Leuk gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef knny het volgende:
[..]
nou t contract is getekend. Dit zijn wat foto's van de kamer van het meisje wat er nu zit.
[afbeelding]
Foto van de kamer hier komt straks mijn 2 pers bed ook te staan
[afbeelding]
inbouw klerenkast en plek voor koelkast en overige dingen
[afbeelding]
20m2 dakterras voor mezelf op t zuiden dus hele dag zon;)
Verder heb ik op t gangetje boven nog plek voor een kast waar ook wat spullen kunnen staan
3 mei ga ik er wonen
Schrijf je sowieso in bij de kamerburo in Maastricht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef Euc- het volgende:
Ook ik ben op zoek naar een kamer in Maastricht en Zwolle
Dit omdat ik volgend jaar in allebei de steden stage ga lopen, in maastricht in een hotel, in zwolle bij een restaurant, het maakt mij niet heel veel uit wat voor kamer het is, als het maar gezellig is!
In Maastricht moet ik 4 september beginnen, in Zwolle per 1 februari.
Minimaal wil ik toch wel 16m2 en mijn maximale huurprijs is 350 euro, liefst minder uiteraard
Mocht je iets hebben mail mij dan op robert _ greijmans apestaartje hotmale punt kom
Maastricht verwacht ik ook niet echt problemen, omdat ik verschillende mensen daar ken, en die zouden ook al voor mij rondkijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:15 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Schrijf je sowieso in bij de kamerburo in Maastricht.
In maastricht is relatief gemakkelijk een kamer te krijgen.
kamer is inmiddels vergevenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef Muck het volgende:
wij hebben nog een kamer over in Arnhem
Vlakbij het centrum en station.
9 m2
Het is niet groot, maar het is goed te doen. Door het hoge plafond lijkt het al wat groter.
Wasbak op de kamer, pas nieuw laminaat op de vloer, alles pas geschilderd
Gezellig huis met 3 mannen en 3 vrouwen. Roken mag.
Huurprijs inclusief water/gas/licht/gebruik wasmachine.
Er zijn 2 keukens.
De precieze prijs horen we nog van de huisbaas, maar zal rond de 200 euro liggen
mailen kan op marjoboonman1986 at hotmail punt com
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam bij de raamstraat -tegenover bioscoop Camera een papier tegen met 'kamers te huur'
ah, daar sluit ik me dan dus ook bij aanquote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Asmodean het volgende:
voor utrecht: zo snel mogelijk inschrijven bij sshu. Aangezien de wachttijd voor Utrecht meer dan een jaar is ben je waarschijnlijk al te laat, net zoals ik dus.
quote:Je bent bijna aan de beurt voor een kamer op het complex Warande. We verwachten dat je binnen twee maanden kunt gaan hospiteren. Hospiteren houdt in dat je gaat kennismaken op etages waar een kamer vrijkomt. De bewoners kiezen een nieuwe huisgenoot uit, die het beste in de groep past.
mail een aantal fokkers die in dit topic staan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:01 schreef OoAstridoO het volgende:
je kan je nu bij het ssh inschrijven om met zn 4en op kamers te gaan, er zijn 10 studentenhuizen, (in het centrum voor 4 studenten per huis),, de plaatsing is dmv wachttijd... mocht er iemand zijn die zich hier voor op wil geven maar maar 3 mensen heeft zou ik er wel bij willen evtaangezien ik niemand zo direct ken die ook naar Utrecht gaat en op kamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |