Dat is ook mooi speelgoedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De Sigma Bazooka is ook geinig. Die heeft mijn oom voor de vogeltjes (50-500 4-6,3)
Ja idd, van jasje. En dan enkel het laatste knoopje.. of doe jij dat anders? Het viel mij gewoon op, snapte ook niet helemaal waarom het was maar wat jij zegt makes sense. Misschien doe ik dat ook wel, laatste knoopje zit zo'n rood draadje in, das het enige wat ik niet zo mooi vindquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Van een jasje/blazer etc? Voor zover ik weet van oudsher gedaan om aan te geven dat je een op maat gemaakt jasje hebt, of althans, kwalitatief beter dan een reguliere RTW (waarbij dat vaak niet kan). Daarmee impliceer ik niet dat RTW jasjes niet van goede kwaliteit kunnen zijn. Maar misschien is er ook wel een andere uitleg voor.
Ik heb ze eigenlijk ook altijd los. Vind het wel grappig staan.
De man die mijn pak aanmat vertelde dat je eentje open hoort te hebben en een extra aan je horlogehand en dat bijna niemand dat weet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja idd, van jasje. En dan enkel het laatste knoopje.. of doe jij dat anders? Het viel mij gewoon op, snapte ook niet helemaal waarom het was maar wat jij zegt makes sense. Misschien doe ik dat ook wel, laatste knoopje zit zo'n rood draadje in, das het enige wat ik niet zo mooi vind
Oh. Kijk, tenks voor info. Wie was dat dan? Welke firma? En wat als je geen horloge draagtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
De man die mijn pak aanmat vertelde dat je eentje open hoort te hebben en een extra aan je horlogehand en dat bijna niemand dat weet.
Als ik je 100 euro geef kan je dan in 4 uur een noot onder een arrest over werkgeversaansprakelijkheid voor me schrijven?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik begrijp niets van dat artikel van erik.
Maak anders een foto van je 100 euro.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ik je 100 euro geef kan je dan in 4 uur een noot onder een arrest over werkgeversaansprakelijkheid voor me schrijven?
quote:
DSLR is mooi maar zóó lomp..quote:
Kreeg ik maar een uitkering.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)itkering_binnen.html
'Barkie 50 boysss'
Ik krijg er een.. nog één maandje na deze. Dankje trut van een Bussemaker. Tevens ook bedankt dat al het geld in OV-chipkaart gaat zitten voor mbo'ers en veel leraren voor het hbo en dat het wo weer achtergesteld wordt.quote:
Schrijf gewoon een stukje over de reikwijdte van toerekening naar redelijkheid en doe het uitgebreid: beginselen van aansprakelijkheid, vestiging, omvang, omvang is toerekening naar redelijkheid, wat zijn daar de grenzen in jurisprudentie, hoe is dat op onderhavig geval etc.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:02 schreef Yreal het volgende:
Oke, ik weet gewoon echt niet meer wat ik allemaal nog zou kunnen gaan schrijven. Arrest over werkgeversaansprakelijkheid. Werknemer breekt op werk zijn voet, gaat weer aan de slag en krijgt last van zijn voet. Thuis valt ie over zijn deurmat en breekt zijn knie. Is dat struikelen nog toerekenbaar aan het bedrijfsongeval? 3500 woorden, geen idee hoe ik dat ga vullen. Iemand suggesties?
Yeah, laatste knopje voor mij. Tweede doe ik nooit omdat ik vooralsnog geen horloge draag. Eind van het jaar mezelf maar even een kerstcadeau geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja idd, van jasje. En dan enkel het laatste knoopje.. of doe jij dat anders? Het viel mij gewoon op, snapte ook niet helemaal waarom het was maar wat jij zegt makes sense. Misschien doe ik dat ook wel, laatste knoopje zit zo'n rood draadje in, das het enige wat ik niet zo mooi vind
Ik snap ook echt niet dat mbo'rs hun basisbeurs houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik krijg er een.. nog één maandje na deze. Dankje trut van een Bussemaker. Tevens ook bedankt dat al het geld in OV-chipkaart gaat zitten voor mbo'ers en veel leraren voor het hbo en dat het wo weer achtergesteld wordt.
En dat terwijl het allemaal aap-noot-mies is.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik begrijp niets van dat artikel van erik.
Weer wat geleerd, tenks Maharbal en Tsjokquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yeah, laatste knopje voor mij. Tweede doe ik nooit omdat ik vooralsnog geen horloge draag. Eind van het jaar mezelf maar even een kerstcadeau geven.
Ja, dat snap ik ook niet. Je moedigt juist aan om het bij een mbo te houden... zo krijgen we nog meer faalflikkers in onze maatschappij. Ik vind het argument 'wo'ers verdienen toch 2/3x zoveel' ook kul, want bepaalde studies gericht op griekse oudheid of weet ik veel wat nog meer hebben namelijk helemaal geen goede baanperspectieven. Die bussemaker is trouwens echt een domme kut, dus zodoende snap ik de totstandkoming van de plannen wel weer..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat mbo'rs hun basisbeurs houden.
Ik heb enkel even gescanned, ik heb nagenoeg geen fiscaal gehad.. maar het leek een goede opbouw te hebben cq. prettig te lezen te zijn. Wel grappig dat je niet dik bent.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat terwijl het allemaal aap-noot-mies is.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:25 schreef eriksd het volgende:
Draag tegenwoordig altijd hetzelfde horloge
MS Bandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit wel mooi, maar zit zo'n goedkoop uurwerk in. Uurwerk moet eigenlijk gewoon goed zijn.
Vooralsnog: MS Band:
[ afbeelding ]
Ik kocht hem nog een beetje met het gimmick idee, nu ruim half jaar later blijk ik hem elke dag en nacht te dragenquote:
Supertof ding inderdaad. Beter dan zo'n gare Apple Watch.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kocht hem nog een beetje met het gimmick idee, nu ruim half jaar later blijk ik hem elke dag en nacht te dragen
Software is ook flink ontwikkeld in de afgelopen maanden. Tegenwoordig krijg ik na een hardloopsessie feedback in welke mate het bijdraagt aan mij conditie (bijhouden, verbeteren etc.) en ook wat er aan mijn slaap beter kan (bijv. herstel in aan het begin van de slaap wat vertraagd, probeer mentale of fysieke stress voor het slapen gaan te voorkomen). Of hij geeft aan dat er mogelijk schermtijd direct voor het slapengaan is geweest.
Echt ongelooflijk hoe zich dat ontwikkelt
Focus is voornamelijk anders. Al is die watch ook erg traag.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Supertof ding inderdaad. Beter dan zo'n gare Apple Watch.
Om daar nou een artikel over te schrijven...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat terwijl het allemaal aap-noot-mies is.
Goeie deal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ik je 100 euro geef kan je dan in 4 uur een noot onder een arrest over werkgeversaansprakelijkheid voor me schrijven?
Je draagt dat ding toch 24/7? Opmerkelijk weinig hartslagactie 's nachts dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:07 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap afgelopen 4 weken.. zie je ineens een piek in m'n hartslag 's nacht.. die avond had ik aardig wat biertjes gedronkenGaaf om te zien hoe lichaam reageert op alcohol.
Huh, ik snap jou niet? Die paarse lijn geeft de hartslag weer wanneer ik slaap. Dus die piek is de nacht 28 juni, toen heb ik een hogere gemiddelde hartslag gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je draagt dat ding toch 24/7? Opmerkelijk weinig hartslagactie 's nachts dan.
Leuke firma?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef Yreal het volgende:
Hehe, even mijn bacheloressay opgestuurd naar mijn oude stagebegeleider. Meteen balletjes aan het rollen voor een terugkeer. Mooi mooi.
't is je gegund! Zie je wel, loon naar werken.quote:
De internetgekkiescompilatie op dumpert is ook weer genieten. Alleen die 10 jarige Marokkanen die praten over 'ongelovigen' en vervolgens gaan roepen dat IS zege zal vieren en allah groot is en weglopen vind ik wel echt eng.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef Tchock het volgende:
Genieten. Wat zou er gebeuren als je een stier met brandende horens uitdaagt?
[ afbeelding ]
Wel een hoop debielen bij elkaar in die compilatiequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De internetgekkiescompilatie op dumpert is ook weer genieten. Alleen die 10 jarige Marokkanen die praten over 'ongelovigen' en vervolgens gaan roepen dat IS zege zal vieren en allah groot is en weglopen vind ik wel echt eng.
Overigens is de meest verstandige move bij iemand die vol op z'n nek valt hem aan z'n benen door de zandbak heen slepen
Het erge is dat er heel veel van die debielen bestaan. Soms zit ik in de trein en dan denk ik echt van 'waar ben ik nu weer terecht gekomen'quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel een hoop debielen bij elkaar in die compilatie.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Overigens is de meest verstandige move bij iemand die vol op z'n nek valt hem aan z'n benen door de zandbak heen slepen
Ja, is ook wel zo.. maar die stier is aan de andere kant en ik neem aan dat er toch wel een wapen voor handen is waarmee die stier verdoofd kan worden in het geval van dreigend gevaar?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadMaar goed, wel beter dan dat die stier hem nog een keer op de horens neemt.
Voor de gemiddelde arbeidsrechtjurist nog steeds te moeilijk kennelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om daar nou een artikel over te schrijven...
Reageer nou eens op de dmquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om daar nou een artikel over te schrijven...
Jij deed aansprakelijkheidsrecht he? Zit met een arrest over causaliteit en werkgeversaansprakelijkheid. Jij nog een suggestie waarover ik kan schrijven? Heb voor mijn gevoel alles wel een beetje behandeld. Redelijke toerekening, de casus, causa proxima....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Sjonnie.
Lijkt wel op Sugar Lee Hooper.
Hoe veel woorden nog?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij deed aansprakelijkheidsrecht he? Zit met een arrest over causaliteit en werkgeversaansprakelijkheid. Jij nog een suggestie waarover ik kan schrijven? Heb voor mijn gevoel alles wel een beetje behandeld. Redelijke toerekening, de casus, causa proxima....
proportionele aansprakelijkheid (nefalit/karamus) werkgeversaansprakelijkheid toen met asbestquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij deed aansprakelijkheidsrecht he? Zit met een arrest over causaliteit en werkgeversaansprakelijkheid. Jij nog een suggestie waarover ik kan schrijven? Heb voor mijn gevoel alles wel een beetje behandeld. Redelijke toerekening, de casus, causa proxima....
Ik heb niemand ge dm-d.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:05 schreef Boterbartje het volgende:
OH MAG IK OOK EEN DM VAN DE ALMACHTIGE ERIK
Opzet of bewuste roekeloosheid kan nog wel wat woorden opleveren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stom.quote:
Je moet ook niet te veel van ons verwachten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde arbeidsrechtjurist nog steeds te moeilijk kennelijk.
Gewoon een uitgebreide beschouwing van de materie geven. Woorden bijschrijven is altijd makkelijker dan een hele krappe eis.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:17 schreef Yreal het volgende:
Waardeloze opdracht, er is echt geen moer te zeggen over dit arrest. De hr doet het in ongeveer 5 regels af
Als ik later vanmiddag tijd heb, zal ik eens kijken. Meeste aanknopingspunten zijn geloof ik hier al wel benoemd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een uitgebreide beschouwing van de materie geven. Woorden bijschrijven is altijd makkelijker dan een hele krappe eis.
Ik heb nu een max. 5000 woorden eis (kleine bachelorscriptie, is ook maar 2 EC), maar zit op 5300.. weet niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Scriptie was richtlijn 12.000 woorden, maar ik heb er uiteindelijk 14.000 ingeleverd, ben benieuwd of het geen problemen gaat geven.
Niet voor niets een richtlijn denk ik dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Scriptie was richtlijn 12.000 woorden, maar ik heb er uiteindelijk 14.000 ingeleverd, ben benieuwd of het geen problemen gaat geven.
Op de UvA houden ze vaak +- 10% aan. Dus je krijgt pas daadwerkelijke aftrek als je onder de 4500 of boven de 5500 woorden zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu een max. 5000 woorden eis (kleine bachelorscriptie, is ook maar 2 EC), maar zit op 5300.. weet niet wat ik moet doen.
Denk ook niet dat het een probleem gaat geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet voor niets een richtlijn denk ik dan.
Ja, maar het was meer min. 4000, max. 5000quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op de UvA houden ze vaak +- 10% aan. Dus je krijgt pas daadwerkelijke aftrek als je onder de 4500 of boven de 5500 woorden zit.
Ik weet niet hoe het zit binnen de advocatuur. Maar de twee gebieden binnen het publiekrecht (straf- en bestuursrecht) staan haaks op het elkaar. Als je een ambtelijke functie (uitvoerend of beleidsmatig) ambieert zou ik die twee niet met elkaar combineren. Beetje water / vuur.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee daar mik ik absoluut niet op, ik heb een chronisch gebrek aan ambitie. Maar dit zijn eigenlijk de enige twee masters die me leuk lijken. Ik kan er natuurlijk ook gewoon één doen (staats- en bestuurs dan), maarja. Anderzijds kan ik ook gewoon proberen er het maximale uit te halen.
Ik lees dat je in zo'n geval maar één scriptie hoeft te maken, maar dan wel een extra grote scriptie toch?
Strafrecht interesseert mij dan ook geen biet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:50 schreef Ryon het volgende:
Twee masters recht zou ik trouwens alleen doen als de vakgebieden erg ver uit elkaar liggen en je echt niet kan kiezen. Anders is de toegevoegde waarde gewoon relatief laag. Strafrecht als master erbij wordt trouwens veel gedaan als een soort van verkapte hobby. Ga dan gewoon lekker bierdrinken of wielrennen ofzo. Wat normale mensen doen.
Man man wat een kutvolkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit binnen de advocatuur. Maar de twee gebieden binnen het publiekrecht (straf- en bestuursrecht) staan haaks op het elkaar. Als je een ambtelijke functie (uitvoerend of beleidsmatig) ambieert zou ik die twee niet met elkaar combineren. Beetje water / vuur.
Zie bijvoorbeeld het gemekker van de sociale recherche van paar maanden geleden:
http://www.nu.nl/geldzake(...)gevend-fraudeur.html
De tendens is om steeds meer over te hevelen van het strafrecht naar het bestuursrecht omdat bestuurlijke handhaving goedkoper en efficiënter is. Wordt niet door iedereen gewaardeerd.
Als je een flink klap van de autistische molen hebt gehad en je vindt bestemmingsplannen gaaf biedt bestuursrecht (omgevingsrecht) op dit moment wel interessante mogelijkheden. Het autisme level moet je echter niet onderschatten.
Ik neem aan dat je strafrechtjuristen bedoelt?quote:
Ook. Maar ook dat kutvolk dat bij het CJIB, CVOM of iedere ander kutinstituut zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je strafrechtjuristen bedoelt?
Doordeweekse dag. Zitten de meeste mensen gewoon binnen. Maar ik gooi straks ook wat documenten op de tablet en maak het werk buiten even af.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag wel ideaal weer zeg, lekker warm maar geen zweterige bende.
morgen ook weer warm, zondag regen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag wel ideaal weer zeg, lekker warm maar geen zweterige bende.
Altijd behelpen, doe mij maar fijn een desktop met een goed afgestelde stoel en bureautafel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doordeweekse dag. Zitten de meeste mensen gewoon binnen. Maar ik gooi straks ook wat documenten op de tablet en maak het werk buiten even af.
Nog even genieten van die laatste weekjes student zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doordeweekse dag. Zitten de meeste mensen gewoon binnen. Maar ik gooi straks ook wat documenten op de tablet en maak het werk buiten even af.
Hm.. Nee.. Ik ben toch meer van de Mac Airbooks, skippy ballen en tafeltennistafels. Maar ieder zijn eigen werkomgeving.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Altijd behelpen, doe mij maar fijn een desktop met een goed afgestelde stoel en bureautafel.
Doe dat. Daarna begint de echte hel pas.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nog even genieten van die laatste weekjes student zijn.
Macbooksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hm.. Nee.. Ik ben toch meer van de Mac Airbooks, skippy ballen en tafeltennistafels. Maar ieder zijn eigen werkomgeving.
Ja. Heb lang getwijfeld, maar ik wil weer een horloge. Heb m'n zinnen gezet op een Omega Speedmaster Professional. Weer eens wat anders dan een Rolex.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, tenks Maharbal en Tsjok
Ik heb hetzelfde overigens: indien horloge, moet het ook wat moois zijn. Al vind ik die daniel wellingtons wel mooi voor zo'n klein prijsje, lekker minimalistisch. Als ik geen pak aan heb draag ik overigens wel altijd Microsoft Band, eigenlijk ook soort horloge.
Oh dat is een mooi klokjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja. Heb lang getwijfeld, maar ik wil weer een horloge. Heb m'n zinnen gezet op een Omega Speedmaster Professional. Weer eens wat anders dan een Rolex.
Lichtgroen naar mintgroen, spuuglelijk jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:23 schreef Boterbartje het volgende:
Er is iets mis met het spotifylogo.. dat is ineens van lichtgroen naar tsjernobylgroen gegaan?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja. Heb lang getwijfeld, maar ik wil weer een horloge. Heb m'n zinnen gezet op een Omega Speedmaster Professional. Weer eens wat anders dan een Rolex.
Dit ja. Vind elegante horloges veel mooier dan zo'n robuust metalen klok.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben meer van de minimalistische, dunne, rustige klokjes met leren bandjes (geen schakels).
Dan is het ook classy en een soort van finishing touch zonder dat de aandacht gaat naar je grote duikcomputer op je pols.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ja. Vind elegante horloges veel mooier dan zo'n robuust metalen klok.
Waarom kun je horloges met leren band niet casual dragen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:39 schreef Maharbal het volgende:
Heb liever stalen band, kan ik 'm ook enigszins casual dragen.
Ik vind dat minder mooi bij m'n Nikes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom kun je horloges met leren band niet casual dragen?
Vind de wijzerplaat te druk, de kleur van de wijzerplaat lelijk en onbetaalbaar want IWC. Kijk liever naar de looks + binnenwerk dan het merknaampje. Menig chrono vind ik te druk worden, houd meer van minimalistische wijzerplaten. En fliegers blijven nice, zelfs al is het ooc bij een niet-piloot.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:38 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, beetje te verwachten. Mainstream, iedereen wil hem. Maar ik vind hem gewoon mooi.
Maar ivm automaat is hij wel vrij dik, ik heb liever een dunner horloge. Tevens cognac bandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |