Ik ook dus tevens tvpquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:11 schreef innepin het volgende:
Ik zoek vanaf de zomervakantie een kamer in Utrecht. 't Hoeft niet groot, liefst ook niet te duur![]()
heb je reply even doorgemaild naar n vriendin van me. die is toevallig op zoek naar n kamer hierquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef niksie het volgende:
Aangeboden: Kamer in Maastricht
De kamer ligt echt in hartje centrum: 2 minuten loopafstand van het vrijthof, tussen de UB en Economische faculteit in.
Hij is 16m2, huur +/- 315 euro (is nog niet zeker hoeveel 't maandbedrag energie omhoog gaat)
Douche, WC en keuken delen met 2 huisgenootjes. Doorschuiven naar kamers van 30 en 35 meter op korte termijn mogelijk.
Reageren, mail naar nikkiej@gmail.com !
Looiersgrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef The6thgate het volgende:
[..]
heb je reply even doorgemaild naar n vriendin van me. die is toevallig op zoek naar n kamer hier(welke straat gaat het om trouwens?)
TVP Joey zoekt vanaf juli/augustus kamer in Maastricht. Tot 350 euquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef niksie het volgende:
Aangeboden: Kamer in Maastricht
De kamer ligt echt in hartje centrum: 2 minuten loopafstand van het vrijthof, tussen de UB en Economische faculteit in.
Hij is 16m2, huur +/- 315 euro (is nog niet zeker hoeveel 't maandbedrag energie omhoog gaat)
Douche, WC en keuken delen met 2 huisgenootjes. Doorschuiven naar kamers van 30 en 35 meter op korte termijn mogelijk.
Reageren, mail naar nikkiej@gmail.com !
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:57 schreef Nuna het volgende:
Je kunt nooit te vroeg beginnen, dus ik waag ook een poging:
Rond Augustus een kamer gezocht in NijmegenIk rook niet en vind het leuk om samen te eten of iets gezelligs te doen. Ben 18 jaar en aankomend Geneeskunde studente. Liefst een kamer rond de 15/20 m2 voor ongeveer 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk altijd
Als iemand wat weet, mijn mail staat in mijn profiel
Succes!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:32 schreef gias het volgende:
er komen 2 kamers vrij in Hengelo (ov)
mocht er iemand zijn die iets zoekt.
stuur maar een pm
Wat voor clausule?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:42 schreef Electrical-Storm het volgende:
Mijn huisbaas gaat namelijk het appartement waar ik nu in zit verkopen omdat hij het geld nodig heeft (en helaas is zo'n clausule opgenomen in het huurcontract dus ik kan helaas niets anders doen dan iets nieuws vinden)![]()
Of vanaf juli zelfs alquote:Op zondag 5 maart 2006 12:42 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik zooek dus vaanaf augustus/september kamer in Utrecht of omgeving![]()
Als je niet al drie jaar ingeschreven staat kom je daar ook niet in, volgens mij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:20 schreef anoukforza het volgende:
En hoe moeten we contact met je opnemen?
Tip: containerwoningen@ spaklerweg niks voor je?
Not true, zitten ook veel figuren die maar een maandje ingeschreven stonden en er 1 hebben. Dat was wel de 1e lichting geloof ik. Ik sta er nu 1,5 jaar ingeschreven en schat mijn kansen 90% inquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als je niet al drie jaar ingeschreven staat kom je daar ook niet in, volgens mij.
Als je net het geluk hebt dat er 300 geplaatst worden terwijl jij er eentje nodig hebt kun je er zo in, maar dat is over. Helaas.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:39 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Not true, zitten ook veel figuren die maar een maandje ingeschreven stonden en er 1 hebben. Dat was wel de 1e lichting geloof ik. Ik sta er nu 1,5 jaar ingeschreven en schat mijn kansen 90% in
Dat is niet overquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als je net het geluk hebt dat er 300 geplaatst worden terwijl jij er eentje nodig hebt kun je er zo in, maar dat is over. Helaas.
Meen je dat? Wanneer worden die opgeleverd dan? Volgens mij kon je daar de afgelopen maanden al op inschrijven. Althans, dat vertelde de mevrouw van stichting De Key.quote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dat is niet overEr komt nog een heel blok man, blok C.
Hoe kom je er bij?
Dan hebben ze een beetje vertraging opgelopen, maar het ging mij om het feit dat als je volgend jaar (september dus) gaat studeren je achter het net vist.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef anoukforza het volgende:
Hm, de mevrouw van de Key die ik sprak bij de bezichtiging van de begane grond 2 weken geleden zei dat je je daar 1 week later (dus 1 week geleden) voor in kon schrijven
Kun je niet nu alvast inschrijven, zodat je gewoon een paar maanden eerder een kamer hebt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dan hebben ze een beetje vertraging opgelopen, maar het ging mij om het feit dat als je volgend jaar (september dus) gaat studeren je achter het net vist.
Sinds oktober vorig jaar sta ik al ingeschreven bij de woningbouwvereniging, om wachttijd op te bouwen, maar pas als je een studentnummer en nog wat zaken hebt kun je op kamers reageren. Het vervelende van die containers is dat ze allemaal al opgeleverd zijn voordat ik er op kan reageren. Niet zo tof.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Kun je niet nu alvast inschrijven, zodat je gewoon een paar maanden eerder een kamer hebt?
Klopt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dan hebben ze een beetje vertraging opgelopen, maar het ging mij om het feit dat als je volgend jaar (september dus) gaat studeren je achter het net vist.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
TVP Joey zoekt kamer in Maastricht. Tot 350 eu![]()
ik heb de kamerquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:10 schreef knny het volgende:
morgen ga ik kijken naar een kamer in groningen. 28m2 en prive dakterras van 20m2
375 incl. gebruik wasmachine is gratis en internet kost 5-10 euro per maand
5 min loopafstand centrum en 10min naar de Hanze
375 best veel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:21 schreef knny het volgende:
[..]
ik heb de kamerna lang zoeken
dat wilde ik ff zeggen![]()
Als jij een kamer vindt bij kamernet ofzo staat dat verder los van de sshu...quote:Op maandag 10 april 2006 19:45 schreef Tommilio het volgende:
maar als je zelf een kamer vindt dan mag je daar niet in omdat je niet aan de beurt bent? begrijp ik het goed dan? geen verstand hiervan namelijk....iemand nog de link voor rotterdam?
Pim, Joppe heeft nog een kamer vrij in Utrecht. Niet iets voor jou?quote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Asmodean het volgende:
voor utrecht: zo snel mogelijk inschrijven bij sshu. Aangezien de wachttijd voor Utrecht meer dan een jaar is ben je waarschijnlijk al te laat, net zoals ik dus.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:26 schreef Asmodean het volgende:
Nee, een kamer van 10m2 die kilometersver van het centrum van Utrecht ligt, en nog verder van de UU, in de wijk Kanaleneiland, wat bekend staat als de grootste kutbuurt van Utrecht klinkt niet echt geweldig. Helemaal niet als je 350 euro moet betalen voor zo'n hokje waar je nauwelijks een bed kwijt kunt. Kamers in Utrecht zijn duur, maar dit vind ik zwaar overdreven.
nou t contract is getekend. Dit zijn wat foto's van de kamer van het meisje wat er nu zit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:10 schreef knny het volgende:
morgen ga ik kijken naar een kamer in groningen. 28m2 en prive dakterras van 20m2
375 incl. gebruik wasmachine is gratis en internet kost 5-10 euro per maand
morgen foto's ":D
kickjequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:37 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Hallo,
Ik ben met spoed op zoek naar een kamer/2kamers in Enschede. Ik ben 31 jaar, man en ik heb een fulltime baan. Tevens heb ik 2 katten.
Huurprijs tot 250 euro.
Dringend!
Help!
Dat gebeurt dan logischerwijs ook per email omdat ze hun emailadres vaak in hun kamerrequest zettenquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef Asmodean het volgende:
ik heb al ik weet niet hoeveel 'ik zoek een kamer' requests langs zien komen, maar niemand die er op reageert.
oeh, das zeker niet mis. Ik heb helaas nog 0 reacties gekregenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:16 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan logischerwijs ook per email omdat ze hun emailadres vaak in hun kamerrequest zetten
Van een vriendin van mij weet ik dat ze 10 mailtjes heeft gehad na haar berichtje hier.
Hier nog 1, maar ja utrecht staat bekend om de moeilijkheid mbt kamers en hier op fok lopen ook heel wat mensen rond die naar Utrecht willenquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
oeh, das zeker niet mis. Ik heb helaas nog 0 reacties gekregen
Die dingen zijn volgens mij best wel klein (een tijdje terug tenminste, toen ik ernaar gekeken heb). Om daar nou al een hypotheek voor aan te gaan...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
http://www.studentenstudio.nl/studentenstudio.aspx lijkt me trouwens ook wel wat alleen t opknappen van de studio's is wel duur denk ik
Daar zit wel wat in ja.... mja we hopen maar t beste voor iedereenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die dingen zijn volgens mij best wel klein (een tijdje terug tenminste, toen ik ernaar gekeken heb). Om daar nou al een hypotheek voor aan te gaan...
Leuk gedaanquote:Op donderdag 13 april 2006 20:18 schreef knny het volgende:
[..]
nou t contract is getekend. Dit zijn wat foto's van de kamer van het meisje wat er nu zit.
[afbeelding]
Foto van de kamer hier komt straks mijn 2 pers bed ook te staan
[afbeelding]
inbouw klerenkast en plek voor koelkast en overige dingen
[afbeelding]
20m2 dakterras voor mezelf op t zuiden dus hele dag zon;)
Verder heb ik op t gangetje boven nog plek voor een kast waar ook wat spullen kunnen staan
3 mei ga ik er wonen
Schrijf je sowieso in bij de kamerburo in Maastricht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef Euc- het volgende:
Ook ik ben op zoek naar een kamer in Maastricht en Zwolle
Dit omdat ik volgend jaar in allebei de steden stage ga lopen, in maastricht in een hotel, in zwolle bij een restaurant, het maakt mij niet heel veel uit wat voor kamer het is, als het maar gezellig is!
In Maastricht moet ik 4 september beginnen, in Zwolle per 1 februari.
Minimaal wil ik toch wel 16m2 en mijn maximale huurprijs is 350 euro, liefst minder uiteraard
Mocht je iets hebben mail mij dan op robert _ greijmans apestaartje hotmale punt kom
Maastricht verwacht ik ook niet echt problemen, omdat ik verschillende mensen daar ken, en die zouden ook al voor mij rondkijken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:15 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Schrijf je sowieso in bij de kamerburo in Maastricht.
In maastricht is relatief gemakkelijk een kamer te krijgen.
kamer is inmiddels vergevenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef Muck het volgende:
wij hebben nog een kamer over in Arnhem
Vlakbij het centrum en station.
9 m2
Het is niet groot, maar het is goed te doen. Door het hoge plafond lijkt het al wat groter.
Wasbak op de kamer, pas nieuw laminaat op de vloer, alles pas geschilderd
Gezellig huis met 3 mannen en 3 vrouwen. Roken mag.
Huurprijs inclusief water/gas/licht/gebruik wasmachine.
Er zijn 2 keukens.
De precieze prijs horen we nog van de huisbaas, maar zal rond de 200 euro liggen
mailen kan op marjoboonman1986 at hotmail punt com
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwam bij de raamstraat -tegenover bioscoop Camera een papier tegen met 'kamers te huur'
ah, daar sluit ik me dan dus ook bij aanquote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Asmodean het volgende:
voor utrecht: zo snel mogelijk inschrijven bij sshu. Aangezien de wachttijd voor Utrecht meer dan een jaar is ben je waarschijnlijk al te laat, net zoals ik dus.
quote:Je bent bijna aan de beurt voor een kamer op het complex Warande. We verwachten dat je binnen twee maanden kunt gaan hospiteren. Hospiteren houdt in dat je gaat kennismaken op etages waar een kamer vrijkomt. De bewoners kiezen een nieuwe huisgenoot uit, die het beste in de groep past.
mail een aantal fokkers die in dit topic staan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:01 schreef OoAstridoO het volgende:
je kan je nu bij het ssh inschrijven om met zn 4en op kamers te gaan, er zijn 10 studentenhuizen, (in het centrum voor 4 studenten per huis),, de plaatsing is dmv wachttijd... mocht er iemand zijn die zich hier voor op wil geven maar maar 3 mensen heeft zou ik er wel bij willen evtaangezien ik niemand zo direct ken die ook naar Utrecht gaat en op kamers
mja ik laat het dan liever aan hen over dan om mij te mailen en een groepje van 4 te vormen aangezien ik denk dat niet iedereen dat op prijs zou stellen (mits ze ingeschreven zijn bij sshu, plaatsing is op basis van totale wachttijd van iedereen( 4 mensen die 12maanden zijn ingeschreven= 48maanden dus). Dus als iemand dit wil mail mij dan maarquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
mail een aantal fokkers die in dit topic staan.
Psst, je hebt geen e-mailadres in je profiel staan!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
mja ik laat het dan liever aan hen over dan om mij te mailen en een groepje van 4 te vormen aangezien ik denk dat niet iedereen dat op prijs zou stellen (mits ze ingeschreven zijn bij sshu, plaatsing is op basis van totale wachttijd van iedereen( 4 mensen die 12maanden zijn ingeschreven= 48maanden dus). Dus als iemand dit wil mail mij dan maar
ik geloofquote:Op zondag 14 mei 2006 18:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Psst, je hebt geen e-mailadres in je profiel staan!
denk dat ze het niet voor niets heeft weggehaald?quote:
hey Robert jij hier?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:46 schreef killko het volgende:
Heeft iemand nog een mooie kamer (mag ook studentenhuis ofzo zijn) in Groningen voor mij? 1 persoon, liefst tussen de 10m2 en 300 euro, liefst wel internet, maar niet roken. Als het kan geen tijdelijke kamer. Geslacht: man, 18 jaar.
bits87 apestaartje gmail punt com
Dit is wel het ideale moment om naar een grotere kamer te zoeken. Volgens mij is er best veel vrijgekomen de afgelopen maanden. Ik weet echter alleen kleine kamers voor je (zoals dat dwergenpaleis van 8 m2 dat ik pasgeleden in deze topic heb gepost)quote:Op maandag 15 mei 2006 20:20 schreef Mr.G het volgende:
Kamer gezocht in Tilburg
Heb nu een jaartje op kamer gewoond en ik wil graag een wat grotere kamer.
Mijn mail staat in mn profiel.
In dispuutshuizen ben ik niet geinteresseerd.
wat steekwoorden:
-sportief
-sociaal
-humor (en op zn tijd wat serieuser)
-gezelligheid
-studie (volgend jaar even een jaartje bikkelen)
![]()
Heb er nog geen. Jij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:27 schreef riX- het volgende:
[..]
hey Robert jij hier?Heb je inmiddels al een kamer?
![]()
*jaloers* mocht je nog iets tegenkomenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef The6thgate het volgende:
ik kan mn zoektocht alweer afblazen. heb een kamer in utrecht
![]()
ik had via de SSH site gereageerd en mocht hospiteren. blijkbaar toch n goeie indruk achter gelatenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*jaloers* mocht je nog iets tegenkomenmail t ff door
Ja ssh ben ik an de beurt voor warande ja en de meeste kamers zijn daar al zo snel beschikbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik had via de SSH site gereageerd en mocht hospiteren. blijkbaar toch n goeie indruk achter gelatenkamer is vrij klein met veel huisgenoten, maar het voelt wel goed om al een plekje te hebben. dat was wel t belangrijkste
zal het wel doorgeven als ik van vrienden nog wat hoor![]()
utrecht is gewoon harstikke duur! wie gaat er in een kamer van 8 m² wonen voor 250 per maand!quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:10 schreef The6thgate het volgende:
ik kan mn zoektocht alweer afblazen. heb een kamer in utrecht
![]()
ik ga 268 betalen voor 12m2quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef teletubbies het volgende:
[..]
utrecht is gewoon harstikke duur! wie gaat er in een kamer van 8 m² wonen voor 250 per maand!
ik heb nu een kamer in brabant van 220 en al 12 m²! en school is gewoon 7 min met de bus!
hopelijk is leiden wat goedkoper
geen lieve iemand die vrijwillig fff gaat voor mij kjiken of er advertenties hangen op de muren van leidenuniv..? k zal je hartelijk bedanken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef teletubbies het volgende:
[..]
utrecht is gewoon harstikke duur! wie gaat er in een kamer van 8 m² wonen voor 250 per maand!
ik heb nu een kamer in brabant van 220 en al 12 m²! en school is gewoon 7 min met de bus!
hopelijk is leiden wat goedkoper
Ik ken iemand die een kamer per direct beschikbaar heeft, interesse?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:19 schreef dedeur het volgende:
Hallo mensen!
Ik zoek voor volgend schooljaar een kamer in Groningen. Ik ben dan eerstejaars Filosofie. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik slaag straks. In het centrum en alles op een stukje fietsen lijkt mij ook wel leuk.
Weet jij een kamer voor mij? Dan zou ik het tof vinden als je me wilt mailen, of hier een reactie achter laat!
Mailen mag!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een kamer per direct beschikbaar heeft, interesse?
= weg!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef De Wouzeraar het volgende:
Grote kamer (21 m2) aan het Oogstplein in Enschede.![]()
Lage prijs [¤ 305, inclusief water/gas/electriciteit/internet] Gunstige ligging [10 minuten van het station en hogeschool, 15 minuten van de universiteit, boven een supermarkt (Dirk van de Broek) en Chinees; pizzeria, winkelcentrum en AH om de hoek] Met balkon Inclusief enkele meubels [tafel, stoelen, tv-meubel, 2 inbouwkasten] Gedeeld toilet, douche, keuken, stofzuiger en wasmachine met 3 schone huisgenoten [geen studentenhuis, twee jongens en een meisje] Met schuur
Nu definitief: reageren maar! Ja, ik wil die kamer, dus ik klik hier
Is dat niet vlakbij de faculteit der sociale wetenschappen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef teletubbies het volgende:
hee een vraagje
V. Wassenaarsweg 15D - 3 (Rijnfront)
leiden/oegstgeest
kent iemand dit adres? is er busaansluiting?.... mm hoever fietsen/lopen van de univ?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef Kiwi312 het volgende:
Ik heb nog een kamer over in Leeuwarden!
Ik trek per 1 juli in in een flatje vlakbij het Europaplein, dat is 10 minuten fietsen naar het centrum en 5 a 10 minuten fietsen naar de hogescholen. Ik zou dit samen met een ander meisje doen maar zij zag er vanaf.
Er is een vrij grote huiskamer, 2 slaapkamers, een kleine keuken en een kleine douche. De kale huur 170 maar daar komen nog wel vaste lasten bij. Je moet rekenen op zo'n 50 euro extra per maand.
Jouw slaapkamer is rond de 10m2, maar dat wordt ook echt alleen je slaapkamer. In de huiskamer is ruimte genoeg om een bureau neer te zetten en daar soort van "studeerhoekje" van te maken.
Ik ben zelf een meisje van 19 jaar en ik studeer Tourism Management aan de CHN. Roken is toegestaan, dat doe ik namelijk zelf ook.
Spreekt je dit aan of wil je meer informatie? Mail me dan, mijn adres staat in mijn profiel!
mmm ik denk ergens bij die ene Autobaan?......quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is dat niet vlakbij de faculteit der sociale wetenschappen?
Het is wel een grotere weg, waar inderdaad de faculteit der Sociale Wetenschappen aan ligt. Het is wel lekker dicht bij het station en ook wel bij de meeste faculteiten geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:32 schreef teletubbies het volgende:
[..]
mmm ik denk ergens bij die ene Autobaan?......
Je weet nou niet of het een douche of een keuken is?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanmiddag wezen kijken en ik heb nu een kamer in Amsterdam. In Oud-Zuid zelfs, mét eigen douche/keuken. Echt heel erg tof.
Via via kom je aan de beste kamers. Er zijn zoveel kamers die je nooit op internet of bij een woningcorporatie zult vinden. Het is ook nog eens spotgoedkoop naar Amsterdamse begrippen, 215 excl. Daar komt wel bij dat alles elektrisch is, dus er komen nog wel een paar tientjes bij, maar dat is nog heel weinig op zo'n locatie.. Niet slecht dus voor een aankomend eerstejaars.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:32 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Je weet nou niet of het een douche of een keuken is?
maar gefeli! hoeveel ga je betalen?
joh echt?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Via via kom je aan de beste kamers. Er zijn zoveel kamers die je nooit op internet of bij een woningcorporatie zult vinden.
Gistermiddag ben ik nog bij de Wenckebachweg wezen kijken, maar ik word daar toch niet vrolijk van. Ze staan pal naast de bijlmerbajes en als die gevangen luchten hoor je de rapmuziek in je container. Voor de rest bestaat het uit Hell's Angels en industrieterrein.. Verder zagen die containers zelf er wel leuk uit.quote:
Ik heb je trouwens niet gemaild omdat de huisbaas alleen een meisje wilde, maar dat even terzijde.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef dedeur het volgende:
Is er trouwens al ergens een topic over wáár je kamer het beste kan zitten? Ik ken Groningen nou eenmaal nog niet zo goed en weet niet precies op welke kamers ik nou wel of niet moet reageren. Wat zijn een beetje goede/leuke/slechte wijken? Kan iemand mij helpen?
Oh dat is okay hoor, ik zoek stug verder!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens niet gemaild omdat de huisbaas alleen een meisje wilde, maar dat even terzijde.
Oranjewijk, Schilderswijk![]()
![]()
Korrewegwijk, Oosterpoort![]()
Beijum, Vinkhuizen![]()
![]()
ik den kdat je je prijs iets omhoog moet schroeven, voor dat geld kan je een beetje kamer in leiden wel vergeten denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:12 schreef Mieks het volgende:
Dag lieve mensjes,
Ik zoek een nieuwe kamer in Leiden.
Min 12 m2
Als het kan binnen de singels, maar hoeft niet.
minder dan 250 euro.
Als het kan een beetje schoon.
Ik ben lid van het SIB.
Alvast bedankt als je iets weet!!
ik zag wel kamers..tussen de 210 en 300 nogwat..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik den kdat je je prijs iets omhoog moet schroeven, voor dat geld kan je een beetje kamer in leiden wel vergeten denk ik
10, nee, blauw en een Albert Heijn om de hoek.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:38 schreef MatiCe het volgende:
Ik ga aanstaande maandag kijken naar een kamer aan de Jozef Israelsstraat in Groningen. Weet iemand me wat meer te vertellen over die straat? Zijn het vooral studenten die er wonen? Hoe zijn de huizen? Hoeveel minuten is het fietsen naar Grote Markt en de RuG?
Bvd.
Zou je wat meer in detail willen treden, of ouwehoer je maar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
10, nee, blauw en een Albert Heijn om de hoek.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:37 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Zou je wat meer in detail willen treden, of ouwehoer je maar?
Ok thx.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:42 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik zal je vraagjes even beantwoorden. T ligt op circa 5 minuten van het centrum, je hebt een gebouw van de RuG om de hoek (letteren), Zernike is te doen in 10 minuten. En wat voor huizen? Oude rothuizen, ben er wel eens geweest.
Weet je nu al dat je wordt uitgekozen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:48 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Ok thx.
Ik ben benieuwd naar maandag. Als het wat is neem ik hem, anders ga ik even langs bij IN voor een kamertje in op Hoendiep.
Het is geen hospiteeravond, het is een huisbaas die ik gebeld heb. Hij heeft deze kamer vrij omdat de vorige geïnteresseerde afgehaakt is. Als ik wil kan ik hem dus nemen, al ben ik wel benieuwd waarom de ander afgehaakt is voor een kamer van 13m2 voor 220 euro inc., vrij mooi gelegen. Zit jij overigens op kamers in Groningen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:49 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Weet je nu al dat je wordt uitgekozen?
Ik was laatst op het conservatorium in den haag en daar hingen een heleboel papiertjes met 'kamer te huur'quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:48 schreef DarkFly het volgende:
Gezocht: Kamer in Den Haag (of omgeving)
In verband met m'n stage ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag of daar in de buurt. Het gaat om de periode van 15 augustus t/m 15 oktober.
Heb je wat voor mij, of wil je eerst meer informatie over mij? Mailen kan naar darkfly@home.nl
Is er misschien iemand die daar vaker komt en er een paar voor me kan meenemen? Zit op kamers in Groningen en ben druk bezig met m'n tentamens, dus ff naar Den Haag is een beetje lastig voor me...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik was laatst op het conservatorium in den haag en daar hingen een heleboel papiertjes met 'kamer te huur'![]()
Nee, ken er helemaal niemand, en zal er ook niet meer komen... sorry. In ieder geval succes!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef DarkFly het volgende:
[..]
Is er misschien iemand die daar vaker komt en er een paar voor me kan meenemen? Zit op kamers in Groningen en ben druk bezig met m'n tentamens, dus ff naar Den Haag is een beetje lastig voor me...
heeft die huisbaas misschien nog meer kamers?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:00 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Het is geen hospiteeravond, het is een huisbaas die ik gebeld heb. Hij heeft deze kamer vrij omdat de vorige geïnteresseerde afgehaakt is. Als ik wil kan ik hem dus nemen, al ben ik wel benieuwd waarom de ander afgehaakt is voor een kamer van 13m2 voor 220 euro inc., vrij mooi gelegen. Zit jij overigens op kamers in Groningen?
Ik heb er nu een van 16 m2 voor 230 euro.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik den kdat je je prijs iets omhoog moet schroeven, voor dat geld kan je een beetje kamer in leiden wel vergeten denk ik
Waar is het conservatorium ergens in Den Haag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, ken er helemaal niemand, en zal er ook niet meer komen... sorry. In ieder geval succes!
Juliana van Stolberglaan, vlakbij het Paleis van Justitie.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:37 schreef Mieks het volgende:
[..]
Waar is het conservatorium ergens in Den Haag?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch maar even een klein oproepje,
Gezocht: Kamer in omgeving a'dam / a'veen.Nijmegen.
Verder weinig eisen over hoe en wat, alleen financieel mag het tot een eurotje of 300.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:19 schreef dedeur het volgende:
Hallo mensen!
Ik zoek voor volgend schooljaar een kamer in Groningen. Ik ben dan eerstejaars Filosofie. Ik ga er in ieder geval van uit dat ik slaag straks. In het centrum en alles op een stukje fietsen lijkt mij ook wel leuk. Zo rond de 300 moet nog wel kunnen.
Weet jij een kamer voor mij? Dan zou ik het tof vinden als je me wilt mailen, of hier een reactie achter laat!
Laten we samen wanhopig verderzoekenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toch maar even een klein oproepje,
Gezocht: Kamer in omgeving a'dam / a'veen.
Verder weinig eisen over hoe en wat, alleen financieel mag het tot een eurotje of 300.
Doen wequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:10 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Laten we samen wanhopig verderzoeken![]()
Ik heb een kamerquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ssh ben ik an de beurt voor warande ja en de meeste kamers zijn daar al zo snel beschikbaarmaar ik houd alle sites goed in de gaten, meer kan je ook niet echt doen vanuit Friesland
Daar staan alleen niet heel veel kamers op...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
www.studentenhuisvesting.nl is ook best goed.
gefeliquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb een kamerop de warande in Zeist, ik vind het een heerlijke omgeving daar, redelijke prijs en grote, eigen balkon, huis heeft 2 katjes
en met de bus ben je zo in Utrecht. Na de eerste keer hopsiteren werd ik gebeld dat ik t was geworden (ik zat bij het 2e hospiteeradres
) vanaf 11juli gaat het in
Waar zit je straks?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:40 schreef The6thgate het volgende:
[..]
gefeliwarande had ik ook wel prima gevonden als ik daar terecht was gekomen, maar vind het stiekem toch wel fijn om 10 minuten lopen van het centrum/CS te zitten
contract is al ondertekend en per 1 juli is ie van mij
![]()
otterstraat. btje jammer van de 12m2 met 14 huisgenoten...wel erg drukquote:
Helemaal niemand?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:48 schreef DarkFly het volgende:
Gezocht: Kamer in Den Haag (of omgeving)
In verband met m'n stage ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag of daar in de buurt. Het gaat om de periode van 15 augustus t/m 15 oktober.
Heb je wat voor mij, of wil je eerst meer informatie over mij? Mailen kan naar darkfly@home.nl
Ik heb niets gehoord over kamers beschikbaar in Groningen de afgelopen tijdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef reconnect het volgende:
Kamer gezocht in Grun,
ik ga volgend jaar Economie en Management studeren aan de RUG en zou graag een kamer willen hebben.
Minimaal 12 m2
geen tijdelijke kamers
200-300 euro
Sterkte.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:38 schreef MatiCe het volgende:
Ik heb een kamer gevonden via IN, in Groningen. Zij hebben per direct kamers beschikbaar in Selwerd. Ik heb zelf een kamer in Hoendiep weten te bemachtigen, de laatste die nog beschikbaar was.
Nog steeds zoekendequote:Een kamer gezocht in Nijmegen!Ik rook niet en vind het leuk om samen te eten of iets gezelligs te doen. Ben 18 jaar en aankomend Geneeskunde studente. Liefst een kamer rond de 15/20 m2 voor ongeveer 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk altijd ![]()
Als iemand wat weet, mijn mail staat in mijn profiel![]()
ja het is best moeilijk om een kamer te vinden daarquote:Op zondag 25 juni 2006 13:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord over kamers beschikbaar in Groningen de afgelopen tijdLaatst nog wel dus in de raamstraat, maar dat is al weg..
He, had ik eerder moeten weten...ga vanaf volgende week weg hier. Midden in het centrum nog wel! Jammer volgende keer beter! Schrijf je in bij het Kamerburo of op Kamernet.nl...er zijn veel kamers vrij in Maastricht momenteel.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:27 schreef Dabrye het volgende:
Ik ben op zoek naar een kamer in Maastricht. En eigenlijk zo snel mogelijk.
Eisen: maximaal budget 250 euro (300 euro als de kamer écht de moeite waard is), bij voorkeur goedkoper. Ik rook, ben verder vrij rustig. Ik zoek de kamer zo snel mogelijk.
Jammer genoeg precies de periode dat ik nog in m'n huidige kamer zitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tijdelijke kamer(s) in Groningen aangeboden, woon- en slaapkamer van beide 13 m2. Internet aanwezig, douche, bad, keuken en wc gedeeld met 1 huisgenote die er bijna nooit is. Alles netjes en goed onderhouden. Wijk: Vinkhuizen. Prijs: 250 euro inclusief per maand. Beschikbaar van 1 juli tot 1 september.
Ik snap de bezwaren tegen een tijdelijke woonruimte, maar vanuit Groningen is het misschien makkelijker zoeken naar een meer permanente woonruimte.![]()
Reageer hier of mail me op het emailadres in m'n profiel.
Ik niet, ik ben ook nog steeds zoekende naar een kamer in Nijmegen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef Dupje het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Nijmegen!
Niet boven de 300 euro en min. 12m2.
Ik ben verder een rustig, niet rokend, vrolijk meisje, en ik hou vooral van muziek!
Ik ga dan ook muziektherapie aan de HAN studeren.
Wie kan mij helpen?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zoek een kamer in Groningen
Ik ben , van het vrouwelijke geslacht, 18 jaar jong. Woon nu nog in Hoogeveen bij m'n ouders.
Ik wil nu onderwijsass. gaan doen en daarna mijn weg vervolgen op de PABO in Groningen.
Aangezien ik het zelf prettig vind in een schone/nette omgeving te wonen zie ik dit ook graag terug in mijn toekomstige kamer.
Naast studeren ben ik opzoek naar een bijbaantje zodat ik goed kan stappen in Grunn![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tijdelijke kamer(s) in Groningen aangeboden, woon- en slaapkamer van beide 13 m2. Internet aanwezig, douche, bad, keuken en wc gedeeld met 1 huisgenote die er bijna nooit is. Alles netjes en goed onderhouden. Wijk: Vinkhuizen. Prijs: 250 euro inclusief per maand. Beschikbaar van 1 juli tot 1 september.
Ik snap de bezwaren tegen een tijdelijke woonruimte, maar vanuit Groningen is het misschien makkelijker zoeken naar een meer permanente woonruimte.![]()
die site ziet er wel goed uit. ff rondkijkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Mini_rulez het volgende:
www.studentenhuisvesting.nl is ook best goed.
ik zou een advertentie op kamernet zetten als je nog niet genoeg wachttijd hebt opgebouwd bij de SSHU (ik neem aan dat je je daar iig hebt ingeschreven).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:13 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik zoek ene kamer in Utrecht.
Ik ben Laura, 18 jaar uit Hoorn. Ga journalistiek doen in Utrecht en ik wil gewoon een leuke kamer, gezellig is ook wel beetje belangrijk haha.
Ik zoek iets van 20 m2 en groter.
je kan me mailen als je iets weet, ik ben echt heeeeel leuk namelijk om als huisgenote te hebben
xxx
eh, ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:47 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja maar ik heb lieve ouders
ik heb me nog niet ingeschreven bij de SSHU, dat moet ik zeker wel doen?
groetjes, laura
Je begint in september? Dan had je beter een jaar geleden kunnen beginnen met zoeken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:13 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik zoek ene kamer in Utrecht.
Ik ben Laura, 18 jaar uit Hoorn. Ga journalistiek doen in Utrecht en ik wil gewoon een leuke kamer, gezellig is ook wel beetje belangrijk haha.
Ik zoek iets van 20 m2 en groter.
je kan me mailen als je iets weet, ik ben echt heeeeel leuk namelijk om als huisgenote te hebben
xxx
Kamernet werkt voor mij wel het best. Zeker omdat je met punten systeem nooit meer genoeg punten krijgt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:42 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja t moet natuurlijk ook weer niet heel slecht zijn voor dat geld, maar ja, ik ben wel beetje verwend nest idd..
maar ja ik ben allang blij dat ik uit dit gat weg ga.
ik sta trouwens op kamernet nu, jeej.
Bij de SSHU had ik anders binnen drie weken een kamer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je begint in september? Dan had je beter een jaar geleden kunnen beginnen met zoeken.Bij de SSHU krijg je voorlopig in elk geval niks. Die hebben trouwens toch niet veel boven de 20m2, dus als je dat wilt, zul je toch het particuliere circuit in moeten.
Schrik trouwens niet als je voor het eerst in een studentenhuis terecht komt, die zijn meestal niet zo geschikt voor verwende meisjes.Oud gebouw, nog oudere meubels, de meeste huishoudelijke apparaten zijn kapot of ontbreken helemaal, en hygiëne is vaak ook ver te zoeken.
Misschien worden we wel burenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:35 schreef LadyDanae het volgende:
Ik zoek een kamer in Groningen! (ja, nog zo een)
Het liefst geen tijdelijke kamer, en vanaf 1 augustus ofzo.
Ik ga Archeologie studeren aan de RUG. Ik word in september 18 jaar, ik ben een spontaan en vrolijk (maar ook wel rustig) meisje
Als je er een voor me weet, mail naar marlene . 88 @ gmail . com
Bedankt!![]()
Een tijdelijke dan toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij de SSHU had ik anders binnen drie weken een kamer.
Een tijdelijke kamer, ja. Ik kan er een jaar wonen.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een tijdelijke dan toch?
De wachtlijsten voor hun complexen zijn 8 maanden (voor Zeist) en langer.
Gefeliciteerd! Hoe ben je eraan gekomen?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Whoooo ik heb een kamer in Grunn whoehhahahaha 'k hoor 't net![]()
![]()
Ik ook! Tot 250 euro echter.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:53 schreef Dabrye het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Maastricht. Budget tot 300 euro, bij voorkeur in het centrum of Bursselse poort. Helpt iemand mij?
Gefeliciteerd! Klets je mij ook even naar binnen?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Whoooo ik heb een kamer in Grunn whoehhahahaha 'k hoor 't net![]()
![]()
Kamernetquote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef reconnect het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe ben je eraan gekomen?
Had je net iets eerder moeten zijn, die 3 vorige bewoners gingen er allemaal uit, we zijn dus alle 3 nieuw nu daarquote:Op zondag 2 juli 2006 22:23 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Klets je mij ook even naar binnen?
lk Heb dinsdganog wel hospiteerborrel, waar ik dus niet heen gaquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 18:43 schreef xman het volgende:
Prijs 450,00 euro incl. Werkende of studerende huisgenoot gezocht.
- Amsterdam Noord fietsend 3,8 km van het pondje naar het centrum.
- Goede busverbindingen: 2 bussen die naar het centrum gaan. 1 bus naar Sloterdijk.
- Gratis parkeren en 3 minuten van de ringweg.
- Erg rustige omgeving met veel groen, supermarkt dichtbij, fitness centrum dichtbij, winkelscentrum ook..
Huis:
- 93m², Appartement op derde verdieping
- Woonkamer met ruim balkon, 3 slaapkamers, een buitenkamer, berging, badkamer, toilet, box.
- Faciliteiten: wasmachine, droger, ijskast, vriezer, afwasmachine, WIFI (Internet).
Je kamer:
Kamer met veel licht en vrij uitzicht. 15m2 beschikbaar vanaf 1 augustus.
Je huisgenoot:
- Relaxte en rustige student
- Ben aan het afstuderen.
- Interesses: sport (vechtsport niet voetbal), fok!ken uiteraard![]()
Gevraagd:
Ik zoek een nette en rustige huisgenoot(e) met humor die minstens 6-12 maanden gebruik wil maken van het huis. Hou er rekening mee dat dit een woning is die niet in de 'populaire' wijken ligt. Ik zoek daarom iemand die het leuk vind om een ruime appartement te delen in een rustige buurt met heel veel groen. Maar je bent ook zo in het centrum. Met de bus is het 15 minuten naar het centrum.
Plattegrond:
[afbeelding]
Appartement:
[afbeelding]
Uitzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je vragen/ contact: khabbazy [at] gmail [punt] com
Dat gaat niet meer door.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef fulco- het volgende:
[..]
Proficiat, en dat binnen 2 dagen.
Wie is het geworden? Stats!?
Dat klinkt zéker niet gek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:52 schreef xman het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer door.![]()
Bij deze is er weer een kamer beschikbaar
Staat erbij 3.8kmquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat klinkt zéker niet gek.Maar even een vraagje: hoe ver van het centrum is het op den fietsch; is dat eventueel te doen?
Het is 10-15 minuten fietsen. Die 3,8 km heb ik door routenet.nl laten berekenen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:09 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat klinkt zéker niet gek.Maar even een vraagje: hoe ver van het centrum is het op den fietsch; is dat eventueel te doen?
Dat is ook de afstand van mijn huis hier tot Beverwijk, en daar doe je bijna een uur over op de fiets. Absolute afstand zegt dus niet zoveel.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:35 schreef xman het volgende:
[..]
Het is 10-15 minuten fietsen. Die 3,8 km heb ik door routenet.nl laten berekenen. [quote]
Ah, oké.
[quote]Pfff ben een beetje moe, want we zijn bezig met het renoveren van de hele woning. Ik kan geen behang meer zien. Wat is dat moeilijk te verwijderen zeg. En dan heb je het verwijderd, valt het op de grond, blijft het daar plakken.![]()
Morgen komt de stucer en wordt alles gedaan. Ze gaan ook schilderen, dus dat scheelt wel.
Het is niet absoluut. Heb de fietsroute berekend. Het is gewoon 1 lange weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat is ook de afstand van mijn huis hier tot Beverwijk, en daar doe je bijna een uur over op de fiets. Absolute afstand zegt dus niet zoveel.![]()
[..]
![]()
Ja lach maar!quote:
Deze 'vacature' is ingevuld. Bedankt voor de reacties en tot in september.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik lachte je toe.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:44 schreef xman het volgende:
[..]
Het is niet absoluut. Heb de fietsroute berekend. Het is gewoon 1 lange weg.
[..]
Ja lach maar!![]()
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
xman heb je nu al iemand?
Op dit moment? 0quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zijn in de running?
Als jij in Breda vertrekt komt er zeker daar iets vrij of niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef K.V. het volgende:
Gezocht: kamer in Den Haag
Heb jij een kamer voor mij in de aanbieding en/of ken jij iemand die een huisgenoot zoekt?
Mail me dan! >
Ja, dat kloptquote:Op zondag 9 juli 2006 18:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Als jij in Breda vertrekt komt er zeker daar iets vrij of niet?![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:18 schreef K.V. het volgende:
Gezocht: kamer in Den Haag
Vanaf september ga ik de hbo opleiding "Technische Natuurkunde" volgen in Rijswijk.
Daarom ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Wat ik zoek
* kamer in een studentenhuis (gezellige huisgenootjes)
* oppervlakte tussen de 15 en 25 m2
* prijsniveau ¤ 200 - ¤ 300 (inclusief)
* goede bereikbaarheid met het ov, het liefst in de buurt van de Haagse Hogeschool of anders bij het strand, met zeezicht natuurlijk (wie niet waagt...)
Wie ik ben
* Ik ben 17 jaar
* Mijn hobbies: Mijn CV is opvraagbaar via E-mail
* Wat wil je nog meer weten? Mail
Ik woon nu nog thuis maar dat is bagger. Ik zou op zich wel heen en weer kunnen reizen in het begin, maar dat vind ik verre van ideaal zeg maar...Daarom wil ik graag per eind 2006 begin 2007 een kamer betrekken..
Heb jij een kamer voor mij in de aanbieding en/of ken jij iemand die een huisgenoot zoekt?
Mail me dan!
Misschien lukt het wel met een advertentie?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef MeneerMuis het volgende:
Via Kamernet kom ik ook nog niet echt super ver tot nu toe
Foto meesturen van jezelf in bikini enzoquote:
Nee sorry, alle 3 de kamers zijn al bezetquote:Op maandag 10 juli 2006 21:02 schreef MeneerMuis het volgende:
Heb jij niet nog een kamertje vrij voor mij Queen_Bee?
Ik ben wel netquote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het vooroordeel dat vrouwen netter zijn, slaat in ieder geval nergens op.
Dan wens ik je veel sterkte toe de komende tijd.. je bent een uitzondering hoor.. vrouwen zijn het ergst!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben wel netEn ik ga flippen als iemand de afwas langer dan 24 uur laat staan
![]()
Nah, een beetje zooi kan ik nog wel mee leven, 't is nou eenmaal een huis met 3 studenten totalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel sterkte toe de komende tijd.. je bent een uitzondering hoor.. vrouwen zijn het ergst!
Doe eens lief..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Twente, nerd, ik zou m al niet uitnodigen
Ja 't is 5 a 10 min fietsen naar 't centrum meen ik. En Zernike ofzo is ook niet te ver dacht ik. M aar ik weet toch niet wat dat is dus boeiend
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Twente, nerd, ik zou m al niet uitnodigen
Ach ik neem aan dat de meeste mensen naar 't stereotype kijken en vind het dus ook onnodige infoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hé, dan loop je een hele leuke huisgenoot mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |