Bijzonder altijd dat publieke figuren, en dan in het bijzonder aan de gesuggereerde linkse kant, de ene keer knettergek zijn en de andere keer bejubeld worden door domrechts gelang de mening aansluit bij de eigen mening.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef wolkentoetje het volgende:
Van Muiswinkel was ooit leuk maar zoals hij vooral de laatste dagen tekeer gaat op twitter is walgelijk en totaal van de pot gerukt.. Wat een mafkees..
Je mag pas iemand grappig vinden als je het volledig eens bent met die persoon?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Bijzonder altijd dat publieke figuren, en dan in het bijzonder aan de gesuggereerde linkse kant, de ene keer knettergek zijn en de andere keer bejubeld worden door domrechts gelang de mening aansluit bij de eigen mening.
In het geval van Janmaat was het demoniseren omdat de media meedeed aan het cordon sanitaire en wel deze perciflages uitzond, de beeldvorming van Janmaat was niet gebasseerd op hem of zijn partij maar op de typering als een minderwaardig persoon.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
Dat was mijn punt dus ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Rechtse publieke omroep?
Zowel Joop.nl als Pauw zijn Vara
Hoe haal je dat eruit? Je zag het toch ook voordat Anne Fleur op t.v. was geweest. Gelijk al "die linkse NPO geeft weer een podium", "linkse rukker Pauw zal wel weer met fluwelen handschoentjes die doos aanpakken". En achteraf hoor je dan weer een heel ander geluid omdat Pauw, imho nogal geforceerd, die doos aangepakt heeft.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je mag pas iemand grappig vinden als je het volledig eens bent met die persoon?
Is dat niet heel erg kortzichtig?
Dit heeft dan wel heel weinig te maken met de typetjes die van Muiswinkel destijds speelde.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:54 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
In het geval van Janmaat was het demoniseren omdat de media meedeed aan het cordon sanitaire en wel deze perciflages uitzond, de beeldvorming van Janmaat was niet gebasseerd op hem of zijn partij maar op de typering als een minderwaardig persoon.
Ik zie het als het gepland naar beneden halen van een persoon op valse typering door de media. En daar heeft van Muiswinkel een grote bijdrage aangeleverd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit heeft dan wel heel weinig te maken met de typetjes die van Muiswinkel destijds speelde.
Je bent wel heel erg spijkers op laag water aan het zoeken
Oh ja dat was wel grappig om te lezen, durf ook te stellen dat de users die dat hier van te voren riepen er ook niet naar gekeken hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoe haal je dat eruit? Je zag het toch ook voordat Anne Fleur op t.v. was geweest. Gelijk al "die linkse NPO geeft weer een podium", "linkse rukker Pauw zal wel weer met fluwelen handschoentjes die doos aanpakken". En achteraf hoor je dan weer een heel ander geluid omdat Pauw, imho nogal geforceerd, die doos aangepakt heeft.
Vind het meer aanstellen van jouw kantquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:59 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik zie het als het gepland neer beneden halen van een persoon op valse typering door de media. En daar heeft van Muiswinkel een grote bijdrage aangeleverd.
Demoniseren toch?
Het is wat het is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind het meer aanstellen van jouw kant
Met deze argumentatie is iedereen die een typetje speelt aan het demoniseren
Door de persoon moedwillig uit de media te weren maar wel persiflages uit te zenden was het demoniseren. (Iets wat niet bij alle typetjes het geval is)quote:de·mo·ni·se·ren (demoniseerde, heeft gedemoniseerd)
door voortdurende beschuldigingen een uiterst negatief beeld van iem. creëren
Persiflage. Dat is geen beschuldiging.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:05 schreef WodanIsGroot het volgende:
Het is wat het is.
[..]
Door de persoon moedwillig uit de media te weren maar wel perciflages uit te zenden was het demoniseren.
Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).
Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.
http://mens-en-gezondheid(...)e-kind-syndroom.htmlquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
Nouja case in point, als ik inderdaad posts van mezelf teruglees, dan was ik ook niet al te trots. Een hele tijd geleden las ik de volgende column op Jalta en dat was zó herkenbaar (niet alles hoor, maar ik zie veel parallellen met mezelf):quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep.
En nu een rechtsradicaal. Een hele verbetering.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik lees ook liever niet de Fok! posts terug van toen ik 22 was, want ik was de grootste linksgekkie die hier rondliep.
In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot een volksgericht, resulterend in een bomaanslag.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Persiflage. Dat is geen beschuldiging.
En dat baseer je op?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:13 schreef gelly het volgende:
[..]
En nu een rechtsradicaal. Een hele verbetering.
Ja, die persiflages zaten vol met subliminal messages.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef WodanIsGroot het volgende:
In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot een volksgericht, resulterend in een bomaanslag.
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 10:14 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
In combinatie met het cordon sanitaire was het een aanzet tot volksgericht resulterend in een bomaanslag.
Natuurlijk moet ze even tegen zichzelf en de rest in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
En ik vind ook alle bedreigingen richting die meid not done. Het jammere is in dit soort situaties gewoon dat er niet even iemand opstaat en tegen haar zegt; neem even een twitter break. Kalmeer je emoties en kom over een weekje terug.
Wat overigens ook mag gelden voor iedereen die haat uit richting Annefleur.
Ik krijg zo het idee altijd bij types als zijn dat ze van zichzelf alleen maar mogen neuken met een asielzoeker, liefst veganistisch. Dat ze enorm opgewonden worden van een kerel met littekens van martelingen van het foute regime waar ze vandaan komen. Die per definitie niet blank mogen zijn want blanke mannen onderdrukken de wereld. Enzovoorts enzovoorts.quote:Op woensdag 29 maart 2017 22:51 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja stond in één of ander interview,had ze in de noodopvang leren kennen
Wat is jou sneeuwvlokje ratio mbt tot je posts? 1:2?quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
stel je niet zo aan
toch zwaar vermoeiend al die speciale sneeuwvlokjes ter linker- en rechterzijde zoals jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |