abonnement Unibet Coolblue
pi_147923897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vier kerst. Zalig kerstfeest allen!
Jij ook! ~:)
pi_147923943
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
Dat kinderachtige gedoe over en weer doe je maar lekker via de DM. Het zou pas treurig zijn als in een compleet andere SC dan waar het vandaan komt daar een podium voor gegeven zou moeten worden.

En de opmerking dat posts van 'nieuwe' users verwijderd worden omdat ze geen 'vaste user' zijn kan ik niet eens serieus nemen. Klagen om het klagen dit.

Sterk hoor. klasse.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147924003
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vier kerst. Zalig kerstfeest allen!
Jij ook! *;
pi_147924020
jij ook motorbloempje
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149232103
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Laten we het eens proberen positief te benaderen.....
Dit kan je toch niet serieus nemen. Leraar worden terwijl je zelf nog de middelbare school aan Nederlands moet doorlopen om het fatsoenlijk te spreken :')
pi_150329811
Nou, daar gaan we dan.

Ik ben niet eens met de TT-wijziging van SC WO Rechten. Er is nergens gezegd dat de Windmill-TT niet meer mocht. Na wat DM-conversatie met Paxcon heb ik begrepen dat hij via WhatsApp tegen iemand heeft gezegd dat hij ging kijken of hij wat voor diegene kon betekenen als er weer een Windmill-TT was.

Ik vind dat een beetje raar.
1) Hoe moest ik dat weten?
2) Sinds wanneer mag de TS de TT niet meer bepalen?

Als ik om een bron vraag, zou ik het fijn vinden dat ik het ook krijg, ipv dat ik 'heb je pech' te horen krijg en dat ik zelf moet zoeken...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2015 21:17:37 ]
pi_150330148
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Etsu het volgende:
Nou, daar gaan we dan.

Ik ben niet eens met de TT-wijziging van SC WO Rechten. Er is nergens gezegd dat de Windmill-TT niet meer mocht. Na wat DM-conversatie met Paxcon heb ik begrepen dat hij via WhatsApp tegen iemand heeft gezegd dat hij ging kijken of hij wat voor diegene kon betekenen als er weer een Windmill-TT was.

Ik vind dat een beetje raar.
1) Hoe moest ik dat weten?
2) Sinds wanneer mag de TS de TT niet meer bepalen?

Als ik om een bron vraag, zou ik het fijn vinden dat ik het ook krijg, ipv dat ik 'heb je pech' te horen krijg en dat ik zelf moet zoeken...
Je doet net of je een note of een ban hebt gekregen wegens een topictitel. De lol van die topictitel is er nu wel af dus er is gewoon een ander arrest gekozen.

't Is maar waar je je druk om kan maken.
pi_150330408
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Etsu het volgende:
Nou, daar gaan we dan.

Ik ben niet eens met de TT-wijziging van SC WO Rechten. Er is nergens gezegd dat de Windmill-TT niet meer mocht. Na wat DM-conversatie met Paxcon heb ik begrepen dat hij via WhatsApp tegen iemand heeft gezegd dat hij ging kijken of hij wat voor diegene kon betekenen als er weer een Windmill-TT was.

Ik vind dat een beetje raar.
1) Hoe moest ik dat weten?
2) Sinds wanneer mag de TS de TT niet meer bepalen?

Als ik om een bron vraag, zou ik het fijn vinden dat ik het ook krijg, ipv dat ik 'heb je pech' te horen krijg en dat ik zelf moet zoeken...
Gast :')
pi_151860274
Waar is het centrale DUO/stufi zorgtoeslag topic gebleven?
pi_151860301
Weggezakt denk ik :)
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:36:16 #111
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_152090351
Werd mijn post in "Welke studenten dromen van consultancy?" Verwijderd?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_152090615
Ja. Twee keer. Het is een serieus topic en je hoeft niet overal je saaie leven ten toon te trollen.
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:50:47 #113
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_152090650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Twee keer. Het is een serieus topic en je hoeft niet overal je saaie leven ten toon te trollen.
Ok, ik dacht de eerste keer dat hij niet verzonden was. Bij de tweede keer ben ik het hier gaan vragen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_153082762
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:04 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee, ik had nog een andere post die eerder is weggehaald.
Dat was een post erna, en daarin stond 'wtf is dit'

Nou, haar voor- en achternaam dus. Het topic zelf is weinig vreemds aan.
pi_153082787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:05 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat was een post erna, en daarin stond 'wtf is dit'

Nou, haar voor- en achternaam dus. Het topic zelf is weinig vreemds aan.
Nee, heel normaal topic. Kijk dan naar de pohi. Slaat echt nergens op, deze onzin. Maar goed, whatevz.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_153082822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:06 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nee, heel normaal topic. Kijk dan naar de pohi. Slaat echt nergens op, deze onzin. Maar goed, whatevz.
Welke pohi, ze heeft zich net geregistreerd om naar ervaringen te vragen over de beste stad om te gaan studeren.

Waarom is dat onzin en slaat het nergens op?
pi_153082896
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:07 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Welke pohi, ze heeft zich net geregistreerd om naar ervaringen te vragen over de beste stad om te gaan studeren.

Waarom is dat onzin en slaat het nergens op?
Ze vraagt helemaal niks. Ze komt ons 3 redenen vertellen waarom we in Leiden moeten gaan studeren. Heb je het überhaupt wel gelezen?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_153082950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 20:08 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ze vraagt helemaal niks. Ze komt ons 3 redenen vertellen waarom we in Leiden moeten gaan studeren. Heb je het überhaupt wel gelezen?
Hooo sorry, je hebt gelijk _O-

Maar dan alsnog vind ik het niet echt een waardeloos topic, het kan best een leuke discussie opleveren.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 21:17:46 #119
257132 crew  Awsom
pi_153531422
Zo afzeikend was mijn reactie toch helemaal niet?

Daarnaast vroeg ik ook nog inhoudelijk wat diegene geleerd heeft met die extra cursus oid
pi_153532218
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:17 schreef Awsom het volgende:
Zo afzeikend was mijn reactie toch helemaal niet?

Daarnaast vroeg ik ook nog inhoudelijk wat diegene geleerd heeft met die extra cursus oid
Ik heb jouw post even weggehaald om dit stukje

quote:
Dat je met zulke cijfers je diploma wil halen ..
Dit voegt in dat topic echt niks toe en komt heel negatief over. Als iemand een topic opent en krijgt allemaal van dit soort posts voor de kiezen heeft niemand nog zin om op FOK! een topic te openen omdat er alleen maar een beetje denigrerend gedaan wordt.

Je vroeg inderdaad wat diegene heeft gedaan voor die cursus, maar wel met de afsluiting dat haar cijfer wel erg matig was. Het draagt niks bij aan het topic en is alleen maar vervelend voor de TS. Natuurlijk is het ook niet zo dat je haar hoeft op te hemelen als je dat niet op z'n plek vindt, maar het tegenovergestelde is ook niet nodig.
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 21:39:15 #121
257132 crew  Awsom
pi_153532310
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:37 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik heb jouw post even weggehaald om dit stukje

[..]

Dit voegt in dat topic echt niks toe en komt heel negatief over. Als iemand een topic opent en krijgt allemaal van dit soort posts voor de kiezen heeft niemand nog zin om op FOK! een topic te openen omdat er alleen maar een beetje denigrerend gedaan wordt.

Je vroeg inderdaad wat diegene heeft gedaan voor die cursus, maar wel met de afsluiting dat haar cijfer wel erg matig was. Het draagt niks bij aan het topic en is alleen maar vervelend voor de TS. Natuurlijk is het ook niet zo dat je haar hoeft op te hemelen als je dat niet op z'n plek vindt, maar het tegenovergestelde is ook niet nodig.
Oke, begrijpelijk. Excuses-moi.
Ik typte de post tijdens een nummertje 2, wellicht dat dat mijn post negatief heeft beinvloedt. :P
pi_153532455
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:39 schreef Awsom het volgende:

[..]

Oke, begrijpelijk. Excuses-moi.
Ik typte de post tijdens een nummertje 2, wellicht dat dat mijn post negatief heeft beinvloedt. :P
Geeft niet hoor, niks ernstigs :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2015 21:43:28 ]
pi_154230001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef Paxcon het volgende:
Prima dat je het oneens bent met m'n beslissingen, maar ga niet hier van die steken onder water geven.
Waarom zijn het steken onder de water geven? Ik zeg toch in het openbaar wat jij allemaal weghaalt.
pi_154230078
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom zijn het steken onder de water geven? Ik zeg toch in het openbaar wat jij allemaal weghaalt.
Je bent het oneens met mijn beslissingen, maar dan ga je bij kattenplaatjes dingen posten als ''Leuke post, maar dit wordt straks verwijderd want je mag hier niks meer zeggen. Jammer wel!''.

Dat zijn gewoon steken onder water en dat topicverziekend gedrag gaat gewoon weg.
pi_154230131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:03 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Je bent het oneens met mijn beslissingen, maar dan ga je bij kattenplaatjes dingen posten als ''Leuke post, maar dit wordt straks verwijderd want je mag hier niks meer zeggen. Jammer wel!''.

Dat zijn gewoon steken onder water en dat topicverziekend gedrag gaat gewoon weg.
Nouja, als jij een post van mij waarvan jij het doel denkt te begrijpen/snappen, verwijdert, dan wordt inderdaad alles verwijderd want het was; 1) geen persoonlijk aanval jegens iemand en; 2) een reactie op een ongefundeerde stelling eerder in het topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:07:42 ]
pi_154230253
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nouja, als jij een post van mij waarvan jij het doel denkt te begrijpen/snappen, verwijdert, dan wordt inderdaad alles verwijderd want het was; 1) geen persoonlijk aanval jegens iemand en; 2) een reactie op een ongefundeerde stelling eerder in het topic.
Hou op zeg, ga nu niet terugkrabbelen.

Het is onbegrijpelijk dat je na dit verhaal hier

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:33 schreef Etsu het volgende:
Nee, want dan reageer jij straks weer op mij in de SC terwijl ik daar helemaal geen behoefte aan heb (in reacties/quotemeldingen van jou). Je bent van harte welkom, heb ik ook gezegd, maar ik denk dat het voor de beide partijen en het topic beter is als we gewoon niet meer op elkaar reageren (ook niet in DM/PM). Ik ben daar al een tijdje mee begonnen, maar dat lijk jij nog niet helemaal te snappen.
hem gewoon weer probeert op te zoeken en uit te lokken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:10:16 ]
pi_154230315
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hou op zeg, ga nu niet terugkrabbelen.
Doe ik niet? Ik ben degene die het verhaal komt halen hier namelijk.

quote:
Het is onbegrijpelijk dat je na dit verhaal hier

[..]

hem gewoon weer probeert op te zoeken en uit te lokken.
En weer denk je dat ik het probeer uit te zoeken en uit te lokken.
Als ik dat zou doen, had ik desbetreffende user wel gequote of het persoonlijk gemaakt.
Er zijn meer users in de SC die op de RU zitten/zaten, ik heb meer dan genoeg posts gezien hoe het allemaal op de RU gaat en ik mag dan geen een mening vormen over wat ik er van vind?

Toegegeven, de post was cru opgeschreven, maar zoals ik al zei, was het een reactie op een eerder geposte stelling en jij en ik weten allebei dat het werkelijk nergens op slaat en te generaliserend is. Het is mijn goed recht om daar even tegenin te gaan, ongeacht wie het is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:12:57 ]
pi_154230380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Doe ik niet? Ik ben degene die het verhaal komt halen hier namelijk.

[..]

En weer denk je dat ik het probeer uit te zoeken en uit te lokken.
Als ik dat zou doen, had ik desbetreffende user wel gequote of het persoonlijk gemaakt.
Er zijn meer users in de SC die op de RU zitten, ik heb meer dan genoeg posts gezien hoe het allemaal op de RU gaat en ik mag dan geen een mening vormen over wat ik er van vind?

Toegegeven, de post was cru opgeschreven, maar zoals ik al zei, was het een reactie op een eerder geposte stelling en jij en ik weten allebei dat het werkelijk nergens op slaat en te generaliserend is. Het is mijn goed recht om daar even tegenin te gaan, ongeacht wie het is.
Wie hou je voor de gek zeg, hou op.

We hebben beide onze visie gegeven en na alles waar ik via dm door jou voor ben uitgemaakt heb ik ook geen behoefte meer om hier nog verder op te reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:14:33 ]
pi_154230413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:13 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Wie hou je voor de gek zeg, hou op.

We hebben beide onze visie gegeven en na alles waar ik via dm voor ben uitgemaakt heb ik ook geen behoefte meer om hier nog verder op te reageren.
Lol. _O- Het is goed met je.

Trouwens, nog 1 dingetje: ik heb niet eens gereageerd op zijn post, kan je nagaan dat het voor mij daarmee wel voldoende was. Konden we verder. Maar jij maakte het allemaal erger dan het was.

:W

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:16:07 ]
pi_154230468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Lol. _O- Het is goed met je.

Trouwens, nog 1 dingetje: ik heb niet eens gereageerd op zijn post, kan je nagaan dat het voor mij daarmee wel voldoende was. Konden we verder. Maar jij maakte het allemaal erger dan het was.
Als jij mij in DM verzoekt hiertegen op te treden:

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:26 schreef Boterbartje het volgende:
o krijgen we nog meer faalflikkers in onze maatschappij
En daarna direct een post maakt waarin je de studenten van de universiteit waar Boterbartje studeert 'faalflikkers' noemt ben je hem gewoon aan het uitlokken. Maar oke, klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:17:10 ]
pi_154230512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Als jij mij in DM verzoekt hiertegen op te treden:

[..]

En daarna direct een post maakt waarin je de studenten van de universiteit waar Boterbartje studeert 'faalflikkers' noemt ben je hem gewoon aan het uitlokken. Maar oke, klaar.
Daar ga jij de fout in, want zoals je weet was ik vanmiddag ergens anders toen ik het las en heb ik paar uur later daarop gereageerd.

Ik zie het niet als uitlokken, maar goed, meningen verschillen maar weer en jouw wil is wet.

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:18:35 ]
pi_154230566
Nou, de mijne ook, dus kap godverdegloeiende eens met dit gezanik. Worden jullie nou allebei niet intens moe van jezelf? :O Mijn hemel.
Ja doei.
pi_154230685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de mijne ook, dus kap godverdegloeiende eens met dit gezanik. Worden jullie nou allebei niet intens moe van jezelf? :O Mijn hemel.
Het zou zoveel schelen als er ook consequent werd gehandeld.
pi_154230749
Ja, het zou zoveel schelen als jullie consequent zouden stoppen met zaniken.

Ik ga bier drinken. DOei.
Ja doei.
pi_154230756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, het zou zoveel schelen als jullie consequent zouden stoppen met zaniken.

Ik ga bier drinken. DOei.
Zuipze. :*
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:28:05 #136
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_154230808
-dit is ook weinig constructief. Moblo heeft dit al gezegd in wat tactischere bewoordingen. Laten we het hierbij laten.-

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2015 20:29:01 ]
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_154240251
Waarom is mijn post verwijderd "psychische stoornissen" in dat topic over PWS ofzo
(she/her)
pi_154243130
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 01:29 schreef Fylax het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd "psychische stoornissen" in dat topic over PWS ofzo
Dat is gebeurd toen het nog in GC stond. Je kan het beter even bij de GC-mods navragen.
pi_154246548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 10:22 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat is gebeurd toen het nog in GC stond. Je kan het beter even bij de GC-mods navragen.
^O^ :*
(she/her)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 03:11:35 #140
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_155399247
Aangezien feedback ook positief kan zijn:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Sorry, hier gaan we niet aan meewerken,
^O^
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_156471079
Ik vind het tijd is voor een SC Middelbare school (net zoals dat er een Sc wo rechten is enzo)


Ja toch? Toch? :@
(she/her)
pi_156471172
Niet echt. SC's groeien uit uitgebreide en duidelijke belangstelling bij meerdere mensen en worden niet als zodoende geopend.
Ja doei.
pi_156471178
Jammer. ;(
(she/her)
pi_156471365
Sowieso post je nooit, maar dan ook nooit in SES. Dus.. had ik al 'nee' gezegd? :D!
Ja doei.
pi_156471482
Dit jaar al 58 posts. :@

Mja, ik heb geen groepje mensen waarmee ik dit idee heb. Het kwam gewoon opeens in me op dat het wel leuk kan zijn om een plekje te hebben waar middelbare scholieren elkaar kunnen vinden (zoals het bij EXA ook wel leuk is om andere examenleerlingen te vinden). Beetje praten over vervolgstudies, de lessen, je favoriete tv-programma dat vanavond komt (als daar ruimte voor is :@) en elkaar natuurlijk beetje helpen met huiswerk/leren voor proefwerken.

:@
(she/her)
pi_156471662
Weet je hoe je dat doet? Over huiswerk en vervolgopleidingen praten? Door topics te openen in SES waar je die vragen stelt. NIET door een SC te openen.
Ja doei.
pi_156471676
Haha ja, dat is ook wel zo ja.
(she/her)
pi_156620196
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/443746

Hier zie ik nu twee topics staan. Dus nee, helaas. Dat je op de FP komt doet niets aan het feit af dat je hier niet moet komen (op het forum dus), puur om (meteen) een onderwijsinstelling zwart te maken.

Overigens is er een FB topic voor SES: SES / [SES FB] Feedback voor SES mag hier gemeld worden!
Ben al een paar maanden actief bezig op fok, maar met name op de nieuwsafdeling. Wist nog geeneens dat er een onderscheid was tussen fok nieuws en fok forum. Je kan beiden gebruiken met hetzelfde gebruiksaccount. Waarom zou een casual gebruiker kennis van dit onderscheid moeten hebben?

Daarnaast, wat is SES?

En ook stel je dat ik deze school loop zwart te maken, terwijl ik herhaaldelijk stel in de thread dat dit mijn persoonlijke ervaringen zijn, waarin ik alles betrek tot mijn individuele geval en vervolgens anderen uitnodig om dit te bevestigen, dan wel te weerleggen.

Er is dus geen sprake van zwartmaken.
pi_156620544
SES: School en Studie. Het forum waar je in post.

Het is mooi dat je al tijden op FOK! komt, yay, gezellig. Maar als je het pas de moeite waard vindt om op het forum te komen posten met een titel als "Open Universiteit: ongeïnteresseerde probleeminstelling" waar je dan welliswaar jouw ervaringen deelt, maar tegelijkertijd ook een lading google hits mee creëert, dan is SES niet de plek voor jouw uitingen. Zoals ik al in mijn sluitpost aangaf is SES inderdaad voor het delen van allerhande studie-ervaringen, maar op deze manier is je topic vooral een zwartmakende google-bait.
Ja doei.
pi_156620679
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
SES: School en Studie. Het forum waar je in post.

Het is mooi dat je al tijden op FOK! komt, yay, gezellig. Maar als je het pas de moeite waard vindt om op het forum te komen posten met een titel als "Open Universiteit: ongeïnteresseerde probleeminstelling" waar je dan welliswaar jouw ervaringen deelt, maar tegelijkertijd ook een lading google hits mee creëert, dan is SES niet de plek voor jouw uitingen. Zoals ik al in mijn sluitpost aangaf is SES inderdaad voor het delen van allerhande studie-ervaringen, maar op deze manier is je topic vooral een zwartmakende google-bait.
Ik zou openstaan voor een minder 'tendentieuze' topictitel. "Open Universiteit: klopt de Keuzegids wel?" En je kan toch robot.txt gebruiken om dit draadje niet in google beschikbaar te maken?

En het is eerder een kwestie van tijd dan wil om gebruik te maken van Fok.
pi_157117070
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 19:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Hey Paxcon! Ik heb een maandban gekregen voor SES. Moet over een maand PM'en voor een unban. Nu kan ik niet DM'en of PM 'en omdat ik daar een ban voor heb waar ik overigens nooit bericht van heb gehad of een mail. Zou jij dit intern even door kunnen zetten? Ik kreeg het bericht per DM van Pharkus, deze wou ik dan ook replyen maar dat kan dus niet.

Daarom per quote van de SES mod! Sorry. Kort gezegd:
1. PM DM ban zonder reden: graag opheffen!
2. Wat is de reden van SES ban?
3. Groetjes!
Ik zag dat je al antwoord had gekregen van een andere mod, maar hier kun je terecht voor vragen mbt moderatie in SES in het vervolg als je weer kan posten in SES. Je moet inderdaad mailen met forum@fok.nl als je uitleg wil over een ban. Een ban wordt opgelegd door een FA dus zij kunnen hierover uitleg verschaffen.

En ja ik snap dat je hier niet op kunt reageren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2015 19:21:08 ]
pi_158127247
Zijn er nog leuke dingen (en nee, geen nieuwe SCs...!) die men hier zou willen zien? :o
Ja doei.
pi_158127354
Het Algemene Cijfers topic, waar je je cijfers kan droppen zodat ik/je er geen apart topic voor hoef aan te maken.

Grgr.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
pi_158207575
quote:
vreemd. Ik heb er een geopend nu. Moet nog wel even de OP fixen
Ja doei.
pi_158220824
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 01:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vreemd. Ik heb er een geopend nu. Moet nog wel even de OP fixen.
Dat niet alleen. Omdat je nu 'gewoon' een nieuw deel hebt geopend is dit niet gelinkt aan de bestaande topicreeks, en dat is erg vervelend. Vraag even na hoe je de keten weer kunt herstellen. Ook moet het lopende topic weer sticky worden gemaakt (dat gebeurde anders dacht ik automatisch bij het openen van een nieuw deel in de bestaande reeks).

Edit: ik zie dat het nieuwe topic nu wel is gelinkt. Alleen nog even sticky maken en de OP fixen dus.
  zondag 13 december 2015 @ 19:01:44 #157
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_158220924
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 18:55 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat niet alleen. Omdat je nu 'gewoon' een nieuw deel hebt geopend is dit niet gelinkt aan de bestaande topicreeks, en dat is erg vervelend. Vraag even na hoe je de keten weer kunt herstellen. Ook moet het lopende topic weer sticky worden gemaakt (dat gebeurde anders dacht ik automatisch bij het openen van een nieuw deel in de bestaande reeks).

Edit: ik zie dat het nieuwe topic nu wel is gelinkt. Alleen nog even sticky maken en de OP fixen dus.
:D

Ooit wel eens van alsjeblieft gehoord _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_158220930
Hij was altijdal gelinked.

Sticky heeft hij niet gepakt blijkbaar, want dat had ik wel gedaan.

Mobiel modden werkt niet altijd even goed.
Ja doei.
pi_158221038
En een beetje gezelliger /vriendelijker mag wel, zeg! :D ben je sloofje niet!
Ja doei.
pi_158418955
Hey MoBlo, heb je mijn DM nog gekregen?
pi_158426561
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
Hey MoBlo, heb je mijn DM nog gekregen?
Ja.
pi_158427167
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
Hey MoBlo, heb je mijn DM nog gekregen?
ja, morgen even doen, Achter de PC :)
Ja doei.
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:18:08 #163
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_158626435
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_159643474
Ik ben niet zo te spreken over de sfeer in het Rechtentopic, met name het afzeiken stoort me. Valt daar nog iets aan te doen? (Zo nee, dan ben ik genoodzaakt me terug te trekken uit dat topic)
pi_159647043
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef DoubleDip het volgende:
Ik ben niet zo te spreken over de sfeer in het Rechtentopic, met name het afzeiken stoort me. Valt daar nog iets aan te doen? (Zo nee, dan ben ik genoodzaakt me terug te trekken uit dat topic)
Het is gelezen :) maar moet er later even op terugkomen, ben ietwat te druk vandaag, excuses hiervoor :@
Ja doei.
pi_160116939
Kan iemand van de mods BB er op wijzen dat het nieuwe beleid gericht is op positiviteit? Hij brandt alles van bepaalde users (o.a. ik) af en verpest de Rechtentopics met zijn gebral/betweterigheid. :r

Ik zal voor mezelf spreken, maar door deze houding denk ik dat ik me maar ga terugtrekken uit het Rechtentopic. Jammer, want ik vond het wel leuk om wat ervaringen uit te wisselen mbt studie en stages e.d.

Als er niks gebeurt dan trek ik me hoe dan ook terug. Zo wel, dan laat ik misschien nog eens mijn neus zien.
pi_160168839
We houden het topic scherp in de gaten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_160170521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:21 schreef Lyrebird het volgende:
We houden het topic scherp in de gaten.
Dank!
pi_160232248
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:52 schreef DoubleDip het volgende:
Kan iemand van de mods BB er op wijzen dat het nieuwe beleid gericht is op positiviteit? Hij brandt alles van bepaalde users (o.a. ik) af en verpest de Rechtentopics met zijn gebral/betweterigheid. :r

Ik zal voor mezelf spreken, maar door deze houding denk ik dat ik me maar ga terugtrekken uit het Rechtentopic. Jammer, want ik vond het wel leuk om wat ervaringen uit te wisselen mbt studie en stages e.d.

Als er niks gebeurt dan trek ik me hoe dan ook terug. Zo wel, dan laat ik misschien nog eens mijn neus zien.
Die gast moet je niet serieus nemen joh.
pi_160233333
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:57 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Die gast moet je niet serieus nemen joh.
Ik weet het, maar ik vind het gewoon enorm irritant en sfeerverpestend.
pi_160772031
Ik zoek een oplossing voor som waar ik gewoon een blackout bij heb ofzo :') maar kom er inieder geval niet bij uit. Waar kan ik die som plempen voor wat hulp en uitleg? :@
pi_160772065
Stom foutje
pi_160772077
Foutje
pi_160779985
In de sticky topics staat als het goed is een wiskundetopic :)
Ja doei.
pi_162426892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:21 schreef Lyrebird het volgende:
Hoi! Zou je de topicnummers van de laatste drie topics in orde kunnen zetten? :)
Topicreeks: SC WO Rechten
pi_162426971
Graag gedaan.
Ja doei.
pi_162427760
Dankjewel moblo.
pi_162518696
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dankjewel moblo.
pi_162518703
#sneaky4mod :P
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:23:31 #180
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162518719
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dankjewel moblo.
Dit.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_162518731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:22 schreef Anoonumos het volgende:
#sneaky4mod :P
Dan hoop ik dat hij beter is in modden dan in Haxball. :+
/goeie gast overigens hoor.

Ook hier bedankt moblo, niet dat ik veel in SES post maar lurken wel. Dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2016 16:24:06 ]
pi_162518734
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dankjewel moblo.
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
Graag gedaan.
Ja doei.
pi_162521599
SES is niks zonder moblo.

RIP SES.
pi_162521629
Nooo moblo hier ook al weg :(
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:28:10 #185
88831 Shreyas
De beste
pi_162552026
Kan dit topic niet gewoon dicht:
Caltech vs MIT
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_163552978
Topicreeks: SC WO Rechten

TT #990 is verdwenen, kan iemand het even fixen? Tnx.
pi_163555069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 10:56 schreef Vidura het volgende:
Topicreeks: SC WO Rechten

TT #990 is verdwenen, kan iemand het even fixen? Tnx.
Iemand was me al voor

^O^
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:25:05 #188
66825 Reya
Fier Wallon
pi_163555096
Vergeten te melden, maar inderdaad gedaan :P
pi_163555416
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:25 schreef Reya het volgende:
Vergeten te melden, maar inderdaad gedaan :P
Topperr ^O^
pi_164392947
Thesolution trollt: SES / Licht verstandelijke beperking - Praktijkschool?

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2016 13:51:26 ]
  woensdag 10 augustus 2016 @ 13:54:37 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_164393103
quote:
Ja, gezien.
pi_164436526
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:54 schreef Reya het volgende:

[..]

Ja, gezien.
Hartelijk dank voor het ingrijpen! :)
  donderdag 6 oktober 2016 @ 12:04:00 #193
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_165787366
Hai lieve SES modjes. Hier spreekt even een afvaardiging van prehistorische Stage-SC schrijvers. Inmiddels is 99% van de SC afgestudeerd maar willen we nog wel aanspreken voor iedereen die wil meeschrijven.

Is het misschien een optie om de SC om te dopen naar Stage & Alumni SC ?

Heel veel lieve groetjes O+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_165789899
Dat moet wel lukken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 6 oktober 2016 @ 14:59:15 #195
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_165790118
*O* YAY onze dank is groot *O*
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_166456323
Ik weet dat YNG een beetje opgepijpt moet worden, maar dit is toch SES ten voeten uit?

YNG / Bachelor Elektromechanica/ automatisering

(En voordat iemand zegt; "vraag het in YNG (FB)", daar kan ik niet meer reageren :') schijnbaar is wat kritische vragen stellen meteen een subforum 'slopen').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2016 17:59:26 ]
pi_166464728
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet dat YNG een beetje opgepijpt moet worden, maar dit is toch SES ten voeten uit?

SES / Bachelor Elektromechanica/ automatisering

(En voordat iemand zegt; "vraag het in YNG (FB)", daar kan ik niet meer reageren :') schijnbaar is wat kritische vragen stellen meteen een subforum 'slopen').
In overleg met de modjes van YNG is ie naast SES verplaatst. Bedankt voor het onder de aandacht brengen :)
pi_166465825
Super, succes!
pi_167007244
Beste Mods,

In een stokoude topic heb ik mijn emailadres gepost. Ik vind dit graag verwijderen want blijkbaar via google ben ik dan gemakkelijk te traceren. Alleen het emailadres wil ik weg. De rest maak mij niet zoveel uit.

SES / [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 5

Kunnen jullie mij daarbij helpen alsjeblieft? Hartelijk bedankt.
  woensdag 30 november 2016 @ 20:17:19 #200
66825 Reya
Fier Wallon
pi_167008718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:36 schreef Bijsmaak het volgende:
Beste Mods,

In een stokoude topic heb ik mijn emailadres gepost. Ik vind dit graag verwijderen want blijkbaar via google ben ik dan gemakkelijk te traceren. Alleen het emailadres wil ik weg. De rest maak mij niet zoveel uit.

SES / [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 5

Kunnen jullie mij daarbij helpen alsjeblieft? Hartelijk bedankt.
Verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')