Daarom juistquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeer typisch weer dat zo'n linkse plaat voor de kop heeft en gewoon niets aan wil nemen. Niet verwacht zeg, jeetje.
Verder... deel 7 alweer?maar ja dat kind heeft ook zoveel achterlijkheid in haar dus snap wel dat je er niet over uit gepraat kan zijn.
Wit staat gelijk aan onderdrukking duhquote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Die mensen die dit moeten benoemen zijn zelf ook 'wit' :p Maar ze gooit het ook op haar geslacht..quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wit staat gelijk aan onderdrukking duh
Niet zo vreemd, hoor. Ze vinden (positieve ?????) discriminatie dan ook een oplossing voor (vermeende !!!!) discriminatie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Ze zijn ook tegen generaliseren, behalve PVV stemmers, die mag je over één kam scheren. Daarbij zijn ze ook tegen het uitsluiten van groepen! Behalve PVV stemmers die zijn racistisch en dienen het stemrecht ontnomen te worden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.quote:Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Die laatste 2 ken ik niet?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.
Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.quote:
Black lives matter wel ja maar die warriors nietquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.
Gewoon Internet moraalriddersquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
die warriors nietMisschien ook maar zo houden :p
Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:19 schreef fukforce het volgende:
Ik ken iemand die nazi is geworden hij verdient nu 3350 bruto per maand
Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalarisquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?
Ah ok.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef fukforce het volgende:
[..]
Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalaris
quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p
Kap eens met die provoceren rechtse nazi afbeelding plaatsenquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p
Er zijn legio mensen die opstaan tegen die genoemde zaken zonder geweld te prediken, daarnaast zijn mensen als Anne Fleur olie op het vuur der polarisatie.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Kitty,
Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk. Het zijn onhandige tweets, hoewel ze wel uit hun verband zijn gerukt’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.
Dekker, in Hilversum fractiemedewerker van GroenLinks, heeft zelf het idee dat het landelijk bureau achter haar staat. Dat liet ze deze krant dinsdag weten. ,,Ik ben activist, kaart landelijke problemen aan. Gelukkig staat het landelijke bureau van GroenLinks wél volledig achter me.’’ Volgens Dekker is het nu het moment extreem-rechts te bestrijden. ,,Dat doe ik misschien heftiger dan mensen gewend zijn.’’
De sinds anderhalve week ondergedoken Hilversumse is niet van plan haar toon te matigen. ,,Maar wij steunen haar niet in deze missie’’, benadrukt Jeursen. ,,Anne Fleur twittert op persoonlijke titel. Ze is natuurlijk vrij om te zeggen wat ze wil.’’
Populaire artikelen
GAD gaat de kliko’s voor plastic uitrollen
Ruiters Hilversum dupe van meute motoren
Toch kan GroenLinks er niet omheen dat ze ook erg actief is voor de partij. Is de partij niet bang voor imagoschade? Jeursen verwijst in eerste instantie naar de Hilversumse fractie van GroenLinks. Bedenkt zich dan. ,,Het is te vroeg daar iets over te zeggen. Het nu om haar veiligheid, om hoe het met haar gaat. Ik heb veel contact met Anne Fleur. Het is belangrijk dat ze zich snel weer veilig kan bewegen in Hilversum.’’
Voor Dekkers veiligheid kan de partij niet veel doen, stelt Jeursen. ,,Dat is aan de politie en de gemeente Hilversum, die het veiligheidsprotocol in werking heeft gesteld.’’ Woensdagmiddag is er overleg tussen burgemeester Pieter Broertjes, de politie en de plaatselijke fractie van GroenLinks over de veiligheid van Dekker.
https://www.gooieneemland(...)an-missie-anne-fleur
Is er eens iemand die opstaat tegen het fascisme van de PVV, FvD, GeenStijl etc en de demonisering van moslims en vrouwen, krijgen we dit weer.
Godverquote:
Bwahahahhahaahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |