abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169879878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef wolkentoetje het volgende:
Van Muiswinkel was ooit leuk maar zoals hij vooral de laatste dagen tekeer gaat op twitter is walgelijk en totaal van de pot gerukt.. Wat een mafkees..
Bijzonder altijd dat publieke figuren, en dan in het bijzonder aan de gesuggereerde linkse kant, de ene keer knettergek zijn en de andere keer bejubeld worden door domrechts gelang de mening aansluit bij de eigen mening.
pi_169879898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Bijzonder altijd dat publieke figuren, en dan in het bijzonder aan de gesuggereerde linkse kant, de ene keer knettergek zijn en de andere keer bejubeld worden door domrechts gelang de mening aansluit bij de eigen mening.
Je mag pas iemand grappig vinden als je het volledig eens bent met die persoon?

Is dat niet heel erg kortzichtig?
pi_169879914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
In het geval van Janmaat was het demoniseren omdat de media meedeed aan het cordon sanitaire en wel deze perciflages uitzond, de beeldvorming van Janmaat was niet gebasseerd op hem of zijn partij maar op de typering als een minderwaardig persoon.

"Het cordon sanitaire rond de Centrumpartij begint bij de linkse partijen maar strekt zich al gauw uit tot de hele politiek. En het gaat nog verder dan de politiek: ook in de journalistiek is de strategie van het negeren wijd verbreid. Alle aandacht is teveel, vindt de meerderheid van de journalisten. Liever een relletje minder dan een podium bieden aan de CP. Actualiteitenrubrieken als Televizier of Hier en Nu doen daar actief aan mee. En voor het NOS Journaal is de Centrumpartij vooral een marginale partij en zal dientengevolge ook als zodanig worden behandeld.
Maar er is ook actief verzet. Een radio-uitzending voor politieke partijen wordt door omroepmedewerkers gesaboteerd. In de plaats daarvan wordt een anti-CP spotje uitgezonden. Oud chef binnenland van het NOS Journaal Ad van Liempt: ‘Als Janmaat werd geïnterviewd was het zaak dat zo kritisch mogelijk te doen. Ik herinner me met Prinsjesdag dat collega Henk van Hoorn Janmaat weliswaar een vraag stelde, maar halverwege het antwoord terugschakelde naar de studio. Die is nog tijdenlang de held geweest in het café.’"
http://anderetijden.nl/aflevering/274/Weg-met-de-Centrumpartij
pi_169879915
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:13 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Rechtse publieke omroep?
Zowel Joop.nl als Pauw zijn Vara _O-
Dat was mijn punt dus ook ;)
Ik had wellicht wat Annefleur tekens bij 'rechtse' kunnen plaatsen om de ironie aan te tonen ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169879931
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je mag pas iemand grappig vinden als je het volledig eens bent met die persoon?

Is dat niet heel erg kortzichtig?
Hoe haal je dat eruit? Je zag het toch ook voordat Anne Fleur op t.v. was geweest. Gelijk al "die linkse NPO geeft weer een podium", "linkse rukker Pauw zal wel weer met fluwelen handschoentjes die doos aanpakken". En achteraf hoor je dan weer een heel ander geluid omdat Pauw, imho nogal geforceerd, die doos aangepakt heeft.
pi_169879942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:54 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

In het geval van Janmaat was het demoniseren omdat de media meedeed aan het cordon sanitaire en wel deze perciflages uitzond, de beeldvorming van Janmaat was niet gebasseerd op hem of zijn partij maar op de typering als een minderwaardig persoon.

Dit heeft dan wel heel weinig te maken met de typetjes die van Muiswinkel destijds speelde.

Je bent wel heel erg spijkers op laag water aan het zoeken
pi_169880013
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit heeft dan wel heel weinig te maken met de typetjes die van Muiswinkel destijds speelde.

Je bent wel heel erg spijkers op laag water aan het zoeken
Ik zie het als het gepland naar beneden halen van een persoon op valse typering door de media. En daar heeft van Muiswinkel een grote bijdrage aangeleverd.

Demoniseren toch?
pi_169880029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe haal je dat eruit? Je zag het toch ook voordat Anne Fleur op t.v. was geweest. Gelijk al "die linkse NPO geeft weer een podium", "linkse rukker Pauw zal wel weer met fluwelen handschoentjes die doos aanpakken". En achteraf hoor je dan weer een heel ander geluid omdat Pauw, imho nogal geforceerd, die doos aangepakt heeft.
Oh ja dat was wel grappig om te lezen, durf ook te stellen dat de users die dat hier van te voren riepen er ook niet naar gekeken hebben.

Vond er overigens weinig geforceerd aan, ze werd goed goed aangepakt op haar eigen domheid. Maar met deze opmerking van je ben ik van mening dat jij niet zo heel veel anders bent dan die gekke alt-rechts users hier aangezien je zoals ik het lees een vriendelijk podium had verwacht voor dit meisje.

Het is nu ook niet echt zo dat dit de eerste keer was dat Pauw een gast zo aanpakt.

Je kunt je wel afvragen of het verstandig is om een ietwat late puber zoveel aandacht te schenken
pi_169880032
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:59 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ik zie het als het gepland neer beneden halen van een persoon op valse typering door de media. En daar heeft van Muiswinkel een grote bijdrage aangeleverd.

Demoniseren toch?
Vind het meer aanstellen van jouw kant

Met deze argumentatie is iedereen die een typetje speelt aan het demoniseren

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 10:02:09 ]
pi_169880117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vind het meer aanstellen van jouw kant

Met deze argumentatie is iedereen die een typetje speelt aan het demoniseren
Het is wat het is.

quote:
de·mo·ni·se·ren (demoniseerde, heeft gedemoniseerd)

door voortdurende beschuldigingen een uiterst negatief beeld van iem. creëren
Door de persoon moedwillig uit de media te weren maar wel persiflages uit te zenden was het demoniseren. (Iets wat niet bij alle typetjes het geval is)
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:07:10 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169880149
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef WodanIsGroot het volgende:

Het is wat het is.

[..]

Door de persoon moedwillig uit de media te weren maar wel perciflages uit te zenden was het demoniseren.
Persiflage. Dat is geen beschuldiging.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:08:10 #287
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169880166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).

Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.
Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep. :%
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:09:56 #288
3542 Gia
User under construction
pi_169880194
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
http://mens-en-gezondheid(...)e-kind-syndroom.html
pi_169880256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep. :%
Nouja case in point, als ik inderdaad posts van mezelf teruglees, dan was ik ook niet al te trots. Een hele tijd geleden las ik de volgende column op Jalta en dat was zó herkenbaar (niet alles hoor, maar ik zie veel parallellen met mezelf):

http://jalta.nl/binnenland/fortuyn-werd-vermoord-en-ik-was-blij/
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169880261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En nu een rechtsradicaal. Een hele verbetering.
pi_169880275
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Persiflage. Dat is geen beschuldiging.
In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot een volksgericht, resulterend in een bomaanslag.

Zoals hier boven is gepost:
http://jalta.nl/binnenland/fortuyn-werd-vermoord-en-ik-was-blij/
pi_169880282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:13 schreef gelly het volgende:

[..]

En nu een rechtsradicaal. Een hele verbetering.
En dat baseer je op?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169880293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En dat baseer je op?
Zijn postgeschiedenis (die voor een deel is verwijderd).
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:15:41 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169880300
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef WodanIsGroot het volgende:

In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot een volksgericht, resulterend in een bomaanslag.
Ja, die persiflages zaten vol met subliminal messages.
pi_169880313
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot volksgericht resulterend in een bomaanslag.
stel je niet zo aan

toch zwaar vermoeiend al die speciale sneeuwvlokjes ter linker- en rechterzijde zoals jij.
pi_169880340
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.
En ik vind ook alle bedreigingen richting die meid not done. Het jammere is in dit soort situaties gewoon dat er niet even iemand opstaat en tegen haar zegt; neem even een twitter break. Kalmeer je emoties en kom over een weekje terug.

Wat overigens ook mag gelden voor iedereen die haat uit richting Annefleur.
Natuurlijk moet ze even tegen zichzelf en de rest in bescherming worden genomen.

Haar handelswijze wordt anderzijds ook weer gevoed door gelijkgestemden, waardoor zij er met gestrekt been in blijft vliegen. Ik vermoed dat er in haar naasten kring niemand is die haar even tot rust kan roepen. Dat ze een eenling is, zeg maar.

Spijtig, want dit kan haar nog jaren achtervolgen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:19:16 #297
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_169880374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja stond in één of ander interview,had ze in de noodopvang leren kennen :')
Ik krijg zo het idee altijd bij types als zijn dat ze van zichzelf alleen maar mogen neuken met een asielzoeker, liefst veganistisch. Dat ze enorm opgewonden worden van een kerel met littekens van martelingen van het foute regime waar ze vandaan komen. Die per definitie niet blank mogen zijn want blanke mannen onderdrukken de wereld. Enzovoorts enzovoorts.
Beetje eng, beetje erg neerbuigend eigenlijk.Nogal racistisch eigelijk.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:19:28 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169880379
Wordt Annefleur nu trouwens ook gedemoniseerd?
pi_169880390
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

stel je niet zo aan

toch zwaar vermoeiend al die speciale sneeuwvlokjes ter linker- en rechterzijde zoals jij.
Wat is jou sneeuwvlokje ratio mbt tot je posts? 1:2?
pi_169880405
haha pauw moet nu op radio 1 uitleggen waarom hij zo gemeen was tegen anne fleur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')