abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 maart 2017 @ 00:26:36 #226
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169877018
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Here's Johnny!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169877402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Ehm,

Ik denk dat ik dit soort idiote verwijten allemaal aan het adres van "mijn soortgenoten" de witte man maar eens naast mij neer ga leggen en de personen met die verwijten gewoon negeer.

Maar jezus, echt, wie durft zich nog feminist te noemen als de enige feminist die in het nieuws komt zo verknipt is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169877429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 00:58 schreef ludovico het volgende:
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
8)7

Waarom zijn er zoveel van dit soort wijven? Is het een virus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169877450
De meeste van die punten zijn ook op haar/ extreem-links van toepassing maarja, die oogkleppen he...
pi_169878417
Moslims die 9/11 vieren vindt ze ook heel erg grappig:

http://azazelsvisie.blogs(...)hilversum-grapt.html

En blijkbaar kan zij, de veganist, om het offerfeest (EID) ook hard lachen. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Braindead2000 op 30-03-2017 04:01:29 ]
pi_169878478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 00:12 schreef wolkentoetje het volgende:
Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50 Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
Fijn dat Geert Wilders steun krijgt vanuit deze onverwacht hoek.

Art1kel +1
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 30 maart 2017 @ 06:45:01 #232
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169878532
"Online geweld". Regelrecht uit de VS overgenomen deze discussie.

Artikel 1 blijft het voorspelbare padje volgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SpecialK op 30-03-2017 06:56:15 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_169879027
Ook een reactie van de Belgische mevrouw:

pi_169879057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:31 schreef wolkentoetje het volgende:

[ afbeelding ]
Gewoon aangifte doen.
pi_169879115
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Antifa is gewoon een legale organisatie die helemaal niet vaak gevechten veroorzaken.

donderdag 30 maart 2017 @ 08:44:10 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169879154
Die Belgische mevrouw heeft er dus het meest last van dat een tweet van een jaar geleden van Anne Fleur nu door de haters van Anne Fleur zo onder de aandacht is gekomen.

Vorig jaar dus geen bal aan de hand, maar vanaf het moment dat Anne Fleur gehyped is door haar haters heeft die mevrouw daar last van.

En wederom blijkt hoe dom het is dit soort aandachtorgels te geven wat ze hebben willen.
En laten we vooral niet vergeten wie daar een fors aandeel in heeft gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169879201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:31 schreef wolkentoetje het volgende:

[ afbeelding ]
Als Anne Fleur die context echt zo belangrijk vond, is dit wel een belangrijke nuancering ja :D

Het is allemaal één grote keten van onhandige tweets met delen uit de context weggelaten. En zo is iedereen binnen die keten een beetje hypocriet, al dan niet bewust. Iets met een balk en splinter.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169879259
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 03:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Moslims die 9/11 vieren vindt ze ook heel erg grappig:

[ afbeelding ]
http://azazelsvisie.blogs(...)hilversum-grapt.html

En blijkbaar kan zij, de veganist, om het offerfeest (EID) ook hard lachen. :')
Het is niet alleen een extreemlinks kind maar ook nog een enorm dom kind.
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:01:45 #240
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169879294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:57 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik vind deze reactie dan wel weer logisch eigenlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169879295
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169879314
quote:

[..]

Ze kent waarschijnlijk geen grenzen, altijd alles gekregen wat ze wil. Nu zoekt ze een harde hand, daarom ook die Irakeze vriend.
pi_169879328
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ze kent waarschijnlijk geen grenzen, altijd alles gekregen wat ze wil. Nu zoekt ze een harde hand, daarom ook die Irakeze vriend.
Een verwend hockeymeisje uit Blaricum uit een VVD nest.. 8)7
pi_169879336
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Typisch voor de 21e eeuwse activist. Live op TV geen enkel zinnig argument kunnen opbrengen en volkomen van tafel worden gelult, de dag erna als keyboardwarrior even rustig op een rijtje zetten wat die boze mensen allemaal verkeerd deden en dat ze zo oneerlijk waren. Enige zelfreflectie wat ze zelf beter had kunnen doen ontbreek volledig.

Wat een lichtgewicht.

Wel komisch om het Joop publiek zich dan te zien afreageren op de rechtse publieke omroep. Wow.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_169879345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 08:44 schreef Leandra het volgende:
Die Belgische mevrouw heeft er dus het meest last van dat een tweet van een jaar geleden van Anne Fleur nu door de haters van Anne Fleur zo onder de aandacht is gekomen.

Vorig jaar dus geen bal aan de hand, maar vanaf het moment dat Anne Fleur gehyped is door haar haters heeft die mevrouw daar last van.

En wederom blijkt hoe dom het is dit soort aandachtorgels te geven wat ze hebben willen.
En laten we vooral niet vergeten wie daar een fors aandeel in heeft gehad.
Het is geen hype. Het is een kijkje in de wereld van de progressief wat het interessant maakt. Ze praat teveel, daardoor laat ze dingen los die een wat voorzichtigere progressief niet uit durft te spreken.
pi_169879360
quote:

[..]

Natuurlijk is het een dom kind, met een flinke dosis grootheidswaarzin.

De linksen waar ik veel respect voor heb, voeren alle milieu en energiezaken consequent door in hun eigen leven. Die hebben dan ook helemaal geen tijd om te gaan rellen en actie voeren.
Verbouwen hun eigen groenten, das al een halve dagtaak
Vervoeren zich op de fiets
Hebben geen mobiel met edelmetalen
Dragen alleen kleding die 100% schoon gemaakt is.

Maar dat is Fleurtje niet...
Fleurtje draagt neusbellen en oorbellen uit ijzermijnen aan de andere kant van de wereld, kleding uit fabrieken in Azie, Joost mag weten wie die in elkaar heeft gezet.
Laat zich vervoeren per auto en vliegtuig
Twittert zich suf op haar mobiel
En vreet bananen en mango´s uit de supermarkt.

Ik ben wat ouder dan Fleurtje en zie steeds meer van die 20/24 jarige doorslaan, is het niet met eetstoornissen dan wel geestelijk. En het lijkt steeds extremer te moeten.
pi_169879363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Typisch voor de 21e eeuwse activist. Live op TV geen enkel zinnig argument kunnen opbrengen en volkomen van tafel worden gelult, de dag erna als keyboardwarrior even rustig op een rijtje zetten wat die boze mensen allemaal verkeerd deden en dat ze zo oneerlijk waren. Enige zelfreflectie wat ze zelf beter had kunnen doen ontbreek volledig.

Wat een lichtgewicht.

Wel komisch om het Joop publiek zich dan te zien afreageren op de rechtse publieke omroep. Wow.
Rechtse publieke omroep?
Zowel Joop.nl als Pauw zijn Vara _O-
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:16:18 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169879393
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een dom kind, met een flinke dosis grootheidswaarzin.

De linksen waar ik veel respect voor heb, voeren alle milieu en energiezaken consequent door in hun eigen leven. Die hebben dan ook helemaal geen tijd om te gaan rellen en actie voeren.
Verbouwen hun eigen groenten, das al een halve dagtaak
Vervoeren zich op de fiets
Hebben geen mobiel met edelmetalen
Dragen alleen kleding die 100% schoon gemaakt is.

Maar dat is Fleurtje niet...
Fleurtje draagt neusbellen en oorbellen uit ijzermijnen aan de andere kant van de wereld, kleding uit fabrieken in Azie, Joost mag weten wie die in elkaar heeft gezet.
Laat zich vervoeren per auto en vliegtuig
Twittert zich suf op haar mobiel
En vreet bananen en mango´s uit de supermarkt.

Ik ben wat ouder dan Fleurtje en zie steeds meer van die 20/24 jarige doorslaan, is het niet met eetstoornissen dan wel geestelijk. En het lijkt steeds extremer te moeten.
Als ze deze aandachtsstoornis niet had gehad was het annorexia geweest. Of krassen. Voor haar fysieke gesteldheid moeten we dan maar blij zijn dat het dit was.
The End Times are wild
pi_169879428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 09:07 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Een verwend hockeymeisje uit Blaricum uit een VVD nest.. 8)7
VVD nest ?

Haar oma was de verpleegster van koningin Wilhelmina
Haar moeder is de zus van de omstreden VVD er Robin Linschoten (G 'm)
Haar vader is een eenvoudige buschauffeur
Zelf is ze dakloos en heeft geen werk
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')