Sowieso, Daniël Arendsquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt? Hij is enorm radicaal. Totaal niet objectief of wetenschappelijk
Weg met de evil witte genenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Annefleur wil een alfa-moslim die haar bezwangert en een 'witte' man die vervolgens haar uitkering en de opvoeding van de halfbloed betaalt. Dus helemaal in haar straatje.
Hij bedoelt dat helemaal niet als grap. Kun je zien dat de VU ook een links-radicaal broeiwerk is. Je zou 'voor de grap' eens moeten publiceren dat alle negers moeten worden doodgeschoten. Ik denk dat je je baantje als redacteur van het personeelsblaadje dan snel hebt verloren.quote:
Best zorgelijk.quote:
twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:11:27Bedankt voor alle fantastisch lieve en bemoedigende berichten. Ik kan helaas niet op alles reageren, maar ik lees het meeste wel <3 reageer retweet
twitter:GodlessBasterd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:13:07@annefleurdd INDERDAAD IK ZAL NIET STOPPEN MET VECHTEN TOTDAT ISLAM IS VERWIJDERD UIT ONZE MAATSCHAPPIJ!😇 ALSNOG EEN FIJNE AVOND LINSE KUT! reageer retweet
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:11:27Bedankt voor alle fantastisch lieve en bemoedigende berichten. Ik kan helaas niet op alles reageren, maar ik lees het meeste wel <3 reageer retweet
twitter:GodlessBasterd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:13:07@annefleurdd INDERDAAD IK ZAL NIET STOPPEN MET VECHTEN TOTDAT ISLAM IS VERWIJDERD UIT ONZE MAATSCHAPPIJ!😇 ALSNOG EEN FIJNE AVOND LINSE KUT! reageer retweet
De tering. Wat een debiel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Breedveld blijft in dienst,maar we hebben passende afspraken met hem gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koekoek....![]()
Had zij niet een Iraaks vriendje?quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Annefleur wil een alfa-moslim die haar bezwangert en een 'witte' man die vervolgens haar uitkering en de opvoeding van de halfbloed betaalt. Dus helemaal in haar straatje.
Nu moet ze weer een week extra "onderduiken"quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:hikaraaslan twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:14:21@annefleurdd het zijn mensen zoals jij die een perspectief op NL geven waar ik in geloof, menig politici kunnen veel van je leren! reageer retweet
twitter:Max199x twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:15:34@hikaraaslan @annefleurdd Rechts bied een toekomst voor Nederlanders. Links voor zandnegers reageer retweet
En die kerel is dan docent maatschappijleer...quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]twitter:hikaraaslan twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:14:21@annefleurdd het zijn mensen zoals jij die een perspectief op NL geven waar ik in geloof, menig politici kunnen veel van je leren! reageer retweet
twitter:Max199x twitterde op woensdag 29-03-2017 om 22:15:34@hikaraaslan @annefleurdd Rechts bied een toekomst voor Nederlanders. Links voor zandnegers reageer retweet
Ja stond in één of ander interview,had ze in de noodopvang leren kennenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Weet ik verder niet. Past wel in het plaatje.
Zij zegt ook Arabisch te spreken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Weet ik verder niet. Past wel in het plaatje.
Het is ook wel de riolering van het internet. Alle stront komt er terecht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Twitter is ook wel echt de pruttelende etterende pusbochel van Nederland met al die mensen die er hun hersenstront op kunnen lozen
Binnenkort in het AD:quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die kerel is dan docent maatschappijleer...
quote:Professor Richard Griffiths of the University of Wales[65] wrote in 2005 that "fascism" is the "most misused, and over-used word, of our times".[25] "Fascist" is sometimes applied to post-World War II organizations and ways of thinking that academics more commonly term "neo-fascist".[66]
Moet altijd wel lachen om mensen die heel snel "facist" roepen.quote:Position in the political spectrum
Fascism was influenced by both left and right, conservative and anti-conservative, national and supranational, rational and anti-rational.[41] A number of historians regard fascism as either a revolutionary centrist doctrine, as a doctrine that mixes philosophies of the left and the right, or as both of those things.
Om nog maar te zwijgen over de diversiteit in facisme.quote:George Orwell wrote in 1944 that "the word 'Fascism' is almost entirely meaningless ... almost any English person would accept 'bully' as a synonym for 'Fascist'".
Leraren maatschappijleer hebben altijd al als taak gehad extreem-links gedachtengoed (c.q. cultureel-Marxisme) in de hoofdjes van de wat minder slimme maar wel oplettende MAVO/HAVO leerlingetjes te stoppen. En met succesquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die kerel is dan docent maatschappijleer...
Deze vrouw dus: https://www.google.nl/sea(...)SgC&biw=1229&bih=588quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede kut moest dat geweest zijn.
quote:Hij heeft het niet getroffen in dit leven, Peter Breedveld. Met wie hij ook trouwt of een langdurige relatie aangaat, altijd is zijn vrouwelijke tegenstuk maatschappelijk succesvoller- en rijker dan hij. En dat is voor een egocentrische psychopaat elke dag weer moeilijk te accepteren.
We leren Peter Breedveld direct na de moord op Theo van Gogh kennen als één van de "Erven van Gogh"-beweging. Bloggers die de moord op hun idool maar moeilijk konden verwerken en door schrijven op websites en blogs proberen de geest van Theo levend te houden. De meest indrukwekkende en effectiefste blogger van dat moment, 2005 dus, was Peter Breedveld. Een scherpe pen en absoluut tegen de islam.
Wat gaan ze doen met het geld dat mensen doneren?quote:
Als ik aan de juiste Marokkaanse kut heb geroken loop ik misschien ook wel over..quote:Op woensdag 29 maart 2017 23:08 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Deze vrouw dus: https://www.google.nl/sea(...)SgC&biw=1229&bih=588
[..]
In hun zak stekenquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:08 schreef NgInE het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met het geld dat mensen doneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |