacht. Vaak juist op bepaalde vlakken, ideeën, waaronder politiek...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169879808
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:
Nou deed Hans Janmaat ook verdomd weinig goeds voor zijn eigen imago.

Achter zijn oubollige desk, met zijn weke mondje en natte lipjes. Om over zijn verhaal nog maar te zwijgen.
Eigenlijk hoefde van Muiswinkel niet eens heel erg zijn best te doen.
pi_169879813
Mag dit eigenlijk nog

pi_169879836
Van Muiswinkel was ooit leuk maar zoals hij vooral de laatste dagen tekeer gaat op twitter is walgelijk en totaal van de pot gerukt.. Wat een mafkees..
pi_169879839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Mja mn punt is natuurlijk een beetje dat ze gewoon volwassen is, maar als je zelf wat ouder bent, dan weet je dat je eigenlijk helemaal niet zo volwassen was als je zelf dacht. Vaak juist op bepaalde vlakken, ideeën, waaronder politiek...
Hier ben ik het wel mee eens.
En ik vind ook alle bedreigingen richting die meid not done. Het jammere is in dit soort situaties gewoon dat er niet even iemand opstaat en tegen haar zegt; neem even een twitter break. Kalmeer je emoties en kom over een weekje terug.

Wat overigens ook mag gelden voor iedereen die haat uit richting Annefleur.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169879840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Precies, ik vind daar wel een verschil in zitten. Aangezien bij persiflages eigenlijk niemand veilig is.
Daar waar demonisering echt gebeurt door mensen continue in een kwaad daglicht te stellen, danwel onwaarheden over die persoon de wereld in helpen.
Het woord 'demoniseren' komt vooral uit monden van figuren die zelf geen enkele moeite hebben hetgeen te doen bij anderen waar ze zogenaamd op tegen zijn.
pi_169879878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef wolkentoetje het volgende:
Van Muiswinkel was ooit leuk maar zoals hij vooral de laatste dagen tekeer gaat op twitter is walgelijk en totaal van de pot gerukt.. Wat een mafkees..
Bijzonder altijd dat publieke figuren, en dan in het bijzonder aan de gesuggereerde linkse kant, de ene keer knettergek zijn en de andere keer bejubeld worden door domrechts gelang de mening aansluit bij de eigen mening.
pi_169879898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Bijzonder altijd dat publieke figuren, en dan in het bijzonder aan de gesuggereerde linkse kant, de ene keer knettergek zijn en de andere keer bejubeld worden door domrechts gelang de mening aansluit bij de eigen mening.
Je mag pas iemand grappig vinden als je het volledig eens bent met die persoon?

Is dat niet heel erg kortzichtig?
pi_169879914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
In het geval van Janmaat was het demoniseren omdat de media meedeed aan het cordon sanitaire en wel deze perciflages uitzond, de beeldvorming van Janmaat was niet gebasseerd op hem of zijn partij maar op de typering als een minderwaardig persoon.


"Het cordon sanitaire rond de Centrumpartij begint bij de linkse partijen maar strekt zich al gauw uit tot de hele politiek. En het gaat nog verder dan de politiek: ook in de journalistiek is de strategie van het negeren wijd verbreid. Alle aandacht is teveel, vindt de meerderheid van de journalisten. Liever een relletje minder dan een podium bieden aan de CP. Actualiteitenrubrieken als Televizier of Hier en Nu doen daar actief aan mee. En voor het NOS Journaal is de Centrumpartij vooral een marginale partij en zal dientengevolge ook als zodanig worden behandeld.
Maar er is ook actief verzet. Een radio-uitzending voor politieke partijen wordt door omroepmedewerkers gesaboteerd. In de plaats daarvan wordt een anti-CP spotje uitgezonden. Oud chef binnenland van het NOS Journaal Ad van Liempt: ‘Als Janmaat werd geïnterviewd was het zaak dat zo kritisch mogelijk te doen. Ik herinner me met Prinsjesdag dat collega Henk van Hoorn Janmaat weliswaar een vraag stelde, maar halverwege het antwoord terugschakelde naar de studio. Die is nog tijdenlang de held geweest in het café.’"
http://anderetijden.nl/aflevering/274/Weg-met-de-Centrumpartij
pi_169879915
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:13 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Rechtse publieke omroep?
Zowel Joop.nl als Pauw zijn Vara _O-
Dat was mijn punt dus ook ;)
Ik had wellicht wat Annefleur tekens bij 'rechtse' kunnen plaatsen om de ironie aan te tonen ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169879931
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je mag pas iemand grappig vinden als je het volledig eens bent met die persoon?

Is dat niet heel erg kortzichtig?
Hoe haal je dat eruit? Je zag het toch ook voordat Anne Fleur op t.v. was geweest. Gelijk al "die linkse NPO geeft weer een podium", "linkse rukker Pauw zal wel weer met fluwelen handschoentjes die doos aanpakken". En achteraf hoor je dan weer een heel ander geluid omdat Pauw, imho nogal geforceerd, die doos aangepakt heeft.
pi_169879942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:54 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

In het geval van Janmaat was het demoniseren omdat de media meedeed aan het cordon sanitaire en wel deze perciflages uitzond, de beeldvorming van Janmaat was niet gebasseerd op hem of zijn partij maar op de typering als een minderwaardig persoon.

Dit heeft dan wel heel weinig te maken met de typetjes die van Muiswinkel destijds speelde.

Je bent wel heel erg spijkers op laag water aan het zoeken
pi_169880013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit heeft dan wel heel weinig te maken met de typetjes die van Muiswinkel destijds speelde.

Je bent wel heel erg spijkers op laag water aan het zoeken
Ik zie het als het gepland naar beneden halen van een persoon op valse typering door de media. En daar heeft van Muiswinkel een grote bijdrage aangeleverd.

Demoniseren toch?
pi_169880029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe haal je dat eruit? Je zag het toch ook voordat Anne Fleur op t.v. was geweest. Gelijk al "die linkse NPO geeft weer een podium", "linkse rukker Pauw zal wel weer met fluwelen handschoentjes die doos aanpakken". En achteraf hoor je dan weer een heel ander geluid omdat Pauw, imho nogal geforceerd, die doos aangepakt heeft.
Oh ja dat was wel grappig om te lezen, durf ook te stellen dat de users die dat hier van te voren riepen er ook niet naar gekeken hebben.

Vond er overigens weinig geforceerd aan, ze werd goed goed aangepakt op haar eigen domheid. Maar met deze opmerking van je ben ik van mening dat jij niet zo heel veel anders bent dan die gekke alt-rechts users hier aangezien je zoals ik het lees een vriendelijk podium had verwacht voor dit meisje.

Het is nu ook niet echt zo dat dit de eerste keer was dat Pauw een gast zo aanpakt.

Je kunt je wel afvragen of het verstandig is om een ietwat late puber zoveel aandacht te schenken
pi_169880032
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:59 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik zie het als het gepland neer beneden halen van een persoon op valse typering door de media. En daar heeft van Muiswinkel een grote bijdrage aangeleverd.

Demoniseren toch?
Vind het meer aanstellen van jouw kant

Met deze argumentatie is iedereen die een typetje speelt aan het demoniseren

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 10:02:09 ]
pi_169880117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vind het meer aanstellen van jouw kant

Met deze argumentatie is iedereen die een typetje speelt aan het demoniseren
Het is wat het is.

quote:
de·mo·ni·se·ren (demoniseerde, heeft gedemoniseerd)

door voortdurende beschuldigingen een uiterst negatief beeld van iem. creëren
Door de persoon moedwillig uit de media te weren maar wel persiflages uit te zenden was het demoniseren. (Iets wat niet bij alle typetjes het geval is)
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:07:10 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169880149
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef WodanIsGroot het volgende:

Het is wat het is.

[..]

Door de persoon moedwillig uit de media te weren maar wel perciflages uit te zenden was het demoniseren.
Persiflage. Dat is geen beschuldiging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:08:10 #287
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169880166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).

Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.
Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep. :%
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:09:56 #288
3542 Gia
User under construction
pi_169880194
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
http://mens-en-gezondheid(...)e-kind-syndroom.html
pi_169880256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep. :%
Nouja case in point, als ik inderdaad posts van mezelf teruglees, dan was ik ook niet al te trots. Een hele tijd geleden las ik de volgende column op Jalta en dat was zó herkenbaar (niet alles hoor, maar ik zie veel parallellen met mezelf):

http://jalta.nl/binnenland/fortuyn-werd-vermoord-en-ik-was-blij/
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169880261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep. :%
En nu een rechtsradicaal. Een hele verbetering.
pi_169880275
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Persiflage. Dat is geen beschuldiging.
In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot een volksgericht, resulterend in een bomaanslag.

Zoals hier boven is gepost:
http://jalta.nl/binnenland/fortuyn-werd-vermoord-en-ik-was-blij/
pi_169880282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:13 schreef gelly het volgende:

[..]

En nu een rechtsradicaal. Een hele verbetering.
En dat baseer je op?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169880293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En dat baseer je op?
Zijn postgeschiedenis (die voor een deel is verwijderd).
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:15:41 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169880300
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef WodanIsGroot het volgende:

In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot een volksgericht, resulterend in een bomaanslag.
Ja, die persiflages zaten vol met subliminal messages.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169880313
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot volksgericht resulterend in een bomaanslag.
stel je niet zo aan

toch zwaar vermoeiend al die speciale sneeuwvlokjes ter linker- en rechterzijde zoals jij.
pi_169880340
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.
En ik vind ook alle bedreigingen richting die meid not done. Het jammere is in dit soort situaties gewoon dat er niet even iemand opstaat en tegen haar zegt; neem even een twitter break. Kalmeer je emoties en kom over een weekje terug.

Wat overigens ook mag gelden voor iedereen die haat uit richting Annefleur.
Natuurlijk moet ze even tegen zichzelf en de rest in bescherming worden genomen.

Haar handelswijze wordt anderzijds ook weer gevoed door gelijkgestemden, waardoor zij er met gestrekt been in blijft vliegen. Ik vermoed dat er in haar naasten kring niemand is die haar even tot rust kan roepen. Dat ze een eenling is, zeg maar.

Spijtig, want dit kan haar nog jaren achtervolgen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:19:16 #297
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169880374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja stond in één of ander interview,had ze in de noodopvang leren kennen :')
Ik krijg zo het idee altijd bij types als zijn dat ze van zichzelf alleen maar mogen neuken met een asielzoeker, liefst veganistisch. Dat ze enorm opgewonden worden van een kerel met littekens van martelingen van het foute regime waar ze vandaan komen. Die per definitie niet blank mogen zijn want blanke mannen onderdrukken de wereld. Enzovoorts enzovoorts.
Beetje eng, beetje erg neerbuigend eigenlijk.Nogal racistisch eigelijk.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:19:28 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169880379
Wordt Annefleur nu trouwens ook gedemoniseerd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169880390
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

stel je niet zo aan

toch zwaar vermoeiend al die speciale sneeuwvlokjes ter linker- en rechterzijde zoals jij.
Wat is jou sneeuwvlokje ratio mbt tot je posts? 1:2?
pi_169880405
haha pauw moet nu op radio 1 uitleggen waarom hij zo gemeen was tegen anne fleur
pi_169880416
quote:
5s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:19 schreef Copycat het volgende:
Wordt Annefleur nu trouwens ook gedemoniseerd?
Nog net niet. Maar het moet geen hetze gaan worden.
Vandaar ook dat ze beter even een break kan nemen van de online wereld. En misschien moet iemand haar leren dat ze best haar mening mag ventileren, maar dat ze hier en daar wat meer nuance kan aanbrengen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')