Zou er best eens een beschuitje mee willen etenquote:Op donderdag 30 maart 2017 09:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog meer Anne Fleur:
https://www.periscope.tv/annefleurdd/1mrGmeevROzGy
https://www.instagram.com/annefleur.d/
Oh shit, we gaan mensen aanspreken op gedane uitspraken uit het verleden!quote:
Zijn er al pikante foto's van haar uitgelekt?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:20 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Zou er best eens een beschuitje mee willen eten
Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog meer Anne Fleur:
https://www.periscope.tv/annefleurdd/1mrGmeevROzGy
https://www.instagram.com/annefleur.d/
Bij van Muiswinkel si toch dementie geconstateert? Het vermoeden komt dat dit is veroorzaakt door teveel pepernoten snoepen. Daarom is hij nu zo raar.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).
Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.
Then again, genoeg linkse gekkies op leeftijd, of mensen die ik altijd als behoorlijk rationeel heb beschouwd (Van Muiswinkel), maar toch op latere leeftijd raar gaan doen.
Hoewel sommigen hem op twitter ook smeken om nu eindelijk de drank eens te laten staan..quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij van Muiswinkel si toch dementie geconstateert? Het vermoeden komt dat dit is veroorzaakt door teveel pepernoten snoepen. Daarom is hij nu zo raar.
Inderdaad, zo zie ik dit dus ook.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
Daarom was Nijpels ook zo sterk met zijn opmerkingen dat hij het geweldig vind dat de jeugd rebelleert, het enige wat deze Annefleur uniek maakt is dat ze uitvoerig in de media is geweest maar verder kom je de Annefleurs bij bosjes tegen in een gemiddelde VVD gemeente.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?
Echt zo'n typisch zelfingenomen, dom, verwend GL-wicht dat alles is komen aanwaaien en dat daarom comfortabel de deugpositie kan innemen.
Naar een Grieks eiland vliegen, 5-sterrenhotel boeken en selfies maken met vluchtelingen om deze op FB te posten. Zó rolt Anne Fleur.
Ik het met je eens maar niet over van Muiswinkel. Ik was nog klein tijdens de politiek van Jan Maat, en zeker niet politiek bewust. Toch kan ik ke nog altijd herinneren hoe stuitend ik de persiflages gemaakt door van Muiswinkel vond.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?
Echt zo'n typisch zelfingenomen, dom, verwend GL-wicht dat alles is komen aanwaaien en dat daarom comfortabel de deugpositie kan innemen.
Naar een Grieks eiland vliegen, 5-sterrenhotel boeken en selfies maken met vluchtelingen om deze op FB te posten. Zó rolt Anne Fleur.
Jan Maat? Is dat een vriend van Jan Rap?quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:29 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik het met je eens maar niet over van Muiswinkel. Ik was nog klein tijdens de politiek van Jan Maat, en zeker niet politiek bewust. Toch kan ik ke nog altijd herinneren hoe stuitend ik de perceflages gemaakt door van Muiswinkel vond.
Deze man demoniseert al 30 jaar lang.
Kom op 22 jaar, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).
Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.
Then again, genoeg linkse gekkies op leeftijd, of mensen die ik altijd als behoorlijk rationeel heb beschouwd (Van Muiswinkel), maar toch op latere leeftijd raar gaan doen.
Het is nog vroeg :p moet nog mn eerste koffie krijgen van Jannie.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jan Maat? Is dat een vriend van Jan Rap?
Oh, Hans Janmaat.quote:
Jan is niet zijn voornaamquote:
Ja ja, duik er maar op. Het was n typ foutje in de vroege ochtend.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jan is niet zijn voornaam
Dat deed van Muiswinkel trouwens heel erg goed.
Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de perceptie van de massa van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.quote:Hij demoniseerde trouwens ook Anton Geesink en Harry van Raaij op schandalige wijze, dat er al 2 dood zijn zegt natuurlijk ook wel wat
Wat een briljant programma was "Studio Spaan" ook
Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:43 schreef WodanIsGroot het volgende:
Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de publieke perceptie van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.
Precies, ik vind daar wel een verschil in zitten. Aangezien bij persiflages eigenlijk niemand veilig is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
Mja mn punt is natuurlijk een beetje dat ze gewoon volwassen is, maar als je zelf wat ouder bent, dan weet je dat je eigenlijk helemaal niet zo volwassen was als je zelf dacht. Vaak juist op bepaalde vlakken, ideeën, waaronder politiek...quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kom op 22 jaar, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.
Je zou haar als ouders nog kunnen adviseren zich vrijwilliger te laten testen op stoornissen, verder houdt het op. Verder zal haar vrienden en familie haar in bescherming kunnen nemen tegen de media. Maar of ze daar naar zal uitluisteren...
Eigenlijk hoefde van Muiswinkel niet eens heel erg zijn best te doen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:
Nou deed Hans Janmaat ook verdomd weinig goeds voor zijn eigen imago.
Achter zijn oubollige desk, met zijn weke mondje en natte lipjes. Om over zijn verhaal nog maar te zwijgen.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mja mn punt is natuurlijk een beetje dat ze gewoon volwassen is, maar als je zelf wat ouder bent, dan weet je dat je eigenlijk helemaal niet zo volwassen was als je zelf dacht. Vaak juist op bepaalde vlakken, ideeën, waaronder politiek...
Het woord 'demoniseren' komt vooral uit monden van figuren die zelf geen enkele moeite hebben hetgeen te doen bij anderen waar ze zogenaamd op tegen zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies, ik vind daar wel een verschil in zitten. Aangezien bij persiflages eigenlijk niemand veilig is.
Daar waar demonisering echt gebeurt door mensen continue in een kwaad daglicht te stellen, danwel onwaarheden over die persoon de wereld in helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |