abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:52:54 #1
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35200409
Want de vorige was vol.

Dit topic is bedoeld voor iedereen die een kamer zoekt en denkt hij of zij via Fok! de kansen op een kamer vergroot. Maar ook mensen die een kamer over hebben en deze graag willen verhuren aan een Fokker zijn natuurlijk welkom om in dit topic hun 'advertentie' te plaatsen. Vergeet niet om bijvoorbeeld een e-mailadres of iets anders bij je bericht te plaatsen, waar men je op kan bereiken.

Oja, dit is een centraal topic. Losse topics zullen worden gesloten.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:13:45 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35201125
Ik ben trouwens zelf op zoek naar een kamer bedenk ik me net, dus laat ik het goede voorbeeld geven in dit topic

Ik zoek vanaf de zomervakantie (mijn huidige contract loopt tot eind juni maar ik heb minstens de hele vakantie tijd om te zoeken) een woning in (de buurt van) Arnhem, liefst zoveel mogelijk in de buurt van de HAN en/of het centrum.
Ik heb ongeveer een prijs tot 300 in gedachten (het hoeft dan ook niet groot te zijn) maar mijn minste voorwaarde is wel dat ik mijn kat mee kan nemen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35202172
katten
Ik kijk hier wat rond voor vrienden van me die zoeken in A'dam
pi_35206560
Ik zoek vanaf de zomervakantie een kamer in Utrecht. 't Hoeft niet groot, liefst ook niet te duur Voorkeur gaat uit naar omg. wittevrouwen maar ik ben ook geïnteresseerd in andere wijken.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35228209
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 23:11 schreef innepin het volgende:
Ik zoek vanaf de zomervakantie een kamer in Utrecht. 't Hoeft niet groot, liefst ook niet te duur
Ik ook dus tevens tvp
pi_35228318
Nogmaals een oproepje .

Vanaf juli zoek ik een kamer in Amsterdam!

Ik ben een rustige dame van 18, die volgend jaar Geschiedenis wil gaan volgen aan de UvA. Ik rook niet en heb geen huisdieren. M'n budget zit zo rond de 250 euro, maar als het erg leuk is kan dat altijd wat opgehoogd worden. Voor vragen ben ik altijd bereikbaar op zorahblaat [at] hotmail [punt] com.
pi_35280530
Grote kamer (21 m2) aan het Oogstplein in Enschede.

  • Lage prijs [¤ 305, inclusief water/gas/electriciteit/internet]
  • Gunstige ligging [10 minuten van het station en hogeschool, 15 minuten van de universiteit, boven een supermarkt (Dirk van de Broek) en Chinees; pizzeria, winkelcentrum en AH om de hoek]
  • Met balkon
  • Inclusief enkele meubels [tafel, stoelen, tv-meubel, 2 inbouwkasten]
  • Gedeeld toilet, douche, keuken, stofzuiger en wasmachine met 3 schone huisgenoten [geen studentenhuis, twee jongens en een meisje]
  • Met schuur

    Nu definitief: reageren maar! Ja, ik wil die kamer, dus ik klik hier
  • Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
    pi_35328875
    Aangeboden: kamer van 14m2 (235 euro incl.) in Tilburg :-D

    Wij (3v) zijn op zoek naar een gezellige huisgenoot. Wij bieden een mooie kamer van 14 m2 met open haard, wasbak en deur naar het relaxte dakterras. We beschikken over een nette badkamer en keuken, wasgelegenheid, internet en een fietsenschuur. De kamer ligt op 10 min. fietsen van de uvt, 15 min. van stappegoor en 5 min. van het centrum. Supermarkt en bushalte om de hoek. Geinteresseerd? Stuur even een mail naar jantinepost [at] hotmail.com
    pi_35675331
    Aangeboden: Kamer in Maastricht
    De kamer ligt echt in hartje centrum: 2 minuten loopafstand van het vrijthof, tussen de UB en Economische faculteit in.
    Hij is 16m2, huur +/- 315 euro (is nog niet zeker hoeveel 't maandbedrag energie omhoog gaat)
    Douche, WC en keuken delen met 2 huisgenootjes. Doorschuiven naar kamers van 30 en 35 meter op korte termijn mogelijk.

    Reageren, mail naar nikkiej@gmail.com !
    if you are so smart, then why aren't you rich?
    pi_35676645
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef niksie het volgende:
    Aangeboden: Kamer in Maastricht
    De kamer ligt echt in hartje centrum: 2 minuten loopafstand van het vrijthof, tussen de UB en Economische faculteit in.
    Hij is 16m2, huur +/- 315 euro (is nog niet zeker hoeveel 't maandbedrag energie omhoog gaat)
    Douche, WC en keuken delen met 2 huisgenootjes. Doorschuiven naar kamers van 30 en 35 meter op korte termijn mogelijk.

    Reageren, mail naar nikkiej@gmail.com !
    heb je reply even doorgemaild naar n vriendin van me. die is toevallig op zoek naar n kamer hier (welke straat gaat het om trouwens?)
    Too much is never enough!
    pi_35683372
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef The6thgate het volgende:

    [..]

    heb je reply even doorgemaild naar n vriendin van me. die is toevallig op zoek naar n kamer hier (welke straat gaat het om trouwens?)
    Looiersgracht
    if you are so smart, then why aren't you rich?
      zaterdag 4 maart 2006 @ 19:52:50 #12
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_35718682
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef niksie het volgende:
    Aangeboden: Kamer in Maastricht
    De kamer ligt echt in hartje centrum: 2 minuten loopafstand van het vrijthof, tussen de UB en Economische faculteit in.
    Hij is 16m2, huur +/- 315 euro (is nog niet zeker hoeveel 't maandbedrag energie omhoog gaat)
    Douche, WC en keuken delen met 2 huisgenootjes. Doorschuiven naar kamers van 30 en 35 meter op korte termijn mogelijk.

    Reageren, mail naar nikkiej@gmail.com !
    TVP Joey zoekt vanaf juli/augustus kamer in Maastricht. Tot 350 eu
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_35735333
    Ik wil graag een kamer in Utrecht, maar de zoektocht werpt nog niet echt zijn vruchten af, vandaar deze post! Hierbij mijn kamernet-beschrijving:

    Ik (m, 19) ben eerstejaarsstudent
    Algemene Sociale Wetenschappen aan de UU. Op het moment woon ik
    in Meppel en aangezien ik algauw zo’n anderhalf uur in de trein
    zit zou ik graag in Utrecht zelf willen wonen. Ik heb daar in
    het begin van het studiejaar bewust mee gewacht, omdat ik eerst
    wilde weten of ik de studie wel leuk zou vinden. Dat bleek
    gelukkig zo te zijn. Nu wil ik echter ook graag op mezelf wonen
    omdat ik het thuis wel gezien heb, Utrecht gewoon erg leuk is en
    ik er veel nieuwe mensen heb leren kennen. Het liefst zou ik in
    een studentenhuis met een paar toffe huisgenoten wonen, maar ik
    ben niet iemand die per sé gezamenlijk wil eten en dat soort
    dingen. Ik hecht dus wel waarde aan mijn eigen privacy en
    natuurlijk ook aan die van de ander.

    In mijn vrije tijd speel ik gitaar en zit ik in een bandje waar
    ik intensief mee repeteer en optreed. Ook werk ik elk weekend
    in een gezellige, kleine bruine kroeg in Meppel. Ik zou mezelf
    verder omschrijven als een rustig en sociaal persoon, die kiest
    voor een kroeg in plaats van een discotheek en gek is op muziek
    (ik ga graag naar Tivoli!), boeken en films.

    mail staat in profiel!!

    [ Bericht 0% gewijzigd door googoodoll op 05-03-2006 17:07:19 ]
    pi_35736241
    Ik zooek dus vaanaf augustus/september kamer in Utrecht of omgeving
    pi_35741955
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
    Je kunt nooit te vroeg beginnen, dus ik waag ook een poging:
    Rond Augustus een kamer gezocht in Nijmegen

  • Ik rook niet en vind het leuk om samen te eten of iets gezelligs te doen.
  • Ben 18 jaar en aankomend Geneeskunde studente.
  • Liefst een kamer rond de 15/20 m2 voor ongeveer 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk altijd

    Als iemand wat weet, mijn mail staat in mijn profiel
  • pi_35742062
    Mijn zusje zoekt een kamer in Leeuwarden vanaf juli/augustus 2006.

    Ze is 17 (in september 18) en gaat Diermanagement studeren aan het Van Hall Instituut. Ze heeft geen fok-account, dus vandaar dat ik het even post voor haar.

    Ze is netjes, lief en gezellig

    Kamerprijs liefst max. ¤250-300

    Voor meer info, haar email: mirjamverhaar@hotmail.com
    You gotta learn to live
    and live and learn
      maandag 6 maart 2006 @ 11:47:27 #17
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_35768650
    Vanaf vandaag is dit een officieel centraal topic. Zie Nieuw topictype voor uitleg
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
    pi_35813477
    er komen 2 kamers vrij in Hengelo (ov)
    mocht er iemand zijn die iets zoekt.
    stuur maar een pm
    pi_35813892
    quote:
    Op dinsdag 7 maart 2006 16:32 schreef gias het volgende:
    er komen 2 kamers vrij in Hengelo (ov)
    mocht er iemand zijn die iets zoekt.
    stuur maar een pm
    Succes!
    pi_36005506
    Ik zoek een tijdelijke kamer in Groningen, september 2006 - januari 2007.. Mail me als je iets weet, y.wittenberg@st.hanze.nl

    Groetjes Yvette
    pi_36053441
    Hallo,
    Ik ben per juli/ augustus op zoek naar een kamer in Amsterdam. Studeer op dit moment nog in Leeuwarden, en woon in klein klote dorpje er in de buurt. Aangezien het 2u en 20min. met de trein is, en dat dus niet dagelijks te bereizen is, wil ik me vestigen in onze hoofdstad. Dus weet je iets, heb je iets, ken je iemand die, bladiebla, let me know!
    pi_36080996
    Ik zoek een kamertje in Eindhoven of omgeving (b.v. Veldhoven of Best).

    Een kamer voor alleen door de week is ook prima.


    Tevens een vraag over Kamernet: ik probeer me daar in te schrijven, maar ze sturen geen password per email. Mijn email is geregistreerd, maar als ik mijn password opvraag ontvang ik geen email van Kamernet. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?


    a.v.daatselaar [at] acta.nl
      vrijdag 17 maart 2006 @ 12:42:12 #23
    95788 Electrical-Storm
    Ondertitels zijn voor mietjes
    pi_36113395
    Hey!!

    Deze jongen zoek een kamer in Groningen, vanaf juli moet ik er eigenlijk echt één hebben. Mijn huisbaas gaat namelijk het appartement waar ik nu in zit verkopen omdat hij het geld nodig heeft (en helaas is zo'n clausule opgenomen in het huurcontract dus ik kan helaas niets anders doen dan iets nieuws vinden)
    Maar goed, zal voor juli vast wel lukken! M'n naam is trouwens Rudi, woon nu iets meer dan 2 jaar in Groningen en ik ben derdejaars student Planologie, doe er een beetje Recht en bestuur naast.

    Ik vind mezelf een erg relaxte en geestige kerel, lig vaak helemaal dubbel om mezelf dus qua persoonlijkheid is het ook geen probleem. Nee gekheid, voor vragen en aanbiedingen ben ik te contacteren via r.c.zoet@student.rug.nl of rudizoet@gmail.com

    Handig topic voor mensen die zich er maar niet toe kunnen zetten om weer briefjes op te gaan hangen!!!


    Edit: weet iemand trouwens of ik ondanks die notitie in mn huurcontract nog een beetje in m'n recht sta? Niet dat ik er dan lekker blijf zitten, aangezien mijn huisbaas dan het recht heeft om de huurprijs omhoog te gooien. Maar stel dat ik in juli nog niks heb gevonden, misschien dat ik dan nog een paar weken extra kan forceren?
    Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
    pi_36116355
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 12:42 schreef Electrical-Storm het volgende:
    Mijn huisbaas gaat namelijk het appartement waar ik nu in zit verkopen omdat hij het geld nodig heeft (en helaas is zo'n clausule opgenomen in het huurcontract dus ik kan helaas niets anders doen dan iets nieuws vinden)
    Wat voor clausule?
    Het kan alsnog niet wettig zijn hoor. Ik had in mijn huurcontract ook getekend dat het 2 maanden opzegtermijn was, wist ik veel. Blijkt gewoon nietig te zijn omdat 3 maanden aangehouden dient te worden. En voor elk jaar dat je daar gewoond hebt een maand erbij, met een max van 6 maanden.
      zondag 19 maart 2006 @ 17:28:19 #25
    34182 knuffeldees
    Fris en Fruitig
    pi_36172481
    Hoi! Ik zoek per direct een kamertje in Ede Gelderland

    Ben een nette jongedame van 20 met een vaste baan
    budget ligt tussen de 250 en 300 euro.
    Internetverbinding is een must.
    Heb je iets, of weet je iets ?
    mail me !

    Knuffeldees@hotmail.com
    Dubbel zo Frissss
      zondag 19 maart 2006 @ 20:00:56 #26
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_36177206
    hoi, ik zoek per juli/augustus een kamer in Groningen

    Ik ben een 18 jaar, rustig en van het mannelijk geslacht:)
    Ik zoek dus een kamer, het liefst in (de buurt van) het centrum
    rond de 20 m2, voor zo'n 300 euro ik rook niet, en hoef geen huisdieren
    ik ben een gezellig persoon, dus dingen ondernemen met huisgenoten lijkt me altijd leuk

    ik hoop dat iemand iets weet, mail me op Asmodean@fok.nl

    [ Bericht 9% gewijzigd door Asmodean op 19-03-2006 20:07:57 ]
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_36189186
    Ik zoek ook een kamer in Utrecht, omdat ik er net achter ben gekomen dat de wachttijd bij de SSH zodanig langer is geworden dat ik de eerste maanden van volgend schooljaar nog niet aan de beurt ben. Het mag dus ook een tijdelijke kamer zijn, maar dat hoeft niet.

    Ik heb al op allerlei websites enzo gekeken, maar ik wil het liefst een kamer in de buurt van de Uithof (het Oosten van de stad dus) omdat ik daar redelijk wat uurtjes per week zal moeten zijn, en de meeste kamers zitten in andere delen van de stad.

    Anyone?
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_36198094
    quote:
    Op zondag 5 maart 2006 12:42 schreef OoAstridoO het volgende:
    Ik zooek dus vaanaf augustus/september kamer in Utrecht of omgeving
    Of vanaf juli zelfs al
      woensdag 22 maart 2006 @ 13:56:26 #29
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_36262902
    Ik zoek per direct een kamer in Amsterdam

    Hoeft niet verschrikkelijk groot te zijn, max. prijs: ¤350.
    Wijk maak ook niet echt uit, als het maar wel Amsterdam is dus.
    Verder ben ik 24 jaar, rustig en van het vrouwelijk geslacht.

    Mail staat in profiel.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_36451807
    Ik ben op zoek naar een kamer in Amsterdam, waar ik ongeveer vanaf de zomer in kan.

    Ben 2e jaars rechtenstudente aan VU, 20 jaar, rook niet.

    Liefst iets van 12-15 m2, 250-300 euro, binnen de ring, inschrijven mogelijk (anders geen stufi he...)
    Een vriendin van me zoekt ook een kamer, dus mochten er 2 kamers vrij zijn in 1 huis...
    you can't shake hands with a clenched fist...
    pi_36457498
    En hoe moeten we contact met je opnemen?
    Tip: containerwoningen@ spaklerweg niks voor je?
    pi_36499187
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef anoukforza het volgende:
    En hoe moeten we contact met je opnemen?
    Tip: containerwoningen@ spaklerweg niks voor je?
    Als je niet al drie jaar ingeschreven staat kom je daar ook niet in, volgens mij.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_36499945
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 18:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:

    [..]

    Als je niet al drie jaar ingeschreven staat kom je daar ook niet in, volgens mij.
    Not true, zitten ook veel figuren die maar een maandje ingeschreven stonden en er 1 hebben. Dat was wel de 1e lichting geloof ik. Ik sta er nu 1,5 jaar ingeschreven en schat mijn kansen 90% in
    pi_36507997
    Gezocht Kamer in Groningen

    min 22-25 m2. Maximale huur 350-375 incl

    Mijn naam is Michiel Briet en ben woonachtig in Dedemsvaart (OV)
    Ben 23 jaar en ben net klaar met mijn MBO diploma ondernemer/manager.
    Mijn vervolgstudie wil ik gaan volgen in Groningen aan de Hanzehoge school.
    De studie die ik daar wil doen is vastgoed en makelaardij
    Hiervoor ben ik opzoek naar een leuke kamer waar ik een aantal jaren kan wonen, omdat openbaar vervoer lastig ligt vanaf mijn woonplaats.

    Ik heb een vriendin die in Noordlaren woont en aan de PABO studeert in Assen
    Haar wens is ook om in Groningen werk te zoeken.
    We hebben nog geen plannen om samen te wonen.

    Voor mijn studie heb ik een stage in London gelopen bij een heel groot warenhuis. De afgelopen 3 jaar ben ik werkzaam geweest bij walibi world als attractie medewerker bij de Elcondor en Goliath. Pretparken bezoeken is voor mij geweldig kick. Tijdens de seizoenen ben ik woonachtig geweest in het bungalow park op walibi. De sfeer met de medewerkers onderling is bijzonder gezellig te noemen.

    Verder heb ik kennis van computers. Deze kan ik zelf bouwen, maar weet ook veel van programering en downloaden;)


    Ik ben evt mobiel bereikbaar voor een afspraak.
    062****** (even mailen)


    Met vriendelijke groeten,

    Michiel Briet
    mbriet@gmail.com
    pi_36508337
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 18:39 schreef anoukforza het volgende:

    [..]

    Not true, zitten ook veel figuren die maar een maandje ingeschreven stonden en er 1 hebben. Dat was wel de 1e lichting geloof ik. Ik sta er nu 1,5 jaar ingeschreven en schat mijn kansen 90% in
    Als je net het geluk hebt dat er 300 geplaatst worden terwijl jij er eentje nodig hebt kun je er zo in, maar dat is over. Helaas.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
      maandag 3 april 2006 @ 18:52:42 #36
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_36616045
    hoi mensen, ik heb mijn plannen om een kamer in Groningen te zoeken gewijzigd, ik zoek nu namelijk een kamer in Utrecht... ik hoop dat ik niet te laat ben... Nog een keer mijn info dan maar...

    Ik ben 18 jaar, rustig en van het mannelijk geslacht:)
    Ik zoek dus een kamer, het liefst in (de buurt van) het centrum en de UU natuurlijk, maar met een beetje normale buurt ben ik tevreden, dus liever geen Kanaleneilanden ofzo...

    Het liefst minimaal zo rond de 20 m2. Ik rook niet, en hoef geen huisdieren
    ik ben een gezellig persoon, dus dingen ondernemen met huisgenoten lijkt me altijd leuk

    ik hoop dat iemand iets weet, mail me op Asmodean at fok.nl

    [ Bericht 0% gewijzigd door Asmodean op 03-04-2006 20:10:29 ]
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_36616704
    quote:
    Op donderdag 30 maart 2006 22:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:

    [..]

    Als je net het geluk hebt dat er 300 geplaatst worden terwijl jij er eentje nodig hebt kun je er zo in, maar dat is over. Helaas.
    Dat is niet over Er komt nog een heel blok man, blok C.
    Hoe kom je er bij?
    pi_36639727
    morgen ga ik kijken naar een kamer in groningen. 28m2 en prive dakterras van 20m2
    375 incl. gebruik wasmachine is gratis en internet kost 5-10 euro per maand

    morgen foto's ":D
    pi_36640037
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef anoukforza het volgende:

    [..]

    Dat is niet over Er komt nog een heel blok man, blok C.
    Hoe kom je er bij?
    Meen je dat? Wanneer worden die opgeleverd dan? Volgens mij kon je daar de afgelopen maanden al op inschrijven. Althans, dat vertelde de mevrouw van stichting De Key.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_36644355
    Hm, de mevrouw van de Key die ik sprak bij de bezichtiging van de begane grond 2 weken geleden zei dat je je daar 1 week later (dus 1 week geleden) voor in kon schrijven
    pi_36646134
    Gezocht kamer in Groningen.

    Over mijzelf:
    Man, 21 jaar. Niet rokend en geen huisdieren.
    Na afronding van mijn HBO Management, Economie en Recht in de maand juni begin ik augustus/september aan de studie Sociaal Recht aan de RUG. Na de zomer zoek ik dan ook een kamer die beschikbaar is/komt in Groningen. Zal voor ongeveer 2 jaar de kamer betrekken (verkorte instroom van 1,5 jaar bachelor + master door vooropleiding).

    Indicatie: > +/- 20 vierkante meter, < 300 euro incl.

    Ben verder erg sportief. Voornamelijk verdedigingssporten, volleybal en fitness.
    Heeft, of weet, iemand een kamer die vrijkomt in augustus/september/oktober, dan ben ik bereikbaar op
    hanskooy [at] hotmail [punt] com

    [ Bericht 0% gewijzigd door HoansCage op 04-04-2006 18:00:36 ]
    ignorantia legis neminem excusat
    pi_36646860
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef anoukforza het volgende:
    Hm, de mevrouw van de Key die ik sprak bij de bezichtiging van de begane grond 2 weken geleden zei dat je je daar 1 week later (dus 1 week geleden) voor in kon schrijven
    Dan hebben ze een beetje vertraging opgelopen, maar het ging mij om het feit dat als je volgend jaar (september dus) gaat studeren je achter het net vist.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
      woensdag 5 april 2006 @ 12:32:50 #43
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_36669415
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:

    [..]

    Dan hebben ze een beetje vertraging opgelopen, maar het ging mij om het feit dat als je volgend jaar (september dus) gaat studeren je achter het net vist.
    Kun je niet nu alvast inschrijven, zodat je gewoon een paar maanden eerder een kamer hebt?
    pi_36673199
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef BlaatschaaP het volgende:

    [..]

    Kun je niet nu alvast inschrijven, zodat je gewoon een paar maanden eerder een kamer hebt?
    Sinds oktober vorig jaar sta ik al ingeschreven bij de woningbouwvereniging, om wachttijd op te bouwen, maar pas als je een studentnummer en nog wat zaken hebt kun je op kamers reageren. Het vervelende van die containers is dat ze allemaal al opgeleverd zijn voordat ik er op kan reageren. Niet zo tof.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_36676632
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:

    [..]

    Dan hebben ze een beetje vertraging opgelopen, maar het ging mij om het feit dat als je volgend jaar (september dus) gaat studeren je achter het net vist.
    Klopt.
    De Key= vertraging. Onthoud dat
      vrijdag 7 april 2006 @ 00:20:03 #46
    125987 KhaZ
    Alfa Romeo
    pi_36726883
    Ik en een goede vriend van me zoeken een kamer/appartement in Utrecht.

    Allebei nette jongens, geen drank & drugsverslavingen etc, geen huisdieren, niet rokers, beide 20 jaar..

    Indicatie: eigen toilet + douche (evt ook keuken) in kleine ruimte. 2x kleine slaapkamer.

    Totaal.. iets van 25-30 m2

    Max prijs rond de 500.

    Per juli/augustus/september!

    contact:khazar_ofp [at] hotmail.com

    groet, Maarten
    The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
    It was like having your soul licked by angels.
      zaterdag 8 april 2006 @ 13:53:26 #47
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_36764715
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 19:52 schreef JoeyT het volgende:

    [..]

    TVP Joey zoekt kamer in Maastricht. Tot 350 eu
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_36779949
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 14:10 schreef knny het volgende:
    morgen ga ik kijken naar een kamer in groningen. 28m2 en prive dakterras van 20m2
    375 incl. gebruik wasmachine is gratis en internet kost 5-10 euro per maand
    5 min loopafstand centrum en 10min naar de Hanze
    ik heb de kamer na lang zoeken
    dat wilde ik ff zeggen
      Moderator zaterdag 8 april 2006 @ 23:42:28 #49
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_36780589
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 23:21 schreef knny het volgende:

    [..]

    ik heb de kamer na lang zoeken
    dat wilde ik ff zeggen
    375 best veel.
    Wel groot!
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_36787333
    Hallo allemaal
    Ben op zoek naar kamer in rotterdam of utrecht..waar kan je je inschrijven voor de wachtlijst en hoe werkt dit helemaal? Heb nog geen ervaring ermee dus zou graag klein beetje hulp krijgen
    rdam of utrecht ligt aan waar ik toegelaten wordt voor welke studie.
      zondag 9 april 2006 @ 12:16:54 #51
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_36788129
    voor utrecht: zo snel mogelijk inschrijven bij sshu. Aangezien de wachttijd voor Utrecht meer dan een jaar is ben je waarschijnlijk al te laat, net zoals ik dus.
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_36832671
    maar als je zelf een kamer vindt dan mag je daar niet in omdat je niet aan de beurt bent? begrijp ik het goed dan? geen verstand hiervan namelijk....iemand nog de link voor rotterdam?
      maandag 10 april 2006 @ 19:53:55 #53
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_36832975
    Ik zoek nog steeds een leuke kamer in Amsterdam!

