abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169864473
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het wat?
Ik vind je nu eng :@
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169864482
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:44 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik vind je nu eng :@
Mooi :P
pi_169864548
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het wat?
_O_
pi_169864758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Witte mannen, dat zijn de ergste.
pi_169864909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Dit dus, het enige wat ik mee vond vallen aan Fleur, was dat ze haar haar nog gewoon steil had....gedurfd hoor als dreadlocks toch superlinks zijn.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169865010
LarsBoelen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:48 Jeroen #Pauw walst over @annefleurdd heen die haarfijn uitlegt dat witte mannen oneindig veel meer "mogen" dan Moslims, vrouwen etc 👎 reageer retweet
:')
pi_169865017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.

Wat een trieste vertoning.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_169865025
Tsja, ze kunnen Pauw niet extreem rechts gaan noemen (hun gebruikelijke stok), dus dan maar als vrouwenhater wegzetten :')
pi_169865035

_O-
pi_169865048
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nou kwam het in juli 2016 in Beringen (een stadje van 45000 inwoners) wel allemaal dichtbij....

[..]

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ade-in-Brussel.dhtml

http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)ie-zet-waterkanon-in
Enkele topics terug had ik al een steentje opgegooid over de rellen daar, met daarbij ook de vraag of van brockhoven wel een echt persoon is en niet een fake account want ik kan weinig vinden verder.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169865062
Oh gatverdamme, ik dacht nog even dat, ondanks dat ze Annefleur heet, er echt iets aan de hand was ofzo maar nu blijkt het gewoon een kut in de slachtofferrol te zijn ;( Jammer dat ze zoveel aandacht krijgt.
Conscience do cost.
pi_169865089
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef ems. het volgende:
Oh gatverdamme, ik dacht nog even dat, ondanks dat ze Annefleur heet, er echt iets aan de hand was ofzo maar nu blijkt het gewoon een kut in de slachtofferrol te zijn ;( Jammer dat ze zoveel aandacht krijgt.
Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.
pi_169865138
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:15 schreef CrashO het volgende:
Tsja, ze kunnen Pauw niet extreem rechts gaan noemen (hun gebruikelijke stok), dus dan maar als vrouwenhater wegzetten :')
Maar Pauw is juist een liefhebber van vrouwen pur sang.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169865187
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:

CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37 @annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
pi_169865195
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.

Wat een trieste vertoning.
Jij bent zeker wit
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169865245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37 @annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Die reacties zullen er altijd al zijn geweest. Ik ben ook bang dat daar gewoon weinig aan te doen is.

Waarom begint iedereen trouwens telkens over haar moeder? Ik zie dat vaker gebeuren.
  Forum Admin woensdag 29 maart 2017 @ 17:28:40 #67
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169865248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169865263
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.
Dit is inderdaad ook walgelijk en als Annefleur slim is dan doet ze hier gewoon aangifte van.
pi_169865266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter bericht

annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47 Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
Dus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:

– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.

Bedankt voor de lessen.
Ah, dan is het bezoek aan Pauw toch niet voor niets geweest.
pi_169865268
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169865286
quote:
11s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:30 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_169865290
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?

Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
  Forum Admin woensdag 29 maart 2017 @ 17:31:46 #73
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169865294
quote:
11s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:30 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Hardop gelachen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169865308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?

Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
Lijkt mij wel ja dat ze daar aangifte van kan doen..
pi_169865360
GL gekkies zijn nog extremer dan de PVV gekkies. Die hebben alleen een grote mond, maar die van GL maken het soms nog waar ook :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')