abonnement Unibet Coolblue
pi_154202565
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Ik weet dat het allemaal heel erg beroerd is, maar welke heeft toch het beste baanperspectief:
- Privaatrecht
- Ondernemingsrecht
- Staats- en Bestuursrecht
- Strafrecht
- Arbeidsrecht

?
ondernemingsrecht en arbeidsrecht zijn toch ook privaatrecht O+ ?

Maar arbeids, sowieso.
pi_154202602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:00 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat? Je titel? In welke brieven zou je dat ding vermelden?
bij het studentenservice centrum zit wel iemand die onder haar brieven Msc gebruikt.
pi_154202616
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

ondernemingsrecht en arbeidsrecht zijn toch ook privaatrecht O+ ?

Maar arbeids, sowieso.
Ja maar het zijn aparte masters op de RuG. Ik zit m'n mogelijkheden een beetje te bekijken.
  donderdag 9 juli 2015 @ 18:28:13 #54
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_154202675
Elder law, net als saul goodman... Ivm vergrijzing. Er zijn overigens ook andere universiteiten dan rug.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_154203904
Arbeidsrecht en strafrecht vind ik stom, privaat doet iedereen, ondernemingsrecht kan ook maar dan krijg je vakken die ik echt niet interessant vind, dan blijft S&B over en daarvoor heb je staats3 nodig en dat wil ik ook weer niet _O- No way dat ik dat ooit ga halen (rechtsvergelijking met het buitenland, bah).

Privaat heeft wel veel overlap met notarieel, dat is een voordeel. Maar of ik dát wil? :{

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 19:34:15 ]
  donderdag 9 juli 2015 @ 19:37:17 #56
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_154203978
quote:
8s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
Arbeidsrecht en strafrecht vind ik stom, privaat doet iedereen, ondernemingsrecht kan ook maar dan krijg je vakken die ik echt niet interessant vind, dan blijft S&B over en daarvoor heb je staats3 nodig en dat wil ik ook weer niet _O- No way dat ik dat ooit ga halen (rechtsvergelijking met het buitenland, bah).

Privaat heeft wel veel overlap met notarieel, dat is een voordeel. Maar of ik dát wil? :{
Privaat is zo breed dat je je master helemaal zelf een richting kan geven. Internationaal, met ondernemingsrecht, IP, contractenrecht en verdiept etc. Mogelijkheden zijn eindeloos.

Voor alle pipo's met zo'n raar ding van Apple, nieuwe office komt eraan. http://tweakers.net/nieuw(...)ders-office-365.html
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_154204314
quote:
8s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:33 schreef Etsu het volgende:
Arbeidsrecht en strafrecht vind ik stom, privaat doet iedereen, ondernemingsrecht kan ook maar dan krijg je vakken die ik echt niet interessant vind, dan blijft S&B over en daarvoor heb je staats3 nodig en dat wil ik ook weer niet _O- No way dat ik dat ooit ga halen (rechtsvergelijking met het buitenland, bah).

Privaat heeft wel veel overlap met notarieel, dat is een voordeel. Maar of ik dát wil? :{
waarom niet gewoon notarieel?
pi_154204387
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

waarom niet gewoon notarieel?
Doe ik wel maar ik wil het niet bij 1 master laten.
pi_154204739
Hoi.
pi_154204806
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 19:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Doe ik wel maar ik wil het niet bij 1 master laten.
Een hbo opleiding en twee universitaire masters? Dat wordt een lang traject.
pi_154204842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:13 schreef Valid het volgende:

[..]

Een hbo opleiding en twee universitaire masters? Dat wordt een lang traject.
Dat weet ik. Ik loop nu studievertraging op hé, dus volgend jaar ga ik alvast wat m4-vakken doen die in de master verplicht zijn/ik in de keuzeruimte kan doen. Dan heb ik toch al een deel alvast gedaan.
En hbo is ook 3 jaar ipv 4 ivm veel vrijstellingen. Ik ben nog lang niet klaar met studeren hoor. :P

Maar stap voor stap, dat weet ik, ik oriënteer alleen een beetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 20:16:01 ]
pi_154204905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik loop nu studievertraging op hé, dus volgend jaar ga ik alvast wat m4-vakken doen die in de master verplicht zijn/ik in de keuzeruimte kan doen. Dan heb ik toch al een deel alvast gedaan.
En hbo is ook 3 jaar ipv 4 ivm veel vrijstellingen. Ik ben nog lang niet klaar met studeren hoor. :P

Maar stap voor stap, dat weet ik, ik oriënteer alleen een beetje.
Wat betreft baankansen: is natuurlijk nogal afhankelijk van welke kant je op wil.
pi_154204908
Iemand enig idee hoe ik kan fixen dat Chrome geen geluid meer geeft? :{ Alle video's en sites zijn stil terwijl Chrome wel aangeeft dat er geluid is.
pi_154204911
Slaat de combinatie staats- en bestuursrecht en strafrecht ergens op?
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:17:27 #65
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_154204914
Kopen jullie elk jaar een nieuwe wettenbundel? Gebruik al twee jaar de VNW 2012 | 2013 en heb er tot nu toe nauwelijks (lees: geen) problemen mee gehad .
pi_154204925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee hoe ik kan fixen dat Chrome geen geluid meer geeft? :{ Alle video's en sites zijn stil terwijl Chrome wel aangeeft dat er geluid is.
Opnieuw opstarten al geprobeerd?
pi_154204972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Holograph het volgende:
Kopen jullie elk jaar een nieuwe wettenbundel? Gebruik al twee jaar de VNW 2012 | 2013 en heb er tot nu toe nauwelijks (lees: geen) problemen mee gehad .
Ja. Puur om met een schone lei te beginnen.
pi_154205031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Holograph het volgende:
Kopen jullie elk jaar een nieuwe wettenbundel? Gebruik al twee jaar de VNW 2012 | 2013 en heb er tot nu toe nauwelijks (lees: geen) problemen mee gehad .
Yes.
pi_154205040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Slaat de combinatie staats- en bestuursrecht en strafrecht ergens op?
Of er banen zijn waarvoor allebei nodig is bedoel je?
pi_154205053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Holograph het volgende:
Kopen jullie elk jaar een nieuwe wettenbundel? Gebruik al twee jaar de VNW 2012 | 2013 en heb er tot nu toe nauwelijks (lees: geen) problemen mee gehad .
Ik koop niet elk jaar een Kluwer maar ik zorg wel dat ik elk jaar nieuwe tekst heb voor de meeste vakken. Sommige wetten blijven heel lang hetzelfde dus je hoeft niet álles te vervangen, maar met een hele oude bundel werken is niet slim.
pi_154205063
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:21 schreef Valid het volgende:

[..]

Of er banen zijn waarvoor allebei nodig is bedoel je?
Ja ik vraag me af of strafrecht echt iets gaat toevoegen of dat het te ver uit elkaar ligt
pi_154205169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:22 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja ik vraag me af of strafrecht echt iets gaat toevoegen of dat het te ver uit elkaar ligt
Achja, ligt er ook weer aan wat je wilt gaan doen. Bij een Zuidaskantoor kun je met beide in aanraking komen, maar dat is dan zo specifiek dat de kennis van een extra master 0 toevoegt. Ook de kans op een aanbod vergroot je denk ik niet tot nauwelijks.

Al kan ik me voorstellen dat je niet op Zuidaskantoren mikt als je die richtingen wilt doen (misschien ook wel hoor, studierichting maakt uiteindelijk eigenlijk niet zo veel uit).
  donderdag 9 juli 2015 @ 20:27:01 #73
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_154205183
Immer nieuwe bundel, is toch waar je het hele jaar mee werkt. Wel limited Edition.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_154205206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:26 schreef Valid het volgende:

[..]

Achja, ligt er ook weer aan wat je wilt gaan doen. Bij een Zuidaskantoor kun je met beide in aanraking komen, maar dat is dan zo specifiek dat de kennis van een extra master 0 toevoegt. Ook de kans om aangenomen vergroot je denk ik niet tot nauwelijks.

Al kan ik me voorstellen dat je niet op Zuidaskantoren mikt als je die richtingen wilt doen (misschien ook wel hoor, maakt ook allemaal niet zo veel uit).
Nee daar mik ik absoluut niet op, ik heb een chronisch gebrek aan ambitie. Maar dit zijn eigenlijk de enige twee masters die me leuk lijken. Ik kan er natuurlijk ook gewoon één doen (staats- en bestuurs dan), maarja. Anderzijds kan ik ook gewoon proberen er het maximale uit te halen.

Ik lees dat je in zo'n geval maar één scriptie hoeft te maken, maar dan wel een extra grote scriptie toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 20:28:46 ]
pi_154205216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:28 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee daar mik ik absoluut niet op, ik heb een chronisch gebrek aan ambitie. Maar dit zijn eigenlijk de enige twee masters die me leuk lijken. Ik kan er natuurlijk ook gewoon één doen (staats- en bestuurs dan), maarja. Anderzijds kan ik ook gewoon proberen er het maximale uit te halen.

Ik lees dat je in zo'n geval één scriptie hoeft te maken, maar dan wel een extra grote scriptie toch?
Volgens mij wel ja.
pi_154205225
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

ondernemingsrecht en arbeidsrecht zijn toch ook privaatrecht O+ ?

Maar arbeids, sowieso.
Genoeg werk te vinden in het arbeidsrecht atm.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_154205229
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Genoeg werk te vinden in het arbeidsrecht atm.
Heb jij al arbeidsrechtgerelateerd werk?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 20:29:39 ]
pi_154205231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:28 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee daar mik ik absoluut niet op, ik heb een chronisch gebrek aan ambitie. Maar dit zijn eigenlijk de enige twee masters die me leuk lijken. Ik kan er natuurlijk ook gewoon één doen (staats- en bestuurs dan), maarja.

Ik lees dat je in zo'n geval één scriptie hoeft te maken, maar dan wel een extra grote scriptie toch?
Op de UvA mag dat in elk geval niet meer sinds vorig jaar of zo, ik meende dat dat een landelijke beweging was maar weet het niet zeker.
pi_154205232
Oh Tchock, gefeliciteerd kerel!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_154205240
Ja Tchock, mooi werk!
pi_154205244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Heb jij al arbeidsrechtgerelateerd werk?
Nee, ik zit al een jaar in de bijstand.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_154205252
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nee, ik zit al een jaar in de bijstand.
En zo is het!
pi_154205264
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Oh Tchock, gefeliciteerd kerel!
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:30 schreef Valid het volgende:
Ja Tchock, mooi werk!
pi_154205269
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

En zo is het!
Lekker die halve literblikken bier achterover tikken op een bankje voor de deur.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_154205290
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Op de UvA mag dat in elk geval niet meer sinds vorig jaar of zo, ik meende dat dat een landelijke beweging was maar weet het niet zeker.
Ik zag het staan op de RuG site, ervan uitgaande dat die up to date is. Alleen niet meer dan die enkele zin maar het hele verhaal is vast wel ergens terug te vinden.
pi_154205323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:17 schreef Valid het volgende:

[..]

Wat betreft baankansen: is natuurlijk nogal afhankelijk van welke kant je op wil.
Ik heb werkelijk geen idee welke kant ik op wil. Sowieso notarieel. Bestuursrecht vind ik ook erg leuk, maar staatsrecht niet, dus dat weerhoudt mij een beetje om ook S&B te doen (en je weet hoe ontzettend kut staats2oud/staats3nieuw is). Ondernemingsrecht kan, maar als ik nu al loop te sukkelen met handelsrecht en RPPV ook maar met een 6 heb gehaald, twijfel ik of dat een goede keuze is. Arbeidsrecht en strafrecht boeien me werkelijk geen ruk. Dan blijft privaat over. Daar kan je best veel een invulling aan geven, maar het is het net niet. Ik vind procesvakken best interessant, en verzekeringsrecht vind ik ook leuk, maar verder ben ik heel erg beperkt qua interesses.

Fiscaal, Recht&ICT en eenofanderestudiegenaamdrechtenbestuurdinges lijken mij nog verschrikkelijker dan strafrecht. En ik haat strafrecht, kan je nagaan. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 20:36:53 ]
pi_154205395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee welke kant ik op wil. Sowieso notarieel. Bestuursrecht vind ik ook erg leuk, maar staatsrecht niet, dus dat weerhoudt mij een beetje om ook S&B te doen (en je weet hoe ontzettend kut staats2oud/staats3nieuw is). Ondernemingsrecht kan, maar als ik nu al loop te sukkelen met handelsrecht en RPPV ook maar met een 6 heb gehaald, twijfel ik of dat een goede keuze is. Arbeidsrecht en strafrecht boeit me werkelijk geen ruk. Dan blijft privaat over. Daar kan je best veel een invulling aan geven, maar het is het net niet. Ik vind procesvakken best interessant, en verzekeringsrecht vind ik ook leuk, maar verder ben ik heel erg beperkt qua interesses.
Waarom een tweede master? Het voegt allemaal niet zo veel toe, met als grote uitzondering plezier en intellectuele masturbatie. Die leergierigheid heb je blijkbaar niet als je zo twijfelt wat je überhaupt leuk genoeg vindt om te doen.

Dan zou ik gewoon lekker geen tweede master doen, maar andere dingen gaan doen die serieus tijd vragen (serieuze besturen, veel sporten, instrument goed leren spelen, etc). Of een semester of zelfs twee volplannen met stages in verschillende sectoren en richtingen, voor de ervaring en ook om te kijken wat je daarna misschien kan en wil gaan doen.
pi_154205423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:37 schreef Valid het volgende:

[..]

Waarom een tweede master? Het voegt allemaal niet zo veel toe, met als grote uitzondering plezier en intellectuele masturbatie. Die leergierigheid heb je blijkbaar niet als je zo twijfelt wat je überhaupt leuk genoeg vindt om te doen.

Dan zou ik gewoon lekker geen tweede master doen, maar andere dingen gaan doen die serieus tijd vragen (serieuze besturen, veel sporten, instrument goed leren spelen, etc). Of een semester of zelfs twee volplannen met stages in verschillende sectoren en richtingen, voor de ervaring en ook om te kijken wat je daarna misschien kan en wil gaan doen.
Een instrument serieus bespelen? Whut?
pi_154205449
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Een instrument serieus bespelen? Whut?
Muziekinstrument, nozem.
pi_154205455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:37 schreef Valid het volgende:

[..]

Waarom een tweede master? Het voegt allemaal niet zo veel toe, met als grote uitzondering plezier en intellectuele masturbatie. Die leergierigheid heb je blijkbaar niet als je zo twijfelt wat je überhaupt leuk genoeg vindt om te doen.

Dan zou ik gewoon lekker geen tweede master doen, maar andere dingen gaan doen die serieus tijd vragen (serieuze besturen, veel sporten, instrument goed leren spelen, etc). Of een semester of zelfs twee volplannen met stages in verschillende sectoren en richtingen, voor de ervaring en ook om te kijken wat je daarna misschien kan en wil gaan doen.
Nja, ik weet het niet. Een tweede master hoeft voor 'mijn' gevoel ook niet zo, maar ik zit een beetje met mijn handicap. Ik heb sowieso een zwakkere positie dan een gemiddelde jurist, dus ik wil zoveel mogelijk uit mezelf halen/doen zodat ik er beter voor sta. En naar mijn gevoel denk ik dat een tweede master wel iets toevoegt, geeft tenminste aan dat ik toch gedreven ben ondanks mijn handicap en dat ik van aanpakken weet. Ik vind rechten leuk, het blijft sowieso mijn hoofdopleiding, maar ik weet gewoon niet hoe ik mezelf kan onderscheiden van de rest.
pi_154205466
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:39 schreef Valid het volgende:

[..]

Muziekinstrument, nozem.
Brozem.
pi_154205474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nja, ik weet het niet. Een tweede master hoeft voor 'mijn' gevoel ook niet zo, maar ik zit een beetje met mijn handicap. Ik heb sowieso een zwakkere positie dan een gemiddelde jurist, dus ik wil zoveel mogelijk uit mezelf halen/doen zodat ik er beter voor sta. En naar mijn gevoel denk ik dat een tweede master wel iets toevoegt, geeft tenminste aan dat ik toch gedreven ben ondanks mijn handicap en dat ik van aanpakken weet. Ik vind rechten leuk, het blijft sowieso mijn hoofdopleiding, maar ik weet gewoon niet hoe ik mezelf kan onderscheiden van de rest.
Juist stages zou ik overwegen in jouw situaties. Zijn vast werkgevers die koudwatervrees hebben om iemand aan te nemen met gehoorproblemen. Een mooie stage kan dan een goeie opstap zijn naar een baan.

Een jaar extra in de UB voegt marginaal veel minder toe. Ik zou juist inzetten op laten zien dat het in de praktijk geen onoverkomelijk probleem is.
pi_154205498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:41 schreef Valid het volgende:

[..]

Juist stages zou ik overwegen in jouw situaties. Zijn vast werkgevers die koudwatervrees hebben om iemand aan te nemen met gehoorproblemen. Een mooie stage kan dan een goeie opstap zijn naar een baan.
Nja, ik had dus laatst gesolliciteerd bij een notariskantoor en ben afgewezen omdat ze een HBO'er kozen. Ja, prima, maar ja, als het hem nu al niet wordt. :{
pi_154205509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nja, ik had dus laatst gesolliciteerd bij een notariskantoor en ben afgewezen omdat ze een HBO'er kozen. Ja, prima, maar ja, als het hem nu al niet wordt. :{
Ja, dat kan toch?
pi_154205525
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nja, ik had dus laatst gesolliciteerd bij een notariskantoor en ben afgewezen omdat ze een HBO'er kozen. Ja, prima, maar ja, als het hem nu al niet wordt. :{
Kom op knul. Zelfs ik haal leuke dingen binnen. Voor iedereen is een plekje :)
pi_154205534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:42 schreef Valid het volgende:

[..]

Ja, dat kan toch?
Ja, dat kan, is ook geen probleem. :P Maar het is niet de eerste - en ook niet de laatste - afwijzing, dan vraag ik me serieus af waarom ik er nog voor ga. :P

#negatief

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 20:44:01 ]
pi_154205604
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kom op knul. Zelfs ik haal leuke dingen binnen. Voor iedereen is een plekje :)
WSW is dan weer het andere uiterste
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_154205608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, dat kan, is ook geen probleem. :P Maar het is niet de eerste - en ook niet de laatste - afwijzing, dan vraag ik me serieus af waarom ik er nog voor ga. :P

#negatief
Ja en J.K. Rowling is 12x afgewezen met haar harry potter manuscript.
pi_154205627
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

WSW is dan weer het andere uiterste
Har har. Ga jij nou maar weer lekker terug naar je schultenbrau-bankje.
pi_154205652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, dat kan, is ook geen probleem. :P Maar het is niet de eerste - en ook niet de laatste - afwijzing, dan vraag ik me serieus af waarom ik er nog voor ga. :P

#negatief
Eens met Valid. En hard maar waar: je zult echt wel afgewezen gaan worden om je handicap, hoe oneerlijk dat ook is. Aan de andere kant: als je een leuke stage krijgt en bewijst dat er niets aan de hand is, is dat juist waardevol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')