twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet
twitter:DianavanderWal twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:32:29@annefleurdd Ik vond het te genant voor woorden hoe men jou daar de les zat te lezen. reageer retweet
twitter:lambert_hop twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:40:04@annefleurdd 3 witte mannen lezen je de les, maar zien niet in dat ze nog een hoop moeten leren ! reageer retweet
eigen paard, hockey speelster en een smachtend verlangen naar een Syrische of elk ander Afrikaanse lul in haar reet, dat is tot nu toe mijn beeld van haar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Paardenmeisje waarschijnlijk, die hebben allemaal dergelijke hippe namen.
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Die hebben overigens ook op vroege leeftijd geleerd hoe ze een groot en krachtig beest (met een enorme lul) moeten domineren d.m.v. manipulatie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Paardenmeisje waarschijnlijk, die hebben allemaal dergelijke hippe namen.
Vind Jesse al net zo'n kaknaampje als Anne Fleur. Zeker als je eigenlijk Yassir heet, of zoiets.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:49 schreef YazooW het volgende:
Waarom is zij nog niet uit GroenLinks getrapt? Hopen dat Pownews ofzo de Jessias ermee confronteert.
Ze is inderdaad heel goed in het aannemen van de slachtofferrol.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter berichtDus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.
Bedankt voor de lessen.
GroenLinkswoordvoerder Lotte Jeursen zegt echter tegen Jalta dat ze verkeerd is geciteerd.De partij staat nog steeds volledig achter Anne Fleur Dekker, met de kanttekening dat de gewraakte tweet over Geert Wilders onhandig was:quote:GroenLinks distantieert zich van ’missie’ Anne Fleur. Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.
http://jalta.nl/politiek/(...)-tweet-was-onhandig/quote:De tweet van Anne Fleur Dekker was erg onhandig, doch uit context gerukt. Ze mag zeggen wat ze wil. Het is heel erg dat ze is bedreigd.
Laat maar fijn staan. Geeft de idioterie mooi weer van sommige linkse uitingen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:37 schreef bluemoon23 het volgende:
Kan een mod die TopicTitel eindelijk eens veranderen ?![]()
"nazi-aanvallen" slaat natuurlijk nergens op.
Of ze moet al met een tjdmachine 75 jaar terug in de tijd zijn gegaan.
Zeer typisch weer dat zo'n linkse plaat voor de kop heeft en gewoon niets aan wil nemen. Niet verwacht zeg, jeetje.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter berichtDus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
Bedankt voor de lessen.
Betekent dit dan dat ze wel voor andere vormen van geweld is ?quote:Dekker zegt tegen politiek geweld te zijn.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:58:01Vanmorgen aangifte gedaan. https://t.co/SzS67KEMI9 reageer retweet
Nee hoor, ze nemen alleen afstand van die tweet, voor de rest staan ze nog steeds achter haar.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
GL laat haar ook al vallen, toedels!
Dat schijnt tegenwoordig hip te zijn in die kringen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
witte mannen zijn engquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
En per definite fout. Dat helpt de wereld simpel en overzichtelijk te houden.quote:
Daarom juistquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeer typisch weer dat zo'n linkse plaat voor de kop heeft en gewoon niets aan wil nemen. Niet verwacht zeg, jeetje.
Verder... deel 7 alweer?maar ja dat kind heeft ook zoveel achterlijkheid in haar dus snap wel dat je er niet over uit gepraat kan zijn.
Wit staat gelijk aan onderdrukking duhquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Die mensen die dit moeten benoemen zijn zelf ook 'wit' :p Maar ze gooit het ook op haar geslacht..quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wit staat gelijk aan onderdrukking duh
Niet zo vreemd, hoor. Ze vinden (positieve ?????) discriminatie dan ook een oplossing voor (vermeende !!!!) discriminatie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Ze zijn ook tegen generaliseren, behalve PVV stemmers, die mag je over één kam scheren. Daarbij zijn ze ook tegen het uitsluiten van groepen! Behalve PVV stemmers die zijn racistisch en dienen het stemrecht ontnomen te worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Die laatste 2 ken ik niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.
Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.quote:
Black lives matter wel ja maar die warriors nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.
Gewoon Internet moraalriddersquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
die warriors nietMisschien ook maar zo houden :p
Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:19 schreef fukforce het volgende:
Ik ken iemand die nazi is geworden hij verdient nu 3350 bruto per maand
Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalarisquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?
Ah ok.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef fukforce het volgende:
[..]
Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalaris
quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p
Kap eens met die provoceren rechtse nazi afbeelding plaatsenquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p
Er zijn legio mensen die opstaan tegen die genoemde zaken zonder geweld te prediken, daarnaast zijn mensen als Anne Fleur olie op het vuur der polarisatie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Kitty,
Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk. Het zijn onhandige tweets, hoewel ze wel uit hun verband zijn gerukt’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.
Dekker, in Hilversum fractiemedewerker van GroenLinks, heeft zelf het idee dat het landelijk bureau achter haar staat. Dat liet ze deze krant dinsdag weten. ,,Ik ben activist, kaart landelijke problemen aan. Gelukkig staat het landelijke bureau van GroenLinks wél volledig achter me.’’ Volgens Dekker is het nu het moment extreem-rechts te bestrijden. ,,Dat doe ik misschien heftiger dan mensen gewend zijn.’’
De sinds anderhalve week ondergedoken Hilversumse is niet van plan haar toon te matigen. ,,Maar wij steunen haar niet in deze missie’’, benadrukt Jeursen. ,,Anne Fleur twittert op persoonlijke titel. Ze is natuurlijk vrij om te zeggen wat ze wil.’’
Populaire artikelen
GAD gaat de kliko’s voor plastic uitrollen
Ruiters Hilversum dupe van meute motoren
Toch kan GroenLinks er niet omheen dat ze ook erg actief is voor de partij. Is de partij niet bang voor imagoschade? Jeursen verwijst in eerste instantie naar de Hilversumse fractie van GroenLinks. Bedenkt zich dan. ,,Het is te vroeg daar iets over te zeggen. Het nu om haar veiligheid, om hoe het met haar gaat. Ik heb veel contact met Anne Fleur. Het is belangrijk dat ze zich snel weer veilig kan bewegen in Hilversum.’’
Voor Dekkers veiligheid kan de partij niet veel doen, stelt Jeursen. ,,Dat is aan de politie en de gemeente Hilversum, die het veiligheidsprotocol in werking heeft gesteld.’’ Woensdagmiddag is er overleg tussen burgemeester Pieter Broertjes, de politie en de plaatselijke fractie van GroenLinks over de veiligheid van Dekker.
https://www.gooieneemland(...)an-missie-anne-fleur
Is er eens iemand die opstaat tegen het fascisme van de PVV, FvD, GeenStijl etc en de demonisering van moslims en vrouwen, krijgen we dit weer.
Godverquote:
Bwahahahhahaahaquote:
Ik vind je nu engquote:
Witte mannen, dat zijn de ergste.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit dus, het enige wat ik mee vond vallen aan Fleur, was dat ze haar haar nog gewoon steil had....gedurfd hoor als dreadlocks toch superlinks zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
twitter:LarsBoelen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:48Jeroen #Pauw walst over @annefleurdd heen die haarfijn uitlegt dat witte mannen oneindig veel meer "mogen" dan Moslims, vrouwen etc 👎 reageer retweet
Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Bedankt voor de lessen.
Enkele topics terug had ik al een steentje opgegooid over de rellen daar, met daarbij ook de vraag of van brockhoven wel een echt persoon is en niet een fake account want ik kan weinig vinden verder.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nou kwam het in juli 2016 in Beringen (een stadje van 45000 inwoners) wel allemaal dichtbij....
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ade-in-Brussel.dhtml
http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)ie-zet-waterkanon-in
Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef ems. het volgende:
Oh gatverdamme, ik dacht nog even dat, ondanks dat ze Annefleur heet, er echt iets aan de hand was ofzo maar nu blijkt het gewoon een kut in de slachtofferrol te zijnJammer dat ze zoveel aandacht krijgt.
Maar Pauw is juist een liefhebber van vrouwen pur sang.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:15 schreef CrashO het volgende:
Tsja, ze kunnen Pauw niet extreem rechts gaan noemen (hun gebruikelijke stok), dus dan maar als vrouwenhater wegzetten
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.
twitter:CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37@annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Jij bent zeker witquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.
