abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169879430
quote:
Zou er best eens een beschuitje mee willen eten :X
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:20:38 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169879437
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:02 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

_O_
Oh shit, we gaan mensen aanspreken op gedane uitspraken uit het verleden!

Welk abject barbarisme!

:')
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169879447
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).

Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.

Then again, genoeg linkse gekkies op leeftijd, of mensen die ik altijd als behoorlijk rationeel heb beschouwd (Van Muiswinkel), maar toch op latere leeftijd raar gaan doen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169879450
quote:
17s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:20 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Zou er best eens een beschuitje mee willen eten :X
Zijn er al pikante foto's van haar uitgelekt?
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:22:33 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169879457
quote:
Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?

Echt zo'n typisch zelfingenomen, dom, verwend GL-wicht dat alles is komen aanwaaien en dat daarom comfortabel de deugpositie kan innemen.
Naar een Grieks eiland vliegen, 5-sterrenhotel boeken en selfies maken met vluchtelingen om deze op FB te posten. Zó rolt Anne Fleur.
The End Times are wild
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:23:25 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169879465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb ergens wel medelijden met Anne Fleur; iedereen die iets ouder is, weet zelf misschien nog wel hoe goed je het allemaal wel niet doorhad op je 22e. Pakweg 10 jaar later lach je daar om met iets meer levenservaring en wijsheid opgedaan door de jaren (en die trend zal ongetwijfeld voort blijven zetten).

Er is misschien nog hoop dat ze vanzelf bijdraait en terugkijkt met enige schaamte, al is het niet handig dat ze zo in de publiciteit is geweest.

Then again, genoeg linkse gekkies op leeftijd, of mensen die ik altijd als behoorlijk rationeel heb beschouwd (Van Muiswinkel), maar toch op latere leeftijd raar gaan doen.
Bij van Muiswinkel si toch dementie geconstateert? Het vermoeden komt dat dit is veroorzaakt door teveel pepernoten snoepen. Daarom is hij nu zo raar.
The End Times are wild
pi_169879496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bij van Muiswinkel si toch dementie geconstateert? Het vermoeden komt dat dit is veroorzaakt door teveel pepernoten snoepen. Daarom is hij nu zo raar.
Hoewel sommigen hem op twitter ook smeken om nu eindelijk de drank eens te laten staan..
pi_169879511
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
Inderdaad, zo zie ik dit dus ook.
Ik kreeg ook niet het idee dat ze goed op de hoogte was bij Pauw, zo´n wannabee.

Volgens mij deed zij ook mee aan een BNN programma over afval en milieu.
Tijdens die opnames heeft ze een tattoo genomen van een bevrijdde geit, zijn registratienummer 267 staat nu op haar arm. Zij denkt daarmee een of ander statement te maken, er is geen geit extra mee gered...
pi_169879542
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou Anne Fleur een rijke pappa hebben die haar de centjes geeft voor al die verre reizen, of werkt ze er zelf hard voor?

Echt zo'n typisch zelfingenomen, dom, verwend GL-wicht dat alles is komen aanwaaien en dat daarom comfortabel de deugpositie kan innemen.
Naar een Grieks eiland vliegen, 5-sterrenhotel boeken en selfies maken met vluchtelingen om deze op FB te posten. Zó rolt Anne Fleur.
Daarom was Nijpels ook zo sterk met zijn opmerkingen dat hij het geweldig vind dat de jeugd rebelleert, het enige wat deze Annefleur uniek maakt is dat ze uitvoerig in de media is geweest maar verder kom je de Annefleurs bij bosjes tegen in een gemiddelde VVD gemeente.

Lekker met pappa's geld je onvrede uiten over het kapitalisme.
pi_169879551
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik het met je eens maar niet over van Muiswinkel. Ik was nog klein tijdens de politiek van Jan Maat, en zeker niet politiek bewust. Toch kan ik ke nog altijd herinneren hoe stuitend ik de persiflages gemaakt door van Muiswinkel vond.

Deze man demoniseert al 30 jaar lang.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:30:35 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169879562
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:29 schreef WodanIsGroot het volgende:

Ik het met je eens maar niet over van Muiswinkel. Ik was nog klein tijdens de politiek van Jan Maat, en zeker niet politiek bewust. Toch kan ik ke nog altijd herinneren hoe stuitend ik de perceflages gemaakt door van Muiswinkel vond.

Deze man demoniseert al 30 jaar lang.
Jan Maat? Is dat een vriend van Jan Rap?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169879563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:

Kom op 22 jaar, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.

Je zou haar als ouders nog kunnen adviseren zich vrijwilliger te laten testen op stoornissen, verder houdt het op. Verder zal haar vrienden en familie haar in bescherming kunnen nemen tegen de media. Maar of ze daar naar zal uitluisteren...
pi_169879573
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jan Maat? Is dat een vriend van Jan Rap?
Het is nog vroeg :p moet nog mn eerste koffie krijgen van Jannie.

donderdag 30 maart 2017 @ 09:32:06 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169879582
quote:
Oh, Hans Janmaat.
pi_169879625
quote:
Jan is niet zijn voornaam

Dat deed van Muiswinkel trouwens heel erg goed.

Hij demoniseerde trouwens ook Anton Geesink en Harry van Raaij op schandalige wijze, dat er al 2 dood zijn zegt natuurlijk ook wel wat :')

Wat een briljant programma was "Studio Spaan" ook

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2017 09:36:49 ]
pi_169879746
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jan is niet zijn voornaam

Dat deed van Muiswinkel trouwens heel erg goed.
Ja ja, duik er maar op. Het was n typ foutje in de vroege ochtend.

quote:
Hij demoniseerde trouwens ook Anton Geesink en Harry van Raaij op schandalige wijze, dat er al 2 dood zijn zegt natuurlijk ook wel wat :')

Wat een briljant programma was "Studio Spaan" ook

Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de perceptie van de massa van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:45:35 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169879776
Nou deed Hans Janmaat ook verdomd weinig goeds voor zijn eigen imago.

Achter zijn oubollige desk, met zijn weke mondje en natte lipjes. Om over zijn verhaal nog maar te zwijgen.
pi_169879778
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:43 schreef WodanIsGroot het volgende:

Haha goede grap hoor... Maar hoe heeft dat uitgepakt voor de publieke perceptie van Geesing en van Raaij? Mensen herinneren zich toch de typetjes die zijn neer gezet en gebruiken die bij hun beeldvorming over deze personen.
Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
pi_169879801
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar hoe is dit en dat van Hans Janmaat demonisering? Het is persiflage niet meer en niet minder en van Muiswinkel was een meester in typetjes (daar kan koefnoen nog wat van leren).
Precies, ik vind daar wel een verschil in zitten. Aangezien bij persiflages eigenlijk niemand veilig is.
Daar waar demonisering echt gebeurt door mensen continue in een kwaad daglicht te stellen, danwel onwaarheden over die persoon de wereld in helpen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169879803
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Kom op 22 jaar, daar hoef je geen medelijden mee te hebben.

Je zou haar als ouders nog kunnen adviseren zich vrijwilliger te laten testen op stoornissen, verder houdt het op. Verder zal haar vrienden en familie haar in bescherming kunnen nemen tegen de media. Maar of ze daar naar zal uitluisteren...
Mja mn punt is natuurlijk een beetje dat ze gewoon volwassen is, maar als je zelf wat ouder bent, dan weet je dat je eigenlijk helemaal niet zo volwassen was als je zelf dacht. Vaak juist op bepaalde vlakken, ideeën, waaronder politiek...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169879808
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:45 schreef Copycat het volgende:
Nou deed Hans Janmaat ook verdomd weinig goeds voor zijn eigen imago.

Achter zijn oubollige desk, met zijn weke mondje en natte lipjes. Om over zijn verhaal nog maar te zwijgen.
Eigenlijk hoefde van Muiswinkel niet eens heel erg zijn best te doen.
pi_169879813
Mag dit eigenlijk nog

pi_169879836
Van Muiswinkel was ooit leuk maar zoals hij vooral de laatste dagen tekeer gaat op twitter is walgelijk en totaal van de pot gerukt.. Wat een mafkees..
pi_169879839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Mja mn punt is natuurlijk een beetje dat ze gewoon volwassen is, maar als je zelf wat ouder bent, dan weet je dat je eigenlijk helemaal niet zo volwassen was als je zelf dacht. Vaak juist op bepaalde vlakken, ideeën, waaronder politiek...
Hier ben ik het wel mee eens.
En ik vind ook alle bedreigingen richting die meid not done. Het jammere is in dit soort situaties gewoon dat er niet even iemand opstaat en tegen haar zegt; neem even een twitter break. Kalmeer je emoties en kom over een weekje terug.

Wat overigens ook mag gelden voor iedereen die haat uit richting Annefleur.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169879840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Precies, ik vind daar wel een verschil in zitten. Aangezien bij persiflages eigenlijk niemand veilig is.
Daar waar demonisering echt gebeurt door mensen continue in een kwaad daglicht te stellen, danwel onwaarheden over die persoon de wereld in helpen.
Het woord 'demoniseren' komt vooral uit monden van figuren die zelf geen enkele moeite hebben hetgeen te doen bij anderen waar ze zogenaamd op tegen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')