    Ik ben een 18-jarige middelbare scholier, die volgend jaar Geschiedenis wil gaan studeren aan de UvA. Over het algemeen ben ik vrij rustig, maar ik hou zeker van een feestje op z'n tijd. Ik rook niet, bespeel geen instrument en ik heb ook geen huisdieren. De grootte maakt me niet al te veel uit, de locatie des te meer: Het liefst in het centrum. De huur mag echt maximaal 300 euro zijn. Ik zou de kamer vanaf ongeveer juni kunnen huren en zeker voor september. Voor meer info ben ik te bereiken op zorahblaat [at] hotmail [punt] com .
    pi_36836577
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 19:45 schreef Tommilio het volgende:
    maar als je zelf een kamer vindt dan mag je daar niet in omdat je niet aan de beurt bent? begrijp ik het goed dan? geen verstand hiervan namelijk....iemand nog de link voor rotterdam?
    Als jij een kamer vindt bij kamernet ofzo staat dat verder los van de sshu...
    pi_36852822
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Asmodean het volgende:
    voor utrecht: zo snel mogelijk inschrijven bij sshu. Aangezien de wachttijd voor Utrecht meer dan een jaar is ben je waarschijnlijk al te laat, net zoals ik dus.
    Pim, Joppe heeft nog een kamer vrij in Utrecht. Niet iets voor jou?
      dinsdag 11 april 2006 @ 20:26:41 #56
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_36866365
    Nee, een kamer van 10m2 die kilometersver van het centrum van Utrecht ligt, en nog verder van de UU, in de wijk Kanaleneiland, wat bekend staat als de grootste kutbuurt van Utrecht klinkt niet echt geweldig. Helemaal niet als je 350 euro moet betalen voor zo'n hokje waar je nauwelijks een bed kwijt kunt. Kamers in Utrecht zijn duur, maar dit vind ik zwaar overdreven.
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_36866433
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef Asmodean het volgende:
    Nee, een kamer van 10m2 die kilometersver van het centrum van Utrecht ligt, en nog verder van de UU, in de wijk Kanaleneiland, wat bekend staat als de grootste kutbuurt van Utrecht klinkt niet echt geweldig. Helemaal niet als je 350 euro moet betalen voor zo'n hokje waar je nauwelijks een bed kwijt kunt. Kamers in Utrecht zijn duur, maar dit vind ik zwaar overdreven.


    Heeft Joppe precies zo'n kamer?
    pi_36866725
    Een kamer gezocht in Nijmegen!

  • Ik rook niet en vind het leuk om samen te eten of iets gezelligs te doen.

  • Ben 18 jaar en aankomend Geneeskunde studente.

  • Liefst een kamer rond de 15/20 m2 voor ongeveer 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk altijd

    Als iemand wat weet, mijn mail staat in mijn profiel
  • pi_36929205
    Hey!!

    Ik ben op zoek naar een kamer in Nijmegen, ik woon zelf in wijchen, maar ik vind t welles tijd om op kamers te gaan, 1e jaars communicatiewetenschappen, na heel saai werktuigbouwkunde in eindhoven te hebben gestudeerd voor een half jaar ... Zoek een kamer max 300 euro, 315 ofzo kan ook nog maar meer eigelijk niet ... 12 m2 of meer ... wil niet in dukenburg ofzo, 15 min fietsen lijkt me wel redelijk

    Ik zie mezelf wel als een beetje grappig ... nie altijd de grappigste ofzo, maar ik kan best leuk uit de hoek komen ... heb eigelijk wel snel een mening, maar hoef niet altijd gelijk te hebben ofzo, aan die mensen heb ik egt een hekel ... gezelligheid is eigenlijk wel belangrijk, wil niet 5-6 dagen in de week beetje op me kamer zitten in me 1tje ... met ze alle eten, of iig koken lijkt me ook wel handig ... verder sport ik veel ( heb een sportkaart en ga 2/3 x per week fitnessen/trainen ) Muziek voorkeur heb ik niet heel erg, ik ga bevoorbeeld naar emporium op de berendonck, vorig jaar ook geweest, maar ik ben egt niet iemand die alleen maar trance/hardstyle luistert ofzo ... Rest hoor je wel op een kijkavond ofzo

    Je kunt me wel een mailtje sturen naar mrademaker@student.ru.nl, dan hoor ik t wel ...
    pi_36932736
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 14:10 schreef knny het volgende:
    morgen ga ik kijken naar een kamer in groningen. 28m2 en prive dakterras van 20m2
    375 incl. gebruik wasmachine is gratis en internet kost 5-10 euro per maand

    morgen foto's ":D
    nou t contract is getekend. Dit zijn wat foto's van de kamer van het meisje wat er nu zit.

    Foto van de kamer hier komt straks mijn 2 pers bed ook te staan


    inbouw klerenkast en plek voor koelkast en overige dingen


    20m2 dakterras voor mezelf op t zuiden dus hele dag zon;)

    Verder heb ik op t gangetje boven nog plek voor een kast waar ook wat spullen kunnen staan

    3 mei ga ik er wonen
      dinsdag 18 april 2006 @ 10:37:10 #61
    124870 TonnyD.Sacrell
    I can see into your Dreams!
    pi_37055496
    Hallo,

    Ik ben met spoed op zoek naar een kamer/2kamers in Enschede. Ik ben 31 jaar, man en ik heb een fulltime baan. Tevens heb ik 2 katten.

    Huurprijs tot 250 euro.

    Dringend!

    Help!
    Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
    pi_37055681
    He dudes,

    Ben op zoek voor mijn aankomend studeren per September in Tilburg op de uni voor een kamer met eigen voorzieningen (eigen keuken en badkamer/wc).

    Wie voorziet mij van een leueke kamer / woning ??

    Thanx
    pi_37096546
    als het mee zit heb ik voor de liefhebben vanaf juli een kamer te huur in centrum rotterdam (witte de with), sowieso voor een half jaar. Wellicht gemeubileerd.
    Ik ga een half jaar naar Estland en weet nog niet of ik terugkom, dat ga ik komende tijd beslissen, misschien blijf ik daar of ga ik in amsterdam / maastricht wonen.
    Kamer is 18m2 voor 350 euro ongeveer, incl. i-net, wasmachine, eneco, en overige zaken. Huis is met 2 douches/ wc's en 4 leuke huisgenoten.

    Ik denk zet het er vast neer :-)
    pi_37142011
    hmm even n vraagje m.b.t. kamer. misschien krijg ik n tijdelijke kamer tot december. dan heb ik vanaf september mooi 3 maanden om in utrecht zelf verder te zoeken. weet iemand alleen hoe het kameraanbod rond november/december is?.....is het onmogelijk om dan iets te vinden of zal t wel meevallen
    Too much is never enough!
    pi_37142662
    Niets is onmogelijk
      vrijdag 21 april 2006 @ 09:30:55 #66
    124870 TonnyD.Sacrell
    I can see into your Dreams!
    pi_37152689
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 10:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
    Hallo,

    Ik ben met spoed op zoek naar een kamer/2kamers in Enschede. Ik ben 31 jaar, man en ik heb een fulltime baan. Tevens heb ik 2 katten.

    Huurprijs tot 250 euro.

    Dringend!

    Help!
    kickje


    Ik ben nog steeds op zoek!
    Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
      vrijdag 21 april 2006 @ 10:26:17 #67
    72137 Stefannn
    Rammsteinfan
    pi_37153754
    gegroeht,

    ik zoek een kamer in Amsterdam
    mijn budget is ongeveer tot 300 euro
    ik ben 18 jaar
    ik rook niet
    ik ga archeologie en prehistorie aan de UvA studeren
    inschrijving moet wel mogelijk zijn ivm studiefinanciering

    als jullie iets weten/hebben, je kunt me bereiken op stefannhs [at] gmail [punt] com
    alvast thnx
    Je bent wat je eet
      vrijdag 21 april 2006 @ 16:48:06 #68
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_37164787
    ik heb al ik weet niet hoeveel 'ik zoek een kamer' requests langs zien komen, maar niemand die er op reageert. Heeft het vorige jaren daadwerkelijk nut gehad hier je 'advertentie' neer te zetten? Maw: zijn er hier wel mensen die door middel van dit topic aan een kamer geholpen zijn?
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_37166876
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Asmodean het volgende:
    ik heb al ik weet niet hoeveel 'ik zoek een kamer' requests langs zien komen, maar niemand die er op reageert.
    Dat gebeurt dan logischerwijs ook per email omdat ze hun emailadres vaak in hun kamerrequest zetten
    Van een vriendin van mij weet ik dat ze 10 mailtjes heeft gehad na haar berichtje hier.
      vrijdag 21 april 2006 @ 18:32:18 #70
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_37167188
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 18:16 schreef anoukforza het volgende:

    [..]

    Dat gebeurt dan logischerwijs ook per email omdat ze hun emailadres vaak in hun kamerrequest zetten
    Van een vriendin van mij weet ik dat ze 10 mailtjes heeft gehad na haar berichtje hier.
    oeh, das zeker niet mis. Ik heb helaas nog 0 reacties gekregen
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_37167559
    Iedereen wil een kamer in Utrecht, niemand heeft er een
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
    pi_37168938
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 18:32 schreef Asmodean het volgende:

    [..]

    oeh, das zeker niet mis. Ik heb helaas nog 0 reacties gekregen
    Hier nog 1, maar ja utrecht staat bekend om de moeilijkheid mbt kamers en hier op fok lopen ook heel wat mensen rond die naar Utrecht willen
    pi_37169103
    http://www.studentenstudio.nl/studentenstudio.aspx lijkt me trouwens ook wel wat alleen t opknappen van de studio's is wel duur denk ik
    pi_37169245
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
    http://www.studentenstudio.nl/studentenstudio.aspx lijkt me trouwens ook wel wat alleen t opknappen van de studio's is wel duur denk ik
    Die dingen zijn volgens mij best wel klein (een tijdje terug tenminste, toen ik ernaar gekeken heb). Om daar nou al een hypotheek voor aan te gaan...
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_37169291
    quote:
    Op vrijdag 21 april 2006 19:56 schreef Mini_rulez het volgende:

    [..]

    Die dingen zijn volgens mij best wel klein (een tijdje terug tenminste, toen ik ernaar gekeken heb). Om daar nou al een hypotheek voor aan te gaan...
    Daar zit wel wat in ja.... mja we hopen maar t beste voor iedereen
      zaterdag 22 april 2006 @ 10:51:32 #76
    99959 Santjuh
    een beetje raar
    pi_37180256
    Hey!

    Ik zoek een kamer in Maastricht vanaf juli/ augustus ongeveer.
    Ik ben eerstejaarst studente gezondheidswetenschappen. Ik ben 19 jaar, rook niet, geen huisdieren en ben over het algemeen vrij rustig en netjes.
    Belangrijk is wel dat het een beetje goedkoop moet zijn 200-240 euro incl.

    Dus als iemand iets weet, mail staat in mijn profiel
    Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
      zaterdag 22 april 2006 @ 10:55:25 #77
    125987 KhaZ
    Alfa Romeo
    pi_37180316
    Ik en een goede vriend van me zoeken een kamer/appartement in Utrecht.

    Allebei nette jongens, geen drank & drugsverslavingen etc, geen huisdieren, niet rokers, beide 20 jaar..

    Indicatie: eigen toilet + douche (evt ook keuken) in kleine ruimte. 2x kleine slaapkamer.

    Totaal.. iets van 25-30 m2

    Max prijs rond de 500.

    Per juli/augustus/september!

    contact: maartenhink [at] hotmail.com

    groet, Maarten
    The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
    It was like having your soul licked by angels.
    pi_37272235
    Aangezien mijn huisgenote op korte termijn gaat verhuizen hebben we een kamer over in Tilburg, waarschijnlijk vanaf juni.

    Het is dichtbij de UvT en om de hoek bij een supermarkt. Het nadeel is dat de kamer maar 8 m2 is, dus als je kabouter bent of psychisch sterk in je schoenen staat is het iets voor jou

    Overigens is het wel een ideale kamer om van daaruit verder door te zoeken in Tilburg.

    Reageren kan via het e-mailadres dat tijdelijk in m'n profiel staat.
    Lelijke @@p!
    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
    pi_37275829
    Hai!

    Heeft iemand misschien woonruimte in Den Haag of Delft voor volgend collegejaar? Maximaal 300

    Danku!

    pi_37282577
    hallo!
    Ik heb vanaf juni t/m januari een kamer in rotterdam centrum te huur, voor een toffe student(e)!
    kamer bevindt zich in een zijstraat van Witte de With, op 12 minuten lopen van CS, centrum, park, haven, en meer van dat al. Zelf ga k een half jaar naar estland dus wil ik er iemand anders blij mee maken.

    Kamer is 18m2, met gebruik van grote woonkamer/keuken, badkamer met 2x WC, 2x wastafel en 2x douche. Ook mag gebruik gemaakt worden van de koelkasten, senseo's, ovens en meer van dat al.
    Indien gewenst kan ik mijn kledingkast, ladenkast, salontafeltje en boekenkast laten staan, net als de stereo en TV. Maar dat is in overleg.
    De prijs voor dit alles bedraagt slechts 360 euro (incl. g/w/e) en daar krijg je 4 superleuke/gezellige huisgenoten bij!

    mail staat in profiel.
      Eindredactie Games dinsdag 25 april 2006 @ 16:37:31 #81
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_37283386
    goededag
    ik zoek een kamer in amsterdam!
    ik ben 20 jaar en studeer Informatica. ik ben niet rokend, drink amper. Ik vind alles boven de 15 m2 prima en de huur maakt me in principe ook niet veel uit, als dat maar evenrichtig is aan het aantal m2. Voor de rest vind ik gedeelde douce/wc/keuken totaal niet erg
    verder ben ik bereid om diegene die me aan een kamer helpt een vindersloon van 500 euro te geven!

    als je iets weet, mail me dan alsjeblieft op
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      donderdag 27 april 2006 @ 10:35:20 #82
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_37337704
    wij hebben nog een kamer over in Arnhem
    Vlakbij het centrum en station.
    9 m2
    Het is niet groot, maar het is goed te doen. Door het hoge plafond lijkt het al wat groter.
    Wasbak op de kamer, pas nieuw laminaat op de vloer, alles pas geschilderd

    Gezellig huis met 3 mannen en 3 vrouwen. Roken mag.
    Huurprijs inclusief water/gas/licht/gebruik wasmachine.
    Er zijn 2 keukens.

    De precieze prijs horen we nog van de huisbaas, maar zal rond de 200 euro liggen

    mailen kan op marjoboonman1986 at hotmail punt com
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_37338202
    Ja hoi tijd voor mijn advertentie!

    ik zoek een kamer in Utrecht.
    In september ga ik een nieuwe studie volgen daar. Momenteel woon ik nog in Maastricht dus, zoals ik waarschijnlijk niet erbij hoef te vermelden, dat is een beetje heel erg lastig om heen en weer te gaan reizen.
    Ik ben 21 jaar en momenteel student Biometrie. Dit is me te algemeen en ga in september beginnen met Optometrie. Ik hou van gezelligheid, ga graag biertjes drinken en met wat mensen eten, op stap etc. In huis heb ik het het liefst wat netjes (maakt niet uit als het minder netjes is) en ben natuurlijk niet te beroerd daar aan bij te dragen
    Mijn enige eisen aan een kamer: Maximaal 300 euro incl; maar daar staat tegenover dat het geen kamer van 8m2 moet zijn. Het liefst toch wel 12m2, en groter mag je me ook wel voor wakker maken.

    Omdat ik in september pas begin zou ik het liefst vanaf Juni over een kamer kunnen beschikken.

    Mocht iemand iets weten, mail me alsjeblieft! mijn e-mail adres is se7en52@hotmail.com

    [ Bericht 2% gewijzigd door The6thgate op 27-04-2006 11:04:06 ]
    Too much is never enough!
      zaterdag 29 april 2006 @ 12:45:43 #84
    146379 Rudi-Carrell
    "Rudi, benimm dich."
    pi_37399924
    Hallee.

    Ik zit momenteel op kamers in Tilburg-Noord. Ja inderdaad, noord-noord, dus best een eindje van 'alles' vandaan. Ik wil hier graag weg. Niet alleen door de afstanden, maar ook doordat het hier leegloopt qua huisgenoten. En dan zijn er nog twee die er haast nooit zijn... Kortom, geen fuck meer te beleven. En daar kan ik dus niet tegen.

    Ik zoek dus een kamer in Tilburg in een gezellig huis. Het liefst in 't centrum of richting zuid, in Korvel ofzo. Ik ben 20 jaar en studeer aan de UvT. Neem me alsjeblieft! Neem me!
    "Mein Figur, ein Wunder der Fritur."
    pi_37407987
    Ik zoek een kamer in Leiden per direkt.

    Ik ben een eerstejaars Egyptologie aan de universiteit Leiden. Ik woon momenteel op een kamer in Leiden, maar mijn huurcontract wordt niet verlengd omdat mijn huisbaas iets anders met het huis van plan is. Ik houd van gezelligheid, maar trek me soms ook graag even terug op m'n kamer. Ik ben niet lid van een studentenvereniging en rook.

    Minimale oppervlakte is 11m2 en maximale huurprijs is 260 euro.

    E-mail: anita@rocksebarge.nl

    [ Bericht 0% gewijzigd door DeathStella op 30-04-2006 00:35:39 ]
      dinsdag 2 mei 2006 @ 18:09:08 #86
    56208 Euc-
    Verweg(gistan)
    pi_37490612
    Ook ik ben op zoek naar een kamer in Maastricht en Zwolle

    Dit omdat ik volgend jaar in allebei de steden stage ga lopen, in maastricht in een hotel, in zwolle bij een restaurant, het maakt mij niet heel veel uit wat voor kamer het is, als het maar gezellig is!

    In Maastricht moet ik 4 september beginnen, in Zwolle per 1 februari.

    Minimaal wil ik toch wel 16m2 en mijn maximale huurprijs is 350 euro, liefst minder uiteraard

    Mocht je iets hebben mail mij dan op robert _ greijmans apestaartje hotmale punt kom

    [ Bericht 16% gewijzigd door Euc- op 02-05-2006 18:27:19 ]
    O_o o_O O_O °_O °_° O_°
    pi_37495150
    Ik ben op zoek naar een kamer of studio in Nijmegen of directe omgeving.
    Min. 15 m² maar liefst wat groter. Eigen keukentje zou leuk zijn maar niet per se noodzakelijk.
    Internet wel een vereiste. Geen belachelijk hoge bedragen.
    Weet je iets? please let me know
    sannehellinga@hotmail.com
    It Ain't Necessarily So
    pi_37496785
    Ik ben op zoek naar kamer in Amsterdam. Omvang is niet zo belangrijk, maar lokatie wel.

    [ Bericht 15% gewijzigd door Reya op 30-11-2016 20:17:00 ]
    pi_37497523
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef knny het volgende:

    [..]

    nou t contract is getekend. Dit zijn wat foto's van de kamer van het meisje wat er nu zit.
    [afbeelding]
    Foto van de kamer hier komt straks mijn 2 pers bed ook te staan

    [afbeelding]
    inbouw klerenkast en plek voor koelkast en overige dingen

    [afbeelding]
    20m2 dakterras voor mezelf op t zuiden dus hele dag zon;)

    Verder heb ik op t gangetje boven nog plek voor een kast waar ook wat spullen kunnen staan

    3 mei ga ik er wonen
    Leuk gedaan
    pi_37498229
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef Euc- het volgende:
    Ook ik ben op zoek naar een kamer in Maastricht en Zwolle

    Dit omdat ik volgend jaar in allebei de steden stage ga lopen, in maastricht in een hotel, in zwolle bij een restaurant, het maakt mij niet heel veel uit wat voor kamer het is, als het maar gezellig is!

    In Maastricht moet ik 4 september beginnen, in Zwolle per 1 februari.

    Minimaal wil ik toch wel 16m2 en mijn maximale huurprijs is 350 euro, liefst minder uiteraard

    Mocht je iets hebben mail mij dan op robert _ greijmans apestaartje hotmale punt kom
    Schrijf je sowieso in bij de kamerburo in Maastricht.

    In maastricht is relatief gemakkelijk een kamer te krijgen.
      dinsdag 2 mei 2006 @ 23:47:25 #91
    56208 Euc-
    Verweg(gistan)
    pi_37498952
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 23:15 schreef Bijsmaak het volgende:

    [..]

    Schrijf je sowieso in bij de kamerburo in Maastricht.

    In maastricht is relatief gemakkelijk een kamer te krijgen.
    Maastricht verwacht ik ook niet echt problemen, omdat ik verschillende mensen daar ken, en die zouden ook al voor mij rondkijken.

    Zwolle daarintegen is een heel ander verhaal
    O_o o_O O_O °_O °_° O_°
      woensdag 3 mei 2006 @ 02:54:06 #92
    102569 buzzztah
    sQueeZe me!
    pi_37501278
    Ik heb een kamertje te huur in den haag (bezuidenhout). De kamer is niet groot, maar de nette ruime woonkamer / badkamer / keuken deel je met 2 personen die er weinig zijn. Appartement is compleet gerenoveerd (bijna klaar). Internet verbinding ook voorhanden.

    Liefst iemand die de kamer niet voor permanente bewoning gebruikt (net zoals wij )

    Voor meer info mail op baz @ dse.nl (zonder spaties uiteraard)
      woensdag 3 mei 2006 @ 09:57:51 #93
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_37503514
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef Muck het volgende:
    wij hebben nog een kamer over in Arnhem
    Vlakbij het centrum en station.
    9 m2
    Het is niet groot, maar het is goed te doen. Door het hoge plafond lijkt het al wat groter.
    Wasbak op de kamer, pas nieuw laminaat op de vloer, alles pas geschilderd

    Gezellig huis met 3 mannen en 3 vrouwen. Roken mag.
    Huurprijs inclusief water/gas/licht/gebruik wasmachine.
    Er zijn 2 keukens.

    De precieze prijs horen we nog van de huisbaas, maar zal rond de 200 euro liggen

    mailen kan op marjoboonman1986 at hotmail punt com
    kamer is inmiddels vergeven
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_37513590
    Heeft iemand nog een mooie kamer (mag ook studentenhuis ofzo zijn) in Groningen voor mij? 1 persoon, liefst tussen de 10m2 en 300 euro, liefst wel internet, maar niet roken. Als het kan geen tijdelijke kamer. Geslacht: man, 18 jaar.

    bits87 apestaartje gmail punt com
      Moderator zondag 7 mei 2006 @ 19:52:36 #95
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_37637421
    quote:
    Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Renesite het volgende:

    [..]

    Kwam bij de raamstraat -tegenover bioscoop Camera een papier tegen met 'kamers te huur'


    Groningen dus
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      zondag 7 mei 2006 @ 20:03:01 #96
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_37637989
    Ik ben op zoek naar een kamer in Leiden. Ik ben 20 jaar, ga Talen en culturen van Mesopotamië leren. Ik rook/drink niet. De kamer mag niet veel meer dan 250 euro per maand kosten.
      maandag 8 mei 2006 @ 18:56:18 #97
    111387 Lukaso
    bloemen houden van mensen
    pi_37665359
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Asmodean het volgende:
    voor utrecht: zo snel mogelijk inschrijven bij sshu. Aangezien de wachttijd voor Utrecht meer dan een jaar is ben je waarschijnlijk al te laat, net zoals ik dus.
    ah, daar sluit ik me dan dus ook bij aan

    utrecht dus.
    pi_37684383
    Ow en dan heb je nog 1 maand wachttijd en kun je pas binnen 2 maanden beginnen met hospiteren trouwens
    quote:
    Je bent bijna aan de beurt voor een kamer op het complex Warande. We verwachten dat je binnen twee maanden kunt gaan hospiteren. Hospiteren houdt in dat je gaat kennismaken op etages waar een kamer vrijkomt. De bewoners kiezen een nieuwe huisgenoot uit, die het beste in de groep past.
    pi_37706724
    je kan je nu bij het ssh inschrijven om met zn 4en op kamers te gaan, er zijn 10 studentenhuizen, (in het centrum voor 4 studenten per huis),, de plaatsing is dmv wachttijd... mocht er iemand zijn die zich hier voor op wil geven maar maar 3 mensen heeft zou ik er wel bij willen evt aangezien ik niemand zo direct ken die ook naar Utrecht gaat en op kamers
      Moderator woensdag 10 mei 2006 @ 18:32:48 #100
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_37714502
    quote:
    Op woensdag 10 mei 2006 11:01 schreef OoAstridoO het volgende:
    je kan je nu bij het ssh inschrijven om met zn 4en op kamers te gaan, er zijn 10 studentenhuizen, (in het centrum voor 4 studenten per huis),, de plaatsing is dmv wachttijd... mocht er iemand zijn die zich hier voor op wil geven maar maar 3 mensen heeft zou ik er wel bij willen evt aangezien ik niemand zo direct ken die ook naar Utrecht gaat en op kamers
    mail een aantal fokkers die in dit topic staan.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')