abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169863533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zeer typisch weer dat zo'n linkse plaat voor de kop heeft en gewoon niets aan wil nemen. Niet verwacht zeg, jeetje.
Verder... deel 7 alweer? :o maar ja dat kind heeft ook zoveel achterlijkheid in haar dus snap wel dat je er niet over uit gepraat kan zijn.
Daarom juist
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169863589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
Wit staat gelijk aan onderdrukking duh :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169863609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wit staat gelijk aan onderdrukking duh :P
Die mensen die dit moeten benoemen zijn zelf ook 'wit' :p Maar ze gooit het ook op haar geslacht..
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:01:40 #29
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_169863624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Niet zo vreemd, hoor. Ze vinden (positieve ?????) discriminatie dan ook een oplossing voor (vermeende !!!!) discriminatie.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_169863725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het maar vreemd. Zo tegen racisme zijn maar constant wel iemands huidskleur benoemen.
Ze zijn ook tegen generaliseren, behalve PVV stemmers, die mag je over één kam scheren. Daarbij zijn ze ook tegen het uitsluiten van groepen! Behalve PVV stemmers die zijn racistisch en dienen het stemrecht ontnomen te worden.
pi_169863761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom moet er trouwens worden vermeld dat het 'witte' mannen zijn?
AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169863840
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

AFA, SJW, BLM zijn aan elkaar gelieerd, steunen elkaar en nemen elkaars vocabulair over.
Die laatste 2 ken ik niet?
pi_169863882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die laatste 2 ken ik niet?
Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169863981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:13 schreef Montagui het volgende:

[..]

Denk van wel. Social Justice Warriors en Black Lives Matter.
Black lives matter wel ja maar die warriors niet :P Misschien ook maar zo houden :p
pi_169863996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

die warriors niet :P Misschien ook maar zo houden :p
Gewoon Internet moraalridders :P
pi_169864004
Ik ken iemand die nazi is geworden hij verdient nu 3350 bruto per maand :Y
pi_169864020

Lieve Kitty,

Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk. Het zijn onhandige tweets, hoewel ze wel uit hun verband zijn gerukt’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.

Dekker, in Hilversum fractiemedewerker van GroenLinks, heeft zelf het idee dat het landelijk bureau achter haar staat. Dat liet ze deze krant dinsdag weten. ,,Ik ben activist, kaart landelijke problemen aan. Gelukkig staat het landelijke bureau van GroenLinks wél volledig achter me.’’ Volgens Dekker is het nu het moment extreem-rechts te bestrijden. ,,Dat doe ik misschien heftiger dan mensen gewend zijn.’’

De sinds anderhalve week ondergedoken Hilversumse is niet van plan haar toon te matigen. ,,Maar wij steunen haar niet in deze missie’’, benadrukt Jeursen. ,,Anne Fleur twittert op persoonlijke titel. Ze is natuurlijk vrij om te zeggen wat ze wil.’’
Populaire artikelen
GAD gaat de kliko’s voor plastic uitrollen
Ruiters Hilversum dupe van meute motoren

Toch kan GroenLinks er niet omheen dat ze ook erg actief is voor de partij. Is de partij niet bang voor imagoschade? Jeursen verwijst in eerste instantie naar de Hilversumse fractie van GroenLinks. Bedenkt zich dan. ,,Het is te vroeg daar iets over te zeggen. Het nu om haar veiligheid, om hoe het met haar gaat. Ik heb veel contact met Anne Fleur. Het is belangrijk dat ze zich snel weer veilig kan bewegen in Hilversum.’’

Voor Dekkers veiligheid kan de partij niet veel doen, stelt Jeursen. ,,Dat is aan de politie en de gemeente Hilversum, die het veiligheidsprotocol in werking heeft gesteld.’’ Woensdagmiddag is er overleg tussen burgemeester Pieter Broertjes, de politie en de plaatselijke fractie van GroenLinks over de veiligheid van Dekker.

https://www.gooieneemland(...)an-missie-anne-fleur

Is er eens iemand die opstaat tegen het fascisme van de PVV, FvD, GeenStijl etc en de demonisering van moslims en vrouwen, krijgen we dit weer.
pi_169864045
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:19 schreef fukforce het volgende:
Ik ken iemand die nazi is geworden hij verdient nu 3350 bruto per maand :Y
Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?
pi_169864051
pi_169864068
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm zou een leuke UI kunnen zijn :p
pi_169864079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Is dat zo'n bijzonder salaris voor jou dan?
Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalaris
pi_169864113
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef fukforce het volgende:

[..]

Als aspirant nazi vind ik dat wel een hoog startsalaris
Ah ok.
pi_169864124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Have at it :+
pi_169864148
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kap eens met die provoceren rechtse nazi afbeelding plaatsen :+
pi_169864224
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:33:39 #46
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_169864331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Lieve Kitty,

Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk. Het zijn onhandige tweets, hoewel ze wel uit hun verband zijn gerukt’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.

Dekker, in Hilversum fractiemedewerker van GroenLinks, heeft zelf het idee dat het landelijk bureau achter haar staat. Dat liet ze deze krant dinsdag weten. ,,Ik ben activist, kaart landelijke problemen aan. Gelukkig staat het landelijke bureau van GroenLinks wél volledig achter me.’’ Volgens Dekker is het nu het moment extreem-rechts te bestrijden. ,,Dat doe ik misschien heftiger dan mensen gewend zijn.’’

De sinds anderhalve week ondergedoken Hilversumse is niet van plan haar toon te matigen. ,,Maar wij steunen haar niet in deze missie’’, benadrukt Jeursen. ,,Anne Fleur twittert op persoonlijke titel. Ze is natuurlijk vrij om te zeggen wat ze wil.’’
Populaire artikelen
GAD gaat de kliko’s voor plastic uitrollen
Ruiters Hilversum dupe van meute motoren

Toch kan GroenLinks er niet omheen dat ze ook erg actief is voor de partij. Is de partij niet bang voor imagoschade? Jeursen verwijst in eerste instantie naar de Hilversumse fractie van GroenLinks. Bedenkt zich dan. ,,Het is te vroeg daar iets over te zeggen. Het nu om haar veiligheid, om hoe het met haar gaat. Ik heb veel contact met Anne Fleur. Het is belangrijk dat ze zich snel weer veilig kan bewegen in Hilversum.’’

Voor Dekkers veiligheid kan de partij niet veel doen, stelt Jeursen. ,,Dat is aan de politie en de gemeente Hilversum, die het veiligheidsprotocol in werking heeft gesteld.’’ Woensdagmiddag is er overleg tussen burgemeester Pieter Broertjes, de politie en de plaatselijke fractie van GroenLinks over de veiligheid van Dekker.

https://www.gooieneemland(...)an-missie-anne-fleur

Is er eens iemand die opstaat tegen het fascisme van de PVV, FvD, GeenStijl etc en de demonisering van moslims en vrouwen, krijgen we dit weer.
Er zijn legio mensen die opstaan tegen die genoemde zaken zonder geweld te prediken, daarnaast zijn mensen als Anne Fleur olie op het vuur der polarisatie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_169864412
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Godver _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169864415
quote:
99s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Bwahahahhahaaha _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169864421
Filmpje van AFD over veganisme.

Hier doet ze nog wel enigzins normaal, ook al is het verhaal niet echt samenhangend :D
pi_169864422
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:39 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Bwahahahhahaaha _O-
Is het wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')