Wat een trieste vertoning.
Die reacties zullen er altijd al zijn geweest. Ik ben ook bang dat daar gewoon weinig aan te doen is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:twitter:CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37@annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:twitter:CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37@annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Dit is inderdaad ook walgelijk en als Annefleur slim is dan doet ze hier gewoon aangifte van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.
Ah, dan is het bezoek aan Pauw toch niet voor niets geweest.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Bedankt voor de lessen.
Hardop gelachenquote:
Lijkt mij wel ja dat ze daar aangifte van kan doen..quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?
Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
Dom... je wil als partij toch geen extremisten/beroepsslachtoffers die je goede naam besmeuren. Ik als GL stemmer schaam me echt voor dit ongediertequote:Op woensdag 29 maart 2017 15:12 schreef YazooW het volgende:
Het landelijk bureau van GroenLinks blijft achter de linkse activiste Anne Fleur Dekker staan, maar vindt haar tweet onhandig.
Anne Fleur Dekker werd landelijk nieuws toen ze moest onderduiken vanwege een aantal omstreden tweets. Ze riep onder andere op om 500 stenen naar Geert Wilders te gooien, maar dat was een sarcastische reactie op een oproep van een mevrouw die moskeeën met stenen wilde bekogelen. Dekker zegt tegen politiek geweld te zijn.
Volgens het regionale dagblad De Gooi- en Eemlander neemt het landelijk bureau van GroenLinks afstand van de inhoud van de tweets Anne Fleur Dekker. De krant schreef vanmiddag:
[..]
GroenLinkswoordvoerder Lotte Jeursen zegt echter tegen Jalta dat ze verkeerd is geciteerd.De partij staat nog steeds volledig achter Anne Fleur Dekker, met de kanttekening dat de gewraakte tweet over Geert Wilders onhandig was:
[..]
http://jalta.nl/politiek/(...)-tweet-was-onhandig/
Zijn allemaal net zo gek joh.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:35 schreef hafcfan het volgende:
GL gekkies zijn nog extremer dan de PVV gekkies. Die hebben alleen een grote mond, maar die van GL maken het soms nog waar ook
Ze houdt een dossier bij met bedreigingen die ze dan aan de politie overhandigt. Eigenlijk lijkt me dan onbegonnen werk. Het zijn er zó veel, en als je er één blockt, komt er gewoon een nieuwe voor in de plaats.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?
Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
Amerikaanse racistische beweging die langzaam maar zeker over waait naar ons kikkerland. Dezelfde retoriek als black lives matter inclusief termen als wit, mysoginie, privilege etc.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien heeft ze wel een leuke moeder.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die reacties zullen er altijd al zijn geweest. Ik ben ook bang dat daar gewoon weinig aan te doen is.
Waarom begint iedereen trouwens telkens over haar moeder? Ik zie dat vaker gebeuren.
De AFA of ANTIFA is ook al een extreemlinkse groepering, maar deze club staat er niet alleen om bekend dat ze demonstraties en dergelijke organiseren, maar ook nog eens dat ze maar al te graag bereid zijn om geweld te gebruiken. Dit zijn echt knettergekke fascisten. Zo slopen ze demonstranten als die niet links genoeg zijn, slaan ze verslaggevers van PowNed in elkaar, en — oh ja — worden ze al jaren in de gaten gehouden door de AIVD omdat ze “een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde” zijn.twitter:seven__ twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 11:51:45@kromst @martijnheeroma Naast IntSocialisten dus ook nog AFA, de activisten waar alles draait om geweld, het beeld wordt steeds donkerder. reageer retweet
Het antwoord zal ongetwijfeld zijn dat ze daar inderdaad nog bij werkt. GroenLinks is immers de partij van, voor en door linksextremisten. Als ze Dekker eruit zetten kunnen ze zichzelf net zo goed opheffen. De hele jeugdbeweging van GroenLinks (DWARS) bestaat uit dit soort figuren. In theorie zouden ze minder ferme “disciplinaire maatregelen” kunnen treffen, maar ook dat zullen ze natuurlijk niet doen. Dit is wie en wat GroenLinks is.twitter:
Oeh, wat was dat dramatisch geweest voor GLquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind hier sléchts één ding jammer, Annefleur, had je dit niet 2-3 weken eerder kunnen doen?
Nee, de schok is bij haar juist pas gekomen toen Thierry twee zetels bleek te hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind hier sléchts één ding jammer, Annefleur, had je dit niet 2-3 weken eerder kunnen doen?
Tweet over Wilders was vorig jaar in Juli.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
De ip is natuurlijk gewoon te achterhalen dus diegene achter die berichten krijgen vast een leuk bezoekje.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze houdt een dossier bij met bedreigingen die ze dan aan de politie overhandigt. Eigenlijk lijkt me dan onbegonnen werk. Het zijn er zó veel, en als je er één blockt, komt er gewoon een nieuwe voor in de plaats.
Als ik haar was zou ik vooral de ernstige bedregingen melden, bedreigingen waaruit blijkt dat de bedreiger er ook echt actief mee bezig is. Bijvoorbeeld bedreigingen die ze op haar persoonlijke emailadres ontvangt, bedreigingen die haar familie ontvangt, bedreigingen die het hebben over waar ze woont, etc.
De bedreigingen op Twitter door anonieme trollen kan ze maar zo veel mogelijk proberen te negeren, dat lijkt me ook voor haarzelf het beste.
Ze willen vast controleren hoe het zat met de stemmen in Nijmegen.twitter:fvdemocratie twitterde op woensdag 29-03-2017 om 12:12:14Gemeenten weigeren uitslagen stembureaus te publiceren. Onaanvaardbare praktijken. #FVD wil alsnog publicatie data. https://t.co/soCdGLyNho reageer retweet
Ja hoor, de politie gaat (een paar) honderd mensen een bezoekje brengen vanwege een dreigtweet naar Anne.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De ip is natuurlijk gewoon te achterhalen dus diegene achter die berichten krijgen vast een leuk bezoekje.
Hou toch op joh. Wat een berg onzin. Dit is het zelfde niveau demonisering als Annefleur dat bij Thierry Baudet doet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Wilders-hater en Baudet-stalker Anne Fleur Dekker gefileerd: ‘Ze hoort bij ANTIFA en Internationale Socialisten’
[ afbeelding ]
De dame die zichzelf presenteert als het grote slachtoffer van een rechtse hetze blijkt niets meer of minder te zijn dan een keiharde linkse activiste die aangesloten is bij de meest radicale linkse groepen.
Goddank voor Twitter! De bekende Nederlandse Twitteraar @Seven__ heeft vandaag even wat tijd en aandacht gespendeerd aan het ontmaskeren van Anne Fleur Dekker, de Baudet-stalker en Wilders-hater die zichzelf de laatste week steevast neerzet als het slachtoffer van een enorme en vooral ook onterechte rechtse hetze. Hij heeft namelijk even gekeken naar haar oude tweets én naar haar steun voor bepaalde organisaties. En wat blijkt? Mevrouw is niet slechts ‘links,’ maar extreem-links.
Om te beginnen liet Dekker eerder op Twitter weten dat ze Thierry Baudet graag de Pim Fortuyn behandeling wilde geven: oftewel een taart in zijn gezicht gooien. Want hij is rechts, en dat mag niet.
Dat is natuurlijk een totaal zieke uitspraak, maar zoals Seven terecht concludeert zijn die tweets eigenlijk niet eens zo heel verrassend. Mevrouw het slachtoffer blijkt namelijk een extreemlinkse activiste te zijn. Zo is ze niet alleen lid van GroenLinks, maar ze is ook nog eens van de Internationale Socialisten, aldus de Twitteraar. Hier kun je meer over die organisatie lezen. Om het simpel te houden: de IS wordt gevormd door een stel extreem-socialistische mafklappers.
Bijzonder zorgwekkend, maar Seven was nóg niet klaar:De AFA of ANTIFA is ook al een extreemlinkse groepering, maar deze club staat er niet alleen om bekend dat ze demonstraties en dergelijke organiseren, maar ook nog eens dat ze maar al te graag bereid zijn om geweld te gebruiken. Dit zijn echt knettergekke fascisten. Zo slopen ze demonstranten als die niet links genoeg zijn, slaan ze verslaggevers van PowNed in elkaar, en — oh ja — worden ze al jaren in de gaten gehouden door de AIVD omdat ze “een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde” zijn.twitter:seven__ twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 11:51:45@kromst @martijnheeroma Naast IntSocialisten dus ook nog AFA, de activisten waar alles draait om geweld, het beeld wordt steeds donkerder. reageer retweet
Het is dan ook volkomen terecht dat Seven GroenLinks vraagt wat ze daar eigenlijk van het wangedrag van Dekker vinden:Het antwoord zal ongetwijfeld zijn dat ze daar inderdaad nog bij werkt. GroenLinks is immers de partij van, voor en door linksextremisten. Als ze Dekker eruit zetten kunnen ze zichzelf net zo goed opheffen. De hele jeugdbeweging van GroenLinks (DWARS) bestaat uit dit soort figuren. In theorie zouden ze minder ferme “disciplinaire maatregelen” kunnen treffen, maar ook dat zullen ze natuurlijk niet doen. Dit is wie en wat GroenLinks is.twitter:
Mooi, dan zijn we nu dus klaar met deze dame. Ze beschuldigt anderen ervan dat ze doen wat zij doet, ze sympathiseert met bewegingen die radicaal en zelfs ronduit fascistisch zijn, maar huilt vervolgens tranen met tuiten als ze zelf bekritiseerd wordt.
Zoek het maar uit, Anne Fleur. Niemand die hier nog intrapt (nou ja, behalve de al even extreemlinkse fopjournalisten van de NRC natuurlijk).
Bij echte doodsbedreigingen wel toch?quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja hoor, de politie gaat (een paar) honderd mensen een bezoekje brengen vanwege een dreigtweet naar Anne.
Ik denk het niet.
Wat voor bijzonders zou er bij onderzoek naar jouw internetpersoontje naar boven komen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Wilders-hater en Baudet-stalker Anne Fleur Dekker gefileerd:
Ik meen mij te herinneren dat ze rond de AZC-rellen wel voor minder bij mensen voor de deur stonden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja hoor, de politie gaat (een paar) honderd mensen een bezoekje brengen vanwege een dreigtweet naar Anne.
Ik denk het niet.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Wat een berg onzin. Dit is het zelfde niveau demonisering als Annefleur dat bij Thierry Baudet doet.
Dat met die taart is een linkje van een.artikel van Joke Kaviaar, een andere activist. Ze liket een antifa pagina. Wat erg.
Antifa is gewoon een legale organisatie die helemaal niet vaak gevechten veroorzaken.
AIVD monitort alleen hele extreme activisten/anarchidten of splinterclubs en niet AFA als geheel.
Dat DWARS extreem-links is baseer ke nergens op. Net als dat GL extreem isdit is precies hetzelffe als, annezeur doet bij FVD, gewoon blijven framen als fascist/vrouwenhater/nazi.
Ik denk het wel, niet honderden natuurlijk maar deze tweet;quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
zal op zeker de aandacht hebben.twitter:CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37@annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
De meeste ernstige zullen wel een brief ontvangen van het OM met de oproep om eens langs te komen, verwacht ik.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:59 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Bij echte doodsbedreigingen wel toch?
Goeie bewijslast weer. Ik kan ook wel wat roepen. Zie je niet in dat je niveau annefleur bent ?quote:
Verder dan foute meningen , vrij weinigquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders zou er bij onderzoek naar jouw internetpersoontje naar boven komen?
En ook nog lekker anoniem uiteraard. Itt Anne Fleur. Je zou bijna denken dat ze meer ballen heeft dan jij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Verder dan foute meningen , vrij weinig
Ze worden agressief wanneer je er met een camera bij staat ( en verder niets doet )quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie bewijslast weer. Ik kan ook wel wat roepen. Zie je niet in dat je niveau annefleur bent ?
Mja, das idd weer Wilders die faaltquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tweet over Wilders was vorig jaar in Juli.
Dus je kunt Geert hooguit verwijten dat hij nu pas reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |