Ik vind je nu engquote:
Witte mannen, dat zijn de ergste.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Dit dus, het enige wat ik mee vond vallen aan Fleur, was dat ze haar haar nog gewoon steil had....gedurfd hoor als dreadlocks toch superlinks zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
twitter:LarsBoelen twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:22:48Jeroen #Pauw walst over @annefleurdd heen die haarfijn uitlegt dat witte mannen oneindig veel meer "mogen" dan Moslims, vrouwen etc 👎 reageer retweet
Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter berichtDus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.
Bedankt voor de lessen.
Enkele topics terug had ik al een steentje opgegooid over de rellen daar, met daarbij ook de vraag of van brockhoven wel een echt persoon is en niet een fake account want ik kan weinig vinden verder.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nou kwam het in juli 2016 in Beringen (een stadje van 45000 inwoners) wel allemaal dichtbij....
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ade-in-Brussel.dhtml
http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)ie-zet-waterkanon-in
Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:17 schreef ems. het volgende:
Oh gatverdamme, ik dacht nog even dat, ondanks dat ze Annefleur heet, er echt iets aan de hand was ofzo maar nu blijkt het gewoon een kut in de slachtofferrol te zijnJammer dat ze zoveel aandacht krijgt.
Maar Pauw is juist een liefhebber van vrouwen pur sang.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:15 schreef CrashO het volgende:
Tsja, ze kunnen Pauw niet extreem rechts gaan noemen (hun gebruikelijke stok), dus dan maar als vrouwenhater wegzetten
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, ze zal ongetwijfeld bedreigingen ontvangen uit de extreem rechtse hoek.
twitter:CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37@annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Jij bent zeker witquote:Op woensdag 29 maart 2017 17:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Zelf politici bedreigen, karaktermoord proberen te plegen op basis van een roman, bijdragen aan meer polarisatie en dan zo gaan huilen wanneer je een paar kritische vragen krijgt bij Pauw.
Wat een trieste vertoning.
Die reacties zullen er altijd al zijn geweest. Ik ben ook bang dat daar gewoon weinig aan te doen is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:twitter:CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37@annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:24 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zeker ik zie nu een paar hele nare tussen de reacties aan haar staan:twitter:CrusaderDavey twitterde op woensdag 29-03-2017 om 16:12:37@annefleurdd Je gaat eraan hoer...en je moeder ook... reageer retweet
Dit is inderdaad ook walgelijk en als Annefleur slim is dan doet ze hier gewoon aangifte van.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Walgelijk. Dit gaat nog veel verder, ook.
Ah, dan is het bezoek aan Pauw toch niet voor niets geweest.quote:Op woensdag 29 maart 2017 14:48 schreef Ali_boo het volgende:
Haar laatste twitter berichtDus, wat ik heb geleerd van een avondje bij Jeroen Pauw aan tafel:twitter:annefleurdd twitterde op woensdag 29-03-2017 om 14:28:47Anne Fleur Dekker: Wat ik heb geleerd van een avondje bij Pauw https://t.co/AiF6or0YQf reageer retweet
– Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor rechts. Dat Geert Wilders bedreigd wordt is heel erg zielig, maar als ik (of elk ander links persoon) bedreigd wordt is dat vooral mijn eigen schuld.
– ‘Bezorgde burgers’ bestaan alleen op rechts. Op links zijn uitgesprokenen vooral gevaarlijk. Zo liet Pauw de ‘AZC-aanvallers’ uit Enschede wel hun uitgebreide motieven toelichten.
– De dood van Pim Fortuyn maken elke eerdere actievormen tegen hem verdacht. Een taart gooien staat gelijk aan moord.
– Als het om bedreigingen gaat (en je gedrag op sociale media), weten witte mannen vooral hoe dat komt en hoe je je wel hoort te gedragen
– De macht om het publieke debat te beïnvloeden (en eventuele hetzes te creeën) ligt blijkbaar vooral bij 22-jarige twitteraars, niet bij politici met gevaarlijke ideeën.
– Dat vooral vrouwen en minderheden te maken krijgen met buitensporige kritiek op hun publieke uitlatingen is ‘allemaal leuk en aardig’ maar je moet je gewoon gedragen.
– Een dubbele moraal is gewoon oké.
Bedankt voor de lessen.
Hardop gelachenquote:
Lijkt mij wel ja dat ze daar aangifte van kan doen..quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze tweet komt ook van dat account. Lijkt mij toch wel iets waar ze aangifte voor kan doen?
Wanted! Dead or...uh....no just dead!!! (En dat geldt voor Volkert ook!) Goed om je heen kijken...links...rechts...vooral rechts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |