Focus is voornamelijk anders. Al is die watch ook erg traag.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Supertof ding inderdaad. Beter dan zo'n gare Apple Watch.
Om daar nou een artikel over te schrijven...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat terwijl het allemaal aap-noot-mies is.
Goeie deal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ik je 100 euro geef kan je dan in 4 uur een noot onder een arrest over werkgeversaansprakelijkheid voor me schrijven?
Je draagt dat ding toch 24/7? Opmerkelijk weinig hartslagactie 's nachts dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:07 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap afgelopen 4 weken.. zie je ineens een piek in m'n hartslag 's nacht.. die avond had ik aardig wat biertjes gedronkenGaaf om te zien hoe lichaam reageert op alcohol.
Huh, ik snap jou niet? Die paarse lijn geeft de hartslag weer wanneer ik slaap. Dus die piek is de nacht 28 juni, toen heb ik een hogere gemiddelde hartslag gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je draagt dat ding toch 24/7? Opmerkelijk weinig hartslagactie 's nachts dan.
Leuke firma?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:33 schreef Yreal het volgende:
Hehe, even mijn bacheloressay opgestuurd naar mijn oude stagebegeleider. Meteen balletjes aan het rollen voor een terugkeer. Mooi mooi.
't is je gegund! Zie je wel, loon naar werken.quote:
De internetgekkiescompilatie op dumpert is ook weer genieten. Alleen die 10 jarige Marokkanen die praten over 'ongelovigen' en vervolgens gaan roepen dat IS zege zal vieren en allah groot is en weglopen vind ik wel echt eng.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:43 schreef Tchock het volgende:
Genieten. Wat zou er gebeuren als je een stier met brandende horens uitdaagt?
[ afbeelding ]
Wel een hoop debielen bij elkaar in die compilatiequote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De internetgekkiescompilatie op dumpert is ook weer genieten. Alleen die 10 jarige Marokkanen die praten over 'ongelovigen' en vervolgens gaan roepen dat IS zege zal vieren en allah groot is en weglopen vind ik wel echt eng.
Overigens is de meest verstandige move bij iemand die vol op z'n nek valt hem aan z'n benen door de zandbak heen slepen
Het erge is dat er heel veel van die debielen bestaan. Soms zit ik in de trein en dan denk ik echt van 'waar ben ik nu weer terecht gekomen'quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wel een hoop debielen bij elkaar in die compilatie.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Overigens is de meest verstandige move bij iemand die vol op z'n nek valt hem aan z'n benen door de zandbak heen slepen
Ja, is ook wel zo.. maar die stier is aan de andere kant en ik neem aan dat er toch wel een wapen voor handen is waarmee die stier verdoofd kan worden in het geval van dreigend gevaar?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
InderdaadMaar goed, wel beter dan dat die stier hem nog een keer op de horens neemt.
Voor de gemiddelde arbeidsrechtjurist nog steeds te moeilijk kennelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om daar nou een artikel over te schrijven...
Reageer nou eens op de dmquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Om daar nou een artikel over te schrijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |